View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
JIMMARAS Junior Member
Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
Posted: Mon May 14, 2007 1:58 pm Post subject: |
|
|
Αγόρασε το 22% της ΑΤΤΙΚΑΤ Η ΤΕΡΝΑ..Μειώνονται οι παίκτες που κάνουν ενστάσεις ίσως έτσι απαμπλακεί και η Ε65(Ένσταση Παντεχνικής-Αττικατ προς ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ)
http://www.euro2day.gr/articles/129383/ |
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 296 Location: Αθήνα
|
Posted: Tue May 15, 2007 11:37 am Post subject: |
|
|
Ο.Υ.Σ.Τ. wrote: | Και συνεχιζει με 1+1 λωριδα και ΛΕΑ μεχρι τον κομβο των Ευζωνων στην "κυριως" ΠΑΘΕ. Αληθεια γνωριζει καποιος αν υπαρχει καποιο σχεδιο διαπλατυνσης? Γιατι φανταζομαι ειναι απο τα πιο πολυσυχναστα κοματια τησ ΠΑΘΕ |
Ενημερωτικά στο τμήμα Πολυκαστρο - Εύζωνοι ~17χλμ έχει εξ αρχής κατασκευαστεί αυτοκινητόδρομος 2 x 2 + ΛΕΑ, για να πουλάμε μούρη στους Ευρωπαίους που τότε έρχονταν με τα αυτοκίνητά τους μέσω Γιουγκοσλαβίας. Μαζί με τα 6χλμ Γέφυρα Γαλλικού - Λαχαναγορά πρέπει να ήταν τα πρώτα χλμ πραγματικού αυτοκινητόδρομου στην Ελλάδα. Μόνο που πριν λίγα χρόνια πέρασα και ήταν σε άθλια κατάσταση. Συρματοπλέγματα κατεστραμμένα, κίνηση ελάχιστη, ηλεκτροφωτισμός ξεχαρβαλωμένος, οδόστρωμα άστα να πάνε κλπ. Στη νησίδα (που δεν είχε στηθαίο) το πράσινο είχε χαλάσει και υπήρχαν σε διάφορα σημεία ίχνη αναστροφής! Η διαπλάτυνση του Χαλάστρα - Πολύκαστρο είναι γενικώς και αφηρημένως ενταγμένη στο Δ΄ ΚΠΣ... Πολλά τεχνικά μεταξύ των οποίων και η γέφυρα πάνω από τη γραμμή του τρένου έχει κατασκευαστεί και για τους δύο κλάδους αλλά η μιά πλευρά χρησιμοποιείται για αγροτική οδό. |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue May 15, 2007 11:51 am Post subject: |
|
|
Μεταξύ Πολυκάστρου-Εύζωνοι, κινούμενοι προς Ευζώνους έχει μια ταμπέλα που μας ενημερώνει ότι στα αριστερά μας είναι το μνημείο του Α' Παγκοσμίου Πολέμου, το οποίο μπορούμε και να επισκεφτούμε αν σταματήσουμε στην αριστερή λωρίδα, περάσουμε τη νησίδα που εκεί δεν έχει φυτά, ελέγξουμε αν έρχεται κανείς από Ευζώνους και περνάμε με ασφάλεια.
Επίσης λίγο πιο πάνω έχει 1-2 σημεία που προφανώς ντόπιοι έχουν βγάλει την περίφραξη για να μπαίνουν στον δρόμο από τα γύρω χωριά.
Για τα διόδια που υπάρχουν γνωρίζει κανείς αν έχουν ποτέ λειτουργήσει; Υπάρχουν στον κόμβο του Αγίου Αθανασίου στις εισόδους και εξόδους του αυτοκινητοδρόμου, αλλά και 2-3 χιλιόμετρα πριν τα σύνορα, κάθετα στην οδό (εκεί υποτίθεται ότι θα γινόταν η επίθεση της 17 Νοέμβρη εναντίον των κομβόι των ΝΑΤΟικών). |
|
Back to top |
|
|
radja New Member
Joined: 21 Nov 2006 Posts: 29
|
Posted: Wed May 16, 2007 9:25 pm Post subject: |
|
|
Το ΣΤΕ απερριψε τις προσφυγες για τον Ε-65
Ανοιγει ο δρομος
Το στοιχημα του Σαρακατσανου:
Θα προλαβει να υπογραψει α. Μαλιακο - Κλειδι
β. Κορινθο - Πατρα - Πυργο
γ. Ε-65
Πριν τις εκλογες?
Εγω λεω οτι θα προλαβει...
ΥΓ. Προσωρινος αναδοχος στην παρακαμψη Καραβομυλου αναδειχθηκε
η ΑΤΤΙΚΑΤ. Η τελευταια εργολαβια του Μαλιακου...
Last edited by radja on Thu May 17, 2007 10:12 am; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Thu May 17, 2007 2:12 am Post subject: |
|
|
από ερτ. Την βορειότερη χάραξη του νοτιοδυτικού Αυτοκινητόδρομου ζητούν οι κάτοικοι του Λαμπετίου , ώστε να μην αποκλειστεί η δυνατότητα επέκτασης του οικισμού του Δήμου Πύργου.
Καλά πάμε καλά?? Δε θα μαστε καλά, όχι ρε Λαμπέτι να μη χαραχτεί πιο βόρεια ο δρόμος τι έκανες τόσο καιρό που έκαναν τις μελέτες κοιμόσουνα ξύπνησες τώρα και θυμήθηκες ότι θα σου φτιάξουν αυτοκ/μο?? Όχι ρε φίλε για κάτσε δηλ. ο καθένας ότι θυμάται χαίρεται . Αν δε σας αρέσει να μην επεκταθείτε και να πάτε εσείς βόρεια. |
|
Back to top |
|
|
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Thu May 17, 2007 12:32 pm Post subject: |
|
|
radja wrote: | Το ΣΤΕ απερριψε τις προσφυγες για τον Ε-65
Ανοιγει ο δρομος
Το στοιχημα του Σαρακατσανου:
Θα προλαβει να υπογραψει α. Μαλιακο - Κλειδι
β. Κορινθο - Πατρα - Πυργο
γ. Ε-65
Πριν τις εκλογες?
Εγω λεω οτι θα προλαβει...
ΥΓ. Προσωρινος αναδοχος στην παρακαμψη Καραβομυλου αναδειχθηκε
η ΑΤΤΙΚΑΤ. Η τελευταια εργολαβια του Μαλιακου... |
τελεια νεα!! αλλα σε ποια σελιδα το γραφει ψαχνω και δεν το βρισκω πουθενα!..εγω λεω οτι θα προλαβει τον μαλιακο-κλειδι και τον Ε-65..θελει και επικυρωση απο τη βουλη η ρημαδα η συμβαση..καλα,τι κανουν τοσο καιρο για το μαλιακος κλειδι???αναδοχος εχει αναδειχθει εδω και 2 χρονια και οι ενστασεις εχουν τελειωσει απο το σεπτεμβριο που αποφασισαν οι ομιλοι να συνεργαστουν..γιατι καθυστερουν τοσο πολυ??? |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Fri May 18, 2007 8:49 pm Post subject: |
|
|
γνωμη μου ειναι οτι θα προλαβουν να υπογραψουν ολες τις συμβασεις. θα κανουν εκλογες με ολα τα εργα να εχουν ξεκινησει πριν τις εκλογες |
|
Back to top |
|
|
alter100 Junior Member
Joined: 03 May 2007 Posts: 157
|
|
Back to top |
|
|
Tzinos Stadium Expert
Joined: 02 Apr 2004 Posts: 993 Location: London
|
Posted: Mon May 21, 2007 12:10 pm Post subject: |
|
|
Στο ρεπορταζ της Ελευθεροτυπιας επισημαίνει
"* Η κοινοπραξία της Αττικής Οδού, με επικεφαλής τον όμιλο Μπόμπολα, έχει προτείνει στον Γ. Σουφλιά να αναλάβει την κατασκευή του υπόλοιπου έργου χωρίς νέα χρηματική συμβολή από το Δημόσιο και με το ίδιο διόδιο. Ως αντάλλαγμα ζητεί να παραταθεί ο χρόνος εκμετάλλευσης του συνολικού έργου. Με βάση την αρχική σύμβαση η παραχώρηση στους κατασκευαστές έχει γίνει για 17 χρόνια, αλλά το διάστημα μειώνεται αν η κοινοπραξία πετύχει απόδοση των ιδίων κεφαλαίων της κατά 11,2%. Οι ιδιαίτερα υψηλοί κυκλοφοριακοί φόρτοι, σύμφωνα με πληροφορίες, έχουν ήδη μειώσει το διάστημα κατά δύο περίπου χρόνια. Με αυτό το δεδομένο η κοινοπραξία θέλει να παραμείνει στο έργο και γι' αυτό ρίχνει στο τραπέζι τις δελεαστικές προτάσεις."
http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=1410796 για ολοκληρο το αρθρο.
Με αυτο τι εγινε δηλαδη? Γιατι το απερριψε ο Σαρακατσανος και αντιπροτεινε να χρησιμοποιήσει τα κερδη των διοδιων της Α.Ο για τα επομενα -δεν ξερω κ γω ποσα- χρονια για να τα κατασκευασει?
Αφου και στην μια και στην αλλη περίπτωση ο φορολογουμενος δεν επιβαρυνεται και το κρατος δεν καρπωνεται τα διοδια.
Πρεπει να κατανοήσουν καποιοι πως πρεπει να εκμεταλλευτουν την κοτα με το χρυσο αυγο.. |
|
Back to top |
|
|
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Mon May 21, 2007 5:32 pm Post subject: |
|
|
O Σαρακατσάνος θέλει να χρηματοδοτήσει την γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας (Μαρούσι - Καισαριανή - Βεϊκου) με τα έσοδα των διοδίων της ΑΟ αντί να τα δώσει για επέκταση της ίδιας της ΑΟ. Δε μου φαίνεται καθόλου παράλογη η επιλογή του ... |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Tue May 22, 2007 10:56 am Post subject: |
|
|
Εχω καλά νέα!
Στην γέφυρα Αράχθου άρχισε να κατασκευάζεται το κατάστρωμα!
Και προχωράει και γρήγορα!Ομως επειδή έχω πολύ μακρινή φωτό θα πάω να βγάλω καλύτερες και θα τις ανεβάσω! |
|
Back to top |
|
|
Ypsilon Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Tue May 22, 2007 11:01 am Post subject: |
|
|
Στο "Συμβαίνει τώρα" της ΝΕΤ με την Πόπη Τσαπανίδου, βγήκε ένας συγκοινωνιολόγος και είπε ότι η επέκταση της Αττικής οδού με πέντε νέους αυτοκινητοδρόμους μήκους 76 χλμ, είναι έτοιμη προς δημοπράτηση μέσα στον Οκτώβρη.
Η κύρια παρέμβαση αφορά σε έναν εσωτερικό δακτύλιο που θα ξεκινάει από την περιφερειακή του Υμηττού για να φτάσει στην Αργυρούπολη, κι από κει, μέσω σήραγγας στον Υμηττό θα καταλήξει στα διόδια του Κορωπίου για να συναντήσει την υφιστάμενη Αττική οδό.
Για το άλλο τμήμα από Μεταμόρφωση μέχρι Θρακομακεδόνες δεν είπαν κάτι, ή μάλλον δεν πρόλαβα να ακούσω. Κατάλαβα πάντως πως η δεύτερη φάση επέκτασης θα πάει όλη μαζί πακέτο.
Για να δούμε... |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed May 23, 2007 12:12 pm Post subject: |
|
|
Και οι αντιδράσεις για τον κόμβο στα Δίκελλα - Μάκρης συνεχίζονται...
Στον Υπουργό ΠΕΧΩΔΕ το θέμα του Κόμβου των Δικέλλων
http://www.evros.gr/index.php?ID=15988&obcatid=8&MODULE=bce/application/news&NewsType=hg
....Μετά από τη συζήτηση αλλά και την δήλωση συμπαράστασης των αιτημάτων τους από τους παρευρισκόμενους, αποφασίστηκε η επιδίωξη καθόδου στην Αθήνα και συνάντηση με τον αρμόδιο υπουργό Περιβάλλοντος Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων, Γιώργο Σουφλιά, ώστε να αναζητηθεί λύση στο θέμα. Στόχος θα είναι να κατανοήσει ο Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ την ιδιαιτερότητα του ζητήματος αλλά και το μέγεθος των προβλημάτων που θα δημιουργηθούν, κύρια κατά τους θερινούς μήνες, με την διατήρηση της υφιστάμενης κατάστασης. Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης εκφράστηκε η έντονη δυσαρέσκεια των παρευρισκομένων για τις αποφάσεις που λαμβάνονται ερήμην των κατοίκων, καθώς και ο κίνδυνος ατυχημάτων που δημιουργείται από την χρησιμοποίηση τόσο του νέου παράδρομου της Εγνατίας, όσο και του παλαιού επαρχιακού οδικού δικτύου Μάκρης – Δικέλλων. .... |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Wed May 23, 2007 3:42 pm Post subject: |
|
|
από ερτ. Μετατόπιση ορίων Ιόνιας Οδού (23/05/2007)
Την παράλληλη μετατόπιση του ορίου απαλλοτρίωσης για την Ιόνια Οδό προς βορρά τουλάχιστον 150 μέτρα από το σημείο που είναι σήμερα στον οικισμό Αγίου Γεωργίου και από το σχέδιο πόλης του Λαμπετίου, αποφάσισε η αρμόδια επιτροπή κατά τη διάρκεια της προχθεσινής συνεδρίασής της. Στόχος της απόφασης αυτής είναι να μην θιγεί και στις δύο περιοχές ο οικιστικός ιστός.
Να δούμε να αρχίσει ποτέ αυτός ο δρόμος κι ας ξέρω γω τι...εκεί στον Αγ. Γεώργιο επανειλλημένως είχαν προβλήματα, θα τα λύσουν ποτέ?? |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Wed May 23, 2007 8:11 pm Post subject: |
|
|
μπράβο!
Έγραψες πάλι!!
Στη Μάκρη τι διαδικασία ασκούν για την ασφαλτόστρωση, μπόρεσες να δεις?
Πάνω στη παλιά άσφαλτο ρίχνουν τη καινούργια ή κάνουν νέο υπόστρωμα?
Οι κλίσεις του οδοστρώματος είναι σωστές? |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Wed May 23, 2007 11:13 pm Post subject: |
|
|
Corfu ο θεός να σε έχει καλά , απ'ότι φαίνεται είναι να μην αρχίσουν να κατασκευάζουν τα βάθρα ή τους φορείς όσον αφορά τις γέφυρες τόσο του Αράχθου όσο και στο Παναγιά-Γρεβενά, η Αράχθου φαίνεται να πηγαίνει πολύ καλά, ο φορέας στο ένα βάθρο (αλλά μόνο στο ένα) έχει προχωρήσει πολύ και τα δυο μπροστινά βάθρα κοντεύουν να τελειώσουν κι αυτά τα δύο πρώτα πάλι, άντε ίσα και τελείωσαν τα θεμέλια είναι γιγάντια γέφυρα . Για πρώτη φορά έχουμε την τύχη να δούμε φωτογραφίες από τις δύο πρώτες κοιλαδογέφυρες από Γρεβενά προς Παναγιά οι οποίες δεν είναι προσπελάσιμες από επαρχιακούς δρόμους ή τουλάχιστον δε φαίνονται καθόλου απ'το δρόμο Γρεβενά-Μηλιά, η μία απ'τις δύο έχει ήδη τελειώσει . Αυτή η Γ4 ανεβαίνει και ανεβαίνει και δε φτάνει , μα καλά πού θα τη φτάσουν?? . Εκεί φαίνεται ο δρόμος να έχει μεγάλη κλίση, δηλ στο σημείο ακριβώς που μετά τη γέφυρα Κρυσταλλοπηγής ανεβαίνει διαρκώς σε υψόμετρο για να φτάσει κι εγώ δεν ξέρω πού, δεν είναι όμως υπερβολική κλίση για αυτοκ/μο?? |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Thu May 24, 2007 12:46 am Post subject: |
|
|
Λοιπόν στη Μάκρη αφού τελείωσαν με τη διαπλάτυνση και την κατασκευή των ρείθρων (λούκια), έσκαψαν και ξήλωσαν την παλιά άσφαλτο και έστρωσαν την καινούρεια. Πρέπει τώρα να μπει και το μεταλικό διαχωριστικό (μπάρα). Η κλίση είναι καλή και ''φυσική'' θα έλεγα λόγω κλίσης του εδάφους από μόνο του. Και η παράπλευρη οδός πολύ καλή. Ειδικά η ποιότητά της σε ασφαλτόστρωση.
Στο υποτμήμα Δίκελλα - Συκοράχη δεν έχουν κάνει ακόμα τίποτα. Δημοσιογράφος τοπικής εφημερίδας μου είπε πως η εργολαβία αφών Μεσοχωρίτη τελειώνει τον Φλεβάρη του επόμενου έτους.
Για τον κόμβο Πολύμυλου οι εργασίες έχουν προχωρήσει πάρα πολύ. Έχουν ασφαλτοστρώσει μάλιστα και με την πρώτη στρώση το κομάτι και αυτή τη στιγμή τρυπούν και τοποθετούν τα μεταλικά διαχωριστικά αμέσως μετά τα διόδια. Δηστυχώς δεν έβγαλα φώτο γιατί είχε νυχτώσει.
Στο Βενέτικο - Γρεβενά για όσους ξέρουν για να τραβήξω τις φώτο στη συγκεκριμένη γέφυρα βγήκα εκτός ΕΟ, συγκεκριμένα μετά την γέφυρα Βενέτικου της υφιστάμενης ΕΟ υπάρχει δεξιά πινακίδα με ένδειξη Εργοτάξιο ΙΟΝΙΟΣ, όπου και ακολούθησα και βγήκα στη γέφυρα της φωτογραφίας κι από 'κει μπήκα στην εγνατία όπου οδηγώντας βγήκα στον υπό κατασκευή Α/Κ Δυτ. Γρεβενών.
Το κομάτι αυτό είναι έτοιμο προς ασφαλτόστρωση. Έχει στρωθεί και πατηθεί το 3Α.
Για τα υπόλοιπα μιλάνε οι φωτογραφίες από μόνες τους. Προχωράνε όλες οι γέφυρες, φαίνωνται οι πρόοδοι. Στην Κατούνα δεν είχα χρόνο να πάω κι έτσι δεν έχω αυτή τη φορά άποψη.
Καλό είναι ο ΤassosGR να μας φέρει φώτο αντί για Άραχθο, Κατούνα και πρόσβαση αυτής από Δροσοχώρι.
Αυτά για την ώρα κι επειδή δε με βλέπω για άλλη οδική μετακίνηση μέχρι το Σεπτέμβρη (εκτός απροόπτου) περμένουμε τα νέα των παραδόσεων απ' την Εγνατία ή από όποιον άλλον κινηθεί μέσα στο καλοκαίρι.
Αυτά και στο επανιδείν.
Για να βοηθήσω να καταλάβουν κάποιοι που είναι οι γέφυρες στο Παναγιά - Γρεβενά, είναι οι δύο υπό κατασκευή (με λευκό χρώμα) εκατέρωθεν του Α/Κ Βενέτικου, στο χάρτη που είχε φτιάξει ο Μπετώβεν σε παλαιώτερο ποστ. Ιδού.
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/Panagia-Grevena2-1.jpg |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri May 25, 2007 8:07 pm Post subject: |
|
|
Άκουσα στο ραδιόφωνο ότι στην Εγνατία στο κομμάτι των λιμνών (Λαγκαδάς-Νυμφόπετρα) σήμερα άλλαζαν τα όρια ταχύτητας σε 130. Μπορεί να το επιβεβαιώσει κάποιος; |
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2296 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Fri May 25, 2007 8:43 pm Post subject: |
|
|
Σε όλους τους αυτοκινητόδρομους που το όριο ήταν 120 πάει πλέον στα 130 με τον νέο ΚΟΚ. |
|
Back to top |
|
|
aristidis Stadium Expert
Joined: 04 Feb 2004 Posts: 1448 Location: Πουθενιστάν
|
Posted: Sun May 27, 2007 7:05 pm Post subject: |
|
|
Nα ρωτησω κατι, στο Google Earth, βλεπω οτι στην Αττικη Οδο, κατευθυνομενοι προς αεροδρομιο, λιγο πριν τον κομβο της Δουκισσης Πλακεντιας (τι χαος και αυτο!!! ποσοι δρομοι Θεε μου!!!) υπαρχει ενα κομματι που ειναι υπογειο; Φαινεται σαν να εχει ενα παρκο ακριβως απο πανω, αλλα αποτι θυμαμαι που ειχα παει αεροδρομιο μεσω Αττικης Οδου δεν ειχα δει καποιο τετοιο κομματι..
Ειναι οντως υπογειο εκει; Με εκανε εντυπωση, φαινεται ωραια κατασκευη.. Υπαρχουν φωτογραφιες;
(ελπιζω να καταλαβατε ποιο κομματι λεω!) |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sun May 27, 2007 8:59 pm Post subject: |
|
|
Ναι Αριστείδη υπάρχει ένα υπόγειο τμήμα μήκους 950μ περ. που από πάνω έχει διάφορα δεν θυμάμαι τι. Είναι το μεγαλύτερο υπόγειο της αττικής οδού. (Τουλάχιστον δεν πρόσεξα μεγαλύτερο )
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=392512
Ένα βιντεάκι ήθελα να ποστάρω που κολλάει εδώ αλλά βάζω όλη τη σελίδα, το βιντεάκι βρίσκεται λίγο μετά τη μέση της σελίδας κάτω από ένα χάρτη, που δείχνει σε μια στιγμή μέθοδο κατασκευής τούνελ τις διάφορες φάσεις, πέρα απ'όλα τ'άλλα που δείχνει γιατί το βίντεο δείχνει έναν τσέχικο αυτοκ/μο και δη το τμήμα Πράγα-Δρέσδη αλλά μια ευκαιρία να ξεφυλλίσετε το συγκεκριμένο φόρουμ που έχει ΑΤΕΛΕΙΩΤΟ υλικό για τους αυτοκ/μους της Ευρώπης και γω δεν ξέρω τι άλλο. Πολύ καλές φωτογραφίες και χάρτες, 3-4 κράτη κοίταξα αυτές τις μέρες κεντρική Ευρώπη και κάθισα ατελείωτες ώρες.
gm2263 ξέρεις μήπως υπάρχει και ελληνικό τόπικ εκεί μέσα γιατί δεν το έχω ψάξει καλά και είναι ένα χάος, πολλά τόπικ έχει. Πάντως εύγε για τα συγκεκριμένα τόπικ μερικά είναι μεν στις μητρικές γλώσσες όπως της Πολωνίας αλλά δεν πειράζει. Και το βίντεο ελπίζω να μη σας πειράξει που είναι στα τσέχικα αλλά θα τρελαθείτε με αυτό που θα δείτε. Πληροφοριακά δείχνει μια γέφυρα η οποία δείχνει μεγάλη βέβαια λίγο πιο κάτω προς Πράγα έχει μια μεγαλύτερη μήκους 1.070μ. έχει φωτογραφίες το τόπικ. Τσεχία, Ουγγαρία και Κροατία φτιάχνουν μεγάλα έργα δεν αστειεύονται κάτι γέφυρες πάνω από χιλιόμετρο, Ουγγαρία να δείτε μια γέφυρα γύρω στα 2 χλμ, η μεγαλύτερη στην κεντρική Ευρώπη λέγεται Köröshegy βρείτε τις λεπτομέριες στο τόπικ.
Βέβαια αποκλείω να υπάρχει καλύτερο φόρουμ για τους ελληνικούς αυτοκ/μους απ'το stadia σε πληροφορίες, σε φωτογραφικό υλικό και σε οργάνωση. Μια πίκρα μόνο ότι τώρα αρχίζουμε στην Ελλάδα να φτιάχνουμε τους βασικούς μας άξονες πέρα απ'την ΠΑΘΕ και εγνατία οι οποίοι και δεν είναι έτοιμοι. Μας βλέπω πολύ πίσω ακόμη τόσα χρόνια στην ΕΕ δηλ αν μας συγκρίνω με άλλες χώρες η Ουγγαρία, Κροατία, Τσεχία μου φαίνονται πιο ψηλά από μας γιατί κι εμείς κοντά στη χιλιάδα χλμ αυτοκ/μων είμαστε, μας κατατάσσω μάλλον στο επίπεδο της Πολωνίας ή της Σερβίας που δεν έχουν ολοκληρώσει ούτε ένα βασικό άξονα και άλλοι δεν έχουν καν αρχίσει, όχι βέβαια σε ποιότητα όπου (θέλω) να πιστεύω ότι οι δρόμοι μας είναι πολύ ποιοτικοί ευρωπαικού επιπέδου, γιατί η Πολωνία έχει λίγο τα μαύρα της τα χάλια και οι δρόμοι της μου φάνηκαν αρκετά φτηνοί. Δηλ μου φαίνεται ότι μέχρι τώρα κοιμόμασταν και νομίζαμε ότι όλο το δίκτυο της Ελλάδας ήταν η ΠΑΘΕ. Όλοι οι άλλοι άξονες όλοι αυτοί που τώρα δρομολογούνται γιατί αυτά είναι τα δύσκολα όπως και η εγνατία στην Ήπειρο μη λέμε μαλακίες και κοροϊδευόμαστε, τους είχαν γραμμένους στα....χαρτιά. Τι είναι δηλ η ΠΑΘΕ πέρα απ'τα Τέμπη και το Μαλλιακό?? Και η κεντρική και ανατολική εγνατία πέρα απ'την Καστανιά??? Δεν έγινε τίποτα το σπουδαίο τόσο καιρό άντε η γέφυρα Ρίου και η αττική οδός. Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα. Μακάρι τουλάχιστον να μπουν στ'αυλάκι τα έργα αυτά γιατί υπό άλλες συνθήκες δεν θα τα δούμε ποτέ. |
|
Back to top |
|
|
pilotos Junior Member
Joined: 17 Feb 2007 Posts: 184 Location: Λάρισα
|
Posted: Sun May 27, 2007 11:18 pm Post subject: |
|
|
Απλά να σε ενημερώσω ότι υπάρχει thread για την χώρα μας και σε σε αυτό τον κλάδο(το οποίο προσπαθώ να κρατήσω ζωντανό, και χάρις εσάς το κάνω),άλλα υπάρχει και στο ελληνικό sub-forum επίσης.
Φυσικά έχεις δίκιο όταν λες ότι ακόμα και τώρα είμαστε πίσω από πολλές χώρες της Ε.Ε. , και ειδικά και από πολλές που δεν ακούγεται και τόσο λογικό. |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sun May 27, 2007 11:51 pm Post subject: |
|
|
Να κάνω μια χαζή ερώτηση; Σήμερα το όριο ταχύτητας στην ΠΑΘΕ είναι 120. Σε μια βδομάδα θα είναι 130 χωρίς να κάνουν απολύτως κανένα έργο βελτίωσης του δρόμου, αλλά αν πας με 130 σήμερα μπορούν να σε γράψουν;
Μήπως κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας; |
|
Back to top |
|
|
pilotos Junior Member
Joined: 17 Feb 2007 Posts: 184 Location: Λάρισα
|
Posted: Mon May 28, 2007 12:26 am Post subject: |
|
|
Λογικά από την στιγμή που ο νέος κοκ έχει τεθεί σε εφαρμογή θα πρέπει αυτόματα να ισχύει και το νέο όριο ταχύτητας.
Αλλά επειδή βρισκόμαστε στην Ελλάδα θα πρέπει να περιμένουμε να θυμηθούν να αλλάξουν την σηματοδότηση και μετά να μην μπορεί ο καλός κυριος αστυνομικός να σε επιπλήξει.
Φυσικά τα νέα πρόστιμα ίσχυσαν από την επομένη κιόλας ημέρα χωρίς να χρειαστεί να βεβαιωθεί κανείς αν ο πολίτης είναι ενήμερος ή αν τα μπλοκάκια είναι ακόμη τα παλιά. |
|
Back to top |
|
|
|