View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Mozart Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Oct 11, 2004 1:48 pm Post subject: |
|
|
Φυσικά το 2ο, εξ'ου και η εξάμηνη διακοπή για να γίνει η τάφρος του σταθμού "πάνω" στην γραμμή.
Άλλη ερώτηση προς όσους έχουν πάρει το μετρό για Πλακεντία.
Στους 2 άλλους σταθμούς που θα γίνουν στη γραμμή (η παραπάνω δημοπράτιση), και έχει γίνει το κέλυφός τους, πως φαίνεται από το τρένο? Μειώνει τη ταχύτητά του όταν περνάει από κει καθόλου, είναι κλεισμένοι με κάποιο διαχωριστικό, ή συμβαίνει κάτι άλλο? Φαίνονται τέλος πάντων από το τρένο? |
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Mon Oct 11, 2004 1:59 pm Post subject: |
|
|
Mozart τα τμήματα από τις πλατφόρμες των σταθμών ξεχωρίζουν καθαρά. Οι σταθμοι είναι κλεισμένοι με κάποιο διαχωριστικό, το οποίο δεν γνωρίζω τι είναι. Το τρένο δεν μειώνει ταχύτητα περνώντας από τους νέους σταθμούς. |
|
Back to top |
|
|
Panagiotis-7 Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 948 Location: Athens
|
Posted: Mon Oct 11, 2004 11:44 pm Post subject: |
|
|
aquaman wrote: | Κι ένα μικρό σχόλιο για τον προαστιακό:
Εκτός απ' το ότι είναι τέλειος έχει προνοήσει για τη διασκέδασή μας.
Να υπενθυμίσω σε όσους το έχουν χρησιμοποιήσει την τέλεια,ερωτική φωνή
της κυρίας ( ψευδής θείας από το βλαχοχώρι...) που αναγγέλει τους σταθμούς:
" Ηπόμενοθ θταθμόθ Νερατζώτιθα..."
Ε ρε γλέντια!
|
H κοπελα που κανει τις ανακοινωσεις δεν ειναι Ελληνιδα αλλα Ελβετιδα και μαλιστα τρομερο μωρο.
Την εχω γνωρισει και γι’αυτο το λεω.
Αλλα δεν ειναι και η καλυτερη επιλογη γι’αυτη τη δουλεια.
Σημερα μερικοι υπευθυνοι του Προαστιακου ειχαν καποια meeting με θεμα τις ανακοινωσεις των σταθμων μεσα στα βαγονια.
Θα ξαναφτιαξουν την κασετα και πιθανοτατα και στην Αγγλικη γλωσσα... |
|
Back to top |
|
|
Mozart Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 6:05 pm Post subject: |
|
|
Μάλλον η επέκταση της νυχτερινής λειτουργίας του Μετρό θα περιοριστεί ως τη 1 τα ξημερώματα , ενώ ενδέχεται να περικοπεί και η ολονύκτια λειτουργία του Τραμ. |
|
Back to top |
|
|
Mozart Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 12:07 pm Post subject: |
|
|
Μια που λέμε για το Ελληνικό, θυμάται μήπως κανείς σε ποια φάση βρίσκεται η επέκταση? Δημοπρατήθηκε ή όχι ακόμα. Θυμάμαι ότι είπαν πως είχε εξασφαλισμένη χρηματοδότηση, αλλά δε ξέρω αν έχει ήδη ανατεθεί σε εργολάβο. |
|
Back to top |
|
|
ioannis31 Stadium Expert
Joined: 18 Feb 2004 Posts: 762 Location: Suburbia
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 12:33 pm Post subject: |
|
|
Το άρθρο στη Ναυτεμπορική από τη σημερινή επίσκεψη του Υπ.ΠΕΧΩΔΕ στα γραφεία της Αττικό Μετρό έχει πολλές και καλές ειδήσεις.
Ναι, θα γίνει και ο σταθμός της Αγίας Παρασκευής
Αλλάζει επίσης η γραμμή προς Ελληνικό και γίνεται υπόγεια. |
|
Back to top |
|
|
Mozart Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 12:59 pm Post subject: |
|
|
Μάλιστα. Σημαντικές ειδήσεις! Συνοψίζοντας έχουμε.
Μετρό Θεσ/νίκης: Έναρξη εργασιών Καλοκαίρι 2005, περάτωση σε 6 χρόνια.
Γραμμή προς Χαϊδάρι: 3 σταθμοί (μέχρι Αιγάλεω) ως το 2007 και άλλος ένας (Χαϊδάρι) το 2008 (συν αμαξοστάσιο στον Ελαιώνα, αλλά σιγά μη φτάσει στον Πειραιά το 2010).
Γραμμή προς Περιστέρι: Γραμμή και 2 σταθμοί από Ιούλιο 2005 έως το 2007, με πρόβλεψη στο τελείωμα για επέκταση προς 2 κατευθύνσεις!
Προς Πλακεντίας. Οι 2 ενδιάμεσοι σταθμοί θα γίνουν από τον Ιούνιο του 2005 σε ένα χρόνο, και η Αγ.Παρασκευή μέχρι το 2008, με διακοπή της γραμμής για 3 μήνες.
Μέχρι εδώ εξασφαλισμένη χρηματοδότηση από Γ ΚΠΣ
Γραμμή προς Ελληνικό (χρηματοδότηση από Ταμείο συνοχής): Θα γίνει υπόγεια γραμμή με 4 σταθμούς. Μειονέκτημα? Διαγωνισμός αρχές 2005 και κατασκευή από 2006-2009. Πλεονέκτημα? Η υπόγεια χάραξη, και η σιγουριά του ΤΣ για το 2009.
Edit. Δεν έγινε κουβέντα για τις γραμμές επί της Κηφησίας προς Μαρούσι και αυτής προς Τραλλέων. |
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 1:23 pm Post subject: |
|
|
Σχόλια:
1. Ο σταθμός της Ανθούπολης είναι προφανώς ο τερματικός σταθμός "Θηβών". Υπήρχε κάποια στιγμή ένας χάρτης που έδειχνε την επέκταση προς Πετρούπολη ως "υπό μελέτη". Ίσως η Γραμμή μπορεί να χαραχτεί ανατολικά προς το Ίλιον μετά τον σταθμό της Πετρούπολης, χωρίς να χρειαστεί να κατασκευαστούν 2 σήραγγες.
2. Οι επεκτάσεις προς Άλσος Βεϊκου (όπως αναφέρεται στο site της Αττικό Μετρό) και Μαρούσι είναι ακόμα σε φάση αναζήτησης χρηματοδότησης, και μάλλον γιαυτό δεν ανακοινώνεται τίποτα (no money, no honey).
3. Η υπογειοποίηση της επέκτασης προς Ελληνικό καθυστερεί για 1 χρόνο τουλάχιστον τη λειτουργία της και αυξάνει το κόστος.
4. Γραμμή 3 στον Πειραιά μέχρι 2010 με τίποτα.
Last edited by exitmusician on Mon Oct 18, 2004 2:31 pm; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
|
Mozart Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 1:32 pm Post subject: |
|
|
Για δώστε τα φώτα σας γιατί δε ξέρω.
Οι επεκτάσεις αυτές προς Πετρούπολη και Λιόσια και προς την περιοχή "Αγ.Ιερόθεου" που λέει, προς τα που είναι σε σχέση με το σταθμό της Θηβών? Βόρεια και δυτικά αντίστοιχα? |
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 1:47 pm Post subject: |
|
|
Ακριβώς, Mozart. Η επέκταση προς Πετρούπολη είχε απεικονιστεί στον χάρτη που προανέφερα στην ίδια ευθεία με τον σταθμό της Θηβών, αλλά πιο βόρεια. Ίσως η χάραξη μετά τη Θηβών να στρίβει προς τα ανατολικά και ο σταθμός της Πετρούπολης να γίνει πάνω στην κούρμπα .
Επίσης οι δηλώσεις του Σουφλιά και τα νέα σχέδια ήδη έχουν περάσει στο site του Μετρό. Ο σταθμός "Θηβών" μετονομάζεται σε "Ανθούπολη".
Last edited by exitmusician on Mon Oct 18, 2004 2:32 pm; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 5:59 pm Post subject: |
|
|
Και άλλο ρεπορτάζ για τη σημερινή σύσκεψη στην Αττικό Μετρό.
http://www.ert.gr/eidiseis/newsDetails.asp?ID=84486
Highlights:
1. Η υπογειοποίηση της επέκτασης προς Ελληνικό θα κοστίσει 30 εκ. Ευρώ επιπλέον (ψιλοπράγματα ) και θα καθυστερήσει την ολοκλήρωση της κατασκευής κατά 6 μήνες.
2. Η επέκταση της Γραμμής 3 προς Πειραιά δεν θα φτάνει μέχρι τον ομώνυμο σταθμό του ΗΣΑΠ αλλά θα πιάνει και Δημοτικό Θέατρο και Μαρίνα Ζέας! Ερώτηση: καταργείται η προτεινόμενη επέκταση του ΗΣΑΠ από Φάληρο προς Πλατεία Κοραή κλπ.; |
|
Back to top |
|
|
gm2263 Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Sat Oct 16, 2004 11:23 am Post subject: |
|
|
Συμπεράσματα:
1. Καινούρια σκαψίματα στην Κηφισίας αν αποφασιστεί προς τα εκεί η επέκταση-παρακλάδι της γραμμής 3. Δεν λέει να ησυχάσει αυτός ο δρόμος.
2. Υπογειοποίηση της επέκτασης προς Ελληνικό; Υπάρχει σοβαρός λόγος γι' αυτό ή απλά το παίζουμε ότι η παρούσα κατάσταση νοιάζεται για την όποια οπτική ή άλλη όχληση; Τελως πάντων, από το site της ΕΤ αναφέρεται καθυστέρηση μόνο 6 μηνων. Ας είναι...
3. Σταθμός Αγ. Παρακευης: Εδώ διαφωνώ ΚΑΘΕΤΑ με την κατασκευή του. Οι κάτοικοι του συγκεκριμένου προαστείου μας έχουν κατ' επανάληψη ματαιώσει έργα με τις προσφυγές τους στο ΣτΕ ή οπουδήποτε αλλού. Πρέπει να μάθουν ότι οι διάφορες κορώνες εντυπωσιασμού έχουν και τίμημα.
Δεν μπορώ να φανταστώ ΤΟ ΧΑΟΣ του να προσπαθεί το λεωφορείο να κινηθεί επί της Μεσογείων ή επί της Αγ. Παρασκευής - Χαλανδρίου on a bad day (και οι κάτοικοι των βορειοανατολικών προαστείων της Αθήνας ξέρου τι εννοώ). Θα ήταν πιό δίκαιο και για τους κατοίκους των άλλων περιοχών, ιδίως των ΗΡΩΩΝ της περιοχής Δουκίσσης Πλακεντίας και Χαλανδρίου οι οποίοι πέρασαν τα ΠΑΝΔΕΙΝΑ με την κατασκευή της Αττικής οδού και των σταθμών του Μετρό-Προαστειακού, να μην υποστούν την επι τρίμηνο ταλαιπωρία της κίνησης απο την επιφάνεια διότι οι κάτοικοι της Αγ. Παρασκευης ήταν δυσκοίλιοι όταν λαμβάνονταν οι αποφάσεις για τη χωροθέτηση των σταθμών του Μετρό. Στο κάτω-κάτω, αυτή η έξτρα ταλαιπωρία της μισής ώρας για να διανύσουν τα 300, 400, 500 μ που απέχει ο σταθμός του νομισματοκοπείου ή του Χαλανδρίου θα θύμιζε στους κατα τα άλλα συμπαθείς Αγιοπαρασκεβιώτες ότι oι αυνανίες πληρώνονται.
ΥΓ. Τα παραπάνω τα έγραψα έχοντας κατα νούν πληροφορίες ότι οι Αγ. Παρασκευή δεν ήθελε σταθμό στην περιοχή της. Αν δεν συνέβη αυτό και απλά δεν έγινε ο σταθμός της Αγ. Παρασκευής διότι "δεν προκάμαμε" λόγω Ολυμπιακών ή ότιδήποτε άλλο, τοτε my mistake και συγνώμη για τις κατηγορίες. Από ότι ξέρω όμως μάλλον ισχύουν τα όσα έγραψα στην προηγούμενη παράγραφο... |
|
Back to top |
|
|
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Sat Oct 16, 2004 12:38 pm Post subject: |
|
|
εγώ θα πρότεινα και μια γραμμή που θα ενώνει τις βόρειες αφετηρίες των επεκτάσεων και θα φτάνει μέχρι τη μαρίνα Ζέας.
Είναι όλες ακτινωτές, χρειάζεται και μια περιμετρική σε στύλ προαστιακού αλλά πιο κεντρική.
|
|
Back to top |
|
|
Nikolas Stadium Expert
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 1068 Location: Άλιμος!
|
Posted: Sat Oct 16, 2004 12:48 pm Post subject: |
|
|
Ωραιες οι επεκτασεις αλλα να δω ποτε θα γινουν!!
Για να φανταστειτε,ουτε ο ιδιος ο Σουφλιας το πολυπιστευει ...Χθες στην συνεντευξη τυπου ειχε ενα ξεκαρδιστικο στιγμιοτυπο...Ετσι λοιπον οπως ανελυε ο Σουφλιας το σκεπτικο του για τις επεκτασεις και ελεγε οτι το ενα εργο θα δημοπρατηθει τοτε το αλλο τοτε λεει στο τελος...
<<ΟΤΑΝ ΒΕΒΑΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΔΙΚΤΥΟ ΜΕΤΡΟ 110 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΑΡΚΕΤΟ..>>
και συνεχιζει...<<Βεβαια για να γινουν ολα αυτα πρεπει πρωτα να ΑΡΧΙΣΟΥΝ και να ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΟΥΝ τα εργα..>>κοντευοντας σχεδον να βαλει τα γελια και ξυνοντας την καραφλα του!! |
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Sat Oct 16, 2004 1:20 pm Post subject: |
|
|
exitmusician wrote: | Ακριβώς, Mozart. Η επέκταση προς Πετρούπολη είχε απεικονιστεί στον χάρτη που προανέφερα στην ίδια ευθεία με τον σταθμό της Θηβών, αλλά πιο βόρεια. Ίσως η χάραξη μετά τη Θηβών να στρίβει προς τα δυτικά και ο σταθμός της Πετρούπολης να γίνει πάνω στην κούρμπα . |
Για Πετρούπολη δεν το βλέπω παιδιά . Μιλάμε για ένα προάστειο που είναι αρκετά αποκομμένο. Όποιος έχει πάει για καφέ στο Terra Petra ή για συναυλία του Παπακωνσταντίνου στο θέατρο πέτρας μπορεί να διαπιστώσει ότι βόρεια της Πετρούπολης έχει μόνο βουνά. Για ποιο λόγο να φτάσει το ΜΕΤΡΟ μέχρι εκει πάνω. Εγώ θα προττιμούσα ο σταθμός να γινόταν εκεί που η Θηβών ενώνεται με τη λεωφόρο Πετρουπόλεως(Εκεί δηλαδή που ξεκινάει η Πετρουπόλεως).
Είχε μάλιστα προταθεί επι Λαλιώτη αν δεν κάνω λάθος η επέκταση του ΜΕΤΡΟ αλλά ο δήμαρχος του Ιλίου(Κουκουβίνος) αρνήθηκε γιατί πίστευε ότι ο δήμος του θα κατέληγε σε κέντρο διερχομένων !! Τώρα η περιοχή στο εν λόγω σημείο έχει κατακληστεί με κτήρια αλλά κάπου μπορούσε να βρεθεί χώρος με κάποια απαλωτρίωση για να φτιαχτεί σταθμός και πάρκινγκ. Τα παραπάνω (σχετικά με το Κουκουβίνο) τα λέω με κάθε επιφύλαξη καθώς τα διάβασα σε αφίσα του αντιπολιτευόμενου δημάρχου έξω από την Εθνική τράπεζα που είναι κοντά στη Κεντρική πλατεία Ιλίου(ή αλλιώς Γεννηματά)
Αν γινόταν λοιπόν ο συγκεκριμένος σταθμός θα εξυπηρετούσε και τη Πετρούπολη (Με λεωφορεία που κατεβαίνουν την Πετρουπόλεως σε 5-10') και το Ιλιον και τη Παλατιανή καθώς και τις βόρειες συνοικίες του Περιστερίου.
Σχετικά με αυτό που ειπώθηκε για τη Θηβών και το που βρίσκεται η Πετρούπολη θα πω ότι η Πετρούπολη είναι Βόρειο-Βορειο-Δυτικά του τελειώματος της Θηβών(Εκεί που τώρα υπάρχουν Goodys). Η Θηβών για όσους έχουν χρόνια να την ανέβουν δεν τελειώνει πλέον στο σταυροδρόμι Ιδομενέως-Πετρουπόλεως-Θηβών αλλά ανεβαίνει και άλλο προς τα πάνω με κατεύθυνση Βόρεια και λοξώς δεξιά(Βόρειο-Βορειο-Ανατολικά είναι η σωστή φράση) και συναντάει μετά από 500-800 μέτρα την Αγίου Νικολάου. |
|
Back to top |
|
|
worldofjustice Stadium Expert
Joined: 03 Sep 2004 Posts: 983 Location: Zurich
|
Posted: Sat Oct 16, 2004 10:08 pm Post subject: |
|
|
Καλές οι επεκτάσεις, αλλά έτσι όπως διαμορφώνεται το δίκτυο, είναι ανάγκη
να κατασκευαστεί και ένας δακτύλιος που θα τις ενώνει μεταξύ τους.
Αλλιώς για να πας από μια γραμμή σε οποιαδήποτε άλλη θα πρέπει να
περνάς αναγκαστικά από το κέντρο. Δημιουργώντας έτσι και
πρόβλημα συμφόρησης, το οποίο είναι προφανές
αύξηση μέσου χρόνου διαδρομής (π.χ. για να πεταχτεί ένας
από το Αιγάλεω ή το Xαιδάρι, στο Περιστέρι - που είναι δίπλα - θα πρέπει
να περάσει από καμιά 15αριά σταθμούς)
πρόβλημα αξιοπιστίας (φανταστείτε ένα ατύχημα στο κέντρο
ή μια βλάβη που καθυστερεί τους συρμούς --> θα αχρηστευτεί όλο το
δίκτυο). |
|
Back to top |
|
|
Panagiotis-7 Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 948 Location: Athens
|
Posted: Sun Oct 17, 2004 2:02 am Post subject: |
|
|
Ακουσε κανεις την καινουρια ταινια που παιζει στα βαγονια του Προαστιακου;
Πολυ καλη... |
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Sun Oct 17, 2004 11:21 am Post subject: |
|
|
Για πρώτη φορά, η ονοματοδοσία των νέων γραμμών γίνεται πιο συγκεκριμένη. Η επέκταση Πανόρμου-Μαρούσι ονομάζεται "Γραμμή 3α", ενώ η γραμμή Πανεπιστήμιο-Άλσος Βεΐκου ονομάζεται "Γραμμή 4". Σκέφτομαι αν η ονομασία αυτής της επέκτασης ως Γραμμή 4 (και όχι π.χ. Γραμμή 2α) σημαίνει ότι υπάρχουν σκέψεις για την μεταγενέστερη (2020) επέκταση προς νότια, εκεί που τώρα υπάρχει μόνο δίκτυο τραμ (Ν. Σμύρνη κλπ.) Άλλωστε, γραμμή Μετρό με 6 σταθμούς είναι λίγο "κολοβή".
Επίσης στα:
http://briefcase.pathfinder.gr/zoom/exitmusician/24554/328150
και
http://briefcase.pathfinder.gr/zoom/exitmusician/24554/328151
ανέβασα έναν συνοπτικό πίνακα με τα στοιχεία των υπό κατασκευή και υπό σχεδιασμό επεκτάσεων του Μετρό, καθώς και τον ανανεωμένο χάρτη του Μετρό που τις απεικονίζει. Και τα δύο αρχεία είναι από το site της Αττικό Μετρό. |
|
Back to top |
|
|
mfotinakis Stadium Expert
Joined: 06 Jun 2004 Posts: 733 Location: Brno,Chania
|
Posted: Mon Oct 18, 2004 7:27 am Post subject: |
|
|
exit Quote: | 1. Η υπογειοποίηση της επέκτασης προς Ελληνικό θα κοστίσει 30 εκ. Ευρώ επιπλέον (ψιλοπράγματα Evil or Very Mad) και θα καθυστερήσει την ολοκλήρωση της κατασκευής κατά 6 μήνες. |
file exit epetrepse mou na diafwnisw simfona panta me vasi auta pou diavasa sta nea.
i lisi tis ipergias grammis pros elliniko tha kostize men 40ek eurw ligotera alla giati katargithike ? giati antidrousan oi katoikoi gia tin epivarinsi tou perivalontos.
skepsou poso tha kathisterouse to ergo kai poses apo tis gnwstes epiptwseis tha eixe an pigaine sto S.T.E .
to kostos tis kathisterishs logw twn prosfigwn tha itan apogoiteutiko..
opote thewrw eksipni kinisi na paroun amesws tin apofasi ipogeiopiishs xwris na emplakoun me ta ametrita provlimata pou tha dimiourgountan apo mia tetoia antiparathesh... |
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Mon Oct 18, 2004 11:30 am Post subject: |
|
|
Εγώ θα έλεγα ότι η υπογειοποίηση της γραμμής προς Ελληνικό έγινε για να μην μείνουν χωρίς "δουλειά" οι τεχνικές εταιρείες που διαθέτουν τους μετροπόντικες. Τα περί "υπαναχώρησης στις αντιδράσεις των κατοίκων", "περιβαλλοντικής ευαισθησίας" κλπ. τα ακούω τζάμπα και βερεσέ από τον υπουργό και τον κάθε υπεύθυνο. Σιγά μη μας έπιασε τώρα η κάψα για περιβαλλοντική ευαισθησία και συμμετοχική δημοκρατία... |
|
Back to top |
|
|
olympic flame New Member
Joined: 11 Mar 2004 Posts: 69 Location: Vouliagmeni
|
Posted: Mon Oct 18, 2004 3:23 pm Post subject: Υπέρ της υπογειοποίησης |
|
|
Εγω πάντως θεωρούσα πάντα τεχνικά πολή δύσκολη την υπέργεια γραμμή προς Ελληνικό. Δηλαδή πώς θα υπήρχε μια γραμμή κατά μήκος της Λ.Βουλιαγμένης που θα τέμνει δρόμους και διασταυρώσεις (πολλές, συχνές και με πολή κίνηση)? Ακόμα η νησίδα κατά μήκος της Βουλιαγμνένης είναι κατάφυτη με πολλά δέντρα και θάμνους. Ε, οχι να καταντήσει μια ξερα'ί'λα αλά Αττική οδός η ωραία Λ. Βουλιαγμνένης μας...!
Αρα σημφωνω απολυτα με την υπογειοποίηση της εν λόγω γραμμής... |
|
Back to top |
|
|
mfotinakis Stadium Expert
Joined: 06 Jun 2004 Posts: 733 Location: Brno,Chania
|
Posted: Mon Oct 18, 2004 8:33 pm Post subject: |
|
|
Den pisteuw oti ena ergo toso sintheto kai me toso megalo proipologismo tha allaze mono kai mono gia na doulepsoun ekei metropontikes...
Kai sto katw katw den ginontai alles epektaseis opou xrisimopoiountai metroppontikes ? (pros aigalew as poume)
Den lew pws einai athwoi alla den nomizw na egine auto pou les..
apo tin alli egw proteimw tin ipogeia grammi .. ligoteros thorivos. kai o dromos tha anapneei perisotero.. |
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Tue Oct 19, 2004 9:21 am Post subject: |
|
|
mfotinakis
Απομένουν τα 350 μέτρα σήραγγας μετά την Ανθούπολη (που αμφιβάλλω αν θα κατασκευαστούν με μετροπόντικα), ό,τι έχει απομείνει από την επέκταση προς Αιγάλεω, και η μικρή επέκταση 1.5 χλμ. προς Χαϊδάρι. Προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια άλλη επέκταση με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση (οι τέσσερις που ανακοινώθηκαν βρίσκονται σε φάση αναζήτησης χρηματοδότησης). Δεν λέω ότι είμαι σίγουρος, αλλά είναι πολύ πιθανό να έγινε έτσι.
Σε συνέχεια του προηγούμενου post μου για την ονομασία και τη δυνατότητα μελλοντικής επέκτασης της Γραμμής 4, έπεσα πάνω σε ένα άρθρο της Ελευθεροτυπίας από τα τέλη του 1997.
"Tη δημιουργία τέταρτης γραμμής Mετρό στον άξονα Nέα Φιλαδέλφεια - Kαλαμάκι, σημαντικές επεκτάσεις προς τα Σπάτα και Nίκαια, καθώς και δημιουργία συμπληρωματικής γραμμής κάτω από τη λεωφόρο Kηφισίας, προβλέπει το πρόγραμμα ανάπτυξης με χρονικό ορίζοντα το 2020, που έχει εκπονήσει η κρατική εταιρεία «Aττικό Mετρό».
Eξετάστηκε ο άξονας Nέα Φιλαδέλφεια - Aμπελόκηποι- Aνάλατος - Kαλαμάκι. Θα ξεκινάει από τη N. Φιλαδέλφεια και θα διέρχεται από τις περιοχές Γαλατσίου, Kυψέλης και Γκύζη μέχρι τη λεωφόρο Aλεξάνδρας, όπου θα διασταυρώνεται με τη γραμμή Πεντάγωνο - Kεραμεικός στο σταθμό Aμπελοκήπων. Θα συνεχίζει μέσω των περιοχών Zωγράφου, Kαισαριανής και Παγκρατίου και θα συναντά τη γραμμή Σεπόλια - Δάφνη στον Aγιο Iωάννη. Στη συνέχεια θα περνά από τη Nέα Σμύρνη και θα καταλήγει στο Kαλαμάκι." |
|
Back to top |
|
|
woofy Senior Member
Joined: 23 Jun 2004 Posts: 524 Location: Athens, Greece
|
Posted: Tue Oct 19, 2004 3:39 pm Post subject: |
|
|
Mia erotisi gia to Metro...
Yparxei periptosi oi epektaseis gia tis opoies DEN exei eksasfalistei akoma xrimatodotisi na min ginoun katholou??? |
|
Back to top |
|
|
|