stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Σιδηρόδρομοι - Σιδηροδρομικοί Σταθμοί (3)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 38, 39, 40  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 20 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Sun Sep 19, 2010 10:36 am    Post subject: Reply with quote

Φωτογραφίες εποχής από τον παλιό σιδηροδρομικό σταθμό του Αγρινίου

http://www.facebook.com/photo.php?pid=187811&fbid=143945958976227&op=2&o=global&view=global&subj=147963725218501&id=100000824716901
http://www.facebook.com/photo.php?pid=187808&fbid=143944695643020&op=2&o=global&view=global&subj=147963725218501&id=100000824716901
http://www.facebook.com/photo.php?pid=187792&fbid=143941822309974&op=3&o=global&view=global&subj=147963725218501&id=100000824716901
http://www.facebook.com/photo.php?pid=187790&fbid=143941815643308&op=3&o=global&view=global&subj=147963725218501&id=100000824716901
http://www.facebook.com/photo.php?pid=187791&fbid=143941818976641&op=3&o=global&view=global&subj=147963725218501&id=100000824716901

Απέναντι και διαγώνια από το σταθμό στέκουν ακόμα και σήμερα οι επιβλητικές καπναποθήκες Παπαπέτρου ( περίπου 5200 τ.μ. ) που είχαν αγοραστεί από το Υπουργείο Πολιτισμού το 2001 για κατασκευή Αρχαιολογικού Μουσείου ( Αλλά ως συνήθως στην Ελλάδα μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλα λόγια μη λες )
http://www.facebook.com/photo.php?pid=31360397&fbid=1514393574833&op=7&o=global&view=global&subj=147963725218501&id=1084242859
(Εδώ που βρίσκεται το τραίνο σήμερα υπάρχουν το 2ο και 6ο Γυμνάσιο και το 3ο λύκειο Αγρινίου, κατασκευάστηκαν πριν 15 χρόνια περίπου )

Και το φαράγγι της Κλεισούρας το...1910
http://www.facebook.com/photo.php?pid=14129271&fbid=10150232821010316&op=5&o=global&view=global&subj=147963725218501&id=601335315
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Sun Sep 19, 2010 10:51 am    Post subject: Reply with quote

Πολυ ωραιες οι φωτογραφιες, agr-engineer. Δυστυχως εμειναν μονο οι αναμνησεις. Η γραμμη ανακαινιστηκε το 2004 ,αλλα δεν λειτουργησε ποτε, ερμαιο του πανισχυρου ΚΤΕΛ του νομου, με το κρατος να ικανοποιει παντου και παντα καθε επιθυμια τους, αδιαφορωντας πληρως για εναλλακτικες και ποιοτικες επιλογες στη συγκοινωνια.
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Sun Sep 19, 2010 5:05 pm    Post subject: Reply with quote

Πολύ ωραίες οι φωτό, αλλά μην συνωμοσιολογούμε !
Δεν έφταιγε μόνο το ΚΤΕΛ.
Η γραμμή ανακαινίστηκε ως προεκλογικό έργο του κ.Βερελή, χωρίς κανέναν σχεδιασμό !
Π.χ που θα γίνοταν η συντήρηση των Railbus ? Στην ύπαιθρο ?

Προοπτική επαναλειτουργίας θα υπήρχε μόνο αν ενδιαφερόνταν η Τ.Α, ως τοπικό δίκτυο, με το ελάχιστο δυνατό κόστος.
Είναι λογικό να μην ενδιαφέρεται ο Εθνικός Operator για μια γραμμή ξεκομμένη στο πουθενά.
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 20 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Sun Sep 19, 2010 6:12 pm    Post subject: Reply with quote

Μπορεί η οικονομία να βρίσκεται στη χείριστη κατάσταση ( μέχρι στιγμής ), αλλά ελέω Καλλικράτη η γραμμή Αγρινίου-Μεσολογγίου-Κρυονερίου θα διέρχεται πλέον μέσα από 2 μόνο δήμους, τους διευρυμένους δήμους Αγρινίου και Μεσολογγίου. Νομίζω ότι ο Καλλικράτης προβλέπει ανάληψη τέτοιων πρωτοβουλιών από τις τοπικές αυτοδιοικήσεις που θα δημιουργηθούν. Βέβαια, από τα χαρτιά στις πράξεις το 1/3 να γινόταν στην Ελλάδα θα ήμασταν σε πολύ καλύτερη κατάσταση.
Παρ'όλα αυτά πιστεύω ότι είναι χρυσή ευκαιρία για τους 2 δήμους να αναλάβουν από κοινού την εκμετάλλευση της γραμμής αυτής.
Να θυμίσω ότι προ Καλλικράτη η γραμμή διερχόταν από τους δήμους Αγρινίου,Αγγελοκάστρου,Αιτωλικού,Μεσολογγίου και Χάλκειας ( Ο Γαλατάς και το Κρυονέρι προφανώς κακώς υπάγονταν στη Χάλκεια και όχι στο Μεσολόγγι ). Τώρα, θεωρητικά πάντα, όλα φαντάζουν πιο εύκολα. Το θέμα είναι να υπάρχει βούληση, που η ιστορία δείχνει συνεχώς ότι απλά δεν υπάρχει λόγω συμφερόντων.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Sun Sep 19, 2010 7:39 pm    Post subject: Reply with quote

Μια μικρή διόρθωση. Ο Δήμος Χάλκειας (οπότε και ο Γαλατάς με το Κρυονέρι) τελικά ενσωματώθηκε στο νέο Δήμο Ναυπακτίας. Λογικό καθώς με εξαίρεση αυτούς τους 2 οικισμούς, ο υπόλοιπος δήμος είναι πιο "συνδεδεμένος" με την Ναύπακτο και την Ναυπακτία.
Βέβαια πρέπει κάτι να γίνει με αυτούς τους 2 οικισμούς (ουσιαστικά προάστια του Μεσολογγίου) αλλά αυτό δεν είναι εύκολο. Χρειάζεται αποφάσεις των νέων δημοτικών αρχών και μία σειρά από γραφειοκρατικές διαδικασίες οπότε....
Back to top
View user's profile Send private message
Arxitektonas
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Oct 2009
Posts: 97

PostPosted: Sun Sep 19, 2010 7:45 pm    Post subject: Reply with quote

Το ίδιο ακριβώς πρέπει να γίνει και με το Ευπάλιο, το οποίο ανήκε στο Νομό Φωκίδας (νυν περιφέρεια Στερεάς Ελλάδος) και ενώ οι κάτοικοι ζήτησαν να ενσωματωθούν στο Δήμο Ναυπάκτου και την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος (αφού αποτελεί προάστιο της Ναυπάκτου, χώρια του ότι οι μισοί κάτοικοι εργάζονται στην Πάτρα), τελικά εντάχθηκαν στο Δήμο Λιδωρικίου.
Πάντως ο Ραγκούσης είπε ότι μετά τον Καλλικράτη θα ακολουθήσει και Καλλικράτης 2, όπου και θα γίνουν τέτοιου είδους μικροαλλάγες σε ειδικές περιπτώσεις και οι οποίες θα μεταβάλουν κάπως τα όρια των παλιών νομών και δήμων, που χρησιμοποιήθηκαν ως βάση του τωρινού Καλλικράτη.

ΥΓ: Συγγνώμη για το ΟΤ.
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Sun Sep 19, 2010 7:49 pm    Post subject: Reply with quote

Κάλά αυτή η φώτο από την Κλεισούρα με έκανε να πάρω μια βαθιά ανάσα.
Ευτυχώς έχουμε άσφαλτο δηλαδή... μην παραπονιόμαστε Twisted Evil
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Sun Sep 19, 2010 9:26 pm    Post subject: Reply with quote

Nozomi wrote:
...Προοπτική επαναλειτουργίας θα υπήρχε μόνο αν ενδιαφερόνταν η Τ.Α, ως τοπικό δίκτυο, με το ελάχιστο δυνατό κόστος.
Είναι λογικό να μην ενδιαφέρεται ο Εθνικός Operator για μια γραμμή ξεκομμένη στο πουθενά.


Παντως φιλε Nozomi θεωρω οτι η γραμμη, με τις προϋποθεσεις που αναφερεις θα μπορουσε να ειναι επιτυχημενη , εκτελωντας συγκοινωνια μεταξυ Αγρινιου-Αιτωλικου-Μεσολογγιου-Τει και το καλοκαιρι να κατεβαζει αρκετο κοσμο στο Κρυονερι, που σημειωτεον τον Ιουλιο που το επισκεφθηκα ειχε παρα πολυ κοσμο, κυριως νεολαια, που κατεβαινε για μπανιο. Θα ηταν πολυ σημαντικο να βρισκεται σε λειτουργια η μοναδικη σιδηροδρομικη γραμμη της Δυτ. Ελλαδος και με την προοπτικη του δυτικου σιδηροδρομικου αξονα να "διαμορφωσει" σιδηροδρομοφιλη πελατεια η οποια θα πιεζε με τη σειρα της πολιτικους και τοπικες αυτοδιοικησεις υπερ του μεσου.(λεμε τωρα)

P.S. Φιλε Arxitektona, δημος Δωριδος με εδρα το Λιδωρικι και οχι δημος Λιδωρικιου.
Back to top
View user's profile Send private message
Arxitektonas
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Oct 2009
Posts: 97

PostPosted: Sun Sep 19, 2010 10:34 pm    Post subject: Reply with quote

Έχεις δίκιο ότι είναι έτσι η ονομασία του δήμου. Κατά λάθος το έγραψα μέσα στη βιασύνη μου...
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Sun Sep 19, 2010 10:48 pm    Post subject: Reply with quote

Καλώς η κακώς (μάλλον το δεύτερο), αν ρωτήσεις 100 Αγρινιώτες ποια προβλήματα υποδομών έχουν και τι θα θέλαν να γίνει αμφιβάλλω αν έστω και 2 από αυτούς θα σου μιλήσουν για επαναλειτουργία γραμμής, και ο ένας απο αυτούς μάλοον θα είναι ο agr/engineer...

Και πιθανόν την ίδια απάντηση θα πάρεις και στο Μεσολόγγι αλλά και σε κάθε άλλη πόλη της επαρχίας που δεν έχει δει τραίνο...

Ποιός πολιτικός λοιπόν να επενδύσει σε κάτι τέτοιο.
Αντί για αυτό οι πολιτικοί τους, τους λένε όλη μέρα πόσο τους αδίκησε το κράτος των Αθηνών που έφτιαξε το δρόμο τόσο μακρια, και κυνηγάνε φαντάσματα όλοι μαζί.

Αρα τραίνο δεν το βλέπω. Πρώτα θα υπάρξει ο πολιτικός που θα υποσχεθεί θάλασσα στο Αγρίνιο και μετά τραίνο (καλα΄υπερβάλλω λίγο, εντάξει). Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 20 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Mon Sep 20, 2010 1:51 pm    Post subject: Reply with quote

Δυστυχώς δεν έχει καλλιεργηθεί η ανάλογη παιδεία. Αυτό που πλασσάρεται εδώ και δεκαετίες κατά κόρον είναι αυτοκινητόδρομοι,αυτοκινητόδρομοι και πάλι αυτοκινητόδρομοι ( τους οποίους βέβαια δεν είχαμε και δεν έχουμε στο μεγαλύτερο μέρος της ελληνικής επικράτειας, αλλά και σιδηροδρομικό δίκτυο της προκοπής δεν υπάρχει ή παραμένει ανεκμετάλλευτο )
Στα τραίνα θα μπορούσες σε είδικό βαγόνι να έβαζες και το ποδήλατο και να ποδηλατούσες από Μεσολόγγι μέχρι Τουρλίδα και γενικά να πας είτε Αγρίνιο,είτε Μεσολόγγι,είτε Αιτωλικό ή οπουδήποτε με τραίνο και με το ποδήλατο μαζί, αφήνοντας στην άκρη το αυτοκίνητο, κάνοντας τις δουλειές σου εύκολα και γρήγορα.
Και μετά ξύπνησα...
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Mon Sep 20, 2010 3:21 pm    Post subject: Reply with quote

Τα αυτονοητα, agr-engineer, στις ευρωπα'ι'κες κοινωνιες φανταζουν ονειρα θερινης νυκτος στη δικια μας. Γι'αυτο πηγαμε κατα διαολου. Και δεν αναφερομαι μονο στη συγκοινωνιακη μας παιδεια αλλα ΠΑΝΤΟΥ.
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Mon Sep 20, 2010 6:00 pm    Post subject: Reply with quote

agr-engineer wrote:

Στα τραίνα θα μπορούσες σε είδικό βαγόνι να έβαζες και το ποδήλατο και να ποδηλατούσες από Μεσολόγγι μέχρι Τουρλίδα και γενικά να πας είτε Αγρίνιο,είτε Μεσολόγγι,είτε Αιτωλικό ή οπουδήποτε με τραίνο και με το ποδήλατο μαζί, αφήνοντας στην άκρη το αυτοκίνητο, κάνοντας τις δουλειές σου εύκολα και γρήγορα.

Αν γινόταν αυτό, θα ονομαζόσουν ολλανδική-γερμανική επαρχία και όχι ελληνική και Αγρίνιιιο (το λέω για να θίξω την βλαχιά στην σκέψη κάποιων!).
Εμείς βρισκόμαστε ακόμα στην αρχική φάση της ιδιωτικής αυτοκίνησης που ο κόσμος δεν έχει συνειδητοποιήσει (στην επαρχία κυρίως) την σημασία των ΜΜΜ.
Back to top
View user's profile Send private message
Dromeas
Full Member
Full Member


Joined: 25 Oct 2007
Posts: 367
Location: Λονδίνο

PostPosted: Tue Sep 21, 2010 10:12 am    Post subject: Reply with quote

Καλημέρα. Υπάρχει ημερομηνία για την ηλεκτροκίνηση του τμήματος ΣΚΑ-Κιάτο. Αυτή είναι η 29η Οκτωβρίου και σας την μεταφέρω με κάθε επιφύλαξη. Αν δεν αρχίσει η ηλεκτροκίνηση το συντομότερο δυνατόν δεν υπάρχει περίπτωση να σταματήσουν οι κλοπές. Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Tue Sep 21, 2010 10:59 am    Post subject: Reply with quote

Ακόμα λειπουν:
- Μερεμέτια σε σταθμούς (πορταλς κλπ)
- Μεγάλο τμημα εναέριου καλωδίου στο Κορινθος-Κιατο (κλοπες)
- Μικρό τμήμα μετα τον ΣΣ Λιοσίων προς Μαυρη Ωρα
- Συνδεση υποσταθμών με δίκτυο ΔΕΗ. Στον Υ/Σ του Ευταξία (διόδια Ελευσίνας) έχει φτασει το ρευμα, έχει μπει και ο τελευταίος πυλώνας, αλλα δεν εχει συνδεθει ακόμα.

Δεν ξερω εαν το διαστημα επαρκεί για ηλεκτριση και δοκιμές. Θα δειξει
Back to top
View user's profile Send private message
Dromeas
Full Member
Full Member


Joined: 25 Oct 2007
Posts: 367
Location: Λονδίνο

PostPosted: Tue Sep 21, 2010 11:11 am    Post subject: Reply with quote

Έχεις δίκιο Cpt. Haddock, αλλά αυτή είναι η ημερομηνία που κυκλοφορεί επισήμως. Με λίγη πίεση από όλους μας και με λίγο "τρέξιμο" πιστεύω πως το έργο θα είναι έτοιμο για τις γιορτές. Όπως βλέπεις προσπαθώ να είμαι όσο το δυνατό ρεαλιστής. Confused Laughing
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
einsiedeln
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Oct 2008
Posts: 86
Location: Athens

PostPosted: Fri Sep 24, 2010 1:15 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν ξέρω αν γνωρίζετε για την κατασκευή της μεγαλύτερης στον κόσμο σιδηροδρομικής σήρραγγας που κατασκευάζεται στην Ελβετία εδώ και κάποια χρόνια (AlpTransit Gotthard) και η οποία έχει στόχο να συντομεύσει τη διαδρομή Μιλάνο-Ζυρίχη στις 2 περίπου ώρες μετά την ολοκλήρωση όλων των σχετικών έργων.

Ε, από μέρα σε μέρα αναμένεται το final breakthrough (το τελικό "τρύπημα") που θα ενώσει το βόρειο με το νότιο τμήμα της ανατολικής σήρραγγας, στα οποία γίνεται εκσκαφή ταυτόχρονα. Στο site της εταιρίας υπάρχει και αντίστροφη μέτρηση για το μήκος που απομένει:

www.alptransit.ch/fileadmin/images/Stand_der_Arbeiten/Laengenprofil_GBT_Stand_der_Arbeiten_Mitte_August.jpg

και δείχνει ότι σήμερα απομένουν 74m, ενώ χθες ήταν 95m. Η δυτική σήρραγγα αναμένεται να τρυπηθεί περί τα μέσα Οκτωβρίου.


Με την ευκαιρία αυτή να αναφέρω και ότι το site της εταιρίας δίνει κάθε 1η του μήνα και τα ποσοστά ολοκλήρωσης του έργου, μαζί με το σχετικό πολύ κατατοπιστικό χάρτη σε φλασάκι στο δεξί μέρος της σελίδας (τον παραθέτω πιο κάτω) . Παρακολουθώ την εξέλιξη μέσα από την ιστοσελίδα τους σχεδόν μια δεκαετία και, όπως σας είπα, στην αρχή κάθε μήνα γνωρίζω την ακριβή κατάσταση του έργου.

Έχοντας περιηγηθεί στις αντίστοιχες ιστοσελίδες των κοινοπραξιών που κατασκευάζουν τους αυτοκινητόδρομους εδώ στη χώρα μας, έχω να πω ότι αυτή της Εγνατίας Οδού όπως τη θυμόμαστε τα προηγούμενα χρόνια, ήταν ότι πιο κοντινό σε κάποια αξιοπρεπή ενημέρωση του ενδιαφερόμενου πολίτη με αυτό που βλέπω στην Ελβετική εδώ και χρόνια.

Οι υπόλοιπες δε των δρόμων που κατασκευάζονται αυτή τη στιγμή, είναι πραγματικά ελεεινές.... Με κανένα προσανατολισμό στον χρήστη-ενδιαφερόμενο, καμία από αυτές δεν έχει καν κατηγορία "Πρόοδος του Έργου". Καμία κουβέντα φυσικά για...διαγράμματα/χάρτες ολοκλήρωσης και ποσοστά ολοκλήρωσης. (Σαν να τις έφτιςξαν οι κοινοπραξίες επειδή τους υποχρέωνε η σύμβαση για "κατασκευή ιστοσελίδας")

Η μόνη ενημέρωση σε "πραγματικό χρόνο" έχει να κάνει με ειδοποιήσεις για κυκλοφοριακές ρυθμίσεις λόγω των έργων και για τις νέες τιμές των διοδίων (άντε και καμιά ανακοίνωση για το σε ποιες περιοχές..."γίνονται έργα"). Αν σκεφτεί κανείς ότι τους πληρώνουμε άμεσα (διόδια) ή έμμεσα (κρατική συμμετοχή) θα έπρεπε να είχαν φροντίσει να μας συμπεριφέρονται αναλόγως.

Κοιτάξτε χαρακτηριστικά πώς δίνουν οι Ελβετοί την πρόοδο του έργου κατά τμήματα (εκσκαφή=κόκκινο, επένδυση=πράσινο, εγκαταστάσεις συστημάτων=κίτρινο) στην εικόνα:

www.alptransit.ch/fileadmin/images/Stand_der_Arbeiten/Gesamt_GBT_e.gif

και κάνετε τις (ατυχείς) συγκρίσεις....


Η ιστοσελίδα του έργου είναι:
http://www.alptransit.ch/en/?no_cache=1
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
doxasot
New Member
New Member


Joined: 26 Jun 2009
Posts: 28

PostPosted: Sun Oct 03, 2010 5:37 pm    Post subject: ΑΘΗΝΑ-ΛΑΜΙΑ Reply with quote

γεια σας φιλοι μου,
γνωριζει κανενας αραγε τι γινεται και που βρισκεται η συραγγα ΚΑΛΛΙΔΡΟΜΟΥ.
κατα καιρους ακουσα για νερα που βρεθηκαν και ηταν πολυ μεγαλο εμποδιο?? αλλα πιστευω οτι ηταν ραδιο αρβυλα, μαλλον οικονομικα θεματα ηταν.
θα χαρω να μαθω νεα.
χαιρετω
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Sun Oct 03, 2010 9:36 pm    Post subject: Reply with quote

Φιλε doxasot, νομιζω οτι θελει περιπου 1200μ. για να ξετρυπηθει η μηκους 9χλμ. περιπου, σηραγγα. Οσο για τα νερα, δεν ηταν καθολου αρβυλα, χτυπησαν ολοκληρο ποταμι, με αποτελεσμα να σταματησει το εργο για παρα πολυ καιρο και να ξαναρχισει με αλλα μυαλα και περισσοτερη τεχνογνωσια.
Back to top
View user's profile Send private message
Dromeas
Full Member
Full Member


Joined: 25 Oct 2007
Posts: 367
Location: Λονδίνο

PostPosted: Mon Oct 04, 2010 12:24 pm    Post subject: Reply with quote

Πιάσανε σπείρα Πακιστανών που είχε κόψει καλώδια μήκους... 7,3km στη Βοιωτία! Rolling Eyes Shocked Πάει, το ρημάξανε...

http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=83501
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Mon Oct 04, 2010 1:20 pm    Post subject: Reply with quote

Το θέμα ειναι οτι αυτοι που πιάνουν ειναι αναλώσιμοι, όσο δεν αγγιζουν τους κλεπταποδόχους δεν κανουμε δουλεια...
Back to top
View user's profile Send private message
doxasot
New Member
New Member


Joined: 26 Jun 2009
Posts: 28

PostPosted: Mon Oct 04, 2010 4:53 pm    Post subject: pindos 10 Reply with quote

Φιλε pindos 10,
σε ευχαριστω, ελιπζω συντομα να τελειωνουμε και με αυτη τη γαγγρενα
και να απολαυσιυμε και εμεις συγχρονες μετακινισεις.
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Sat Oct 16, 2010 1:52 pm    Post subject: Reply with quote

Μπορεί οι μελέτες για την υπογειοποίηση της σιδηροδρομικής γραμμής στην Πάτρα να προχωρούν ωστόσο το κόστος που απαιτείται υπερβαίνει τα 2 δις ευρώ γεγονός που βάζει σε σκέψεις τους αρμοδίους.

Σύμφωνα με όσα δήλωσε στο dete.gr ο προϊστάμενος του ΟΣΕ Χρήστος Οικονόμου σκέφτονται να προχωρήσουν στην αναβάθμιση και όχι στην υπογειοποίηση της γραμμής. Αυτό που περιμένουν είναι να ολοκληρωθούν οι μελέτες και να έχουν στα χέρια τους τις πραγματικές ανάγκες για την δημιουργία του έργου αυτού. Αν πράγματι οι αρμόδιοι της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποφασίσουν να μην προχωρήσουν στην υπογειοποίηση τότε σίγουρα θα υπάρξουν αντιδράσεις. Γεγονός πάντως είναι πως η ηγεσία του ΟΣΕ έχει γυρίσει την πλάτη στην Πάτρα. Πριν από 2 ημέρες ανακοινώθηκε πως θα πουλήσουν τα παλαιά αμαξοστάσια και σήμερα μας λένε πως θα σκεφτούν τι θα κάνουν με την σιδηροδρομική γραμμή της Πάτρας.


Πηγή: dete.gr
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/10/blog-post_9732.html
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Sat Oct 16, 2010 11:16 pm    Post subject: Reply with quote

2 δις για υπογειοποίηση γραμμής σε μια πόλη όταν με αυτό το ποσό φτιάχνουμε μεγάλο τμήμα του Δυτικού Σιδηροδρομικού ¶ξονα και συνδέουμε τα Ιωάννινα με το σιδηροδρομικό δίκτυο, δεν είναι εξωφρενικό ποσό για τα σημερινά οικονομικά δεδομένα μιας χώρας που τελεί υπό επιτήρηση και δεν μπορεί να δανειστεί ?
Τώρα το κατάλαβαν, μετά από τόσα εκατομμύρια σε μελέτες ?
Και όλα αυτά επειδή θα υπάρξουν αντιδράσεις απ' τους Πατρινούς που δεν επιθυμούν επιφανειακό διάδρομο ?
Γιατί δεν στέλνουν την γραμμή και τον Σταθμό εκτός πόλης όπως έκαναν στην Κόρινθο ?
Μήπως πρέπει να εκλογικευθούν επιτέλους κάποιοι με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο ? Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Sat Oct 16, 2010 11:45 pm    Post subject: Reply with quote

Τιποτε απο αυτες τις μπουρδες που ονειρευονται και σκαρφιζονται καποιοι δεν προκειται να γινει. Νομιζω οτι η λογικη και εφικτη αποφαση ειναι ειλημμενη και προβλεπει διπλη κανονικη μεχρι το Ριο και απο κει μονη κανονικη μεχρι Πατρα δηλ. 7χλμ. και πανω στο ιχνος της υπαρχουσας μετρικης. Το κομματι ειναι μικρο η γραμμη θα ειναι πληρως σηματοδοτημενη και τηλεδιοικουμενη και δεν θα υπαρχει κανενα προβλημα στη συχνοτητα των δρομολογιων. Για να μην πω, οπως φαινεται και σε ενα βιντεο που ειχα αναρτησει εδω και εδειχνε cabride του προαστιακου απο το Ριο εως την Πατρα, φαινεται να υπαρχει χωρος μεχρι και για διπλη κανονικη γραμμη. Αυτο που με προβληματιζει εμενα ειναι πως θα περασουν τις εμπορικες αμαξοστοιχειες απο το νεο λιμανι στη νεα γραμμη.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 38, 39, 40  Next
Page 28 of 40

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr