View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Tue Mar 06, 2007 3:59 am Post subject: |
|
|
Αυτή η Ποσειδώνος όντως είναι αμαρτία να είναι σ'αυτή την άθλια κατάσταση γιατί δεν μιλάμε απλά για ένα δρόμο με φανάρια. Απ'την άλλη ενώ ήδη διαθέτει κάποιο πλάτος, για να μετατραπεί σε αυτοκ/μο αλλά τουλάχιστον όπως η αττική οδός με επαρκή διατομή δεν υπάρχει χώρος αφ'ενός μεν να διαπλατυνθεί η ίδια η λεωφόρος απ'την άλλη πάλι δεν υπάρχει επιπλέον χώρος να αναπτυχθεί δευτερεύον οδικό δίκτυο για να εξυπηρετεί την παραλία άσε δε που περνάει και το τραμ από κει .Πάντως θα άξιζε αλλά θα επιβαλλόταν κι όλας να περνάει από κει μια λεωφόρος προδιαγραφών αττικής οδού, ευτυχώς μέχρι το Ελληνικό θα φτάσει η αττική οδός, μετά δεν καταλαβαίνω, μέχρι Κηφισού τόσο δύσκολο είναι να γίνει κάτι? Δηλ το τραμ θα τους σώσει? Αυτό βέβαια θα πρέπει να επεκταθεί και μέχρι τον Πειραιά και κατά προτίμηση μέχρι Σχιστού. Αλλά κι οι αντιδράσεις για την παραλία φαντάζομαι δεν θα ναι λίγες. Μήπως να αρχίζουμε να σκεφτόμαστε για... την υποθαλάσσια της Αθήνας?? |
|
Back to top |
|
|
road352 New Member
Joined: 09 May 2006 Posts: 50 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Mar 06, 2007 11:02 am Post subject: |
|
|
Ενημέρωση απο την Εγνατία οδό. Αν και κανονικά θα έπρεπε να λέω, ενημέρωση απο τον corfu. Φανταστική "περιήγηση" φίλε μου, ΜΠΡΑΒΟ
http://www.egnatia.gr/flash/images/progressmap/PS_FEBRUARY_2007_GR.jpg
Οι αλλαγές που βλέπω με μια πρωτη ματιά ειναι:
Στην Εξωτερική περιφερειακή της Θεσσαλονίκης έχουνε μπει οι ανισόπεδοι κόμβοι(Α/Κ). 11 στο σύνολο.
Πάλι στην περιοχή της Θεσσαλονίκης. Φαίνεται να ξεκινάει η Β' φάση Σύνδεσης 6ου Προβλήτα Λιμένα Θεσσαλονίκης. Κάθώς το χρωματάκι απο μπλε έγινε πράσινο. (Αλήθεια πότε θα γίνει ο κόμβος Εθνικής οδού με εσωτερική περιφερειακή? Απίστευτη η ταλαιπωρία καθημερινά σε αυτό τον κομβο).
Στην περιοχή της Ξάνθης. Εχει αλλάξει ριζικά η χάραξη απο Ξάνθη για τον Εχινό. Στο Κομοτηνη - Νυμφαία η χάραξη ειναι η ιδια. Απλά προστέθηκαν ισόπεδοι κομβοι (Ι/Κ)
Οσο για την "πραγματική" Εγνατία η μόνη διαφορά που βλέπω είναι στο κομμάτι Ιωάννινα - Ιγουμενίτσα μετά τον Α/Κ Δωδώνης οπου εχει δωθει ενα κομματάκι.
Με τέτοιες καλές καιρικές συνθήκες που επικράτησαν τον φετινό χειμώνα θα έπρεπε να είναι λίγο πιο μπροστά τα εργα. Τέλος 2010 πιστευω θα ειναι τελειωμένη και λειτουργική ολη η Εγνατία(χωρίς μπαλώματα). |
|
Back to top |
|
|
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Tue Mar 06, 2007 11:27 am Post subject: |
|
|
Beethoven wrote: | Αυτή η Ποσειδώνος όντως είναι αμαρτία να είναι σ'αυτή την άθλια κατάσταση γιατί δεν μιλάμε απλά για ένα δρόμο με φανάρια. Απ'την άλλη ενώ ήδη διαθέτει κάποιο πλάτος, για να μετατραπεί σε αυτοκ/μο αλλά τουλάχιστον όπως η αττική οδός με επαρκή διατομή δεν υπάρχει χώρος αφ'ενός μεν να διαπλατυνθεί η ίδια η λεωφόρος απ'την άλλη πάλι δεν υπάρχει επιπλέον χώρος να αναπτυχθεί δευτερεύον οδικό δίκτυο για να εξυπηρετεί την παραλία άσε δε που περνάει και το τραμ από κει .Πάντως θα άξιζε αλλά θα επιβαλλόταν κι όλας να περνάει από κει μια λεωφόρος προδιαγραφών αττικής οδού, ευτυχώς μέχρι το Ελληνικό θα φτάσει η αττική οδός, μετά δεν καταλαβαίνω, μέχρι Κηφισού τόσο δύσκολο είναι να γίνει κάτι? Δηλ το τραμ θα τους σώσει? Αυτό βέβαια θα πρέπει να επεκταθεί και μέχρι τον Πειραιά και κατά προτίμηση μέχρι Σχιστού. Αλλά κι οι αντιδράσεις για την παραλία φαντάζομαι δεν θα ναι λίγες. Μήπως να αρχίζουμε να σκεφτόμαστε για... την υποθαλάσσια της Αθήνας?? |
Μπορούν να γίνουν πολλά, αλλά δεν υπάρχουν λεφτά. Φαντάζεσαι ένα ενιαίο μέτωπο προς τη Θάλασσα που να ξεκινάει από τον Κηφισό και να τελειώνει στο Ελληνικό? Αλλά αυτό ειδικά είναι πανάκριβη λύση. Υπάρχει χώρος για να γίνουν οι ανισόπεδοι σε Αμφιθέας και Καλαμακίου (αλλά λόγω τραμ είναι δύσκολη η εκτροπή της κυκλοφορίας και η όλη κατασκευή) ενώ υπάρχει χώρος για τη δημιουργία ανισόπεδων κόμβων στην αρχή του Π.Φαλήρου και φυσικά άνετη βύθιση στο Ελληνικό από την μελλοντική έξοδο της Αττικής Οδού μέχρι τον Α/Κ Αλίμου. Μετά από αυτά θα αρκούσε απλά μια βύθιση από το Φλοίσβο μέχρι το Έδεμ...
Πάντως το πρόβλημα - και όχι τελείως παράλογα - ξεκινάει με τη μη κατασκευή των Α/Κ Αμφιθέας, Καλαμακίου γιατί οι ίδιοι οι πολίτες το μπλόκαραν. Το κράτος είχε τα λεφτά ελέω Ολυμπιακών, κύρωσε διαγωνισμό, αλλά μπλοκαρίστηκε στο ΣτΕ από τη θύελλα που σήκωσαν οι κάτοικοι του Αλίμου που δεν ήθελαν αυτοκινητόδρομο και επιπλέον λωρίδες κυκλοφορίας (στους κόμβους) δίπλα στα σπίτια τους. |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Tue Mar 06, 2007 12:43 pm Post subject: |
|
|
Στην ενημέρωση από εγνατία ξεχάσανε να βάλουν με μαύρο χρώμα το κομάτι Δίκαια - Ορμένιο που παραδόθηκε όπως είχα γράψει και σε παλαιώτερο post.
Σχετικά με τις παραδόσεις στο Α/Κ Νεοχωρίου - Σκάλα Παραμυθιάς μόλις μίλησα με το γραφείο Ιωαννίνων. Μιλάνε για Οκτώβρη Νοέμβρη, αλλά για σιγουριά βάλτε τέλος του έτους.
Συγκεκριμένα η Γ4 τέλος Μα'ί'ου θα τοποθετείται η μεταλική υποδομή η οποία παρακαλώ θα έρθει από Ιταλία.
Οι σήραγγες Κρυσταλοπηγής και Νεοχωρίου μου είπε να μην ανησυχώ είναι τελειωμένες και δεν υπάρχει καμία καθυστέρηση.
Το πρόβλημα βρίσκεται λίγο πριν την Γ4 και είναι φύσης γεωτεχνικό.
Τους προέκυψαν πολλά νερά σε εκείνο το σημείο και αυτή τη στιγμή φτιάχνουν σήραγγα αποστράγγισης των υδάτων.
Το ίδιο μου είπε και για την Σ2 στο Τύρια - Αγ. Αναστασία. Πάμε για τέλος του έτους.
Οπως και για το Πεδινή - ¶ραχθος
Το ευχάριστο είναι πως μέχρι τέλους του έτους είναι να δώσουν και από Α/Κ Ζαγωρίου (αμέσως μετά τον ¶ραχθο) έως έξοδο Τ8.(απ' την πλευρά του Μετσόβου)!!!
Ας είναι και τέλους του έτους και ας περιμένουμε και 3-4 μήνες παραπάνω. |
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Tue Mar 06, 2007 6:42 pm Post subject: |
|
|
Συγχαρητήρια και από μένα Corfu για το οδοιπορικό στην Εγνατία!
Δύο διευκρινίσεις στα ερωτήματα που τέθηκαν:
1. Αν έμπαινε αμφίπλευρο στηθαίο από μπετόν στη μέση του τμήματος Μέστη - Μάκρη θα μαζεύονταν νερά στις καμπύλες άρα θα έπρπεπε να σπάσουν το οδόστρωμα και να περάσουν αγωγό ομβρίων να κάνουν φρεάτια κλπ. και μάλλον δεν έφταναν τα λεφτά. Με τα μεταλλικά στηθαία τα νερά απορρέουν ελεύθερα. Εγώ προσωπικά δεν έχω πρόβλημα, όλη η Γερμανία έχει μεταλλικά στηθαία στα διαζώματα, αρκεί οι αποστάσεις των ορθοστατών να πυκνώνουν στις καμπύλες και να μπεί το παρέμβυσμα - αποστάτης, ώστε η μπάρα να απέχει αρκετά από τον ορθοστάτη και ένα όχημα που σέρνεται πάνω της να μην ξηλώνει τους ορθοστάτες (αυτό στην Ελλάδα μόνο η Αττική Οδός και η Εγνατία το κάνουν και το έχει κάνει παλιότερα το ΥΠΕΧΩΔΕ στο τμήμα Δαφνί - Ελευσίνα - προσέξτε το: κρατάει ακόμα 25 χρόνια αμφίπλευρο με μονό ορθοστάτη και όπου το αντικατέστησαν με διπλό ορθοστάτη χωρίς αποστάτες καταστρέφεται με την πρώτη πρόσκρουση!
2. Αυτό που βλέπετε στο Νέστο δεν είναι γέφυρα αλλά πολλοί οχετοί σε επίχωμα στην ευρεία κοίτη για να κυκλοφορεί η πανίδα και ενδεχομένως πλημμύρα. Αρχικά είχε μελετηθεί γέφυρα 960μ μετά βαΐων και κλάδων που θα γεφύρωνε όλη την ευρεία κοίτη για την προστασία του περιβάλλοντος. Επιβλήθηκε και στην υπό μελέτη σιδηροδρομική γραμμή να κάνει γέφυρα 1000μ παράλληλα. Μάλιστα έλεγαν για ανοίγματα 250μ από βάθρο σε βάθρο! Μετά είδαν το τεράστιο κόστος και έβγαλαν άλλους περιβαλλοντικούς όρους με γέφυρα 400μ. Οπότε και το τρένο θα μειώσει τη γέφυρά του ανάλογα. Όπως βλέπετε αν υπάγεται το περιβάλλον στο ίδιο υπουργείο με τα δημόσια έργα γίνεται εύκολα λάστιχο...
Στα παραπάνω ...λαστιχωτά εντάσσεται και η μετατροπή του ΑΚ Μετσόβου από γέφυρες σε ένα τεράστιο επίχωμα ύψους 100μ που εξαφάνισε όλη τη ρεματιά. Βολεύτηκαν έτσι και τα μπάζα από τις εκατέρωθεν σήραγγες (όμως οι μελετητές της αρχικής γέφυρας θα πληρώθηκαν κανονικά...) |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Tue Mar 06, 2007 6:52 pm Post subject: |
|
|
Το τμήμα Ζαγόρι-Τ8 η αλήθεια είναι ότι προχωράει παράλληλα στην ΠΕΟ οπότε θα είχε νόημα να το δώσουν χωρίς τη γέφυρα Αράχθου ή το Τ8-Περιστέρι, αν βέβαια το έχουν έτοιμο γιατί τελευταία έπεσε εργολαβία ολοκλήρωσης . Δηλ στο τμήμα Νεοχώρι-Κρυσταλλοπηγή καθυστερούν μόνο οι δύο γέφυρες και όλα τ'άλλα είναι σχεδόν έτοιμα?? Τότε να ελπίζουμε, όπως επίσης και για το Ιωάννινα-¶ραχθος με τη γέφυρα Κατούνας.
Χτες έστειλα e-mail στην εγνατία για να κάνω δυο ερωτήσεις και να μου στείλουν φωτογραφίες από εργολαβίες που ούτως ή άλλως δεν υπάρχει πρόσβαση όπως στο Μέτσοβο-Παναγιά, μου απάντησαν σε λιγότερο από 24 ώρες αλλά μη χαίρεστε πρώτον δε μου έστειλαν τίποτα καινούριο ο corfu ίσα ίσα μας υπερκάλυψε σε όλα τα τμήματα όπου ήταν δυνατόν, αλλά για μία ακόμη φορά αντιμετώπισα το ίδιο πράγμα με τη δήλωση ιδιότητας και σκοπό χρήσης των φωτογραφιών . Ρε παιδιά οι άνθρωποι δεν καταλαβαίνουν καθόλου και δεν είναι ότι έχω τσαντιστεί όσο ότι έχω απογοητευτεί γιατί όχι κατά διάνοια δεν μπορούν να καταλάβουν το πάθος μερικών για τα έργα, αλλά να κατανοήσουν τουλάχιστον το απλό ενδιαφέρον σαν πολίτης για ένα έργο που τον αφορά λιγότερο ή περισσότερο. Δεν τους ξαναγράφω, θα προτιμήσω να την περπατήσω με τα πόδια και να βγάλω όσες φωτογραφίες θέλω παρά να υποστώ το ίδιο πράγμα και να σε κάνουν δηλ να νιώθεις και ανόητος ή ξέρω γω τι. Corfu και σεις οι άλλοι μνημείο πρέπει να σας κάνουν ή να σας προσλάβουν απ'ευθείας στην εγνατία . Το μόνο χρήσιμο που μου απάντησαν είναι ότι το θέμα των απαλλοτριώσεων στη μεσόγεια χάραξη έληξε και ξεκινούν άμεσα τα έργα.
Ας αλλάξουμε λίγο θέμα για να χαρούμε και πάλι εμείς οι άρρωστοι μέσα στο Μάρτιο αναμένεται να συζητηθεί και να επικυρωθεί από τη Βουλή η σύμβαση παραχώρησης του αυτοκινητοδρόμου Κορίνθου -Τρίπολης - Καλαμάτας και του κλάδου από Λεύκτρο Μεγαλόπολης μέχρι Σπάρτη. Από το ΥΠΕΧΩΔΕ έγινε γνωστό ότι μέχρι το τέλος Μαρτίου ο υπουργός Γιώργος Σουφλιάς θα αποφασίσει για τις ενστάσεις, που υποβλήθηκαν κατά του διαγωνισμού για την παραχώρηση της Νότιας Ιόνιας Οδού (του αυτοκινητοδρόμου Ελευσίνας - Κορίνθου - Πάτρας - Πύργου - Τσακώνας).από ερτ
Να αποφασίσει και να διατάξει και να κόψει από γλουτιαίας περιοχάς .Όλα τα χρονοδιαγράμματα των έργων από ενημέρωση του ΥΠΕΧΩΔΕ:
Υποθαλάσσια Αρτηρία Θεσσαλονίκης : Ολοκληρώσαμε τις μελέτες, δημοπρατήσαμε το έργο, υπογράψαμε την σύμβαση, η οποία κυρώθηκε από την Βουλή τον Φεβρουάριο. Η κατασκευή του έργου θα ξεκινήσει το αμέσως επόμενο διάστημα.
Ιόνια Οδός. Μελετήσαμε, δημοπρατήσαμε και υπογράψαμε την σύμβαση του έργου. Η σύμβαση κατατίθεται εντός της εβδομάδας προς κύρωση στην Βουλή και το έργο θα ξεκινήσει να κατασκευάζεται μέσα στον Μάιο-Ιούνιο.
Ανατολική Οδός Πελοποννήσου (Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα και Λεύκτρο- Σπάρτη). Μελετήσαμε, δημοπρατήσαμε και υπογράψαμε την σύμβαση του έργου. Τον Απρίλιο η Βουλή θα κυρώσει την σχετική σύμβαση και το έργο θα ξεκινήσει να κατασκευάζεται μέσα στον Ιούνιο.
Οδικός ¶ξονας Ράχες Μαλιακού – Κλειδί Ημαθίας. Ολοκληρώσαμε τις μελέτες, δημοπρατήσαμε το έργο και ολοκληρώσαμε τον διαγωνισμό με την ανάδειξη του αναδόχου του έργου. Μέσα στο Μάρτιο θα υπογράψουμε την σύμβαση του έργου την οποία η Βουλή θα κυρώσει τον Μάιο. Η κατασκευή του έργου θα ξεκινήσει μέσα στον Ιούλιο – Αύγουστο.
Οδικός ¶ξονας Κεντρικής Ελλάδας ( Ε-65). Μελετήσαμε, δημοπρατήσαμε το έργο και ολοκληρώσαμε τον διαγωνισμό με την ανάδειξη αναδόχου. Προετοιμάζουμε την υπογραφή της σχετικής σύμβασης και πιστεύουμε ότι μέσα στο Μάιο θα κυρωθεί από την Βουλή και θα ξεκινήσει η κατασκευή του έργου το καλοκαίρι.
Περιφερειακή Οδός Πελοποννήσου (Κόρινθος – Πάτρα – Πύργος – Τσακώνα). Μελετήσαμε, δημοπρατήσαμε το έργο και ολοκληρώσαμε τον διαγωνισμό με την ανάδειξη του αναδόχου του έργου. Μέσα στον Απρίλιο θα υπογράψουμε την σχετική σύμβαση. Η κατασκευή του έργου θα ξεκινήσει μέσα στον Ιούλιο – Αύγουστο.
Οδικά Έργα Αττικής. Ολοκληρώνουμε τις μελέτες του έργου και πολύ σύντομα θα το δημοπρατήσουμε.
και ολόκληρο το άρθρο για τον απολογισμό της 3ετίας www.minenv.gr
Για τον Ε65 αν θυμόμαστε εκρεμμούν ενστάσεις που η απόφαση απ'την εκδίκαση δεν αναμένεται να βγει πριν το τέλος Απριλίου και θα κυρωθεί το Μάιο απ'τη Βουλή?? Μακάρι η δυτική περιφ. Πελοποννήσου( ) να υπογραφεί μέσα στον Απρίλιο αλλά για Μάιο έλεγαν. Αυτό που δεν πολυκαταλαβαίνω είναι γιατί θέλει 2 μήνες μετά την υπογραφή για να κυρωθεί το έργο απ'τη Βουλή. Δεν μπορούν πιο γρήγορα?? Τέλος πάντων όλα τα έργα θα ξεκινήσουν σχεδόν ταυτόχρονα και μάλιστα το καλοκαίρι του 2007.
Mike δηλ προβλέπεται γέφυρα Νέστου μήκους 400μ?? Δεν πειράζει ίσα ίσα που θα τελειώσει πιο γρήγορα. Αλήθεια μελετούν νέα σιδ. γραμμή στην περιοχή? Το επίχωμα στο Μέτσοβο έχει μέγιστο ύψος 55μ ή γύρω στα 60μ δεν θυμάμαι ακριβώς αλλά 100 δεν το είδα πουθενά. Είναι το μεγαλύτερο επίχωμα της εγνατίας. Μήπως γνωρίζεις περισσότερες λεπτομέρειες για τη γέφυρα Νέστου?? |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Mar 06, 2007 10:01 pm Post subject: |
|
|
Κοιτάζοντας τον χάρτη της Εγνατίας νομίζω ότι πρεπει να συμπληρωθεί -κάποτε- με δυο ακόμα συνδέσεις της Έδεσσας και της Δράμας. Για την Έδεσσα (μέσω Νάουσας, Βέροιας) ξέρουμε ότι σιγά σιγά κατασκευάζεται νέος δρόμος, για την Δράμα κοιμούνται όρθιοι. Φανταστείτε να μην καταγώταν ο ίδιος ο πρωθυπουργός από την περιοχή πως θα ήταν!
-------------
Επίσης ας ενημερώσει κάποιος την Εγνατία ότι στον Έβρο δεν υπάρχει 'ΚΑΣΤΑΝΙΑ' αλλά το χωριό ΚΑΣΤΑΝΙΕΣ, οπότε ας αλλάξουν το όνομα στους χάρτες τους... |
|
Back to top |
|
|
vag3721 Stadium Expert
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Wed Mar 07, 2007 3:45 am Post subject: |
|
|
http://i9.photobucket.com/albums/a63/vag3721/diafora/Veria_Edessa.jpg
O δρόμος Βέροια-Έδεσσα είναι έργο της ΠΕΠ Κεντρικής Μακεδονίας και όχι της Εγνατίας.Ίσως για αυτό να μην υπάρχει στον χάρτη της Εγνατίας.
Την κατασκευή έχει αναλάβει η Θόλος ΑΕ.Μάλιστα ο Εμφιετζόγλου έλεγχει την πρόοδο του έργου με το ελικόπτερό του.
Υπό κατασκευή είναι το κομμάτι Νάουσα(1)-Πατρίδα(2) (με μπλέ χρώμα).Η χάραξη σε αυτό το κομμάτι είναι όπως φαίνεται στον χάρτη,δηλαδή μετά το χωριό Στενήμαχος ο δρόμος πατάει στον υπάρχοντα επαρχιακό(γίνεται διαπλάτυνση),εως την διασταύρωση για το χωριό Αγ.Γεώργιος(εκεί δεν ξέρω αν θα γίνει κόμβος),μετά μέχρι Πατρίδα νέος δρόμος.
Υπο μελέτη είναι τα υπόλοιπα κομμάτια,προς Έδεσσα και προς Εγνατία.
Μετα τον κόμβο Πατρίδας(2),ο δρόμος θα καταλήξει στον κόμβο της Βέροιας(3),χωρις να ξέρω ακριβώς την χάραξη.
Μετά τον κόμβο της Βέροιας δεν έχει αποφασιστεί που θα συναντάει ο δρόμος την Εγνατία.Η αρχική σκέψη ήταν να την συναντάει στον κόμβο της Βέροιας(4),αλλά οι τοπικοί "άρχοντες" ζητούν να την συναντάει στον κόμβο της Κουλούρας(5).Και εγώ νομίζω ότι αυτό είναι το καλύτερο.Ίδωμεν.
Πρός Έδεσσα η χάραξη είναι όπως φαίνεται.Νάουσα(1)-Κόμβος Επισκοπής(6) νέος δρόμος.Μετά την Επισκοπή υπάρχει μια μεγάλη ευθεία ,εκεί θα γίνει διαπλάτυνση,αλλά δεν ξέω μέχρι που,και δεν ξέρω άλλες λεπτομέριες προς Έδεσσα. |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Wed Mar 07, 2007 6:37 pm Post subject: |
|
|
Tι έγινε ρε παιδιά με τον Λοβέρδο?
Είπε'
- Τμήμα Νυμφόπετρα - Ασπροβάλτα (32 χλμ). Με προθεσμία παράδοσης του έργου το 2006 και έως σήμερα έχουν παραδοθεί μόλις 12 χλμ..
-
Τμήμα Γρεβενών - Παναγιά. Παρέλαβαν ώριμο έργο, με ολοκληρωμένες τις
πρόδρομες εργασίες και παραβίασαν όλες τις τμηματικές προθεσμίες.
-
Η Γέφυρα του Αράχθου θυμίζει εγκαταλελειμμένο εργοτάξιο. Οι πολίτες της
Δυτικής Μακεδονίας βλέπουν τα έργα στην κατάσταση που τα παρέλαβε η
κυβέρνηση της Ν.Δ. το 2004 και δεν χρειάζονται τα λόγια των υπουργών,
για να καταλάβουν τι γίνεται.
Ύστερα απ' αυτό ο καρακατσάνος τα πήρε στο κρανίο. |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Wed Mar 07, 2007 9:22 pm Post subject: |
|
|
corfu Καλά είναι δυνατόν? είπαμε άντε να λέμε καμιά ανακρίβεια στα πλαίσια μιας ενθουσιώδης αντιπολίτευσης αλλά να λέγονται πράγματα που ούτε καν αληθεύουν μόνο κακή εντύπωση κάνουν. Αλλά και ο Σουφλιάς λέει δώθηκαν 164 χλμ απ'αυτά 120 στον κύριο άξονα. Εμένα πάλι μου βγαίνουν 105 αλλά όσο να'ναι είναι έτοιμα προς παράδοση επιπλέον χλμ ή εκτός και και υπολογίζει μέχρι τον Απρίλιο του 2007 όπου και κλείνει η τριετία και πιθανόν να έχουν παραδωθεί καμιά 20αριά χλμ ακόμα. Τα χλμ στους κάθετους άξονες και βέβαια πιάνονται γιατί τα περισσότερα είναι αυτοκ/μος. Αλλά μήπως μπορεί να θυμηθεί κανείς τι παραδώθηκε στους κάθετους επί Σουφλιά γιατί πώς μαζεύονται 45 χλμ?? Και επί ΠΑΣΟΚ ήδη δώθηκαν αρκετά χλμ στον άξονα Αρδάνιο-Ορμένιο. Από υπολογισμούς βγαίνει ότι πριν το 2004 πρέπει να δώθηκαν 22 χλμ στους κάθετους άξονες. Στον άξονα προς Προμαχώνα δώθηκαν γύρω στα 4 χλμ και καλά. Στον Σιάτιστα-Κρυσταλλοπηγή δώθηκαν 15χλμ η παράκαμψη Καστοριάς πάντα για πριν το 2004. Στον Αρδάνιο-Ορμένιο δώθηκαν αρκετά περισσότερα όπως Καστανιές-Δίκαια, Ορεστιάδα κλπ. θυμάται κανείς λεπτομέρειες?? Μήπως τελικά όλοι λένε τα ψέματά τους?? Τα νούμερα δίνονται σε ενημέρωση του ΥΠΕΧΩΔΕ στο www.minenv.gr
ΥΓ. Μα τι σαχλαμάρα να θεωρείται στο χάρτη της εγνατίας στην κυκλοφορία η σήραγγα Δρίσκου, το τμήμα Ιωάννινα-Παμβωτίδα και πόσο μάλλον η σήραγγα Μετσόβου Α!! και η παράκαμψη Γρεβενών! Τα όποια πλάκα πλάκα είναι 15 χλμ και να πώς βγαίνουν τα 120 χλμ στην κυκλοφορία Αυτό είναι μια ανακρίβεια. |
|
Back to top |
|
|
radja New Member
Joined: 21 Nov 2006 Posts: 29
|
Posted: Wed Mar 07, 2007 11:55 pm Post subject: |
|
|
Mεσα απο τον καυγα Σουφλια-Λοβερδου βγαλαμε και ειδηση..
Σε τρεις μηνες θα παραδωσουν τον κομβο Πολυμυλου..
Ο Ιουνιος ειναι αρχες του 2007 κατα το site της Εγνατιας |
|
Back to top |
|
|
xristos_skg Junior Member
Joined: 21 Sep 2005 Posts: 70 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Mar 08, 2007 5:06 pm Post subject: |
|
|
Beethoven wrote: | ΥΓ. Μα τι σαχλαμάρα να θεωρείται στο χάρτη της εγνατίας στην κυκλοφορία η σήραγγα Δρίσκου, το τμήμα Ιωάννινα-Παμβωτίδα και πόσο μάλλον η σήραγγα Μετσόβου Α!! και η παράκαμψη Γρεβενών! |
Το υπόμνημα λέει "ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟΣ" και όχι "ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΣΕ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ". |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Thu Mar 08, 2007 7:20 pm Post subject: |
|
|
Ε,τότε ας βγάλουν απόξω τη σήραγγα Δρίσκου που την έχουν στο λογαριασμό εδώ και κανα χρόνο γιατί μόνο κατασκευασμένη δεν είναι!
Που είναι η άσφαλτος,οεο?Τα ηλεκτρομηχανολογικά,οεο?Το φρέαρ εξαερισμού,οεο?
Αλλά μην τρελαινόμαστε,οι ανακοινώσεις εκατέρωθεν είναι για τους χαζούς!(βλ.πελάτες,ψηφοφόροι).
Ο κόμβος Πολυμύλου λίγο μας πειράζει πότε θα δοθεί γιατί τότε θα ξεκινήσουν και τα διόδια...άσε που θα χάσουμε και το μοναδικό βενζινάδικο πάνω στην Εγνατία... |
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Thu Mar 08, 2007 8:05 pm Post subject: |
|
|
Τι λαλακία και αυτή!
600+km σε δύο χρόνια, έτοιμης (Εγνατίας) οδού και ένα βενζινάδικο, ένα ΣΕΑ δεν φτιάξαν. Δηλαδή θα κατεβαίνω Κοζάνη και θα πρέπει είτε να γεμίζω εξαρχής είτε να "κατεβαίνω" από αυτή για να βάλω βενζίνη. Έλεος!! |
|
Back to top |
|
|
Gianluigi Buffon Full Member
Joined: 21 Jun 2004 Posts: 222 Location: Βέροια
|
Posted: Thu Mar 08, 2007 10:36 pm Post subject: |
|
|
στο δικο μας βενζινάδικο φανταζομε στο bp εξω απο την Βέροια |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Fri Mar 09, 2007 1:16 am Post subject: |
|
|
Mιας και πιάσαμε το θέμα με τα ΣΕΑ έχει κανένας καμιά προκήρυξη για την Εγνατία?
Αν προκηρύχθηκαν ποτέ και τα σημεία που πρόκειται να γίνουν? |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri Mar 09, 2007 4:46 am Post subject: |
|
|
http://www.doka.com/doka/de_global/references/constructionmethods/climbingsystems/index.php
σελίδα με πολλές και εξειδικευμένες πληροφορίες, φωτό και ότι βάλει ο νους σας σχετικά με γέφυρες, κατασκευή τους, ενημερωτικά και πολλά άλλα, ατελείωτη σελίδα με πολλά λινκς, δυστυχώς στα γεμανικά . Βάζω τη σελίδα που περιλαμβάνει και 2 γέφυρες της εγνατίας δηλ Μετσοβίτικου και κάποια Γ4 στο Μέτσοβο. Απ'αυτά που διάβασα μια γέφυρα όπως αυτή με προβολοδόμηση, τα βάθρα καλουπώνονται τμηματικά σε τμήματα ύψους περί τα 4 με 4,5μ όπου κάθε τμήμα (καλούπωμα-τσιμέντωμα) ολοκληρώνεται σε 4-6 μέρες και στα δυο βάθρα, δηλ πρακτικά το βάθρο ψηλώνει 4,5μ ανά βδομάδα και στους δύο κλάδους. Σε διπλά βάθρα όπως στη γέφυρα Αράχθου απ'ότι κατάλαβα δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά γιατί τα μηχανήματα της doka τσιμεντώνουν δεξιά αριστερά (πχ διπλό βάθρο σε γέφυρα στη Ν.Αυστρία μήκους 1.079μ και ύψους βάθρων 164μ τα τμήματα για τα διπλά αυτά βάθρα που φτάνουν στο Θεό τελείωναν έως και σε 2,5-3 μέρες!, το κάθε σκέλος του διπλού βάθρου έχει διαστάσεις 3 επί 9μ και πάχος 40εκ.). Αναφορικά στη γέφυρα Μετσοβίτικου: Η κατασκευή των 2 μεγάλων βάθρων ύψους 100μ περ το καθένα ξεκίνησε το Νοέμβριο του 2005, θα τελείωναν σε περ. 5 μήνες, κατασκευαζόταν κατά τμήματα ύψους 4,4μ στο σύνολο 22 τμήματα ανά βάθρο και χρειάζονταν 4 μέρες για τμήμα σε ένα βάθρο ή 6 για τμήμα και στα 2 βάθρα. Στη Γ4 κατασκευάζουν 4 βάθρα ύψους έως και 64μ σε 22 τμήματα (ανά βάθρο?? )ύψους 4,2μ, η κατασκευή τους ξεκίνησε το Μάιο του 2006 και θα ολοκληρωθουν σε 8 μήνες. Στη Γ4 στην Παραμυθιά νομίζω απ'ότι φαίνεται τα καλούπια τα έχει αναλάβει κι εκεί η doka αλλά δεν την έχει η σελίδα αυτή. Έχει μέσα πολύ και ενδιαφέρον και αναλυτικό υλικό (πληροφορίες ακόμα και για καθένα βάθρο ξεχωριστά) τα μεγαλύτερα έργα που γίνονται και όχι μόνο γέφυρες και σήραγγες αλλά και κτίρια κλπ αξίζει τον κόπο και μόνο για τις φωτογραφίες.
Ανάλογα με τα δεδομένα και τα χρονοδιαγράμματα αυτά μπορεί κανείς να υπολογίσει σε πόσο χρόνο μπορούν να ολοκληρωθούν βάθρα πχ στη γέφυρα Αράχθου κλπ. Απ'ότι μέτρησα στο ψηλότερο βάθρο που είναι έτοιμο στην Αράχθου κατασκευάστηκε σε 10 τμήματα το καθένα και ανάλογα με τις διαθέσιμες φωτογραφίες κατά καιρούς τελείωσαν πολύ γρήγορα. Βέβαια σαν έργο φαίνεται σε όχι και τόσο προχωρημένο στάδιο δεδομένου ότι τα ψηλότερα βάθρα κάποια ούτε καν ξεκίνησαν(στην πλευρά της Μπαλτούμας). Δηλ χωρίς να έχω κάνει υπολογισμούς με αυτά τα δεδομένα η γέφυρα μπορεί να ολοκληρωθεί σε ικανοποιητικό διάστημα και φυσικά μέσα στο χρονοδιάγραμμά του. Όμως πολύ φοβάμαι ότι τα δεδομένα αυτά αφορούν τη doka που δε νομίζω ότι έχει αναλάβει καλουπώματα σε άλλες γέφυρες της εγνατίας.
http://www.doka.com/imperia/md/content/doka/german/aktuell/schalungaktuell/32.pdf
pdf με τη γέφυρα στην Αυστρία και μια άλλη στην Κίνα είναι ένα δείγμα μόνο τι βρίσκεται σ'αυτή τη σελίδα. |
|
Back to top |
|
|
Ο.Υ.Σ.Τ. Full Member
Joined: 02 Aug 2004 Posts: 374 Location: Θεσσαλονίκη
|
|
Back to top |
|
|
werto New Member
Joined: 04 Jun 2005 Posts: 66
|
Posted: Fri Mar 09, 2007 12:33 pm Post subject: |
|
|
Beethoven wrote: | Δεν τους ξαναγράφω, θα προτιμήσω να την περπατήσω με τα πόδια και να βγάλω όσες φωτογραφίες θέλω παρά να υποστώ το ίδιο πράγμα |
Πάντως φίλε Beethoven σε παραδέχομαι που κάθε τόσο προσπαθείς να βγάλεις είδηση από την Εγνατία. Εγώ όταν βρέθηκα στο περίπτερο της Εγνατίας κατά την έκθεση στη Θεσσαλονίκη η αλήθεια είναι ότι μου συμπεριφέρθηκαν αρκετά καλά. Η υπεύθυνος ήρθε και μου εξήγησε το χρονοδιάγραμμα που είχαν βάλει για την παράδοση του έργου. Σε κάποια φάση έφτασαν στο περίπτερο πολιτικάντηδες και πολύ ευγενικά την έκανε για να τους εξηπηρετήσει
Και μιας που αναφέρθηκε για τα επικίνδυνα σημεία του οδικού δικτύου, να σας πω ότι υπάρχει ελληνική ιστοσελίδα (από τρελαμένα άτομα σαν αυτά του stadia ) που καταγράφουν όλες αυτές τις παγίδες (ανάποδη κλίση κτλ κτλ) και μπορείς να τα κάνεις download στο navigator σου. Τελικά μάλλον η νεολαία έχει περισσότερο συνείδηση από τους μεγαλύτερους ζαμανφουτίστες. |
|
Back to top |
|
|
Tzinos Stadium Expert
Joined: 02 Apr 2004 Posts: 993 Location: London
|
Posted: Fri Mar 09, 2007 1:01 pm Post subject: |
|
|
μαλλον εννοεις το www.bloka.com το οποιο εχει και αλλες χρησιμες πληροφοριες!! |
|
Back to top |
|
|
JIMMARAS Junior Member
Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
Posted: Fri Mar 09, 2007 3:12 pm Post subject: |
|
|
Λοβέρδο μαζέψου.Κι αυτοί στην εγνατία ας σταματήσουν να μας περνάν για κάφρους (άκου αρχές του 2007) οι καλοκαιριάτικες παραδόσεις. Έστειλα e-mail μπας και μας ενημερώσουν για το Συμβολο -Αγ.Ανδρέας.
Όσο για τους Δρόμους Ανάπτυξης απο τον τρόπο διατύπωσης τον Ε-65 τον βλέπω χλωμό ενώ και η υποθαλάσσια δεν έχει σαφή χρόνο εκκινησης(προσεχές διάστημα).Παρακαλάτε μην γίνουν εκλογές γιατί όλα θα πάνε 1 χρόνο πίσω.... |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Fri Mar 09, 2007 3:50 pm Post subject: |
|
|
Φίλε Jimmara έστειλα κι εγώ mail στην Εγνατία με ερώτημα πότε θα παραδώσουν τα κομάτια στην Ήπειρο και στο Χρυσούπολη - Κρηνη, αλλά μάλλον με έχουν συνδεδεμένο με Κάιρο.
Τρίτη ημέρα σήμερα και καμιά απάντηση.... |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sat Mar 10, 2007 1:40 am Post subject: |
|
|
Ε βέβαια αφού δε δήλωσες την ιδιότητά σου! ενώ εγώ που δήλωσα μα(ν)έστρος μου απάντησαν αμέσως
Jimmara οι απόψεις διίστανται τελευταία μου είπαν ότι το τμήμα Ιωάννινα-¶ραχθος μαζί με τα ¶ραχθος-Περιστέρι και Μέτσοβο-Γρεβενά θα παραδωθούν όλα τέλος του 2008 |
|
Back to top |
|
|
|