View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 768
|
Posted: Wed Feb 03, 2021 1:55 pm Post subject: |
|
|
Εδώ και τρία χρόνια!!! |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1006 Location: athens
|
Posted: Wed Feb 03, 2021 2:46 pm Post subject: |
|
|
Αφού τό ανέφερε ο Engineer, το μαγαζί στην Μυκανη είναι εξαιρετικό... τι να πω... αξίζει ο κόπος αν σάς φέρει ο δρόμος, ο Πλάτανος... |
|
Back to top |
|
|
apapa Full Member
Joined: 17 Jan 2011 Posts: 345
|
Posted: Wed Feb 03, 2021 8:50 pm Post subject: |
|
|
Engineer wrote: | Άμα πηγαίνω με 140 Km/h σταθερά σε πόση ώρα διανύω 70 Km?
70 Km / 140 Km /h = 0.5 h = 30 min.
Για να πάω 70 Km σε 20 min = 0,333 h πόση πρέπει να είναι η ταχύτητα μου?
Κάπου εκεί που τερματίζει η κOPELια μου!
Εντάξει έχει και ένα σταθμό διοδίων και θα είναι και ανήφορος μέχρι την Εγνατία. Στον κατήφορο θα είναι σαφώς καλύτερα τα πράγματα...
Πλάκα κάνω. Ταχύτητα μελέτης του βόρειου τροποιημένου τμήματος σύμφωνα με την Αποφαση Εγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων: 110 Km/h. Επίσης στον κόμβο Οξύνειας δίπλα στην Μήκανη, θα έχουμε υποχρεωτική έξοδο για κοντοσούβλι στο γνωστό εξαιρετικό μαγαζί με τα καταπληκτικά παιδιά που παιδεύονται εκεί απο το νωρίς το πρωί μέχρι αργά το βράδυ! |
Αν θυμαμαι καλα κ η Ιονια απο Καμπη και πανω σε ολο το ανηφορικο κομματι προς Γιαννενα εχει πολυ χαμηλοτερο οριο ταχυτητας (εκει βεβαια πιανουν και φουλ ομιχλες). |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Thu Feb 04, 2021 10:13 am Post subject: |
|
|
100 χλμ...για να μην το τηρεί κανένας. |
|
Back to top |
|
|
Sintix New Member
Joined: 17 May 2010 Posts: 42 Location: Σιδηρόκαστρο
|
Posted: Thu Feb 04, 2021 8:25 pm Post subject: |
|
|
Σχετικά με το σημείο συμβολής του Α3 (Ε-65) με τον Α2 (Εγνατία):
Σε χάρτη της εποχής των παραχωρήσεων το μήκος του προς κατασκευή Α3 αναφερόταν ως 175 km (και συνολικά η εν λόγω παραχώρηση ως 232 km με τα 57 km του Α1/ΑΘΕ). Συμβολή τότε στην περιοχή της Παναγιάς, το λογικό κατ' εμέ. Σήμερα με το νέο σημείο συμβολής στην ευρύτερη περιοχή του Κηπουρειού το ολικό μήκος αναφέρεται ως 180,5 km. Σαν να μη βγαίνουν καλά τα χιλιόμετρα...
Χάρη στους χάρτες της ΑΕΠΟ που κοινοποίησε ο Engineer επιτέλους ταυτοποίησα το ακριβές σημείο του κόμβου Α3/Α2. Με τις διαδρομές του Google Earth μέτρησα:
Α/Κ Γρεβενών Δυτικά (υψόμ. 605) - Strata (υψόμ. 590) = 8 km.
Strata - Κόμβος A2/A3 (υψόμ. 585) = 12,5 km (υψόμ. εισόδου σήραγγας Καρατζά μόλις 1,3 km παρακάτω: 645).
Α2/Α3 - Κόμβος Παναγιάς / παλιά Ε.Ο. (υψόμ. 955): 21,5 km.
O SP73 ανέφερε 190 km για την παλιά χάραξη που όπως προείπα αναφερόταν επισήμως ως 175. Νομίζω λοιπόν πως με τη νέα συμβολή να βρίσκεται 21,5 km ΒΑ της παλιάς το μήκος της νέας χάραξης τείνει προς τα 190 (και όχι 180,5) km.
Παρέθεσα και τα υψόμετρα για να δείξω πως μάλλον αυτό ήταν τελικά το βασικό κριτήριο για την επιλογή της νέας χάραξης.
Τέλος απ' όσο καταλαβαίνω ο Στ. Καλογιάννης το 2016 είχε προτείνει μια ενδιάμεση χάραξη στην προσπάθεια του να μην αποκλίνει πολύ ο νέος δρόμος από τα Ιωάννινα. Βρήκα το σχετικό κείμενο αλλά δυστυχώς όχι το σκαρίφημα με τα σημεία ορισμού που την συνόδευε. Ετσι δεν ξέρω αν ήταν στην περιοχή των Πριονιών (12,5 km από την Παναγιά, υψόμ. 780) ή αλλού. Ισως κάποιος άλλος να ξέρει. Για την Ιστορία πλέον βέβαια... |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 768
|
Posted: Thu Feb 04, 2021 9:12 pm Post subject: |
|
|
Εχω την εντύπωση ότι η αρχική σύμβαση για τον Ε-65 με την κοινοπραξια της Κεντρικής Οδού έφερνε το Ε-65 στα Πριόνια.
Το να πάει ο Ε-65 στην Παναγιά ήταν μόνο προμελέτες και στην βάση του Ηγουμενίτσα Βόλος (δεκαετία 80). |
|
Back to top |
|
|
Sintix New Member
Joined: 17 May 2010 Posts: 42 Location: Σιδηρόκαστρο
|
Posted: Thu Feb 04, 2021 10:04 pm Post subject: |
|
|
Ο χάρτης της παραχώρησης του 2007 που ανέφερα, μικρής κλίμακας βέβαια, δείχνει μάλλον Παναγιά. Το λέει και ο Καλογιάννης που υπήρξε υφυπουργός ΠΕΧΩΔΕ επί Σαμαρά:
"Υπενθυμίζω, σε αυτό το σημείο, ότι η χάραξη του εν λόγω τμήματος είχε μελετηθεί από το ΥΠΕΧΩΔΕ πριν τη δημοπράτηση του έργου, την περίοδο 2004 – 2006 και κατέληγε στον ανισόπεδο κόμβο Αγίας Παρασκευής, επί της Εγνατίας, πολύ κοντά στην Παναγιά Τρικάλων. Όμως, εναντίον της περιβαλλοντικής αδειοδότησής του είχαν προσφύγει στο Συμβούλιο της Επικρατείας, περιβαλλοντικές οργανώσεις, σωματεία και δύο Δήμοι του Νομού Γρεβενών. Ως αποτέλεσμα των προσφυγών αυτών εκπονήθηκαν νέες τεχνικές και περιβαλλοντικές μελέτες, προέκυψαν πρόσθετες αδειοδοτήσεις, κλπ, που κόστισαν πολλά εκατομμύρια ευρώ στο ελληνικό Δημόσιο και, κυρίως, επέφεραν τεράστια καθυστέρηση στην υλοποίηση του έργου. Αυτές οι επιπτώσεις – σε συνδυασμό με την τραγική αδιαφορία που έδειξε για το έργο (και γενικά για τους αυτοκινητόδρομους) η τότε Κυβέρνηση, την περίοδο 2010 – 2012, κινδύνευσαν να «τινάξουν στον αέρα» τον Ε65. Αυτοί οι «ευαίσθητοι» οικολογικοί φορείς, τελικώς απέσυραν τις προσφυγές τους από το ΣτΕ, τον Ιανουάριο 2013, λίγες μόνον ημέρες πριν αυτές συζητηθούν (μετά από πολλές αναβολές) στο Δικαστήριο! Αποδείχτηκε, ότι οι φορείς είχαν κινηθεί με απίστευτη επιπολαιότητα, αν όχι εκβιαστικά, προς το Δημόσιο συμφέρον."
Συμφωνώ ότι η Παναγιά προέκυψε αρχικά από το Ηγουμενίτσα - Βόλος αλλά δεν είχε μείνει μόνο στο στάδιο των conceptual μελετών καθώς απτό αποτέλεσμα του σχεδιασμού αυτού ήταν η (μονή τότε) σήραγγα Κατάρας το 1993 που αργότερα βέβαια εντάχθηκε στο σχεδιασμό της Εγνατίας όταν η χάραξη της μετακινήθηκε νοτιότερα όσον αφορά το πέρασμα της ραχοκοκαλιάς της Πίνδου λόγω Αρκτούρου κλπ. |
|
Back to top |
|
|
pettakos New Member
Joined: 14 Jul 2009 Posts: 64
|
Posted: Fri Feb 05, 2021 8:56 am Post subject: |
|
|
Μετα απο αυτη τη θετική εξέλιξη ποτε περιπου αναμενεται να ξεκινήσουν τα εργα? Αναδοχος ειναι η ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ η κανω λαθος? Μηπως θα περιμενει να τελειώσουν πρωτα το νότιο κομματι για να μεταφερει τα μηχανηματα στο βορειο? |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1006 Location: athens
|
Posted: Fri Feb 05, 2021 1:57 pm Post subject: |
|
|
Βρήκα άρθρο τού 2008 γιά τόν Ε-65, φαίνεται αρκετά καλά η τότε προβλεπομένη χάραξη
https://www.tovima.gr/2008/09/19/archive/arxizei-ton-oktwbrio-i-kataskeyi-toy-e65/
Τώρα, οι προσφυγές πού έγιναν από συλλόγους τών Γρεβενών, κίνητρο είχαν νά μήν γίνει η σύνδεση μέ τήν Εγνατία στό ύψος τής Παναγίας Τρικάλων αλλά στά Γρεβενά. Άλλωστε οι προδιαγραφές τής χάραξης ειχαν τεθεί υπόψη τού Αρκτούρου, πού είχε συμφωνήσει..
Αν δεχτούμε τόν συλλογισμό τού sintix,γιά σύνδεση μέ Εγνατία 21,5 χλμ βορειότερα, μάλλον ένας σολωμόντειος συμβιβασμός
Καί μιά πού είμαστε στήν όμορφη περιοχή τής Δυτικής Μακεδονίας, εντάχθηκε στό ΕΣΠΑ, παρέμβαση ύψους 10 χλμ, πού περιλαμβάνει τήν σήραγγα τής Κλεισούρας 1350 μ, πού συντομεύει κατά πολή τήν σύνδεση Πτολεμαίδος- Καστοριάς...
https://e-ptolemeos.gr/ayti-einai-i-siragga-tis-kleisoyras/ |
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Mon Feb 08, 2021 10:30 am Post subject: |
|
|
Δεν νομίζω να ισχύει πλέον η χάραξη της περιβαλλοντικής μελέτης με πέρας το Κηπουρειό. Από τα στοιχεία που κυκλοφορούν φαίνεται να περνά κοντά από το Ελευθεροχώρι και να κινείται παράλληλα και νότια του Βενέτικου προς τα δυτικά. Μακάρι να δούμε σύντομα έργα μέχρι την Καλαμπάκα. Αυτές οι γυροβολιές στα Τρίκαλα κουράζουν. Ελπίζω στις 4 Νοεμβρίου που θα πάμε στη Σιάτιστα, όπως κάθε χρόνο εκτός του 2020, για να τιμήσουμε τον παππού και το σώμα εθελοντών Κισαμιτών που υπερασπίστηκαν το 1912 την πόλη, να δούμε μπουλντόζες.
Στην Σπάρτη φαίνεται στον δορυφόρο μια απευθείας νέα συνδεση του κέντρου με την παράκαμψη της πόλης ως προέκταση της οδού Λυκούργου. Κλάααμα τα μαγαζιά στην βόρεια είσοδο.
Όπως φαίνεται στον δορυφόρο (sentinel) ξεκίνησαν τα έργα στην Ε.Ο. 16 στο τμήμα Βασιλικά - Γαλάτιστα. Ομοίως τα (υπερβολικά) έργα στην Ε.Ο. 17 στα Ιωάννινα. |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 768
|
Posted: Mon Feb 08, 2021 12:49 pm Post subject: |
|
|
Από το παρακάτω Link μπορείτε να κατεβασετε την ΑΕΠΟ για την έγκριση του Βορείου τμήματος του E-65 που έγινε το 2018. Απο όσο γνωρίζω δεν εχει αναθεωρηθεί.
Στην ΑΕΠΟ δίνονται οι συντεταγμένες της αρχής (Μύκανη) του μέσου (Αγιόφυλο) και του πέρατος (Εγνατία - περιοχή Κηπουρειου) του βόρειου τμήματος του Ε-65. Με την βοήθεια του παρακάτω site μπορείτε να τις μετατεψετε στο σύστημα συντεταγμένων που εχει το Google Earth.
https://www.calcfun.eu/calc-75-metatropi-syntetagmenon-apo-wgs84-se-egsa-87.html
Εκτός της ΑΕΠΟ (Αποφαση Εγκρισης Περιβαλλοντικων Ορων) και του snapshot απο το Google Earth όπου πέρασα τις συντεταγμένες με καρφίτσες και τραβηξα χοντρικά μία γραμμή, έχω βάλει και δύο χάρτες, ο ένας με όλες τις λύσεις που είχαν δουλέψει οι μελετητές για την υποβολή της αναθέωρησης της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (η οποία οδήγησε στην ΑΕΠΟ) καθώς και το χάρτη με την την παλιά χάραξη που είχε συμβολαιοποιήσει αρχικά η κοινοπραξία κατασκευής με το Κράτος (Οξύνεια - Πριόνια) και την τωρινή για την οποία προέκυψε η ΑΕΠΟ.
https://www.dropbox.com/sh/tr658s2336tnctf/AADZf8eJoiuG66TJdxM3jobja?dl=0 |
|
Back to top |
|
|
Sintix New Member
Joined: 17 May 2010 Posts: 42 Location: Σιδηρόκαστρο
|
Posted: Wed Feb 10, 2021 2:52 pm Post subject: |
|
|
Χρησιμότατοι οι χάρτες που παρέθεσες Engineer. Διαπίστωσα τα ακόλουθα:
1. Είχες δίκιο στο ότι η χάραξη με συμβολή στον κόμβο της Παναγιάς (νοτίως της σήραγγας) με όδευση βορείως άνω ρου Πηνειού / νοτίως Χασίων είχε ήδη εγκαταλειφθεί σαν ιδέα μετά τη δεκαετία του '90. Προφανώς τρόμαζε η συμπλήρωση του κόμβου στην Εγνατία με κατεύθυνση ανατολικά.
2. Ακραίο το ότι εξετάστηκε "Ανατολική όδευση" που εκβάλει στην Εγνατία ακριβώς στη Strata!
3. Η αρχική χάραξη (ΑΕΠΟ 2005) με συμβολή στον κόμβο Καλλιθέας (Αγ. Παρασκευής) σε ίδιο υψόμετρο με την Παναγιά, αφού έκανε ένα καλό βόρειο γύρο, σίγουρα δεν ήταν η καλύτερη.
4. Τροποποίηση της απόληξής της με συμβολή λίγο βορειότερα, στο ύψος των Πριονιών όπως έχω γράψει πριν κάποιες μέρες, θα ήταν νομίζω η καλύτερη λύση συγκοινωνιακά. Δεν βλέπω στους χάρτες ιδιαίτερα περιβαλλοντικά θέματα. Το κόστος μάλλον χαμηλότερο επίσης.
5. Επελέγη τελικά η φθηνότερη λύση (ΑΕΠΟ 2018), όχι καλή για την Ηπειρο, οριακά μόνο βελτιωμένη για Δυτ. Μακεδονία. Τουλάχιστον όχι ακραία όπως η "Ανατολική". |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1006 Location: athens
|
Posted: Thu Feb 11, 2021 12:55 am Post subject: |
|
|
Βρήκα μιά διπλωματική εργασία, κατατέθηκε στήν πολυτεχνική σχολή τού πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
Είναι τού 2012, μέ κατάλληξη την Καλλιθέα Γρεβενών
Ειδικότερα από τίς σελίδες 39 δίνει λεπτομέρειες τής χάραξης, στό τέλος έχει αναλυτικούς χάρτες....
Αυτή η χάραξη, ιστορική αξία έχει καί μόνον
https://core.ac.uk/download/pdf/132820438.pdf |
|
Back to top |
|
|
apapa Full Member
Joined: 17 Jan 2011 Posts: 345
|
Posted: Fri Feb 19, 2021 2:50 pm Post subject: |
|
|
Ευχάριστα νέα, εντός του 2021 η επέκταση της Κύμης.
https://ypodomes.com/karamanlis-entos-toy-2021-i-dimopratisi-tis-epektasis-tis-leoforoy-kymis/
Εγώ όμως εξακολουθώ να μπερδεύομαι στο πού θα τελειώνει η συνολική σήραγγα (αντιλαμβάνομαι ότι θα αρχίζει στο τέρμα της τωρινής Κύμης στη διασταύρωση με την Πλαπουτα) και πως θα συνδέεται με τον κόμβο Καλυφτάκη δεδομένου ότι όσο θυμάμαι την περιοχή Πεύκης-Λυκόβρυσης η περιοχή από το Ηλιακό Χωριό μέχρι την Καλυφτάκη είναι "χτισμένη" είτε με σπίτια/βιλίτσες/μονοκατοικίες είτε με αποθήκες/βιοτεχνίες κτλ.
Μπορεί κάποιος να κάνει μία χάραξη στο Google maps να καταλάβουμε απο που θα περνάει?
Πχ από Πλαπούτα μέχρι το Yellow Tennis Club στην Ειρηνης σε ευθεία είναι περίπου 800 μέτρα βάσει του Google. Από κει και πέρα βλέπω μόνο σπίτια στο χάρτη για να δώ που θα τρυπήσει το cut and cover να τερματίσει και μετά που θα γίνει η υπόλοιπη λεωφόρος ώστε να καταλήξει Καλυφτάκη. |
|
Back to top |
|
|
vag3721 Stadium Expert
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Sat Feb 20, 2021 3:45 pm Post subject: |
|
|
Υπάρχει κάποιος χάρτης για το ορφανο χιλιόμετρο της Ποτιδαιας? Ξεκινάνε τα έργα και διάβασα για 3 κυκλικούς κόμβους σε 1200 μέτρα δρόμου, και απορώ που θα γίνουν. |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sat Mar 06, 2021 9:39 am Post subject: |
|
|
https://ypodomes.com/karamanlis-entos-toy-etoys-i-dimopratisi-toy-tmimatos-palaiokomi-mayroleyki/
Αυτοκινητόδρομος μεταξύ Αμφίπολης και Δράμας. Πού κολλάει αυτό το έργο, ούτε το χουμε ξανακούσει ποτέ. Μήπως φτιαχτεί όπως το πρώτο τμήμα Αμφίπολη-Παλαιοκώμη δηλ εθνική οδός, ή μήπως φτιαχτεί όπως η Αμβρακία οδός, ίσως το ypodomes να κάνει λάθος ή να ενθουσιάστηκε λίγο παραπάνω Όπως και να χει είναι ευχάριστο και χρήσιμο, το τμήμα αυτό στη σημερινή του κατάσταση είναι φαρδύ αλλά κακής ποιότητας. |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1006 Location: athens
|
Posted: Sat Mar 06, 2021 12:18 pm Post subject: |
|
|
@ Beethoven. Είναι ξεκάθαρο πώς η πρόθεση τού υπουργείου είναι για αυτοκινητόδρομος.
Δύο επισημάνσεις, δεν έχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση,έχει προταθεί για το ταμείο Ανάκαμψης.. Έχει κάποιες προϋποθέσεις για να ενταχθεί. Και ας υποθέσουμε πώς κάποια στιγμή εντάσσεται στο ταμείο, μέχρι νά ολοκληρωθεί η δημοπράτηση θά πάρει σίγουρα το 2022.
Για το Ταμείο Ανάκαμψης έχει προταθεί καί τό Βόρειο τμήμα του Ε 65. |
|
Back to top |
|
|
apapa Full Member
Joined: 17 Jan 2011 Posts: 345
|
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Sun Mar 14, 2021 5:47 pm Post subject: |
|
|
Beethoven wrote: | https://ypodomes.com/karamanlis-entos-toy-etoys-i-dimopratisi-toy-tmimatos-palaiokomi-mayroleyki/
Αυτοκινητόδρομος μεταξύ Αμφίπολης και Δράμας. Πού κολλάει αυτό το έργο, ούτε το χουμε ξανακούσει ποτέ. |
Κολλάει στο ότι ο Υπουργός Υποδομών κατάγεται από την Πρώτη. Τουλάχιστον ας δώσουν έναν αριθμό εθνικής οδού π.χ. το 61 ή 59α. |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 768
|
Posted: Tue Mar 16, 2021 2:23 pm Post subject: |
|
|
Η ΕΕ ενέκρινε στις 18/1/2021 την κατασκευη του βόρειου τμήματος του Ε-65 απο το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων. Και έτσι πρέπει να γίνει. Τα υπόλοιπα ειναι ευσευεις πόθοι.
https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/el/IP_21_144
Γενικότερα χρειάζονται αυτοκινητοδρομοι διαχωρισμενων ρευματων κυκλοφοριας για τις υπεραστικες μετακινησεις στην Ελλαδα, γιατι απλα δεν εχουμε όσους σωστούς δρόμους θα έπρεπε να έχουμε. Επίσης η πειριοχή της Αμφίπολης αναμενεται να εχει μεγάλη τουριστικη κινηση όταν με το καλο το αρχαιολογικο μνημειο αποδοθει στον κοινό. |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 768
|
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 768
|
Posted: Thu Apr 01, 2021 10:49 am Post subject: |
|
|
Οσο αφορα την ράμπα για την ανοδο του Ε65 προς Στυρφακα και την διελευση πανω απο την σηραγγα της σιδηροδρομικης γραμμης, απο οτι φαίνεται στην τελευταια Περιβαλλοντικη Εκθεση Α εξαμηνο 2020 (ενα χρονο σχεδον παλια) φαίνεται οτι εκρεμει η εγκριση της Μελετης Περιβαλλοντικων Επιπτωσεων και η εκδοση της σχετικης Αποφασης Εγκρισης Περιβαλλοντικων Ορων για την τελευταία τροποποιηση γυρω στο 20 Km του Λαμια Ξυνιαδα:
https://www.kentrikiodos.gr/wp-content/uploads/2021/03/%CE%91-%CE%95%CE%BE%CE%B1%CE%BC%CE%B7%CE%BD%CE%BF-2020-%CE%9A%CE%95%CE%9D%CE%A4%CE%A1%CE%99%CE%9A%CE%97-%CE%9F%CE%94%CE%9F%CE%A3-%CE%9A%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%85%CE%AE.pdf
αριθμος 11 σελ 44 απο 60 του αρχείου.
Επίσης στην ιδια περιοχή φαίνεται να εκρεμει οριστικη απελευθερωση της ζωνης καταληψεως του έργου απο την Αρχαιολογικη Υπηρεσια.
Αν κανετε zoom στο Google Earth και αφου εχετε επιλεξει τις ιστορικες φωτο ωστε να σας δειξει φωτο απο το τελος του 2020 στην περιοχή, θα δειτε οτι υπαρχουν νεες διερευνητικες τομες για την αρχαιολογια βορεια της παλιας ευθειας οδευσης που πηγαινε καρφι πανω απο τη σηραγγα του σιδηροδρομικης γραμμης και καποιες μαλλον εργασιες γεωτρησεων για γεωτεχνικη ερευνα (?) διπλα στο ιχνος της παλιας σιδηροδρομικης γραμμης. Καταλαβαινω ότι θα γινει μια λύση αντιστοιχη της Εγνατίας οδού κοντά στην Ηγουμενίτσα για να ανεβει ο αυτοκινητοδρομος του Ε-65 πανω στη πλαγια του βουνού πανω απο την Στύρφακα με μια περιμετρικη οδευση που θα κερδισει το υψομετρο σταδιακα και θα περασει πανω απο την σιδηροδρομικη γραμμη με γεφυρα στο πεδινο τμημα.
Νομίζω ότι ο Γενάρης του 2022 απομακρύνεται ως ημερομηνία περαιωσης του νοτιου τμήματος. Σε καθε περιπτωση εχουμε εμπιστοσυνη στα συνεργεια και τους υπεργολαβους της ΤΕΡΝΑ γιατι εχουν αποδειξει στο παρελθον οτι κερδιζουν την μαχη με τον χρονο!
Last edited by Engineer on Thu Apr 01, 2021 3:54 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Thu Apr 01, 2021 11:01 am Post subject: |
|
|
Θα μπορούσαν όμως άνετα να παραδώσουν άμεσα το κόμβος Καρπενησίου-κόμβος με Α1. |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Thu Apr 01, 2021 12:15 pm Post subject: |
|
|
Να παίζει ρόλο στην καθυστέρηση του έργου στην περιοχή των Στυρφάκων, η μεγάλη ζημιά που είχε γίνει στην σιδηροδρομική γραμμή τον Σεπτέμβριο, κατά τον Ιανό? Τόνοι φερτών υλικών, χωμάτων και υδάτων είχαν επικαθήσει επί της γραμμής, με αποτέλεσμα να κλείσει η νέα διπλή σιδ/κη γραμμή του άξονα Αθηνών-Θεσ/νίκης. Είχαν γίνει τότε αναφορές στα έργα του Ε-65. |
|
Back to top |
|
|
|