stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 90, 91, 92 ... 152, 153, 154  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Tue Mar 06, 2007 3:59 am    Post subject: Reply with quote

Αυτή η Ποσειδώνος όντως είναι αμαρτία να είναι σ'αυτή την άθλια κατάσταση γιατί δεν μιλάμε απλά για ένα δρόμο με φανάρια. Απ'την άλλη ενώ ήδη διαθέτει κάποιο πλάτος, για να μετατραπεί σε αυτοκ/μο αλλά τουλάχιστον όπως η αττική οδός με επαρκή διατομή δεν υπάρχει χώρος αφ'ενός μεν να διαπλατυνθεί η ίδια η λεωφόρος απ'την άλλη πάλι δεν υπάρχει επιπλέον χώρος να αναπτυχθεί δευτερεύον οδικό δίκτυο για να εξυπηρετεί την παραλία άσε δε που περνάει και το τραμ από κει Rolling Eyes .Πάντως θα άξιζε αλλά θα επιβαλλόταν κι όλας να περνάει από κει μια λεωφόρος προδιαγραφών αττικής οδού, ευτυχώς μέχρι το Ελληνικό θα φτάσει η αττική οδός, μετά δεν καταλαβαίνω, μέχρι Κηφισού τόσο δύσκολο είναι να γίνει κάτι? Δηλ το τραμ θα τους σώσει? Αυτό βέβαια θα πρέπει να επεκταθεί και μέχρι τον Πειραιά και κατά προτίμηση μέχρι Σχιστού. Αλλά κι οι αντιδράσεις για την παραλία φαντάζομαι δεν θα ναι λίγες. Μήπως να αρχίζουμε να σκεφτόμαστε για... την υποθαλάσσια της Αθήνας?? Shocked
Back to top
View user's profile Send private message
road352
New Member
New Member


Joined: 09 May 2006
Posts: 50
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Mar 06, 2007 11:02 am    Post subject: Reply with quote

Ενημέρωση απο την Εγνατία οδό. Αν και κανονικά θα έπρεπε να λέω, ενημέρωση απο τον corfu. Φανταστική "περιήγηση" φίλε μου, ΜΠΡΑΒΟ Wink


http://www.egnatia.gr/flash/images/progressmap/PS_FEBRUARY_2007_GR.jpg

Οι αλλαγές που βλέπω με μια πρωτη ματιά ειναι:
Στην Εξωτερική περιφερειακή της Θεσσαλονίκης έχουνε μπει οι ανισόπεδοι κόμβοι(Α/Κ). 11 στο σύνολο.

Πάλι στην περιοχή της Θεσσαλονίκης. Φαίνεται να ξεκινάει η Β' φάση Σύνδεσης 6ου Προβλήτα Λιμένα Θεσσαλονίκης. Κάθώς το χρωματάκι απο μπλε έγινε πράσινο. (Αλήθεια πότε θα γίνει ο κόμβος Εθνικής οδού με εσωτερική περιφερειακή? Απίστευτη η ταλαιπωρία καθημερινά σε αυτό τον κομβο).

Στην περιοχή της Ξάνθης. Εχει αλλάξει ριζικά η χάραξη απο Ξάνθη για τον Εχινό. Στο Κομοτηνη - Νυμφαία η χάραξη ειναι η ιδια. Απλά προστέθηκαν ισόπεδοι κομβοι (Ι/Κ) Sad

Οσο για την "πραγματική" Εγνατία η μόνη διαφορά που βλέπω είναι στο κομμάτι Ιωάννινα - Ιγουμενίτσα μετά τον Α/Κ Δωδώνης οπου εχει δωθει ενα κομματάκι.

Με τέτοιες καλές καιρικές συνθήκες που επικράτησαν τον φετινό χειμώνα θα έπρεπε να είναι λίγο πιο μπροστά τα εργα. Τέλος 2010 πιστευω θα ειναι τελειωμένη και λειτουργική ολη η Εγνατία(χωρίς μπαλώματα).
Back to top
View user's profile Send private message
Nameless
Senior Member
Senior Member


Joined: 21 Jan 2005
Posts: 412

PostPosted: Tue Mar 06, 2007 11:27 am    Post subject: Reply with quote

Beethoven wrote:
Αυτή η Ποσειδώνος όντως είναι αμαρτία να είναι σ'αυτή την άθλια κατάσταση γιατί δεν μιλάμε απλά για ένα δρόμο με φανάρια. Απ'την άλλη ενώ ήδη διαθέτει κάποιο πλάτος, για να μετατραπεί σε αυτοκ/μο αλλά τουλάχιστον όπως η αττική οδός με επαρκή διατομή δεν υπάρχει χώρος αφ'ενός μεν να διαπλατυνθεί η ίδια η λεωφόρος απ'την άλλη πάλι δεν υπάρχει επιπλέον χώρος να αναπτυχθεί δευτερεύον οδικό δίκτυο για να εξυπηρετεί την παραλία άσε δε που περνάει και το τραμ από κει Rolling Eyes .Πάντως θα άξιζε αλλά θα επιβαλλόταν κι όλας να περνάει από κει μια λεωφόρος προδιαγραφών αττικής οδού, ευτυχώς μέχρι το Ελληνικό θα φτάσει η αττική οδός, μετά δεν καταλαβαίνω, μέχρι Κηφισού τόσο δύσκολο είναι να γίνει κάτι? Δηλ το τραμ θα τους σώσει? Αυτό βέβαια θα πρέπει να επεκταθεί και μέχρι τον Πειραιά και κατά προτίμηση μέχρι Σχιστού. Αλλά κι οι αντιδράσεις για την παραλία φαντάζομαι δεν θα ναι λίγες. Μήπως να αρχίζουμε να σκεφτόμαστε για... την υποθαλάσσια της Αθήνας?? Shocked


Μπορούν να γίνουν πολλά, αλλά δεν υπάρχουν λεφτά. Φαντάζεσαι ένα ενιαίο μέτωπο προς τη Θάλασσα που να ξεκινάει από τον Κηφισό και να τελειώνει στο Ελληνικό? Αλλά αυτό ειδικά είναι πανάκριβη λύση. Υπάρχει χώρος για να γίνουν οι ανισόπεδοι σε Αμφιθέας και Καλαμακίου (αλλά λόγω τραμ είναι δύσκολη η εκτροπή της κυκλοφορίας και η όλη κατασκευή) ενώ υπάρχει χώρος για τη δημιουργία ανισόπεδων κόμβων στην αρχή του Π.Φαλήρου και φυσικά άνετη βύθιση στο Ελληνικό από την μελλοντική έξοδο της Αττικής Οδού μέχρι τον Α/Κ Αλίμου. Μετά από αυτά θα αρκούσε απλά μια βύθιση από το Φλοίσβο μέχρι το Έδεμ...

Πάντως το πρόβλημα - και όχι τελείως παράλογα - ξεκινάει με τη μη κατασκευή των Α/Κ Αμφιθέας, Καλαμακίου γιατί οι ίδιοι οι πολίτες το μπλόκαραν. Το κράτος είχε τα λεφτά ελέω Ολυμπιακών, κύρωσε διαγωνισμό, αλλά μπλοκαρίστηκε στο ΣτΕ από τη θύελλα που σήκωσαν οι κάτοικοι του Αλίμου που δεν ήθελαν αυτοκινητόδρομο και επιπλέον λωρίδες κυκλοφορίας (στους κόμβους) δίπλα στα σπίτια τους.
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Tue Mar 06, 2007 12:43 pm    Post subject: Reply with quote

Στην ενημέρωση από εγνατία ξεχάσανε να βάλουν με μαύρο χρώμα το κομάτι Δίκαια - Ορμένιο που παραδόθηκε όπως είχα γράψει και σε παλαιώτερο post.

Σχετικά με τις παραδόσεις στο Α/Κ Νεοχωρίου - Σκάλα Παραμυθιάς μόλις μίλησα με το γραφείο Ιωαννίνων. Μιλάνε για Οκτώβρη Νοέμβρη, αλλά για σιγουριά βάλτε τέλος του έτους.
Συγκεκριμένα η Γ4 τέλος Μα'ί'ου θα τοποθετείται η μεταλική υποδομή η οποία παρακαλώ θα έρθει από Ιταλία.
Οι σήραγγες Κρυσταλοπηγής και Νεοχωρίου μου είπε να μην ανησυχώ είναι τελειωμένες και δεν υπάρχει καμία καθυστέρηση.
Το πρόβλημα βρίσκεται λίγο πριν την Γ4 και είναι φύσης γεωτεχνικό.
Τους προέκυψαν πολλά νερά σε εκείνο το σημείο και αυτή τη στιγμή φτιάχνουν σήραγγα αποστράγγισης των υδάτων.

Το ίδιο μου είπε και για την Σ2 στο Τύρια - Αγ. Αναστασία. Πάμε για τέλος του έτους.

Οπως και για το Πεδινή - ¶ραχθος

Το ευχάριστο είναι πως μέχρι τέλους του έτους είναι να δώσουν και από Α/Κ Ζαγωρίου (αμέσως μετά τον ¶ραχθο) έως έξοδο Τ8.(απ' την πλευρά του Μετσόβου)!!! Surprised

Ας είναι και τέλους του έτους και ας περιμένουμε και 3-4 μήνες παραπάνω.
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 297
Location: Αθήνα

PostPosted: Tue Mar 06, 2007 6:42 pm    Post subject: Reply with quote

Συγχαρητήρια και από μένα Corfu για το οδοιπορικό στην Εγνατία!

Δύο διευκρινίσεις στα ερωτήματα που τέθηκαν:

1. Αν έμπαινε αμφίπλευρο στηθαίο από μπετόν στη μέση του τμήματος Μέστη - Μάκρη θα μαζεύονταν νερά στις καμπύλες άρα θα έπρπεπε να σπάσουν το οδόστρωμα και να περάσουν αγωγό ομβρίων να κάνουν φρεάτια κλπ. και μάλλον δεν έφταναν τα λεφτά. Με τα μεταλλικά στηθαία τα νερά απορρέουν ελεύθερα. Εγώ προσωπικά δεν έχω πρόβλημα, όλη η Γερμανία έχει μεταλλικά στηθαία στα διαζώματα, αρκεί οι αποστάσεις των ορθοστατών να πυκνώνουν στις καμπύλες και να μπεί το παρέμβυσμα - αποστάτης, ώστε η μπάρα να απέχει αρκετά από τον ορθοστάτη και ένα όχημα που σέρνεται πάνω της να μην ξηλώνει τους ορθοστάτες (αυτό στην Ελλάδα μόνο η Αττική Οδός και η Εγνατία το κάνουν και το έχει κάνει παλιότερα το ΥΠΕΧΩΔΕ στο τμήμα Δαφνί - Ελευσίνα - προσέξτε το: κρατάει ακόμα 25 χρόνια αμφίπλευρο με μονό ορθοστάτη Exclamation και όπου το αντικατέστησαν με διπλό ορθοστάτη χωρίς αποστάτες καταστρέφεται με την πρώτη πρόσκρουση!

2. Αυτό που βλέπετε στο Νέστο δεν είναι γέφυρα αλλά πολλοί οχετοί σε επίχωμα στην ευρεία κοίτη για να κυκλοφορεί η πανίδα και ενδεχομένως πλημμύρα. Αρχικά είχε μελετηθεί γέφυρα 960μ μετά βαΐων και κλάδων που θα γεφύρωνε όλη την ευρεία κοίτη για την προστασία του περιβάλλοντος. Επιβλήθηκε και στην υπό μελέτη σιδηροδρομική γραμμή να κάνει γέφυρα 1000μ παράλληλα. Μάλιστα έλεγαν για ανοίγματα 250μ από βάθρο σε βάθρο! Μετά είδαν το τεράστιο κόστος και έβγαλαν άλλους περιβαλλοντικούς όρους με γέφυρα 400μ. Οπότε και το τρένο θα μειώσει τη γέφυρά του ανάλογα. Όπως βλέπετε αν υπάγεται το περιβάλλον στο ίδιο υπουργείο με τα δημόσια έργα γίνεται εύκολα λάστιχο...

Στα παραπάνω ...λαστιχωτά εντάσσεται και η μετατροπή του ΑΚ Μετσόβου από γέφυρες σε ένα τεράστιο επίχωμα ύψους 100μ που εξαφάνισε όλη τη ρεματιά. Βολεύτηκαν έτσι και τα μπάζα από τις εκατέρωθεν σήραγγες (όμως οι μελετητές της αρχικής γέφυρας θα πληρώθηκαν κανονικά...)
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Tue Mar 06, 2007 6:52 pm    Post subject: Reply with quote

Το τμήμα Ζαγόρι-Τ8 η αλήθεια είναι ότι προχωράει παράλληλα στην ΠΕΟ οπότε θα είχε νόημα να το δώσουν χωρίς τη γέφυρα Αράχθου ή το Τ8-Περιστέρι, αν βέβαια το έχουν έτοιμο γιατί τελευταία έπεσε εργολαβία ολοκλήρωσης Rolling Eyes . Δηλ στο τμήμα Νεοχώρι-Κρυσταλλοπηγή καθυστερούν μόνο οι δύο γέφυρες και όλα τ'άλλα είναι σχεδόν έτοιμα?? Τότε να ελπίζουμε, όπως επίσης και για το Ιωάννινα-¶ραχθος με τη γέφυρα Κατούνας.
Χτες έστειλα e-mail στην εγνατία για να κάνω δυο ερωτήσεις και να μου στείλουν φωτογραφίες από εργολαβίες που ούτως ή άλλως δεν υπάρχει πρόσβαση όπως στο Μέτσοβο-Παναγιά, μου απάντησαν σε λιγότερο από 24 ώρες αλλά μη χαίρεστε πρώτον δε μου έστειλαν τίποτα καινούριο ο corfu ίσα ίσα μας υπερκάλυψε σε όλα τα τμήματα όπου ήταν δυνατόν, αλλά για μία ακόμη φορά αντιμετώπισα το ίδιο πράγμα με τη δήλωση ιδιότητας και σκοπό χρήσης των φωτογραφιών Confused Confused Rolling Eyes . Ρε παιδιά οι άνθρωποι δεν καταλαβαίνουν καθόλου και δεν είναι ότι έχω τσαντιστεί όσο ότι έχω απογοητευτεί γιατί όχι κατά διάνοια δεν μπορούν να καταλάβουν το πάθος μερικών για τα έργα, αλλά να κατανοήσουν τουλάχιστον το απλό ενδιαφέρον σαν πολίτης για ένα έργο που τον αφορά λιγότερο ή περισσότερο. Δεν τους ξαναγράφω, θα προτιμήσω να την περπατήσω με τα πόδια και να βγάλω όσες φωτογραφίες θέλω παρά να υποστώ το ίδιο πράγμα και να σε κάνουν δηλ να νιώθεις και ανόητος ή ξέρω γω τι. Corfu και σεις οι άλλοι μνημείο πρέπει να σας κάνουν ή να σας προσλάβουν απ'ευθείας στην εγνατία Smile . Το μόνο χρήσιμο που μου απάντησαν είναι ότι το θέμα των απαλλοτριώσεων στη μεσόγεια χάραξη έληξε και ξεκινούν άμεσα τα έργα.

Ας αλλάξουμε λίγο θέμα για να χαρούμε και πάλι εμείς οι άρρωστοι Wink Laughing μέσα στο Μάρτιο αναμένεται να συζητηθεί και να επικυρωθεί από τη Βουλή η σύμβαση παραχώρησης του αυτοκινητοδρόμου Κορίνθου -Τρίπολης - Καλαμάτας και του κλάδου από Λεύκτρο Μεγαλόπολης μέχρι Σπάρτη. Από το ΥΠΕΧΩΔΕ έγινε γνωστό ότι μέχρι το τέλος Μαρτίου ο υπουργός Γιώργος Σουφλιάς θα αποφασίσει για τις ενστάσεις, που υποβλήθηκαν κατά του διαγωνισμού για την παραχώρηση της Νότιας Ιόνιας Οδού (του αυτοκινητοδρόμου Ελευσίνας - Κορίνθου - Πάτρας - Πύργου - Τσακώνας).από ερτ
Να αποφασίσει και να διατάξει και να κόψει από γλουτιαίας περιοχάς Twisted Evil Twisted Evil .Όλα τα χρονοδιαγράμματα των έργων από ενημέρωση του ΥΠΕΧΩΔΕ:
Arrow Υποθαλάσσια Αρτηρία Θεσσαλονίκης : Ολοκληρώσαμε τις μελέτες, δημοπρατήσαμε το έργο, υπογράψαμε την σύμβαση, η οποία κυρώθηκε από την Βουλή τον Φεβρουάριο. Η κατασκευή του έργου θα ξεκινήσει το αμέσως επόμενο διάστημα.
Arrow Ιόνια Οδός. Μελετήσαμε, δημοπρατήσαμε και υπογράψαμε την σύμβαση του έργου. Η σύμβαση κατατίθεται εντός της εβδομάδας προς κύρωση στην Βουλή και το έργο θα ξεκινήσει να κατασκευάζεται μέσα στον Μάιο-Ιούνιο.
Arrow Ανατολική Οδός Πελοποννήσου (Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα και Λεύκτρο- Σπάρτη). Μελετήσαμε, δημοπρατήσαμε και υπογράψαμε την σύμβαση του έργου. Τον Απρίλιο η Βουλή θα κυρώσει την σχετική σύμβαση και το έργο θα ξεκινήσει να κατασκευάζεται μέσα στον Ιούνιο.
Arrow Οδικός ¶ξονας Ράχες Μαλιακού – Κλειδί Ημαθίας. Ολοκληρώσαμε τις μελέτες, δημοπρατήσαμε το έργο και ολοκληρώσαμε τον διαγωνισμό με την ανάδειξη του αναδόχου του έργου. Μέσα στο Μάρτιο θα υπογράψουμε την σύμβαση του έργου την οποία η Βουλή θα κυρώσει τον Μάιο. Η κατασκευή του έργου θα ξεκινήσει μέσα στον Ιούλιο – Αύγουστο.
Arrow Οδικός ¶ξονας Κεντρικής Ελλάδας ( Ε-65). Μελετήσαμε, δημοπρατήσαμε το έργο και ολοκληρώσαμε τον διαγωνισμό με την ανάδειξη αναδόχου. Προετοιμάζουμε την υπογραφή της σχετικής σύμβασης και πιστεύουμε ότι μέσα στο Μάιο θα κυρωθεί από την Βουλή και θα ξεκινήσει η κατασκευή του έργου το καλοκαίρι.
Arrow Περιφερειακή Οδός Πελοποννήσου (Κόρινθος – Πάτρα – Πύργος – Τσακώνα). Μελετήσαμε, δημοπρατήσαμε το έργο και ολοκληρώσαμε τον διαγωνισμό με την ανάδειξη του αναδόχου του έργου. Μέσα στον Απρίλιο θα υπογράψουμε την σχετική σύμβαση. Η κατασκευή του έργου θα ξεκινήσει μέσα στον Ιούλιο – Αύγουστο.
Arrow Οδικά Έργα Αττικής. Ολοκληρώνουμε τις μελέτες του έργου και πολύ σύντομα θα το δημοπρατήσουμε.
και ολόκληρο το άρθρο για τον απολογισμό της 3ετίας www.minenv.gr

Για τον Ε65 αν θυμόμαστε εκρεμμούν ενστάσεις που η απόφαση απ'την εκδίκαση δεν αναμένεται να βγει πριν το τέλος Απριλίου και θα κυρωθεί το Μάιο απ'τη Βουλή?? Twisted Evil Μακάρι η δυτική περιφ. Πελοποννήσου( Wink ) να υπογραφεί μέσα στον Απρίλιο αλλά για Μάιο έλεγαν. Αυτό που δεν πολυκαταλαβαίνω είναι γιατί θέλει 2 μήνες μετά την υπογραφή για να κυρωθεί το έργο απ'τη Βουλή. Δεν μπορούν πιο γρήγορα?? Confused Τέλος πάντων όλα τα έργα θα ξεκινήσουν σχεδόν ταυτόχρονα και μάλιστα το καλοκαίρι του 2007. Rolling Eyes Very Happy

Arrow Mike δηλ προβλέπεται γέφυρα Νέστου μήκους 400μ?? Shocked Δεν πειράζει ίσα ίσα που θα τελειώσει πιο γρήγορα. Αλήθεια μελετούν νέα σιδ. γραμμή στην περιοχή? Το επίχωμα στο Μέτσοβο έχει μέγιστο ύψος 55μ ή γύρω στα 60μ δεν θυμάμαι ακριβώς αλλά 100 δεν το είδα πουθενά. Είναι το μεγαλύτερο επίχωμα της εγνατίας. Μήπως γνωρίζεις περισσότερες λεπτομέρειες για τη γέφυρα Νέστου?? Razz
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Mar 06, 2007 10:01 pm    Post subject: Reply with quote

Κοιτάζοντας τον χάρτη της Εγνατίας νομίζω ότι πρεπει να συμπληρωθεί -κάποτε- με δυο ακόμα συνδέσεις της Έδεσσας και της Δράμας. Για την Έδεσσα (μέσω Νάουσας, Βέροιας) ξέρουμε ότι σιγά σιγά κατασκευάζεται νέος δρόμος, για την Δράμα κοιμούνται όρθιοι. Φανταστείτε να μην καταγώταν ο ίδιος ο πρωθυπουργός από την περιοχή πως θα ήταν!
-------------

Επίσης ας ενημερώσει κάποιος την Εγνατία ότι στον Έβρο δεν υπάρχει 'ΚΑΣΤΑΝΙΑ' αλλά το χωριό ΚΑΣΤΑΝΙΕΣ, οπότε ας αλλάξουν το όνομα στους χάρτες τους...
Back to top
View user's profile Send private message
vag3721
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 2392
Location: Naousa/Athens

PostPosted: Wed Mar 07, 2007 3:45 am    Post subject: Reply with quote

http://i9.photobucket.com/albums/a63/vag3721/diafora/Veria_Edessa.jpg

O δρόμος Βέροια-Έδεσσα είναι έργο της ΠΕΠ Κεντρικής Μακεδονίας και όχι της Εγνατίας.Ίσως για αυτό να μην υπάρχει στον χάρτη της Εγνατίας.
Την κατασκευή έχει αναλάβει η Θόλος ΑΕ.Μάλιστα ο Εμφιετζόγλου έλεγχει την πρόοδο του έργου με το ελικόπτερό του. Cool

Υπό κατασκευή είναι το κομμάτι Νάουσα(1)-Πατρίδα(2) (με μπλέ χρώμα).Η χάραξη σε αυτό το κομμάτι είναι όπως φαίνεται στον χάρτη,δηλαδή μετά το χωριό Στενήμαχος ο δρόμος πατάει στον υπάρχοντα επαρχιακό(γίνεται διαπλάτυνση),εως την διασταύρωση για το χωριό Αγ.Γεώργιος(εκεί δεν ξέρω αν θα γίνει κόμβος),μετά μέχρι Πατρίδα νέος δρόμος.

Υπο μελέτη είναι τα υπόλοιπα κομμάτια,προς Έδεσσα και προς Εγνατία.
Μετα τον κόμβο Πατρίδας(2),ο δρόμος θα καταλήξει στον κόμβο της Βέροιας(3),χωρις να ξέρω ακριβώς την χάραξη.
Μετά τον κόμβο της Βέροιας δεν έχει αποφασιστεί που θα συναντάει ο δρόμος την Εγνατία.Η αρχική σκέψη ήταν να την συναντάει στον κόμβο της Βέροιας(4),αλλά οι τοπικοί "άρχοντες" ζητούν να την συναντάει στον κόμβο της Κουλούρας(5).Και εγώ νομίζω ότι αυτό είναι το καλύτερο.Ίδωμεν.
Πρός Έδεσσα η χάραξη είναι όπως φαίνεται.Νάουσα(1)-Κόμβος Επισκοπής(6) νέος δρόμος.Μετά την Επισκοπή υπάρχει μια μεγάλη ευθεία ,εκεί θα γίνει διαπλάτυνση,αλλά δεν ξέω μέχρι που,και δεν ξέρω άλλες λεπτομέριες προς Έδεσσα.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed Mar 07, 2007 5:46 pm    Post subject: Reply with quote

Δρόμοι «παγίδες» για απρόσεχτους οδηγούς

http://www.evros.gr/index.php?ID=15085&obcatid=8&MODULE=bce/application/news&NewsType=hg
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Wed Mar 07, 2007 6:37 pm    Post subject: Reply with quote

Tι έγινε ρε παιδιά με τον Λοβέρδο?

Είπε'
- Τμήμα Νυμφόπετρα - Ασπροβάλτα (32 χλμ). Με προθεσμία παράδοσης του έργου το 2006 και έως σήμερα έχουν παραδοθεί μόλις 12 χλμ..

-
Τμήμα Γρεβενών - Παναγιά. Παρέλαβαν ώριμο έργο, με ολοκληρωμένες τις
πρόδρομες εργασίες και παραβίασαν όλες τις τμηματικές προθεσμίες.

-
Η Γέφυρα του Αράχθου θυμίζει εγκαταλελειμμένο εργοτάξιο. Οι πολίτες της
Δυτικής Μακεδονίας βλέπουν τα έργα στην κατάσταση που τα παρέλαβε η
κυβέρνηση της Ν.Δ. το 2004 και δεν χρειάζονται τα λόγια των υπουργών,
για να καταλάβουν τι γίνεται.

Ύστερα απ' αυτό ο καρακατσάνος τα πήρε στο κρανίο.
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Wed Mar 07, 2007 8:02 pm    Post subject: Reply with quote

Ένα ντοκιμαντέρ για την οδική ασφάλεια στους σύγχρονους αυτοκινητόδρομους:
http://rapidshare.com/files/19850630/ATTIKH.avi.torrent

Παραγωγή: Σύλλογος Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων
Υπό την αιγίδα: Εθνικής Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Wed Mar 07, 2007 9:22 pm    Post subject: Reply with quote

Arrow corfu Καλά είναι δυνατόν? είπαμε άντε να λέμε καμιά ανακρίβεια στα πλαίσια μιας ενθουσιώδης αντιπολίτευσης Rolling Eyes αλλά να λέγονται πράγματα που ούτε καν αληθεύουν μόνο κακή εντύπωση κάνουν. Αλλά και ο Σουφλιάς λέει δώθηκαν 164 χλμ απ'αυτά 120 στον κύριο άξονα. Εμένα πάλι μου βγαίνουν 105 αλλά όσο να'ναι είναι έτοιμα προς παράδοση επιπλέον χλμ ή εκτός και και υπολογίζει μέχρι τον Απρίλιο του 2007 όπου και κλείνει η τριετία και πιθανόν να έχουν παραδωθεί καμιά 20αριά χλμ ακόμα. Τα χλμ στους κάθετους άξονες και βέβαια πιάνονται γιατί τα περισσότερα είναι αυτοκ/μος. Αλλά μήπως μπορεί να θυμηθεί κανείς τι παραδώθηκε στους κάθετους επί Σουφλιά γιατί πώς μαζεύονται 45 χλμ?? Question Και επί ΠΑΣΟΚ ήδη δώθηκαν αρκετά χλμ στον άξονα Αρδάνιο-Ορμένιο. Από υπολογισμούς βγαίνει ότι πριν το 2004 πρέπει να δώθηκαν 22 χλμ στους κάθετους άξονες. Στον άξονα προς Προμαχώνα δώθηκαν γύρω στα 4 χλμ και καλά. Στον Σιάτιστα-Κρυσταλλοπηγή δώθηκαν 15χλμ η παράκαμψη Καστοριάς πάντα για πριν το 2004. Στον Αρδάνιο-Ορμένιο δώθηκαν αρκετά περισσότερα όπως Καστανιές-Δίκαια, Ορεστιάδα κλπ. θυμάται κανείς λεπτομέρειες?? Μήπως τελικά όλοι λένε τα ψέματά τους?? Confused Τα νούμερα δίνονται σε ενημέρωση του ΥΠΕΧΩΔΕ στο www.minenv.gr
ΥΓ. Μα τι σαχλαμάρα να θεωρείται στο χάρτη της εγνατίας στην κυκλοφορία η σήραγγα Δρίσκου, το τμήμα Ιωάννινα-Παμβωτίδα και πόσο μάλλον η σήραγγα Μετσόβου Rolling Eyes Rolling Eyes Α!! και η παράκαμψη Γρεβενών! Τα όποια πλάκα πλάκα είναι 15 χλμ και να πώς βγαίνουν τα 120 χλμ στην κυκλοφορία Rolling Eyes Αυτό είναι μια ανακρίβεια.
Back to top
View user's profile Send private message
radja
New Member
New Member


Joined: 21 Nov 2006
Posts: 29

PostPosted: Wed Mar 07, 2007 11:55 pm    Post subject: Reply with quote

Mεσα απο τον καυγα Σουφλια-Λοβερδου βγαλαμε και ειδηση..
Σε τρεις μηνες θα παραδωσουν τον κομβο Πολυμυλου..
Ο Ιουνιος ειναι αρχες του 2007 κατα το site της Εγνατιας Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message
xristos_skg
Junior Member
Junior Member


Joined: 21 Sep 2005
Posts: 70
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Mar 08, 2007 5:06 pm    Post subject: Reply with quote

Beethoven wrote:
ΥΓ. Μα τι σαχλαμάρα να θεωρείται στο χάρτη της εγνατίας στην κυκλοφορία η σήραγγα Δρίσκου, το τμήμα Ιωάννινα-Παμβωτίδα και πόσο μάλλον η σήραγγα Μετσόβου Rolling Eyes Rolling Eyes Α!! και η παράκαμψη Γρεβενών!


Το υπόμνημα λέει "ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟΣ" και όχι "ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΣΕ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ". Wink
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 572
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Thu Mar 08, 2007 7:20 pm    Post subject: Reply with quote

Ε,τότε ας βγάλουν απόξω τη σήραγγα Δρίσκου που την έχουν στο λογαριασμό εδώ και κανα χρόνο γιατί μόνο κατασκευασμένη δεν είναι!
Που είναι η άσφαλτος,οεο?Τα ηλεκτρομηχανολογικά,οεο?Το φρέαρ εξαερισμού,οεο?
Αλλά μην τρελαινόμαστε,οι ανακοινώσεις εκατέρωθεν είναι για τους χαζούς!(βλ.πελάτες,ψηφοφόροι).
Ο κόμβος Πολυμύλου λίγο μας πειράζει πότε θα δοθεί γιατί τότε θα ξεκινήσουν και τα διόδια...άσε που θα χάσουμε και το μοναδικό βενζινάδικο πάνω στην Εγνατία...
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Thu Mar 08, 2007 8:05 pm    Post subject: Reply with quote

Τι λαλακία και αυτή!
600+km σε δύο χρόνια, έτοιμης (Εγνατίας) οδού και ένα βενζινάδικο, ένα ΣΕΑ δεν φτιάξαν. Δηλαδή θα κατεβαίνω Κοζάνη και θα πρέπει είτε να γεμίζω εξαρχής είτε να "κατεβαίνω" από αυτή για να βάλω βενζίνη. Έλεος!!
Back to top
View user's profile Send private message
Gianluigi Buffon
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2004
Posts: 222
Location: Βέροια

PostPosted: Thu Mar 08, 2007 10:36 pm    Post subject: Reply with quote

στο δικο μας βενζινάδικο φανταζομε στο bp εξω απο την Βέροια
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Fri Mar 09, 2007 1:16 am    Post subject: Reply with quote

Mιας και πιάσαμε το θέμα με τα ΣΕΑ έχει κανένας καμιά προκήρυξη για την Εγνατία?
Αν προκηρύχθηκαν ποτέ και τα σημεία που πρόκειται να γίνουν?
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Fri Mar 09, 2007 4:46 am    Post subject: Reply with quote

http://www.doka.com/doka/de_global/references/constructionmethods/climbingsystems/index.php
σελίδα με πολλές και εξειδικευμένες πληροφορίες, φωτό και ότι βάλει ο νους σας σχετικά με γέφυρες, κατασκευή τους, ενημερωτικά και πολλά άλλα, ατελείωτη σελίδα με πολλά λινκς, δυστυχώς στα γεμανικά Confused . Βάζω τη σελίδα που περιλαμβάνει και 2 γέφυρες της εγνατίας δηλ Μετσοβίτικου και κάποια Γ4 στο Μέτσοβο. Απ'αυτά που διάβασα μια γέφυρα όπως αυτή με προβολοδόμηση, τα βάθρα καλουπώνονται τμηματικά σε τμήματα ύψους περί τα 4 με 4,5μ όπου κάθε τμήμα (καλούπωμα-τσιμέντωμα) ολοκληρώνεται σε 4-6 μέρες και στα δυο βάθρα, δηλ πρακτικά το βάθρο ψηλώνει 4,5μ ανά βδομάδα και στους δύο κλάδους. Σε διπλά βάθρα όπως στη γέφυρα Αράχθου απ'ότι κατάλαβα δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά γιατί τα μηχανήματα της doka Wink τσιμεντώνουν δεξιά αριστερά (πχ διπλό βάθρο σε γέφυρα στη Ν.Αυστρία μήκους 1.079μ και ύψους βάθρων 164μ Shocked Shocked τα τμήματα για τα διπλά αυτά βάθρα που φτάνουν στο Θεό τελείωναν έως και σε 2,5-3 μέρες!, το κάθε σκέλος του διπλού βάθρου έχει διαστάσεις 3 επί 9μ και πάχος 40εκ.). Αναφορικά στη γέφυρα Μετσοβίτικου: Η κατασκευή των 2 μεγάλων βάθρων ύψους 100μ περ το καθένα ξεκίνησε το Νοέμβριο του 2005, θα τελείωναν σε περ. 5 μήνες, κατασκευαζόταν κατά τμήματα ύψους 4,4μ στο σύνολο 22 τμήματα ανά βάθρο και χρειάζονταν 4 μέρες για τμήμα σε ένα βάθρο ή 6 για τμήμα και στα 2 βάθρα. Στη Γ4 κατασκευάζουν 4 βάθρα ύψους έως και 64μ σε 22 τμήματα (ανά βάθρο?? Confused )ύψους 4,2μ, η κατασκευή τους ξεκίνησε το Μάιο του 2006 και θα ολοκληρωθουν σε 8 μήνες. Στη Γ4 στην Παραμυθιά νομίζω απ'ότι φαίνεται τα καλούπια τα έχει αναλάβει κι εκεί η doka αλλά δεν την έχει η σελίδα αυτή. Έχει μέσα πολύ και ενδιαφέρον και αναλυτικό υλικό (πληροφορίες ακόμα και για καθένα βάθρο ξεχωριστά) τα μεγαλύτερα έργα που γίνονται και όχι μόνο γέφυρες και σήραγγες αλλά και κτίρια κλπ αξίζει τον κόπο και μόνο για τις φωτογραφίες.
Ανάλογα με τα δεδομένα και τα χρονοδιαγράμματα αυτά μπορεί κανείς να υπολογίσει σε πόσο χρόνο μπορούν να ολοκληρωθούν βάθρα πχ στη γέφυρα Αράχθου κλπ. Απ'ότι μέτρησα στο ψηλότερο βάθρο που είναι έτοιμο στην Αράχθου κατασκευάστηκε σε 10 τμήματα το καθένα και ανάλογα με τις διαθέσιμες φωτογραφίες κατά καιρούς τελείωσαν πολύ γρήγορα. Βέβαια σαν έργο φαίνεται σε όχι και τόσο προχωρημένο στάδιο δεδομένου ότι τα ψηλότερα βάθρα κάποια ούτε καν ξεκίνησαν(στην πλευρά της Μπαλτούμας). Δηλ χωρίς να έχω κάνει υπολογισμούς με αυτά τα δεδομένα η γέφυρα μπορεί να ολοκληρωθεί σε ικανοποιητικό διάστημα και φυσικά μέσα στο χρονοδιάγραμμά του. Όμως πολύ φοβάμαι ότι τα δεδομένα αυτά αφορούν τη doka που δε νομίζω ότι έχει αναλάβει καλουπώματα σε άλλες γέφυρες της εγνατίας.
http://www.doka.com/imperia/md/content/doka/german/aktuell/schalungaktuell/32.pdf
pdf με τη γέφυρα στην Αυστρία και μια άλλη στην Κίνα είναι ένα δείγμα μόνο τι βρίσκεται σ'αυτή τη σελίδα.
Back to top
View user's profile Send private message
Ο.Υ.Σ.Τ.
Full Member
Full Member


Joined: 02 Aug 2004
Posts: 374
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Fri Mar 09, 2007 12:20 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.egnatia.gr/flash/workmap/workmap.htm

Αυτος ειναι ο χαρτης με τα τμηματα της Εγνατιας σε λειτουργια
Back to top
View user's profile Send private message
werto
New Member
New Member


Joined: 04 Jun 2005
Posts: 66

PostPosted: Fri Mar 09, 2007 12:33 pm    Post subject: Reply with quote

Beethoven wrote:
Δεν τους ξαναγράφω, θα προτιμήσω να την περπατήσω με τα πόδια και να βγάλω όσες φωτογραφίες θέλω παρά να υποστώ το ίδιο πράγμα


Πάντως φίλε Beethoven σε παραδέχομαι που κάθε τόσο προσπαθείς να βγάλεις είδηση από την Εγνατία. Εγώ όταν βρέθηκα στο περίπτερο της Εγνατίας κατά την έκθεση στη Θεσσαλονίκη η αλήθεια είναι ότι μου συμπεριφέρθηκαν αρκετά καλά. Η υπεύθυνος ήρθε και μου εξήγησε το χρονοδιάγραμμα που είχαν βάλει για την παράδοση του έργου. Σε κάποια φάση έφτασαν στο περίπτερο πολιτικάντηδες και πολύ ευγενικά την έκανε για να τους εξηπηρετήσει Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Και μιας που αναφέρθηκε για τα επικίνδυνα σημεία του οδικού δικτύου, να σας πω ότι υπάρχει ελληνική ιστοσελίδα (από τρελαμένα άτομα σαν αυτά του stadia Wink ) που καταγράφουν όλες αυτές τις παγίδες (ανάποδη κλίση κτλ κτλ) και μπορείς να τα κάνεις download στο navigator σου. Τελικά μάλλον η νεολαία έχει περισσότερο συνείδηση από τους μεγαλύτερους ζαμανφουτίστες.
Back to top
View user's profile Send private message
Tzinos
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 02 Apr 2004
Posts: 993
Location: London

PostPosted: Fri Mar 09, 2007 1:01 pm    Post subject: Reply with quote

μαλλον εννοεις το www.bloka.com το οποιο εχει και αλλες χρησιμες πληροφοριες!! Razz Wink
Back to top
View user's profile Send private message
JIMMARAS
Junior Member
Junior Member


Joined: 11 Sep 2006
Posts: 153
Location: kavala

PostPosted: Fri Mar 09, 2007 3:12 pm    Post subject: Reply with quote

Λοβέρδο μαζέψου.Κι αυτοί στην εγνατία ας σταματήσουν να μας περνάν για κάφρους (άκου αρχές του 2007) οι καλοκαιριάτικες παραδόσεις. Έστειλα e-mail μπας και μας ενημερώσουν για το Συμβολο -Αγ.Ανδρέας.
Όσο για τους Δρόμους Ανάπτυξης απο τον τρόπο διατύπωσης τον Ε-65 τον βλέπω χλωμό ενώ και η υποθαλάσσια δεν έχει σαφή χρόνο εκκινησης(προσεχές διάστημα).Παρακαλάτε μην γίνουν εκλογές γιατί όλα θα πάνε 1 χρόνο πίσω....
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Fri Mar 09, 2007 3:50 pm    Post subject: Reply with quote

Φίλε Jimmara έστειλα κι εγώ mail στην Εγνατία με ερώτημα πότε θα παραδώσουν τα κομάτια στην Ήπειρο και στο Χρυσούπολη - Κρηνη, αλλά μάλλον με έχουν συνδεδεμένο με Κάιρο. Confused

Τρίτη ημέρα σήμερα και καμιά απάντηση....
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Sat Mar 10, 2007 1:40 am    Post subject: Reply with quote

Ε βέβαια αφού δε δήλωσες την ιδιότητά σου! Cool Twisted Evil ενώ εγώ που δήλωσα μα(ν)έστρος μου απάντησαν αμέσως Wink
Jimmara οι απόψεις διίστανται Confused τελευταία μου είπαν ότι το τμήμα Ιωάννινα-¶ραχθος μαζί με τα ¶ραχθος-Περιστέρι και Μέτσοβο-Γρεβενά θα παραδωθούν όλα τέλος του 2008 Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 90, 91, 92 ... 152, 153, 154  Next
Page 91 of 154

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr