View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Tue Mar 27, 2007 8:51 am Post subject: |
|
|
Κι άλλο ατύχημα σήμερα στη Θεσσαλονίκη με έναν νεκρό, και μάλιστα σε φυλασσόμενη διάβαση. |
|
Back to top |
|
|
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Tue Mar 27, 2007 9:43 am Post subject: |
|
|
Ρε παιδιά. πόση καμπάνια χρειάζεται πια για να καταλάβει κάποιος ότι ....
ο 45χρονος επιχείρησε να διασχίσει τη διάβαση παρά το γεγονός ότι η μπάρα είχε κατέβει προκειμένου να διέλθει η αμαξοστοιχία
...ρισκάρεις αρκετά όταν πας να περάσεις διάβαση με κατεβασμένη μπάρα.
Λυπάμαι, αλλά ο συγκεκριμένος πήγαινε γυρεύοντας.
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=790330&lngDtrID=244
Και στην τελική, κι ας σας σοκάρει αυτό, όποιος θέλει να αυτοκτονήσει ας το κάνει μόνος του, όχι όμως να βαζει σε ρίσκο ζωές άλλων ανθρώπων. Θυμάστε τί είχε γίνει πριν κάποιους μήνες πάλι σε παρόμοιο ατύχημα όπου έχασαν τη ζωή τους και επιβάτες αμαξοστοιχίας. |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Mar 27, 2007 10:53 am Post subject: |
|
|
Στο ραδιόφωνο άκουσα ότι σταμάτησαν τα προπορευόμενα αυτοκίνητα. Αυτός τα προσπέρασε, πήγε λοξά στην διάβαση και πέρασε το τρένο. |
|
Back to top |
|
|
saturn Junior Member
Joined: 06 Jul 2004 Posts: 90
|
Posted: Wed Mar 28, 2007 8:23 am Post subject: |
|
|
μήπως θα έπρεπε οι επιβάτες των τρένων, όπως και των λεωφορείων να φοράνε ζώνες; |
|
Back to top |
|
|
AUGalos Full Member
Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Wed Mar 28, 2007 3:09 pm Post subject: |
|
|
Γιατί από πότε φοράνε των λεωφορείων για να φοράνε και των τραίνων |
|
Back to top |
|
|
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Thu Mar 29, 2007 12:44 am Post subject: |
|
|
Για τα αστικά λεωφορεία δεν υπάρχει περίπτωση. Η μικρή ταχύτητα που αναπτύσσει το λεωφορείο, οι συχνές στάσεις, το πλήθος του κόσμου (και το ποσοστό ορθιων) το κάνει από ασύμφορο έως αδύνατο ή έστω μη-πρακτικό.
Στα υπεραστικά λεωφορεία η ζώνη -απ'όσο ξέρω- απαιτείται πλέον. Τώρα κατά πόσο τηρείται αυτό, δε γνωρίζω.
Για τα τρένα θα μπορούσε να γίνει αλλά φαντάζομαι ότι έχει να κάνει με κόστος και συντήρηση εγκατάστασης plus άνεση επιβατών δια συχνότητα ατυχημάτων. Α και προφανώς οι μετρήσεις δεν έγιναν στην Ελλάδα όπου καταφέραμε να κάνουμε τα σιδηροδρομικά ταξίδια εξίσου επικίνδυνα με τα οδικά (βλέπε: εκτροχιασμοί κάθε τρεις και λίγο) ! |
|
Back to top |
|
|
plati Junior Member
Joined: 21 Mar 2006 Posts: 126
|
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
|
Back to top |
|
|
PAPAGIO New Member
Joined: 22 Feb 2006 Posts: 27
|
|
Back to top |
|
|
plati Junior Member
Joined: 21 Mar 2006 Posts: 126
|
Posted: Tue Apr 03, 2007 8:13 am Post subject: |
|
|
Στην περιοχή του Έβρου αυτή τη φορά ο νέος εκτροχιασμός τρένου
Συγνώμη τώρα θα φταέι ο κόσμος να μην ξαναταξιδεύσει με τρένο ,
άρχισε το τρενο να έχει ποιο πολλά ατυχήματα από τα ΚΤΕΛ !
Αυτά μόνο στο greece συμβαίνουν.Κρίμα για τη απαξίωση του μέσου.
πηγή : http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=792048&lngDtrID=244 |
|
Back to top |
|
|
Ο.Υ.Σ.Τ. Full Member
Joined: 02 Aug 2004 Posts: 374 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Wed Apr 04, 2007 9:42 am Post subject: |
|
|
Το γαλλικό TGV καταρρίπτει το ρεκόρ ταχύτητας για συμβατικά τρένα
Μια ενισχυμένη έκδοση του διάσημου γαλλικού τρένου TGV έθεσε την Τρίτη νέο ρεκόρ ταχύτητας για τροχοφόρα τρένα αγγίζοντας τα 574,8 χιλιόμετρα ανά ώρα καθώς διερχόταν από την περιοχή της Καμπανίας γεμάτο δημοσιογράφους.
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=792249&lngDtrID=252 |
|
Back to top |
|
|
panakosXX New Member
Joined: 10 Aug 2006 Posts: 64
|
Posted: Wed Apr 11, 2007 7:56 pm Post subject: |
|
|
Skkde |
|
Back to top |
|
|
panakosXX New Member
Joined: 10 Aug 2006 Posts: 64
|
Posted: Wed Apr 11, 2007 7:56 pm Post subject: |
|
|
ANTIO...... |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Sun Apr 29, 2007 7:15 am Post subject: |
|
|
αληθεια με το τρενο φαντασαμ απο κρυονερι μεχρι αγρινιο ξερει κανεις τπτ? τα εργα εχουν σταματησει και να φανταστειτε οτι ολα εινα σχεδον ετοιμα |
|
Back to top |
|
|
gm2263 Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Sun Apr 29, 2007 1:17 pm Post subject: |
|
|
Καλά μου πέσαν τα μαλιά...
Α ρε Χαρίλαε (Τρικούπη) θα τρίζουν τα κόκαλα σου.
Μην ανησυχείτε έχουμε καιρό εμείς ακόμα για τέτοια. |
|
Back to top |
|
|
Ο.Υ.Σ.Τ. Full Member
Joined: 02 Aug 2004 Posts: 374 Location: Θεσσαλονίκη
|
|
Back to top |
|
|
plati Junior Member
Joined: 21 Mar 2006 Posts: 126
|
Posted: Sun Apr 29, 2007 10:19 pm Post subject: |
|
|
...όπως συνεχώς μας διατυμπανίζουν για γραμμές υψηλών ταχυτήτων (εως 200χλμ/ώρα).
μας δουλεύουν κανονικά ... |
|
Back to top |
|
|
skylinearth Full Member
Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sun Apr 29, 2007 10:24 pm Post subject: |
|
|
Είχα την εντύπωση πως ήδη λειτουργούσαν τέτοια τρένα σε Ιαπωνία και Γερμανία. |
|
Back to top |
|
|
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Sun Apr 29, 2007 10:29 pm Post subject: |
|
|
ΕΛΕΟΣ ακομα και οι τουρκοι φτιαχνουν πολυ καλο δικτυο.οχι ψευτιες των 150km ...α ρε αθανατη ελλαδα.. |
|
Back to top |
|
|
Lucretius Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1762 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Sun Apr 29, 2007 10:50 pm Post subject: |
|
|
μην ξεχνάμε οτι η διαμόρφωση του εδάφους στην τουρκία είναι πολύ πιο διαφορετική από την ελληνική. Μη συγκρίνουμε ανόμοιες καταστάσεις! |
|
Back to top |
|
|
AUGalos Full Member
Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Mon Apr 30, 2007 12:50 am Post subject: |
|
|
Ρε παιδιά με αυτά τα έργα στο Σ.Κ.Α ξέρει κανείς τι γίνεται? Έχουμε καμια φωτογραφία η ενημέρωση για το πως πάνε τα πράγματα? |
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2297 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Mon Apr 30, 2007 6:07 pm Post subject: |
|
|
Από μεταφορά
mike wrote: | Στο amnizia station forum είχαν δημοσιευτεί από κάποιον “homo faber” προ εβδομάδων φωτογραφίες από το ΣΚΑ http://amnizia.com/station/forum/viewtopic.php?p=19893&highlight=#19893 . Πληροφορίες λένε ότι η αρχαιολογία αποδεσμεύει σταδιακά χώρο και ήδη ολοκληρώνεται η σιδηροδρομική γέφυρα πάνω από τη λεωφόρο Δημοκρατίας, ενώ έχει ξεκινήσει και η κατασκευή μεγάλου τοίχου για τις γραμμές προς Κόρινθο. Γενικά πάντως δεν φαίνεται να σκοτώνονται στη δουλειά π.χ. δεν υπάρχει πρόοδος στη στρώση των γραμμών και των αλλαγών στο νότιο ΣΚΑ δηλ. στην περιοχή Λυκότρυπας.
Πολύ καλά προχωράνε τα έργα του cut and cover και κάποιων γεφυρών νοτιότερα, στους Αγίους Αναργύρους.
Άρχισαν επιτέλους και τα έργα στη στάση Μεταμόρφωσης που θα εξυπηρετεί Φιλαδέλφεια, Μεταμόρφωση, Λυκόβρυση και Κάτω Κηφισιά.
Παρεμπιπτόντως η στρώση της νέας διπλής γραμμής και η τοποθέτηση φωτοσημάτων έχει φτάσει στο Ζευγολατειό (στο ύψος των διοδίων) οπότε η παράδοση της νέας γραμμής μέχρι Κιάτο το καλοκαίρι είναι εφικτή.
Όσον αφορά τη νέα γραμμή προς Πάτρα, τμήμα Αραχωβίτικα – Νέος ΣΣ Πάτρας στον Άγιο Διονύσιο (13,5 χλμ περίπου), το Νομαρχιακό Συμβούλιο ενέκρινε κατά πλειοψηφία την Περιβαλλοντική Μελέτη (υπήρξε μικρή μειοψηφία).
Ως προς τον Λειτουργικό Σταθμό :
Ο ΟΣΕ είχε απαλλοτριώσει εδώ και 40 χρόνια τουλάχιστον εκτάσεις στον Άγιο Βασίλειο για νέο μηχανοστάσιο (της μετρικής γραμμής), αλλά η περιοχή αναπτύχθηκε με βίλες κλπ. Η διαθέσιμη έκταση δεν φτάνει πλέον και έπρεπε να απαλλοτριωθούν πάνω από 20 βίλες και έτσι έγινε η σκέψη να μετατεθεί ανατολικότερα στο Δρέπανο πίσω από τον Τιτάνα, όπου η γη έχει χαμηλότερη αξία και δεν θα προκληθεί αναστάτωση στις χρήσεις γης. Η απόσταση από τον προηγούμενο ΣΣ Αιγίου είναι 30 χλμ ενώ μέσα στην Πάτρα δεν θα υπάρχει σταθμός με αρκετό χώρο και μήκος για διασταύρωση – υπέρβαση εμπορικών τρένων. Έτσι είναι απαραίτητη η ίδρυση σταθμού πριν την Πάτρα, έστω χωρίς επιβατική κίνηση (εξ ού και λειτουργικός ή υπηρεσιακός σταθμός). Κάποια στιγμή όμως έπεσε στο τραπέζι η ιδέα συνδυασμού του με το εμπορευματικό κέντρο Πάτρας (φορτηγά, αποθήκες κλπ.), οπότε η αναγκαία έκταση αυξήθηκε στα 250 στρ. και εκεί ξεσηκώθηκε ο κόσμος Δρεπάνου και Αραχωβίτικων. Στα Αραχωβίτικα πιστεύουν ότι αν δεν γίνει σταθμός στο Δρέπανο θα μπορέσει η γραμμή να υπογειοποιηθεί πριν το χωριό. Βγήκε όμως ο Λιάπης και είπε ότι θα γίνει νέα μελέτη για εμπορευματικό σταθμό στη ΒΙΠΕ Πάτρας (που είναι σε κάτι λόφους μετά την Πάτρα αριστερά) με νέα γραμμή σύνδεσης από την Κ. Αχαγιά και έτσι περιορίστηκε πάλι ο ΣΣ Δρεπάνου σε «λειτουργικό». Εκεί πάντως θα γίνεται διανυκτέρευση και καθαρισμός των συρμών, πιθανόν έλεγχος και μικρή συντήρηση, ίσως και κάποια διακίνηση δεμάτων.
Συγγνώμη το ανέβασα σε λάθος ενότητα αλλά με μπέρδεψαν οι σιδηροδρομικού περιεχομένου αναφορές των προηγούμενων... Ας επέμβει η αστυνομία του φόρουμ... |
|
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue May 08, 2007 10:56 pm Post subject: |
|
|
Πριν από λίγη ώρα (γύρω στις 9:30 το βράδυ) σημειώθηκε σοβαρό σιδηροδρομικό ατύχημα στην γραμμή Θεσσαλονίκης-Ειδομένης που οδηγεί στα Σκόπια. Η αμαξοστοιχία με περίπου 15 βαγόνια μετέφερε μαζούτ και βενζίνη και εκτροχιάστηκε 10 χιλιόμετρα πριν το Πολύκαστρο. Τα περισσότερα βαγόνια πήραν φωτιά με αποτέλεσμα να έχει δημιουργηθεί μεγάλη πυρκαγιά στην περιοχή την οποία προσπαθεί να σβήσει η πυροσβεστική ενώ το μαύρο σύννεφο είναι ορατό και από τη Θεσσαλονίκη. Να σημειώσω ότι η γραμμή Θεσσαλονίκης Ειδομένης είναι πλήρως ηλεκτροκινούμενη. Ευτυχώς δεν υπαρχουν τραυματίες. |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Wed May 23, 2007 2:50 pm Post subject: |
|
|
Γιατί το τρένο δεν έχει προτεραιότητα;
Επιστολή ΤΕΕ προς Mιχ. Λιάπη: να εξασφαλιστούν πιστώσεις απο Δ’ ΚΠΣ
http://www.epirotikosagon.gr/service.asp?ArticleId=1403
Ε μην τρελαθούμε τώρα ο σιδηρόδρομος δεν έχει μέλλον στην Ελλάδα γιατί ούτε ποτέ είχαμε τίποτα αξιόλογο και ούτε πρόκειται με τη μαλθακή βούληση που υπάρχει αυτή τη στιγμή. Κι αν φτιάξουν ποτέ σιδηρόδρομο στην Ήπειρο θα είναι βλακεία με μονές γραμμές υψηλών ταχυτήτων 100 και 90 χλμ/ώρα όπως αποδεικνύεται με την ταλαίπωρη Αθηνών-Θεσ/νίκης. |
|
Back to top |
|
|
|