View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sun Jul 07, 2013 12:31 am Post subject: |
|
|
Φιλε vag3721 απαντω στα ερωτηματα σου:
1. Περιπου 1 ωρα και 3/4
2. Παραλειψη μου, η δημοπρατηση του εργου Καλλαρυτες-Μπαρος περιελαμβανε και το τμημα Ματσουκι-Μπαρος, μηκους 12 χλμ., οπου ειναι ετοιμο και ασφαλτοστρωμενο απο το 2009 κι αυτο.
3. Το αλλο περασμα για Εγνατια, ειναι ο δρομος Χαλικι-Ανηλιο-Μετσοβο και αυτος ασφαλτινος απο το 2009. Δυστυχως απο τη Μεσοχωρα για να βρεθεις στον Ασπροποταμο θα πρεπει να κανεις περιπορεια πολλων χιλιομετρων(μεσω Ελατης) καθως η συνδετηρια οδος απο Γαρδικι μεχρι Αρματολικο μηκους 11 χλμ. παραμενει χωματοδρομος. |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 768
|
Posted: Sun Jul 14, 2013 11:45 am Post subject: |
|
|
Σαν να ζωντάνεψε το έργο!
Για το θέμα με τις εσκεμένες καθυστερήσεις, για να δούμε τι θα βγάλει το πόρισμα. Συνήθως όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά.... |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Wed Jul 17, 2013 9:39 am Post subject: |
|
|
Καλοκαίρι του 2014 έτοιμος ο περιφερειακός της Καλαμάτας
Διαβάστε το άρθρο στην ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ http://www.eleftheriaonline.gr/oikonomia/ypodomes/item/27415-perifereiakos-aytokinitodromos-paradosi
κάλιο αργά παρά ποτέ!
Πάντως πλέον το έργο, που είχε κινδυνεύσει και ακύρωση, έχει δρομολογηθεί για τα καλά και θα ολοκληρωθεί έστω και με ένα χρόνο καθυστέρηση.
Το κόστος μαζί με τις απαλλοτριώσεις είναι τρομακτικά μεγάλο, γύρω στα 150 εκ, για δρόμο 12-14 χλμ.
Δωράκι στην πόλη μας... |
|
Back to top |
|
|
AnimeGR New Member
Joined: 06 Feb 2004 Posts: 44
|
Posted: Wed Jul 17, 2013 9:41 am Post subject: |
|
|
Πέρασα από Αθηνών Πατρών και έχουνε ξαναξεκινήσει τα έργα στην περιοχή του βέλου. |
|
Back to top |
|
|
bill77 Full Member
Joined: 15 Jan 2011 Posts: 249
|
Posted: Thu Jul 18, 2013 9:04 am Post subject: |
|
|
Δωράκι στην πόλη της Καλαμάτας... Και σε εργολάβους ίσως!!!!!!!!
Σε μια κανονική χώρα με ιεράρχηση προτεραιοτήτων, πολλά από αυτά που γίνονται δε θα γίνονταν και πολλά περισσότερα από αυτά που δε γίνονται θα γίνονταν!!!
Είχα μια συζήτηση πρόσφατα με γνωστό μου μηχανικό που δουλεύει στο υπουργείο υποδομών και η κατάσταση είναι τραγική για τους δημοκρατικούς θεσμούς και τη διαφάνεια γύρω από τις αποζημιώσεις για τα έργα... Θα προχωρήσουν από Σεπτέμβριο μάλλον πιο εντατικά, αλλά πολλά στελέχη του υπουργείου που δεν είναι κομματόσκυλα είναι θυμωμένα για όλα όσα γίνονται...
υ.γ: Είμαστε η χαρά του εργολάβου και του τραπεζίτη σαν χώρα...... |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1006 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
|
Back to top |
|
|
Draminos Junior Member
Joined: 17 Jan 2008 Posts: 115 Location: Cologne - Asprovalta
|
Posted: Wed Jul 24, 2013 3:52 pm Post subject: Tunnel Άκτιο Πρέβεζας |
|
|
Γνωρίζει κανεις ποσο στοιχίζει η διάβαση του Tunnel Άκτιο Πρέβεζας με Αυτοκίνητο η Φορτηγό ? |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1006 Location: athens
|
Posted: Wed Jul 24, 2013 4:05 pm Post subject: |
|
|
Με αυτοκινητο 3 ευρω |
|
Back to top |
|
|
bill77 Full Member
Joined: 15 Jan 2011 Posts: 249
|
Posted: Thu Jul 25, 2013 1:45 pm Post subject: |
|
|
Ανέβηκε στο google earth νέα φωτογραφία από την περιοχή Ακτίου-Πρέβεζας. Φαίνονται πολύ καθαρά τα έργα στο 1ο τμήμα στο Άκτιο-Αμβρακία και συγκεκριμένα στα 8 πρώτα χιλιόμετρα.
Υπάρχει ένα κενό στην αρχή (περίπου 1χμ-μετάξύ διοδίων υποθαλάσσιας και τέρμα αεροδρομίου), ενώ από εκεί που κόβεται η φωτογραφία και για 3,5 χμ περίπου είναι πολύ προχωρημένος ο δρόμος (μέχρι τη συμβολή του με τον επαρχιακό Βόνιτσα-Λευκάδα).
Η φωτογραφία είναι 3ος του 2013 και από κει και πέρα έχει προχωρήσει λίγο η κατάσταση. Ελπίζουμε να αρχίσουν κάποιες τμηματικές παραδόσεις σε λογικούς χρόνους από τώρα, π.χ 8-10 μήνες στο Βόνιτσα-Άκτιο (12χμ) ή στο Κατούνα-Λουτράκι (10χμ) καθώς θα δουλεύει το υπόλοιπο έργο που συνολικά έμεινε αρκετά πίσω πια... |
|
Back to top |
|
|
bokomolech Junior Member
Joined: 17 Jul 2007 Posts: 151 Location: Patra
|
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1006 Location: athens
|
Posted: Tue Jul 30, 2013 1:34 pm Post subject: |
|
|
25 εκατομυρια στην Νεα οδο απο το υπουργειο, αρα ξεκινουν καποιες χωματουργικες εργασιες στην ιονια οδο
Εθνικό Τυπογραφείο Δι@ύγεια - Ανάρτηση Αποφάσεων στο Διαδίκτυο
Αναζήτηση: Σύνθετη Αναζήτηση στο Φορέα
Αρχική » Έγκριση διάθεσης πίστωσης ποσού είκοσι πέντε εκατομμυρίων οκτακοσίων χιλιάδων ευρώ (25.800.000,00 €) σε βάρος του προϋπολογισμού του ενάριθμου έργου 2011ΣΕ07120016 «Αποπεράτωση οδ. υποδομών Αυτοκιν. Ιόνια Οδός μέχρι Ιωάννινα, ΠΑΘΕ Αθήνα (Α/Κ Μεταμόρφωσης) – Μαλιακός (Σκάρφεια) & Συνδετήριος Κλάδος του ΠΑΘΕ Σχηματάρι – Χαλκίδα» της ΣΑΕ 071/2, για την πληρωμή της 1ης πιστοποίησης λόγω δαπανών και εξόδων Κατασκευαστή εξ αιτίας Γεγονότων ΚαθυστέρησηςΑΔΑΒΛΒΠ1-ΓΤ0Αριθμός ΠρωτοκόλλουΑ/1/00/06/02/19817ΘέμαΈγκριση διάθεσης πίστωσης ποσού είκοσι πέντε εκατομμυρίων οκτακοσίων χιλιάδων ευρώ (25.800.000,00 €) σε βάρος του προϋπολογισμού του ενάριθμου έργου 2011ΣΕ07120016 «Αποπεράτωση οδ. υποδομών Αυτοκιν. Ιόνια Οδός μέχρι Ιωάννινα, ΠΑΘΕ Αθήνα (Α/Κ Μεταμόρφωσης) – Μαλιακός (Σκάρφεια) & Συνδετήριος Κλάδος του ΠΑΘΕ Σχηματάρι – Χαλκίδα» της ΣΑΕ 071/2, για την πληρωμή της 1ης πιστοποίησης λόγω δαπανών και εξόδων Κατασκευαστή εξ αιτίας Γεγονότων ΚαθυστέρησηςΤελικός ΥπογράφωνΥπουργός - ΜΙΧΑΗΛ ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗΣ - Ημερομηνία Απόφασης29/07/2013Ημερομηνία Ανάρτησης30/07/2013 12:41:54Είδος ΑπόφασηςΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗΦορέαςΥπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και ΔικτύωνΜονάδαΕΥΔΕ ΜΕΛΕΤΩΝ-ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ ΕΡΓΩΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ & ΙΟΝΙΑΣ ΟΔΟΥ ΘεματικήΔιοικητικές διαδικασίεςΑρχείοΛήψη ΑρχείουSHA-256: 710b0c24c3288df23dad191432b0b48 |
|
Back to top |
|
|
apapa Full Member
Joined: 17 Jan 2011 Posts: 345
|
Posted: Tue Jul 30, 2013 9:16 pm Post subject: |
|
|
Πάντως χτες που γυριζα απο Πρεβεζα, εμένα το κομμάτι του Άκτιο-Αμβρακία μου φάνηκε όλο στάσιμο. Δευτέρα και δεν υπήρχε κίνηση, ούτε μία μπουλντόζα, ούτε ένας εργάτης, τι να πω. Καποιοι ευχονται σταδιακες παραδοσεις σε μερικους μηνες.
Εγω με αυτα που ειδα, δεν εχουν τελειωσει ακομα τα χωματουργικα σε πολλα σημεια (και μιλαω για το κομματι απο το αεροδρομιο και περα που περνας διπλα του και το βλεπεις). |
|
Back to top |
|
|
cosygatos New Member
Joined: 02 Apr 2009 Posts: 39
|
Posted: Thu Aug 01, 2013 9:14 am Post subject: |
|
|
vas8 wrote: | ...
Το κόστος μαζί με τις απαλλοτριώσεις είναι τρομακτικά μεγάλο, γύρω στα 150 εκ, για δρόμο 12-14 χλμ.
Δωράκι στην πόλη μας... |
ΕΛΛΑΣ - ΕΛΛΑΣ - ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ.
Για μια ακόμα φορά ο μπάρμας από την Κορώνη (η Καλαμάτα δυο βήματα είναι) καθάρισε. 150.000.000€ απλά για να παρακαμφθεί η Καλαμάτα και να πηγαίνει ο τουρίστας απερίσπαστος στη Μάνη για διακοπές. Χαϊλίκια.
Εν τω μεταξύ, 2 μεγάλα νησιά του Ιονίου (Ζάκυνθος και Κεφαλλονιά) με πληθυσμό 75.000 κατοίκων και με πολλές χιλιάδες επισκεπτών και πολύ μεγάλη κίνηση μέσω του πορθμείου της Κυλλήνης, αλλά και ένας ολόκληρος νομός 170.000 κατοίκων (Ηλεία), θα πρέπει να καταδικαστούμε στο αίσχος της "ΕΟ" Πατρών - Πύργου, επειδή δε φτάνουν τα χρήματα. Πόσα λείπουν; Περίπου 250 εκ.
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=63818754
Τι είπατε; Ο Σαμαράς και η παρέα του θα σώσουν την Ελλάδα; Οι νοοτροπίες του παρελθόντος έχουν ξεχαστεί; Θα γέλαγα, αν δεν ήμουν εξοργισμένος, τόσο για τα τοπικά μου θέματα (Ηλεία), όσο και τα εθνικά... |
|
Back to top |
|
|
bill77 Full Member
Joined: 15 Jan 2011 Posts: 249
|
Posted: Thu Aug 01, 2013 10:26 am Post subject: |
|
|
Φίλε cosygatos θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου! Είναι ντροπή για την Ηλεία αυτό που γίνεται, για το παγκόσμιο σύμβολο της Ολυμπίας και για τα 2 νησιά βέβαια... Η Νέα Ελλάδα που "οραματίζονται" με τρομάζει και εύχομαι να μην τη δούμε ποτέ... Είχα γράψει και εγώ πριν κάποιο καιρό για ιεράρχηση προτεραιοτήτων ειδικά για μια χώρα πτωχευμένη......
Υ.Γ: Για το Άκτιο-Αμβρακία πιο πολύ ευχή ήταν αυτό που έγραψα... Υλοποιήσιμη σε κάποια κανονική κατάσταση και χώρα, όπου ένα έργο έχει εξασφαλισμένα κονδύλια από το Ε.Σ.Π.Α! Απλά εδώ χαϊδεύουμε την εταιρεία με τις παρατάσεις κ.λπ από το να κριθεί έκπτωτη οριστικά. Μην ξεχνάμε πως υπάρχουν και οι εγγυητικές στη μέση που θα εκπέσουν και οι τράπεζες καθόλου δε το θέλουν αυτό... |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Thu Aug 01, 2013 4:17 pm Post subject: |
|
|
cosygatos wrote: | ...
ΕΛΛΑΣ - ΕΛΛΑΣ - ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ.
Για μια ακόμα φορά ο μπάρμας από την Κορώνη (η Καλαμάτα δυο βήματα είναι) καθάρισε. 150.000.000€ απλά για να παρακαμφθεί η Καλαμάτα και να πηγαίνει ο τουρίστας απερίσπαστος στη Μάνη για διακοπές. Χαϊλίκια.
Εν τω μεταξύ, 2 μεγάλα νησιά του Ιονίου (Ζάκυνθος και Κεφαλλονιά) με πληθυσμό 75.000 κατοίκων και με πολλές χιλιάδες επισκεπτών και πολύ μεγάλη κίνηση μέσω του πορθμείου της Κυλλήνης, αλλά και ένας ολόκληρος νομός 170.000 κατοίκων (Ηλεία), θα πρέπει να καταδικαστούμε στο αίσχος της "ΕΟ" Πατρών - Πύργου, επειδή δε φτάνουν τα χρήματα. Πόσα λείπουν; Περίπου 250 εκ.
Τι είπατε; Ο Σαμαράς και η παρέα του θα σώσουν την Ελλάδα; Οι νοοτροπίες του παρελθόντος έχουν ξεχαστεί; Θα γέλαγα, αν δεν ήμουν εξοργισμένος, τόσο για τα τοπικά μου θέματα (Ηλεία), όσο και τα εθνικά... |
φίλε cosygatos ας βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους. Η Καλαμάτα, τουριστική πόλη με 60.000+ κατοίκους μέχρι πριν 12 μήνες είχε δρόμο προδιαγραφών και κατασκευής 1970, που περνούσε μέσα από όλα τα χωριά της διαδρομής, με παρα πολλά προβλήματα.
Ο Πύργος από το 1985 έχει αξιοπρεπέστατο δρόμο, δυστυχώς με πολλές ισόπεδες διαβάσεις, αλλα δρόμο άνετο που παρακαμπτει όλα τα χωριά και που επιτρέπει τοχύτητες 90+ χλμ την ώρα.
Ο Πύργος έχει παράκαμψη, μέσω του δρόμου της Ολυμπίας, ενώ για να πάει κάποις στην πολύ δημοφιλή Μάνη, ακόμα και σήμερα, πρέπει να περάσει μέσα από την πόλη της Καλαμάτας και να χάσει τουλ. 20 λεπτά εκνευριστικού μποτιλιαρίσματος το καλοκαίρι.
O περιμετρικός της Καλαμάτας ήταν μέρος της σύμβασης παραχώρησης από εποχής Σουφλιά και οχι επό Σαμαρά. Η κατασκευή του συνδέεται με το ύψος των διοδίων στη Μεσσηνία.
Ο περιμετρικός είναι 15 χλμ περίπου με 4 κόμβους, συνδετήριες οδούς, παράπλευρες οδούς και αρκετά τεχνικά. Δεν είναι από απλό έργο.
Ακύρωση του περιμετρικού θα σήμαινε αποζημιώσεις προς τον Μορέα.
Ο περιμετρικός ειναι ακριβός γιατί ακουμπά την Καλαμάτα με τιμή ζώνης 1000 ευρώ το τ.μ. (Η αντικειμενική αξία της γης στη γειτονιά του πατρικού μου είναι 1450 ευρώ το τ.μ. !!!! για τη γη) η εμπορική τώρα κάτω από 1000 ευρώ (αλλά αυτό είναι αλλο θέμα).
Ναι ειναι ακριβό έργο, σύνθετο έργο σε πολυ ακριβή γη, αλλά είναι και ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ.
Η Μεσσηνία είχε μείνει δραματικά πίσω από έργα τις τελευταίες δεκαετίες, σε σχέση με την υπόλοιπη Πελοπόνησσο και Πάτρα.
....εεε καιρός να αλλάξει αυτό. |
|
Back to top |
|
|
cosygatos New Member
Joined: 02 Apr 2009 Posts: 39
|
Posted: Thu Aug 01, 2013 5:47 pm Post subject: |
|
|
vas8 wrote: |
φίλε cosygatos ας βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους. Η Καλαμάτα, τουριστική πόλη με 60.000+ κατοίκους μέχρι πριν 12 μήνες είχε δρόμο προδιαγραφών και κατασκευής 1970, που περνούσε μέσα από όλα τα χωριά της διαδρομής, με παρα πολλά προβλήματα.
Ο Πύργος από το 1985 έχει αξιοπρεπέστατο δρόμο, δυστυχώς με πολλές ισόπεδες διαβάσεις, αλλα δρόμο άνετο που παρακαμπτει όλα τα χωριά και που επιτρέπει τοχύτητες 90+ χλμ την ώρα.
|
Μέχρι εδώ συμφωνούμε απόλυτα - εννοείται πως ήταν απαραίτητος ο νέος δρόμος για τη Μεσσηνία και καλώς έγινε. Ο δρόμος Πάτρα - Καλαμάτα όμως είναι απλά επικίνδυνος ή/και κουραστικός (Πάτρα-Πύργος με: ~25 ισόπεδες διασταυρώσεις, 8 εκ των οποίων με φωτεινούς σηματοδότες! ), όχι τόσο για τα σημερινά δεδομένα, αλλά για τα δεδομένα της επόμενης μέρας, όπου σχεδόν όλη η Ελλάδα θα εξυπηρετείται από σύγχρονους αυτοκινητόδρομους, και όποιος δε έχει θα θεωρείται απλά τριτοκοσμικός.
vas8 wrote: |
O περιμετρικός της Καλαμάτας ήταν μέρος της σύμβασης παραχώρησης από εποχής Σουφλιά και οχι επό Σαμαρά. Η κατασκευή του συνδέεται με το ύψος των διοδίων στη Μεσσηνία.
|
Και η Ολυμπία Οδός επίσης. Άρα, έρχεσαι στα λόγια μου ότι δεν πρέπει να σταματήσει το έργο στην Πάτρα.
vas8 wrote: |
Ο περιμετρικός είναι 15 χλμ περίπου με 4 κόμβους, συνδετήριες οδούς, παράπλευρες οδούς και αρκετά τεχνικά. Δεν είναι από απλό έργο. |
Ξέρω καλά πως είναι το έργο εκεί. Δεν είπα πως είναι υπερκοστολογημένο. Για τη σχέση κόστους - οφέλους φωνάζω.
vas8 wrote: |
Ακύρωση του περιμετρικού θα σήμαινε αποζημιώσεις προς τον Μορέα.
|
Ενώ στην περίπτωση της Ολυμπίας Οδού δεν έγινε καμιά σοβαρή αλλαγή, έτσι; Για όνομα του Θεού, μένει σχεδόν το μισό έργο, για ποια σύμβαση μιλάμε;!
vas8 wrote: | Η Μεσσηνία είχε μείνει δραματικά πίσω από έργα τις τελευταίες δεκαετίες, σε σχέση με την υπόλοιπη Πελοπόνησσο και Πάτρα.
....εεε καιρός να αλλάξει αυτό. |
Θεωρείς ότι η Πάτρα (μέχρι πρόσφατα τουλάχιστον) είχε σοβαρές υποδομές σε σχεση με τη σημασία που έχει ως δυτική πύλη της νότιας Ελλάδας, ως κομβικό σημείο όπου περνάει η κίνηση μιας περιοχής περίπου ενός εκατομμυρίου κατοίκων και ως τρίτη πόλη της Ελλάδας με 250.000 κάτοικους (με τους φοιτητές); Η Καλαμάτα εν σχέσει απλά έχει πολύ μικρότερη γεωπολιτική σημασία.
Κοιτα, μου αρέσει πραγματικά ως πόλη η Καλαμάτα (πριν από 2 εβδομάδες ήμουν για βόλτα εκεί) και δε ζηλεύω που προοδεύει, μπράβο της, αλλά το άδικο είναι άδικο, έτσι απλά. Και δε θέλω να αισθάνομαι πολίτης τρίτης κατηγορίας. |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1006 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
bill77 Full Member
Joined: 15 Jan 2011 Posts: 249
|
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Fri Aug 02, 2013 3:56 pm Post subject: |
|
|
παιδες, φυσικά και δεν υπάρχει καμία αντιπαράθεση.
φυσικά και εγώ θέλω να γίνει ολόκληρη η Ολυμπία οδός.
απλά με το μύνημά μου ήθελα να δώσω περισσότερες πληροφορίες για το πανάκριβο έργο το περιμετρικού της Καλαμάτας.
Εγώ πρώτος δήλωσα ότι ειναι ένα ακριβό έργο δώρο στην πόλη.
Από 150 εκ κόστους το 1/3 είναι οι απαλλοτριώσεις! Ισως και περισσότερο, που τα δίνει το κράτος.
Δεν έχω ιδέα πόσα θα βάλει από την τσέπη του ο Μορέας και πόσα το κράτος από το κόστος κατασκευής.
Ακριβές απαλλοτριώσεις έχει και το έργο Πάτρα-Πύργος-Τσακώνα.
Προσωπικά πιστεύω ότι το Πάτρα Πύργος πρέπει να γίνει αυτοκινητόδρομος άμεσα ένώ το Πυργος-Τσακώνα 2+2 σε δύσκολα σημεία, παρακαμψεις οικισμών και κόμβους και σε πεδινά τμήματα 1+1 με ανισόπεδους κόμβους.
Το κόστος για το κράτος του Πάτρα-Τασκώνα θα είναι πολύ μεγαλύτερο από 70-80 εκ. και προφανώς δεν υπάρχουν αυτή τη στιγμή. |
|
Back to top |
|
|
apapa Full Member
Joined: 17 Jan 2011 Posts: 345
|
Posted: Sat Aug 03, 2013 11:10 am Post subject: |
|
|
Καλα μην τα ριχνουμε και ολα στους δρομους και το κακο κρατος.
Η μια ειχε Saxo και ειχε φορτωμενες επανω 4 παιδικες ψυχες στο πισω καθισμα, και αμφιβαλω αν τα μικροτερα σε ηλικια ηταν δεμενα σε παιδικα καθισματα. Ποιος μου λεει εμενα οτι τα πιτσιρικια δεν χοροπηδαγαν μεσα στο αμαξι, η κυρια γυρισε με τη φιλη της να μαλωσει, τακτοποιησει τα παιδια, το αμαξι εφυγε και μπαμ?
Ποιος μου λεει οτι τα δυο αμαξια δεν ηταν κακοσυντηρημενα? Με την οικονομικη κριση ξερετε ποσοι ειναι αυτοι που αμελουν πλεον τα τακτικα σερβις και το ιδιωτικο ΚΤΕΟ (γιατι το δημοσιο κανει τα στραβα ματια), που δεν συντηρουν τα αμαξια τους, που δεν αλλαζουν τακακια, που κυκλοφορουν με ελαστικα 4+ χρονων ή με δεκαδες χιλ. χλμ επανω φαγωμενα, χωρις τακακια, αυτοκινητα νεκροφορες οποιων παρει ο χαρος?? Αν προσθεσουμε τα ανωτερω στην ανυπαρκτη οδηγικη παιδεια του Ελληνα ειναι εκρηκτικο μειγμα. Δεν μας φταιει για ολα ο δρομος μονο. |
|
Back to top |
|
|
stakyr_7 New Member
Joined: 29 May 2005 Posts: 33
|
Posted: Sat Aug 03, 2013 12:21 pm Post subject: |
|
|
Καλά το ότι είχε saxo δεν λέει κάτι μια χαρά ζώνες έχει παντού και 2 αερόσακους μπροστά..αρκεί να εφάρμοζε τα αυτονόητα και όλα θα ήταν καλύτερα κατά την ταπεινή μου άποψη..
Συμφωνώ βέβαια τα μέγιστα μαζί σου για τα θέματα νοοτροπίας, πιθανής έλλειψης συντήρησης κτλ μιας και τα βλέπω σε συγγενικά μου πρόσωπα που ζουν στην επαρχία και όλα τα βλέπουν με το στύλ "έλα αδερφάκι μου σε μένα θα γίνει το κακό;"
Επίσης σύμφωνα με την αστυνομία και αυτόπτη μάρτυρα οδηγό λεωφορείου που ακολουθούσε φαίνεται πως η υπνηλία του ενός οδηγού οδήγησε το ένα αυτοκίνητο σταθερά να παρεκλίνει της πορείας του και να πέσει πάνω στο άλλο στο αντίθετο ρεύμα χωρίς ίχνη φρεναρίσματος και χωρίς να ήταν μία αποτυχημένη προσπάθεια προσπέρασης...
Δηλ στην προκειμένη περίπτωση φαίνεται πως η έλειψη οδηγικής παιδείας και όχι μόνο οδήγησε στο κακό άσχετα με το αν τα αυτοκίνητα ήταν καινούρια ή ρημάδια..
Θα πω βέβαια και σαν τελευταία κουβέντα πως αν ο δρόμος ήταν σύγχρονος το μεσαίο διάζωμα θα είχε σώσει μάλλον κάποιες από τις ψυχές που χάθηκαν.. |
|
Back to top |
|
|
|