stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Σιδηρόδρομοι - Σιδηροδρομικοί Σταθμοί
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 38, 39, 40 ... 49, 50, 51  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Tue Mar 27, 2007 9:51 am    Post subject: Reply with quote

Κι άλλο ατύχημα σήμερα στη Θεσσαλονίκη με έναν νεκρό, και μάλιστα σε φυλασσόμενη διάβαση.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Giannis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004
Posts: 1682
Location: Ελβετία

PostPosted: Tue Mar 27, 2007 10:43 am    Post subject: Reply with quote

Ρε παιδιά. πόση καμπάνια χρειάζεται πια για να καταλάβει κάποιος ότι ....

ο 45χρονος επιχείρησε να διασχίσει τη διάβαση παρά το γεγονός ότι η μπάρα είχε κατέβει προκειμένου να διέλθει η αμαξοστοιχία



...ρισκάρεις αρκετά όταν πας να περάσεις διάβαση με κατεβασμένη μπάρα.

Λυπάμαι, αλλά ο συγκεκριμένος πήγαινε γυρεύοντας.

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=790330&lngDtrID=244


Και στην τελική, κι ας σας σοκάρει αυτό, όποιος θέλει να αυτοκτονήσει ας το κάνει μόνος του, όχι όμως να βαζει σε ρίσκο ζωές άλλων ανθρώπων. Θυμάστε τί είχε γίνει πριν κάποιους μήνες πάλι σε παρόμοιο ατύχημα όπου έχασαν τη ζωή τους και επιβάτες αμαξοστοιχίας. Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Mar 27, 2007 11:53 am    Post subject: Reply with quote

Στο ραδιόφωνο άκουσα ότι σταμάτησαν τα προπορευόμενα αυτοκίνητα. Αυτός τα προσπέρασε, πήγε λοξά στην διάβαση και πέρασε το τρένο.
Back to top
View user's profile Send private message
saturn
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Jul 2004
Posts: 90

PostPosted: Wed Mar 28, 2007 9:23 am    Post subject: Reply with quote

μήπως θα έπρεπε οι επιβάτες των τρένων, όπως και των λεωφορείων να φοράνε ζώνες;
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Wed Mar 28, 2007 4:09 pm    Post subject: Reply with quote

Γιατί από πότε φοράνε των λεωφορείων για να φοράνε και των τραίνων Question
Back to top
View user's profile Send private message
Nameless
Senior Member
Senior Member


Joined: 21 Jan 2005
Posts: 412

PostPosted: Thu Mar 29, 2007 1:44 am    Post subject: Reply with quote

Για τα αστικά λεωφορεία δεν υπάρχει περίπτωση. Η μικρή ταχύτητα που αναπτύσσει το λεωφορείο, οι συχνές στάσεις, το πλήθος του κόσμου (και το ποσοστό ορθιων) το κάνει από ασύμφορο έως αδύνατο ή έστω μη-πρακτικό.
Στα υπεραστικά λεωφορεία η ζώνη -απ'όσο ξέρω- απαιτείται πλέον. Τώρα κατά πόσο τηρείται αυτό, δε γνωρίζω.

Για τα τρένα θα μπορούσε να γίνει αλλά φαντάζομαι ότι έχει να κάνει με κόστος και συντήρηση εγκατάστασης plus άνεση επιβατών δια συχνότητα ατυχημάτων. Α και προφανώς οι μετρήσεις δεν έγιναν στην Ελλάδα όπου καταφέραμε να κάνουμε τα σιδηροδρομικά ταξίδια εξίσου επικίνδυνα με τα οδικά (βλέπε: εκτροχιασμοί κάθε τρεις και λίγο) !
Back to top
View user's profile Send private message
plati
Junior Member
Junior Member


Joined: 21 Mar 2006
Posts: 126

PostPosted: Fri Mar 30, 2007 10:20 am    Post subject: Reply with quote

Διακοπή δρομολογίων του ΟΣΕ στη γραμμή Διακοπτού - Καλαβρύτων

πηγή : http://www.in.gr/news/quicknews.asp?lngEntityid=791115


Αναφέρονται στις καινούργιες αμαξοστοιχίες; γιατί ακόμη δεν τις πήραν και χάλασαν ...
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Sat Mar 31, 2007 9:25 pm    Post subject: Reply with quote

31/3/2007

Μία γυναίκα τραυματίσθηκε από εκτροχιασμό τρένου κοντά στον Ισθμό Κορίνθου


http://greece.flash.gr/soon/2007/3/31/32637id/
Back to top
View user's profile Send private message
PAPAGIO
New Member
New Member


Joined: 22 Feb 2006
Posts: 27

PostPosted: Sat Mar 31, 2007 10:12 pm    Post subject: Reply with quote

Επαναλειτουργεί η σιδηροδρομική γραμμή Διακοπτό - Καλάβρυτα

http://www.in.gr/news/quicknews.asp?lngEntityid=791449
Back to top
View user's profile Send private message
plati
Junior Member
Junior Member


Joined: 21 Mar 2006
Posts: 126

PostPosted: Tue Apr 03, 2007 9:13 am    Post subject: Reply with quote

Στην περιοχή του Έβρου αυτή τη φορά ο νέος εκτροχιασμός τρένου


Συγνώμη τώρα θα φταέι ο κόσμος να μην ξαναταξιδεύσει με τρένο ,

άρχισε το τρενο να έχει ποιο πολλά ατυχήματα από τα ΚΤΕΛ !
Αυτά μόνο στο greece συμβαίνουν.Κρίμα για τη απαξίωση του μέσου.


πηγή : http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=792048&lngDtrID=244
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Ο.Υ.Σ.Τ.
Full Member
Full Member


Joined: 02 Aug 2004
Posts: 374
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Wed Apr 04, 2007 10:42 am    Post subject: Reply with quote

Το γαλλικό TGV καταρρίπτει το ρεκόρ ταχύτητας για συμβατικά τρένα

Μια ενισχυμένη έκδοση του διάσημου γαλλικού τρένου TGV έθεσε την Τρίτη νέο ρεκόρ ταχύτητας για τροχοφόρα τρένα αγγίζοντας τα 574,8 χιλιόμετρα ανά ώρα καθώς διερχόταν από την περιοχή της Καμπανίας γεμάτο δημοσιογράφους.

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=792249&lngDtrID=252
Back to top
View user's profile Send private message
panakosXX
New Member
New Member


Joined: 10 Aug 2006
Posts: 64

PostPosted: Wed Apr 11, 2007 8:56 pm    Post subject: Reply with quote

Skkde
Back to top
View user's profile Send private message
panakosXX
New Member
New Member


Joined: 10 Aug 2006
Posts: 64

PostPosted: Wed Apr 11, 2007 8:56 pm    Post subject: Reply with quote

ANTIO......
Back to top
View user's profile Send private message
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Sun Apr 29, 2007 8:15 am    Post subject: Reply with quote

αληθεια με το τρενο φαντασαμ απο κρυονερι μεχρι αγρινιο ξερει κανεις τπτ? τα εργα εχουν σταματησει και να φανταστειτε οτι ολα εινα σχεδον ετοιμα
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
gm2263
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1840
Location: Athens, Hellas

PostPosted: Sun Apr 29, 2007 12:11 pm    Post subject: Reply with quote

Εεεεε, σορρυ, έχουμε να πούμε τίποτα γι' αυτό; Confused

"Maiden Voyage" of the Turkish Highspeed Train


Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Sun Apr 29, 2007 2:17 pm    Post subject: Reply with quote

Καλά μου πέσαν τα μαλιά... Shocked Shocked Shocked

Α ρε Χαρίλαε (Τρικούπη) θα τρίζουν τα κόκαλα σου.
Μην ανησυχείτε έχουμε καιρό εμείς ακόμα για τέτοια. Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message
Ο.Υ.Σ.Τ.
Full Member
Full Member


Joined: 02 Aug 2004
Posts: 374
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Sun Apr 29, 2007 11:00 pm    Post subject: Reply with quote

Τρένο μαγνητικής αιώρησης ετοιμάζει η Ιαπωνία για το 2025

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=797943&lngDtrID=252

Βεβαια εμεις με την εξωφρενικη ταχυτητα των 160χλμ/ωρα που ΘΑ εχουμε καποια στιγμη στα τρενα μας θα πρεπει να ειμαστε και ευγνωμονες Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Back to top
View user's profile Send private message
plati
Junior Member
Junior Member


Joined: 21 Mar 2006
Posts: 126

PostPosted: Sun Apr 29, 2007 11:19 pm    Post subject: Reply with quote

...όπως συνεχώς μας διατυμπανίζουν για γραμμές υψηλών ταχυτήτων (εως 200χλμ/ώρα).

μας δουλεύουν κανονικά ...
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
skylinearth
Full Member
Full Member


Joined: 30 Dec 2005
Posts: 238
Location: Thessaloniki

PostPosted: Sun Apr 29, 2007 11:24 pm    Post subject: Reply with quote

Ο.Υ.Σ.Τ. wrote:
Τρένο μαγνητικής αιώρησης ετοιμάζει η Ιαπωνία για το 2025

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=797943&lngDtrID=252


Είχα την εντύπωση πως ήδη λειτουργούσαν τέτοια τρένα σε Ιαπωνία και Γερμανία.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Sun Apr 29, 2007 11:29 pm    Post subject: Reply with quote

ΕΛΕΟΣ Evil or Very Mad ακομα και οι τουρκοι φτιαχνουν πολυ καλο δικτυο.οχι ψευτιες των 150km Crying or Very sad ...α ρε αθανατη ελλαδα.. Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
Lucretius
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1762
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Sun Apr 29, 2007 11:50 pm    Post subject: Reply with quote

μην ξεχνάμε οτι η διαμόρφωση του εδάφους στην τουρκία είναι πολύ πιο διαφορετική από την ελληνική. Μη συγκρίνουμε ανόμοιες καταστάσεις!
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Mon Apr 30, 2007 1:50 am    Post subject: Reply with quote

Ρε παιδιά με αυτά τα έργα στο Σ.Κ.Α ξέρει κανείς τι γίνεται? Έχουμε καμια φωτογραφία η ενημέρωση για το πως πάνε τα πράγματα?
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2296
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Mon Apr 30, 2007 7:07 pm    Post subject: Reply with quote

Από μεταφορά
mike wrote:
Στο amnizia station forum είχαν δημοσιευτεί από κάποιον “homo faber” προ εβδομάδων φωτογραφίες από το ΣΚΑ http://amnizia.com/station/forum/viewtopic.php?p=19893&highlight=#19893 . Πληροφορίες λένε ότι η αρχαιολογία αποδεσμεύει σταδιακά χώρο και ήδη ολοκληρώνεται η σιδηροδρομική γέφυρα πάνω από τη λεωφόρο Δημοκρατίας, ενώ έχει ξεκινήσει και η κατασκευή μεγάλου τοίχου για τις γραμμές προς Κόρινθο. Γενικά πάντως δεν φαίνεται να σκοτώνονται στη δουλειά π.χ. δεν υπάρχει πρόοδος στη στρώση των γραμμών και των αλλαγών στο νότιο ΣΚΑ δηλ. στην περιοχή Λυκότρυπας.

Πολύ καλά προχωράνε τα έργα του cut and cover και κάποιων γεφυρών νοτιότερα, στους Αγίους Αναργύρους.

Άρχισαν επιτέλους και τα έργα στη στάση Μεταμόρφωσης που θα εξυπηρετεί Φιλαδέλφεια, Μεταμόρφωση, Λυκόβρυση και Κάτω Κηφισιά.

Παρεμπιπτόντως η στρώση της νέας διπλής γραμμής και η τοποθέτηση φωτοσημάτων έχει φτάσει στο Ζευγολατειό (στο ύψος των διοδίων) οπότε η παράδοση της νέας γραμμής μέχρι Κιάτο το καλοκαίρι είναι εφικτή.

Όσον αφορά τη νέα γραμμή προς Πάτρα, τμήμα Αραχωβίτικα – Νέος ΣΣ Πάτρας στον Άγιο Διονύσιο (13,5 χλμ περίπου), το Νομαρχιακό Συμβούλιο ενέκρινε κατά πλειοψηφία την Περιβαλλοντική Μελέτη (υπήρξε μικρή μειοψηφία).

Ως προς τον Λειτουργικό Σταθμό :
Ο ΟΣΕ είχε απαλλοτριώσει εδώ και 40 χρόνια τουλάχιστον εκτάσεις στον Άγιο Βασίλειο για νέο μηχανοστάσιο (της μετρικής γραμμής), αλλά η περιοχή αναπτύχθηκε με βίλες κλπ. Η διαθέσιμη έκταση δεν φτάνει πλέον και έπρεπε να απαλλοτριωθούν πάνω από 20 βίλες και έτσι έγινε η σκέψη να μετατεθεί ανατολικότερα στο Δρέπανο πίσω από τον Τιτάνα, όπου η γη έχει χαμηλότερη αξία και δεν θα προκληθεί αναστάτωση στις χρήσεις γης. Η απόσταση από τον προηγούμενο ΣΣ Αιγίου είναι 30 χλμ ενώ μέσα στην Πάτρα δεν θα υπάρχει σταθμός με αρκετό χώρο και μήκος για διασταύρωση – υπέρβαση εμπορικών τρένων. Έτσι είναι απαραίτητη η ίδρυση σταθμού πριν την Πάτρα, έστω χωρίς επιβατική κίνηση (εξ ού και λειτουργικός ή υπηρεσιακός σταθμός). Κάποια στιγμή όμως έπεσε στο τραπέζι η ιδέα συνδυασμού του με το εμπορευματικό κέντρο Πάτρας (φορτηγά, αποθήκες κλπ.), οπότε η αναγκαία έκταση αυξήθηκε στα 250 στρ. και εκεί ξεσηκώθηκε ο κόσμος Δρεπάνου και Αραχωβίτικων. Στα Αραχωβίτικα πιστεύουν ότι αν δεν γίνει σταθμός στο Δρέπανο θα μπορέσει η γραμμή να υπογειοποιηθεί πριν το χωριό. Βγήκε όμως ο Λιάπης και είπε ότι θα γίνει νέα μελέτη για εμπορευματικό σταθμό στη ΒΙΠΕ Πάτρας (που είναι σε κάτι λόφους μετά την Πάτρα αριστερά) με νέα γραμμή σύνδεσης από την Κ. Αχαγιά και έτσι περιορίστηκε πάλι ο ΣΣ Δρεπάνου σε «λειτουργικό». Εκεί πάντως θα γίνεται διανυκτέρευση και καθαρισμός των συρμών, πιθανόν έλεγχος και μικρή συντήρηση, ίσως και κάποια διακίνηση δεμάτων.

Embarassed Συγγνώμη το ανέβασα σε λάθος ενότητα αλλά με μπέρδεψαν οι σιδηροδρομικού περιεχομένου αναφορές των προηγούμενων... Ας επέμβει η αστυνομία του φόρουμ...
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue May 08, 2007 11:56 pm    Post subject: Reply with quote

Πριν από λίγη ώρα (γύρω στις 9:30 το βράδυ) σημειώθηκε σοβαρό σιδηροδρομικό ατύχημα στην γραμμή Θεσσαλονίκης-Ειδομένης που οδηγεί στα Σκόπια. Η αμαξοστοιχία με περίπου 15 βαγόνια μετέφερε μαζούτ και βενζίνη και εκτροχιάστηκε 10 χιλιόμετρα πριν το Πολύκαστρο. Τα περισσότερα βαγόνια πήραν φωτιά με αποτέλεσμα να έχει δημιουργηθεί μεγάλη πυρκαγιά στην περιοχή την οποία προσπαθεί να σβήσει η πυροσβεστική ενώ το μαύρο σύννεφο είναι ορατό και από τη Θεσσαλονίκη. Να σημειώσω ότι η γραμμή Θεσσαλονίκης Ειδομένης είναι πλήρως ηλεκτροκινούμενη. Ευτυχώς δεν υπαρχουν τραυματίες.
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Wed May 23, 2007 3:50 pm    Post subject: Reply with quote

Γιατί το τρένο δεν έχει προτεραιότητα;
Επιστολή ΤΕΕ προς Mιχ. Λιάπη: να εξασφαλιστούν πιστώσεις απο Δ’ ΚΠΣ
http://www.epirotikosagon.gr/service.asp?ArticleId=1403

Ε μην τρελαθούμε τώρα ο σιδηρόδρομος δεν έχει μέλλον στην Ελλάδα γιατί ούτε ποτέ είχαμε τίποτα αξιόλογο και ούτε πρόκειται με τη μαλθακή βούληση που υπάρχει αυτή τη στιγμή. Κι αν φτιάξουν ποτέ σιδηρόδρομο στην Ήπειρο θα είναι βλακεία με μονές γραμμές υψηλών ταχυτήτων 100 και 90 χλμ/ώρα όπως αποδεικνύεται με την ταλαίπωρη Αθηνών-Θεσ/νίκης.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 38, 39, 40 ... 49, 50, 51  Next
Page 39 of 51

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr