View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
per88 Full Member
Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
|
Back to top |
|
|
manos pde New Member
Joined: 07 Jul 2010 Posts: 20
|
Posted: Thu Jun 13, 2013 9:52 pm Post subject: |
|
|
Νεότερα από την εργολαβία σκούπα Θεσσαλονίκη-Προμαχώνας:
Η κοινοπραξία κλείνει ένα χρόνο συνεχών εργασιών, έχει στρωθεί σε όλο το μήκος του έτοιμου δρόμου και στις 2 κατευθύνσεις, νέος αντιολισθητικός ασφαλτοτάπητας που ήταν μέρος του ανεκτέλεστου αντικειμένου προηγούμενων εργολαβιών και πλέον η ποιότητα της κύλισης είναι άριστη.
Σε φάση ολοκλήρωσης βρίσκεται ο πρώτος κόμβος προς την μεριά της Θεσσαλονίκης που θα αποτελεί την αρχή της νέας Ε.Ο. Θεσσαλονίκης- Κιλκίς με παράκαμψη του χωριού της Λητής, αντικείμενο προηγούμενης εργολαβίας και αυτό. Στον κόμβο έχουν γίνει όλες οι εργασίες μέχρι το επίπεδο της οδοστρωσίας και μένει μόνο η διαγράμμιση και η σήμανση.
Ακόμα αριστερά και δεξιά του δρόμου σε αρκετά σημεία φαίνονται χωματουργικά για την κατασκευή παράδρομων.
Εργοτάξια έχουμε και στο πεδινό τμήμα του νομού Σερρών που αφορά και τον κύριο όγκο των εργασιών. Δουλεύεται η γέφυρα του Στρυμόνα η οποία έχει κατασκευαστεί πλήρως και είναι αρκετά εντυπωσιακή καθώς περνάς δίπλα και από κατώτερο επίπεδο..Επίσης κάποια χωματουργικά σε μήκος 6-7 χλμ αλλά έχουν δουλειά ακόμα. Στα υπόλοιπα 25-30 χλμ δε κουνιέται φύλλο και η κατάσταση είναι ίδια τα τελευταία 3 χρόνια.
Στα εργοτάξια υπήρχε κίνηση και μέχρι αργά το απόγευμα κυκλοφορούσαν αμάξια της εταιρίας. Σε γενικές γραμμές θα πρέπει να έχουν ξεφύγει από το χρονοδιάγραμμα κάποιους μήνες αλλά τα πράγματα εξελίσσονται χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα οπότε και η ημερομηνια παράδοσης που μιλάει για τέλη του 14 είναι εφικτή.. |
|
Back to top |
|
|
alter100 Junior Member
Joined: 03 May 2007 Posts: 157
|
Posted: Fri Jun 14, 2013 10:06 am Post subject: |
|
|
manos pde wrote: |
Στα υπόλοιπα 25-30 χλμ δε κουνιέται φύλλο και η κατάσταση είναι ίδια τα τελευταία 3 χρόνια.
Σε γενικές γραμμές θα πρέπει να έχουν ξεφύγει από το χρονοδιάγραμμα κάποιους μήνες αλλά τα πράγματα εξελίσσονται χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα οπότε και η ημερομηνια παράδοσης που μιλάει για τέλη του 14 είναι εφικτή.. |
Δεν κουνιέται φύλλο στα 25-30 χιλιόμετρα αλλα θα είναι μέσα στο χρονοδιάγραμμα για ολοκλήρωση του έργου το τέλος του 14 ??
Δηλαδή οι υπολειπόμενες εργασίες σε αυτά τα 25-30 χιλιόμετρα δεν είναι πολλές από την στιγμή που δεν δουλεύουν ακόμη καθόλου εκεί?? |
|
Back to top |
|
|
manos pde New Member
Joined: 07 Jul 2010 Posts: 20
|
Posted: Fri Jun 14, 2013 11:35 am Post subject: |
|
|
Μπορεί ο προγραμματισμός των εργασιών να είναι τέτοιος που να αφήνει την κατασκευή του τμήματος αυτού στο τέλος, δεν το γνωρίζω.
Το μέρος πάντως είναι πεδινό και το επίχωμα πάνω στο οποίο θα βρίσκεται ο δρόμος είναι έτοιμο από παλιά, επίσης δεν απαιτείται κατασκευή ιδιαίτερων τεχνικών. Τα λίγα και σημαντικά τεχνικά όπως η γέφυρα του Στρυμόνα και η κατασκευή των κόμβων είναι αυτά που δουλεύονται αυτή τη περίοδο, οπότε αυτό που μένει να γίνει σε διάστημα 18 μηνών είναι να τελειώσουν αυτά τα εύκολα 25 χλμ.. |
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Fri Jun 14, 2013 4:02 pm Post subject: |
|
|
Πριν λίγες μέρες πήγα μέχρι το Αίγιο. Όντως έχουν ενεργοποιηθεί εργοτάξια της Ολυμπίας Οδού. Παρατήρησα μεταξύ άλλων τα εξής:
- Έχουν φασκιώσει κάτι αρχαία τείχη στα πρώτα χλμ και ετοιμάζονται να τα θάψουν.
- Ολοκληρώνουν ένα μικρό επίχωμα πριν το Ζευγολατείο οπότε μαζί με εκατέρωθεν έτοιμα χωματουργικά θα μπορούσε να προχωρήσουν μερικά χλμ του δεξιού κλάδου σε οδοστρωσία
- Πριν το Κιάτο ετοιμάζουν μάλλον τα καινούργια διόδια για να ξηλώσουν του Ζευγολατειού
- Στα Μαύρα Λιθάρια κάτι κινείται
- Στη σήραγγα Πλατάνου δούλευαν. Επίσης στον πασαλότοιχο πριν από αυτήν
- Μετά τον Κερυνίτη και πριν το Αίγιο ξεκούφωναν ένα μικρό C+C του ρεύματος προς Αθήνα
ΔΕΝ είδα να κινείται τίποτα σε Μελίσσι, Ξυλόκαστρο, Δερβένι.
Σημειωτέον ότι τα έχουν χωρίσει κατά τμήματα σε εταιρίες π.χ. μέχρι το Κιάτο δουλεύει η ΤΕΡΝΑ κλπ.
Συμπερασματικά λοιπόν δουλεύουν αλλά δεν έχουν εντατικοποιηθεί. |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1006 Location: athens
|
Posted: Sat Jun 15, 2013 7:41 pm Post subject: |
|
|
Πολυ κατατοπιστικος ο χαρτης, φαινεται καθαρα η παρακαμψη αγρινιου και τα ημιτελη χωματουργικα σε καποια σημεια.
Μηπως θα μπορουσες να ανεβασεις χαρτη για το ακτιο αμβρακια. |
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1006 Location: athens
|
Posted: Tue Jun 18, 2013 1:19 pm Post subject: |
|
|
Μου αναφερθηκε απο συναδελφο μου ο,τι ειδε κινητικοτητα στην 4 εργολαβια του ακτιου-αμβρακιας στην περιοχη της κατουνας καθως και με την συμβολη της με την οδο αγρινιου-αμφιλοχιας στην θεση σαμαρι.
Αν κανεις απο την ευρυτερη περιοχη εχει αποψη ας το επιβεβαιωσει. |
|
Back to top |
|
|
malex New Member
Joined: 18 Mar 2011 Posts: 20
|
|
Back to top |
|
|
orthodontist Full Member
Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
Posted: Wed Jun 19, 2013 3:03 pm Post subject: |
|
|
Επιβεβαιώνω την επανέναρξη των εργασιών στο 'Ακτιο-Αμβρακία από φίλο εργολάβο που επαναδραστηριοποιήθηκε στο εργοτάξιο. Ελπίζω αυτή τη φορά να πάμε μέχρι την ολοκλήρωση του έργου χωρίς άλλες διακοπές/καθυστερήσεις. |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1006 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
bokomolech Junior Member
Joined: 17 Jul 2007 Posts: 151 Location: Patra
|
Posted: Thu Jun 20, 2013 8:08 pm Post subject: |
|
|
Αυτό το σημείο είναι παράδειγμα ελληνικής τσαπατσουλίας.
Για να καταλάβετε, σε στροφή πάνω έχει δύο διπλές διαγραμμίσεις και αν κάποιος που δεν ξέρει το δρόμο ακολουθήσει τη λάθος, έχει βγεί στο απέναντι ρεύμα ή έχει πέσει στο στηθαίο ανάλογα την κατεύθυνση που έρχεται.
Να μη μιλήσω για τις νησίδες που βρίσκονται στη μέση του πουθενά λίγο πιο πριν.
Αυτό είναι το αποτέλεσμα της ανακατασκευής των κόμβων της Αντιρρίου - Ιωαννίνων, οι περισσότεροι από τους οποίους παραδόθηκαν στα κακά τους τα χάλια.
Πρόφανώς δεν γίνεται κανένας έλεγχος ποιότητας. |
|
Back to top |
|
|
sxiza07 Full Member
Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
Posted: Thu Jun 27, 2013 8:30 am Post subject: ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΚΑΙ ΛΕΥΚΤΡΟ - ΣΠΑΡΤΗ |
|
|
Αγαπητοί Φίλοι,
Σύμφωνα με πρωτοσέλιδο της ηλεκτρονικής έκδοσης της "Ελευθερίας" Καλαμάτας, προβλήματα με τις εγγυήσεις που ζητούν οι τράπεζες οι οποίες χρηματοδοτούν τα έργα του περιφερειακού Καλαμάτας και το Λεύκτρο - Σπάρτη διαφαίνονται στον ορίζοντα. Και εδώ θυμόμαστε την κορυφαία ατάκα: "Τι σου θυμίζω? δε σου θυμίζω?"
http://www.eleftheriaonline.gr/oikonomia/ypodomes/item/26935-trapeziko-bloko-perifereiakos
Καλό καλοκαίρι
Sxiza07 |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 768
|
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1006 Location: athens
|
Posted: Fri Jun 28, 2013 7:31 pm Post subject: |
|
|
Εχει κανεις εικόνα για το τι συμβαίνει αυτό τον καιρό στον άξονα αμβρακιας ακτιου; Επίσης μια ερώτηση για τους φίλους που κινούνται τακτικά στην Πελοπόννησο. Ποια είναι η πρόσφορο γερή διαδρομή για να παει κάποιος απο Αθήνα στον Πύργο Ηλείας, μέσω τσακωνας η μέσω Πατρών. Ευχαριστω |
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sat Jun 29, 2013 5:45 pm Post subject: |
|
|
Προσωπικά θα πήγαινα από Τσακώνα. Είναι 15 χιλιόμετρα λιγότερη διαδρομή, έχει 60% διαδρομή σε αυτοκινητόδρομο, ενώ από Πάτρα έχει μόνο ένα μικρό κομματάκι (περιμετρική Πάτρας) και δεν περνάς από την ταλαιπωρία των έργων της Ολυμπίας. Βέβαια η αλήθεια είναι ότι το Τσακώνα-Πύργος είναι σχεδόν επαρχιακή οδός, αλλά πάλι συμφέρει κατά την άποψή μου. |
|
Back to top |
|
|
per88 Full Member
Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
|
Back to top |
|
|
kostakakis New Member
Joined: 13 Jan 2009 Posts: 39
|
Posted: Wed Jul 03, 2013 9:00 pm Post subject: Περιφερειακός Καλαμάτας |
|
|
Περιφερειακός Καλαμάτας
...μερικά χλμ πιο πάνω, στον κόμβο/είσοδο Μεγαλόπολης ξεκίνησε η ασφαλτόστρωση. |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Thu Jul 04, 2013 11:25 am Post subject: |
|
|
Μόλις έμαθα από την πάντα αξιόπιστη πηγή μου οτι ΑΠΕΛΥΣΑΝ 20 ΑΤΟΜΑ από τον Ε-65 και την Ιονία οδό,καθως και από τα κεντρικά τους γραφεία καθιστώντας ουσιαστικά τελείως ανενεργά τα δύο αυτά έργα!!!Πλέον δεν έχει μείνει κανένας εργαζόμενος (ίσως δυο-τρεις μόνον!!!).
Αυτή είναι η εκκίνηση των έργων που ανακοινωσαν οι ΨΕΥΤΕΣ-ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ- ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ.... |
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Jul 04, 2013 9:13 pm Post subject: |
|
|
Δε νομίζω να είπε ποτέ κανείς ότι επανεκκινούν και τα 4 έργα. Είναι γνωστό ότι σε Ολυμπία και Αιγαίου έχει γίνει επανεκκίνηση με δημόσια χρηματοδότηση ενόψει της έγκρισης από τις τράπεζες του σχεδίου. Για Ιόνια και Ε65 τα πράγματα ήταν εξ΄ αρχής δύσκολα αλλά θεωρώ ότι τελικά θα μπουν κι αυτά στο πακέτο. Τώρα γιατί απέλυσαν κόσμο τώρα, λογικό μου φαίνεται, αν δεν δουλεύουν τζάμπα θα τους πληρώνουν; θα κάνουν προσλήψεις όταν πάρουν το οκ από ΥΠΟΜΕΔΙ και τράπεζες. |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sat Jul 06, 2013 6:31 pm Post subject: |
|
|
Σημερα, 6/7/2013 στις 11.30 το πρωι, εγιναν στη θεση Μπαρος, παρουσια τοπικων αρχων απο τη Θεσσαλια και την Ηπειρο, τα εγκαινια του δρομου Ανθουσα-Μπαρος-Καλλαρυτες. Η ιδιαιτεροτητα του δρομου ειναι οτι ανεβαινει στα 1900μ. καθιστωντας τη διαβαση του Μπαρου την υψηλοτερη οδικη διαβαση της Ελλαδας, με θεα που κοβει την ανασα, πανω ακριβως στο συνορο Ηπειρου και Θεσσαλιας.
Ενα μικρο ιστορικο για την κατασκευη του:
Ο δρομος, μηκους 20 χλμ., δημοπρατηθηκε σε δυο εργολαβιες ταυτοχρονα, το 2006. Η μια εργολαβια που αφορουσε στο κομματι της Ηπειρου απο τους Καλλαρυτες μεχρι τον Μπαρο, μηκους 12 χλμ., ολοκληρωθηκε το 2009.
Η αλλη εργολαβια, που αφορουσε στο κομματι της Θεσσαλιας Ανθουσα-Μπαρος, μηκους 8 χλμ., ξεκινησε, εγινε διαπλατυνση, τεχνικα, χαλικοστρωση και σταματησε οταν ξεκινησε η ασφαλτοστρωση, αφου ο εργολαβος κηρυχθηκε εκπτωτος. Εμεινε για περιπου 4 χρονια σε αυτη την κατασταση, με εμφανη τα σημαδια και τον κινδυνο των διαβρωσεων, αλλα περυσι το καλοκαιρι δοθηκαν χρηματα και τον Οκτωβριο του 2012 ολοκληρωθηκε και η ασφαλτοστρωση αυτου του τμηματος(παλαιοτερα ειχα αναρτησει αρκετες φωτογραφιες απο το δρομο). |
|
Back to top |
|
|
vag3721 Stadium Expert
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Sat Jul 06, 2013 10:05 pm Post subject: |
|
|
Μερικές ερωτήσεις φίλε Pindos10 για διαδρομές στα μέρη σου.
1.Πόση ώρα είναι περίπου η διαδρομή απο Ελάτη(Τρικάλων) εως Καλλαρύτες με τον νέο δρόμο?
2.Ο δρόμος απο μπάρο μέχρι Ματσούκι σε τι κατάσταση βρίσκεται? και πόση ώρα χρειάζεται?
3)Εκτός απο τον Μπάρο υπάρχει άλλο οδικό πέρασμα της Πίνδου, ανάμεσα σε Εγνατία Οδό και στον δρόμο πο περνά απο την Μεσσοχώρα? |
|
Back to top |
|
|
|