View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
agr-engineer Full Member
Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sun Sep 19, 2010 10:51 am Post subject: |
|
|
Πολυ ωραιες οι φωτογραφιες, agr-engineer. Δυστυχως εμειναν μονο οι αναμνησεις. Η γραμμη ανακαινιστηκε το 2004 ,αλλα δεν λειτουργησε ποτε, ερμαιο του πανισχυρου ΚΤΕΛ του νομου, με το κρατος να ικανοποιει παντου και παντα καθε επιθυμια τους, αδιαφορωντας πληρως για εναλλακτικες και ποιοτικες επιλογες στη συγκοινωνια. |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Sun Sep 19, 2010 5:05 pm Post subject: |
|
|
Πολύ ωραίες οι φωτό, αλλά μην συνωμοσιολογούμε !
Δεν έφταιγε μόνο το ΚΤΕΛ.
Η γραμμή ανακαινίστηκε ως προεκλογικό έργο του κ.Βερελή, χωρίς κανέναν σχεδιασμό !
Π.χ που θα γίνοταν η συντήρηση των Railbus ? Στην ύπαιθρο ?
Προοπτική επαναλειτουργίας θα υπήρχε μόνο αν ενδιαφερόνταν η Τ.Α, ως τοπικό δίκτυο, με το ελάχιστο δυνατό κόστος.
Είναι λογικό να μην ενδιαφέρεται ο Εθνικός Operator για μια γραμμή ξεκομμένη στο πουθενά. |
|
Back to top |
|
|
agr-engineer Full Member
Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Sun Sep 19, 2010 6:12 pm Post subject: |
|
|
Μπορεί η οικονομία να βρίσκεται στη χείριστη κατάσταση ( μέχρι στιγμής ), αλλά ελέω Καλλικράτη η γραμμή Αγρινίου-Μεσολογγίου-Κρυονερίου θα διέρχεται πλέον μέσα από 2 μόνο δήμους, τους διευρυμένους δήμους Αγρινίου και Μεσολογγίου. Νομίζω ότι ο Καλλικράτης προβλέπει ανάληψη τέτοιων πρωτοβουλιών από τις τοπικές αυτοδιοικήσεις που θα δημιουργηθούν. Βέβαια, από τα χαρτιά στις πράξεις το 1/3 να γινόταν στην Ελλάδα θα ήμασταν σε πολύ καλύτερη κατάσταση.
Παρ'όλα αυτά πιστεύω ότι είναι χρυσή ευκαιρία για τους 2 δήμους να αναλάβουν από κοινού την εκμετάλλευση της γραμμής αυτής.
Να θυμίσω ότι προ Καλλικράτη η γραμμή διερχόταν από τους δήμους Αγρινίου,Αγγελοκάστρου,Αιτωλικού,Μεσολογγίου και Χάλκειας ( Ο Γαλατάς και το Κρυονέρι προφανώς κακώς υπάγονταν στη Χάλκεια και όχι στο Μεσολόγγι ). Τώρα, θεωρητικά πάντα, όλα φαντάζουν πιο εύκολα. Το θέμα είναι να υπάρχει βούληση, που η ιστορία δείχνει συνεχώς ότι απλά δεν υπάρχει λόγω συμφερόντων. |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Sun Sep 19, 2010 7:39 pm Post subject: |
|
|
Μια μικρή διόρθωση. Ο Δήμος Χάλκειας (οπότε και ο Γαλατάς με το Κρυονέρι) τελικά ενσωματώθηκε στο νέο Δήμο Ναυπακτίας. Λογικό καθώς με εξαίρεση αυτούς τους 2 οικισμούς, ο υπόλοιπος δήμος είναι πιο "συνδεδεμένος" με την Ναύπακτο και την Ναυπακτία.
Βέβαια πρέπει κάτι να γίνει με αυτούς τους 2 οικισμούς (ουσιαστικά προάστια του Μεσολογγίου) αλλά αυτό δεν είναι εύκολο. Χρειάζεται αποφάσεις των νέων δημοτικών αρχών και μία σειρά από γραφειοκρατικές διαδικασίες οπότε.... |
|
Back to top |
|
|
Arxitektonas Junior Member
Joined: 28 Oct 2009 Posts: 97
|
Posted: Sun Sep 19, 2010 7:45 pm Post subject: |
|
|
Το ίδιο ακριβώς πρέπει να γίνει και με το Ευπάλιο, το οποίο ανήκε στο Νομό Φωκίδας (νυν περιφέρεια Στερεάς Ελλάδος) και ενώ οι κάτοικοι ζήτησαν να ενσωματωθούν στο Δήμο Ναυπάκτου και την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος (αφού αποτελεί προάστιο της Ναυπάκτου, χώρια του ότι οι μισοί κάτοικοι εργάζονται στην Πάτρα), τελικά εντάχθηκαν στο Δήμο Λιδωρικίου.
Πάντως ο Ραγκούσης είπε ότι μετά τον Καλλικράτη θα ακολουθήσει και Καλλικράτης 2, όπου και θα γίνουν τέτοιου είδους μικροαλλάγες σε ειδικές περιπτώσεις και οι οποίες θα μεταβάλουν κάπως τα όρια των παλιών νομών και δήμων, που χρησιμοποιήθηκαν ως βάση του τωρινού Καλλικράτη.
ΥΓ: Συγγνώμη για το ΟΤ. |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Sun Sep 19, 2010 7:49 pm Post subject: |
|
|
Κάλά αυτή η φώτο από την Κλεισούρα με έκανε να πάρω μια βαθιά ανάσα.
Ευτυχώς έχουμε άσφαλτο δηλαδή... μην παραπονιόμαστε |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sun Sep 19, 2010 9:26 pm Post subject: |
|
|
Nozomi wrote: | ...Προοπτική επαναλειτουργίας θα υπήρχε μόνο αν ενδιαφερόνταν η Τ.Α, ως τοπικό δίκτυο, με το ελάχιστο δυνατό κόστος.
Είναι λογικό να μην ενδιαφέρεται ο Εθνικός Operator για μια γραμμή ξεκομμένη στο πουθενά. |
Παντως φιλε Nozomi θεωρω οτι η γραμμη, με τις προϋποθεσεις που αναφερεις θα μπορουσε να ειναι επιτυχημενη , εκτελωντας συγκοινωνια μεταξυ Αγρινιου-Αιτωλικου-Μεσολογγιου-Τει και το καλοκαιρι να κατεβαζει αρκετο κοσμο στο Κρυονερι, που σημειωτεον τον Ιουλιο που το επισκεφθηκα ειχε παρα πολυ κοσμο, κυριως νεολαια, που κατεβαινε για μπανιο. Θα ηταν πολυ σημαντικο να βρισκεται σε λειτουργια η μοναδικη σιδηροδρομικη γραμμη της Δυτ. Ελλαδος και με την προοπτικη του δυτικου σιδηροδρομικου αξονα να "διαμορφωσει" σιδηροδρομοφιλη πελατεια η οποια θα πιεζε με τη σειρα της πολιτικους και τοπικες αυτοδιοικησεις υπερ του μεσου.(λεμε τωρα)
P.S. Φιλε Arxitektona, δημος Δωριδος με εδρα το Λιδωρικι και οχι δημος Λιδωρικιου. |
|
Back to top |
|
|
Arxitektonas Junior Member
Joined: 28 Oct 2009 Posts: 97
|
Posted: Sun Sep 19, 2010 10:34 pm Post subject: |
|
|
Έχεις δίκιο ότι είναι έτσι η ονομασία του δήμου. Κατά λάθος το έγραψα μέσα στη βιασύνη μου... |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Sun Sep 19, 2010 10:48 pm Post subject: |
|
|
Καλώς η κακώς (μάλλον το δεύτερο), αν ρωτήσεις 100 Αγρινιώτες ποια προβλήματα υποδομών έχουν και τι θα θέλαν να γίνει αμφιβάλλω αν έστω και 2 από αυτούς θα σου μιλήσουν για επαναλειτουργία γραμμής, και ο ένας απο αυτούς μάλοον θα είναι ο agr/engineer...
Και πιθανόν την ίδια απάντηση θα πάρεις και στο Μεσολόγγι αλλά και σε κάθε άλλη πόλη της επαρχίας που δεν έχει δει τραίνο...
Ποιός πολιτικός λοιπόν να επενδύσει σε κάτι τέτοιο.
Αντί για αυτό οι πολιτικοί τους, τους λένε όλη μέρα πόσο τους αδίκησε το κράτος των Αθηνών που έφτιαξε το δρόμο τόσο μακρια, και κυνηγάνε φαντάσματα όλοι μαζί.
Αρα τραίνο δεν το βλέπω. Πρώτα θα υπάρξει ο πολιτικός που θα υποσχεθεί θάλασσα στο Αγρίνιο και μετά τραίνο (καλα΄υπερβάλλω λίγο, εντάξει). |
|
Back to top |
|
|
agr-engineer Full Member
Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Mon Sep 20, 2010 1:51 pm Post subject: |
|
|
Δυστυχώς δεν έχει καλλιεργηθεί η ανάλογη παιδεία. Αυτό που πλασσάρεται εδώ και δεκαετίες κατά κόρον είναι αυτοκινητόδρομοι,αυτοκινητόδρομοι και πάλι αυτοκινητόδρομοι ( τους οποίους βέβαια δεν είχαμε και δεν έχουμε στο μεγαλύτερο μέρος της ελληνικής επικράτειας, αλλά και σιδηροδρομικό δίκτυο της προκοπής δεν υπάρχει ή παραμένει ανεκμετάλλευτο )
Στα τραίνα θα μπορούσες σε είδικό βαγόνι να έβαζες και το ποδήλατο και να ποδηλατούσες από Μεσολόγγι μέχρι Τουρλίδα και γενικά να πας είτε Αγρίνιο,είτε Μεσολόγγι,είτε Αιτωλικό ή οπουδήποτε με τραίνο και με το ποδήλατο μαζί, αφήνοντας στην άκρη το αυτοκίνητο, κάνοντας τις δουλειές σου εύκολα και γρήγορα.
Και μετά ξύπνησα... |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Mon Sep 20, 2010 3:21 pm Post subject: |
|
|
Τα αυτονοητα, agr-engineer, στις ευρωπα'ι'κες κοινωνιες φανταζουν ονειρα θερινης νυκτος στη δικια μας. Γι'αυτο πηγαμε κατα διαολου. Και δεν αναφερομαι μονο στη συγκοινωνιακη μας παιδεια αλλα ΠΑΝΤΟΥ. |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Mon Sep 20, 2010 6:00 pm Post subject: |
|
|
agr-engineer wrote: |
Στα τραίνα θα μπορούσες σε είδικό βαγόνι να έβαζες και το ποδήλατο και να ποδηλατούσες από Μεσολόγγι μέχρι Τουρλίδα και γενικά να πας είτε Αγρίνιο,είτε Μεσολόγγι,είτε Αιτωλικό ή οπουδήποτε με τραίνο και με το ποδήλατο μαζί, αφήνοντας στην άκρη το αυτοκίνητο, κάνοντας τις δουλειές σου εύκολα και γρήγορα. |
Αν γινόταν αυτό, θα ονομαζόσουν ολλανδική-γερμανική επαρχία και όχι ελληνική και Αγρίνιιιο (το λέω για να θίξω την βλαχιά στην σκέψη κάποιων!).
Εμείς βρισκόμαστε ακόμα στην αρχική φάση της ιδιωτικής αυτοκίνησης που ο κόσμος δεν έχει συνειδητοποιήσει (στην επαρχία κυρίως) την σημασία των ΜΜΜ. |
|
Back to top |
|
|
Dromeas Full Member
Joined: 25 Oct 2007 Posts: 367 Location: Λονδίνο
|
Posted: Tue Sep 21, 2010 10:12 am Post subject: |
|
|
Καλημέρα. Υπάρχει ημερομηνία για την ηλεκτροκίνηση του τμήματος ΣΚΑ-Κιάτο. Αυτή είναι η 29η Οκτωβρίου και σας την μεταφέρω με κάθε επιφύλαξη. Αν δεν αρχίσει η ηλεκτροκίνηση το συντομότερο δυνατόν δεν υπάρχει περίπτωση να σταματήσουν οι κλοπές. |
|
Back to top |
|
|
Cpt. Haddock Full Member
Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Tue Sep 21, 2010 10:59 am Post subject: |
|
|
Ακόμα λειπουν:
- Μερεμέτια σε σταθμούς (πορταλς κλπ)
- Μεγάλο τμημα εναέριου καλωδίου στο Κορινθος-Κιατο (κλοπες)
- Μικρό τμήμα μετα τον ΣΣ Λιοσίων προς Μαυρη Ωρα
- Συνδεση υποσταθμών με δίκτυο ΔΕΗ. Στον Υ/Σ του Ευταξία (διόδια Ελευσίνας) έχει φτασει το ρευμα, έχει μπει και ο τελευταίος πυλώνας, αλλα δεν εχει συνδεθει ακόμα.
Δεν ξερω εαν το διαστημα επαρκεί για ηλεκτριση και δοκιμές. Θα δειξει |
|
Back to top |
|
|
Dromeas Full Member
Joined: 25 Oct 2007 Posts: 367 Location: Λονδίνο
|
Posted: Tue Sep 21, 2010 11:11 am Post subject: |
|
|
Έχεις δίκιο Cpt. Haddock, αλλά αυτή είναι η ημερομηνία που κυκλοφορεί επισήμως. Με λίγη πίεση από όλους μας και με λίγο "τρέξιμο" πιστεύω πως το έργο θα είναι έτοιμο για τις γιορτές. Όπως βλέπεις προσπαθώ να είμαι όσο το δυνατό ρεαλιστής. |
|
Back to top |
|
|
einsiedeln Junior Member
Joined: 27 Oct 2008 Posts: 86 Location: Athens
|
Posted: Fri Sep 24, 2010 1:15 pm Post subject: |
|
|
Δεν ξέρω αν γνωρίζετε για την κατασκευή της μεγαλύτερης στον κόσμο σιδηροδρομικής σήρραγγας που κατασκευάζεται στην Ελβετία εδώ και κάποια χρόνια (AlpTransit Gotthard) και η οποία έχει στόχο να συντομεύσει τη διαδρομή Μιλάνο-Ζυρίχη στις 2 περίπου ώρες μετά την ολοκλήρωση όλων των σχετικών έργων.
Ε, από μέρα σε μέρα αναμένεται το final breakthrough (το τελικό "τρύπημα") που θα ενώσει το βόρειο με το νότιο τμήμα της ανατολικής σήρραγγας, στα οποία γίνεται εκσκαφή ταυτόχρονα. Στο site της εταιρίας υπάρχει και αντίστροφη μέτρηση για το μήκος που απομένει:
www.alptransit.ch/fileadmin/images/Stand_der_Arbeiten/Laengenprofil_GBT_Stand_der_Arbeiten_Mitte_August.jpg
και δείχνει ότι σήμερα απομένουν 74m, ενώ χθες ήταν 95m. Η δυτική σήρραγγα αναμένεται να τρυπηθεί περί τα μέσα Οκτωβρίου.
Με την ευκαιρία αυτή να αναφέρω και ότι το site της εταιρίας δίνει κάθε 1η του μήνα και τα ποσοστά ολοκλήρωσης του έργου, μαζί με το σχετικό πολύ κατατοπιστικό χάρτη σε φλασάκι στο δεξί μέρος της σελίδας (τον παραθέτω πιο κάτω) . Παρακολουθώ την εξέλιξη μέσα από την ιστοσελίδα τους σχεδόν μια δεκαετία και, όπως σας είπα, στην αρχή κάθε μήνα γνωρίζω την ακριβή κατάσταση του έργου.
Έχοντας περιηγηθεί στις αντίστοιχες ιστοσελίδες των κοινοπραξιών που κατασκευάζουν τους αυτοκινητόδρομους εδώ στη χώρα μας, έχω να πω ότι αυτή της Εγνατίας Οδού όπως τη θυμόμαστε τα προηγούμενα χρόνια, ήταν ότι πιο κοντινό σε κάποια αξιοπρεπή ενημέρωση του ενδιαφερόμενου πολίτη με αυτό που βλέπω στην Ελβετική εδώ και χρόνια.
Οι υπόλοιπες δε των δρόμων που κατασκευάζονται αυτή τη στιγμή, είναι πραγματικά ελεεινές.... Με κανένα προσανατολισμό στον χρήστη-ενδιαφερόμενο, καμία από αυτές δεν έχει καν κατηγορία "Πρόοδος του Έργου". Καμία κουβέντα φυσικά για...διαγράμματα/χάρτες ολοκλήρωσης και ποσοστά ολοκλήρωσης. (Σαν να τις έφτιςξαν οι κοινοπραξίες επειδή τους υποχρέωνε η σύμβαση για "κατασκευή ιστοσελίδας")
Η μόνη ενημέρωση σε "πραγματικό χρόνο" έχει να κάνει με ειδοποιήσεις για κυκλοφοριακές ρυθμίσεις λόγω των έργων και για τις νέες τιμές των διοδίων (άντε και καμιά ανακοίνωση για το σε ποιες περιοχές..."γίνονται έργα"). Αν σκεφτεί κανείς ότι τους πληρώνουμε άμεσα (διόδια) ή έμμεσα (κρατική συμμετοχή) θα έπρεπε να είχαν φροντίσει να μας συμπεριφέρονται αναλόγως.
Κοιτάξτε χαρακτηριστικά πώς δίνουν οι Ελβετοί την πρόοδο του έργου κατά τμήματα (εκσκαφή=κόκκινο, επένδυση=πράσινο, εγκαταστάσεις συστημάτων=κίτρινο) στην εικόνα:
www.alptransit.ch/fileadmin/images/Stand_der_Arbeiten/Gesamt_GBT_e.gif
και κάνετε τις (ατυχείς) συγκρίσεις....
Η ιστοσελίδα του έργου είναι:
http://www.alptransit.ch/en/?no_cache=1 |
|
Back to top |
|
|
doxasot New Member
Joined: 26 Jun 2009 Posts: 28
|
Posted: Sun Oct 03, 2010 5:37 pm Post subject: ΑΘΗΝΑ-ΛΑΜΙΑ |
|
|
γεια σας φιλοι μου,
γνωριζει κανενας αραγε τι γινεται και που βρισκεται η συραγγα ΚΑΛΛΙΔΡΟΜΟΥ.
κατα καιρους ακουσα για νερα που βρεθηκαν και ηταν πολυ μεγαλο εμποδιο?? αλλα πιστευω οτι ηταν ραδιο αρβυλα, μαλλον οικονομικα θεματα ηταν.
θα χαρω να μαθω νεα.
χαιρετω |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sun Oct 03, 2010 9:36 pm Post subject: |
|
|
Φιλε doxasot, νομιζω οτι θελει περιπου 1200μ. για να ξετρυπηθει η μηκους 9χλμ. περιπου, σηραγγα. Οσο για τα νερα, δεν ηταν καθολου αρβυλα, χτυπησαν ολοκληρο ποταμι, με αποτελεσμα να σταματησει το εργο για παρα πολυ καιρο και να ξαναρχισει με αλλα μυαλα και περισσοτερη τεχνογνωσια. |
|
Back to top |
|
|
Dromeas Full Member
Joined: 25 Oct 2007 Posts: 367 Location: Λονδίνο
|
|
Back to top |
|
|
Cpt. Haddock Full Member
Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Mon Oct 04, 2010 1:20 pm Post subject: |
|
|
Το θέμα ειναι οτι αυτοι που πιάνουν ειναι αναλώσιμοι, όσο δεν αγγιζουν τους κλεπταποδόχους δεν κανουμε δουλεια... |
|
Back to top |
|
|
doxasot New Member
Joined: 26 Jun 2009 Posts: 28
|
Posted: Mon Oct 04, 2010 4:53 pm Post subject: pindos 10 |
|
|
Φιλε pindos 10,
σε ευχαριστω, ελιπζω συντομα να τελειωνουμε και με αυτη τη γαγγρενα
και να απολαυσιυμε και εμεις συγχρονες μετακινισεις. |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Sat Oct 16, 2010 1:52 pm Post subject: |
|
|
Μπορεί οι μελέτες για την υπογειοποίηση της σιδηροδρομικής γραμμής στην Πάτρα να προχωρούν ωστόσο το κόστος που απαιτείται υπερβαίνει τα 2 δις ευρώ γεγονός που βάζει σε σκέψεις τους αρμοδίους.
Σύμφωνα με όσα δήλωσε στο dete.gr ο προϊστάμενος του ΟΣΕ Χρήστος Οικονόμου σκέφτονται να προχωρήσουν στην αναβάθμιση και όχι στην υπογειοποίηση της γραμμής. Αυτό που περιμένουν είναι να ολοκληρωθούν οι μελέτες και να έχουν στα χέρια τους τις πραγματικές ανάγκες για την δημιουργία του έργου αυτού. Αν πράγματι οι αρμόδιοι της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποφασίσουν να μην προχωρήσουν στην υπογειοποίηση τότε σίγουρα θα υπάρξουν αντιδράσεις. Γεγονός πάντως είναι πως η ηγεσία του ΟΣΕ έχει γυρίσει την πλάτη στην Πάτρα. Πριν από 2 ημέρες ανακοινώθηκε πως θα πουλήσουν τα παλαιά αμαξοστάσια και σήμερα μας λένε πως θα σκεφτούν τι θα κάνουν με την σιδηροδρομική γραμμή της Πάτρας.
Πηγή: dete.gr
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/10/blog-post_9732.html |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Sat Oct 16, 2010 11:16 pm Post subject: |
|
|
2 δις για υπογειοποίηση γραμμής σε μια πόλη όταν με αυτό το ποσό φτιάχνουμε μεγάλο τμήμα του Δυτικού Σιδηροδρομικού ¶ξονα και συνδέουμε τα Ιωάννινα με το σιδηροδρομικό δίκτυο, δεν είναι εξωφρενικό ποσό για τα σημερινά οικονομικά δεδομένα μιας χώρας που τελεί υπό επιτήρηση και δεν μπορεί να δανειστεί ?
Τώρα το κατάλαβαν, μετά από τόσα εκατομμύρια σε μελέτες ?
Και όλα αυτά επειδή θα υπάρξουν αντιδράσεις απ' τους Πατρινούς που δεν επιθυμούν επιφανειακό διάδρομο ?
Γιατί δεν στέλνουν την γραμμή και τον Σταθμό εκτός πόλης όπως έκαναν στην Κόρινθο ?
Μήπως πρέπει να εκλογικευθούν επιτέλους κάποιοι με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο ? |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sat Oct 16, 2010 11:45 pm Post subject: |
|
|
Τιποτε απο αυτες τις μπουρδες που ονειρευονται και σκαρφιζονται καποιοι δεν προκειται να γινει. Νομιζω οτι η λογικη και εφικτη αποφαση ειναι ειλημμενη και προβλεπει διπλη κανονικη μεχρι το Ριο και απο κει μονη κανονικη μεχρι Πατρα δηλ. 7χλμ. και πανω στο ιχνος της υπαρχουσας μετρικης. Το κομματι ειναι μικρο η γραμμη θα ειναι πληρως σηματοδοτημενη και τηλεδιοικουμενη και δεν θα υπαρχει κανενα προβλημα στη συχνοτητα των δρομολογιων. Για να μην πω, οπως φαινεται και σε ενα βιντεο που ειχα αναρτησει εδω και εδειχνε cabride του προαστιακου απο το Ριο εως την Πατρα, φαινεται να υπαρχει χωρος μεχρι και για διπλη κανονικη γραμμη. Αυτο που με προβληματιζει εμενα ειναι πως θα περασουν τις εμπορικες αμαξοστοιχειες απο το νεο λιμανι στη νεα γραμμη. |
|
Back to top |
|
|
|