|
stadia.gr/forum Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 767
|
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1005 Location: athens
|
Posted: Sun Apr 09, 2023 4:04 pm Post subject: |
|
|
Δεν το έχω κρύψει, κατάγομαι από την Ήπειρο, Θεσπρωτία, θέλω και επιθυμώ την ανάπτυξη της.
Διάβασα ένα άρθρο, αιχμηρό, ενός συμπατριώτη μου, για την Θεσπρωτία, σε σχέση με τίς υποδομές της .
Προς Θεού, δεν υιοθετώ την αντιπαλότητα που εκφράζει..όχι
Απλώς, ως καταγραφή, ποιες είναι οι προτεραιότητες τής παραθαλάσσιας Ηπείρου
https://www.thesprotikospalmos.gr/egklimatoyn-xana-enantia-stin-thesprotia/ |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Wed Apr 12, 2023 12:28 am Post subject: |
|
|
Η μια μαλακία μετά την άλλη. Πίνουν κάτι και δε μας λένε? Ο τύπος τώρα τι έκανε, πήρε το μολύβι και σχεδίασε γραμμές πάνω στο χάρτη? Του πε κανείς ότι οι άλλες χώρες φτιάξανε παραλία-παραλία το δρόμο τους? Συνεννοήθηκε με τους Αλβανούς να περάσουν το δρόμο απ' τους Αγ. Σαράντα Χιμάρα κλπ που το μόνο επίπεδο μέρος είναι ένα τετραγωνικό μέτρο πριν τον Αυλώνα? Οι οποίοι άλλωστε δεν αποφάσισαν τίποτα...Σιγά μην είναι και κάμπος της Θεσσαλίας ο δρόμος για Ηγουμενίτσα! Εκτός και εξαφανίσει τα βουνά όταν βγει βουλευτής. Ρε άνθρωπε ούτε την εποχή του βαθιού πασόκ δεν ακούγαμε τέτοιες σαχλαμάρες, βρες κάτι άλλο να ασχοληθείς, πάνε κάνε κανα εμφύτευμα. Ή έστω πάνε μια βόλτα μέχρι την Τεργέστη να δεις πόσο γαλάζιος είναι ο γαλάζιος άξονας και άσε μας στην ησυχία μας. |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 767
|
|
Back to top |
|
|
bill77 Full Member
Joined: 15 Jan 2011 Posts: 248
|
|
Back to top |
|
|
apapa Full Member
Joined: 17 Jan 2011 Posts: 345
|
Posted: Wed Apr 12, 2023 6:04 pm Post subject: |
|
|
Πολυ ευχαριστα τα νεα απο το μετωπο Αμβρακιας-Ακτιου-Λευκαδας.
Μακαρι να κλεισει σιγα σιγα το κομματι μεχρι πριν το Καστρο Λευκαδας και να εχουμε εντος του 2023 καλα νεα και για την υποθαλασσια Λευκαδας. |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Thu Apr 13, 2023 10:16 am Post subject: |
|
|
Εντάξει,σαν το Γιάννινα- Κακαβιά .Προεκλογική εξαγγελία. |
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2297 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Fri Apr 14, 2023 11:17 am Post subject: |
|
|
Για ποιο λόγο εξαγγελία; Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τον διαγωνισμό βλέπω ότι είναι. |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sun Apr 16, 2023 10:01 pm Post subject: |
|
|
Μια και θίξαμε την Πατρών Πύργου πριν μέρες, χωρίς να θέλω να πω τίποτα κακό, αλλά και απ' τις δορυφορικές, δε φαίνεται να κινούνται τα πράγματα, αν και πέρασα από δίπλα προχτές, ήταν βράδυ δεν έβλεπα τίποτα, επισκέφθηκα λίγο το τμήμα εδώ στην Αμαλιάδα, δεν είδα ιδιαίτερη κινητικότητα. Ίσως συνήθισα κι απ την UMB στη Ρουμανία που φτιάχνει αυτή τη στιγμή καμιά 500αριά χλμ αυτοκ/μου και πάει σφαίρα, ας ελπίσουμε ότι δεν κινούμαστε σε ρυθμούς παλαιού πασόκ, μια άνω διάβαση φέτος, ένας οχετός του χρόνου κλπ... |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 767
|
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 767
|
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Thu Apr 20, 2023 1:27 pm Post subject: |
|
|
Τι εννοείς? |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 767
|
Posted: Thu Apr 20, 2023 3:54 pm Post subject: |
|
|
Ότι θα κατασκευαστει με σημαντικό κόστος ένας δρόμος με ανεπαρκή τελικώς χαρακτηριστικά για το σκοπό που πρέπει να επιτελέσει. Έτσι αντι να είναι όχημα ανάπτυξης για το μέλλον και το τουριστικό προιόν που θέλει να πουλήσει η περιοχή, θα είναι μόνο σπάτάλη (ιδιωτικού κατά ένα μέρος) χρήματος. |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Thu Apr 20, 2023 10:12 pm Post subject: |
|
|
Δηλαδή έπρεπε να γίνει αυτοκ/μος? Μήπως είναι λίγο υπερβολή. Άλλα κι άλλα περιμένουν στη σειρά. Με το Ν. Σάντα-Άσσηρος τι γίνεται? Παράκαμψη Αγρινίου (αυτά τα 7 χλμ. που πάνε Καρπενήσι)? |
|
Back to top |
|
|
apapa Full Member
Joined: 17 Jan 2011 Posts: 345
|
Posted: Fri Apr 21, 2023 8:55 pm Post subject: |
|
|
Δεν νομιζω οτι χρειαζεται να γινει αυτοκινητοδρομος εκει.
Ας μην γελιομαστε οι μεγαλοι αυτοκινητοδρομοι μας τελειωσαν με οσους ολοκληρωθηκαν ηδη, με εξαιρεση τον Ε65 που απομενει και τον ΒΟΑΚ που θα ξεκινησει.
Απο κει και περα η χωρα χρειαζεται δρομους ταχειας κυκλοφορας με συγχρονα ασφαλη χαρακτηριστικα (καλη αασφαλτο, καλη διαγραμμιση, καλο φωτισμο, κυκλικους κομβους και οχι ισοπεδες διασταυρωσεις κτλ.) και στη λογικη του δρομου Αγιος Νικολαος - Ακτιο δλδ 2+1 λωριδες που θα εναλλασσονται μεταξυ των ρευματων κυκλοφοριας ωστε να επιτρεπουν περιοδικα ασφαλεις προσπερασεις.
Εχοντας κανει το Μεσσηνη-Γιαλοβα-Πυλος και Μεσσηνη-Φοινικουντα πριν 3 καλοκαιρια, μπορω να πω οτι το πρωτο ειναι μια χαρα για αυτο που καλειται να κανει, Αυγουστο μηνα πηγαμε και ηρθαμε απο Καλαματα - Γιαλοβα/Πυλο και πισω ανετα χωρις καθυστερησεις και χωρις να τρεχουμε.
Αντιθετως θα προτιμουσα σημαντικη βελτιωση στο Μεσσηνη-Φοινικουντα.
Επομενως αντι για Φαραωνικα εργα και πεταμενα τσιμεντα προτιμω μεταξυ βασικων κομβων ανετους δρομους 2+1 και για κατι καλυτερο ταχειας κυκλοφοριας τυπου Βαρης-Κορωπιου αλλα μεχρι εκει.
Για οτιδηποτε αλλο δρομους 1+1 τυπου Ηρακλειο - Αγια Βαρβαρα με μια μεγαλη λωριδα ανα κατευθυνση και μια ανετη ΛΕΑ.
Με αυτους τους 3 τυπους δρομων καλυπτεις κατ'εμε το 95% των αναγκων της επικρατειας για πολλες δεκαετιες. |
|
Back to top |
|
|
cruiser Junior Member
Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Sat Apr 22, 2023 9:40 am Post subject: |
|
|
Το πρόβλημα είναι ότι αυτοί οι δρόμοι των 11 μ. είναι δύσκολοι για νησιά μεγάλα όπως η Εύβοια, που οι χαρτογιακάδες της ΕΕ, θεωρούν ότι είναι αρκετοί.
Στην Κρήτη κάνεις αυτοκινητόδρομο και στην Εύβοια αντί να κάνεις ένα ταχείας κυκλοφορίας 2+2. τουλάχιστον στο τμήμα Ψαχνά - Αλιβέρι, πας να κάνεις παρακάμψεις και άλλες βλακείες.
Τα 11 μ. από Αλιβέρι και μετά προς Κύμη/Κάρυστο και βόρεια των Ψαχνών καλύπτουν την κυκλοφορία, ακόμα καλύτερα ένας δρόμος 2+1 .
Η Εύβοια δεν έχει ούτε το 5 % του τουρισμού που θα μπορούσε να έχει, ούτε της μόνιμης διαμονής, αλλά και της υπόλοιπης ανάπτυξης, ακριβώς λόγω του απαράδεκτου οδικού της δικτύου. |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1005 Location: athens
|
Posted: Sat Apr 22, 2023 11:51 am Post subject: |
|
|
@ cruiser. Έχοντας προσωπική εμπειρία, η σύζυγος μου ως εκπαιδευτικός έκανε δύο χρόνια στην Β.Ευβοια, προσυπογράφω όσα αναφέρεις. Προσθέτω δε και το πολύ σημαντικό έργο, απαιτείται σίγουρα σήραγγα, για το τμήμα Ψαχνών - Λίμνης, παραθαλάσσια χάραξη... Σε συζητήσεις τότε με τοπικούς παράγοντες,μου ανέφεραν πως αυτό το έργο δεν γίνεται γιατί υπάρχει βέτο από συμφέροντα... |
|
Back to top |
|
|
apapa Full Member
Joined: 17 Jan 2011 Posts: 345
|
Posted: Sat Apr 22, 2023 2:32 pm Post subject: |
|
|
Η βορεια Ευβοια ειχε μια τρομερη ευκαιρια οταν επρεπε να γινει γεφυρα στην ΠΑΘΕ για να παρακαμψει το πεταλο Μαλιακου και να περναγε απο Ασπρονερι - Στρογγυλή - Λιχαδονησια - Βορεια Ευβοια - ηπειρωτικη Ελλαδα.
Θα αποκτουσε τρελη προσβαση παρακαμπτωντας την Χαλκιδα.
Προφανως Χαλκιδιωτικα συμφεροντα και συμφεροντα περιξ του Μαλιακου δεν το επετρεψαν και πουλησαν και την παραμυθα περι σεισμογενους περιοχης και πρασινα αλογα που θα εριχνε μια γεφυρα οταν στο Ριο - Αντιριο η Γεφυρα καθεται πανω σε ενεργο ρηγμα και εχει κατασκευαστει με απιστευτες προδιαγραφες και αντισεισμικες και για αερα.
Επισης μην συγκρινουμε την Κρητη με την Ευβοια.
Η Κρητη ειναι νο1 στη χωρα σε πτησεις τσαρτερ δεκαετιες τωρα και σταθερα νο2-3 το Καζαντζακης σε πτησεις μετα την Αθηνα - Θεσσαλονικη.
Τον τουρισμο που εχει η Κρητη δεν τον εχει δει ποτέ η Ευβοια και δεν θα τον δει ποτέ, καλως ή κακώς είναι ωραιο νησι αλλα δεν εχει την ιστορια και τις τουριστικες υποδομες της Κρητης. Οποτε το να λεμε οτι στην Κρητη κανεις ΒΟΑΚ και στην Ευβοια οχι ειναι αστοχο παραδειγμα, δεν θα μπορουσες ποτε οικονομοτεχνικα να δικαιολογησεις στην Ευβοια τετοιο δρομο. Εδω για τον Ε65, ακομα και την Ιονια και ειναι αμφιβολο αν "βγαζουν" τα λεφτα τους κατασκευασμενοι ως κλειστοι αυτοκινητοδρομοι.
Επιμενω περιοχες οπως η Ευβοια, η υπολοιπη Κρητη, η Πελοποννησος κτλ καλυπτονται επαρκως με δικτυο 1+1 συν ΛΕΑ και σε ελαχιστες περιπτωσεις με δρομους 2+1.
Ακομα και συνδετηριοι πολεων οπως το Αγρινιο δεν δικαιολογουν κλειστο αυτοκινητοδρομο. Ουτε καν το Αμβρακια - Ακτιο επρεπε να ειναι κλειστος. Εχοντας κανει τον παλιο επι 10+ χρονια σερι, το Ακτιο-Αμβρακια στην καλυτερη επρεπε να ειναι ταχειας κυκλοφοριας με κυκλικους κομβους οπως πολλοι δρομοι στην Ιταλια, στη χειροτερη 2+1 οπως το Ακτιο - Αγιος Νικολαος. Και η διπλη συνδεση Λευκαδας επρεπε να ειναι 1+1 και ΛΕΑ.
Αν αντεχει και ειναι καλα το Ηρακλειο - Αγια Βαρβαρα με 1+1 και ΛΕΑ που σηκωνει τοσες νταλικες και φορτηγα για Τυμπακι, η διπλη συνδεση Λευκαδας με τη Λευκαδα νεκρη Οκτωβρη με Ιουνη, δεν χρειαζεται κατι παραπανω απο 1+1.
Ακομα και το Πρεβεζα - Ηγουμενιτσα παραλιακα χρειαζεται ενα καλο φαρδυ 1+1 και ΛΕΑ και σε ελαχιστα σημεια 2+1 και ειναι κομπλε.
Οπως και το Αρτα - Πρεβεζα με 2+1 κατα τοπους και 1+1 και ΛΕΑ ειναι κομπλε.
Ακομα και ο Ε65 θα μπορουσε να ειναι συνδυασμος ταχειας κυκλοφοριας με κυκλικους κομβους κοντα σε αστικα κεντρα και στο υπολοιπο κομματι του 2+1.
Πρεπει να παμε σε ρεαλιστικους σχεδιασμους και οικονομοτεχνικες λυσεις καθως δεν εχουμε τα λεφτα για κατασκευες ή συντηρησεις φαραωνικων εργων. |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 767
|
Posted: Sat Apr 22, 2023 4:07 pm Post subject: |
|
|
Θα ήθελα να σας επισημάνω το παρακάτω link:
https://en.wikipedia.org/wiki/Federal-Aid_Highway_Act_of_1956
Είναι στα αγγλικά και θα δώσω εν συντομία την ουσία.
Ο Πρόεδρος των ΗΠΑ Dwight D. Eisenhower το 1956 υπέγραψε, ας πούμε την νομοθετική πράξη, για τον προγραμματισμό και την κατασκευή 66 000 Km καινούργιων αυτοκινητοδρόμων τουλάχιστον με 2 λωρίδες και ΛΕΑ ανα κατεύθυνση ή και περισσότερες σε καποιες περιπτώσεις για να δημιουργηθεί ένα σύγχρονο για εκείνη την εποχή δίκτυο αυτοκινητοδρόμων στις ΗΠΑ, το περίφημο Interstate Highway system. Αυτο το δίκτυο με τις αυστηρές προδιαγραφές σχεδιασμού και κατασκευής, έφτασε να κατασκευαζεται μέχρι και την δεκαετία του 90 ενώ πάρα πολλά τμήματα σε αυτούς τους δρόμους ανακατασκευαστηκαν και απέκτησαν περισσότερες λωρίδες κυκλοφορίας απο τότε. Αυτο το σύστημα είναι σήμερα η καρδιά του συστήματος οδικών μεταφορών στις ΗΠΑ. Οι προδιαγραφές που έθεσε, ότι όλες οι διασταυρώσεις με αλλους δρόμους και Σιδηροδρομικες Γραμμές θα είναι ανισόπεδες, ότι για να μπω και να βγω απο τον αυτοκινητόδρομο θα πρέπει υποχρεωτικά να υπάρχει ανισόπεδος κόμβος με λωρίδα επιδραδυνσης και επιτάχυνσης, ότι θα υπάρχει ελάχιστη απόσταση απο την οποια ο νέος δρόμος θα διέρχεται απο χωριά και πόλεις και πλήθος άλλων είναι πλέον τα standards σε όλο το πλανήτη (ναι προφανώς χρησιμοποιήθηκαν και βελτιώθηκαν απο τους Αμερικάνους, οι σχεδιαστικές καινοτομίες των Γερμανών της εποχής του Χιτλερ). Τι θέλω να πω. Πρέπει να έχουμε όραμα ασχέτως αν έχουμε σήμερα την δυνατότητα (λεφτά στο ταμείο) να υλοποιήσουμε το όραμα. Σταδιακά, σιγά σιγά μπορεί να γίνει πράξη. Δεν πρέπει να ξεχνάμε κάτι. Τα κατασκευαστικά έργα είναι μοχλός ανάπτυξης της οικονομίας καθόσον απο επενδύονται χρήματα σε αρκετές διαφορετικές δουλειές ενώ με την λειτουργία τους επιτρέπουν την οικονομική ανάπτυξη. Έτσι όποτε βλέπω να γράφεται για 2+1 εναλλαξ ή για μία λωρίδα + ΛΕΑ, εδώ μέσα, με πιάνει μια μια στεναχώρια. |
|
Back to top |
|
|
cruiser Junior Member
Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Sun Apr 23, 2023 12:18 pm Post subject: |
|
|
Η Κρήτη ανέπτυξε τουρισμό, γιατί βρέθηκαν πλούσιοι Κρητικοί και έφτιαξαν μεγάλα ξενοδοχεία, στο βόρειο κομμάτι, που δεν έχει και την καλύτερη θάλασσα, αφού σκάει ο βοριάς πάνω του.
Ο τουρισμός έφερε ανάπτυξη και η ανάπτυξη φέρνει τουρισμό και επενδύσεις.
Η Εύβοια είχε πολλές βιομηχανίες και βιοτεχνίες, αγροτική παραγωγή και ζούσε από αυτή, ενώ είχε και κόσμο στην ναυτιλία.
Ο τουρισμός δεν ανέβηκε, γιατί οι κακοί δρόμοι, δεν επιτρέπουν την λειτουργία μεγάλων ξενοδοχείων.
Βέβαια σιγά σιγά γίνονται, αλλά η ανάγκη των δρόμων είναι μεγάλη.
Δεν είπα να γίνει κλειστός αυτοκινητόδρομος. Είπα για ταχείας κυκλοφορίας 2+2, όπως αυτός στην Θεσσαλία που φτιάχνει η περιφέρεια. Και αυτό μόνο στο τμήμα από Ψαχνά μέχρι Αλιβέρι. Από Κάρυστο μέχρι Λέπουρα έχει φτιαχτεί κατά 70 % ένας δρόμος 11 μ πλάτους και από Λέπουρα μέχρι την έξοδο στο Αιγαίο στην περιοχή της Κύμης, είναι εύκολο να γίνει γιατί είναι επίπεδη περιοχή.
Στην Βόρεια Εύβοια, από Ψαχνά και πάνω, επίσης ένας δρόμος 11 μ πλάτος θα δώσει λύση, αρκεί να έχει καλή χάραξη.
Δεν ζητάμε φαραωνικά πράγματα, αλλά από Ψαχνά μέχρι Αλιβέρι, πρέπει να γίνει δρόμος. Δεν μπορεί σε επίπεδο μέρος να έχεις μωτ 50-60 χαω. |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 767
|
|
Back to top |
|
|
apapa Full Member
Joined: 17 Jan 2011 Posts: 345
|
Posted: Sun Apr 23, 2023 11:08 pm Post subject: |
|
|
cruiser wrote: | Η Κρήτη ανέπτυξε τουρισμό, γιατί βρέθηκαν πλούσιοι Κρητικοί και έφτιαξαν μεγάλα ξενοδοχεία, στο βόρειο κομμάτι, που δεν έχει και την καλύτερη θάλασσα, αφού σκάει ο βοριάς πάνω του.
Ο τουρισμός έφερε ανάπτυξη και η ανάπτυξη φέρνει τουρισμό και επενδύσεις.
Η Εύβοια είχε πολλές βιομηχανίες και βιοτεχνίες, αγροτική παραγωγή και ζούσε από αυτή, ενώ είχε και κόσμο στην ναυτιλία.
Ο τουρισμός δεν ανέβηκε, γιατί οι κακοί δρόμοι, δεν επιτρέπουν την λειτουργία μεγάλων ξενοδοχείων.
Βέβαια σιγά σιγά γίνονται, αλλά η ανάγκη των δρόμων είναι μεγάλη.
Δεν είπα να γίνει κλειστός αυτοκινητόδρομος. Είπα για ταχείας κυκλοφορίας 2+2, όπως αυτός στην Θεσσαλία που φτιάχνει η περιφέρεια. Και αυτό μόνο στο τμήμα από Ψαχνά μέχρι Αλιβέρι. Από Κάρυστο μέχρι Λέπουρα έχει φτιαχτεί κατά 70 % ένας δρόμος 11 μ πλάτους και από Λέπουρα μέχρι την έξοδο στο Αιγαίο στην περιοχή της Κύμης, είναι εύκολο να γίνει γιατί είναι επίπεδη περιοχή.
Στην Βόρεια Εύβοια, από Ψαχνά και πάνω, επίσης ένας δρόμος 11 μ πλάτος θα δώσει λύση, αρκεί να έχει καλή χάραξη.
Δεν ζητάμε φαραωνικά πράγματα, αλλά από Ψαχνά μέχρι Αλιβέρι, πρέπει να γίνει δρόμος. Δεν μπορεί σε επίπεδο μέρος να έχεις μωτ 50-60 χαω. |
Συμφωνω το ιδιο λεμε.
Ισως το 2+2 δεν ειναι εφικτο για την Ευβοια σε μεγαλο κομματι. Ισως το 2+1 ειναι πιο ρεαλιστικο και το 1+1 με ανετη ΛΕΑ για το υπολοιπο.
Απο το τιποτα τωρα θα ειναι κοσμογονια. |
|
Back to top |
|
|
apapa Full Member
Joined: 17 Jan 2011 Posts: 345
|
Posted: Sun Apr 23, 2023 11:14 pm Post subject: |
|
|
Engineer wrote: | Θα ήθελα να σας επισημάνω το παρακάτω link:
https://en.wikipedia.org/wiki/Federal-Aid_Highway_Act_of_1956
Είναι στα αγγλικά και θα δώσω εν συντομία την ουσία.
Ο Πρόεδρος των ΗΠΑ Dwight D. Eisenhower το 1956 υπέγραψε, ας πούμε την νομοθετική πράξη, για τον προγραμματισμό και την κατασκευή 66 000 Km καινούργιων αυτοκινητοδρόμων τουλάχιστον με 2 λωρίδες και ΛΕΑ ανα κατεύθυνση ή και περισσότερες σε καποιες περιπτώσεις για να δημιουργηθεί ένα σύγχρονο για εκείνη την εποχή δίκτυο αυτοκινητοδρόμων στις ΗΠΑ, το περίφημο Interstate Highway system. Αυτο το δίκτυο με τις αυστηρές προδιαγραφές σχεδιασμού και κατασκευής, έφτασε να κατασκευαζεται μέχρι και την δεκαετία του 90 ενώ πάρα πολλά τμήματα σε αυτούς τους δρόμους ανακατασκευαστηκαν και απέκτησαν περισσότερες λωρίδες κυκλοφορίας απο τότε. Αυτο το σύστημα είναι σήμερα η καρδιά του συστήματος οδικών μεταφορών στις ΗΠΑ. Οι προδιαγραφές που έθεσε, ότι όλες οι διασταυρώσεις με αλλους δρόμους και Σιδηροδρομικες Γραμμές θα είναι ανισόπεδες, ότι για να μπω και να βγω απο τον αυτοκινητόδρομο θα πρέπει υποχρεωτικά να υπάρχει ανισόπεδος κόμβος με λωρίδα επιδραδυνσης και επιτάχυνσης, ότι θα υπάρχει ελάχιστη απόσταση απο την οποια ο νέος δρόμος θα διέρχεται απο χωριά και πόλεις και πλήθος άλλων είναι πλέον τα standards σε όλο το πλανήτη (ναι προφανώς χρησιμοποιήθηκαν και βελτιώθηκαν απο τους Αμερικάνους, οι σχεδιαστικές καινοτομίες των Γερμανών της εποχής του Χιτλερ). Τι θέλω να πω. Πρέπει να έχουμε όραμα ασχέτως αν έχουμε σήμερα την δυνατότητα (λεφτά στο ταμείο) να υλοποιήσουμε το όραμα. Σταδιακά, σιγά σιγά μπορεί να γίνει πράξη. Δεν πρέπει να ξεχνάμε κάτι. Τα κατασκευαστικά έργα είναι μοχλός ανάπτυξης της οικονομίας καθόσον απο επενδύονται χρήματα σε αρκετές διαφορετικές δουλειές ενώ με την λειτουργία τους επιτρέπουν την οικονομική ανάπτυξη. Έτσι όποτε βλέπω να γράφεται για 2+1 εναλλαξ ή για μία λωρίδα + ΛΕΑ, εδώ μέσα, με πιάνει μια μια στεναχώρια. |
Ενδιαφέρον αλλα μια μια σημαντικη σημαντικοτατη σημειωση. Η παραπομπη σου αφορα την πλουσιοτερη και ισχυροτερη τοτε και μεχρι σημερα χωρα στον πλανητη. Εμεις ακομα και αν ειχαμε το ιδιο οραμα και διαθεση δεν εχουμε ουτε τον κοινοβουλευτισμο, ουτε την παιδεια, ουτε τα check and balances ουτε τα λεφτα των ΗΠΑ.
Ειχαμε χρηματα απο το 1980-2000 λογω των πακετων Ντελορ που θα επρεπε να εχουν φτιαχτει πολλες υποδομες, οχι μονο δρομοι, αλλα οπως γνωριζουμε ολοι εγιναν σπιτια, αυτοκινητα, ταξιδια, μπουζουκια, καλοπεραση, αερας κοπανιστος και το πληρωνουμε ποικιλοτροπως τα τελευταια 13 χρονια.
Οταν εμεις ως χωρα αδυνατουμε ακομα και σημερα στα μεσα του 2023 να ολοκληρωσουμε μια βασικη κ@λογραμμη σιδηροδρομου απο Πατρα μεχρι συνορα, οταν ακομα και οταν ολοκληρωθει αυτη (with all bells and whistles που λενε οι φιλοι Αμερικανοι που παραπεμπεις δηλαδη τηλεδιοικηση, ασφαλεια κτλ.) θα ειναι πλεον ξεπερασμενη για την εποχη της γιατι σχεδιαστηκε δεκαετια 80 με προδιαγραφες 10-20 χρονια μπροστα στην καλυτερη και ειναι ηδη ξεπερασμενη τεχνολογικα σε επιπεδο ταχυτητων, καταλαβαινουμε ολοι γιατι δεν υπαρχει οραμα στη χωρα αλλα μονο διαθεση αρπαχτης και ρεμουλας.
Το ιδιο που επετρεπαν και επιτρεπουν αδειες υγειονομικου ενδιαφεροντος σε μαγαζια εκατονταδων ανθρωπων χωρις θεσεις παρκιν, χωρις πραγματικες εξοδους διαφυγης, σχεδιαζουν λιμανια/αεροδρομια που μεχρι να γινουν ειναι ηδη ξεπερασμενα κτλ. |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Thu Apr 27, 2023 10:52 pm Post subject: |
|
|
Ακυρώθηκε η δημοπράτηση του άξονα Ιωάννινα - Κακαβιά
Ακυρώθηκε με απόφαση της Ενιαίας Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων η δημοπράτηση του άξονα "Επέκταση Ιονίας Οδού: Τμήμα Ιωάννινα – Κακαβιά" που ήταν προγραμματισμένη – μετά από τρεις αναβολές – για τις 9 Μαΐου.
Μετά από προδικαστική προσφυγή Ένωσης Εταιρειών, το 5ο κλιμάκιο της Ενιαίας Αρχής, έκρινε πως η διακήρυξη παραβίαζε τις αρχές της αναλογικότητας και του ελεύθερου ανταγωνισμού με την προσθήκη πρόσθετων όρων χωρίς αιτιολογία.
https://www.capital.gr/oikonomia/3712205/akurothike-i-dimopratisi-tou-axona-ioannina-kakabia/ |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1005 Location: athens
|
Posted: Fri Apr 28, 2023 10:31 am Post subject: |
|
|
Ας πρόσεχαν....υπήρχε η χρυσή ευκαιρία αλλά ο τότε δήμαρχος έβλεπε χωρίς προοπτική.... |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Web hosting by isol.gr
|