stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Αεροδρόμια & Αερομεταφορές
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 26, 27, 28 ... 47, 48, 49  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Mon Dec 11, 2006 12:48 pm    Post subject: Reply with quote

pedia to factory outlet sto aerodromio anoixe?
Back to top
View user's profile Send private message
Tzinos
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 02 Apr 2004
Posts: 993
Location: London

PostPosted: Mon Dec 11, 2006 1:41 pm    Post subject: Reply with quote

Billy το διαφημιζουσ νστο ραδιοφωνο, οπότε θα ανοιξε...

Να και τα καλα νεα!!!!


Easyjet: Αθήνα - Παρίσι από το Μάιο Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE
Δευτέρα, 11 Δεκεμβρίου 2006 11:52

Στις 4 Μαΐου θα ξεκινήσει η Easyjet το δρομολόγιο Αθήνα - Παρίσι Orly. Το δρομολόγιο θα εκτελείται καθημερινά, ενώ οι τιμές αρχίζουν από €44,99 (απλή μετάβαση) και €81,98 (με επιστροφή), συμπεριλαμβανομένου των φόρων.

«Είμαστε πολύ υπερήφανοι που εγκαινιάζουμε την πρώτη σύνδεση χαμηλού κόστους μεταξύ της Ελλάδας και της Γαλλίας, αλλά και την πρώτη πτήση μεταξύ Αθήνας και Orly στο Παρίσι. Έτσι προσφέρουμε νέες δυνατότητες διακοπών στην Ελληνική αγορά, καθώς επίσης και νέες επιχειρησιακές ευκαιρίες για τους Έλληνες επιχειρηματίες», δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής της Easyjet Νότιας Ευρώπης Arnaldo Munoz.


ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!!

Αντε και Ισπανια και Ολλανδία με το καλο!!!!!!!!
Back to top
View user's profile Send private message
Nassos
Full Member
Full Member


Joined: 16 Dec 2005
Posts: 347

PostPosted: Thu Dec 28, 2006 12:42 pm    Post subject: Reply with quote

"Προσγειώνουν" την επέκταση του αεροδρομίου Ανδραβίδας

http://www.kerdos.gr/default.aspx?id=467218&nt=103

Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Wed Jan 31, 2007 6:24 pm    Post subject: Reply with quote

το κλειστό parking του αεροδρομίου θα γίνει, δεν ήταν να τελειώσει το 2009;
Back to top
View user's profile Send private message
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Thu Feb 01, 2007 10:58 am    Post subject: Reply with quote

Στα 15,1 εκατομμύρια επιβάτες έκλεισε η κίνηση του ΔΑΑ για το 2006, με παράλληλη αύξηση σε όλα τα μεγέθη του αεροδρομίου.
Αναλυτικά (σε σύγκριση με το 2005):
Επιβάτες: + 5,6% (15,1 εκατομμύρια)
Πτήσεις: + 5,5% (190.872)
Εμπορευματική κίνηση (σε χιλιάδες τόνων): + 3,6% (120.000)
Μέση πληρότητα αεροσκαφών από/προς Αθήνα: 70% Shocked
11 νέοι απευθείας προορισμοί (σύνολο 109)
5 νέες εταιρείες

Θεωρητικά, ο ΔΑΑ μπαίνει πλέον στην οικογένεια των μεγάλων αεροδρομίων της Ευρώπης (κίνηση 15-25 εκατομμύρια επιβάτες), αν και η μετακίνηση στην παραπάνω κατηγορία, λογικά θα πρέπει να επιβεβαιωθεί στα επόμενα 1-2 χρόνια πριν ισχύσει και επισήμως.
Διόλου ανέφικτο, θα έλεγα.
Με μέση σταθερή, υγιή αύξηση 5% κατ' έτος σε όλα τα μεγέθη του και με τρελές επιδόσεις στις πτήσεις προς Μέση Ανατολή (+16,8%)*, το αεροδρόμιο έγινε επιτέλους κόμβος και το μόνο που απομένει είναι η περαιτέρω βελτίωση των υποδομών του (το κλειστό πάρκινγκ, χασάπη!)
* Ενδεικτικά: Ντουμπάι +50,8%, Ντόχα + 124,7%

Εν τω μεταξύ, τα Χριστούγεννα που πέρασα από το εμπορευματικό πάρκο, επικρατούσαν κυκλοφοριακές συνθήκες Σαββατόβραδου στο Γκάζι: Απλώς ΔΕΝ μπορούσες να παρκάρεις σε κανένα από τα τρία τεράστια πάρκινγκ (ΙΚΕΑ, Κωτσόβολου, Factory outlet).

Τέλος, πρόσεξα ότι στο επίπεδο των αφίξεων άνοιξε κομμωτήριο ο Χατζής (χαράς ευαγγέλια για τον ael που όσο να πεις, έχει σε μεγάλη υπόληψη την πλούσια κόμη του). Razz
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
vag3721
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 2392
Location: Naousa/Athens

PostPosted: Thu Feb 01, 2007 8:28 pm    Post subject: Reply with quote

Μια γνωστή μου που έχει ταξιδιωτικό γραφείο,ανέλαβε να βγάλει καμια 20αριά εισητήρια για τον Ιούλιο Θεσ/νίκη-Κύπρο,την ίδια ημερομηνία(για έναν γάμο).
Έψαξε μέσω Internet στις low cost εταιρίες που υπάρχουν σε αυτή την γραμμή,
και ενώ τα πρώτα 2-3 εισητήρια ήταν στις φθηνότερες δυνατές τιμές(γύρω στα 120 euro)μετά άρχισε να ανεβαίνει η τιμή σε κάθε εισητήριο.

Τι συμβαίνει?Μήπως οι low-cost πτήσεις έχουν 2-3 εισητήρια για κράχτες και μετά ανεβάζουν τις τιμές?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
wizard
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Apr 2004
Posts: 468
Location: Athens & UK

PostPosted: Fri Feb 02, 2007 2:13 am    Post subject: Reply with quote

Οχι, απλά έτσι ανεβαίνουν οι τιμές όσο λιγοστεύουν οι διαθέσιμες θέσεις.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
NiMos
Full Member
Full Member


Joined: 14 Feb 2004
Posts: 211
Location: Paros GR / Newcastle UK

PostPosted: Fri Mar 02, 2007 8:06 pm    Post subject: Reply with quote

Epitelous, h Easyjet sth 8essalonikh!!

31 Maiou arxizei to dromologio Thessaloniki-Dortmund kai logika 8a akolou8hsoun ki alla!!
https://www.easyjet.com/EN/News/new_routes_dortmund_edinburgh_thessaloniki.html
H pthsh einai hdh dia8esimh gia bookings...
Kala nea, ka8ws to Makedonia mporei na ginei polu eukola kombos low-cost etairiwn (se anti8esh me to panakribo El-Venizelos)...
To Makedonia, ektos tou plh8usmou ths euruterhs Boreias Elladas (4+ muria) e3uphrei kai tourist.perioxes opws Xalkidikh, Pieria, 8asos k epishs mporoun na probaloun k xeimerino tourismo me ta tosa xionodromika kai bouna ths B.Ellados...

Ama ri3ete mia matia hdh arketes low-cost, kuriws Germanikes kai Kentrilhs/Anatolikhs Eurwphs petane 'h 3ekinoun syntoma pthseis sto Makedonia...
Ante na doume kai perissoteres apo Easyjet, Ryanair, klp..
http://en.wikipedia.org/wiki/Makedonia_International_Airport
Back to top
View user's profile Send private message
savas
Full Member
Full Member


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 287

PostPosted: Fri Mar 02, 2007 9:00 pm    Post subject: Reply with quote

Καταπληκτικά νέα!! Επιτέλους....
Back to top
View user's profile Send private message
el_greco
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Sep 2006
Posts: 91
Location: Athens/Volos

PostPosted: Sat Mar 03, 2007 5:13 am    Post subject: Reply with quote

Ζήτω!!! Καιρός ήτανε... Ας ελπίσουμε να είναι μόνο η αρχή!
Back to top
View user's profile Send private message
alekos
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 873
Location: Athens

PostPosted: Sat Mar 03, 2007 6:15 pm    Post subject: Reply with quote

To thema einai an to xamilo kostos twn eisitiriwn tetoiwn etairiwn exei epiptwseis se alla pragmata pou aforoun thn asfaleia ths pthshs. Proswpika petaw Frankfurt-Athina me Lufthansa kai Olympic.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
xristos_skg
Junior Member
Junior Member


Joined: 21 Sep 2005
Posts: 70
Location: Thessaloniki

PostPosted: Sat Mar 03, 2007 6:47 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν ισχύει σε καμία περίπτωση κάτι τέτοιο. Το χαμηλό κόστος προέρχεται από περικοπές σε πάρα πολλούς άλλους τομείς και διαφορετική φιλοσοφία λειτουργίας των εταιρειών.

NiMos wrote:
e3uphrei kai tourist.perioxes opws 8asos


H Θάσος εξυπηρετείται από το αεροδρόμιο Μέγας Αλέξανδρος της Καβάλας, με μεγάλο αριθμό charter πτήσεων κάθε καλοκαίρι.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
worldofjustice
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004
Posts: 983
Location: Zurich

PostPosted: Sat Mar 03, 2007 9:04 pm    Post subject: Reply with quote

Πιθανότατα έχει να κάνει και με την ασφάλεια αλλά σε άλλο επίπεδο - θα εξηγήσω, όμως το κόστος είναι κυρίως στο θέμα οργάνωσης και φιλοσοφίας (π.χ. δεν τυπώνουν εισητήρια, δεν δίνουν γεύματα, έχουν πιο πολλές θέσεις, πιο φτηνούς πιλότους κτλ).
Καμία αεροπορική εταιρεία Ευρωπαϊκής χώρας δεν θα διακινδύνευε κάτι τέτοιο (φανταστείτε τις επιπτώσεις στον αριθμό επιβατών αν παρουσιάζε ένα ατύχημα κάθε χρόνο).
Η easyjet μέχρι τώρα δεν έχει κανένα ατύχημα στο ενεργητικό της
(Βέβαια μέχρι τώρα έχει μονο 700.000 πτήσεις ενώ ο μέσος όρος αεροπορικού ατυχήματος είναι 1/1.000.000 πτήσεις, άρα οι επόμενοι να προσέχουν, έρχεται ... Twisted Evil )

Το compromise που κάνει στην ασφάλεια είναι πιθανότατα το εξής: Χρησιμοποιεί αεροσκάφη για ήπιες ατμοσφαιρικές συνθήκες. Αλλά σημείωστε -> Δεν υπάρχει περίπτωση να τα σηκώσει αν η μετεωρολογική πρόγνωση είναι αρνητική. Υποθέτω θα έχουν κάνει τις αναλύσεις τους και θα ξέρουν ότι οι λάθος μετεωρολογικές προγνώσεις δεν ξεπερνούν συχνά τις προδιαγραφές λειτουργίας των αεροσκαφών τους.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
el_greco
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Sep 2006
Posts: 91
Location: Athens/Volos

PostPosted: Sat Mar 03, 2007 10:23 pm    Post subject: Reply with quote

Έχω πετάξει αρκετές φορές με easyjet, σε όλες τις καιρικές συνθήκες, και σε μεγάλη ποικιλία ευρωπαϊκών προορισμών. Μπορεί να μην παρέχεται τίποτα (ίσα ίσα, ακόμα και το νεράκι το χρυσοπληρώνεις μέσα στο αεροπλάνο), αλλά οι τιμές μπορεί να είναι όντως αρκετά χαμηλότερες. Κλασικό παράδειγμα το Αθήνα - Λονδίνο - Αθήνα που μπορεί να το κλείσεις μέχρι και με 100 ευρώ αν το κάνεις αρκετό καιρό πριν.

Παράλληλα, αυτές οι εταιρίες ποντάρουν στο αναμενόμενο ποσοστό ατόμων που δε θα εμφανιστούν για να πετάξουν, οπότε πουλάνε περισσότερα εισιτήρια. Όταν κλείνεις ένα εισιτήριο 3-4 μήνες πριν τη μέρα πτήσης, δεν μπορείς να είσαι απόλυτα σίγουρος ότι μέχρι τότε δε θα σου έχει πέσει ο ουρανός στο κεφάλι. Ακόμα κι εγώ που είμαι φοιτητής έχει τύχει να κλείσω εισιτήρια και εν τέλει να μην πραγματοποιήσω το ταξίδι - 50 ευρώ, πες, τα χάνεις πιο εύκολα από ότι 250 σε ένα κανονικό εισιτήριο... οπότεη easyjet έχει πολλές παράπλευρες πηγές εσόδων. Νομίζω επίσης ότι, δυστυχώς, χρησιμοποιούν και χειρότερης ποιότητας καύσιμα που μολύνουν το περιβάλλον.

Πάντως αυτό που αναφέρει ο worldofjustice για τις καιρικές συνθήκες ισχύει απόλυτα - δε σηκώνουν τα αεροσκάφη τους αν ο καιρός δεν είναι καλός. Και από τη στιγμή που δεν ισχύει για την easyjet το σύστημα του transit και για κάθε πτήση πρέπει να κάνεις baggage claim και ξανά check in, αν πετάς σε 2 η περισσότερα διαφορετικά σκέλη του ταξιδιού σου, μια κακοκαιρία κάπου στην Ευρώπη - οπουδήποτε - μπορεί να σε αφήσει σύξυλο σε ένα ενδιάμεσο αεροδρόμιο, χωρίς εισιτήριο...
Back to top
View user's profile Send private message
alekos
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 873
Location: Athens

PostPosted: Sun Mar 04, 2007 1:36 pm    Post subject: Reply with quote

Λογω των προσφατων δημοσιευσεων για το φαινομενο του θερμοκηπιου και τις κλιματικες αλλαγες, "πεταχτηκε" η ιδεα απο γερμανους επιστημονες για περιορισμους στις αεροπορικες μετακινησεις.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
xristos_skg
Junior Member
Junior Member


Joined: 21 Sep 2005
Posts: 70
Location: Thessaloniki

PostPosted: Sun Mar 04, 2007 3:35 pm    Post subject: Reply with quote

worldofjustice wrote:
Το compromise που κάνει στην ασφάλεια είναι πιθανότατα το εξής: Χρησιμοποιεί αεροσκάφη για ήπιες ατμοσφαιρικές συνθήκες. Αλλά σημείωστε -> Δεν υπάρχει περίπτωση να τα σηκώσει αν η μετεωρολογική πρόγνωση είναι αρνητική. Υποθέτω θα έχουν κάνει τις αναλύσεις τους και θα ξέρουν ότι οι λάθος μετεωρολογικές προγνώσεις δεν ξεπερνούν συχνά τις προδιαγραφές λειτουργίας των αεροσκαφών τους.


Παιδιά... έλεος Twisted Evil
Δεν υπάρχουν αεροσκάφη ήπιων ατμοσφαιρικών συνθηκών. Το περιεχόμενο του αρχείου powerpoint που διαδόθηκε μέσω e-mail είναι (επιεικώς) για τα γέλια. Laughing Confused Τα αεροσκάφη που κατασκευάζουν οι κατασκευάστριες εταιρείες (Boeing, Airbus κτλ.) είναι ίδια ακριβώς, για όλες τις αεροπορικές εταιρείες.
Η προχειρότητα του συγκεκριμένου αρχείου φαίνεται εξάλλου από το γεγονός ότι μιλάει για ένα Airbus και οι φωτογραφίες είναι από ένα Boeing!!!!
Είχε γίνει ένα σχετικό περιστατικό το 2003 στην Γενεύη (απ' όπου και οι photos). Δεν σχετίζεται όμως ό,τι έγινε με το αεροσκάφος, αλλά με ξαφνική αλλαγή του καιρού κατά τη διάρκεια της προσέγγισης. Θα μπορούσε να έχει συμβεί (και έχει συμβεί) σε οποιαδήποτε εταιρεία. Ο Χατζηιωάννου, ιδρυτής της Easyjet έχει πει εξάλλου: "if you think safety is expensive,then try an accident"


Υπάρχει κάποια σχετική συζήτηση εδώ:

http://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?t=2101&postdays=0&postorder=asc&start=150

Όσο για τις περικοπές που κάνουν οι low-cost αφορούν (με cost-reduction στην παρένθεση):

Υψηλότερη πυκνότητα θέσεων (-16%)
Υψηλότερη χρήση αεροσκαφών (-2%)
Χαμηλότερο κόστος πληρωμάτων (-3%)
Χρήση φθηνότερων αεροδρομίων (-4%)
Χρήση ενός τύπου αεροσκάφους (ομοιογένεια στόλου) (-2%)
Μείωση κόστους λειτουργίας σταθμών/ handling (-7%)
Κατάργηση δωρεάν γευμάτων και παροχών εν πτήση (-6%)
Κατάργηση προμηθειών πρακτόρων (-6%)
Μειωμένος κόστος πωλήσεων/ κρατήσεων (-3%)
Μικρότερη διοίκηση (-3%)
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
worldofjustice
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004
Posts: 983
Location: Zurich

PostPosted: Sun Mar 04, 2007 4:26 pm    Post subject: Reply with quote

H ιστορία που περιγράφεις είναι αληθινή. Δεν ξέρω τι στοιχεία δίνει το email στο οποίο αναφέρεσαι.

Πάντως ένα Βoeing 737 - 33V της easyjet συνάντησε άσχημες καιρικές συνθήκες που δεν είχαν προβλεφθεί και κατέντησε έτσι:
http://www.airdisaster.com/photos/hb-iii/photo.shtml
Προσγειώθηκε με ασφάλεια και δεν υπήρξαν θύματα.

Τα αεροσκάφη που δίνουν οι κατασκευαστικές εταιρείες στις αεροπορικές δεν είναι ίδια μεταξύ τους. Επίσης οι αεροπορικές κάνουν πολλές μετατροπές ανάλογα με τους οικονομικούς στόχους που θέλουν να επιτύχουν και τις διαδρομές που εξυπηρετούν.

http://www.airliners.net/search/photo.search?aircraft_genericsearch=Boeing%20737-300&distinct_entry=true
Θα δεις από Boeing 737 -3Z6, /36N/ 3H4 / μέχρι 3T5 και όσα διαφορετικά μοντέλα θέλεις.

Αυτά συμπεριφέρονται διαφορετικά κάτω από ποικίλες ατμοσφαιρικές συνθήκες. Τα όσα αναφέρω για την easyjet είναι μια υπόθεση εργασίας, δεν γνωρίζω αν ακολουθεί αυτή την πράκτικη, δεν θα με εξέπλητε αν το έκανε και ούτε θα με απέτρεπε από το να ανέβω στα αεροσκάφη της.


Στην συζήτηση στο airliners δεν υπάρχει κάποιο στοιχείο -reference σχετικά με τα όσα είπες.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2297
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Sun Mar 04, 2007 4:27 pm    Post subject: Reply with quote

@ xristos_skg: Σωστά όλα τα παραπάνω για τη μείωση του κόστους, όμως πρέπει να πούμε ότι δεν ισχύουν πάντα. Η easy είναι ένα πολύ χαρακτηριστικό παράδειγμα. Π.χ. έχει πλέον πολυτυπία στόλου (με τα airbus). Επίσης, πετάει σε "κύρια" αεροδρόμια πόλεων, σε αντίθεση με άλλες low-cost (π.χ. Ryanair) που σε πάνε στη μέση του πουθενά.

@ worldofjustice: Οι διαφορές στα μοντέλα ενός αεροσκάφους δεν έχουν να κάνουν με την αντοχή της ατράκτου στο χαλάζι!

Όσο για τις μετατροπές, οι αεροπορικές εταιρείες μπορούν να τις κάνουν σε πολλά πράγματα στα αεροσκάφη που παραγγέλνουν ή αγοράζουν μεταχειρισμένα. Η μετατροπή όμως σε "ηπίων ατμοσφαιρικών συνθηκών" οφείλω να ομολογήσω ότι ακούγεται... κάπως Rolling Eyes


Last edited by Admin on Sun Mar 04, 2007 4:52 pm; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
xristos_skg
Junior Member
Junior Member


Joined: 21 Sep 2005
Posts: 70
Location: Thessaloniki

PostPosted: Sun Mar 04, 2007 4:49 pm    Post subject: Reply with quote

worldofjustice wrote:
Τα αεροσκάφη που δίνουν οι κατασκευαστικές εταιρείες στις αεροπορικές δεν είναι ίδια μεταξύ τους. Επίσης οι αεροπορικές κάνουν πολλές μετατροπές ανάλογα με τους οικονομικούς στόχους που θέλουν να επιτύχουν και τις διαδρομές που εξυπηρετούν.


Αγαπητέ worldofjustice, οι κωδικοί που αναφέρεις είναι οι Boeing Customer Codes. Τους χρησιμοποιεί μονάχα η Boeing, ανάλογα με το ποιος είναι ο 1ος χρήστης του κάθε αεροσκάφους. Οι διαφορές από εταιρεία σε εταιρεία έχουν να κάνουν με την επιλογή του κινητήρα, την διαμόρφωση της καμπίνας, και τον εξοπλισμό του αεροσκάφους. Αλλά σε καμία περίπτωση με την δομή του, το υλικό κατασκευής της ατράκτου κι άλλα τέτοια, που αφήνει να εννοηθεί ο όρος "αεροσκάφη ήπιας ατμόσφαιρας" που επαναλαμβάνω είναι ανύπαρκτος! Η Airbus δεν χρησιμοποιεί τέτοιους κωδικούς παρά μόνο διαχωρίζει τα μοντέλα της αναλόγως τι κινητήρα έχουν τα αεροσκάφη. To link για το airliners.gr απλώς αφορά σχολιασμό του γεγονότος για τα "αεροσκάφη ήπιας ατμόσφαιρας"... Ουσιαστικά δεν έγινε συζήτηση πέρα 3-4 post γιατί το θέμα είναι ανύπαρκτο και τουλάχιστον για γέλια...

Admin wrote:
Σωστά όλα τα παραπάνω, όμως πρέπει να πούμε ότι δεν ισχύουν πάντα. Η easy είναι ένα πολύ χαρακτηριστικό παράδειγμα. Π.χ. έχει πλέον πολυτυπία στόλου (με τα airbus). Επίσης, πετάει σε "κύρια" αεροδρόμια πόλεων, σε αντίθεση με άλλες low-cost (π.χ. Ryanair) που σε πάνε στη μέση του πουθενά.


Δεν αναφέρονται στην Easyjet τα στοιχεία που παρέθεσα, αλλά σ' έναν "ιδανικό" low-cost carrier. Προφανώς και οι low-cost εταιρείες δεν ακολουθούν ακριβώς το ίδιο μοντέλο, αλλά διαφέρουν μεταξύ τους. Η Easyjet δεν θα μπορούσαμε να πούμε ότι χαρακτηρίζεται από πολυτυπία στον στόλο της. Αυτή τη στιγμή διαθέτει Airbus A319 kai Boeing 737-700 (τα οποία σταδιακά αντικαθιστά). Πολυτυπία στόλου έχουν π.χ. εταιρείες σαν την Lufthansa (13 τύποι...Β747-400, Α340-300, Α340-600, Α330-200/-300, Α300-600, Β737-500, Β737-300, Α319, Α320, Α321, CRJ200, CRJ700) ή π.χ. την Ολυμπιακή (8 τύποι...A340, A300-600, B737-300, B737-400, Dash-8, ATR-42, ATR-72, B717) και γενικώς όλες οι μεγάλες συμβατικές εταιρείες.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2297
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Sun Mar 04, 2007 4:58 pm    Post subject: Reply with quote

Χρήστο, με πρόλαβες στο edit που έκανα! Όσο για την πολυτυπία, το ανέφερα καθώς μία από τις βασικότερες αρχές της easyjet από ιδρύσεώς της ήταν η χρήση ενός μόνο τύπου αεροσκάφους. Όταν λοιπόν η εταιρεία παραβιάζει αυτή την αρχή και πηγαίνει από 1 σε 2 κατασκευαστές (όχι απλώς 2 τύπους του ίδιου κατασκευαστή), θεωρώ ότι ο όρος πολυτυπία περιγράφει συγκριτικά σωστά την περίπτωση. Για να μην παρεξηγηθώ, πιστεύω ότι το deal με την Airbus ήταν μία ορθή επιχειρηματική κίνηση από πλευράς easyjet.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
worldofjustice
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004
Posts: 983
Location: Zurich

PostPosted: Sun Mar 04, 2007 5:15 pm    Post subject: Reply with quote

Λυπάμαι Χρήστο αλλά δεν θα συμφωνήσω. Το κάθε αεροσκάφος έχει διαφορετική αεροδυναμική συμπεριφορά και οι μετατροπές που γίνονται και από τον κατασκευαστή και την αεροπορική το επηρρεάζουν. Δεν γνωρίζω αν υπάρχει η ορολογία -ήπιας ατμόσφαιρας - όμως όταν κάνεις μια μετατροπή για να εξυπηρετήσεις έναν συγκεκριμένο στόχο μπορείς να υποβαθμίσεις κάποιον άλλο και αυτός μπορεί να είναι η αντοχή σε ακραία μετεωρολογικά φαινόμενα.

Οι customer codes που αναφέρεις δεν σημαίνει ότι είναι απλώς αριθμοί καταλογογράφησης και το αεροσκάφος είναι το ίδιο. Κάθε φορά γίνεται ειδική συμφωνία μεταξύ κατασκευαστή και αεροπορικής για τις προδιαγραφές του αεροσκάφους. Οι διαφορές μπορεί να είναι πολύ μεγάλες, μπορεί και να είναι ελάχιστες. Αυτές που αναφέρεις είναι οι μικρότερες αλλά ακόμα και η διάταξη των θέσεων στο χώρο μπορεί να επηρρεάσει π.χ. το MTOW, ανάλογα με το μέγεθος του αεροσκάφους, τα ίδια και για τον κινητήρα ασφαλώς.


Το πώς συμπεραίνεις ότι το θέμα είναι για γέλια και ανύπαρκτο όταν σου παρέθεσα link με αναλυτικές πληροφορίες για το ατύχημα δεν μπορώ να το καταλάβω.

Υ.Γ.
http://active.boeing.com/commercial/cas/index.cfm?content=include/solutions.cfm&pageid=m34945
H υπηρεσία Modifications της boeing.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
xristos_skg
Junior Member
Junior Member


Joined: 21 Sep 2005
Posts: 70
Location: Thessaloniki

PostPosted: Sun Mar 04, 2007 5:33 pm    Post subject: Reply with quote

Για γέλια όπως είπα είναι ο όρος "αεροσκάφη ήπιας ατμόσφαιρας". Όχι το ατύχημα. Για το ατύχημα ανέφερα πως οφείλεται στις αναπάντεχες καιρικές συνθήκες που προέκυψαν κατά την προσέγγιση του αεροσκάφους στην Γενεύη, και τα ίδια αποτελέσματα θα είχαμε σε ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ Β737-300, οποιασδήποτε αεροπορικής εταιρείας βρισκόταν εκεί τη συγκεκριμένη στιγμή.

Αν διαφωνείς, θα σε παρακαλούσα να θέσεις τις απόψεις σου και στο airliners.gr για να λάβεις περισσότερες και πιο εξειδικευμένες απαντήσεις.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Alkis
Senior Member
Senior Member


Joined: 20 Sep 2005
Posts: 448
Location: Τώρα πισω Αθήνα

PostPosted: Mon Mar 05, 2007 1:57 pm    Post subject: Reply with quote

Από ότι έχω ακούσει (και μπορεί να είναι λάθος) είναι ότι οι low cost εταιρίες χρησιμοποιούν τα αεροσκάφη τους ποιο εντατικά (περισσότερες ώρες πτήσης ανα εβδομάδα) το οποίο ίσως να σημαίνει αυξημένο ρίσκο.

Χρήστο, ξέρεις εάν αυτό αληθεύει;
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
xristos_skg
Junior Member
Junior Member


Joined: 21 Sep 2005
Posts: 70
Location: Thessaloniki

PostPosted: Mon Mar 05, 2007 2:19 pm    Post subject: Reply with quote

xristos_skg wrote:
Υψηλότερη χρήση αεροσκαφών (-2%)


Ναι, το ανέφερα παραπάνω. Αυτό μάλλον σημαίνει ότι τα αεροσκάφη συμπληρώνουν γρηγορότερα ώρες πτήσεις και κύκλους (κύκλος = 1 απογείωση + προσγείωση) και τείνουν να τα αντικαθιστούν συντομότερα.
Γενικώς η low-cost εταιρείες έχουν τάση να αντικαθιστούν τα αεροσκάφη τους σχετικά γρήγορα, αφού μετά από κάποιο διάστημα η συντήρηση έχει υψηλό κόστος.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
worldofjustice
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004
Posts: 983
Location: Zurich

PostPosted: Mon Mar 05, 2007 2:40 pm    Post subject: Reply with quote

Oκ Χρήστο, όπως ανέφερα κι εγώ δεν γνωρίζω αν υπάρχει αυτή η χρήση του όρου (μαλλόν απίθανό απλώς για λόγους πολιτικής των επιχειρήσεων). Οι αναπάντεχες καιρικές συνθήκες είναι ένας λόγος πιθανού ατυχήματος αν το αεροσκάφος δεν έχει τις προδιαγραφές (ή αν η αεροπορική εταιρεία επιλέξει να μην τις έχει ή να τους δώσει πρωτεύουσα σημασία) να ανταπεξέλθει.

Για να μην συνεχίσουμε με στείρα αντιπαράθεση, να δώσω κάποια στοιχεία για την πρόοδο των εταιρειών αυτών:

Rolling 12 month passenger totals to January 2007:
EasyJet = 33,932,607
Ryanair = 41,128,255

Percentage increase in passengers since January 2006:
EasyJet = 11.1%
Ryanair = 23%

Load factor (ie percentage bums on seats) in January 2007:
EasyJet = 84.6%
Ryanair = 83%

http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=11783154&postcount=508


European Low Fares Airline Association (ELFAA)
-106 million - number of passengers carried by ELFAA members between January 2006 and December 2006

-3.9 - average fleet age

-7,500 - average number of passengers per employee (employee productivity)

http://www.elfaa.com/statistics.htm
easyJet • Flybe • Myair • Norwegian Air Shuttle • Ryanair • SkyEurope • Sterling Airlines • Sverige Flyg • transavia.com • Wizz Air
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 26, 27, 28 ... 47, 48, 49  Next
Page 27 of 49

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr