View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 768
|
|
Back to top |
|
|
nvb Junior Member
Joined: 09 Jan 2010 Posts: 119
|
Posted: Mon Mar 01, 2010 9:57 pm Post subject: |
|
|
Συγχαρτηρια Engineer, για το (ακομα μια φορα) αψογο και κατατοπιστικοτατο ρεπορταζ σου....
Οπως βλεπω και εγω τις φωτογραφιες, μονο αν τους κανει καλο καιρο (χωρις βροχες) το τμημα αθηναιο-λευκτρο θα το εχουμε το Πασχα...αν και νομιζω οτι δεν εχουν μεινει και πολλα πραγματα να γινουν ακομα (αυτο καλυτερα να μας το απαντησεις και εσυ που τον περασες τον δρομο).....
Η εργολαβια καλογερικου (κατα την γνωμη σου) ειναι εφικτο να δοθει στην κυκλοφορια τον Αυγουστο;;;;
Την παραπανω προθεσμια την εχει δοσει ο ιδιος ο ΜΟΡΕΑΣ σε δελτιο τυπου....
NVB |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Mon Mar 01, 2010 10:39 pm Post subject: |
|
|
Αχ βρε φίλε engineer τι μου θύμισες. Πριν ένα χρόνο τα ''μπασίματα'' στα εργοτάξια της εγνατίας. Πάντως είσαι κι εσύ ''Ταλιμπάν''. Δεν καταλαβαίνεις τίποτα. Στο τμήμα Τσακώνα - Παραδείσια γιατί δεν μπήκες; Δε θα μπορούσες να βγεις από την άλλη πλευρά;
Πάντως στη φώτο πριν τη διασταύρωση της Νεμέας στην κατηφόρα, φαίνεται η ποιότητα της ασφάλτου αλλά και γενικότερα του αυτοκινητόδρομου. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ.
Εκεί στη σήραγγα που τελειώνει ο δεξιός κλάδος της γέφυρας με την προβολοδόμηση, βλέπω πως ο αριστερός είναι πολύ κοντά στο δρόμο.
Μήπως τελικά βιάζονται να δώσουν τον δεξιό κλάδο στην κυκλοφορία, για να σταματήσει από τον υπάρχον δρόμο κι έτσι να συνεχίσουν με ασφάλεια να σηκώσουν τα βάθρα του αριστερού κλάδου; Λέω εγώ τώρα. |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Tue Mar 02, 2010 1:02 am Post subject: |
|
|
Eσυ λες ,αλλα δεν λες τυχαια. Εχεις χωθει σε πολυ εργοταξιο και "μυριζεσαι" τι θα επακολουθησει. Engineer, δεν εχω να προσθεσω και πολλα στην παρουσιαση σου. Σε ευχαριστουμε πολυ για την εκπληκτικη δουλεια και τα γνωστα "χωσιματα" μεχρι το μεδουλι του εργου. Κοπος και καυσιμα περνουν σε δευτερη μοιρα. Πρεπει να γνωριζετε οτι η θεαση του topic των οδικων εργων, γινεται και επισημα πλεον απο πολυ ψηλα(υπουργεια μερια) και μου δηλωθηκε οτι ολα ξεκινησαν απο "εναν τυπο με αεροπλανακι".
Ακολουθει το Σαββατοκυριακο παρουσιαση με κομματι αυτοκινητοδρομου, που ελαχιστες εικονες και προοδο γνωριζουμε.
vas8, "κουμπωσε" τη δουλεια του Engineer με αεροφωτογραφιες. |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Tue Mar 02, 2010 2:07 am Post subject: |
|
|
Engineer προσκυνώ!
Είσαι ο δεύτερος από το forum που πατά την "ιερή" άσφαλτο από το Λεύκτρο μέχρι το Αθήναιο. Τη σήραγγα Ραψωμμάτη την πέρασες; δεν ειδαμε φωτο.
Παιδιά προγραμμάτιζα να κατέβω το επόμενο ΣΚ αλλα μου έσκασε επαγγελματικό ταξίδι. Οπότε το αεροπλανάκι θα περιμένει. Λίγη υπομονή.
Εγώ έχω τάξει από παλιά κερί στην Υπαπαντή όταν δε θα ξαναπεράσω από στροφές Μεγαλόπολης. Και από ότι φάινεται θα το ανάψω σύντομα.
Εντύπωση μου έκανε που έχει αρχίσει ασφαλτόστρωση στο Καλογερικό.
Engineer wrote: | Θέλω στο σημείο αυτό, εάν κάποιος γνωρίζει, να μας πληροφορήσει για την τελική χάραξη της οδού μεταξύ Θουρίας και Αντικάλαμου γιατί από ότι είδα από τις σχετικά κοψίματα δένδρων και πρόχειρες ισοπεδώσεις που έχουν γίνει, ο δρόμος δεν φαίνεται να πηγαίνει πίσω από το νοσοκομείο αλλά να περνά από την άλλη πλευρά της τωρινής οδού μεταξύ ΤΕΙ και αεροδρομίου. Ίσως να κάνω και λάθος.
Υπομονή προχωράει. |
Ο νέος δρόμος μετά τον Μελιγαλά θα διέρχεται δυτικά της παλαιάς εθνικής μέχρι το νέο νοσοκομείο Καλαμάτας. Αμέσως μετά το νοσοκομείο στον Αντικάλαμο θα διασχίζει την παλαιά εθνική (μεταξύ νοσοκομείου και υποσταθμού ΔΕΗ) όπου θα στίβει για να περάσει ψηλά στους λόφους. Στο σημείο αυτό "κοβονται" και μερικά σπίτια. Στη συνέχεια πάει πάνω από το Ασπρόχωμα και πίσω από τον Καρέλια και τα Λέικα όπου μπαίνει στην Καλαμάτα στο ποτάμι του Νέδοντα. Εκεί θα γίνει κόμβος σύνδεσης με τη Νέδοντος, βορειότερα από το ΚΤΕΛ. Στο Νέδοντα θα γίνει υψηλή γέφυρα που οδηγεί στην οδό προς Σπάρτη (κυκλικός ισόπεδος κόμβος) και μετά καταλήγει μετά τα Γενιστάνικα, δηλαδή αμέσως μετά τον αστικό ιστό για να συνδεθεί μελλοντικά με το νέο δρόμο που σχεδιάζεται προς τη Μάνη. |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Tue Mar 02, 2010 2:13 am Post subject: |
|
|
corfu wrote: | Μήπως τελικά βιάζονται να δώσουν τον δεξιό κλάδο στην κυκλοφορία, για να σταματήσει από τον υπάρχον δρόμο κι έτσι να συνεχίσουν με ασφάλεια να σηκώσουν τα βάθρα του αριστερού κλάδου; Λέω εγώ τώρα. |
Ετσι ακριβώς θα γίνει φίλε Corfu. Θα λειτουργήσει ο δεξής κλαδος της γέφυρας και της σήραγγας πρώτα ώστε στη θέση του υφιστάμενου δεξιού κλαδου του δρόμου θα γίνει ο αριστερός κλάδος της γέφυρας. |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 768
|
Posted: Tue Mar 02, 2010 11:05 am Post subject: |
|
|
nvb
Πιστεύω ότι το θέμα με την σύνδεση του αυτοκινητοδρομου στο Αθηναιο με την τωρινη εθνικη οδο θα το προλάβουν αν και επάνω στον αυτοκινητοδρομο οπως φαίνεται σε μια απο τις φωτο χρειαζεται ακομα καποια δουλεια πρωτού πέσει ασφαλτος (ρίχνουν 3Α και δουλεύει το grader). Αλλά το τμήμα είναι σχετικά μικρό περί τα 1000 μετρα. Οποτε αν τους κανει καλο καιρο δεν θα υπαρξει προβλημα.
Για το Καλογερικό έχουν προχωρήσει αρκετά αλλά λείπουν περίπου 500 μέτρα χωματουργηκών εργασιών που περιλαμβάνουν τη ράμπα που ανεβαίνει στο βουνό, να βάλουν τις δοκούς της γέφυρας που σας έδειξα (ξεκινούν τώρα) και να φτιάξουν σύνδεση από τη άλλη πλευρα του βουνού στο δρομάκο που πάει για του Πάπαρη ώστε να πέσουν τα αυτοκινήτα στην τωρινή εθνική οδο. Ισως και να γίνουν αυτά μέχρι τον Αυγουστο. Από εκεί μέχρι το Αθήναιο το τμήμα είναι χωματουργικά που θέλουν περίπου 6 μήνες για να ολοκληρωθούν πρωτού ξεκινήσουν οδοστρωσίες. Πάντως υπάρχει αμέτρητος αριθμός φορτηγών αυτοκινήτων που είδα παρκαρισμένα ή να δουλεύοουν σε διάφορα σημεία του έργου.
vas8
Φωτό μέσα από τη σήραγγα τράβηξα αλλά λόγω του ότι δεν υπήρχε καθόλου φωτισμός το flash της μηχανής μου τα εκανε μανταρα και δεν φαινεται τιποτα. Στην καινουργια σήραγγα του Μωρέα (ρεύμα προς Καλαμάτα) είδα να έχει τοποθετηθεί σηματοδότηση. Στην παλιά όχι...
Ευχαριστω για το Info σχετικά με τη διεύλευση στο ύψος του νοσοκομείου. Προς το παρον δεν εχει γινει τιποτα σε αυτο το σημειο. Πιο πανω ομως ο δρομος μετα το Μελιγαλα και τη Σκαλα περναει ξανα προς το βουνο και και επιστρεφει δυτικά του σημερινού λίγο πριν τη Θουρία. |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Tue Mar 02, 2010 11:46 am Post subject: |
|
|
Συγχαρητήρια Engineer, λεπτομερέστατο το ρεπορτάζ σου.
Και κάτι που θέλω να ρωτήσω.
Στο σημείο που θα γίνει ο κόμβος με το τμήμα Λεύκτρο-Σπάρτη, έχουν ξεκινήσει εργασίες κατασκευής του ή τίποτα ακόμη.
Είμαι περίεργος να δω τη τελική μορφή του κόμβου...
corfu wrote: | Πάντως στη φώτο πριν τη διασταύρωση της Νεμέας στην κατηφόρα, φαίνεται η ποιότητα της ασφάλτου αλλά και γενικότερα του αυτοκινητόδρομου. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ. |
Corfu να είσαι σίγουρος για τη ποιότητα της ασφάλτου.
Όπου έχουν τελειώσει οι εργασίες ασφαλτόστρωσης χαίρεσαι να οδηγείς.
Δεν υπάρχει το παραμικρό κούνημα η τράνταγμα.
Έχουν κάνει απίστευτη δουλειά.
corfu wrote: | Εκεί στη σήραγγα που τελειώνει ο δεξιός κλάδος της γέφυρας με την προβολοδόμηση, βλέπω πως ο αριστερός είναι πολύ κοντά στο δρόμο.
Μήπως τελικά βιάζονται να δώσουν τον δεξιό κλάδο στην κυκλοφορία, για να σταματήσει από τον υπάρχον δρόμο κι έτσι να συνεχίσουν με ασφάλεια να σηκώσουν τα βάθρα του αριστερού κλάδου; Λέω εγώ τώρα. |
Ναι, αυτό σκοπεύουν να κάνουν.
Θα δώσουν σε πρώτη φάση τη δεξιά σήραγγα μαζί με τη γέφυρα και ύστερα την αριστερή ώστε να μπορούν να δουλεύουν άνετα και να ξηλώσουν τον υπάρχοντα δρόμο.
Να προσθέσω και κάτι. Λογικά όταν με το καλό ολοκληρωθούν οι εργασίες στο εν λόγω τμήμα θα φτιάξουν και μια ράμπα εισόδου του παλιού τμήματος (στροφή) στον αυτοκινητόδρομο.
pindos10 wrote: | Πρεπει να γνωριζετε οτι η θεαση του topic των οδικων εργων, γινεται και επισημα πλεον απο πολυ ψηλα(υπουργεια μερια) και μου δηλωθηκε οτι ολα ξεκινησαν απο "εναν τυπο με αεροπλανακι". |
Αφού μας βλέπουν, ας λαμβάνουν υπόψη τους μερικές ιδέες που κατά καιρούς ακούγονται εδώ μέσα.
Δεν κάνει κακό...
pindos10 wrote: | Ακολουθει το Σαββατοκυριακο παρουσιαση με κομματι αυτοκινητοδρομου, που ελαχιστες εικονες και προοδο γνωριζουμε.
vas8, "κουμπωσε" τη δουλεια του Engineer με αεροφωτογραφιες. |
Που χώθηκες πάλι...;
Περιμένουμε με ανυπομονησία. |
|
Back to top |
|
|
AUGalos Full Member
Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Tue Mar 02, 2010 2:03 pm Post subject: |
|
|
Engineer,Pindos,Bethooven πολλά συγχαρητήρια για τα φωτορεπορτάζ σας! Ο Μωρέας δουλεύει στο φουλ και η Ολυμπία σανιδώνει το γκάζι σιγά σιγά... Κάπου διάβασα ότι το αεροπλανάκι του Corfu είναι έτοιμο για νέες περιπέτειες.... |
|
Back to top |
|
|
tolis7 New Member
Joined: 26 Nov 2007 Posts: 66
|
Posted: Tue Mar 02, 2010 3:23 pm Post subject: |
|
|
γνωριζει καποιος ποτε θα παραδοθει το τελευταιο κομματι του καθετου (σιατιστα-καστορια) αλιακμονας-νεο κωσταραζι? |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Tue Mar 02, 2010 3:30 pm Post subject: |
|
|
Engineer wrote: | Πιο πανω ομως ο δρομος μετα το Μελιγαλα και τη Σκαλα περναει ξανα προς το βουνο και και επιστρεφει δυτικά του σημερινού λίγο πριν τη Θουρία. |
έχεις δικαιο Engineer. Μου θύμησες δημοσίευμα σχετικά με το αν ο δρόμος θα επηρεάσει τις πηγές στο Πήδημα. Αρα στο σημείο αυτό περνά πάλι ανατολικά της υφιστάμενης εθνικής. Πάντως η χάραξη στο Νοσοκομείο είναι αυτή που περιέγραψα - είχε και η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ σχεδιαγράμματα πριν μερικούς μήνες - με 3 προτεινόμενες λύσεις όπου επίλέχτηκε αυτή με τη μικρότερη ακτίνα στροφής. Πάντως στο σημείο αυτό ο νέος δρόμος θα κάνει S - θα έχει 2 στροφές - ελπίζω όχι επικίνδυνες. |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 768
|
Posted: Tue Mar 02, 2010 3:40 pm Post subject: |
|
|
Οκ τώρα έχω πιο καθαρά στο μυαλό τη χάραξη. Θα το δούμε σιγά σιγά να υλοποιείται.
Σταύρο86.
Είχα σκοπο να τραβήξω από το Λεοντάρι προς Φαλαισία Λογγανίκο αλλά και να δώ την νέα χάραξη προς Σπάρτη αλλά λόγω χρόνου δεν τα κατάθερα. υπολογίζω ότι ο κόμβος σύνδεσης θα είναι λίγο παρακάτω από την γέφυρα του Αλφειού προς Καλαμάτα. Την επόμενη φορά. |
|
Back to top |
|
|
lkilint Junior Member
Joined: 23 Sep 2008 Posts: 79 Location: Kalamata-Sparti
|
Posted: Tue Mar 02, 2010 7:05 pm Post subject: |
|
|
Υπομονή μέχρι το τέλος της εβδομαδάς θα έχω σκανάρισμα Λογκανίκο-Λεοντάρι...
Απο Λεοντάρι και κάτω έχω πλήρες φωτορεπορτάζ πριν κανα μήνα..απλά θέλουν ταξινόμηση...
Και εκεί πάνε πολύ καλά...τελειώσαν οι γέφυρες του Αλφειού του Τραίνου στο Λεοντάρι αλλά και του Δρόμου Ρούτσι-Κονιδίτσα..
http://picasaweb.google.com/lkilint/UntitledAlbum02#
Πρώτη γεύση πριν κανα μήνα γύρω από το Λεοντάρι...ο σχολιασμός είναι κάτω από τις αντίστοιχες φωτογραφίες
Στις 2 πρώτες φαίνεται η περίεργη βόρεια είσοδος της σήραγγας Ραψομάτη που σας είχα περιγράψει σε παλαιότερη δημοσίευση.... |
|
Back to top |
|
|
per88 Full Member
Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
Posted: Tue Mar 02, 2010 10:14 pm Post subject: |
|
|
pindos10 wrote: |
Οποτε, προτιμηστε την Αττικη οδο για να φτασετε στα διοδια Ελευσινας.
ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ
Το ιδιο ισχυει και για την επιστροφη, καθως κανουν ασφαλτοστρωση μετα τα διοδια με κατευθυνση προς Αθηνα. Εδω συνεβη το εξης: ερχομασταν ανετοι με 120 χλμ.απο Κορινθο και μπαινουμε στην επικινδυνη στροφη πριν την κατηφορα για τα διοδια και μπροστα μας σταματημενο το τειχος απο αυτοκινητα. Τρέλλα και πεσιμο στα φρενα και αλαρμ μην καρφωθουμε και μην καρφωθει και κανενας πισω μας. Πιο μπροστα στην κατηφορα ειχε τροχαια που ειχε σταματησει για μικροσυγκρουσεις. Εχω ριξει ολα τα καντηλια στην τροχαια και στην Ολυμπια οδο που πριν τη στροφη θα επρεπε να βαλει κωνους, να μειωνει τις λωριδες, σηματοδοτηση ,φωτεινες πινακιδες, περιπολικα κτλ. και οχι να μας αφηνει να μπαινουμε στην στροφη με ταχυτητα. |
H κοινοπραξία είπε οτι θα κάνει εργασίες και στα διόδια Ισθμού(οχι μόνο της Ελευσίνας) που θα διαρκέσουν και τα δύο έως και την Τρίτη 23 Μαρτίου . Άρα τις ώρες αιχμής ο καλύτερος σύμβουλος είναι η υπομονή...για έναν καλύτερο αυτοκινητόδρομο με ασφάλεια και ποιότητα.
Engineer συγχαρητήρια κι απο μένα! |
|
Back to top |
|
|
nvb Junior Member
Joined: 09 Jan 2010 Posts: 119
|
Posted: Tue Mar 02, 2010 11:00 pm Post subject: |
|
|
Engineer wrote: | nvb
Πιστεύω ότι το θέμα με την σύνδεση του αυτοκινητοδρομου στο Αθηναιο με την τωρινη εθνικη οδο θα το προλάβουν αν και επάνω στον αυτοκινητοδρομο οπως φαίνεται σε μια απο τις φωτο χρειαζεται ακομα καποια δουλεια πρωτού πέσει ασφαλτος (ρίχνουν 3Α και δουλεύει το grader). Αλλά το τμήμα είναι σχετικά μικρό περί τα 1000 μετρα. Οποτε αν τους κανει καλο καιρο δεν θα υπαρξει προβλημα.
Για το Καλογερικό έχουν προχωρήσει αρκετά αλλά λείπουν περίπου 500 μέτρα χωματουργηκών εργασιών που περιλαμβάνουν τη ράμπα που ανεβαίνει στο βουνό, να βάλουν τις δοκούς της γέφυρας που σας έδειξα (ξεκινούν τώρα) και να φτιάξουν σύνδεση από τη άλλη πλευρα του βουνού στο δρομάκο που πάει για του Πάπαρη ώστε να πέσουν τα αυτοκινήτα στην τωρινή εθνική οδο. Ισως και να γίνουν αυτά μέχρι τον Αυγουστο. Από εκεί μέχρι το Αθήναιο το τμήμα είναι χωματουργικά που θέλουν περίπου 6 μήνες για να ολοκληρωθούν πρωτού ξεκινήσουν οδοστρωσίες. Πάντως υπάρχει αμέτρητος αριθμός φορτηγών αυτοκινήτων που είδα παρκαρισμένα ή να δουλεύοουν σε διάφορα σημεία του έργου.
|
Σε ευχαριστω για την απαντηση σου Engineer
...και μια ακομα ερωτηση, σε εσενα αλλα και σε οποιον τυχον γνωριζει....οι "ποροι" (μηχανηματα - ανθρωποι) που χρησιμοποιουνται εως τωρα για το τμημα μεχρι την τριπολη αλλα και για το αθηναιο - λευκτρο, μολις τελειωσουν αυτα τα εργα (δηλ. το Πασχα) θα "στηριξουν" τα υπολοιπα τμηματα ή απλως θα φυγουν.....
με αλλα λογια μετα το πασχα υπαρχει περιπτωση ο ρυθμος προοδου του καλογερικου, να αυξηθει κατακορυφα διοτι τα μηχανηματα - ανθρωποι που θα το "υποστηριζουν" θα ειναι περισσοτεροι;;;;;
Θυμηζω ακομα μια φορα στο forum την προθεσμια του ΜΟΡΕΑ (οχι εφημεριδων...), οτι τον Αυγουστο θα "περπαταμε" απο τριπολη εως λευκτρο με ραψωματη και καλογερικο.... |
|
Back to top |
|
|
bokomolech Junior Member
Joined: 17 Jul 2007 Posts: 151 Location: Patra
|
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Wed Mar 03, 2010 12:12 am Post subject: |
|
|
Μια χαρά είναι το ρεπορτάζ σου bokomolech.
Ευχαριστούμε!
Πάντως είναι κρίμα να μένει σε αχρηστία έτοιμο τμήμα επειδή είναι τυφλό από τη μία πλευρά λόγω των γνωστών "ελληνικών καθυστερήσεων"...
Κάτι που θα ήθελα να προσθέσω είναι πως κανείς δεν σχολιάζει πως όλο και πιο συχνά βλέπουμε νέα τμήματα δρόμων να κατασκευάζονται με μονό jersey.
Αντιθέτως κακοφάνηκε σε μερικούς η μη αντικατάσταση από το Μορέα του διπλού δεντροφυτεμένου διαζώματος με μεταλλικές μπάρες, κάτι που προσωπικά θεωρώ πιο ασφαλές από το μονό jersey.
Ίσως φυσικά και να κάνω λάθος.
Και ρωτώ... γιατί; Τόσο πολύ ανεβάζει το κόστος κατασκευής το διπλό δεντροφυτεμένο jersey; |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Wed Mar 03, 2010 1:08 am Post subject: |
|
|
Φιλε bokomolech ωραια η παρουσιαση σου, βλεπω συσσωρευμενες δυναμεις απο τα μελη , μπηκαμε στην ανοιξη και στα ωραια. Στην παρακαμψη Αρτας μου εκανε εντυπωση ο,τι ενω δεν εχει δοθει στην κυκλοφορια και δεν εχει γινει ουτε διαγραμμιση, ο φρακτης διπλα ειναι ετοιμος.
Προς κατωαυλακιωτες συμφορουμιτες:
Στον κομβο της Ιονιας Οδου με την Αρτας-Τρικαλων θα σας περιμενω να ανηφορισουμε για ορεινες διαδρομες... |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 768
|
Posted: Wed Mar 03, 2010 10:11 am Post subject: |
|
|
To διπλό NewJersey ανεβάζει το πλάτος του καταστρώματος.... |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Wed Mar 03, 2010 11:49 am Post subject: |
|
|
Engineer φυσικό επόμενο να αυξάνει το πλάτος του καταστρώματος και κατά συνέπεια το χώρο που χρειάζεται να απαλλοτριωθεί, αλλά δεν αξίζει το επιπλέον κόστος ειδικά για τους κύριους άξονες όπως είναι ο Α3 μαζί με τους Α1, Α2, Α5 κλπ...
Και στο κάτω κάτω ας γίνει με πλάτος ένα μέτρο και όχι δύο που συνηθίζεται. |
|
Back to top |
|
|
vag1 Junior Member
Joined: 29 Feb 2008 Posts: 115
|
Posted: Wed Mar 03, 2010 12:19 pm Post subject: |
|
|
Πολύ κατατοπιστικές οι φωτογραφίες για την παράκαμψη της Aρτας φιλε bokomolech ...για ποσα χιλιόμετρα μιλάμε περίπου για αυτό αυτό το ας πούμε έτοιμο κομμάτι??? |
|
Back to top |
|
|
bokomolech Junior Member
Joined: 17 Jul 2007 Posts: 151 Location: Patra
|
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Wed Mar 03, 2010 1:41 pm Post subject: |
|
|
bokomolech wrote: |
Μικρή η συνεισφορά μου σε σχέση με τους ρεπόρτερ του forum αλλά έστω και έτσι εκπροσωπείται φωτογραφικά και η Ιονία! |
Καλά θα μας τρελάνεις? Τι μικρή συνεισφορά και πράσιν' άλογα. Εδώ μετά από τόσους μήνες ξεστραβωθήκαμε λιγάκι.
Άντε άντε γιατί 7 χιλ., είναι... 7 χιλ. αυτοκινητοδρόμου. |
|
Back to top |
|
|
agr-engineer Full Member
Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Wed Mar 03, 2010 4:16 pm Post subject: |
|
|
Με τις δημόσιες επενδύσεις να μειώνονται, κάθε πότε θα βλέπουμε έτοιμα τμήματα? ( Μόνο οι συμβάσειςκαι οι ρήτρες μπορουν να μας σώσουν όσον αφορά το χρόνο κατασκευής των έργων ) |
|
Back to top |
|
|
kostis Junior Member
Joined: 14 Nov 2008 Posts: 92
|
Posted: Wed Mar 03, 2010 6:16 pm Post subject: |
|
|
Η Εγνατια εγκαινίασε στην ιστοσελίδα της πιλοτικά υπηρεσία αναφοράς φθορών και προβλημάτων που εντοπίζουν οδηγοί στον δρόμο...οπότε σπεύστε για ότι εντοπίσατε |
|
Back to top |
|
|
|