View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Beethoven Stadium Expert
Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri Mar 02, 2007 10:31 pm Post subject: |
|
|
sisotiris wrote: | kapou diavasa oti tha erthoun tgv? |
να τα κάνουμε τι?? |
|
Back to top |
|
|
panakosXX New Member
Joined: 10 Aug 2006 Posts: 64
|
Posted: Fri Mar 02, 2007 11:24 pm Post subject: |
|
|
Συγκικριμένα δεν θέλω να πάρουμε TGV. Θέλω κάτι προς τα PENDOLINO |
|
Back to top |
|
|
sisotiris Visitor
Joined: 02 Mar 2007 Posts: 3 Location: athens
|
Posted: Sat Mar 03, 2007 1:07 am Post subject: |
|
|
καλα ειναι κ τα pendolino κ μαλιστα νομιζω ειναι ποιο ευρηχωρα απο αλλα,αντε ασ βαλουμε κατι παραπανω με τα ice-td. |
|
Back to top |
|
|
plati Junior Member
Joined: 21 Mar 2006 Posts: 126
|
Posted: Wed Mar 07, 2007 3:24 pm Post subject: |
|
|
Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 3,5 ώρες
Νέο έργο διαπλάτυνσης της σιδηροδρομικής γραμμής από το Λιανοκλάδι μέχρι το Δομοκό
Το νέο έργο διαπλάτυνσης της σιδηροδρομικής γραμμής από το Λιανοκλάδι μέχρι το Δομοκό, επισκέφθηκε την Τετάρτη ο υπουργός Μεταφορών Μιχάλης Λιάπης.
........
Η νέα χάραξη διασχίζει το όρος Όθρυς με δίδυμη σήραγγα μήκους 6.380 μέτρων έκαστη. Έχει σχεδιαστεί για ταχύτητα 160 χιλιομέτρων την ώρα και μειώνει τη διαδρομή από τα 2 χιλιόμετρα, αλλά το χρόνο κατά περίπου 30 λεπτά, λόγω των υψηλών ταχυτήτων που θα αναπτύσσουν τα τρένα.
πηγή : http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=785135&lngDtrID=244
Όταν διαβάζω ότι η γραμμή είναι υψηλών ταχυτήτων μου την δίνει στα νεύρα.
Απο πότε τα 160 χιλ. θεωρούνται υψηλή ταχύτητα όταν σε άλλες χώρες τα 200 είναι το min ; |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Wed Mar 07, 2007 5:13 pm Post subject: |
|
|
Plati μη συνχήζεσαι.
Νομίζω ότι κάνουμε όλοι ένα λάθος. Συγκρίνουμε τη χώρα μας σιδηροδρομικά με άλλες αναπτυγμένες (βλέπε Γαλλία, Ιταλία, Ιαπωνία...), και ξεχνάμε ότι πριν λίγα χρόνια από σήμερα ο σιδηρόδρομος ξεκίνησε να ξεφεύγει απ' την εποχή του Τρικούπη.
Βέβαια σε αυτή την κατάντια πρέπει να ανατρέξουμε σε πολλούς και διάφορους λόγους που ίσως δεν είναι η στιγμή να αναλύσουμε.
Αυτή τη στιγμή το ΙCE 50,51,56,57 που κάνει το Αθήνα - Θεσσαλονίκη σε 4.15 ώρες, πιάνει την ταχύτητα των 180 κμ/ώρα από Δομοκό έως τη Θεσ/νίκη. Ο επιταχυντής είναι όλος κατεβασμένος μπροστά και σηκώνεται μόνο για τη διέλευση από την Κατερίνη που η ταχύτητα πέφτει στα 110 χλμ/ώρα.
Όλα τα τραίνα (ΑΝΤΡΑΝΖ και Ιντερσίτυ) έχουν όρια 160 χλμ/ώρα εκτός από αυτές τις δύο αυτοκινητάμαξες που είναι επίτηδες πειραγμένες για να κάνουν το πιο πάνω δρομολόγιο.
Σαφώς με τις ηλετράμαξες που θα μπουν σε λίγα χρόνια θα επιτυγχάνουν και ταχύτητες των 200 χλμ/ώρα.
Τώρα θα μου πεις καλά ρε φίλε που ζεις, δε βλέπεις τι γίνεται με τα TGV, ETR500, pendolino και διάφορα άλλα υψηλής ταχύτητας τραίνα?
Τα βλέπω και τα παραβλέπω, δε μπορώ όμως να απαιτήσω από Cinquecento να πάω σε Ferrari F50 μέσα σε λίγα χρόνια.
Ίσα ίσα που τα τελευταία χρόνια γίνονται μεγάλα βήματα, που ίσως θα έπρεπε να γίνουν και μεγαλύτερα.
Τελευταία ταξιδεύω στη γραμμή Θεσ/νίκη - Αλεξ/πόλη.
Με το IC κάνω περίπου 4.40 ώρες και κάνει το γύρο του κόσμου όπως καλά φαντάζωμαι ξέρεις. (Κιλκίς, Δο'ι'ράνη, Σιδηρόκασρο, Σέρρες και Δράμα, Παρανέστι, Τέμπη Νέστου, Ξάνθη).
Το ΚΤΕΛ κάνει 5.15 γιατί μπαίνει Καβάλα και Ασπροβάλτα.
Και δε μιλάμε για το εισητήριο πολύ πιο φτηνό το τραίνο.
Παρόλα αυτά ξέρεις ποιος μαζεύει τον κόσμο?
Δυστηχώς το ΚΤΕΛ.
Ο κόσμος ταξιδεύει ακόμα με την νοοτροπία των προηγούμενων δεκαετιών, που έμπαινες στο τραίνο και έβγαινες μαύρος, που έμπαινες και δεν ήξερες αν θα φτάσεις στον προορισμό σου το ίδιο 24ώρο.
Τελευταία πήρα το απλό τραίνο με τις μπλε άμαξες (αυτές που φτιάχτηκαν στον Σκαραμαγκά) και "ντράπηκα" να κάτσω για να μη το λερώσω.
Να μη σου πω ότι είναι καλύτερο κι απ' το IC, για τις καρότσες μιλάω. Ούτε τρίξιμο ούτε τίποτα.
Η γνώμη μου είναι ότι πρέπει να βοηθήσουμε εμέις οι ίδιοι τον σιδηρόδρομο να πάει μπροστά. |
|
Back to top |
|
|
worldofjustice Stadium Expert
Joined: 03 Sep 2004 Posts: 983 Location: Zurich
|
Posted: Wed Mar 07, 2007 5:57 pm Post subject: |
|
|
Συμφωνώ απόλυτα με τον Corfu. Δυστυχώς αυτή η νοοτροπία είναι εμφανής και σε πολλά άλλα ζητήματα. Μεμιάς ξεκινήσαμε όλοι να ζητάμε λαγούς με πετραχήλια.
Βεβαίως πάντοτε το καλύτερο πρέπει να επιδιώκουμε και ως πολιτεία και ως ιδιώτες. Για να δούμε όμως και που βρισκόταν η χώρα πριν από μερικές δεκαετίες. Μαύρη Μιζέρια και Αραχνιά με ΚΕΦΑΛΑΙΑ. Από τότε έχουν γίνει τεράστια έργα, η χώρα έχει προχωρήσει μπροστά και κοινωνικά και οικονομικά. Είμαστε μέσα στην ελίτ των ανεπτυγμένων χωρών - μέσα στο ΤΟΠ 30, με υψηλότατο βιοτικό επίπεδο. Ναι θα μπορούσαμε να είμασταν καλύτεροι, ναι θα μπορούσαμε να τα είχαμε κάνει καλύτερα, πιο πολλά, πιο καλά. Να είμασταν Ιρλανδία, να είμασταν Φινλανδία.
Αλλά λιγότερη γκρίνια ρε παιδιά - νισάφι. Στην προσωπική και επαγγελματική σας ζωή είσαστε παντού πρώτοι? |
|
Back to top |
|
|
panakosXX New Member
Joined: 10 Aug 2006 Posts: 64
|
Posted: Wed Mar 07, 2007 7:10 pm Post subject: |
|
|
Οι ADtranz DE2000 του ΟΣΕ έχουν τελική 200.
Οι γραμμές σε μερικά τμήματα είναι καλές και καινούργιες.Γιατι δεν τις τρέχουν με 200??
Όσο για τις ηλεκ/μαξες μπορούν αντί για 2 ADtranz να βάζουν 1 HELLASSPRINTER και μια DE2000 και να χρησιμοποιούν τις Η/ΕR στα τμήματα που έχει ρεύμα(αφού το ανοίξουν). |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Wed Mar 07, 2007 7:32 pm Post subject: |
|
|
Ναι αλλά τι θα πει δεν γίνονται με μιας μεγάλα βήματα? Το ότι οι γραμμές έχουν να ανακαινιστούν απ'την εποχή του Τρικούπη είναι αλήθεια και μεγάλη ντροπή ταυτόχρονα. Είμαστε το 2007 όχι 1950, τι δεν υπάρχει δηλ η τεχνογνωσία?? Τα κεφάλαια?? που θα ξοδευτούν δισ ευρώ για πανάκριβα έργα και στο τέλος το αποτέλεσμα θα είναι μέτριο. Δε χωράνε μισές δουλειές ο σιδηρόδρομος τώρα θα ανακαινιστεί πότε πάλι το 2100? Πιστεύω 200 χλμ είναι μέτρια αλλά ας είναι, δεν μπορώ να το καταλάβω καινούρια γραμμή στο Λιανοκλάδι και είναι σχεδιασμένη για μέγιστη 180 χλμ!! Εδώ και στην Αυστρία που οι γραμμές δεν ξέρω κι εγώ πόσες δεκαετίες παλιές είναι και πιάνουν και 320χλμ. Δηλ αυτοί τι παραπάνω είχαν όταν έφτιαχναν τις δικές τους γραμμές?? Είναι δηλ δικαιολογία τώρα ότι εμείς έχουμε να φτιάξουμε σιδηρόδρομο απ'την εποχή του Τρικούπη?? Τότε ας μην ήταν κι αττική ή η εγνατία οδός οι πιο σύγχρονοι αυτοκ/μοι της Ευρώπης. |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Wed Mar 07, 2007 8:06 pm Post subject: |
|
|
panakosXX wrote: | Οι ADtranz DE2000 του ΟΣΕ έχουν τελική 200.
Οι γραμμές σε μερικά τμήματα είναι καλές και καινούργιες.Γιατι δεν τις τρέχουν με 200?? |
Oi AD tranz καλέ μου φίλε επειδή έχω ανέβει και έχω ταξιδέψει με φίλο μηχανοδηγό έχουν ταμπελίτσες από τον ΟΣΕ που γράφουν ΜΕΓΙΣΤΗ ΕΠΙΤΡΕΠΟΜΕΝΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ 160 χλμ/ώρα. Η μηχανή είναι αλήθεια ότι έχει κοντέρ με 200 χλμ/ώρα.
Θα σου πω τούτο όμως.
Ταξιδεύαμε με την αμαξοστοιχία 603 (τον έβρο). Στο σημείο από Βέννα προς Κομοτηνή έχει μπει καινούρια γραμμή με νέους τσιμεντένιους στρωτήρες όπου ο εργολάβος την έχει δώσει για ταχύτητες 160 χλμ/ώρα.
Ε λοιπόν το τραίνο το πήγαινε με μεγιστη ταχ. 120 διότι οι άμαξες που έσερνε ήταν παλιές με σπασμένα ελατήρια κλπ κλπ και οι επιβάτες θα γίνονταν "κουδούνια".
Θέλω λοιπόν να πω ότι υπάρχουν πολοί παράγοντες για να τρέξει ένα τραίνο.
Φίλε Beethoven.
Ξεχνάς ότι η Αυστρία λόγω Αλπεων έχει μια παράδοση στα τραίνα που ζηλεύουν χώρες πολλύ πιο προοδευμένες απ' τη δικιά μας.
Δεν νομίζω όμως ότι έχει τραίνα που πιάνουν ταχλυτητες 320 χλμ/ώρα.
Μη μας τρελά νεις |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Wed Mar 07, 2007 9:43 pm Post subject: |
|
|
Δεν τα πιάνει φυσικά πάνω στις Άλπεις εκεί μπορεί να πηγαίνει και με 80 αλλά μου το 'παν υπεύθυνα άτομα και αναφέρονταν βασικά σε ένα τμήμα που είναι...σε πεδιάδα Έχω κάνει τη διαδρομή Βιέννη-Γκρατς που ξεκινάει από πεδιάδα και φτάνει στις Άλπεις και μπορώ να πω ότι στην πεδιάδα πρέπει να έπιανε σταθερά τα 200. Σ'ένα σημείο 50χλμ που ετοιμάζουν νέα χάραξη μείωσε αισθητά γύρω στα 80 και στις στροφές...κανα 40. Μετά όμως γύρω στα 160 αλλά όλο σε βουνά. Αλλά η γραμμή δεν είναι καινούρια όπως η Αθήνα-Θεσ/νίκη. Τα τρένα της πάλι χωρίς να είμαι πολύ σχετικός είναι πολύ καλά δεν ξέρω αν είναι οι γραμμές ή τα τρένα αλλά πετάνε στην κυριολεξία, δε νιώθεις τίποτα! Τουλάχιστον σε σύγκριση με το Αθήνα-Θεσ/νίκη IC που το έκανα τελευταία καμία σχέση, στη δεύτερη αμαξοστοιχία που μπήκα που ήταν πολύ εμφανίσιμη (καλά η πρώτη μου φάνηκε μπάζο) αλλά και πάλι σε όλο το μήκος της διαδρομής καινούρια ή παλιά γραμμή κούναγε λίγο είχε κραδασμούς και μάλλον πρέπει να έφταιγε κι η γραμμή γιατί νιώθαμε...σαμαράκια με περιοδικότητα. |
|
Back to top |
|
|
PredyGr New Member
Joined: 23 Jun 2005 Posts: 60
|
Posted: Fri Mar 09, 2007 12:52 pm Post subject: |
|
|
Οι ADtranz γραφουν Μεγιστη ταχύτητα 200km/h αλλα ακριβώς από κάτω, στο ίδιο ταμπελάκι, γραφουν Μεγιστη ταχύτητα λειτουργίας 160km/h. Αυτό μάλλον συμβαίνει γιατί αυτές οι μηχανές αγοράστηκαν με δυνατότητα να μετατραπούν σε ηλεκτρικές με ότι αυτό συνεπάγεται. Αυτές που κάνουν τα ICE , το turbo τους δίνει λίγο περισσότερα bar για να ανοίγουν καλύτερα και έχουν τον κοφτη στα 170km/h, γιατί τα ICE δρομολόγια είναι πολύ "σφιχτά". |
|
Back to top |
|
|
panakosXX New Member
Joined: 10 Aug 2006 Posts: 64
|
Posted: Sun Mar 11, 2007 4:13 pm Post subject: |
|
|
OI ADtranz σειράς Α-470(τώρα 220 001-026) έχουν μέγιστη 160.
Οι νεές BOMBRADIER(πρώην ADtranz)220 027-036 έχουν μέγιστη 200. |
|
Back to top |
|
|
PAPAGIO New Member
Joined: 22 Feb 2006 Posts: 27
|
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
|
Back to top |
|
|
Ypsilon Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Wed Mar 14, 2007 2:50 pm Post subject: |
|
|
Α, ωραία! Επιτέλους να ηρεμήσει και λίγο ο Εμφιετζό, αν και με την φόρα που έχει πάρει αυτός, δεν αποκλείεται καμμιά μέρα να κάνει προσφυγή εναντίον του εαυτού του! |
|
Back to top |
|
|
worldofjustice Stadium Expert
Joined: 03 Sep 2004 Posts: 983 Location: Zurich
|
Posted: Wed Mar 14, 2007 3:54 pm Post subject: |
|
|
Νομίζω σταμάτησε τις πολλές προσφυγές από τότε που άλλαξε η κυβέρνηση. |
|
Back to top |
|
|
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Wed Mar 14, 2007 5:20 pm Post subject: |
|
|
Ευχαριστα τα νέα. Τί είναι, μόνο 8 χρόνάκια μέχρι το 2015.
Όσο για το Βόλος - Παλαιοφάρσαλος πιστεύω ότι θα έπρεπε να αναβαθμιστεί η γραμμή σε κανονικού εύρους.
Διότι έχω την εντύπωση ότι το δρομολόγιο από Βόλο προς Νότο θα γινόταν πολύ πιο γρήγορα.
Και μάλιστα από τι στιγμή που η χάραξη υπάρχει ήδη. |
|
Back to top |
|
|
panakosXX New Member
Joined: 10 Aug 2006 Posts: 64
|
Posted: Wed Mar 14, 2007 7:31 pm Post subject: |
|
|
Σιγά μη γίνει μέχρι το 2015.Από 2200 και μετά |
|
Back to top |
|
|
el_greco Junior Member
Joined: 06 Sep 2006 Posts: 91 Location: Athens/Volos
|
Posted: Wed Mar 14, 2007 7:33 pm Post subject: |
|
|
corfu, έτσι είναι. Η σιδηροδρόμική απόσταση Βόλου-Αθήνας θα μειώνονταν περίπου μία ώρα.
Η σημερινή κατάσταση είναι: Βόλος - Λάρισα περίπου 50-60 λεπτά. Αναμονή στο σταθμό της Λάρισας για την αμαξοστοιχία από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα. Λάρισα - Παλαιοφάρσαλος περίπου 25 λεπτά. Αν εξαιρέσουμε την αναμονή, έχουμε λοιπόν στο κομμάτι Βόλος - Παλαιοφάρσαλος περίπου 1 ώρα και 20 λεπτά "συνεχούς κίνησης". Με την κανονικοποίηση της υφιστάμενης μετρικής γραμμής από Βελεστίνο ως Παλαιοφάρσαλο, και με τα σχεδιαζόμενα έργα αναβάθμισης, το δρομολόγιο Βόλος - Βελεστίνο - Παλαιοφάρσαλος θα καλύπτεται σε περίπου μισή ώρα, και από εκεί το δρομολόγιο για την Αθήνα θα είναι περίπου άλλες 3μιση ώρες (με την υφιστάμενη κατάσταση). Σήμερα η διαδρομή Βόλος - Λάρισα - Αθήνα διαρκεί περίπου 5 ώρες.
Επίσης, αν γίνει κάτι τέτοιο θα αποσυμφορηθεί κατά πολύ ο σταθμός της Λάρισας, αφού πλέον η μετεπιβίβαση εκεί για τους προερχόμενους από Βόλο θα γίνεται μόνο με κατεύθυνση Θεσσαλονίκη. Οι κατευθυνόμενοι προς Αθήνα θα μετεπιβιβάζονται στα Παλαιοφάρσαλα.
Ας ελπίσουμε κάποια στιγμή να το δει με περισσότερη συμπάθεια αυτό το αίτημα η κυβέρνηση. Το αντεπιχείρημα του κ. Λιάπη, "δεν κανονικοποιούμε τη γραμμή, γιατί όταν κάναμε δρομολόγια Βόλος - Λάρισα - Παλαιοφάρσαλος - Καλαμπάκα είχε 5-8 άτομα σε κάθε τρένο" είναι έωλο - ποιος να επιλέξει το τρένο από Βόλο για Τρίκαλα, πχ, όταν κάνει το γύρο της Θεσσαλίας σε 3 ώρες με 2 μετεπιβιβάσεις; Ακόμα και ο πιο φανατικός φίλος του σιδηροδρόμου θα το σκεφτεί.... |
|
Back to top |
|
|
NiMos Full Member
Joined: 14 Feb 2004 Posts: 211 Location: Paros GR / Newcastle UK
|
Posted: Thu Mar 15, 2007 3:08 am Post subject: |
|
|
Sidhrodromikh apostash Bolou-Palaiofarsalou 80km
Bolos-Larissa 60km, Larisa - Palaiofarsalos 45km
(Bolos-Larisa-Palaiofarsalos 105km)
Ara milame gia mia diafora 25km, h opoia stous sygxronous sidhrodromous (taxythtwn 120km/h)einai peripou 10 lepta!
Opote mikro to kako ths katarghshs tou Bolou-Palaiofarsalou.
Auto pou xreiazetai einai o eksyxronismos ths grammhs Bolos-Larissa-Palaiofarsalos-Karditsa-Trikala-Kalampaka kai na baloun kai kana sygxrono treno (120+km/h) , to opoio me pykna dromologia dhmiourgei ena taxy orizontio a3ona pou e3yphretei olh th 8essalia kai antagwnizetai kai ta KTEL.
Olh h 8essalia kampos einai, opote ta ypotypwdh kai autonohta na ginoun, to Bolos-Larissa (apostash 60km) 8a ginetai se mish wra apo oti 1 wra shmera... |
|
Back to top |
|
|
el_greco Junior Member
Joined: 06 Sep 2006 Posts: 91 Location: Athens/Volos
|
Posted: Fri Mar 16, 2007 1:04 am Post subject: |
|
|
NiMos, από το στόμα σου και στου Θεού τ'αυτί... Βέβαια ας μην ξεχνάμε και τις εμπορευματικές μεταφορές (ο Βόλος είναι λιμάνι και εμπορευματικό κέντρο), και έστω μια κανονικοποίηση της γραμμής Βελεστίνο - Παλαιοφάρσαλος θα βοηθούσε πολύ. Παρ'όλα αυτά αν γίνουν όσα λες, συμφωνώ ότι δε θα είχε μεγάλη σημασία. |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Fri Mar 16, 2007 3:39 pm Post subject: |
|
|
Στις 10 Ιουνίου στην κυκλοφορία τα τρένα της γραμμής TGV-Est
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=787410&lngDtrID=245
Απ' ότι είδα στις ειδήσεις έκαναν μεγάλη φιέστα με βεγγαλικά.
Κάτι τέτοιο ετοιμάζει και ο Μιχαλάκης (Λιάπης) για να γιορτάσουμε το... 2013 το Αθήνα - Θεσ/νίκη σε 3,5 ώρες. |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Mon Mar 26, 2007 5:32 pm Post subject: |
|
|
Απόσπασμα από τις σημερινές δηλώσεις Λιάπη:
Ένα τρένο έχει βάρος περίπου τετρακόσιους - πεντακόσιους τόνους. Με ταχύτητα 160 χιλιόμετρα που κινούνται πλέον σε μεγάλο μέρος του δικτύου μας τα τρένα χρειάζονται περίπου χίλια με χίλια διακόσια μέτρα για να σταματήσουν. Τα δεδομένα είναι πολύ διαφορετικά σε σχέση με το αυτοκίνητο.
Πολύ εντυπωσιακό. Αναμένουμε σήμερα το βράδυ να δούμε και τη διαφήμιση στην ΤV.
Σίγουρα μετά από αυτό θα το σκεφτεί πολύ κανείς πριν περάσει μια διάβαση.
Αν βέβαια έχει μυαλό... |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Mar 26, 2007 7:00 pm Post subject: |
|
|
Χλωμό το βλέπω να συνετιστεί κανείς. Ήδη σήμερα το πρωί έγινε ένα ατύχημα στην Κόρινθο με αυτοκίνητο να πέφτει στο τελευταίο βαγόνι συρμού. |
|
Back to top |
|
|
|