|
stadia.gr/forum Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
vag3721 Stadium Expert
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Sat Jun 24, 2006 1:47 pm Post subject: |
|
|
Μετα απο αυτά που διαβασα για τον Προαστιακό και τις περιφεριακές γραμμές της Θεσσαλονίκης,καταλαβαίνω την διαφορά μεταξύ προαστιακού και περιαφεριακού,και επειδή τις "προαστιακές" ανάγκες της Θεσσαλονίκης(και καμίας άλλης επαρχιακής πόλης)δεν τις γνωρίζω έχω καταλήξει στο ποιές "περιφεριακές" γραμμές χρειάζεται η Θεσ/νίκη.Σε παρένθεση τι έργα χρειάζονται στις γραμμές.Το νούμερο είναι τα χιλιόμετρα της διαδρομής.
Θεσσαλονίκη:
1)Βέροια-Νάουσα-Σκύδρα-Έδεσσα-Σκύδρα-Γιαννιτσά-Χαλκηδόνα-Θεσ/νίκη 200,(βελτίωση της υπάρχουσας+νέα γραμμή στο Θεσ/νίκη-Γιαννιτσα- Έδεσσα)
2)Κιλκίς-Ροδόπολη 110,(βελτίωση υπάρχουσας)
3)Σέρρες-Σιδηρόκαστρο 120,(νέα μέχρι Σέρρες κομμάτι της Σιδ.Εγνατίας +βελτίωση)
4)Κατερίνη-Πλαταμώνας 110(υπαρχουσα γραμμή χωρίς βελτιώσεις)
5) Αεροδρόμιο-Περαία-Μηχανιώνα-Επανομή-Καλλικράτεια-Μουδανιά:
α)Πευκοχώρι,β)Νικητη-Ν.Μαρμαράς.(νέα γραμμή,το βασικότερο έργο)
6)Πολύκαστρο-Εύζωνοι 90,(βελτίωση υπάρχουσας αν χρειάζεται)
Και αν κάποια στιγμή δρομολογηθεί η Σιδ.Εγνατιά η Κοζάνη θα απέχει 140 χιλιόμετρα.
Στην Λάρισα δεν γνωρίζω τι ανάγκες βελτίωσης υπάρχουν στις υπάρχουσες γραμμές,αλλά πέρα απο αυτό ένα εύκολο έργο(μιας και θα περνάει απο πεδιάδα για 60 χιλιόμετρα),είναι το Λάρισα-Τρίκαλα,και θα ολοκληρώσει την κυκλική διαδρομή Τρίκαλα- Λάρισα- Βόλος-Καρδίτσα-Καλαμπάκα.Άρα:
Λάρισα:
1)Τρίκαλα-Καλαμπάκα 70,(ΝΕΑ γραμμή+βελτίωση αν χρειάζεται)
2)Παλαιο/λος-Καρδίτσα 70,(βελτίωση υπάρχουσας αν χρειάζεται)
3)Βόλος 60,(βελτίωση αν χρειάζεται)
Επίσης διαδρομές:
Καλαμπάκα-Τρίκαλα-Καρδίτσα-Παλαιο/σαλος-Βόλος 150
Καλαμπάκα-Τρίκαλα-Λάρισα-Βόλος(απ'ευθείας) 130
Όσο για την Αθήνα οι προαστιακές διαδρομές μπορούν να υπάρξουν μόνο στην Ανατολική Αττική,συγκεκριμένα:
i)Δουκ.Πλακεντίας-Παλλήνη(Υπάρχουσα)-Πικέρμι-Ραφήνα(ΝΕΑ)
ii)ΔΠ-Μαρκόπουλο(Υπάρχουσα)-Κερατέα-Λαύριο(ΝΕΑ)
iii)ΔΠ-Αεροδρόμιο(Υπάρχουσα)-Λούτσα(ΝΕΑ)
iv)ΔΠ-Μαρκόπουλο(Υπάρχουσα)-Κορωπί-Βάρη-Τέλος κόκκινης γραμμής ΜΕΤΡΟ(ΝΕΑ)
v)Μαραθώνας-Νέα Μάκρη-Ραφήνα-Λούτσα-Πόρτο Ράφτη- Μαρκόπουλο(ΝΕΑ)
http://i9.photobucket.com/albums/a63/vag3721/diafora/Attiki-en-small-marked.jpg
Και χάρτης για όλα αυτά,με ρόζ η υπάρχουσα γραμμή,με μαύρο οι ΝΕΕΣ.
Περιφεριακές διαδρομές:
1)Χαλκίδα 80(υπάρχουσα)
2)Θήβα-Λειβαδιά 140(υπάρχουσα)
3)Κόρινθος-Κιάτο-Ξυλό/στρο 120(δρομολογημλενη+ΝΕΑ)
4)Άργος-Ναύπλιο 150(Υπάρχουσα+ΝΕΑ)
Πάτρα
Όταν ολοκληρωθεί και ο σιδηρόδρομος της Πελλοπονήσου,η Πάτρα πρέπει να συνδέεται περιφεριακά με 2 διαδρομές:
1)Ριο-Αίγιο-Ξυλόκαστρο 110 χιλ.
2)Πύργος 100 χιλ.
Για Γιάννενα ας μην το συζητήσω γιατί φαίνεται πολύ μακρινό το να υπάρχει η Σιδ.Εγνατία και η Σιδ.Ιόνια οδός. |
|
Back to top |
|
|
P.A.O. Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Mon Jun 26, 2006 9:41 am Post subject: |
|
|
Ειλικρινα πρεπει να δημιουργηθει προαστιακη διαδρομη μεχρι στην Ραφηνα λογω Λιμανιου
Η πολη της Ραφηνας θα παρει ανασες οταν γινει αυτο... |
|
Back to top |
|
|
worldofjustice Stadium Expert
Joined: 03 Sep 2004 Posts: 983 Location: Zurich
|
Posted: Mon Jul 17, 2006 3:18 pm Post subject: |
|
|
Από το χθεσινό Θέμα:
"Ιάπωνες επενδυτές αναζητούν έκταση 25.000 στρεμμάτων στην Β.Ελλάδα, για δημιουργία πόλης 20.000 κατοίκων που θα στεγάσει Ιάπωνες συνταξιούχους" |
|
Back to top |
|
|
plati Junior Member
Joined: 21 Mar 2006 Posts: 126
|
Posted: Mon Jul 17, 2006 3:31 pm Post subject: |
|
|
Μήπως είσαι λίγο off-topic ;
Οι Ιάπωνες συνταξιούχοι θα πέρνουν την σύνταξη του ΙΚΑ ; |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Mon Jul 17, 2006 4:37 pm Post subject: |
|
|
η σιδηροδρομικη ιονια οδος ειναι κατι που ειανι στα σκαρια. μαλιστα στο μεσολογγι και στο κομματι αυτο φαινεται η γραμμη αλλ μαλλον εχουν κολλησει τα εργα γιατ ξεκινησε μια εταιρεια το 1997 μετα σταματησαν και ξαναξκινησαν με τα απο καποια χρονια. τωρα δεν ξερω τι γινεται πλεον γιατι δεν περναω απο εκει. ξερει κανεανας? |
|
Back to top |
|
|
PredyGr New Member
Joined: 23 Jun 2005 Posts: 60
|
Posted: Tue Jul 18, 2006 10:10 pm Post subject: |
|
|
Στο International railway journal του Ιουνίου λέει , ότι η Ελλάδα θα δώσει 2 billion για αναβάθμιση του δικτύου. Προτεραιότητα λέει είναι μια νέα γραμμή υψηλών ταχυτήτων, ποια γραμμή όμως δεν λέει. Υποψιάζεται κανεις τίποτα, μήπως λέει πάλι για τον άξονα Θεσσαλονίκη-Αθηνα-Πάτρα? Λέει ακόμα και για αγορά τροχαίου υλικού ύψους 750m μέσα σε 5 χρονια. Το καινούργιο τροχαίο υλικό που είπε ο Λιάπης ότι θα μπει από τον άλλο μηνα ποιο είναι? Desiro ή GTW ή τα καινούργια MAN? |
|
Back to top |
|
|
Pelops Junior Member
Joined: 05 Jul 2005 Posts: 199
|
Posted: Wed Jul 19, 2006 11:14 am Post subject: |
|
|
siakabetis wrote: | η σιδηροδρομικη ιονια οδος ειναι κατι που ειανι στα σκαρια. μαλιστα στο μεσολογγι και στο κομματι αυτο φαινεται η γραμμη αλλ μαλλον εχουν κολλησει τα εργα γιατ ξεκινησε μια εταιρεια το 1997 μετα σταματησαν και ξαναξκινησαν με τα απο καποια χρονια. τωρα δεν ξερω τι γινεται πλεον γιατι δεν περναω απο εκει. ξερει κανεανας? |
Siakampeti η συγκεκριμένη γραμμή δεν έχει καμία σχέση με ιόνια γραμμή.
Υπήρχε από παλιά για να συνδέει το κρυονέρι με το αγρίνιο.
Έγιναν κάποια έργα ανακατασκευής της γραμμής αλλά μετά το όλο θέμα πάγωσε μιας και δεν υπάρχει σαφές σχέδιο αξιοποίησής της. |
|
Back to top |
|
|
guru New Member
Joined: 12 Feb 2006 Posts: 31 Location: Πετρούπολη Αττικής
|
Posted: Wed Jul 19, 2006 10:40 pm Post subject: |
|
|
siakabetis wrote: | η σιδηροδρομικη ιονια οδος ειναι κατι που ειανι στα σκαρια. |
«Υποχώρησε» ο Ιόνιος Σιδηρόδρομος
Σάββατο, 13 Μαΐου 2006
ΠΑΤΡΑ: «Υποχώρησε» ο δυτικός (ή ιόνιος) σιδηρόδρομος στις προτεραιότητες της χώρας για τα μεταφορικά δίκτυα και οι αιτίες γι’ αυτό είναι πολλές, σύμφωνα με όσα ανέφεραν οι ομιλητές ημερίδας που πραγματοποιήθηκε το πρωί του Σαββάτου στην αίθουσα του Επιμελητηρίου Αχαΐας και την οποία διοργάνωσε η Νομαρχία Αχαΐας, υπό την αιγίδα του Προέδρου της Δημοκρατίας.
Η έλλειψη μιας μακροχρόνιας στρατηγικής για τις συνδυασμένες μεταφορές, οι συχνές αλλαγές πολιτικών και διοικητικών ηγεσιών στο υπουργείο Μεταφορών και στον Ο.Σ.Ε., η καθυστέρηση της ολοκλήρωσης μεγάλων έργων του Γ΄ Κ.Π.Σ. που «μεταφέρονται» στο Δ’ Κ.Π.Σ., αλλά και μια λογική «υποτίμησης» του σιδηρόδρομου, που μπορεί να υπάρχει ακόμα, μεταξύ πολλών πολιτικών παραγόντων και τεχνοκρατών, είναι μερικές από τις αιτίες της «υποχώρησης» του έργου. Αυτές και αναφέρθησαν ως σημαντικότερες αιτίες, από τους ομιλητές της ημερίδας, για ένα έργο, που αν και εντάχθηκε από το 2003 στα Διευρωπαϊκά Δίκτυα, ακόμα βρίσκεται σε «μερική» φάση μελετών, ενώ για παράδειγμα, οι μελέτες του τμήματος Ηγουμενίτσας – Αντιρρίου, δεν έχουν ακόμα προκηρυχθεί. Αυτό, όπως είπε ο τ. πρόεδρος του Ο.Σ.Ε., Κ. Γιαννακός, πιθανότατα θα σημάνει και πως η χώρα μας δεν θα μπορέσει να εκπληρώσει τελικά την υποχρέωση που έχει αναλάβει έναντι της Ε.Ε. για εκκίνηση του έργου, το 2008. Στην ημερίδα, βρέθηκε και μίλησε και ο τ. υπουργός Μεταφορών, Χρ. Βερελής, ο οποίος αναφέρθηκε στην «μάχη» που έδωσε η χώρα για την ένταξη του έργου στα Διευρωπαϊκά Δίκτυα, προκειμένου να άρει την «απομόνωση» του δυτικού άξονα της χώρας και να την μετατρέψει σε ένα ολοκληρωμένο «κόμβο» συνδυασμένων μεταφορών, μεταξύ βόρειας Αφρικής, δυτικής Ασίας και βόρειας Ευρώπης. «Σήμερα είμαστε όλοι εδώ, ανήσυχοι για την πορεία του έργου για την οποία όλοι πρέπει να απαιτήσουμε τη συντομότερη και αποτελεσματικότερη διαδικασία που θα διασφαλίσει την ολοκλήρωσή του με την μέγιστη ποιότητα και βεβαίως την τάχιστη και πλέον προσοδοφόρα για την περιοχή κατασκευή του», τόνισε από την πλευρά του ο Νομάρχης, Δ. Κατσικόπουλος, ο οποίος ευχαρίστησε ιδιαίτερα τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Κ. Παπούλια, υπό την αιγίδα του οποίου πραγματοποιήθηκε η χθεσινή ημερίδα. Εξαιρετικά ενδιαφέρουσες ήσαν και οι άλλες ομιλίες που ακολούθησαν, όπως αυτή του Επ. Κούκου (πρόεδρος Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών), ο οποίος ανέφερε πως από την εμπειρία του στην επιτροπή παρακολούθησης μεγάλων έργων της Γ.Σ.Ε.Ε., γνωρίζει πως πέρυσι, 350 εκ. ευρώ μεταφέρθηκαν από τα σιδηροδρομικά έργα στα οδικά και φέτος, κάτι ανάλογο θα συμβεί με ακόμα 200 εκ. ευρώ. Στην ημερίδα μίλησαν ακόμα, [...]
http://www.gowest.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=2438&Itemid=358
(Οι επισημάνσεις δικές μου.)
Κρίμα που ακόμα η έμφαση και η προτεραιότητα δίνεται ακόμα στα οδικά έργα (σίγουρα αναγκαία) αντί των έργων δημόσιων συγκοινωνιών (ακόμα πιο απαραίτητα), όπως είναι οι σιδηρόδρομοι. Οι γραμμές της Πελοποννήσου είναι σε κακή κατάσταση και δε φαίνεται σύντομα φως στον ορίζοντα μετά από αυτά που αναφέρονται στο άρθρο (πλην της γραμμής Κορίνθου - Πατρών). |
|
Back to top |
|
|
guru New Member
Joined: 12 Feb 2006 Posts: 31 Location: Πετρούπολη Αττικής
|
Posted: Wed Jul 19, 2006 11:07 pm Post subject: |
|
|
Και κάτι σχετικό με τα προηγούμενα:
Οι συγκοινωνίες και οι δρόμοι στην Ελλάδα
Ο κ. Σπύρος Γιακουμάκης, από την Αθήνα, γράφει για τις συγκοινωνίες και τους δρόμους της Ελλάδας:
«Πέρασα πρόσφατα από την Κακιά Σκάλα. Επιτέλους το έργο τελειώνει! Με δύο ολόκληρα χρόνια καθυστέρηση. Το σύγχρονο γεφύρι της Άρτας. Όπως το φονικό πέταλο, τα Τέμπη, η Εθνική Οδός Κορίνθου - Πατρών, η Αντιρρίου - Ιωαννίνων. Ωστόσο, κανένα πρόβλημα. Οσονούπω τα διόδια αυξάνονται, για δρόμους που ΘΑ γίνουν σε μερικά χρόνια! Είναι χαμηλά, συγκριτικά με τους λοιπούς Ευρωπαίους, ανακοίνωσε ο αρμόδιος υπουργός. Και οι μισθοί; Το ίδιο είναι; Οι δρόμοι στη Γαλλία, στη Γερμανία, στην Ιταλία το ίδιο είναι; Διότι εκεί, εκτός από τέλειους κλειστούς αυτοκινητοδρόμους διαθέτουν και υπερσύγχρονα τρένα που εκτελούν το συντριπτικά μεγαλύτερο ποσοστό των χερσαίων μεταφορών ανθρώπων και αγαθών. Εδώ; Εδώ σαμποτάζ στις ράγες, σιδηρόδρομοι του Τρικούπη και ηλεκτρικοί συρμοί του Προαστιακού των Αθηνών που σαπίζουν στο αμαξοστάσιο της Θεσσαλονίκης! Όσο για το Τραμ; Το "πράσινο κύμα" ακόμα περιμένει στο ακουστικό του. Οι επεκτάσεις που είχε δρομολογήσει η προηγούμενη κυβέρνηση, το ίδιο. Εδώ, δρόμοι μονάχα. Για τα I.X., τα ΚΤΕΛ και τις φονικές νταλίκες. [...]».
ΤΑ ΝΕΑ, Σάββατο 15 Ιουλίου 2006
http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.php?e=A&f=18588&m=N43&aa=6
Αν και η φράση «το συντριπτικά μεγαλύτερο ποσοστό των χερσαίων μεταφορών» είναι κάπως υπερβολική, ο εν λόγω πολίτης έχει δίκιο στα υπόλοιπα.
Εγώ συμπληρώνω: πόσα οδικά ατυχήματα (θανατηφόρα ή μη) θα είχαμε γλιτώσει, αν ο σιδηρόδρομος στην Ελλάδα είχε εγκαίρως αναπτυχθεί (και δεν είχε βεβαίως πολεμηθεί τόσο πολύ); Πόσες λιγότερες θα κυκλοφορούσαν στους δρόμους, αν πολλά προϊόντα μεταφέρονταν με τρένο; Πόσες διαδρομές θα γίνονταν ανετότερα, ασφαλέστερα και γρηγορότερα; |
|
Back to top |
|
|
guru New Member
Joined: 12 Feb 2006 Posts: 31 Location: Πετρούπολη Αττικής
|
Posted: Wed Jul 19, 2006 11:17 pm Post subject: |
|
|
PredyGr wrote: | Λέει ακόμα και για αγορά τροχαίου υλικού ύψους 750m μέσα σε 5 χρονια. Το καινούργιο τροχαίο υλικό που είπε ο Λιάπης ότι θα μπει από τον άλλο μηνα ποιο είναι? Desiro ή GTW ή τα καινούργια MAN? |
Από το site του Ο.Σ.Ε. αλίευσα τα εξής:
Διαγ. Τροχαίου Υλικού
- ΔΗΖΕΛΟΚΙΝΗΤΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑΜΑΞΕΣ DMU ΚΑΝΟΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΚΑΙ ΔΗΖΕΛΟΚΙΝΗΤΟΙ ΣΥΡΜΟΙ ΩΘΗΣΗΣ ΕΛΞΗΣ (PUSH PULL) ΚΑΝΟΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ
Ο ΟΣΕ πρόκειται να προκηρύξει διεθνή διαγωνισμό με αριθμό διακήρυξης 6075 για την προμήθεια τριάντα (30) Δηζελοκινητων αυτοκινηταμαξών (DMU) κανονικής γραμμής και 10 δηζελοκίνητων συρμών ώθησης - έλξης (Push pull) κανονικής γραμμής, συνολικής προϋπολογιζόμενης δαπάνης 618.800.000 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.
http://www.ose.gr/ecportal.asp?id=1054&nt=18&lang=1
- ΕΠΙΒΑΤΑΜΑΞΕΣ
Ο ΟΣΕ πρόκειται να προκηρύξει διεθνή διαγωνισμό με αριθμό διακήρυξης 6069 για την προμήθεια σαράντα (40) Επιβαταμαξών κανονικής γραμμής, ήτοι 10 κλιναμαξών, 10 κλινοθεσίων, 10 σκευοφόρων και 10 διδάπεδων κλειστών οχημάτων μεταφοράς αυτοκινήτων, συνολικής προϋπολογιζόμενης δαπάνης 73.780.000 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.
http://www.ose.gr/ecportal.asp?id=1053&nt=18&lang=1
- ΔΗΖΕΛΑΜΑΞΕΣ
Ο ΟΣΕ πρόκειται να προκηρύξει διεθνή διαγωνισμό με αριθμό διακήρυξης 6064 για την προμήθεια τριάντα (30) Δηζελαμαξών ελιγμών κανονικής γραμμής, κατάλληλων για ελιγμούς εντός σταθμών και για έλξη εμπορικών και επιβατικών αμαξοστοιχιών επί ελευθέρας γραμμής, συνολικής προϋπολογιζόμενης δαπάνης 46.410.000 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.
http://www.ose.gr/ecportal.asp?id=1025&nt=18&lang=1
- ΔΗΖΕΛΟΗΛΕΚΤΡΑΜΑΞΕΣ
Ο ΟΣΕ πρόκειται να προκηρύξει διεθνή διαγωνισμό με αριθμό διακήρυξης 6061 για την προμήθεια τριάντα (30) Δηζελοηλεκτραμαξών έλξης (Δ/Η) κανονικής γραμμής με πιστοποίηση ταχύτητας 160 km/h και με δυνατότητα 180 km/h και δέκα (10) Δηζελοηλεκτραμαξών (Δ/Η) έλξης μετρικής γραμμής μέγιστης ταχύτητας 140 km/h συνολικής προϋπολογιζόμενης δαπάνης 220.150.000 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.
http://www.ose.gr/ecportal.asp?id=1022&nt=18&lang=1
Οι πρώτοι 3 διαγωνισμοί έχουν προϋπολογισμό 738.990.000 €, ενώ και όλοι 959.140.000 € (σχεδόν 1 δις ευρώ!).
και...
Προκηρύξεις νέου τροχαίου υλικού από τον Ο.Σ.Ε.
http://users.ntua.gr/mc00027/arthra/nrs/ |
|
Back to top |
|
|
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Fri Jul 21, 2006 12:44 pm Post subject: |
|
|
Zήτω το ντήζελ!!!
|
|
Back to top |
|
|
worldofjustice Stadium Expert
Joined: 03 Sep 2004 Posts: 983 Location: Zurich
|
Posted: Fri Jul 21, 2006 4:05 pm Post subject: |
|
|
Ακριβά είναι τα ρημάδια, ούτε F-16 να ήταν!
|
|
Back to top |
|
|
P.A.O. Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Fri Jul 21, 2006 4:41 pm Post subject: |
|
|
Ξερεις ποσο κανει ενα F-16
Ασε ρε φιλε |
|
Back to top |
|
|
Nassos Full Member
Joined: 16 Dec 2005 Posts: 347
|
Posted: Fri Jul 21, 2006 11:14 pm Post subject: |
|
|
P.A.O. wrote: | Ξερεις ποσο κανει ενα F-16
Ασε ρε φιλε |
Γύρω στα $35,000,000, με τον κινητήρα.
Άργησε λιγάκι ο (καταχρεωμένος με μερικά δισ.) ΟΣΕ, αλλά κάλλιο αργά παρά ποτέ. |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sun Jul 23, 2006 4:34 pm Post subject: |
|
|
guru wrote: | Στην ημερίδα, βρέθηκε και μίλησε και ο τ. υπουργός Μεταφορών, Χρ. Βερελής, ο οποίος αναφέρθηκε στην «μάχη» που έδωσε η χώρα για την ένταξη του έργου στα Διευρωπαϊκά Δίκτυα, προκειμένου να άρει την «απομόνωση» του δυτικού άξονα της χώρας και να την μετατρέψει σε ένα ολοκληρωμένο «κόμβο» συνδυασμένων μεταφορών, μεταξύ βόρειας Αφρικής, δυτικής Ασίας και βόρειας Ευρώπης. |
Έλα ρε???Τι λες τώρα...
Εγώ δε βλέπω να έχουμε σιδηρόδρομο ούτε το 2018 και όπως το βλέπω οι σιδηρόδρομοι θα ακολουθήσουν το δρόμο των αυτοκ/μων. Ξεκίνησε πρώτα η ΠΑΘΕ και θα τελειώσει σε σχεδόν 30 χρόνια, λίγο μετά ξεκίνησε η εγνατία και μόλις κοντεύει να τελειώσει η ΠΑΘΕ (και η εγνατία!) αρχίζει η ιόνια οδός! Τώρα σε ποιο σημείο βρίσκεται η σιδ. ΠΑΘΕ και η εγνατία? Ε υπολογίστε έτσι σε πόσα χρόνια θα αρχίσει η σιδ. Ιονία. Και εδώ που τα λέμε για να αντικαταστήσουν οι σιδ. μεταφορές τις οδικές, για να αποφασίσει ο Έλληνας να αφήσει το ΙΧ του και να πάρει το τρένο για να πάει στη δουλειά του φανταστείτε σε τι επίπεδο θα πρέπει να εξυπηρετούν οι σιδηρόδρομοι κάτι που δε μου φαίνεται να συμβαίνει αυτή τη στιγμή. Και πιστεύω καλά κάνουν που κόβουν τα κονδύλια απ'τους σιδηρόδρομους και τα δίνουν στος δρόμους οι οποίοι ως γνωστόν είναι από άθλιοι έως ανύπαρκτοι. Δεν γίνεται να προηγείται ένας σιδηρόδρομος στη Δ. Ελλάδα τη στιγμή που δεν υπάρχει δρόμος. Επίσης η Ελλάδα δε μου φαίνεται να καταφέρει να ξεφύγει απ'το ρυθμό που έχει στην ανάπτυξη των δικτύων μεταφοράς κι ας ισχύουν άλλα στην Ευρώπη. |
|
Back to top |
|
|
vag3721 Stadium Expert
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Wed Jul 26, 2006 4:07 pm Post subject: |
|
|
Υπάρχουν δρομολόγια τρένου απο το Μιλάνο για την Νίκαια(της Γαλλίας),
και πόσο μακριά βρίσκεται ο σταθμός του Μιλάνου απο το Αεροδρόμιο? |
|
Back to top |
|
|
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Wed Jul 26, 2006 4:20 pm Post subject: |
|
|
Υπάρχουν σίγουρα τρένα από Μιλάνο για Νίκαια...το είχα δει στον πίνακα αναχωρήσεων στο σταθμό του Μιλάνου όταν ήμουν το Πάσχα. Η διαδρομή είναι μέσω Γένοβας. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείς μάλλον στην ιστοσελίδα ...
http://www.trenitalia.it/en/index.html
Το αεροδρόμιο της Malpensa όπου πετάει η easyjet είναι μισή με μία ώρα από το Μιλάνο, ανάλογα με τι θα πας (λεωφορείο ή τραίνο ) όπως και την κίνηση που θα βρείς αν πας οδικώς.
Το Linate νομίζω είναι πιό κοντά. |
|
Back to top |
|
|
assotos yios Stadium Expert
Joined: 30 Mar 2004 Posts: 955 Location: not aswtosgios blogspot :-)
|
Posted: Wed Jul 26, 2006 5:02 pm Post subject: |
|
|
To Malpensa απεχει 50 χλμ απο το Μιλανο δηλαδη περιπου 1 ωρα με το λεωφορειο.Το λεωφορειο απο το Malpensa σε παει στον κεντρικο σιδ.σταθμο(Stazione centrale) και κοστιζει περιπου 5 ευρω.Το τρενο(Malpensa express) απο το αεροδρομιο σε παει στην Piazza Cadorna αρα μετα πρεπει να παρεις μετρο για να φτασεις στο σιδ.σταθμο και κοστιζει τα διπλασια... |
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Fri Aug 11, 2006 11:44 am Post subject: |
|
|
Από μεταφορά
panakosXX wrote: | O OSE exei aposirei ta DESIRO DMU |
|
|
Back to top |
|
|
panakosXX New Member
Joined: 10 Aug 2006 Posts: 64
|
Posted: Fri Aug 11, 2006 12:01 pm Post subject: ΔΙΤΥΚΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ |
|
|
ΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΤΥΚΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ ΕΠΙΣΚΕΥΘΕΙΤΕ ΤΟ http://www.ose.gr/ecportal.asp?id=201&nt=19&lang=1
Ο ΧΑΡΤΗΣ ΤΟΥ ΔΙΤΥΚΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ
Last edited by panakosXX on Fri Aug 11, 2006 4:38 pm; edited 5 times in total |
|
Back to top |
|
|
panakosXX New Member
Joined: 10 Aug 2006 Posts: 64
|
Posted: Fri Aug 11, 2006 1:17 pm Post subject: νεο τρχαιο υλικο |
|
|
Ο ΟΣΕ ΣΤΗ ΣΤΗΛΗ ΝΕΟ ΤΡΟΧΑΙΟ ΥΛΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙ
24 ηλεκτράμαξες κανονικής γραμμής, Π.Σ - Σ.Δ39, Κατασκευαστής - Προμηθευτής: ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ / SIEMENS - ΣΗΜΕΝΣ Α.Ε. - KRAUSS MAFFEI, 8 από τις οποίες έχουν τεθεί σε κυκλοφορία.
10 ντηζελοηλεκτράμαξες κανονικής γραμμής, Π.Σ - Σ.Δ50, Κατασκευαστής - Προμηθευτής: METKA / BOMBARDIER οι οποίες έχουν όλες τεθεί σε κυκλοφορία.
15 δίδυμες προαστιακές αυτοκινητάμαξες κανονικής γραμμής, Κατασκευαστής - Προμηθευτής: ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ / BOMBARDIER 3 από τις οποίες έχουν ήδη τεθεί σε κυκλοφορία.
20 πεντάδυμες ηλεκτρικές προαστιακές αυτοκινητάμαξες κανονικής γραμμής, Π.Σ - Σ.Δ33α, Κατασκευαστής - Προμηθευτής: ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ / SIEMENS - ΣΗΜΕΝΣ Α.Ε, 9 εκ των οποίων έχουν ήδη τεθεί σε κυκλοφορία.
17 ελαφρές αυτοκινητάμαξες τύπου Railbus κανονικής γραμμής, Π.Σ - Σ.Δ35, Κατασκευαστής - Προμηθευτής: ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ / BOMBARDIER STADLER, οι οποίες έχουν όλες τεθεί σε κυκλοφορία.
12 ελαφρές αυτοκινητάμαξες τύπου Railbus μετρικής γραμμής , Π.Σ - Σ.Δ35, Κατασκευαστής - Προμηθευτής: ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ / BOMBARDIER STADLER, των οποίων η κυκλογορία έχει προσωρινά ανασταλεί.
106 κλιματιζόμενες επιβατάμαξες διαφόρων τύπων υψηλών ταχυτήτων (200 χλμ./ώρα), Π.Σ - Σ.Δ41α, Κατασκευαστής - Προμηθευτής: ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ / SIEMENS - TEMOINSA - ΣΗΜΕΝΣ Α.Ε, 43 από τις οποίες έχουν ήδη τεθεί σε κυκλοφορία.
79 κλιματιζόμενες επιβατάμαξες Β' θέσεως, υψηλών ταχυτήτων (200 χλμ./ώρα) , Π.Σ - Σ.Δ41β, Κατασκευαστής - Προμηθευτής: Ν.ΚΙΟΛΕΙΔΗΣ / MAV BOMBARDIER DVJ KFT DUNAKESZI οι οποίες έχουν όλες τεθεί σε κυκλοφορία.
65 κλιματιζόμενες επιβατάμαξες διαφόρων τύπων(από ανακατασκευή υφισταμένων), Π.Σ - Σ.Δ37α, Κατασκευαστής - Προμηθευτής: ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ / TEMOINSA 3 από τις οποίες έχουν ήδη τεθεί σε κυκλοφορία.
16 διδάπεδες φορτάμαξες μεταφοράς αυτοκινήτων κανονικής γραμμής, Π.Σ - Σ.Δ34, Κατασκευαστής - Προμηθευτής: Ν. ΚΙΟΛΕΙΔΗΣ,οι οποίες έχουν όλες τεθεί σε κυκλοφορία.
120 + (80 option) βυτιοφόρα οχήματα μεταφοράς πετρελαιοειδών κανονικής γραμμής, Π.Σ - Σ.Δ36, Κατασκευαστής - Προμηθευτής: / Ν. ΚΙΟΛΕΙΔΗΣ, έχουν ήδη παραληφθεί τα 120 οχήματα έχουν ήδη τεθεί σε κυκλοφορία. Η επιπλέον προμήθεια των 80 βυτιοφόρων δεν έχει ενεργοποιηθεί.
400 φορτάμαξες διαφόρων τύπων κανονικής γραμμής, Π.Σ - Σ.Δ43, Κατασκευαστής - Προμηθευτής: ΝΑΥΠΗΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ, οι οποίες έχουν όλες τεθεί σε κυκλοφορία.
31 αυτοκίνητες μονάδες σιδηροδρομικού - οδικού δικτύου, Π.Σ - Σ.Δ49, Κατασκευαστής - Προμηθευτής: ΕΛΒΟ οι οποίες έχουν όλες τεθεί στη διάθεση των αρμόδιων υπηρεσιών του ΟΣΕ.
42 επιβατάμαξες ανακατασκευής κανονικής γραμμής, Π.Σ - Σ.Δ37β, Κατασκευαστής - Προμηθευτής: Ν. ΚΙΟΛΕΙΔΗΣ / MAV ADTRANZ DUNAKESZI, από τις οποίες έχουν όλες τεθεί σε κυκλοφορία.
Επιπλέον για την κάλυψη των αναγκών του οδοντωτού σιδηροδρόμου Διακοπτού - Καλαβρύτων έχει ήδη υπογραφεί σύμβαση με τον οίκο STADLER Ελβετίας, μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών σχετικού διαγωνισμού για την προμήθεια 4 Αυτοκινηταμαξών. Η παράδοση των συρμών αναμένεται αναμένεται να ξεκινήσει στο τέλος του 2006 και να ολοκληρωθεί εντός του 2007. |
|
Back to top |
|
|
panakosXX New Member
Joined: 10 Aug 2006 Posts: 64
|
|
Back to top |
|
|
panakosXX New Member
Joined: 10 Aug 2006 Posts: 64
|
Posted: Fri Aug 11, 2006 4:31 pm Post subject: RAILBUS |
|
|
ΣΤΟ SITE RAILFANEUROPE.NET ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΟΣΕ ΦΕΤΟΣ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕΙ ΤΑ RAILBUS ΤΗΣ ΜΕΤΡΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΤΗΣ ΠΕΛ/ΝΗΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ.
|
|
Back to top |
|
|
panakosXX New Member
Joined: 10 Aug 2006 Posts: 64
|
Posted: Fri Aug 11, 2006 5:00 pm Post subject: |
|
|
exitmusician wrote: | Η λεζάντα που συνοδεύει τη φωτογραφία είναι η εξής:
"The delivery of the first 621 diesel railcar at the Athens Agios Ioannis workshop (09.03.2006)". |
ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ FOTOS ΑΠΟ 2 ΣΥΖΕΥΓΜΕΝΟΥΣ ΣΥΡΜΟΥΣ M.A.N. DMU ΣΕΙΡΑΣ 621
http://www.railfaneurope.net/pix/gr/diesel/dmu/621/34168.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/gr/diesel/dmu/621/34196.jpg ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΕΙΝΑΙ
Οι φωτογραφίες αντικαταστάθηκαν από τα σχετικά links. Θυμίζω ότι απαγορεύεται η δημοσίευση εικόνων με πλάτος πάνω από 640 pixels.
Admin
Last edited by panakosXX on Fri Aug 11, 2006 7:22 pm; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
|
plati Junior Member
Joined: 21 Mar 2006 Posts: 126
|
Posted: Fri Aug 11, 2006 5:04 pm Post subject: |
|
|
Ποιό αναχρονιστικό σχέδιο δεν γίνεται !
Ε έτει 2006 ,το σχήμα του είναι τουλάχιστον απαράδεκτο
εκτός και αν ο ΟΣΕ αποφάσισε να φτιάξει ΡΕΤΡΟ Σιδηρόδρομο.
|
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Web hosting by isol.gr
|