stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 143, 144, 145 ... 421, 422, 423  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 768

PostPosted: Mon Mar 01, 2010 9:05 pm    Post subject: Reply with quote

Οι φωτό από την Σαββατιάτικη βόλτα στο Τρίπολη - Καλαμάτα:

Ξεκινάμε με την ανακατασκευή της κατηφόρας στο Σπαθοβούνι πριν τα διόδια
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Spathovouni01-1.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Spathovouni02.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Spathovouni03.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Spathovouni04.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Spathovouni05.jpg
Εδώ μπαζώνουν με τις εκσκαφές για να φτιαχτεί επίχωμα
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Spathovouni06.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Spathovouni07.jpg
Εδώ στην κατηφόρα πριν τον κόμβο της Νεμέας φτιάχνουν τα κολωνάκια για το στηθαίο.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Nemea01.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Nemea02.jpg
Περνάμε τον κόμβο της Στέρνας και ξεκινά η ανηφόρα για τη σήραγγα του Αρτεμισίου.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Sterna01.jpg
Εδώ είμαστε στο σημείο στο οποίο ξεκινούσε η λωρίδα βραδυπορίας για τα φορτηγά. Με τον καινούργιο τάπητα και την διαγράμμιση έγινε 3 λωρίδες χωρίς έρεισμα.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Sterna02.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Sterna03.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Sterna04.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Sterna05.jpg
Ο δεξής κλάδος κοντεύει να κλείσει. Ο αριστερός τώρα αρχίζει να σηκώνεται στους πυλώνες του.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Sterna06.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Sterna07.jpg
Και από την άλλη μεριά, ένα τρυπάνι εργάζεται στο βουνό για να βάλουν φουρνέλα.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Sterna08.jpg
Σήραγγες Νεοχωρίου.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Neochori01.jpg
Στην έξοδο έχουν προχωρήσει οι εκτεταμένοι εκβραχισμοί για να γλυκάνουν οι στροφές.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Neochori02.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Neochori03.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Neochori04.jpg
Σήραγγα Αρτεμισίου.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Artemisio01.jpg
Και στην έξοδο της σήραγγας μετά την ΑΛΕΑ «έφυγαν» τα βουναλάκια για να γλυκάνουν οι στροφές
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Artemisio02.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Artemisio03.jpg
Φτάνουμε στα διόδια της Νεστάνης τα οποία μεγαλώνουν
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Nestani01.jpg
Το κέντρο διοίκησης κοντεύει να ολοκληρωθεί
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Nestani02.jpg
Συνεχίζουμε και εκεί που τελειώνει σήμερα ο αυτοκινητοδρομος βλέπουμε τη ράμπα που ετοιμάζεται σιγά σιγά.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Kalogeriko01-1.jpg
Τα στόμια των σηράγγων
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Kalogeriko02-1.jpg
Το new jersey (μονό) και η βάση της οδού
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Kalogeriko03-1.jpg
Συνεχίζοντας την πεζοπορία φτάνουμε στο σημείο που θα γεφυρωθεί το βουνό στο Καλογερικό
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Kalogeriko04-1.jpg
Εδώ οι πυλώνες της γέφυρας από χαμηλά
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Kalogeriko05-1.jpg
Εδώ τα φουρνέλα ξεκοιλιάζουν το βουνό
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Kalogeriko06-1.jpg
Εδώ κατηφορίζοντας την εθνική οδό αμέσως μετά την διασταύρωση προς Δορυζα –Αραχαμιται. Ο αυτοκινητοδρομος φαινεται στην απέναντι πλαγιά
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Kalogeriko07-1.jpg
Πάμε λίγο πιο κάτω στου Πάπαρι και βλέπουμε την γέφυρα που κατασκευαζεται για το τραίνο και τις μεγάλες εκσκαφές
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Papari01.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Papari02.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Papari03.jpg
Γυρνώντας πίσω βλέπουμε το δρόμο πως κατεβαίνει από το Καλογερικό
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Papari04.jpg
Και πάμε λίγο πιο κάτω στην Ασέα και βλέπουμε το δρόμο όπως έρχεται από του Πάπαρι
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Assea01.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Assea02.jpg
Μπαίνουμε στο δρόμο και τον ακολουθούμε
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Assea03.jpg
Και ναι φτάσαμε στο Αθήναιο.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Assea04.jpg
Εδώ είναι ο κόμβος μέσω του οποίου θα μπαίνουμε στον αυτοκινητοδρομο
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Athinaio01-1.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Athinaio02.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Athinaio03.jpg
Εδώ είναι ο δρόμος που θα μας συνδέσει με την τωρινή εθνική οδό. Δεν είμαι σίγουρος ότι θα έχουν τελειώσει μέχρι την Μεγάλη Πέμπτη αλλά πάντως η ώρα πλησιάζει.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Athinaio04.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Athinaio05.jpg
Κατεβαίνουμε τις στροφές της Μεγαλόπολης και ένα χιλιόμετρο μετά την καινούργια γέφυρα του Αλφειού βλέπουμε τον ισόπεδο κόμβο από τον οποίο τα αυτοκίνητα θα βγαίνουν στην παλιά εθνική οδό. Οι φωτό είναι τραβηγμένες κατά την επιστροφή οπότε σας γυρίζω πίσω προς Αθήναιο.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/LeyktroRapsomati01.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/LeyktroRapsomati02.jpg
Είναι αφύλακτο συνεπώς μπαίνουμε μέσα και ανηφορίζουμε προς την σήραγγα του Ραψωμάτι. Οι φωτό είναι αφιερωμένες στον Vas8. Βασίλη: Λεύκτρο Αθήναιο σε 5 λεπτά !!!
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/LeyktroRapsomati03.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/LeyktroRapsomati04.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/LeyktroRapsomati05.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/LeyktroRapsomati06.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/LeyktroRapsomati07.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/LeyktroRapsomati08.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/LeyktroRapsomati09.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/LeyktroRapsomati10.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/LeyktroRapsomati11.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/LeyktroRapsomati12.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/LeyktroRapsomati13.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/LeyktroRapsomati14.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/LeyktroRapsomati15.jpg
Συνεχίζοντας προς Καλαμάτα δεν μπήκα στο Τσακώνα Παραδείσια αλλά τράβηξα φωτό από ψηλά την Μεσσηνία. Ο αυτοκινητοδρομος φαίνεται στα αριστερα.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Tsakona01.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Tsakona02.jpg
Εδώ φαίνεται το ύψος του επιχώματος που θα κατασκευαστεί
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Tsakona03.jpg
Τέλος κατασκευάζεται ο κόμβος μετά την Αλλαγή στο ύψος του Μελιγαλά και ρίχνουν πασσάλους.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Meligala01.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Meligala02.jpg

Θέλω στο σημείο αυτό, εάν κάποιος γνωρίζει, να μας πληροφορήσει για την τελική χάραξη της οδού μεταξύ Θουρίας και Αντικάλαμου γιατί από ότι είδα από τις σχετικά κοψίματα δένδρων και πρόχειρες ισοπεδώσεις που έχουν γίνει, ο δρόμος δεν φαίνεται να πηγαίνει πίσω από το νοσοκομείο αλλά να περνά από την άλλη πλευρά της τωρινής οδού μεταξύ ΤΕΙ και αεροδρομίου. Ίσως να κάνω και λάθος.

Υπομονή προχωράει.
Back to top
View user's profile Send private message
nvb
Junior Member
Junior Member


Joined: 09 Jan 2010
Posts: 119

PostPosted: Mon Mar 01, 2010 9:57 pm    Post subject: Reply with quote

Συγχαρτηρια Engineer, για το (ακομα μια φορα) αψογο και κατατοπιστικοτατο ρεπορταζ σου....

Οπως βλεπω και εγω τις φωτογραφιες, μονο αν τους κανει καλο καιρο (χωρις βροχες) το τμημα αθηναιο-λευκτρο θα το εχουμε το Πασχα...αν και νομιζω οτι δεν εχουν μεινει και πολλα πραγματα να γινουν ακομα (αυτο καλυτερα να μας το απαντησεις και εσυ που τον περασες τον δρομο).....

Η εργολαβια καλογερικου (κατα την γνωμη σου) ειναι εφικτο να δοθει στην κυκλοφορια τον Αυγουστο;;;;
Την παραπανω προθεσμια την εχει δοσει ο ιδιος ο ΜΟΡΕΑΣ σε δελτιο τυπου....

NVB
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Mon Mar 01, 2010 10:39 pm    Post subject: Reply with quote

Αχ βρε φίλε engineer τι μου θύμισες. Πριν ένα χρόνο τα ''μπασίματα'' στα εργοτάξια της εγνατίας. Πάντως είσαι κι εσύ ''Ταλιμπάν''. Δεν καταλαβαίνεις τίποτα. Στο τμήμα Τσακώνα - Παραδείσια γιατί δεν μπήκες; Δε θα μπορούσες να βγεις από την άλλη πλευρά;
Πάντως στη φώτο πριν τη διασταύρωση της Νεμέας στην κατηφόρα, φαίνεται η ποιότητα της ασφάλτου αλλά και γενικότερα του αυτοκινητόδρομου. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ.
Εκεί στη σήραγγα που τελειώνει ο δεξιός κλάδος της γέφυρας με την προβολοδόμηση, βλέπω πως ο αριστερός είναι πολύ κοντά στο δρόμο.
Μήπως τελικά βιάζονται να δώσουν τον δεξιό κλάδο στην κυκλοφορία, για να σταματήσει από τον υπάρχον δρόμο κι έτσι να συνεχίσουν με ασφάλεια να σηκώσουν τα βάθρα του αριστερού κλάδου; Λέω εγώ τώρα.
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Tue Mar 02, 2010 1:02 am    Post subject: Reply with quote

Eσυ λες ,αλλα δεν λες τυχαια. Εχεις χωθει σε πολυ εργοταξιο και "μυριζεσαι" τι θα επακολουθησει. Engineer, δεν εχω να προσθεσω και πολλα στην παρουσιαση σου. Σε ευχαριστουμε πολυ για την εκπληκτικη δουλεια και τα γνωστα "χωσιματα" μεχρι το μεδουλι του εργου. Κοπος και καυσιμα περνουν σε δευτερη μοιρα. Πρεπει να γνωριζετε οτι η θεαση του topic των οδικων εργων, γινεται και επισημα πλεον απο πολυ ψηλα(υπουργεια μερια) και μου δηλωθηκε οτι ολα ξεκινησαν απο "εναν τυπο με αεροπλανακι". Laughing Laughing Laughing

Ακολουθει το Σαββατοκυριακο παρουσιαση με κομματι αυτοκινητοδρομου, που ελαχιστες εικονες και προοδο γνωριζουμε.

vas8, "κουμπωσε" τη δουλεια του Engineer με αεροφωτογραφιες.
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Tue Mar 02, 2010 2:07 am    Post subject: Reply with quote

Engineer προσκυνώ!
Είσαι ο δεύτερος από το forum που πατά την "ιερή" άσφαλτο από το Λεύκτρο μέχρι το Αθήναιο. Τη σήραγγα Ραψωμμάτη την πέρασες; δεν ειδαμε φωτο.
Παιδιά προγραμμάτιζα να κατέβω το επόμενο ΣΚ αλλα μου έσκασε επαγγελματικό ταξίδι. Οπότε το αεροπλανάκι θα περιμένει. Λίγη υπομονή.
Εγώ έχω τάξει από παλιά κερί στην Υπαπαντή όταν δε θα ξαναπεράσω από στροφές Μεγαλόπολης. Και από ότι φάινεται θα το ανάψω σύντομα. Laughing
Εντύπωση μου έκανε που έχει αρχίσει ασφαλτόστρωση στο Καλογερικό.

Engineer wrote:
Θέλω στο σημείο αυτό, εάν κάποιος γνωρίζει, να μας πληροφορήσει για την τελική χάραξη της οδού μεταξύ Θουρίας και Αντικάλαμου γιατί από ότι είδα από τις σχετικά κοψίματα δένδρων και πρόχειρες ισοπεδώσεις που έχουν γίνει, ο δρόμος δεν φαίνεται να πηγαίνει πίσω από το νοσοκομείο αλλά να περνά από την άλλη πλευρά της τωρινής οδού μεταξύ ΤΕΙ και αεροδρομίου. Ίσως να κάνω και λάθος.
Υπομονή προχωράει.

Ο νέος δρόμος μετά τον Μελιγαλά θα διέρχεται δυτικά της παλαιάς εθνικής μέχρι το νέο νοσοκομείο Καλαμάτας. Αμέσως μετά το νοσοκομείο στον Αντικάλαμο θα διασχίζει την παλαιά εθνική (μεταξύ νοσοκομείου και υποσταθμού ΔΕΗ) όπου θα στίβει για να περάσει ψηλά στους λόφους. Στο σημείο αυτό "κοβονται" και μερικά σπίτια. Στη συνέχεια πάει πάνω από το Ασπρόχωμα και πίσω από τον Καρέλια και τα Λέικα όπου μπαίνει στην Καλαμάτα στο ποτάμι του Νέδοντα. Εκεί θα γίνει κόμβος σύνδεσης με τη Νέδοντος, βορειότερα από το ΚΤΕΛ. Στο Νέδοντα θα γίνει υψηλή γέφυρα που οδηγεί στην οδό προς Σπάρτη (κυκλικός ισόπεδος κόμβος) και μετά καταλήγει μετά τα Γενιστάνικα, δηλαδή αμέσως μετά τον αστικό ιστό για να συνδεθεί μελλοντικά με το νέο δρόμο που σχεδιάζεται προς τη Μάνη.
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Tue Mar 02, 2010 2:13 am    Post subject: Reply with quote

corfu wrote:
Μήπως τελικά βιάζονται να δώσουν τον δεξιό κλάδο στην κυκλοφορία, για να σταματήσει από τον υπάρχον δρόμο κι έτσι να συνεχίσουν με ασφάλεια να σηκώσουν τα βάθρα του αριστερού κλάδου; Λέω εγώ τώρα.

Ετσι ακριβώς θα γίνει φίλε Corfu. Θα λειτουργήσει ο δεξής κλαδος της γέφυρας και της σήραγγας πρώτα ώστε στη θέση του υφιστάμενου δεξιού κλαδου του δρόμου θα γίνει ο αριστερός κλάδος της γέφυρας.
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 768

PostPosted: Tue Mar 02, 2010 11:05 am    Post subject: Reply with quote

nvb

Πιστεύω ότι το θέμα με την σύνδεση του αυτοκινητοδρομου στο Αθηναιο με την τωρινη εθνικη οδο θα το προλάβουν αν και επάνω στον αυτοκινητοδρομο οπως φαίνεται σε μια απο τις φωτο χρειαζεται ακομα καποια δουλεια πρωτού πέσει ασφαλτος (ρίχνουν 3Α και δουλεύει το grader). Αλλά το τμήμα είναι σχετικά μικρό περί τα 1000 μετρα. Οποτε αν τους κανει καλο καιρο δεν θα υπαρξει προβλημα.
Για το Καλογερικό έχουν προχωρήσει αρκετά αλλά λείπουν περίπου 500 μέτρα χωματουργηκών εργασιών που περιλαμβάνουν τη ράμπα που ανεβαίνει στο βουνό, να βάλουν τις δοκούς της γέφυρας που σας έδειξα (ξεκινούν τώρα) και να φτιάξουν σύνδεση από τη άλλη πλευρα του βουνού στο δρομάκο που πάει για του Πάπαρη ώστε να πέσουν τα αυτοκινήτα στην τωρινή εθνική οδο. Ισως και να γίνουν αυτά μέχρι τον Αυγουστο. Από εκεί μέχρι το Αθήναιο το τμήμα είναι χωματουργικά που θέλουν περίπου 6 μήνες για να ολοκληρωθούν πρωτού ξεκινήσουν οδοστρωσίες. Πάντως υπάρχει αμέτρητος αριθμός φορτηγών αυτοκινήτων που είδα παρκαρισμένα ή να δουλεύοουν σε διάφορα σημεία του έργου.


vas8

Φωτό μέσα από τη σήραγγα τράβηξα αλλά λόγω του ότι δεν υπήρχε καθόλου φωτισμός το flash της μηχανής μου τα εκανε μανταρα και δεν φαινεται τιποτα. Στην καινουργια σήραγγα του Μωρέα (ρεύμα προς Καλαμάτα) είδα να έχει τοποθετηθεί σηματοδότηση. Στην παλιά όχι...
Ευχαριστω για το Info σχετικά με τη διεύλευση στο ύψος του νοσοκομείου. Προς το παρον δεν εχει γινει τιποτα σε αυτο το σημειο. Πιο πανω ομως ο δρομος μετα το Μελιγαλα και τη Σκαλα περναει ξανα προς το βουνο και και επιστρεφει δυτικά του σημερινού λίγο πριν τη Θουρία.
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Tue Mar 02, 2010 11:46 am    Post subject: Reply with quote

Συγχαρητήρια Engineer, λεπτομερέστατο το ρεπορτάζ σου. Smile
Και κάτι που θέλω να ρωτήσω.
Στο σημείο που θα γίνει ο κόμβος με το τμήμα Λεύκτρο-Σπάρτη, έχουν ξεκινήσει εργασίες κατασκευής του ή τίποτα ακόμη.
Είμαι περίεργος να δω τη τελική μορφή του κόμβου...



corfu wrote:
Πάντως στη φώτο πριν τη διασταύρωση της Νεμέας στην κατηφόρα, φαίνεται η ποιότητα της ασφάλτου αλλά και γενικότερα του αυτοκινητόδρομου. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ.

Corfu να είσαι σίγουρος για τη ποιότητα της ασφάλτου.
Όπου έχουν τελειώσει οι εργασίες ασφαλτόστρωσης χαίρεσαι να οδηγείς.
Δεν υπάρχει το παραμικρό κούνημα η τράνταγμα.
Έχουν κάνει απίστευτη δουλειά.

corfu wrote:
Εκεί στη σήραγγα που τελειώνει ο δεξιός κλάδος της γέφυρας με την προβολοδόμηση, βλέπω πως ο αριστερός είναι πολύ κοντά στο δρόμο.
Μήπως τελικά βιάζονται να δώσουν τον δεξιό κλάδο στην κυκλοφορία, για να σταματήσει από τον υπάρχον δρόμο κι έτσι να συνεχίσουν με ασφάλεια να σηκώσουν τα βάθρα του αριστερού κλάδου; Λέω εγώ τώρα.

Ναι, αυτό σκοπεύουν να κάνουν.
Θα δώσουν σε πρώτη φάση τη δεξιά σήραγγα μαζί με τη γέφυρα και ύστερα την αριστερή ώστε να μπορούν να δουλεύουν άνετα και να ξηλώσουν τον υπάρχοντα δρόμο.
Να προσθέσω και κάτι. Λογικά όταν με το καλό ολοκληρωθούν οι εργασίες στο εν λόγω τμήμα θα φτιάξουν και μια ράμπα εισόδου του παλιού τμήματος (στροφή) στον αυτοκινητόδρομο.


pindos10 wrote:
Πρεπει να γνωριζετε οτι η θεαση του topic των οδικων εργων, γινεται και επισημα πλεον απο πολυ ψηλα(υπουργεια μερια) και μου δηλωθηκε οτι ολα ξεκινησαν απο "εναν τυπο με αεροπλανακι". Laughing Laughing Laughing

Αφού μας βλέπουν, ας λαμβάνουν υπόψη τους μερικές ιδέες που κατά καιρούς ακούγονται εδώ μέσα.
Δεν κάνει κακό...

pindos10 wrote:
Ακολουθει το Σαββατοκυριακο παρουσιαση με κομματι αυτοκινητοδρομου, που ελαχιστες εικονες και προοδο γνωριζουμε.

vas8, "κουμπωσε" τη δουλεια του Engineer με αεροφωτογραφιες.

Που χώθηκες πάλι...;
Περιμένουμε με ανυπομονησία.
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Tue Mar 02, 2010 2:03 pm    Post subject: Reply with quote

Engineer,Pindos,Bethooven πολλά συγχαρητήρια για τα φωτορεπορτάζ σας! Ο Μωρέας δουλεύει στο φουλ και η Ολυμπία σανιδώνει το γκάζι σιγά σιγά... Κάπου διάβασα ότι το αεροπλανάκι του Corfu είναι έτοιμο για νέες περιπέτειες.... Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
tolis7
New Member
New Member


Joined: 26 Nov 2007
Posts: 66

PostPosted: Tue Mar 02, 2010 3:23 pm    Post subject: Reply with quote

γνωριζει καποιος ποτε θα παραδοθει το τελευταιο κομματι του καθετου (σιατιστα-καστορια) αλιακμονας-νεο κωσταραζι?
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Tue Mar 02, 2010 3:30 pm    Post subject: Reply with quote

Engineer wrote:
Πιο πανω ομως ο δρομος μετα το Μελιγαλα και τη Σκαλα περναει ξανα προς το βουνο και και επιστρεφει δυτικά του σημερινού λίγο πριν τη Θουρία.


έχεις δικαιο Engineer. Μου θύμησες δημοσίευμα σχετικά με το αν ο δρόμος θα επηρεάσει τις πηγές στο Πήδημα. Αρα στο σημείο αυτό περνά πάλι ανατολικά της υφιστάμενης εθνικής. Πάντως η χάραξη στο Νοσοκομείο είναι αυτή που περιέγραψα - είχε και η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ σχεδιαγράμματα πριν μερικούς μήνες - με 3 προτεινόμενες λύσεις όπου επίλέχτηκε αυτή με τη μικρότερη ακτίνα στροφής. Πάντως στο σημείο αυτό ο νέος δρόμος θα κάνει S - θα έχει 2 στροφές - ελπίζω όχι επικίνδυνες.
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 768

PostPosted: Tue Mar 02, 2010 3:40 pm    Post subject: Reply with quote

Οκ τώρα έχω πιο καθαρά στο μυαλό τη χάραξη. Θα το δούμε σιγά σιγά να υλοποιείται.

Σταύρο86.
Είχα σκοπο να τραβήξω από το Λεοντάρι προς Φαλαισία Λογγανίκο αλλά και να δώ την νέα χάραξη προς Σπάρτη αλλά λόγω χρόνου δεν τα κατάθερα. υπολογίζω ότι ο κόμβος σύνδεσης θα είναι λίγο παρακάτω από την γέφυρα του Αλφειού προς Καλαμάτα. Την επόμενη φορά.
Back to top
View user's profile Send private message
lkilint
Junior Member
Junior Member


Joined: 23 Sep 2008
Posts: 79
Location: Kalamata-Sparti

PostPosted: Tue Mar 02, 2010 7:05 pm    Post subject: Reply with quote

Υπομονή μέχρι το τέλος της εβδομαδάς θα έχω σκανάρισμα Λογκανίκο-Λεοντάρι...
Απο Λεοντάρι και κάτω έχω πλήρες φωτορεπορτάζ πριν κανα μήνα..απλά θέλουν ταξινόμηση...
Και εκεί πάνε πολύ καλά...τελειώσαν οι γέφυρες του Αλφειού του Τραίνου στο Λεοντάρι αλλά και του Δρόμου Ρούτσι-Κονιδίτσα..

http://picasaweb.google.com/lkilint/UntitledAlbum02#

Πρώτη γεύση πριν κανα μήνα γύρω από το Λεοντάρι...ο σχολιασμός είναι κάτω από τις αντίστοιχες φωτογραφίες

Στις 2 πρώτες φαίνεται η περίεργη βόρεια είσοδος της σήραγγας Ραψομάτη που σας είχα περιγράψει σε παλαιότερη δημοσίευση....
Back to top
View user's profile Send private message
per88
Full Member
Full Member


Joined: 02 Nov 2009
Posts: 220

PostPosted: Tue Mar 02, 2010 10:14 pm    Post subject: Reply with quote

pindos10 wrote:


Οποτε, προτιμηστε την Αττικη οδο για να φτασετε στα διοδια Ελευσινας.

ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ
Το ιδιο ισχυει και για την επιστροφη, καθως κανουν ασφαλτοστρωση μετα τα διοδια με κατευθυνση προς Αθηνα. Εδω συνεβη το εξης: ερχομασταν ανετοι με 120 χλμ.απο Κορινθο και μπαινουμε στην επικινδυνη στροφη πριν την κατηφορα για τα διοδια και μπροστα μας σταματημενο το τειχος απο αυτοκινητα. Τρέλλα και πεσιμο στα φρενα και αλαρμ μην καρφωθουμε και μην καρφωθει και κανενας πισω μας. Πιο μπροστα στην κατηφορα ειχε τροχαια που ειχε σταματησει για μικροσυγκρουσεις. Εχω ριξει ολα τα καντηλια στην τροχαια και στην Ολυμπια οδο που πριν τη στροφη θα επρεπε να βαλει κωνους, να μειωνει τις λωριδες, σηματοδοτηση ,φωτεινες πινακιδες, περιπολικα κτλ. και οχι να μας αφηνει να μπαινουμε στην στροφη με ταχυτητα.

H κοινοπραξία είπε οτι θα κάνει εργασίες και στα διόδια Ισθμού(οχι μόνο της Ελευσίνας) που θα διαρκέσουν και τα δύο έως και την Τρίτη 23 Μαρτίου . Άρα τις ώρες αιχμής ο καλύτερος σύμβουλος είναι η υπομονή...για έναν καλύτερο αυτοκινητόδρομο με ασφάλεια και ποιότητα.
Engineer συγχαρητήρια κι απο μένα!
Back to top
View user's profile Send private message
nvb
Junior Member
Junior Member


Joined: 09 Jan 2010
Posts: 119

PostPosted: Tue Mar 02, 2010 11:00 pm    Post subject: Reply with quote

Engineer wrote:
nvb

Πιστεύω ότι το θέμα με την σύνδεση του αυτοκινητοδρομου στο Αθηναιο με την τωρινη εθνικη οδο θα το προλάβουν αν και επάνω στον αυτοκινητοδρομο οπως φαίνεται σε μια απο τις φωτο χρειαζεται ακομα καποια δουλεια πρωτού πέσει ασφαλτος (ρίχνουν 3Α και δουλεύει το grader). Αλλά το τμήμα είναι σχετικά μικρό περί τα 1000 μετρα. Οποτε αν τους κανει καλο καιρο δεν θα υπαρξει προβλημα.
Για το Καλογερικό έχουν προχωρήσει αρκετά αλλά λείπουν περίπου 500 μέτρα χωματουργηκών εργασιών που περιλαμβάνουν τη ράμπα που ανεβαίνει στο βουνό, να βάλουν τις δοκούς της γέφυρας που σας έδειξα (ξεκινούν τώρα) και να φτιάξουν σύνδεση από τη άλλη πλευρα του βουνού στο δρομάκο που πάει για του Πάπαρη ώστε να πέσουν τα αυτοκινήτα στην τωρινή εθνική οδο. Ισως και να γίνουν αυτά μέχρι τον Αυγουστο. Από εκεί μέχρι το Αθήναιο το τμήμα είναι χωματουργικά που θέλουν περίπου 6 μήνες για να ολοκληρωθούν πρωτού ξεκινήσουν οδοστρωσίες. Πάντως υπάρχει αμέτρητος αριθμός φορτηγών αυτοκινήτων που είδα παρκαρισμένα ή να δουλεύοουν σε διάφορα σημεία του έργου.



Σε ευχαριστω για την απαντηση σου Engineer

...και μια ακομα ερωτηση, σε εσενα αλλα και σε οποιον τυχον γνωριζει....οι "ποροι" (μηχανηματα - ανθρωποι) που χρησιμοποιουνται εως τωρα για το τμημα μεχρι την τριπολη αλλα και για το αθηναιο - λευκτρο, μολις τελειωσουν αυτα τα εργα (δηλ. το Πασχα) θα "στηριξουν" τα υπολοιπα τμηματα ή απλως θα φυγουν.....

με αλλα λογια μετα το πασχα υπαρχει περιπτωση ο ρυθμος προοδου του καλογερικου, να αυξηθει κατακορυφα διοτι τα μηχανηματα - ανθρωποι που θα το "υποστηριζουν" θα ειναι περισσοτεροι;;;;;

Θυμηζω ακομα μια φορα στο forum την προθεσμια του ΜΟΡΕΑ (οχι εφημεριδων...), οτι τον Αυγουστο θα "περπαταμε" απο τριπολη εως λευκτρο με ραψωματη και καλογερικο....
Back to top
View user's profile Send private message
bokomolech
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Jul 2007
Posts: 151
Location: Patra

PostPosted: Tue Mar 02, 2010 11:32 pm    Post subject: Reply with quote

Μιας και υπάρχει κίνηση από φωτορεπορταζ τελευταία, ας βάλω και εγώ ένα μικρό λιθαράκι.
Μερικές φωτογραφίες από Ιονία Οδό και συγκεκριμένα από το κομμάτι της παράκαμψης Άρτας που βρίσκεται υπό κατασκευή (Κομπότι - Άγιος Δημήτριος Πέτα) που τράβηξα πρίν 2 εβδομάδες περίπου.

Μπάινουμε από παράδρομο στον δρόμο κοντά στο σημείο που ενώνεται με το υπάρχον τμήμα στο Πέτα.
http://i546.photobucket.com/albums/hh433/bokomolech/Arta%20bypass%20Feb%202010/DSC00431.jpg
Αρχίζει η άσφαλτος και κατευθυνόμαστε προς Κομπότι (ή προς Αγρίνιο/Πάτρα/Αθήνα...)
http://i546.photobucket.com/albums/hh433/bokomolech/Arta%20bypass%20Feb%202010/DSC00432.jpg
Υπάρχει μονό jersey και περίφραξη αλλά λείπουν οι μπαριέρες στις άκρες του δρόμου.
http://i546.photobucket.com/albums/hh433/bokomolech/Arta%20bypass%20Feb%202010/DSC00433.jpg
http://i546.photobucket.com/albums/hh433/bokomolech/Arta%20bypass%20Feb%202010/DSC00434.jpg
http://i546.photobucket.com/albums/hh433/bokomolech/Arta%20bypass%20Feb%202010/DSC00435.jpg
http://i546.photobucket.com/albums/hh433/bokomolech/Arta%20bypass%20Feb%202010/DSC00436.jpg
http://i546.photobucket.com/albums/hh433/bokomolech/Arta%20bypass%20Feb%202010/DSC00437.jpg
Εδώ έχουν σκάψει το λοφάκι και βάλανε πλέγματα για να κρατήσουν το υπόλοιπο.
http://i546.photobucket.com/albums/hh433/bokomolech/Arta%20bypass%20Feb%202010/DSC00438.jpg
http://i546.photobucket.com/albums/hh433/bokomolech/Arta%20bypass%20Feb%202010/DSC00439.jpg
Συνεχίζουμε...
http://i546.photobucket.com/albums/hh433/bokomolech/Arta%20bypass%20Feb%202010/DSC00440.jpg
http://i546.photobucket.com/albums/hh433/bokomolech/Arta%20bypass%20Feb%202010/DSC00441.jpg
http://i546.photobucket.com/albums/hh433/bokomolech/Arta%20bypass%20Feb%202010/DSC00442.jpg
http://i546.photobucket.com/albums/hh433/bokomolech/Arta%20bypass%20Feb%202010/DSC00443.jpg
http://i546.photobucket.com/albums/hh433/bokomolech/Arta%20bypass%20Feb%202010/DSC00444.jpg
http://i546.photobucket.com/albums/hh433/bokomolech/Arta%20bypass%20Feb%202010/DSC00445.jpg
http://i546.photobucket.com/albums/hh433/bokomolech/Arta%20bypass%20Feb%202010/DSC00446.jpg
Και τελειώνουν τα ωραία, φτάνοντας στην υπάρχουσα εθνική οδό λίγο πριν από το Κομπότι. Μάλλον εδώ είμαστε εκτός χάραξης της Ιονίας γιατί δεν υπάρχει και jersey.
http://i546.photobucket.com/albums/hh433/bokomolech/Arta%20bypass%20Feb%202010/DSC00447.jpg
http://i546.photobucket.com/albums/hh433/bokomolech/Arta%20bypass%20Feb%202010/DSC00448.jpg
http://i546.photobucket.com/albums/hh433/bokomolech/Arta%20bypass%20Feb%202010/DSC00449.jpg
Αναστροφή και πάμε πίσω προς Άρτα, να δούμε τα πράγματα και από το άλλο ρεύμα.
http://i546.photobucket.com/albums/hh433/bokomolech/Arta%20bypass%20Feb%202010/DSC00450.jpg
http://i546.photobucket.com/albums/hh433/bokomolech/Arta%20bypass%20Feb%202010/DSC00451.jpg
http://i546.photobucket.com/albums/hh433/bokomolech/Arta%20bypass%20Feb%202010/DSC00452.jpg
http://i546.photobucket.com/albums/hh433/bokomolech/Arta%20bypass%20Feb%202010/DSC00453.jpg
http://i546.photobucket.com/albums/hh433/bokomolech/Arta%20bypass%20Feb%202010/DSC00454.jpg
http://i546.photobucket.com/albums/hh433/bokomolech/Arta%20bypass%20Feb%202010/DSC00455.jpg
http://i546.photobucket.com/albums/hh433/bokomolech/Arta%20bypass%20Feb%202010/DSC00456.jpg
http://i546.photobucket.com/albums/hh433/bokomolech/Arta%20bypass%20Feb%202010/DSC00457.jpg
http://i546.photobucket.com/albums/hh433/bokomolech/Arta%20bypass%20Feb%202010/DSC00458.jpg
Όπου φτάνουμε πάλι στο σημείο που ξεκινήσαμε. Εδώ θα κατασκευαστεί ο ανισόπεδος κόμβος στον Άγιο Δημήτριο Πέτα. Η Ιονία θα είναι από πάνω και από κάτω η εθνική οδός Άρτας-Τρικάλων.
http://i546.photobucket.com/albums/hh433/bokomolech/Arta%20bypass%20Feb%202010/DSC00459.jpg
http://i546.photobucket.com/albums/hh433/bokomolech/Arta%20bypass%20Feb%202010/DSC00460.jpg

Το κομμάτι είναι ψιλοέτοιμο αλλά χωρίς τη σύνδεση με το υπόλοιπο τμήμα, άχρηστο προς το παρόν. Ελπίζω να ξεμπλοκάρουν από τις προσφυγές και τις αλλαγές μελετών και να ξεκινήσουν τα έργα του κόμβου επιτέλους.

Μικρή η συνεισφορά μου σε σχέση με τους ρεπόρτερ του forum αλλά έστω και έτσι εκπροσωπείται φωτογραφικά και η Ιονία!
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Wed Mar 03, 2010 12:12 am    Post subject: Reply with quote

Μια χαρά είναι το ρεπορτάζ σου bokomolech.
Ευχαριστούμε! Smile

Πάντως είναι κρίμα να μένει σε αχρηστία έτοιμο τμήμα επειδή είναι τυφλό από τη μία πλευρά λόγω των γνωστών "ελληνικών καθυστερήσεων"...

Κάτι που θα ήθελα να προσθέσω είναι πως κανείς δεν σχολιάζει πως όλο και πιο συχνά βλέπουμε νέα τμήματα δρόμων να κατασκευάζονται με μονό jersey.
Αντιθέτως κακοφάνηκε σε μερικούς η μη αντικατάσταση από το Μορέα του διπλού δεντροφυτεμένου διαζώματος με μεταλλικές μπάρες, κάτι που προσωπικά θεωρώ πιο ασφαλές από το μονό jersey.
Ίσως φυσικά και να κάνω λάθος. Embarassed
Και ρωτώ... γιατί; Τόσο πολύ ανεβάζει το κόστος κατασκευής το διπλό δεντροφυτεμένο jersey; Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Wed Mar 03, 2010 1:08 am    Post subject: Reply with quote

Φιλε bokomolech ωραια η παρουσιαση σου, βλεπω συσσωρευμενες δυναμεις απο τα μελη , μπηκαμε στην ανοιξη και στα ωραια. Στην παρακαμψη Αρτας μου εκανε εντυπωση ο,τι ενω δεν εχει δοθει στην κυκλοφορια και δεν εχει γινει ουτε διαγραμμιση, ο φρακτης διπλα ειναι ετοιμος.

Προς κατωαυλακιωτες συμφορουμιτες:
Στον κομβο της Ιονιας Οδου με την Αρτας-Τρικαλων θα σας περιμενω να ανηφορισουμε για ορεινες διαδρομες...
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 768

PostPosted: Wed Mar 03, 2010 10:11 am    Post subject: Reply with quote

To διπλό NewJersey ανεβάζει το πλάτος του καταστρώματος....
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Wed Mar 03, 2010 11:49 am    Post subject: Reply with quote

Engineer φυσικό επόμενο να αυξάνει το πλάτος του καταστρώματος και κατά συνέπεια το χώρο που χρειάζεται να απαλλοτριωθεί, αλλά δεν αξίζει το επιπλέον κόστος ειδικά για τους κύριους άξονες όπως είναι ο Α3 μαζί με τους Α1, Α2, Α5 κλπ...
Και στο κάτω κάτω ας γίνει με πλάτος ένα μέτρο και όχι δύο που συνηθίζεται.
Back to top
View user's profile Send private message
vag1
Junior Member
Junior Member


Joined: 29 Feb 2008
Posts: 115

PostPosted: Wed Mar 03, 2010 12:19 pm    Post subject: Reply with quote

Πολύ κατατοπιστικές οι φωτογραφίες για την παράκαμψη της Aρτας φιλε bokomolech ...για ποσα χιλιόμετρα μιλάμε περίπου για αυτό αυτό το ας πούμε έτοιμο κομμάτι??? Question
Back to top
View user's profile Send private message
bokomolech
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Jul 2007
Posts: 151
Location: Patra

PostPosted: Wed Mar 03, 2010 12:48 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν είναι πολλά... Περίπου 7 χιλιόμετρα. Αλλά παρακάμπτει δύο οικισμούς πρίν την Άρτα (Αμφιθέα και Άγιοι Ανάργυροι) που όπως και να το κάνουμε έχουν και τοπική κίνηση.

Ελπίζω να φαίνεται στο link από το Google Maps. Ξεχωρίζει από το νότιο άκρο και φτάνει λίγο πρίν το ποτάμι. Από εκεί και πέρα είναι το κατασκευασμένο κομμάτι.
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=en&geocode=&q=Arta,+Greece&sll=38.357811,21.62178&sspn=0.16826,0.288391&ie=UTF8&hq=&hnear=Arta+%CE%86%CF%81%CF%84%CE%B1,+Greece&ll=39.135386,21.026115&spn=0.166438,0.288391&t=k&z=12
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Wed Mar 03, 2010 1:41 pm    Post subject: Reply with quote

bokomolech wrote:


Μικρή η συνεισφορά μου σε σχέση με τους ρεπόρτερ του forum αλλά έστω και έτσι εκπροσωπείται φωτογραφικά και η Ιονία!


Καλά θα μας τρελάνεις? Τι μικρή συνεισφορά και πράσιν' άλογα. Εδώ μετά από τόσους μήνες ξεστραβωθήκαμε λιγάκι.
Άντε άντε γιατί 7 χιλ., είναι... 7 χιλ. αυτοκινητοδρόμου.
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 20 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Wed Mar 03, 2010 4:16 pm    Post subject: Reply with quote

Με τις δημόσιες επενδύσεις να μειώνονται, κάθε πότε θα βλέπουμε έτοιμα τμήματα? ( Μόνο οι συμβάσειςκαι οι ρήτρες μπορουν να μας σώσουν όσον αφορά το χρόνο κατασκευής των έργων )
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
kostis
Junior Member
Junior Member


Joined: 14 Nov 2008
Posts: 92

PostPosted: Wed Mar 03, 2010 6:16 pm    Post subject: Reply with quote

Η Εγνατια εγκαινίασε στην ιστοσελίδα της πιλοτικά υπηρεσία αναφοράς φθορών και προβλημάτων που εντοπίζουν οδηγοί στον δρόμο...οπότε σπεύστε για ότι εντοπίσατε
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 143, 144, 145 ... 421, 422, 423  Next
Page 144 of 423

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr