stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας (Μετρό, Προαστιακός κλπ)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 88, 89, 90  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Mozart
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2820
Location: Thessaloniki

PostPosted: Mon Oct 11, 2004 1:48 pm    Post subject: Reply with quote

Φυσικά το 2ο, εξ'ου και η εξάμηνη διακοπή για να γίνει η τάφρος του σταθμού "πάνω" στην γραμμή.

Άλλη ερώτηση προς όσους έχουν πάρει το μετρό για Πλακεντία.
Στους 2 άλλους σταθμούς που θα γίνουν στη γραμμή (η παραπάνω δημοπράτιση), και έχει γίνει το κέλυφός τους, πως φαίνεται από το τρένο? Μειώνει τη ταχύτητά του όταν περνάει από κει καθόλου, είναι κλεισμένοι με κάποιο διαχωριστικό, ή συμβαίνει κάτι άλλο? Φαίνονται τέλος πάντων από το τρένο? Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Mon Oct 11, 2004 1:59 pm    Post subject: Reply with quote

Mozart τα τμήματα από τις πλατφόρμες των σταθμών ξεχωρίζουν καθαρά. Οι σταθμοι είναι κλεισμένοι με κάποιο διαχωριστικό, το οποίο δεν γνωρίζω τι είναι. Το τρένο δεν μειώνει ταχύτητα περνώντας από τους νέους σταθμούς.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Panagiotis-7
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 948
Location: Athens

PostPosted: Mon Oct 11, 2004 11:44 pm    Post subject: Reply with quote

aquaman wrote:
Κι ένα μικρό σχόλιο για τον προαστιακό:
Εκτός απ' το ότι είναι τέλειος Exclamation έχει προνοήσει για τη διασκέδασή μας.
Να υπενθυμίσω σε όσους το έχουν χρησιμοποιήσει την τέλεια,ερωτική φωνή
της κυρίας ( ψευδής θείας από το βλαχοχώρι...) που αναγγέλει τους σταθμούς:
" Ηπόμενοθ θταθμόθ Νερατζώτιθα..." Laughing Laughing Laughing
Ε ρε γλέντια!


H κοπελα που κανει τις ανακοινωσεις δεν ειναι Ελληνιδα αλλα Ελβετιδα και μαλιστα τρομερο μωρο.
Wink Την εχω γνωρισει και γι’αυτο το λεω.
Αλλα δεν ειναι και η καλυτερη επιλογη γι’αυτη τη δουλεια.
Σημερα μερικοι υπευθυνοι του Προαστιακου ειχαν καποια meeting με θεμα τις ανακοινωσεις των σταθμων μεσα στα βαγονια.
Θα ξαναφτιαξουν την κασετα και πιθανοτατα και στην Αγγλικη γλωσσα...
Back to top
View user's profile Send private message
Mozart
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2820
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Oct 12, 2004 1:15 pm    Post subject: Reply with quote

Πάνω από 670.000 οι επιβάτες του μετρό.

http://www.enet.gr/online/online_text?c=112&id=9900836
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Thu Oct 14, 2004 6:05 pm    Post subject: Reply with quote

Μάλλον η επέκταση της νυχτερινής λειτουργίας του Μετρό θα περιοριστεί ως τη 1 τα ξημερώματα Confused , ενώ ενδέχεται να περικοπεί και η ολονύκτια λειτουργία του Τραμ.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Mozart
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2820
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Oct 15, 2004 12:07 pm    Post subject: Reply with quote

Μια που λέμε για το Ελληνικό, θυμάται μήπως κανείς σε ποια φάση βρίσκεται η επέκταση? Δημοπρατήθηκε ή όχι ακόμα. Θυμάμαι ότι είπαν πως είχε εξασφαλισμένη χρηματοδότηση, αλλά δε ξέρω αν έχει ήδη ανατεθεί σε εργολάβο. Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
ioannis31
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 18 Feb 2004
Posts: 762
Location: Suburbia

PostPosted: Fri Oct 15, 2004 12:33 pm    Post subject: Reply with quote

Το άρθρο στη Ναυτεμπορική από τη σημερινή επίσκεψη του Υπ.ΠΕΧΩΔΕ στα γραφεία της Αττικό Μετρό έχει πολλές και καλές ειδήσεις.

Ναι, θα γίνει και ο σταθμός της Αγίας Παρασκευής Very Happy

Αλλάζει επίσης η γραμμή προς Ελληνικό και γίνεται υπόγεια.
Back to top
View user's profile Send private message
Mozart
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2820
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Oct 15, 2004 12:59 pm    Post subject: Reply with quote

Μάλιστα. Σημαντικές ειδήσεις! Συνοψίζοντας έχουμε.

Μετρό Θεσ/νίκης: Έναρξη εργασιών Καλοκαίρι 2005, περάτωση σε 6 χρόνια.

Γραμμή προς Χαϊδάρι: 3 σταθμοί (μέχρι Αιγάλεω) ως το 2007 και άλλος ένας (Χαϊδάρι) το 2008 (συν αμαξοστάσιο στον Ελαιώνα, αλλά σιγά μη φτάσει στον Πειραιά το 2010).
Γραμμή προς Περιστέρι: Γραμμή και 2 σταθμοί από Ιούλιο 2005 έως το 2007, με πρόβλεψη στο τελείωμα για επέκταση προς 2 κατευθύνσεις!
Προς Πλακεντίας. Οι 2 ενδιάμεσοι σταθμοί θα γίνουν από τον Ιούνιο του 2005 σε ένα χρόνο, και η Αγ.Παρασκευή μέχρι το 2008, με διακοπή της γραμμής για 3 μήνες.
Μέχρι εδώ εξασφαλισμένη χρηματοδότηση από Γ ΚΠΣ

Γραμμή προς Ελληνικό (χρηματοδότηση από Ταμείο συνοχής): Θα γίνει υπόγεια γραμμή με 4 σταθμούς. Μειονέκτημα? Διαγωνισμός αρχές 2005 και κατασκευή από 2006-2009. Πλεονέκτημα? Η υπόγεια χάραξη, και η σιγουριά του ΤΣ για το 2009.

Edit. Δεν έγινε κουβέντα για τις γραμμές επί της Κηφησίας προς Μαρούσι και αυτής προς Τραλλέων. Rolling Eyes Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Fri Oct 15, 2004 1:23 pm    Post subject: Reply with quote

Σχόλια:

1. Ο σταθμός της Ανθούπολης είναι προφανώς ο τερματικός σταθμός "Θηβών". Υπήρχε κάποια στιγμή ένας χάρτης που έδειχνε την επέκταση προς Πετρούπολη ως "υπό μελέτη". Ίσως η Γραμμή μπορεί να χαραχτεί ανατολικά προς το Ίλιον μετά τον σταθμό της Πετρούπολης, χωρίς να χρειαστεί να κατασκευαστούν 2 σήραγγες.
2. Οι επεκτάσεις προς Άλσος Βεϊκου (όπως αναφέρεται στο site της Αττικό Μετρό) και Μαρούσι είναι ακόμα σε φάση αναζήτησης χρηματοδότησης, και μάλλον γιαυτό δεν ανακοινώνεται τίποτα (no money, no honey).
3. Η υπογειοποίηση της επέκτασης προς Ελληνικό καθυστερεί για 1 χρόνο τουλάχιστον τη λειτουργία της και αυξάνει το κόστος.
4. Γραμμή 3 στον Πειραιά μέχρι 2010 με τίποτα.


Last edited by exitmusician on Mon Oct 18, 2004 2:31 pm; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Mozart
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2820
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Oct 15, 2004 1:32 pm    Post subject: Reply with quote

Για δώστε τα φώτα σας γιατί δε ξέρω.
Οι επεκτάσεις αυτές προς Πετρούπολη και Λιόσια και προς την περιοχή "Αγ.Ιερόθεου" που λέει, προς τα που είναι σε σχέση με το σταθμό της Θηβών? Βόρεια και δυτικά αντίστοιχα? Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Fri Oct 15, 2004 1:47 pm    Post subject: Reply with quote

Ακριβώς, Mozart. Η επέκταση προς Πετρούπολη είχε απεικονιστεί στον χάρτη που προανέφερα στην ίδια ευθεία με τον σταθμό της Θηβών, αλλά πιο βόρεια. Ίσως η χάραξη μετά τη Θηβών να στρίβει προς τα ανατολικά και ο σταθμός της Πετρούπολης να γίνει πάνω στην κούρμπα Laughing .

Επίσης οι δηλώσεις του Σουφλιά και τα νέα σχέδια ήδη έχουν περάσει στο site του Μετρό. Ο σταθμός "Θηβών" μετονομάζεται σε "Ανθούπολη".


Last edited by exitmusician on Mon Oct 18, 2004 2:32 pm; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Fri Oct 15, 2004 5:59 pm    Post subject: Reply with quote

Και άλλο ρεπορτάζ για τη σημερινή σύσκεψη στην Αττικό Μετρό.

http://www.ert.gr/eidiseis/newsDetails.asp?ID=84486

Highlights:

1. Η υπογειοποίηση της επέκτασης προς Ελληνικό θα κοστίσει 30 εκ. Ευρώ επιπλέον (ψιλοπράγματα Evil or Very Mad) και θα καθυστερήσει την ολοκλήρωση της κατασκευής κατά 6 μήνες.
2. Η επέκταση της Γραμμής 3 προς Πειραιά δεν θα φτάνει μέχρι τον ομώνυμο σταθμό του ΗΣΑΠ αλλά θα πιάνει και Δημοτικό Θέατρο και Μαρίνα Ζέας! Ερώτηση: καταργείται η προτεινόμενη επέκταση του ΗΣΑΠ από Φάληρο προς Πλατεία Κοραή κλπ.;
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
gm2263
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1840
Location: Athens, Hellas

PostPosted: Sat Oct 16, 2004 11:23 am    Post subject: Reply with quote

Συμπεράσματα:

1. Καινούρια σκαψίματα στην Κηφισίας αν αποφασιστεί προς τα εκεί η επέκταση-παρακλάδι της γραμμής 3. Δεν λέει να ησυχάσει αυτός ο δρόμος.

2. Υπογειοποίηση της επέκτασης προς Ελληνικό; Υπάρχει σοβαρός λόγος γι' αυτό ή απλά το παίζουμε ότι η παρούσα κατάσταση νοιάζεται για την όποια οπτική ή άλλη όχληση; Τελως πάντων, από το site της ΕΤ αναφέρεται καθυστέρηση μόνο 6 μηνων. Ας είναι...

3. Σταθμός Αγ. Παρακευης: Εδώ διαφωνώ ΚΑΘΕΤΑ με την κατασκευή του. Οι κάτοικοι του συγκεκριμένου προαστείου μας έχουν κατ' επανάληψη ματαιώσει έργα με τις προσφυγές τους στο ΣτΕ ή οπουδήποτε αλλού. Πρέπει να μάθουν ότι οι διάφορες κορώνες εντυπωσιασμού έχουν και τίμημα.

Δεν μπορώ να φανταστώ ΤΟ ΧΑΟΣ του να προσπαθεί το λεωφορείο να κινηθεί επί της Μεσογείων ή επί της Αγ. Παρασκευής - Χαλανδρίου on a bad day (και οι κάτοικοι των βορειοανατολικών προαστείων της Αθήνας ξέρου τι εννοώ). Θα ήταν πιό δίκαιο και για τους κατοίκους των άλλων περιοχών, ιδίως των ΗΡΩΩΝ της περιοχής Δουκίσσης Πλακεντίας και Χαλανδρίου οι οποίοι πέρασαν τα ΠΑΝΔΕΙΝΑ με την κατασκευή της Αττικής οδού και των σταθμών του Μετρό-Προαστειακού, να μην υποστούν την επι τρίμηνο ταλαιπωρία της κίνησης απο την επιφάνεια διότι οι κάτοικοι της Αγ. Παρασκευης ήταν δυσκοίλιοι όταν λαμβάνονταν οι αποφάσεις για τη χωροθέτηση των σταθμών του Μετρό. Στο κάτω-κάτω, αυτή η έξτρα ταλαιπωρία της μισής ώρας για να διανύσουν τα 300, 400, 500 μ που απέχει ο σταθμός του νομισματοκοπείου ή του Χαλανδρίου θα θύμιζε στους κατα τα άλλα συμπαθείς Αγιοπαρασκεβιώτες ότι oι αυνανίες πληρώνονται.

ΥΓ. Τα παραπάνω τα έγραψα έχοντας κατα νούν πληροφορίες ότι οι Αγ. Παρασκευή δεν ήθελε σταθμό στην περιοχή της. Αν δεν συνέβη αυτό και απλά δεν έγινε ο σταθμός της Αγ. Παρασκευής διότι "δεν προκάμαμε" λόγω Ολυμπιακών ή ότιδήποτε άλλο, τοτε my mistake και συγνώμη για τις κατηγορίες. Από ότι ξέρω όμως μάλλον ισχύουν τα όσα έγραψα στην προηγούμενη παράγραφο...
Back to top
View user's profile Send private message
Giannis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004
Posts: 1682
Location: Ελβετία

PostPosted: Sat Oct 16, 2004 12:38 pm    Post subject: Reply with quote

εγώ θα πρότεινα και μια γραμμή που θα ενώνει τις βόρειες αφετηρίες των επεκτάσεων και θα φτάνει μέχρι τη μαρίνα Ζέας.
Είναι όλες ακτινωτές, χρειάζεται και μια περιμετρική σε στύλ προαστιακού αλλά πιο κεντρική.

Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Nikolas
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 1068
Location: Άλιμος!

PostPosted: Sat Oct 16, 2004 12:48 pm    Post subject: Reply with quote

Ωραιες οι επεκτασεις αλλα να δω ποτε θα γινουν!! Confused Laughing

Για να φανταστειτε,ουτε ο ιδιος ο Σουφλιας το πολυπιστευει Laughing ...Χθες στην συνεντευξη τυπου ειχε ενα ξεκαρδιστικο στιγμιοτυπο...Ετσι λοιπον οπως ανελυε ο Σουφλιας το σκεπτικο του για τις επεκτασεις και ελεγε οτι το ενα εργο θα δημοπρατηθει τοτε το αλλο τοτε λεει στο τελος...

<<ΟΤΑΝ ΒΕΒΑΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΔΙΚΤΥΟ ΜΕΤΡΟ 110 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΑΡΚΕΤΟ..>> Rolling Eyes

και συνεχιζει...<<Βεβαια για να γινουν ολα αυτα πρεπει πρωτα να ΑΡΧΙΣΟΥΝ και να ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΟΥΝ τα εργα..>>κοντευοντας σχεδον να βαλει τα γελια και ξυνοντας την καραφλα του!! Mr. Green
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Sat Oct 16, 2004 1:20 pm    Post subject: Reply with quote

exitmusician wrote:
Ακριβώς, Mozart. Η επέκταση προς Πετρούπολη είχε απεικονιστεί στον χάρτη που προανέφερα στην ίδια ευθεία με τον σταθμό της Θηβών, αλλά πιο βόρεια. Ίσως η χάραξη μετά τη Θηβών να στρίβει προς τα δυτικά και ο σταθμός της Πετρούπολης να γίνει πάνω στην κούρμπα Laughing .


Για Πετρούπολη δεν το βλέπω παιδιά Rolling Eyes . Μιλάμε για ένα προάστειο που είναι αρκετά αποκομμένο. Όποιος έχει πάει για καφέ στο Terra Petra ή για συναυλία του Παπακωνσταντίνου στο θέατρο πέτρας Laughing μπορεί να διαπιστώσει ότι βόρεια της Πετρούπολης έχει μόνο βουνά. Για ποιο λόγο να φτάσει το ΜΕΤΡΟ μέχρι εκει πάνω. Εγώ θα προττιμούσα ο σταθμός να γινόταν εκεί που η Θηβών ενώνεται με τη λεωφόρο Πετρουπόλεως(Εκεί δηλαδή που ξεκινάει η Πετρουπόλεως).
Είχε μάλιστα προταθεί επι Λαλιώτη αν δεν κάνω λάθος η επέκταση του ΜΕΤΡΟ αλλά ο δήμαρχος του Ιλίου(Κουκουβίνος) αρνήθηκε γιατί πίστευε ότι ο δήμος του θα κατέληγε σε κέντρο διερχομένων !! Τώρα η περιοχή στο εν λόγω σημείο έχει κατακληστεί με κτήρια αλλά κάπου μπορούσε να βρεθεί χώρος με κάποια απαλωτρίωση για να φτιαχτεί σταθμός και πάρκινγκ. Τα παραπάνω (σχετικά με το Κουκουβίνο) τα λέω με κάθε επιφύλαξη καθώς τα διάβασα σε αφίσα του αντιπολιτευόμενου δημάρχου Laughing έξω από την Εθνική τράπεζα που είναι κοντά στη Κεντρική πλατεία Ιλίου(ή αλλιώς Γεννηματά)

Αν γινόταν λοιπόν ο συγκεκριμένος σταθμός θα εξυπηρετούσε και τη Πετρούπολη (Με λεωφορεία που κατεβαίνουν την Πετρουπόλεως σε 5-10') και το Ιλιον και τη Παλατιανή καθώς και τις βόρειες συνοικίες του Περιστερίου.

Σχετικά με αυτό που ειπώθηκε για τη Θηβών και το που βρίσκεται η Πετρούπολη θα πω ότι η Πετρούπολη είναι Βόρειο-Βορειο-Δυτικά του τελειώματος της Θηβών(Εκεί που τώρα υπάρχουν Goodys). Η Θηβών για όσους έχουν χρόνια να την ανέβουν δεν τελειώνει πλέον στο σταυροδρόμι Ιδομενέως-Πετρουπόλεως-Θηβών αλλά ανεβαίνει και άλλο προς τα πάνω με κατεύθυνση Βόρεια και λοξώς δεξιά(Βόρειο-Βορειο-Ανατολικά είναι η σωστή φράση) και συναντάει μετά από 500-800 μέτρα την Αγίου Νικολάου.
Back to top
View user's profile Send private message
worldofjustice
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004
Posts: 983
Location: Zurich

PostPosted: Sat Oct 16, 2004 10:08 pm    Post subject: Reply with quote

Καλές οι επεκτάσεις, αλλά έτσι όπως διαμορφώνεται το δίκτυο, είναι ανάγκη
να κατασκευαστεί και ένας δακτύλιος που θα τις ενώνει μεταξύ τους.
Αλλιώς για να πας από μια γραμμή σε οποιαδήποτε άλλη θα πρέπει να
περνάς αναγκαστικά από το κέντρο. Δημιουργώντας έτσι και

Arrow πρόβλημα συμφόρησης, το οποίο είναι προφανές

Arrow αύξηση μέσου χρόνου διαδρομής (π.χ. για να πεταχτεί ένας
από το Αιγάλεω ή το Xαιδάρι, στο Περιστέρι - που είναι δίπλα - θα πρέπει
να περάσει από καμιά 15αριά σταθμούς)

Arrow πρόβλημα αξιοπιστίας (φανταστείτε ένα ατύχημα στο κέντρο
ή μια βλάβη που καθυστερεί τους συρμούς --> θα αχρηστευτεί όλο το
δίκτυο).
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Panagiotis-7
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 948
Location: Athens

PostPosted: Sun Oct 17, 2004 2:02 am    Post subject: Reply with quote

Ακουσε κανεις την καινουρια ταινια που παιζει στα βαγονια του Προαστιακου;
Πολυ καλη...
Back to top
View user's profile Send private message
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Sun Oct 17, 2004 11:21 am    Post subject: Reply with quote

Για πρώτη φορά, η ονοματοδοσία των νέων γραμμών γίνεται πιο συγκεκριμένη. Η επέκταση Πανόρμου-Μαρούσι ονομάζεται "Γραμμή 3α", ενώ η γραμμή Πανεπιστήμιο-Άλσος Βεΐκου ονομάζεται "Γραμμή 4". Σκέφτομαι αν η ονομασία αυτής της επέκτασης ως Γραμμή 4 (και όχι π.χ. Γραμμή 2α) σημαίνει ότι υπάρχουν σκέψεις για την μεταγενέστερη (2020) επέκταση προς νότια, εκεί που τώρα υπάρχει μόνο δίκτυο τραμ (Ν. Σμύρνη κλπ.) Άλλωστε, γραμμή Μετρό με 6 σταθμούς είναι λίγο "κολοβή".

Επίσης στα:

http://briefcase.pathfinder.gr/zoom/exitmusician/24554/328150

και

http://briefcase.pathfinder.gr/zoom/exitmusician/24554/328151

ανέβασα έναν συνοπτικό πίνακα με τα στοιχεία των υπό κατασκευή και υπό σχεδιασμό επεκτάσεων του Μετρό, καθώς και τον ανανεωμένο χάρτη του Μετρό που τις απεικονίζει. Και τα δύο αρχεία είναι από το site της Αττικό Μετρό.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
mfotinakis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Jun 2004
Posts: 733
Location: Brno,Chania

PostPosted: Mon Oct 18, 2004 7:27 am    Post subject: Reply with quote

exit Arrow
Quote:
1. Η υπογειοποίηση της επέκτασης προς Ελληνικό θα κοστίσει 30 εκ. Ευρώ επιπλέον (ψιλοπράγματα Evil or Very Mad) και θα καθυστερήσει την ολοκλήρωση της κατασκευής κατά 6 μήνες.


file exit epetrepse mou na diafwnisw simfona panta me vasi auta pou diavasa sta nea.
i lisi tis ipergias grammis pros elliniko tha kostize men 40ek eurw ligotera alla giati katargithike ? giati antidrousan oi katoikoi gia tin epivarinsi tou perivalontos.
skepsou poso tha kathisterouse to ergo kai poses apo tis gnwstes epiptwseis tha eixe an pigaine sto S.T.E .
to kostos tis kathisterishs logw twn prosfigwn tha itan apogoiteutiko..
opote thewrw eksipni kinisi na paroun amesws tin apofasi ipogeiopiishs xwris na emplakoun me ta ametrita provlimata pou tha dimiourgountan apo mia tetoia antiparathesh...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Mon Oct 18, 2004 11:30 am    Post subject: Reply with quote

Εγώ θα έλεγα ότι η υπογειοποίηση της γραμμής προς Ελληνικό έγινε για να μην μείνουν χωρίς "δουλειά" οι τεχνικές εταιρείες που διαθέτουν τους μετροπόντικες. Τα περί "υπαναχώρησης στις αντιδράσεις των κατοίκων", "περιβαλλοντικής ευαισθησίας" κλπ. τα ακούω τζάμπα και βερεσέ από τον υπουργό και τον κάθε υπεύθυνο. Σιγά μη μας έπιασε τώρα η κάψα για περιβαλλοντική ευαισθησία και συμμετοχική δημοκρατία...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
olympic flame
New Member
New Member


Joined: 11 Mar 2004
Posts: 69
Location: Vouliagmeni

PostPosted: Mon Oct 18, 2004 3:23 pm    Post subject: Υπέρ της υπογειοποίησης Reply with quote

Εγω πάντως θεωρούσα πάντα τεχνικά πολή δύσκολη την υπέργεια γραμμή προς Ελληνικό. Δηλαδή πώς θα υπήρχε μια γραμμή κατά μήκος της Λ.Βουλιαγμένης που θα τέμνει δρόμους και διασταυρώσεις (πολλές, συχνές και με πολή κίνηση)? Ακόμα η νησίδα κατά μήκος της Βουλιαγμνένης είναι κατάφυτη με πολλά δέντρα και θάμνους. Ε, οχι να καταντήσει μια ξερα'ί'λα αλά Αττική οδός η ωραία Λ. Βουλιαγμνένης μας...!

Αρα σημφωνω απολυτα με την υπογειοποίηση της εν λόγω γραμμής...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
mfotinakis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Jun 2004
Posts: 733
Location: Brno,Chania

PostPosted: Mon Oct 18, 2004 8:33 pm    Post subject: Reply with quote

Den pisteuw oti ena ergo toso sintheto kai me toso megalo proipologismo tha allaze mono kai mono gia na doulepsoun ekei metropontikes...
Kai sto katw katw den ginontai alles epektaseis opou xrisimopoiountai metroppontikes ? (pros aigalew as poume)
Den lew pws einai athwoi alla den nomizw na egine auto pou les..
apo tin alli egw proteimw tin ipogeia grammi .. ligoteros thorivos. kai o dromos tha anapneei perisotero..
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Tue Oct 19, 2004 9:21 am    Post subject: Reply with quote

Arrow mfotinakis
Απομένουν τα 350 μέτρα σήραγγας μετά την Ανθούπολη (που αμφιβάλλω αν θα κατασκευαστούν με μετροπόντικα), ό,τι έχει απομείνει από την επέκταση προς Αιγάλεω, και η μικρή επέκταση 1.5 χλμ. προς Χαϊδάρι. Προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια άλλη επέκταση με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση (οι τέσσερις που ανακοινώθηκαν βρίσκονται σε φάση αναζήτησης χρηματοδότησης). Δεν λέω ότι είμαι σίγουρος, αλλά είναι πολύ πιθανό να έγινε έτσι.

Σε συνέχεια του προηγούμενου post μου για την ονομασία και τη δυνατότητα μελλοντικής επέκτασης της Γραμμής 4, έπεσα πάνω σε ένα άρθρο της Ελευθεροτυπίας από τα τέλη του 1997.

"Tη δημιουργία τέταρτης γραμμής Mετρό στον άξονα Nέα Φιλαδέλφεια - Kαλαμάκι, σημαντικές επεκτάσεις προς τα Σπάτα και Nίκαια, καθώς και δημιουργία συμπληρωματικής γραμμής κάτω από τη λεωφόρο Kηφισίας, προβλέπει το πρόγραμμα ανάπτυξης με χρονικό ορίζοντα το 2020, που έχει εκπονήσει η κρατική εταιρεία «Aττικό Mετρό».

Eξετάστηκε ο άξονας Nέα Φιλαδέλφεια - Aμπελόκηποι- Aνάλατος - Kαλαμάκι. Θα ξεκινάει από τη N. Φιλαδέλφεια και θα διέρχεται από τις περιοχές Γαλατσίου, Kυψέλης και Γκύζη μέχρι τη λεωφόρο Aλεξάνδρας, όπου θα διασταυρώνεται με τη γραμμή Πεντάγωνο - Kεραμεικός στο σταθμό Aμπελοκήπων. Θα συνεχίζει μέσω των περιοχών Zωγράφου, Kαισαριανής και Παγκρατίου και θα συναντά τη γραμμή Σεπόλια - Δάφνη στον Aγιο Iωάννη. Στη συνέχεια θα περνά από τη Nέα Σμύρνη και θα καταλήγει στο Kαλαμάκι."
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
woofy
Senior Member
Senior Member


Joined: 23 Jun 2004
Posts: 524
Location: Athens, Greece

PostPosted: Tue Oct 19, 2004 3:39 pm    Post subject: Reply with quote

Mia erotisi gia to Metro...

Yparxei periptosi oi epektaseis gia tis opoies DEN exei eksasfalistei akoma xrimatodotisi na min ginoun katholou??? Confused Confused Confused
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 88, 89, 90  Next
Page 33 of 90

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr