View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
vag3721 Stadium Expert
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 12:49 pm Post subject: |
|
|
Τρέλανε μας ρε Σουφλιά.Όταν βγεί και ο τελευταίος ανάδοχος,πρέπει να κάνει ένα πάρτυ ο Σουφλιάς στα μπουζούκια στην παραλιακή,και η βραδιά να τελειώσει με ξηλωμα του ΤΡΑΜ,για να γουστάρει ο Μπαρμπα Γιώργος. |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 2:28 am Post subject: |
|
|
Κορυφαίο και το ότι ο δρόμος θα είναι σύγχρονος σε ΟΛΟ το μήκος του,πάντως σαν να τράβηξε πολύ μέσα στον Οκτώβρη.. Πάντως εύχομαι να μην τραβήξει παραπάνω και να έχει την τύχη του Κορίνθου-Καλαμάτας! Με τα Τέμπη αλήθεια παίζει τίποτα?? |
|
Back to top |
|
|
PAVEL_13 Stadium Expert
Joined: 13 Feb 2004 Posts: 1036 Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 2:36 am Post subject: |
|
|
Παιδιά ή συνέντευξη του Σουφλιά έχει ημερομηνία 26/6/05!!!! Είναι δυνατόν??? |
|
Back to top |
|
|
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 8:04 am Post subject: |
|
|
Η συνέντευξη είναι προχθεσινή, απλά τους ξέφυγε καταλάθος κι έγραψαν 05 αντί για 06... |
|
Back to top |
|
|
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 4:56 pm Post subject: |
|
|
Αρκετα ευχαριστα τα νεα για το ΕΛΕΥΣΙΝΑ-ΚΟΡΙΝΘΟΣ-ΠΑΤΡΑ-ΠΥΡΓΟς-ΤΣΑΚΩΝΑ. ομως το χρονοδιαγραμμα πολυ αισιοδοξο μου φαινεται.. . εδω η ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ εχει προβληματα με προσφυγες που δεν ειναι και τοσο επικερδες για τις εταιριες. ΔΥΣΑΡΕΣΤΑ ΝΕΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΛΙΑΚΟΣ-ΚΛΕΙΔΙ.ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΕΠΑΝΑΔΗΜΟΠΡΑΤΗΘΕΙ.
http://www.tanea.gr/print_article.php?e=A&f=18574&m=N10&aa=2
ας ελπισουμε οτι θα απορριφθουν οι προσφυγες.. |
|
Back to top |
|
|
Dimiskour Stadium Expert
Joined: 02 Jun 2004 Posts: 1189 Location: Αθήνα
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 6:00 pm Post subject: |
|
|
Αλλο ενα παραδειγμα κακης (για να μην πω κατι αλλο χειροτερο) δημοσιογραφιας.
Διαβαζοντας τον τιτλο "«Kαρμανιόλα» τα Tέμπη για 6-7 χρόνια ακόμα..."
θεωρεις οτι τα παντα ειναι προαποφασισμενα και επομενως χαμενα.
Διαβαζεις μετα στη πρωτη παραγραφο οτι η κυβερνηση "προσανατολιζεται" σε επαναδημοπρατηση. Αρα, σκεφτεται κανεις, δεν ειναι ολα χαμενα, το σκεφτονται ακομα. Ωστοσο το ερωτημα ειναι γιατι κανουν τετοια σχεδια.
Και ερχονται μετα οι δυο επομενες παραγραφοι οπου μας λενε οτι ολα θα κριθουν απο την αποφαση της ΕΕ η οποια αν ειναι θετικη ολα βαινουν καλως! Αν και δεν ασχολουμε ιδιαιτερα με τα οδικα εργα, φανταζομαι οτι το παραπανω ηταν γνωστο της πασης, αρα δε μας λεει κατι καινουριο.
Η μονη εκπληξη, φανταζομαι, ειναι η σκεψη για επαναδημοπρατηση (κρινοντας απο το θαυμαστικο διπλα στη λεξη στη τελευταια παραγραφο), ωστοσο παραμενει το γεγονος οτι το αρθρο και ο τιτλος του ειναι γραμμενα με τροπο που παραπλανουν τον αναγνωστη ειτε προς χαρην εντυπωσιασμου ειτε για αλλους λογους. |
|
Back to top |
|
|
gm2263 Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 6:31 pm Post subject: |
|
|
Πάντως έχει κατάρα και μούντζα αυτή η χώρα...
Πέρασαν χρόνια και χρόνια και μια τιμημένη εθνική οδό Βορρά-νότου με συνεχή διατομή αυτοκινητοδρόμου ΔΕΝ μπορούμε να φτιάξουμε. Και μάλιστα στα πιό φονικά και ένοχα σημεία τα οποία θα έπρεπε να ήταν τα πρωτα που θα έπρεπε να φτιαχτούν.
Τελικά φταίνε μονο οι δέκα σουβλατζήδες ή δεν ξέρω κι' εγώ ποιοί άλλοι αντιδρούν ή όλοι οι υπόλοιποι;
Αλλά βλέπεις δεν γίνονται διαδηλώσεις για αυτούς που σκοτώνονται στα τέμπη ή στο "πέταλο". Οι νεκροί δεν μιλάνε και οι ζωντανοί είναι κότες. (Είμαστε, δηλαδή, κι' εγώ μέσα)
Συγνώμη αλλά τάχω πάρει... Ανεξάρτητα από τις βλακείες που λένε οι φυλάδες... |
|
Back to top |
|
|
Dimiskour Stadium Expert
Joined: 02 Jun 2004 Posts: 1189 Location: Αθήνα
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 6:46 pm Post subject: |
|
|
Σωστο ειναι αυτο που λες Γρηγορη, ωστοσο το ερωτημα ειναι υπαρχει καποιο οργανο, οπως ειναι τα εργατικα συνδικατα, για να οργανωσει μια τετοια διαδηλωση; Διοτι αν τελικα χαθουν 6-7 χρονια ακομα, φυσικα και θα ηθελα να βγω να φωναξω και να διαμαρτυρηθω, αλλα αν δεν υπαρξει μια οργανωμενη κινηση τοτε θα ειμαι εγω και εγω στους δρομους την επομενη.
Βεβαια ακομα και αν οργανωνοταν μια σοβαρη διαδηλωση για τα Τεμπη και τον Μαλιακο, πολυ φοβαμαι οτι τα μονα ατομα που θα εμφανιζονταν θα ηταν οι συγγενεις των αδικοχαμενων οδηγων και μερικοι ρομαντικοι οπως αρκετοι εδω στα σταδια. |
|
Back to top |
|
|
gm2263 Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 8:20 pm Post subject: |
|
|
Ναι, απλά δεν καταλαβαίνω γιατι η επιμονή, η αναποδιά, ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΗΜΕΙΑ. Βρε παιδιά, τελειώνει η Εγνατία σε λιγα χρόνια, όπου, το ξερω κι' εγώ που δεν πολυπερνάω από τους Εθνικους δρόμους, καμμία σχέση με την Εθνική Αθηνων Θεσσαλονίκης, εδώ δαμάζονται φαράγγια και κοιλάδες και τρυπιούνται βουνα, τι διάολο, δεν μπορούμε να στρώσουμε μερικά χλμ σε επίπεδο έδαφος;
Εκτός εάν... συμβαίνει τό ίδιο όπως με τα Βλάχικα της Βάρης. Υπουργούς και βουλευτές μου λέγανε οι πληροφορίες μου ότι 'έβαλαν οι κατσαπλιάδες για να μην φαρδύνει ο δρόμος πριν τους Ολυμπιακούς. Τα ίδια κι' εδώ...
Σου λέει στους αδένες μου αυτοί που σκοτώνονται, η Ελλάδα και όλα...
Γι' αυτό τα παίρνω... |
|
Back to top |
|
|
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 11:44 am Post subject: |
|
|
Παραδόθηκαν στην κυκλοφορία οι σήραγγες από Κόρινθο προς Αθήνα της Κακιάς Σκάλας!
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=720432&lngDtrID=244
Πάντως, δε ξέρω τι έδωσε στην κυκλοφορία σήμερα το πρωί ο υπουργός -- εγώ χθες το βράδυ χρησιμοποίησα τις δυο νέες σήραγγες κανονικά. Επιτέλους ... τέλος. Τώρα αν φτιάξουν και τον τρισάθλιο φωτισμό του δρόμου, θα είμαι ευγνώμων ... |
|
Back to top |
|
|
Pelops Junior Member
Joined: 05 Jul 2005 Posts: 199
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 3:11 pm Post subject: |
|
|
Beethoven wrote: | Κορυφαίο και το ότι ο δρόμος θα είναι σύγχρονος σε ΟΛΟ το μήκος του,πάντως σαν να τράβηξε πολύ μέσα στον Οκτώβρη.. Πάντως εύχομαι να μην τραβήξει παραπάνω και να έχει την τύχη του Κορίνθου-Καλαμάτας! Με τα Τέμπη αλήθεια παίζει τίποτα?? |
Beethoven είναι όντως εντυπωσιακό ότι θα έχει αυτές τις προδιαγραφές ο δρόμος , ας ελπισουμε όπως λες να μην τραβήξει πολύ το θέμα με τους αναδόχους , τουλάχιστον είναι η πρώτη φορά που δίνονται επίσημα στοιχεία με λεπτομέρειες για τη χάραξη , το πλάτος , κτλπ.
Μετά τον άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη είναι ο πιο σημαντικός δρόμος .
Αν τελειώσει το Κόρινθος-Πάτρα μαζί με μαλιακό και τέμπη θα είναι η πρώτη φορά μετά από καμιά 30αρία χρόνια στην ευρωπαϊκή ένωση που τα στοιχειώδη θα παρέχονται στους πολίτες (σε ότι αφορά τους δρόμους). |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Sat Jul 01, 2006 4:28 pm Post subject: |
|
|
αυτο που θελω να πω εγω ειναι κατα ποσο τα δημοσιευματα των εφημεριδωνε ειναι επιρεασμενα και απο τους μετοχους στις εφημεριδες γιατι αν δεν κανω λαθος καθε εκδοτικο συγκροτημα απο πισω εχει και μια κατασκευαστικη εταιρεια οποτε οι συνηρμοι ειναι δικοι σας πλεον |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Jul 03, 2006 7:47 am Post subject: |
|
|
Την άλλη δευτέρα παραδίδεται το τμήμα Βέροια - Πολύμυλος με την καινούργια άσφαλτο.
Τα διόδια στον Πολύμυλο θα λειτουργήσουν μετά τις δημοτικές εκλογές (και όχι τέλη Αυγούστου) γιατί φοβούνται το πολιτικό κόστος. |
|
Back to top |
|
|
vag3721 Stadium Expert
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Mon Jul 10, 2006 9:33 pm Post subject: |
|
|
τελικα ο σουφλιας αποδεικνυεται οτι εχει κανει συμαντικη δουλεια και αυτο που λειπει πλεον ενα κομματι δρομου που ειανι ξεχασμενο και με πολλους νεκρους. κορινθος-πατρα-πυργος-καλαματα |
|
Back to top |
|
|
P.A.O. Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Tue Jul 11, 2006 10:02 am Post subject: |
|
|
Συμφωνω οτι ο Σουφλιας κανει καλη δουλεια
Μπραβο του |
|
Back to top |
|
|
gullit Junior Member
Joined: 10 Jun 2005 Posts: 128
|
Posted: Tue Jul 11, 2006 10:55 am Post subject: |
|
|
Κάνει καλή δουλειά, δεν λέτε.... Έπρεπε να γίνουν τα σοβάρα ατυχήματα σε Τέμπη και Μαλλιακό για να θυμηθούν οτι πρέπει να γίνουν τα έργα. Αλλά βέβαια δεν θέλανε την θαλάσσια γέφυρα στον Μαλιακό που γλυτώνεις και 30 χιλιόμετρα, γιατί κάποιοι καταστηματάρχες και κάποια θρησκευτικά "καταστήματα" θα χάναν την πελατεία τους...... |
|
Back to top |
|
|
linus Junior Member
Joined: 04 Feb 2004 Posts: 114
|
Posted: Tue Jul 11, 2006 11:41 am Post subject: |
|
|
Ελα ντε, αυτο θα ήταν ιδανικό. Και ειδικά η άλλη λύση που είχε προταθεί, δηλαδή η διπλή ζέυξη στερεάς-ευβοιας, αυτό και αν ήταν εργο πνοής και για την απομονωμένη βόρεια έυβοια, χώρια τα χιλιόμετρα που γλυτώνουμε. Βέβαι για να είμαστε ακριβοδίκαιοι ένα τέτοιο έργο θα ήταν το λιγότερο πανάκριβο. |
|
Back to top |
|
|
gm2263 Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Tue Jul 11, 2006 12:29 pm Post subject: |
|
|
Πάντως πέρα από το πείσμα του σαρακατσάνου, οφείλουμε να πούμε ότι οι Ολυμπιακοί αγώνες έπαιξαν και το ρόλο τους, υπό ποιά έννοια: Κάπου η σύγκριση μεταξύ Αθήνας και περιφέρειας έγινε συντριπτική... θα μου πείς, δε θα γινόταν τα έργα αν δεν έπρεπε να πέσουν οι πακτωλοί των χρημάτων για την Αθήνα; Αμ δε, αν δεν είχαμε τους Ολυμπιακούς, ούτε στην Αθήνα αλλά (πολύ περισσότερο) ούτε στην περιφέρεια θα γινόταν τα έργα...
Βέβαια, μετράει και το πείσμα του Σουφλιά, μη λέμε ότι θέλουμε... |
|
Back to top |
|
|
vag3721 Stadium Expert
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Tue Jul 11, 2006 12:57 pm Post subject: |
|
|
Ποιοί δρόμοι τις Ελλάδας θα μείνουν στο δημόσιο μετά τις παραχωρήσεις λόγω αυτοχρηματοδοτούμενων?
Στους ιδιώτες θα πάνε όλοι οι νέοι δρόμοι + τον Αθήνα-Θεσ/νίκη.
Άρα τι μένει?Η Εγνατία οδός.Η οποία σε 2 χρόνια τελειώνει.
Γιατί δεν παραχωρούν κομμάτια της Εγνατίας ώστε να φτιάξουν άλλους δρόμους ή άλλα έργα?
Μπράλος,Θεσ/νίκη-Έδεσσα-Φλώρινα,κάθετες Εγνατίας,Χαλκιδική,Κρήτη ή και έργα Μετρο σε Αθήνα και Θεσ/νίκη,ή τις σιδηροδρομικές υποδομές της χώρας?
Είναι εφικτό κάτι τέτοιο? |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Tue Jul 11, 2006 4:33 pm Post subject: |
|
|
πράγματι πολύ θετικά τα νέα και κρίμα έργα που έπρεπε να είχαν δει το φως εδώ και καιρό.....
Δεν παρακολουθώ πολύ αυτό το topic οποτε η ερώτηση θα φανεί χάζι αλλα στο μαλιακό για να καταλάβω απορρίψανε γέφυρα και περνάνε από γύρο? (δεν είχε ειπωθεί κάτι για υποθαλάσσια αρτηρία η είναι φαντασιώσεις....) |
|
Back to top |
|
|
Alkis Senior Member
Joined: 20 Sep 2005 Posts: 448 Location: Τώρα πισω Αθήνα
|
Posted: Tue Jul 11, 2006 8:46 pm Post subject: |
|
|
Δεν είμαι 100% σίγουρος Billy αλλά μου φαίνεται πως ήταν λόγω:
- Ήταν πολύ ακριβή λύση. Ιδίως λόγω του σεισμογενους της περιοχής αν και δεν φαντάζομαι να είναι πιο σεισμογεννες από το Ριο Αντίρριο...
- Η γέφυρα ή η σύραγγα (δεν θυμάμαι) θα χαλούσε κάποιο οικοσύστημα και δεν συμαζεύεται.
- Ο δρόμος γύρω από το πέταλο χρειαζόταν για να συνδέεται με τον νέο αυτοκινητόδρομο Ε65 (?). |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Tue Jul 11, 2006 10:06 pm Post subject: |
|
|
κατάλαβα...χειροπιαστά ποιοτικά έργα να βλέπουμε αυτό είναι θετικό. |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Wed Jul 12, 2006 6:54 am Post subject: |
|
|
.... και επισης θα παρεκαμπτε τα καταστηματα και τα σουβλατσιδικα ολα της περιοχης. παντως ενας δρομος πολυ συμαντικο που δεν εχουμε τιποτα ειανι ο δρομος ΠΑΤΡΑ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗ μεσω ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ και μπρλου. η μονη θετικη εξελιξη εκει ειναι οτι ειανι ετοιμη η παρακαμψη ναυπακτου και πλεον μετα τη γεφυρα του ΡΙΟ τα οχηματα δεν περνυν μεσα απο τη πολη και λυνει και ενα συμαντικο κυκλοφοριακο προβλημα |
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Jul 12, 2006 8:21 am Post subject: |
|
|
Πέρασα από το τμήμα Μέστη Μάκρη της Εγνατίας οδού (μεταξύ Κομοτηνής και Αλεξανδρούπολης) το οποίο υποτίθεται ότι είναι υπο διαπλάτυνση. Δεν διαπίστωσα σχεδόν κανένα έργο διαπλάτυνσης επί του υπάρχοντος δρόμου εκτός από ένα κομμάτι 2 χιλιομέτρων στη μεριά της Μάκρης. Αντ' αυτού είδα ψηλότερα σητν πλαγιά αρκετά χωματουργικά σχεδόν σε όλο το μήκος του δρόμου και υποπτεύομαι ότι τελικά γίνεται δρόμος με νέα χάραξη λίγο ψηλότερα από τον παλιό. Παρ' όλα αυτά δεν μπόρεσα να διακρίνω καλά διότι ήμουν πολύ χαμηλότερα. Γνωρίζει μήπώς κάποιος λεπτομέρειες για το συγκεκριμένο τμήμα; |
|
Back to top |
|
|
|