stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Σιδηρόδρομοι - Σιδηροδρομικοί Σταθμοί
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 37, 38, 39 ... 49, 50, 51  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Fri Mar 02, 2007 11:31 pm    Post subject: Reply with quote

sisotiris wrote:
kapou diavasa oti tha erthoun tgv? Shocked

Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes
να τα κάνουμε τι??
Back to top
View user's profile Send private message
panakosXX
New Member
New Member


Joined: 10 Aug 2006
Posts: 64

PostPosted: Sat Mar 03, 2007 12:24 am    Post subject: Reply with quote

Συγκικριμένα δεν θέλω να πάρουμε TGV. Θέλω κάτι προς τα PENDOLINO Razz Razz Razz Razz
Back to top
View user's profile Send private message
sisotiris
Visitor
Visitor


Joined: 02 Mar 2007
Posts: 3
Location: athens

PostPosted: Sat Mar 03, 2007 2:07 am    Post subject: Reply with quote

καλα ειναι κ τα pendolino κ μαλιστα νομιζω ειναι ποιο ευρηχωρα απο αλλα,αντε ασ βαλουμε κατι παραπανω με τα ice-td.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
plati
Junior Member
Junior Member


Joined: 21 Mar 2006
Posts: 126

PostPosted: Wed Mar 07, 2007 4:24 pm    Post subject: Reply with quote

Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 3,5 ώρες
Νέο έργο διαπλάτυνσης της σιδηροδρομικής γραμμής από το Λιανοκλάδι μέχρι το Δομοκό

Το νέο έργο διαπλάτυνσης της σιδηροδρομικής γραμμής από το Λιανοκλάδι μέχρι το Δομοκό, επισκέφθηκε την Τετάρτη ο υπουργός Μεταφορών Μιχάλης Λιάπης.
........
Η νέα χάραξη διασχίζει το όρος Όθρυς με δίδυμη σήραγγα μήκους 6.380 μέτρων έκαστη. Έχει σχεδιαστεί για ταχύτητα 160 χιλιομέτρων την ώρα και μειώνει τη διαδρομή από τα 2 χιλιόμετρα, αλλά το χρόνο κατά περίπου 30 λεπτά, λόγω των υψηλών ταχυτήτων που θα αναπτύσσουν τα τρένα.


πηγή : http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=785135&lngDtrID=244

Όταν διαβάζω ότι η γραμμή είναι υψηλών ταχυτήτων μου την δίνει στα νεύρα.
Απο πότε τα 160 χιλ. θεωρούνται υψηλή ταχύτητα όταν σε άλλες χώρες τα 200 είναι το min ;
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Wed Mar 07, 2007 6:13 pm    Post subject: Reply with quote

Plati μη συνχήζεσαι.

Νομίζω ότι κάνουμε όλοι ένα λάθος. Συγκρίνουμε τη χώρα μας σιδηροδρομικά με άλλες αναπτυγμένες (βλέπε Γαλλία, Ιταλία, Ιαπωνία...), και ξεχνάμε ότι πριν λίγα χρόνια από σήμερα ο σιδηρόδρομος ξεκίνησε να ξεφεύγει απ' την εποχή του Τρικούπη.

Βέβαια σε αυτή την κατάντια πρέπει να ανατρέξουμε σε πολλούς και διάφορους λόγους που ίσως δεν είναι η στιγμή να αναλύσουμε.

Αυτή τη στιγμή το ΙCE 50,51,56,57 που κάνει το Αθήνα - Θεσσαλονίκη σε 4.15 ώρες, πιάνει την ταχύτητα των 180 κμ/ώρα από Δομοκό έως τη Θεσ/νίκη. Ο επιταχυντής είναι όλος κατεβασμένος μπροστά και σηκώνεται μόνο για τη διέλευση από την Κατερίνη που η ταχύτητα πέφτει στα 110 χλμ/ώρα.
Όλα τα τραίνα (ΑΝΤΡΑΝΖ και Ιντερσίτυ) έχουν όρια 160 χλμ/ώρα εκτός από αυτές τις δύο αυτοκινητάμαξες που είναι επίτηδες πειραγμένες για να κάνουν το πιο πάνω δρομολόγιο.

Σαφώς με τις ηλετράμαξες που θα μπουν σε λίγα χρόνια θα επιτυγχάνουν και ταχύτητες των 200 χλμ/ώρα.

Τώρα θα μου πεις καλά ρε φίλε που ζεις, δε βλέπεις τι γίνεται με τα TGV, ETR500, pendolino και διάφορα άλλα υψηλής ταχύτητας τραίνα?

Τα βλέπω και τα παραβλέπω, δε μπορώ όμως να απαιτήσω από Cinquecento να πάω σε Ferrari F50 μέσα σε λίγα χρόνια.
Ίσα ίσα που τα τελευταία χρόνια γίνονται μεγάλα βήματα, που ίσως θα έπρεπε να γίνουν και μεγαλύτερα.

Τελευταία ταξιδεύω στη γραμμή Θεσ/νίκη - Αλεξ/πόλη.
Με το IC κάνω περίπου 4.40 ώρες και κάνει το γύρο του κόσμου όπως καλά φαντάζωμαι ξέρεις. (Κιλκίς, Δο'ι'ράνη, Σιδηρόκασρο, Σέρρες και Δράμα, Παρανέστι, Τέμπη Νέστου, Ξάνθη).
Το ΚΤΕΛ κάνει 5.15 γιατί μπαίνει Καβάλα και Ασπροβάλτα.
Και δε μιλάμε για το εισητήριο πολύ πιο φτηνό το τραίνο.
Παρόλα αυτά ξέρεις ποιος μαζεύει τον κόσμο?
Δυστηχώς το ΚΤΕΛ.
Ο κόσμος ταξιδεύει ακόμα με την νοοτροπία των προηγούμενων δεκαετιών, που έμπαινες στο τραίνο και έβγαινες μαύρος, που έμπαινες και δεν ήξερες αν θα φτάσεις στον προορισμό σου το ίδιο 24ώρο.

Τελευταία πήρα το απλό τραίνο με τις μπλε άμαξες (αυτές που φτιάχτηκαν στον Σκαραμαγκά) και "ντράπηκα" να κάτσω για να μη το λερώσω.
Να μη σου πω ότι είναι καλύτερο κι απ' το IC, για τις καρότσες μιλάω. Ούτε τρίξιμο ούτε τίποτα.

Η γνώμη μου είναι ότι πρέπει να βοηθήσουμε εμέις οι ίδιοι τον σιδηρόδρομο να πάει μπροστά.
Back to top
View user's profile Send private message
worldofjustice
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004
Posts: 983
Location: Zurich

PostPosted: Wed Mar 07, 2007 6:57 pm    Post subject: Reply with quote

Συμφωνώ απόλυτα με τον Corfu. Δυστυχώς αυτή η νοοτροπία είναι εμφανής και σε πολλά άλλα ζητήματα. Μεμιάς ξεκινήσαμε όλοι να ζητάμε λαγούς με πετραχήλια.

Βεβαίως πάντοτε το καλύτερο πρέπει να επιδιώκουμε και ως πολιτεία και ως ιδιώτες. Για να δούμε όμως και που βρισκόταν η χώρα πριν από μερικές δεκαετίες. Μαύρη Μιζέρια και Αραχνιά με ΚΕΦΑΛΑΙΑ. Από τότε έχουν γίνει τεράστια έργα, η χώρα έχει προχωρήσει μπροστά και κοινωνικά και οικονομικά. Είμαστε μέσα στην ελίτ των ανεπτυγμένων χωρών - μέσα στο ΤΟΠ 30, με υψηλότατο βιοτικό επίπεδο. Ναι θα μπορούσαμε να είμασταν καλύτεροι, ναι θα μπορούσαμε να τα είχαμε κάνει καλύτερα, πιο πολλά, πιο καλά. Να είμασταν Ιρλανδία, να είμασταν Φινλανδία.

Αλλά λιγότερη γκρίνια ρε παιδιά - νισάφι. Στην προσωπική και επαγγελματική σας ζωή είσαστε παντού πρώτοι?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
panakosXX
New Member
New Member


Joined: 10 Aug 2006
Posts: 64

PostPosted: Wed Mar 07, 2007 8:10 pm    Post subject: Reply with quote

Οι ADtranz DE2000 του ΟΣΕ έχουν τελική 200.
Οι γραμμές σε μερικά τμήματα είναι καλές και καινούργιες.Γιατι δεν τις τρέχουν με 200??

Όσο για τις ηλεκ/μαξες μπορούν αντί για 2 ADtranz να βάζουν 1 HELLASSPRINTER και μια DE2000 και να χρησιμοποιούν τις Η/ΕR στα τμήματα που έχει ρεύμα(αφού το ανοίξουν).
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Wed Mar 07, 2007 8:32 pm    Post subject: Reply with quote

Ναι αλλά τι θα πει δεν γίνονται με μιας μεγάλα βήματα? Το ότι οι γραμμές έχουν να ανακαινιστούν απ'την εποχή του Τρικούπη είναι αλήθεια και μεγάλη ντροπή ταυτόχρονα. Είμαστε το 2007 όχι 1950, τι δεν υπάρχει δηλ η τεχνογνωσία?? Τα κεφάλαια?? που θα ξοδευτούν δισ ευρώ για πανάκριβα έργα και στο τέλος το αποτέλεσμα θα είναι μέτριο. Δε χωράνε μισές δουλειές ο σιδηρόδρομος τώρα θα ανακαινιστεί πότε πάλι το 2100? Πιστεύω 200 χλμ είναι μέτρια αλλά ας είναι, δεν μπορώ να το καταλάβω καινούρια γραμμή στο Λιανοκλάδι και είναι σχεδιασμένη για μέγιστη 180 χλμ!! Shocked Εδώ και στην Αυστρία που οι γραμμές δεν ξέρω κι εγώ πόσες δεκαετίες παλιές είναι και πιάνουν και 320χλμ. Δηλ αυτοί τι παραπάνω είχαν όταν έφτιαχναν τις δικές τους γραμμές?? Είναι δηλ δικαιολογία τώρα ότι εμείς έχουμε να φτιάξουμε σιδηρόδρομο απ'την εποχή του Τρικούπη?? Τότε ας μην ήταν κι αττική ή η εγνατία οδός οι πιο σύγχρονοι αυτοκ/μοι της Ευρώπης.
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Wed Mar 07, 2007 9:06 pm    Post subject: Reply with quote

panakosXX wrote:
Οι ADtranz DE2000 του ΟΣΕ έχουν τελική 200.
Οι γραμμές σε μερικά τμήματα είναι καλές και καινούργιες.Γιατι δεν τις τρέχουν με 200??

Oi AD tranz καλέ μου φίλε επειδή έχω ανέβει και έχω ταξιδέψει με φίλο μηχανοδηγό έχουν ταμπελίτσες από τον ΟΣΕ που γράφουν ΜΕΓΙΣΤΗ ΕΠΙΤΡΕΠΟΜΕΝΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ 160 χλμ/ώρα. Η μηχανή είναι αλήθεια ότι έχει κοντέρ με 200 χλμ/ώρα.
Θα σου πω τούτο όμως.
Ταξιδεύαμε με την αμαξοστοιχία 603 (τον έβρο). Στο σημείο από Βέννα προς Κομοτηνή έχει μπει καινούρια γραμμή με νέους τσιμεντένιους στρωτήρες όπου ο εργολάβος την έχει δώσει για ταχύτητες 160 χλμ/ώρα.

Ε λοιπόν το τραίνο το πήγαινε με μεγιστη ταχ. 120 διότι οι άμαξες που έσερνε ήταν παλιές με σπασμένα ελατήρια κλπ κλπ και οι επιβάτες θα γίνονταν "κουδούνια".
Θέλω λοιπόν να πω ότι υπάρχουν πολοί παράγοντες για να τρέξει ένα τραίνο.

Φίλε Beethoven.
Ξεχνάς ότι η Αυστρία λόγω Αλπεων έχει μια παράδοση στα τραίνα που ζηλεύουν χώρες πολλύ πιο προοδευμένες απ' τη δικιά μας.
Δεν νομίζω όμως ότι έχει τραίνα που πιάνουν ταχλυτητες 320 χλμ/ώρα. Shocked
Μη μας τρελά Wink νεις
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Wed Mar 07, 2007 10:43 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν τα πιάνει φυσικά πάνω στις Άλπεις εκεί μπορεί να πηγαίνει και με 80 Shocked αλλά μου το 'παν υπεύθυνα άτομα και αναφέρονταν βασικά σε ένα τμήμα που είναι...σε πεδιάδα Rolling Eyes Έχω κάνει τη διαδρομή Βιέννη-Γκρατς που ξεκινάει από πεδιάδα και φτάνει στις Άλπεις και μπορώ να πω ότι στην πεδιάδα πρέπει να έπιανε σταθερά τα 200. Σ'ένα σημείο 50χλμ που ετοιμάζουν νέα χάραξη μείωσε αισθητά γύρω στα 80 και στις στροφές...κανα 40. Μετά όμως γύρω στα 160 αλλά όλο σε βουνά. Αλλά η γραμμή δεν είναι καινούρια όπως η Αθήνα-Θεσ/νίκη. Τα τρένα της πάλι χωρίς να είμαι πολύ σχετικός είναι πολύ καλά δεν ξέρω αν είναι οι γραμμές ή τα τρένα αλλά πετάνε στην κυριολεξία, δε νιώθεις τίποτα! Τουλάχιστον σε σύγκριση με το Αθήνα-Θεσ/νίκη IC που το έκανα τελευταία καμία σχέση, στη δεύτερη αμαξοστοιχία που μπήκα που ήταν πολύ εμφανίσιμη (καλά η πρώτη μου φάνηκε μπάζο) αλλά και πάλι σε όλο το μήκος της διαδρομής καινούρια ή παλιά γραμμή κούναγε λίγο είχε κραδασμούς και μάλλον πρέπει να έφταιγε κι η γραμμή γιατί νιώθαμε...σαμαράκια με περιοδικότητα.
Back to top
View user's profile Send private message
PredyGr
New Member
New Member


Joined: 23 Jun 2005
Posts: 60

PostPosted: Fri Mar 09, 2007 1:52 pm    Post subject: Reply with quote

Οι ADtranz γραφουν Μεγιστη ταχύτητα 200km/h αλλα ακριβώς από κάτω, στο ίδιο ταμπελάκι, γραφουν Μεγιστη ταχύτητα λειτουργίας 160km/h. Αυτό μάλλον συμβαίνει γιατί αυτές οι μηχανές αγοράστηκαν με δυνατότητα να μετατραπούν σε ηλεκτρικές με ότι αυτό συνεπάγεται. Αυτές που κάνουν τα ICE , το turbo τους δίνει λίγο περισσότερα bar για να ανοίγουν καλύτερα και έχουν τον κοφτη στα 170km/h, γιατί τα ICE δρομολόγια είναι πολύ "σφιχτά".
Back to top
View user's profile Send private message
panakosXX
New Member
New Member


Joined: 10 Aug 2006
Posts: 64

PostPosted: Sun Mar 11, 2007 5:13 pm    Post subject: Reply with quote

OI ADtranz σειράς Α-470(τώρα 220 001-026) έχουν μέγιστη 160.
Οι νεές BOMBRADIER(πρώην ADtranz)220 027-036 έχουν μέγιστη 200. Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message
PAPAGIO
New Member
New Member


Joined: 22 Feb 2006
Posts: 27

PostPosted: Sun Mar 11, 2007 8:33 pm    Post subject: Reply with quote

Οι ADtranz στην καμπινα οδηγησης εχουν την παρακατω πινακιδα:

http://img48.imageshack.us/img48/41/adtranzml1.jpg
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Wed Mar 14, 2007 3:18 pm    Post subject: Reply with quote

Η Μηχανική μειοδότης στο έργο Κιάτο-Ροδοδάφνη προϋπολογισμού 211 εκατ. ευρώ
http://www.knowhow.gr/ecportal.asp?id=37077&nt=105
δύο τμήματα συν. μήκους 50 χλμ περίπου
Back to top
View user's profile Send private message
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Wed Mar 14, 2007 3:50 pm    Post subject: Reply with quote

Α, ωραία! Επιτέλους να ηρεμήσει και λίγο ο Εμφιετζό, αν και με την φόρα που έχει πάρει αυτός, δεν αποκλείεται καμμιά μέρα να κάνει προσφυγή εναντίον του εαυτού του! Laughing Razz
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
worldofjustice
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004
Posts: 983
Location: Zurich

PostPosted: Wed Mar 14, 2007 4:54 pm    Post subject: Reply with quote

Νομίζω σταμάτησε τις πολλές προσφυγές από τότε που άλλαξε η κυβέρνηση.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Giannis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004
Posts: 1682
Location: Ελβετία

PostPosted: Wed Mar 14, 2007 5:12 pm    Post subject: Reply with quote

«Το 2015 η ολοκλήρωση της Σιδηροδρομικής Εγνατίας»

http://www.trikalacity.gr/news/view.article.php/1639/c9

μούμπλε μούμπλε μούμπλε μούμπλε.....
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Wed Mar 14, 2007 6:20 pm    Post subject: Reply with quote

Ευχαριστα τα νέα. Τί είναι, μόνο 8 χρόνάκια μέχρι το 2015. Very Happy

Όσο για το Βόλος - Παλαιοφάρσαλος πιστεύω ότι θα έπρεπε να αναβαθμιστεί η γραμμή σε κανονικού εύρους.
Διότι έχω την εντύπωση ότι το δρομολόγιο από Βόλο προς Νότο θα γινόταν πολύ πιο γρήγορα.

Και μάλιστα από τι στιγμή που η χάραξη υπάρχει ήδη. Smile
Back to top
View user's profile Send private message
panakosXX
New Member
New Member


Joined: 10 Aug 2006
Posts: 64

PostPosted: Wed Mar 14, 2007 8:31 pm    Post subject: Reply with quote

Σιγά μη γίνει μέχρι το 2015.Από 2200 και μετά Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Very Happy Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
el_greco
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Sep 2006
Posts: 91
Location: Athens/Volos

PostPosted: Wed Mar 14, 2007 8:33 pm    Post subject: Reply with quote

corfu, έτσι είναι. Η σιδηροδρόμική απόσταση Βόλου-Αθήνας θα μειώνονταν περίπου μία ώρα.

Η σημερινή κατάσταση είναι: Βόλος - Λάρισα περίπου 50-60 λεπτά. Αναμονή στο σταθμό της Λάρισας για την αμαξοστοιχία από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα. Λάρισα - Παλαιοφάρσαλος περίπου 25 λεπτά. Αν εξαιρέσουμε την αναμονή, έχουμε λοιπόν στο κομμάτι Βόλος - Παλαιοφάρσαλος περίπου 1 ώρα και 20 λεπτά "συνεχούς κίνησης". Με την κανονικοποίηση της υφιστάμενης μετρικής γραμμής από Βελεστίνο ως Παλαιοφάρσαλο, και με τα σχεδιαζόμενα έργα αναβάθμισης, το δρομολόγιο Βόλος - Βελεστίνο - Παλαιοφάρσαλος θα καλύπτεται σε περίπου μισή ώρα, και από εκεί το δρομολόγιο για την Αθήνα θα είναι περίπου άλλες 3μιση ώρες (με την υφιστάμενη κατάσταση). Σήμερα η διαδρομή Βόλος - Λάρισα - Αθήνα διαρκεί περίπου 5 ώρες.

Επίσης, αν γίνει κάτι τέτοιο θα αποσυμφορηθεί κατά πολύ ο σταθμός της Λάρισας, αφού πλέον η μετεπιβίβαση εκεί για τους προερχόμενους από Βόλο θα γίνεται μόνο με κατεύθυνση Θεσσαλονίκη. Οι κατευθυνόμενοι προς Αθήνα θα μετεπιβιβάζονται στα Παλαιοφάρσαλα.

Ας ελπίσουμε κάποια στιγμή να το δει με περισσότερη συμπάθεια αυτό το αίτημα η κυβέρνηση. Το αντεπιχείρημα του κ. Λιάπη, "δεν κανονικοποιούμε τη γραμμή, γιατί όταν κάναμε δρομολόγια Βόλος - Λάρισα - Παλαιοφάρσαλος - Καλαμπάκα είχε 5-8 άτομα σε κάθε τρένο" είναι έωλο - ποιος να επιλέξει το τρένο από Βόλο για Τρίκαλα, πχ, όταν κάνει το γύρο της Θεσσαλίας σε 3 ώρες με 2 μετεπιβιβάσεις; Ακόμα και ο πιο φανατικός φίλος του σιδηροδρόμου θα το σκεφτεί....
Back to top
View user's profile Send private message
NiMos
Full Member
Full Member


Joined: 14 Feb 2004
Posts: 211
Location: Paros GR / Newcastle UK

PostPosted: Thu Mar 15, 2007 4:08 am    Post subject: Reply with quote

Sidhrodromikh apostash Bolou-Palaiofarsalou 80km
Bolos-Larissa 60km, Larisa - Palaiofarsalos 45km
(Bolos-Larisa-Palaiofarsalos 105km)
Ara milame gia mia diafora 25km, h opoia stous sygxronous sidhrodromous (taxythtwn 120km/h)einai peripou 10 lepta!
Opote mikro to kako ths katarghshs tou Bolou-Palaiofarsalou.
Auto pou xreiazetai einai o eksyxronismos ths grammhs Bolos-Larissa-Palaiofarsalos-Karditsa-Trikala-Kalampaka kai na baloun kai kana sygxrono treno (120+km/h) , to opoio me pykna dromologia dhmiourgei ena taxy orizontio a3ona pou e3yphretei olh th 8essalia kai antagwnizetai kai ta KTEL.
Olh h 8essalia kampos einai, opote ta ypotypwdh kai autonohta na ginoun, to Bolos-Larissa (apostash 60km) 8a ginetai se mish wra apo oti 1 wra shmera...
Back to top
View user's profile Send private message
el_greco
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Sep 2006
Posts: 91
Location: Athens/Volos

PostPosted: Fri Mar 16, 2007 2:04 am    Post subject: Reply with quote

NiMos, από το στόμα σου και στου Θεού τ'αυτί... Smile Βέβαια ας μην ξεχνάμε και τις εμπορευματικές μεταφορές (ο Βόλος είναι λιμάνι και εμπορευματικό κέντρο), και έστω μια κανονικοποίηση της γραμμής Βελεστίνο - Παλαιοφάρσαλος θα βοηθούσε πολύ. Παρ'όλα αυτά αν γίνουν όσα λες, συμφωνώ ότι δε θα είχε μεγάλη σημασία.
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Fri Mar 16, 2007 4:39 pm    Post subject: Reply with quote

Στις 10 Ιουνίου στην κυκλοφορία τα τρένα της γραμμής TGV-Est

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=787410&lngDtrID=245

Απ' ότι είδα στις ειδήσεις έκαναν μεγάλη φιέστα με βεγγαλικά.

Κάτι τέτοιο ετοιμάζει και ο Μιχαλάκης (Λιάπης) για να γιορτάσουμε το... 2013 το Αθήνα - Θεσ/νίκη σε 3,5 ώρες. Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Mon Mar 26, 2007 6:32 pm    Post subject: Reply with quote

Απόσπασμα από τις σημερινές δηλώσεις Λιάπη:

Ένα τρένο έχει βάρος περίπου τετρακόσιους - πεντακόσιους τόνους. Με ταχύτητα 160 χιλιόμετρα που κινούνται πλέον σε μεγάλο μέρος του δικτύου μας τα τρένα χρειάζονται περίπου χίλια με χίλια διακόσια μέτρα για να σταματήσουν. Τα δεδομένα είναι πολύ διαφορετικά σε σχέση με το αυτοκίνητο.


Πολύ εντυπωσιακό. Αναμένουμε σήμερα το βράδυ να δούμε και τη διαφήμιση στην ΤV.
Σίγουρα μετά από αυτό θα το σκεφτεί πολύ κανείς πριν περάσει μια διάβαση.
Αν βέβαια έχει μυαλό... Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Mon Mar 26, 2007 8:00 pm    Post subject: Reply with quote

Χλωμό το βλέπω να συνετιστεί κανείς. Ήδη σήμερα το πρωί έγινε ένα ατύχημα στην Κόρινθο με αυτοκίνητο να πέφτει στο τελευταίο βαγόνι συρμού.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 37, 38, 39 ... 49, 50, 51  Next
Page 38 of 51

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr