View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
|
Back to top |
|
|
P.A.O. Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Mon Nov 27, 2006 12:59 pm Post subject: |
|
|
Το σημερινο τευχος "Ελληνικες Κατασκευες" γραφει οτι η Εγνατια Οδος θα παραδοθει 100% στο τελος του 2008 |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Mon Nov 27, 2006 10:55 pm Post subject: |
|
|
Έχει αφιερωμένο άρθρο για την εγνατία οδό?? Το θέλω κι εγώ!!! |
|
Back to top |
|
|
radja New Member
Joined: 21 Nov 2006 Posts: 29
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 10:46 am Post subject: |
|
|
αυτη η ερημη η παρακαμψη στυλιδας-καραβομυλου ορφανη εμεινε
ρε παιδια?
και μετα μας δουλευουν οτι ο μαλιακος θα ειναι ετοιμος το 2008 |
|
Back to top |
|
|
xristos_skg Junior Member
Joined: 21 Sep 2005 Posts: 70 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 2:47 pm Post subject: |
|
|
H υποθαλάσσια ζεύξη Αγγελοχωρίου-Καλοχωρίου (ουσιαστικά βγαίνει κάπου στο ύψος της Χαλάστρας) έχει πολύ ενδιαφέρον. Πέρα του ότι δημιουργεί έναν πλήρη (κυκλικό) περιφερειακό της πόλης βελτιώνει τη σύνδεση του αεροδρομίου με την περιοχή της Κατερίνης (πολλά από τα charter έχουν προορισμό την περιοχής της), τη Λάρισα, τη δυτική Μακεδονία αλλά και τη σύνδεση της Χαλκιδικής με τα δυτικά και τα νότια της χώρας.
Ακόμα και στην περίπτωση δημιουργίας αεροδρομίου στα δυτικά (κάποτε μετά από δεκαετίες... γιατί θέλει χρόνια η υπόθεση), θα προσφέρει γρήγορη σύνδεση του (νέου) αεροδρομίου με τη Χαλκιδική (τελικό προορισμό των charters) και τα ανατολικά της πόλης.
Beethoven wrote: | http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=91768508
Εξωτερική περιφερειακή Θεσσαλονίκης
Πρόκειται για το γνωστό σενάριο σύνδεσης Κ4 με αεροδρόμιο που προβλέπεται να κοστίσει 400 εκατ. ευρώ και η μελέτη του έργου να είναι έτοιμη σε ένα χρόνο. Εκτός όμως απ'αυτά:
-Μετά τον κόμβο, εφ' όσον προχωρήσουν απαλλοτριώσεις, οι οποίες θα απαιτήσουν σοβαρά κονδύλια, προβλέπεται επέκτασή του κατά 16 χιλιόμετρα, έως το Αγγελοχώρι και εκείθεν με έργα σε μήκος 6 χιλιομέτρων, στη θάλασσα, σύνδεσή της με το Καλοχώρι στην απέναντι πλευρά. Η μέσω της θαλάσσης σύνδεση κρίνεται ως έργο «βατό», καθώς από τα 6 χιλιόμετρα τα 4,5 είναι αβαθή και μόλις το 1,5 χιλιόμετρο απαιτεί έργα με σημαντικές υποδομές - πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας.
Πρόκειται για τη θαλάσσια ζεύξη Αγγελοχώρι-εκβολές Αξιού?? αυτή η ζεύξη ποιον θα εξυπηρετεί? τη Μηχανιώνα και τα Μουδανιά? πιο χρήσιμη πάντως θα μου φαινόταν μια ζεύξη Μαλλιακού. Αν δεν ξεσηκωθούν πάλι οι οικολόγοι για καταστροφή του περιβάλλοντος στις εκβολές Αξιού. Συμφωνώ με το άρθρο ότι θα ήταν προτιμότερη λύση αυτή αντικαθιστώντας την υποθαλάσσια μια και θα κοστίσει απ'ότι λένε πολύ λιγότερο απ'αυτή αλλά δε μου φαίνεται ότι μπορεί να γίνει έτσι.
-Η άλλη, στο ύψος του Σταυρού και της Ολυμπιάδας και να καταλήγει στο δρόμο Πολυγύρου-Θεσσαλονίκης, στη νέα του χάραξη, η οποία βρίσκεται υπό μελέτη.
Η εναλλακτική λύση για σύνδεση εγνατίας και εξωτ. περιφ. αντί για Προφήτη μου φαίνεται κάπως υπερβολική ξεκινώντας ένας αυτοκ/μος στο ύψος των Βρασνών και κινούμενος παράλληλα με την εγνατία για καμιά 50αριά χιλιόμετρα καταλήγει στο αεροδρόμιο.
Κι αν τελικά φτιάξουν καινούριο αεροδρόμιο στα δυτικά τι θα γίνουν όλα αυτά?? |
|
|
Back to top |
|
|
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 5:03 pm Post subject: |
|
|
radja wrote: | αυτη η ερημη η παρακαμψη στυλιδας-καραβομυλου ορφανη εμεινε
ρε παιδια?
και μετα μας δουλευουν οτι ο μαλιακος θα ειναι ετοιμος το 2008 |
αν θυμαμαι καλα,ο αναδοχος θα ανακυρηχθει στις αρχες του 2007 το 2011 θα ολοκληρωθει η παρακαμψη στυλιδας καραβομυλου.. οταν ελεγε ο σουφλιας για 2008 εννοουσε το κομματι αγ.κων/νος-αγ.μαρινα που κατασκευαζεται... |
|
Back to top |
|
|
jiorhos New Member
Joined: 10 Mar 2005 Posts: 13
|
|
Back to top |
|
|
road352 New Member
Joined: 09 May 2006 Posts: 50 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Dec 04, 2006 2:23 pm Post subject: |
|
|
Θεσσαλονίκη - Κιλκίς
Με πολύ γοργούς ρυθμούς προχωράει το κομμάτι Ν.Σάντα - Κιλκίς. Περίπου 11χιλιόμετρα, 2+2 λωρίδες και διαχωριστικό τύπου Jersey.
http://walking-greece.ana-mpa.gr/xartes/KILKIS.htm
Από μήνα σε μήνα η διαφορά φαίνεται. Φυσικά δεν είναι και κανένα δύσκολο κομμάτι, μια μεγάλη ευθεία είναι. Μία γέφυρα έχει (Γαλλικός ποταμός) και 2 (νομίζω) ανισόπεδους κόμβους. Η κυκλοφορία τώρα γίνεται από τους παράδρομους οι οποίοι δεν υπήρχαν. Μέχρι το καλοκαίρι φαίνεται να είναι έτοιμο, με τους ρυθμούς που το δουλεύουν. Χθες Κυριακή και γινοταν οργασμός από τα συνεργεία. Πού τέτοια μεγαλεία στην οδό Λαγκαδά!!! |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Dec 04, 2006 2:59 pm Post subject: |
|
|
Τουλάχιστον 1,5 χρόνο τον παιδεύουν τον δρόμο.
Το καλοκαίρι δεν έκαναν απολύτως τίποτα και χορτάριασαν τα χωματουργικά του! |
|
Back to top |
|
|
PAVEL_13 Stadium Expert
Joined: 13 Feb 2004 Posts: 1036 Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)
|
Posted: Mon Dec 04, 2006 5:28 pm Post subject: |
|
|
Ναι ρε, είναι νέος τρόπος για να στρώνεις άσφαλτο.
Στρώνεις πρώτα το χώμα, περιμένεις να γεμίσει χορταράκια και μετά ρίχνεις την άσφαλτο πάνω στο χώμα με τα χορταράκια.
Είναι αποδεδειγμένο ότι η άσφαλτος πιάνει καλύτερα πάνω στα χορταράκια!
|
|
Back to top |
|
|
xristos_skg Junior Member
Joined: 21 Sep 2005 Posts: 70 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Dec 04, 2006 6:27 pm Post subject: |
|
|
By the way, η ασφαλτική στρώση δεν πέφτει ποτέ κατευθείαν πάνω στα χωματουργικά. Προηγούνται 2 στρώσεις (υπόβαση-βάση) από αδρανή (χαλίκι) και μετά μπαίνει η άσφαλτος... |
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Mon Dec 04, 2006 10:20 pm Post subject: |
|
|
Κάποια νεότερα για τη παράδοση της παράκαμψης Αρχαιολογικού χώρου Φιλίππων, Κρηνίδων και Λυδίας υπάρχουν? Το εργοτάξιο δείχνει να δουλεύει καλά, αλλά νομίζω είχαν σταματήσει για κάποιο διάστημα λόγω αρχαίων. |
|
Back to top |
|
|
dimi Full Member
Joined: 08 May 2004 Posts: 319 Location: Leuven Belgium
|
Posted: Tue Dec 05, 2006 6:54 am Post subject: |
|
|
corsakias από πού θα περάσει αυτή η παράκαμψη; |
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Tue Dec 05, 2006 2:26 pm Post subject: |
|
|
Σχετικά με τη ζεύξη (υποθαλάσσια ή γέφυρα) Αγγελοχωρίου - Καλοχωρίου θυμάμαι ένα δημοσίευμα που είχα δει πριν το 1980 (μαθητής ακόμα αλλά μετά από οικογενειακό ταξίδι στην Κεντρική Ευρώπη με Ford Capri είχα αρχίσει να ενδιαφέρομαι για αυτοκινητόδρομους και τρένα) πιθανόν στο Βήμα σχετικά με τη μετατροπή της Θεσσαλονίκης σε "Ευρωλιμένα". Επρόκειτο για μια ελληνογιουγκοσλαβική ιδέα να γίνει ο Αξιός πλωτός και να συνδεθεί με διώρυγα με τον Μοράβα και επομένως με το Δούναβι στο ύψος του Βελιγραδίου. Θα γινόταν η Θεσσαλονίκη το Ρόττερνταμ της ΝΑ Ευρώπης! Το δημοσίευμα είχε και χάρτη όπου θυμάμαι καθαρά να σημειώνεται ένα οδικό έργο ως "ζεύξη Θερμαϊκού" περίπου μεταξύ εκβολών Αξιού και Μεγάλου Εμβόλου. Ο Ευρωλιμένας χωροθετείτο κοντά στις εκβολές του Αξιού. Σήμερα λόγω Ramsar, Natura κλπ κάτι τέτοιο είναι βέβαια αδύνατο...
Γνωρίζει κανείς σας περισσότερα για την ιδέα αυτή; |
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Tue Dec 05, 2006 5:51 pm Post subject: |
|
|
dimi wrote: | corsakias από πού θα περάσει αυτή η παράκαμψη; |
Απο δίπλα, μερικές 100αδες μέτρα προς το κάμπο! |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Mon Dec 11, 2006 3:23 am Post subject: |
|
|
"Λίγοι οι μεγαλοεργολάβοι, πολλά τα δημόσια έργα"
http://www.enet.gr/online/online_text/c=114,id=3073524
Καταλήγουμε πάλι στο συμπέρασμα ότι οι εταιρίες μάλλον θα συννενοηθούν μεταξύ τους για τα έργα αρκεί να το κάνουν γρήγορα. Το υπουργείο θα ανακοινώσει την άλλη βδομάδα την τύχη του Ε65. Μακάρι. Ανάλογα με την έκβαση θα κριθεί η τύχη του Κορίνθου-Πάτρας-Τσακώνας και όλα αυτά σε συνδυασμό με την Ιόνια οδό που την έχει κερδίσει η Hellenic Autopistas με πρώτη δύναμη την ισπανική Cintra. Αν βέβαια καθυστερήσει η έκβαση για τον Ε65 θα παραταθεί πάλι η κατάθεση προσφορών του Κορίνθου-Τσακώνα . Τουλάχιστον ας υπογραφεί τίποτα απ'τα άλλα έργα να τελειώνουμε. Τέλος δε νομίζω ότι τα έργα υποθαλάσσια, Μαλλιακός-Κλειδί και Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα θα κοστίσουν περισσότερο απ'ότι το Ελ. Βενιζέλος, η Αττική οδός και η γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου μαζί |
|
Back to top |
|
|
gm2263 Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Mon Dec 11, 2006 10:30 am Post subject: |
|
|
Τι γίνεται με τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού και τα λοιπά (όποια είναι) έργα στην Αττική; Εχουμε καμμία εξέλιξη; |
|
Back to top |
|
|
nikolasarta New Member
Joined: 13 Jul 2006 Posts: 34 Location: Athina / Arta
|
Posted: Mon Dec 11, 2006 11:33 am Post subject: |
|
|
Taxidepsa tis proalles apo Athina gia Arta...Ta erga ths Ionias Odoy (Hellenic Autopistas) den exoyn xekinhsei. Ta mona kommatia poy proxwroyn einai ayta toy Dhmosioy, dhl. Parakampsi Agrinioy kai Ag. Dhmhtrios-Sellades sthn Arta (kyriws ayto to kommati proxwra)... Kata ta alla tipota, pros to paron... |
|
Back to top |
|
|
Mika Stadium Expert
Joined: 17 May 2005 Posts: 771 Location: London, UK
|
Posted: Mon Dec 11, 2006 1:09 pm Post subject: |
|
|
Και βεβαια χτες απο Μεσολογγι προς Αντιρριο συναντησα 2 σοβαροτατα τροχαια με το πρωτο να εχει κλεισει τον δρομο και να αναγκαζομαστε να παρακαμψουμε μεσα απο χωριο.... Η Ιονια Οδος ειναι αναγκαιο εργο! |
|
Back to top |
|
|
nikolasarta New Member
Joined: 13 Jul 2006 Posts: 34 Location: Athina / Arta
|
Posted: Mon Dec 11, 2006 1:50 pm Post subject: |
|
|
paizei na einai o xeiroteros ethnikos dromos sthn EE....ti na peis. As eyxhthoyme na ginei ayto to ergo grhgora, giati den paei allo!! |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Dec 11, 2006 4:59 pm Post subject: |
|
|
Στην Σίνδο κατασκευάζεται υπόγεια διάβαση των σιδηροδρομικών γραμμών. Δηλαδή ερχόμενοι από την ΒΙΠΕΘ προς Σίνδο πριν τις γραμμές θα στρίβουμε δεξιά περνάμε κάτω από τις γραμμές και βγαίνουμε περίπου στο ύψος της Κομνημών (η οποία συνεχίζοντας βγαίνει στην ενωτική οδό της ΒΙΠΕΘ με την ΠΑΘΕ). |
|
Back to top |
|
|
radja New Member
Joined: 21 Nov 2006 Posts: 29
|
Posted: Mon Dec 11, 2006 5:04 pm Post subject: |
|
|
περασα το σαββατο απο τον μαλιακο.
γενικα επικρατει κατασκευαστικος οργασμος
το τμημα ροδιτσα-αγ.μαρινα εχει ηδη ασφαλτοστρωθει στο μεγαλυτερο
μερος του μαλλον θα παραδοθει μαζι με τις παρακαμψεις Αγ.
Κωνσταντινου και Καμμενων Βουρλων το καλοκαιρι |
|
Back to top |
|
|
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Mon Dec 11, 2006 8:43 pm Post subject: |
|
|
gm2263 wrote: | Τι γίνεται με τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού και τα λοιπά (όποια είναι) έργα στην Αττική; Εχουμε καμμία εξέλιξη; |
Κι εγώ πριν μερικές βδομάδες αναρωτιόμουν το ίδιο και τότε μου είχε απαντήσει ο ioannis31:
Είναι σε εξέλιξη επικαιροποίηση των μελετών, ώστε στα τέλη του 1ου εξαμήνου του 2007 να ξεκινήσει ανοικτός διαγωνισμός. Βεβαίως, το σημείο κλειδί παραμένει η διπλή τιμολόγηση των διοδίων στην περίπτωση διαφορετικού, από την Αττική Οδός ΑΕ, αναδόχου των επεκτάσεων.
Επίσης, σε πλήρη σύμπνοια με τα λεγόμενα του ioannis,είχα βρει πρόσφατα και ένα άρθρο σε εφημερίδα (Ημερίσια I think!) που λίγο πολύ ισχυριζόταν ότι τα πράγματα από πλευράς μελετών έχουν μπει στην τελική ευθεία και ότι μέσα στους πρώτους μήνες του 2007 θα έχουμε το διαγωνισμό. Μένει να το δούμε και στη πράξη .... |
|
Back to top |
|
|
JIMMARAS Junior Member
Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
Posted: Mon Dec 11, 2006 10:46 pm Post subject: |
|
|
Την προηγούμενη εβδομάδα σε ραδιοφωνική συνεντευξη fm 102 ο πρόεδρος της Εγνατία Α.Ε.δήλωσε ότι μέχρι το καλοκαίρι θα δωθεί το Μ.Βόλβη-Α/Κ Ρεντίνας .Αν θέλουμε το πιστεύουμε ...Για φέτος πάντως δεν βλέπω να δίνουν άλλο κομμάτι (κάτι λέγαν για παράκαμψη Γρεβενών )και δεν έχουν δικαιολογία τις βροχές, δύο μήνες έχει να βρέξει..
Πάντως συγκριτικά, αν δωθεί το καλοκαίρι το κομμάτι στις λίμνες απο Χρυσούπολη 'εως γέφυρα Νέστου πρέπει να δωθεί σε 3 μήνες μόνο ένα τεχνικό προς λιθοχώρι έχει μείνει...το jersey έχει μπεί σ'όλο το μήκος.
Μακάρι να πάρει και τον Ε-65 η CINTRA μπας και κουνηθεί τίποτα, να πάει πάσο δηλαδή για τον Πάτρα -Τσάκωνα και τον πάρουν τα άλλα μεγαθήρια. |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Tue Dec 12, 2006 12:50 am Post subject: |
|
|
Καλά αν δε δώσουν την παράκαμψη Γρεβενών πόσο μάλλον το κομμάτι Γρεβενά-Βενέτικος!! Μα καλά είναι δυνατόν, είπαμε ταχύτητα αλλά έτσι?? το κομμάτι αυτό ξεκίνησε πριν ένα χρόνο πότε τελείωσε κιόλας?? από τεχνικά απ'ότι θυμάμαι έχει κάτι λίγα όχι όμως όπως τα επόμενα προς Παναγιά. Πέρασε κανείς από κει τελευταία?? Πώς έχει η κατάσταση?
Επειδή ακούω συνέχεια για το τμήμα Χρυσούπολη-Νέστος ότι είναι έτοιμο σχεδόν, το τμήμα Νέστος-Βανιάνο δεν προχωράει το ίδιο??? Σε κάθε περίπτωση ένα τμήμα πάνω ένα κάτω δεν έχει και πολύ σημασία μπροστά στο να είναι έτοιμη η εγνατία το 2008. Το 2008 θα δωθούν τα δύο μεγάλα και τελευταία τμήματα η μεσόγεια χάραξη 42 χλμ και το τμήμα από γέφυρα Αράχθου μέχρι Γρεβενά μήκους 65 χλμ χωρίς το ήδη έτοιμο τμήμα Περιστέρι-Μέτσοβο μήκους 9 χλμ. εκτός και δώσουν όπως λένε κανα χιλιόμετρο πιο νωρίς όπως στο Βενέτικο αλλά όλα είναι τμήματα που θα τελειώσουν το 2008. Απομένει βέβαια και η γέφυρα Νέστου σύνολο 110 χλμ μέσα στο 2008. Μάλλον θα είναι η χρονιά της εγνατίας |
|
Back to top |
|
|
|