stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Σιδηρόδρομοι - Σιδηροδρομικοί Σταθμοί
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 49, 50, 51  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
vag3721
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 2392
Location: Naousa/Athens

PostPosted: Sat Jun 24, 2006 2:47 pm    Post subject: Reply with quote

Μετα απο αυτά που διαβασα για τον Προαστιακό και τις περιφεριακές γραμμές της Θεσσαλονίκης,καταλαβαίνω την διαφορά μεταξύ προαστιακού και περιαφεριακού,και επειδή τις "προαστιακές" ανάγκες της Θεσσαλονίκης(και καμίας άλλης επαρχιακής πόλης)δεν τις γνωρίζω έχω καταλήξει στο ποιές "περιφεριακές" γραμμές χρειάζεται η Θεσ/νίκη.Σε παρένθεση τι έργα χρειάζονται στις γραμμές.Το νούμερο είναι τα χιλιόμετρα της διαδρομής.

Θεσσαλονίκη:
1)Βέροια-Νάουσα-Σκύδρα-Έδεσσα-Σκύδρα-Γιαννιτσά-Χαλκηδόνα-Θεσ/νίκη 200,(βελτίωση της υπάρχουσας+νέα γραμμή στο Θεσ/νίκη-Γιαννιτσα- Έδεσσα)
2)Κιλκίς-Ροδόπολη 110,(βελτίωση υπάρχουσας)
3)Σέρρες-Σιδηρόκαστρο 120,(νέα μέχρι Σέρρες κομμάτι της Σιδ.Εγνατίας +βελτίωση)
4)Κατερίνη-Πλαταμώνας 110(υπαρχουσα γραμμή χωρίς βελτιώσεις)
5) Αεροδρόμιο-Περαία-Μηχανιώνα-Επανομή-Καλλικράτεια-Μουδανιά:
α)Πευκοχώρι,β)Νικητη-Ν.Μαρμαράς.(νέα γραμμή,το βασικότερο έργο)
6)Πολύκαστρο-Εύζωνοι 90,(βελτίωση υπάρχουσας αν χρειάζεται)

Και αν κάποια στιγμή δρομολογηθεί η Σιδ.Εγνατιά η Κοζάνη θα απέχει 140 χιλιόμετρα.


Στην Λάρισα δεν γνωρίζω τι ανάγκες βελτίωσης υπάρχουν στις υπάρχουσες γραμμές,αλλά πέρα απο αυτό ένα εύκολο έργο(μιας και θα περνάει απο πεδιάδα για 60 χιλιόμετρα),είναι το Λάρισα-Τρίκαλα,και θα ολοκληρώσει την κυκλική διαδρομή Τρίκαλα- Λάρισα- Βόλος-Καρδίτσα-Καλαμπάκα.Άρα:
Λάρισα:
1)Τρίκαλα-Καλαμπάκα 70,(ΝΕΑ γραμμή+βελτίωση αν χρειάζεται)
2)Παλαιο/λος-Καρδίτσα 70,(βελτίωση υπάρχουσας αν χρειάζεται)
3)Βόλος 60,(βελτίωση αν χρειάζεται)
Επίσης διαδρομές:
Καλαμπάκα-Τρίκαλα-Καρδίτσα-Παλαιο/σαλος-Βόλος 150
Καλαμπάκα-Τρίκαλα-Λάρισα-Βόλος(απ'ευθείας) 130

Όσο για την Αθήνα οι προαστιακές διαδρομές μπορούν να υπάρξουν μόνο στην Ανατολική Αττική,συγκεκριμένα:
i)Δουκ.Πλακεντίας-Παλλήνη(Υπάρχουσα)-Πικέρμι-Ραφήνα(ΝΕΑ)
ii)ΔΠ-Μαρκόπουλο(Υπάρχουσα)-Κερατέα-Λαύριο(ΝΕΑ)
iii)ΔΠ-Αεροδρόμιο(Υπάρχουσα)-Λούτσα(ΝΕΑ)
iv)ΔΠ-Μαρκόπουλο(Υπάρχουσα)-Κορωπί-Βάρη-Τέλος κόκκινης γραμμής ΜΕΤΡΟ(ΝΕΑ)
v)Μαραθώνας-Νέα Μάκρη-Ραφήνα-Λούτσα-Πόρτο Ράφτη- Μαρκόπουλο(ΝΕΑ)
http://i9.photobucket.com/albums/a63/vag3721/diafora/Attiki-en-small-marked.jpg
Και χάρτης για όλα αυτά,με ρόζ η υπάρχουσα γραμμή,με μαύρο οι ΝΕΕΣ.

Περιφεριακές διαδρομές:
1)Χαλκίδα 80(υπάρχουσα)
2)Θήβα-Λειβαδιά 140(υπάρχουσα)
3)Κόρινθος-Κιάτο-Ξυλό/στρο 120(δρομολογημλενη+ΝΕΑ)
4)Άργος-Ναύπλιο 150(Υπάρχουσα+ΝΕΑ)

Πάτρα
Όταν ολοκληρωθεί και ο σιδηρόδρομος της Πελλοπονήσου,η Πάτρα πρέπει να συνδέεται περιφεριακά με 2 διαδρομές:
1)Ριο-Αίγιο-Ξυλόκαστρο 110 χιλ.
2)Πύργος 100 χιλ.

Για Γιάννενα ας μην το συζητήσω γιατί φαίνεται πολύ μακρινό το να υπάρχει η Σιδ.Εγνατία και η Σιδ.Ιόνια οδός.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
P.A.O.
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3545
Location: GATE 13 - SINCE 1966

PostPosted: Mon Jun 26, 2006 10:41 am    Post subject: Reply with quote

Ειλικρινα πρεπει να δημιουργηθει προαστιακη διαδρομη μεχρι στην Ραφηνα λογω Λιμανιου Exclamation
Η πολη της Ραφηνας θα παρει ανασες οταν γινει αυτο...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
worldofjustice
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004
Posts: 983
Location: Zurich

PostPosted: Mon Jul 17, 2006 4:18 pm    Post subject: Reply with quote

Από το χθεσινό Θέμα:

"Ιάπωνες επενδυτές αναζητούν έκταση 25.000 στρεμμάτων στην Β.Ελλάδα, για δημιουργία πόλης 20.000 κατοίκων που θα στεγάσει Ιάπωνες συνταξιούχους"
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
plati
Junior Member
Junior Member


Joined: 21 Mar 2006
Posts: 126

PostPosted: Mon Jul 17, 2006 4:31 pm    Post subject: Reply with quote

Μήπως είσαι λίγο off-topic ;


Οι Ιάπωνες συνταξιούχοι θα πέρνουν την σύνταξη του ΙΚΑ ; Razz Razz
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Mon Jul 17, 2006 5:37 pm    Post subject: Reply with quote

η σιδηροδρομικη ιονια οδος ειναι κατι που ειανι στα σκαρια. μαλιστα στο μεσολογγι και στο κομματι αυτο φαινεται η γραμμη αλλ μαλλον εχουν κολλησει τα εργα γιατ ξεκινησε μια εταιρεια το 1997 μετα σταματησαν και ξαναξκινησαν με τα απο καποια χρονια. τωρα δεν ξερω τι γινεται πλεον γιατι δεν περναω απο εκει. ξερει κανεανας?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
PredyGr
New Member
New Member


Joined: 23 Jun 2005
Posts: 60

PostPosted: Tue Jul 18, 2006 11:10 pm    Post subject: Reply with quote

Στο International railway journal του Ιουνίου λέει , ότι η Ελλάδα θα δώσει 2 billion για αναβάθμιση του δικτύου. Προτεραιότητα λέει είναι μια νέα γραμμή υψηλών ταχυτήτων, ποια γραμμή όμως δεν λέει. Υποψιάζεται κανεις τίποτα, μήπως λέει πάλι για τον άξονα Θεσσαλονίκη-Αθηνα-Πάτρα? Λέει ακόμα και για αγορά τροχαίου υλικού ύψους 750m μέσα σε 5 χρονια. Το καινούργιο τροχαίο υλικό που είπε ο Λιάπης ότι θα μπει από τον άλλο μηνα ποιο είναι? Desiro ή GTW ή τα καινούργια MAN?
Back to top
View user's profile Send private message
Pelops
Junior Member
Junior Member


Joined: 05 Jul 2005
Posts: 199

PostPosted: Wed Jul 19, 2006 12:14 pm    Post subject: Reply with quote

siakabetis wrote:
η σιδηροδρομικη ιονια οδος ειναι κατι που ειανι στα σκαρια. μαλιστα στο μεσολογγι και στο κομματι αυτο φαινεται η γραμμη αλλ μαλλον εχουν κολλησει τα εργα γιατ ξεκινησε μια εταιρεια το 1997 μετα σταματησαν και ξαναξκινησαν με τα απο καποια χρονια. τωρα δεν ξερω τι γινεται πλεον γιατι δεν περναω απο εκει. ξερει κανεανας?


Siakampeti η συγκεκριμένη γραμμή δεν έχει καμία σχέση με ιόνια γραμμή.
Υπήρχε από παλιά για να συνδέει το κρυονέρι με το αγρίνιο.
Έγιναν κάποια έργα ανακατασκευής της γραμμής αλλά μετά το όλο θέμα πάγωσε μιας και δεν υπάρχει σαφές σχέδιο αξιοποίησής της.
Back to top
View user's profile Send private message
guru
New Member
New Member


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 31
Location: Πετρούπολη Αττικής

PostPosted: Wed Jul 19, 2006 11:40 pm    Post subject: Reply with quote

siakabetis wrote:
η σιδηροδρομικη ιονια οδος ειναι κατι που ειανι στα σκαρια.


«Υποχώρησε» ο Ιόνιος Σιδηρόδρομος
Σάββατο, 13 Μαΐου 2006

ΠΑΤΡΑ: «Υποχώρησε» ο δυτικός (ή ιόνιος) σιδηρόδρομος στις προτεραιότητες της χώρας για τα μεταφορικά δίκτυα και οι αιτίες γι’ αυτό είναι πολλές, σύμφωνα με όσα ανέφεραν οι ομιλητές ημερίδας που πραγματοποιήθηκε το πρωί του Σαββάτου στην αίθουσα του Επιμελητηρίου Αχαΐας και την οποία διοργάνωσε η Νομαρχία Αχαΐας, υπό την αιγίδα του Προέδρου της Δημοκρατίας.

Η έλλειψη μιας μακροχρόνιας στρατηγικής για τις συνδυασμένες μεταφορές, οι συχνές αλλαγές πολιτικών και διοικητικών ηγεσιών στο υπουργείο Μεταφορών και στον Ο.Σ.Ε., η καθυστέρηση της ολοκλήρωσης μεγάλων έργων του Γ΄ Κ.Π.Σ. που «μεταφέρονται» στο Δ’ Κ.Π.Σ., αλλά και μια λογική «υποτίμησης» του σιδηρόδρομου, που μπορεί να υπάρχει ακόμα, μεταξύ πολλών πολιτικών παραγόντων και τεχνοκρατών, είναι μερικές από τις αιτίες της «υποχώρησης» του έργου. Αυτές και αναφέρθησαν ως σημαντικότερες αιτίες, από τους ομιλητές της ημερίδας, για ένα έργο, που αν και εντάχθηκε από το 2003 στα Διευρωπαϊκά Δίκτυα, ακόμα βρίσκεται σε «μερική» φάση μελετών, ενώ για παράδειγμα, οι μελέτες του τμήματος Ηγουμενίτσας – Αντιρρίου, δεν έχουν ακόμα προκηρυχθεί. Αυτό, όπως είπε ο τ. πρόεδρος του Ο.Σ.Ε., Κ. Γιαννακός, πιθανότατα θα σημάνει και πως η χώρα μας δεν θα μπορέσει να εκπληρώσει τελικά την υποχρέωση που έχει αναλάβει έναντι της Ε.Ε. για εκκίνηση του έργου, το 2008. Στην ημερίδα, βρέθηκε και μίλησε και ο τ. υπουργός Μεταφορών, Χρ. Βερελής, ο οποίος αναφέρθηκε στην «μάχη» που έδωσε η χώρα για την ένταξη του έργου στα Διευρωπαϊκά Δίκτυα, προκειμένου να άρει την «απομόνωση» του δυτικού άξονα της χώρας και να την μετατρέψει σε ένα ολοκληρωμένο «κόμβο» συνδυασμένων μεταφορών, μεταξύ βόρειας Αφρικής, δυτικής Ασίας και βόρειας Ευρώπης. «Σήμερα είμαστε όλοι εδώ, ανήσυχοι για την πορεία του έργου για την οποία όλοι πρέπει να απαιτήσουμε τη συντομότερη και αποτελεσματικότερη διαδικασία που θα διασφαλίσει την ολοκλήρωσή του με την μέγιστη ποιότητα και βεβαίως την τάχιστη και πλέον προσοδοφόρα για την περιοχή κατασκευή του», τόνισε από την πλευρά του ο Νομάρχης, Δ. Κατσικόπουλος, ο οποίος ευχαρίστησε ιδιαίτερα τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Κ. Παπούλια, υπό την αιγίδα του οποίου πραγματοποιήθηκε η χθεσινή ημερίδα. Εξαιρετικά ενδιαφέρουσες ήσαν και οι άλλες ομιλίες που ακολούθησαν, όπως αυτή του Επ. Κούκου (πρόεδρος Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών), ο οποίος ανέφερε πως από την εμπειρία του στην επιτροπή παρακολούθησης μεγάλων έργων της Γ.Σ.Ε.Ε., γνωρίζει πως πέρυσι, 350 εκ. ευρώ μεταφέρθηκαν από τα σιδηροδρομικά έργα στα οδικά και φέτος, κάτι ανάλογο θα συμβεί με ακόμα 200 εκ. ευρώ. Στην ημερίδα μίλησαν ακόμα, [...]

http://www.gowest.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=2438&Itemid=358

(Οι επισημάνσεις δικές μου.)

Κρίμα που ακόμα η έμφαση και η προτεραιότητα δίνεται ακόμα στα οδικά έργα (σίγουρα αναγκαία) αντί των έργων δημόσιων συγκοινωνιών (ακόμα πιο απαραίτητα), όπως είναι οι σιδηρόδρομοι. Οι γραμμές της Πελοποννήσου είναι σε κακή κατάσταση και δε φαίνεται σύντομα φως στον ορίζοντα μετά από αυτά που αναφέρονται στο άρθρο (πλην της γραμμής Κορίνθου - Πατρών).
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
guru
New Member
New Member


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 31
Location: Πετρούπολη Αττικής

PostPosted: Thu Jul 20, 2006 12:07 am    Post subject: Reply with quote

Και κάτι σχετικό με τα προηγούμενα:

Οι συγκοινωνίες και οι δρόμοι στην Ελλάδα

Ο κ. Σπύρος Γιακουμάκης, από την Αθήνα, γράφει για τις συγκοινωνίες και τους δρόμους της Ελλάδας:

«Πέρασα πρόσφατα από την Κακιά Σκάλα. Επιτέλους το έργο τελειώνει! Με δύο ολόκληρα χρόνια καθυστέρηση. Το σύγχρονο γεφύρι της Άρτας. Όπως το φονικό πέταλο, τα Τέμπη, η Εθνική Οδός Κορίνθου - Πατρών, η Αντιρρίου - Ιωαννίνων. Ωστόσο, κανένα πρόβλημα. Οσονούπω τα διόδια αυξάνονται, για δρόμους που ΘΑ γίνουν σε μερικά χρόνια! Είναι χαμηλά, συγκριτικά με τους λοιπούς Ευρωπαίους, ανακοίνωσε ο αρμόδιος υπουργός. Και οι μισθοί; Το ίδιο είναι; Οι δρόμοι στη Γαλλία, στη Γερμανία, στην Ιταλία το ίδιο είναι; Διότι εκεί, εκτός από τέλειους κλειστούς αυτοκινητοδρόμους διαθέτουν και υπερσύγχρονα τρένα που εκτελούν το συντριπτικά μεγαλύτερο ποσοστό των χερσαίων μεταφορών ανθρώπων και αγαθών. Εδώ; Εδώ σαμποτάζ στις ράγες, σιδηρόδρομοι του Τρικούπη και ηλεκτρικοί συρμοί του Προαστιακού των Αθηνών που σαπίζουν στο αμαξοστάσιο της Θεσσαλονίκης! Όσο για το Τραμ; Το "πράσινο κύμα" ακόμα περιμένει στο ακουστικό του. Οι επεκτάσεις που είχε δρομολογήσει η προηγούμενη κυβέρνηση, το ίδιο. Εδώ, δρόμοι μονάχα. Για τα I.X., τα ΚΤΕΛ και τις φονικές νταλίκες. [...]».

ΤΑ ΝΕΑ, Σάββατο 15 Ιουλίου 2006
http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.php?e=A&f=18588&m=N43&aa=6

Αν και η φράση «το συντριπτικά μεγαλύτερο ποσοστό των χερσαίων μεταφορών» είναι κάπως υπερβολική, ο εν λόγω πολίτης έχει δίκιο στα υπόλοιπα.
Εγώ συμπληρώνω: πόσα οδικά ατυχήματα (θανατηφόρα ή μη) θα είχαμε γλιτώσει, αν ο σιδηρόδρομος στην Ελλάδα είχε εγκαίρως αναπτυχθεί (και δεν είχε βεβαίως πολεμηθεί τόσο πολύ); Πόσες λιγότερες θα κυκλοφορούσαν στους δρόμους, αν πολλά προϊόντα μεταφέρονταν με τρένο; Πόσες διαδρομές θα γίνονταν ανετότερα, ασφαλέστερα και γρηγορότερα;
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
guru
New Member
New Member


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 31
Location: Πετρούπολη Αττικής

PostPosted: Thu Jul 20, 2006 12:17 am    Post subject: Reply with quote

PredyGr wrote:
Λέει ακόμα και για αγορά τροχαίου υλικού ύψους 750m μέσα σε 5 χρονια. Το καινούργιο τροχαίο υλικό που είπε ο Λιάπης ότι θα μπει από τον άλλο μηνα ποιο είναι? Desiro ή GTW ή τα καινούργια MAN?


Από το site του Ο.Σ.Ε. αλίευσα τα εξής:

Διαγ. Τροχαίου Υλικού

  • ΔΗΖΕΛΟΚΙΝΗΤΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑΜΑΞΕΣ DMU ΚΑΝΟΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΚΑΙ ΔΗΖΕΛΟΚΙΝΗΤΟΙ ΣΥΡΜΟΙ ΩΘΗΣΗΣ ΕΛΞΗΣ (PUSH PULL) ΚΑΝΟΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ

    Ο ΟΣΕ πρόκειται να προκηρύξει διεθνή διαγωνισμό με αριθμό διακήρυξης 6075 για την προμήθεια τριάντα (30) Δηζελοκινητων αυτοκινηταμαξών (DMU) κανονικής γραμμής και 10 δηζελοκίνητων συρμών ώθησης - έλξης (Push pull) κανονικής γραμμής, συνολικής προϋπολογιζόμενης δαπάνης 618.800.000 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.

    http://www.ose.gr/ecportal.asp?id=1054&nt=18&lang=1

  • ΕΠΙΒΑΤΑΜΑΞΕΣ

    Ο ΟΣΕ πρόκειται να προκηρύξει διεθνή διαγωνισμό με αριθμό διακήρυξης 6069 για την προμήθεια σαράντα (40) Επιβαταμαξών κανονικής γραμμής, ήτοι 10 κλιναμαξών, 10 κλινοθεσίων, 10 σκευοφόρων και 10 διδάπεδων κλειστών οχημάτων μεταφοράς αυτοκινήτων, συνολικής προϋπολογιζόμενης δαπάνης 73.780.000 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.

    http://www.ose.gr/ecportal.asp?id=1053&nt=18&lang=1

  • ΔΗΖΕΛΑΜΑΞΕΣ

    Ο ΟΣΕ πρόκειται να προκηρύξει διεθνή διαγωνισμό με αριθμό διακήρυξης 6064 για την προμήθεια τριάντα (30) Δηζελαμαξών ελιγμών κανονικής γραμμής, κατάλληλων για ελιγμούς εντός σταθμών και για έλξη εμπορικών και επιβατικών αμαξοστοιχιών επί ελευθέρας γραμμής, συνολικής προϋπολογιζόμενης δαπάνης 46.410.000 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.

    http://www.ose.gr/ecportal.asp?id=1025&nt=18&lang=1

  • ΔΗΖΕΛΟΗΛΕΚΤΡΑΜΑΞΕΣ

    Ο ΟΣΕ πρόκειται να προκηρύξει διεθνή διαγωνισμό με αριθμό διακήρυξης 6061 για την προμήθεια τριάντα (30) Δηζελοηλεκτραμαξών έλξης (Δ/Η) κανονικής γραμμής με πιστοποίηση ταχύτητας 160 km/h και με δυνατότητα 180 km/h και δέκα (10) Δηζελοηλεκτραμαξών (Δ/Η) έλξης μετρικής γραμμής μέγιστης ταχύτητας 140 km/h συνολικής προϋπολογιζόμενης δαπάνης 220.150.000 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.

    http://www.ose.gr/ecportal.asp?id=1022&nt=18&lang=1


Οι πρώτοι 3 διαγωνισμοί έχουν προϋπολογισμό 738.990.000 €, ενώ και όλοι 959.140.000 € (σχεδόν 1 δις ευρώ!).

και...

Προκηρύξεις νέου τροχαίου υλικού από τον Ο.Σ.Ε.
http://users.ntua.gr/mc00027/arthra/nrs/
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Giannis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004
Posts: 1682
Location: Ελβετία

PostPosted: Fri Jul 21, 2006 1:44 pm    Post subject: Reply with quote

Zήτω το ντήζελ!!!


Twisted Evil
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
worldofjustice
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004
Posts: 983
Location: Zurich

PostPosted: Fri Jul 21, 2006 5:05 pm    Post subject: Reply with quote

Ακριβά είναι τα ρημάδια, ούτε F-16 να ήταν!
Confused
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
P.A.O.
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3545
Location: GATE 13 - SINCE 1966

PostPosted: Fri Jul 21, 2006 5:41 pm    Post subject: Reply with quote

Ξερεις ποσο κανει ενα F-16 Question Exclamation

Ασε ρε φιλε Laughing
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Nassos
Full Member
Full Member


Joined: 16 Dec 2005
Posts: 347

PostPosted: Sat Jul 22, 2006 12:14 am    Post subject: Reply with quote

P.A.O. wrote:
Ξερεις ποσο κανει ενα F-16 Question Exclamation

Ασε ρε φιλε Laughing


Γύρω στα $35,000,000, με τον κινητήρα.

Άργησε λιγάκι ο (καταχρεωμένος με μερικά δισ.) ΟΣΕ, αλλά κάλλιο αργά παρά ποτέ.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Sun Jul 23, 2006 5:34 pm    Post subject: Reply with quote

guru wrote:
Στην ημερίδα, βρέθηκε και μίλησε και ο τ. υπουργός Μεταφορών, Χρ. Βερελής, ο οποίος αναφέρθηκε στην «μάχη» που έδωσε η χώρα για την ένταξη του έργου στα Διευρωπαϊκά Δίκτυα, προκειμένου να άρει την «απομόνωση» του δυτικού άξονα της χώρας και να την μετατρέψει σε ένα ολοκληρωμένο «κόμβο» συνδυασμένων μεταφορών, μεταξύ βόρειας Αφρικής, δυτικής Ασίας και βόρειας Ευρώπης.


Έλα ρε???Τι λες τώρα...
Εγώ δε βλέπω να έχουμε σιδηρόδρομο ούτε το 2018 και όπως το βλέπω οι σιδηρόδρομοι θα ακολουθήσουν το δρόμο των αυτοκ/μων. Ξεκίνησε πρώτα η ΠΑΘΕ και θα τελειώσει σε σχεδόν 30 χρόνια, λίγο μετά ξεκίνησε η εγνατία και μόλις κοντεύει να τελειώσει η ΠΑΘΕ (και η εγνατία!) αρχίζει η ιόνια οδός! Rolling Eyes Τώρα σε ποιο σημείο βρίσκεται η σιδ. ΠΑΘΕ και η εγνατία? Ε υπολογίστε έτσι σε πόσα χρόνια θα αρχίσει η σιδ. Ιονία. Και εδώ που τα λέμε για να αντικαταστήσουν οι σιδ. μεταφορές τις οδικές, για να αποφασίσει ο Έλληνας να αφήσει το ΙΧ του και να πάρει το τρένο για να πάει στη δουλειά του φανταστείτε σε τι επίπεδο θα πρέπει να εξυπηρετούν οι σιδηρόδρομοι κάτι που δε μου φαίνεται να συμβαίνει αυτή τη στιγμή. Και πιστεύω καλά κάνουν που κόβουν τα κονδύλια απ'τους σιδηρόδρομους και τα δίνουν στος δρόμους οι οποίοι ως γνωστόν είναι από άθλιοι έως ανύπαρκτοι. Δεν γίνεται να προηγείται ένας σιδηρόδρομος στη Δ. Ελλάδα τη στιγμή που δεν υπάρχει δρόμος. Επίσης η Ελλάδα δε μου φαίνεται να καταφέρει να ξεφύγει απ'το ρυθμό που έχει στην ανάπτυξη των δικτύων μεταφοράς κι ας ισχύουν άλλα στην Ευρώπη.
Back to top
View user's profile Send private message
vag3721
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 2392
Location: Naousa/Athens

PostPosted: Wed Jul 26, 2006 5:07 pm    Post subject: Reply with quote

Υπάρχουν δρομολόγια τρένου απο το Μιλάνο για την Νίκαια(της Γαλλίας),
και πόσο μακριά βρίσκεται ο σταθμός του Μιλάνου απο το Αεροδρόμιο?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Giannis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004
Posts: 1682
Location: Ελβετία

PostPosted: Wed Jul 26, 2006 5:20 pm    Post subject: Reply with quote

Υπάρχουν σίγουρα τρένα από Μιλάνο για Νίκαια...το είχα δει στον πίνακα αναχωρήσεων στο σταθμό του Μιλάνου όταν ήμουν το Πάσχα. Η διαδρομή είναι μέσω Γένοβας. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείς μάλλον στην ιστοσελίδα ...

http://www.trenitalia.it/en/index.html


Το αεροδρόμιο της Malpensa όπου πετάει η easyjet είναι μισή με μία ώρα από το Μιλάνο, ανάλογα με τι θα πας (λεωφορείο ή τραίνο ) όπως και την κίνηση που θα βρείς αν πας οδικώς.
Το Linate νομίζω είναι πιό κοντά.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
assotos yios
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 30 Mar 2004
Posts: 955
Location: not aswtosgios blogspot :-)

PostPosted: Wed Jul 26, 2006 6:02 pm    Post subject: Reply with quote

To Malpensa απεχει 50 χλμ απο το Μιλανο δηλαδη περιπου 1 ωρα με το λεωφορειο.Το λεωφορειο απο το Malpensa σε παει στον κεντρικο σιδ.σταθμο(Stazione centrale) και κοστιζει περιπου 5 ευρω.Το τρενο(Malpensa express) απο το αεροδρομιο σε παει στην Piazza Cadorna αρα μετα πρεπει να παρεις μετρο για να φτασεις στο σιδ.σταθμο και κοστιζει τα διπλασια...
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Fri Aug 11, 2006 12:44 pm    Post subject: Reply with quote

Από μεταφορά
panakosXX wrote:
Crying or Very sad O OSE exei aposirei ta DESIRO DMU Embarassed
Back to top
View user's profile Send private message
panakosXX
New Member
New Member


Joined: 10 Aug 2006
Posts: 64

PostPosted: Fri Aug 11, 2006 1:01 pm    Post subject: ΔΙΤΥΚΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ Reply with quote

ΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΤΥΚΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ ΕΠΙΣΚΕΥΘΕΙΤΕ ΤΟ http://www.ose.gr/ecportal.asp?id=201&nt=19&lang=1

Ο ΧΑΡΤΗΣ ΤΟΥ ΔΙΤΥΚΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ


Last edited by panakosXX on Fri Aug 11, 2006 5:38 pm; edited 5 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
panakosXX
New Member
New Member


Joined: 10 Aug 2006
Posts: 64

PostPosted: Fri Aug 11, 2006 2:17 pm    Post subject: νεο τρχαιο υλικο Reply with quote

Ο ΟΣΕ ΣΤΗ ΣΤΗΛΗ ΝΕΟ ΤΡΟΧΑΙΟ ΥΛΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙ Arrow

24 ηλεκτράμαξες κανονικής γραμμής, Π.Σ - Σ.Δ39, Κατασκευαστής - Προμηθευτής: ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ / SIEMENS - ΣΗΜΕΝΣ Α.Ε. - KRAUSS MAFFEI, 8 από τις οποίες έχουν τεθεί σε κυκλοφορία.
10 ντηζελοηλεκτράμαξες κανονικής γραμμής, Π.Σ - Σ.Δ50, Κατασκευαστής - Προμηθευτής: METKA / BOMBARDIER οι οποίες έχουν όλες τεθεί σε κυκλοφορία.
15 δίδυμες προαστιακές αυτοκινητάμαξες κανονικής γραμμής, Κατασκευαστής - Προμηθευτής: ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ / BOMBARDIER 3 από τις οποίες έχουν ήδη τεθεί σε κυκλοφορία.
20 πεντάδυμες ηλεκτρικές προαστιακές αυτοκινητάμαξες κανονικής γραμμής, Π.Σ - Σ.Δ33α, Κατασκευαστής - Προμηθευτής: ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ / SIEMENS - ΣΗΜΕΝΣ Α.Ε, 9 εκ των οποίων έχουν ήδη τεθεί σε κυκλοφορία.
17 ελαφρές αυτοκινητάμαξες τύπου Railbus κανονικής γραμμής, Π.Σ - Σ.Δ35, Κατασκευαστής - Προμηθευτής: ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ / BOMBARDIER STADLER, οι οποίες έχουν όλες τεθεί σε κυκλοφορία.
12 ελαφρές αυτοκινητάμαξες τύπου Railbus μετρικής γραμμής , Π.Σ - Σ.Δ35, Κατασκευαστής - Προμηθευτής: ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ / BOMBARDIER STADLER, των οποίων η κυκλογορία έχει προσωρινά ανασταλεί.
106 κλιματιζόμενες επιβατάμαξες διαφόρων τύπων υψηλών ταχυτήτων (200 χλμ./ώρα), Π.Σ - Σ.Δ41α, Κατασκευαστής - Προμηθευτής: ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ / SIEMENS - TEMOINSA - ΣΗΜΕΝΣ Α.Ε, 43 από τις οποίες έχουν ήδη τεθεί σε κυκλοφορία.
79 κλιματιζόμενες επιβατάμαξες Β' θέσεως, υψηλών ταχυτήτων (200 χλμ./ώρα) , Π.Σ - Σ.Δ41β, Κατασκευαστής - Προμηθευτής: Ν.ΚΙΟΛΕΙΔΗΣ / MAV BOMBARDIER DVJ KFT DUNAKESZI οι οποίες έχουν όλες τεθεί σε κυκλοφορία.
65 κλιματιζόμενες επιβατάμαξες διαφόρων τύπων(από ανακατασκευή υφισταμένων), Π.Σ - Σ.Δ37α, Κατασκευαστής - Προμηθευτής: ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ / TEMOINSA 3 από τις οποίες έχουν ήδη τεθεί σε κυκλοφορία.
16 διδάπεδες φορτάμαξες μεταφοράς αυτοκινήτων κανονικής γραμμής, Π.Σ - Σ.Δ34, Κατασκευαστής - Προμηθευτής: Ν. ΚΙΟΛΕΙΔΗΣ,οι οποίες έχουν όλες τεθεί σε κυκλοφορία.
120 + (80 option) βυτιοφόρα οχήματα μεταφοράς πετρελαιοειδών κανονικής γραμμής, Π.Σ - Σ.Δ36, Κατασκευαστής - Προμηθευτής: / Ν. ΚΙΟΛΕΙΔΗΣ, έχουν ήδη παραληφθεί τα 120 οχήματα έχουν ήδη τεθεί σε κυκλοφορία. Η επιπλέον προμήθεια των 80 βυτιοφόρων δεν έχει ενεργοποιηθεί.
400 φορτάμαξες διαφόρων τύπων κανονικής γραμμής, Π.Σ - Σ.Δ43, Κατασκευαστής - Προμηθευτής: ΝΑΥΠΗΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ, οι οποίες έχουν όλες τεθεί σε κυκλοφορία.
31 αυτοκίνητες μονάδες σιδηροδρομικού - οδικού δικτύου, Π.Σ - Σ.Δ49, Κατασκευαστής - Προμηθευτής: ΕΛΒΟ οι οποίες έχουν όλες τεθεί στη διάθεση των αρμόδιων υπηρεσιών του ΟΣΕ.
42 επιβατάμαξες ανακατασκευής κανονικής γραμμής, Π.Σ - Σ.Δ37β, Κατασκευαστής - Προμηθευτής: Ν. ΚΙΟΛΕΙΔΗΣ / MAV ADTRANZ DUNAKESZI, από τις οποίες έχουν όλες τεθεί σε κυκλοφορία.
Επιπλέον για την κάλυψη των αναγκών του οδοντωτού σιδηροδρόμου Διακοπτού - Καλαβρύτων έχει ήδη υπογραφεί σύμβαση με τον οίκο STADLER Ελβετίας, μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών σχετικού διαγωνισμού για την προμήθεια 4 Αυτοκινηταμαξών. Η παράδοση των συρμών αναμένεται αναμένεται να ξεκινήσει στο τέλος του 2006 και να ολοκληρωθεί εντός του 2007.
Back to top
View user's profile Send private message
panakosXX
New Member
New Member


Joined: 10 Aug 2006
Posts: 64

PostPosted: Fri Aug 11, 2006 5:22 pm    Post subject: my site Reply with quote

ΓΙΑ ΦΩΤΟΣ ΑΠΟ ΤΡΕΝΑ ΕΠΙΣΚΕΥΘΕΙΤΕ ΤΟ SITE ΜΟΥ:http://gallerypanos.fotopic.net
Back to top
View user's profile Send private message
panakosXX
New Member
New Member


Joined: 10 Aug 2006
Posts: 64

PostPosted: Fri Aug 11, 2006 5:31 pm    Post subject: RAILBUS Reply with quote

ΣΤΟ SITE RAILFANEUROPE.NET ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΟΣΕ ΦΕΤΟΣ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕΙ ΤΑ RAILBUS ΤΗΣ ΜΕΤΡΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΤΗΣ ΠΕΛ/ΝΗΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ.

Idea
Back to top
View user's profile Send private message
panakosXX
New Member
New Member


Joined: 10 Aug 2006
Posts: 64

PostPosted: Fri Aug 11, 2006 6:00 pm    Post subject: Reply with quote

exitmusician wrote:
Η λεζάντα που συνοδεύει τη φωτογραφία είναι η εξής:

"The delivery of the first 621 diesel railcar at the Athens Agios Ioannis workshop (09.03.2006)".


ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ FOTOS ΑΠΟ 2 ΣΥΖΕΥΓΜΕΝΟΥΣ ΣΥΡΜΟΥΣ M.A.N. DMU ΣΕΙΡΑΣ 621
http://www.railfaneurope.net/pix/gr/diesel/dmu/621/34168.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/gr/diesel/dmu/621/34196.jpg Rolling Eyes ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΕΙΝΑΙ

Οι φωτογραφίες αντικαταστάθηκαν από τα σχετικά links. Θυμίζω ότι απαγορεύεται η δημοσίευση εικόνων με πλάτος πάνω από 640 pixels.
Admin


Last edited by panakosXX on Fri Aug 11, 2006 8:22 pm; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
plati
Junior Member
Junior Member


Joined: 21 Mar 2006
Posts: 126

PostPosted: Fri Aug 11, 2006 6:04 pm    Post subject: Reply with quote

Ποιό αναχρονιστικό σχέδιο δεν γίνεται !

Ε έτει 2006 ,το σχήμα του είναι τουλάχιστον απαράδεκτο

εκτός και αν ο ΟΣΕ αποφάσισε να φτιάξει ΡΕΤΡΟ Σιδηρόδρομο.

Laughing
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 49, 50, 51  Next
Page 29 of 51

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr