stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Σιδηρόδρομοι - Σιδηροδρομικοί Σταθμοί (3)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 38, 39, 40  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Sun Sep 27, 2009 7:36 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Εγω βλέπω τον εγκέφαλο του αντρα σαν ένα core2duo στα 2ghz πχ με τα ανάλογα χαρακτηριστικά ενώ τις γυναίκας ως ένα pentium 4 στα 3,2 ή ενα coreduo ή υπερχρονισμενο celeron.


διαφωνω..στο θεμα της γλωσσας πχ ο ανδρικος εγκεφαλος μειονεκτει..

δεν υπαρχει ισχυροτερος και κατωτερος εγκεφαλος.απλα ειναι για αλλη δουλεια..

για το πω περι επεξεργαστων.
ο γυναικειος ειναι σαν ενας cpu με 5 ή και περισσοτερους πυρηνες,στα 1.5 ghz πχ ,ενω ο ανδρικος ενας cpu με εναν πυρηνα στα 75 ghz Cool
ποιος ειναι καλυτερος και δυνατοτερος?ο γυναικειςο αποδιδει σε πολλες δουλειες μικροτερης ισχυος,ενω ο ανδρικος συγκεντρωνεταιο σε μια ή λιγοτερες αλλα με μεγαλυτερη ενταση.....
η γυναικα ειναι αμβλεια γωνια με πολλες μικροτερες σε ενταση δουλειες,ενω ο ανδρικος οξεια με μια ή δυο πολλαπλασιας εντασης..

και αναλογη ειναι και η οραση των δυο φυλων...

οποτε και οι δυο εγκεφαλοι χρειαζονται ,και με τη συνεργασια τους θα εχουμε το βελτιστο αποτελεσμα..

στην πολιτικη και τις επιχειρησεις θα ηθελα πολυ πχ να δω 50/50 ανδρες γυναικες...
Back to top
View user's profile Send private message
gmmour
Junior Member
Junior Member


Joined: 10 Jul 2004
Posts: 103

PostPosted: Sun Sep 27, 2009 9:39 pm    Post subject: Reply with quote

Μου αρέσει που μπήκαμε σε βαθειά επιστημονικά μονοπάτια, χρησιμοποιώντας δεδομένα από εμπεριστατωμένες επιστημονικές έρευνες και λογική βγαλμένη κατευθείαν από τα πιο προηγμένα εργαστήρια της Intel, της AMD και της Formula 1!

Agg3los wrote:
...
εισαι αρσενικος ή θηλυκος gmmour?συγνωμη αλλα δεν το γραφει η υπογραφη σου..


LOL
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Sun Sep 27, 2009 10:04 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
LOL


δεν απαντησες... Cool Wink

εδω σε ολοκληρη αθλητρια κανανε ελεγχο φυλου..εσυ αρνησαι? Laughing Laughing Laughing Rolling Eyes

και βρεθηκε ερμαφροδιτη! Laughing Laughing Cool Shocked
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2296
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Sun Sep 27, 2009 10:24 pm    Post subject: Reply with quote

ΗΜΑΡΤΟΝ Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Πίσω στο θέμα μας.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Mon Sep 28, 2009 4:45 am    Post subject: Reply with quote

PredyGr wrote:
Nozomi wrote:
Ο "κλασσικός" σιδηρόδρομος έχει φτάσει στα όριά του σε αυτό τον τομέα.
Είναι λάθος να βάζεις όρια στην τεχνολογία και την ερευνα, πολλές φορες στο παρελθόν έφτασε ο "κλασσικός" σιδηρόδρομος στα όρια του.

Εσύ δεν είσαι αυτός που απορούσες για τους λόγους που απέτυχαν τα τεστ του Ε5 που είχαν σαν σκοπό ταχύτητες της τάξης των 360-405 kmph ?
Νομίζεις ότι δεν ήξεραν τα έξοδα αυξημένα έξοδα συντήρησης (που επικαλέστηκαν κάποιοι σαν λόγο) και το έμαθαν απ' τις δοκιμές αυτές ?
Το ανυπέρβλητο λοιπόν εμπόδιο που έθεσε τέλος σε αυξήσεις ταχύτητας (άνω των 320) των "κλασσικών" Σινκανσέν είναι οι αυστηρές εκπομπές θορύβου στην πυκνοκατοικημένη Ιαπωνία.
Για να κατανοήσετε την διαφορά του περιβάλλοντος, δείτε (στο youtube για όποιον δεν έχει πάει) το περιβάλλον που περιβάλλει τις γραμμές Σινκανσέν και αντιπαραθέστε το με τις ερημιές της Καταλονίας...Wink
PredyGr wrote:

Nozomi wrote:
Άιντε, γιατί το να κομπάζεις με ξένη τεχνολογία (Velaro-Siemens) ξεπερνά κάθε όριο !
Κατά τα άλλα, είναι αξιοσέβαστη η πρόοδος που έχουν σημειώσει.

Έχουν δικη τους και μάλιστα πολύ καλή, ετοιμάζουν ωραία πράγματα(AVRIL).

Καλά, κάτσε να το δούμε on track !
Το γεγονός που έχουμε, είναι τα εγκαίνια μιας γραμμής υψηλών ταχυτήτων με συρμούς υψηλής ταχύτητας made in Germany και τους Ισπανούς να δηλώνουν ότι θα ξεπεράσουν τους ...Ιάπωνες που εργάζονται ήδη στην διάδοχη κατάσταση (Maglev).
Περαστικά τους.
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Thu Oct 01, 2009 12:30 am    Post subject: Reply with quote

Από μεταφορά (όπως θα έγραφε και ο Losada7:D ):
mfotinakis wrote:
Σιδηρόδρομος στην Κρήτη! Τι άλλο θα ακούσουμε προεκλογικά δε ξέρω...

http://www.haniotika-nea.gr/photos/File/PDF/13.pdf

Συγγνώμη φίλε, αλλά θα διαφωνήσω.
Οι Οικολόγοι (τους οποίους εγώ δεν συμπαθώ για τις θέσεις τους στα εθνικά, αλλά τεσπά), δεν είναι κόμμα εξουσίας που υπόσχονται Σιδηρόδρομο στην Κρήτη για να το ξαναθυμηθούν μετά από 3-4 χρόνια που θα ξαναέλθουν εκλογές.
Διατυπώνουν ένα αίτημα για πράσινη και βιώσιμη ανάπτυξη που δεν μπορεί να υπάρξει μέσα απ' την κατασκευή μεγάλων αυτοκινητοδρόμων.
Όπως βλέπεις, παρά τους χλευασμούς που αντιμετώπισαμε από κάποιους όσοι υποστηρίζαμε το αίτημα για τον Κρητικό Σιδηρόδρομο, αυτό αποκτά βάση και ερείσματα σε πολ.κόμματα.
Φυσικά θα πρέπει να κυλίσει πολύ νερό στ' αυλάκι για να γίνει κάτι (μπορεί και μια γενιά), αλλά προσωπικά πιστεύω ότι κάποτε ΣΙΓΟΥΡΑ θα γίνει...
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Thu Oct 01, 2009 1:04 am    Post subject: Reply with quote

Θα συμφωνήσω και εγώ με τη σειρά μου με τον Nozomi. Είναι επιτέλους καιρός να ξεκινήσει μία κουβέντα γύρω από το θέμα (τα παραδείγματα άλλων μεσογειακών νησιών είναι ενδεικτικά). Άλλωστε είναι και ένα από τα συμπεράσματα- αιτήματα που είχε καταλήξει το Παγκρήτιο Συνέδριο.

Δεν λέω ότι πρέπει αύριο να ξεκινήσουν τα έργα αλλά τουλάχιστον θα πρέπει να γίνει μία ολοκληρωμένη μελέτη σκοπιμότητας για το έργο ώστε να καταλήξουν οι κατάλληλοι επιστήμονες αν αξίζει να γίνει το έργο ή όχι.
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Thu Oct 01, 2009 1:42 am    Post subject: Reply with quote

Οι "κατάλληλοι επιστήμονες" φίλε ariskop, ποιοί είναι ?
Ουσιαστικά μηχανικοί σιδηροδρόμων δεν υπάρχουν στην Ελλάδα (και δεν μπορεί ένα μεταπτυχιακό να σε ονομάσει τέτοιον!) και απ' την άλλη έχουμε δει περιπτώσεις ακαδημαϊκών που διδάσκουν Σιδηροδρομική να μας λένε ότι π.χ η γέφυρα του Ρίο "δεν αξίζει να γίνει", το Τραμ στο Πέραμα πρέπει να ξηλωθεί κτλ.
Δυστυχώς, στην Ελλάδα, η σιδ. ιντελιγκέντσια λαμβάνει το μέρος των κάθε λογής συμφερόντων και πάντως όχι του Σιδηροδρόμου.
Κατά την γνώμη μου, το έργο πρέπει να γίνει λαμβάνοντας υπόψιν ότι ανάλογου μεγέθους νησιά στην Μεσόγειο (και στον κόσμο) έχουν, και η μελέτη πρέπει να υπολογίσει κόστος-χάραξη κτλ.
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Thu Oct 01, 2009 2:09 am    Post subject: Reply with quote

Συγκεκριμένα δεν γνωρίζω αλλά δεν χρειάζεται να περιοριστούμε ούτε σε ειδικότητες ούτε μόνο στην Ελλάδα. Επειδή μιλάμε για κάτι εντελώς καινούργιο δεν θα πρέπει να επαναληφθούν λάθη του παρελθόντος όπως σε άλλες περιπτώσεις. Σίγουρα πέρα από τις τεχνικές μελέτες θα πρέπει να γίνουν και σοβαρές μελέτες ότι πράγματι το έργο χρειάζεται να γίνει και ότι εξυπηρετεί την βιώσιμη ανάπτυξη της Κρήτης ώστε να πειστεί η τοπική κοινωνία και μην μπορεί το ίδιο το έργο να μπλοκαριστεί από όσους το αντιμάχονται.

Προσωπικά έχω πειστεί για τις προοπτικές ανάπτυξης του Κρητικού σιδηροδρόμου. Ειδικά έχω πειστεί για ότι αφορά την επιβατική γραμμή στην βόρεια ακτογραμμή της Κρήτης αλλά και προς το νέο αεροδρόμιο καθώς και για τα αστικά δίκτυα ΜΣΤ στις μεγάλες πόλεις (έχοντας στο μυαλό μου και τις περιπτώσεις Μαγιόρκας , Κορσικής και Σαρδηνίας). Για τις εμπορευματικές δυνατότητες του εγχειρήματος δεν είμαι τόσο σίγουρος. Τουλάχιστον σε πρώτη φάση τις βλέπω περιορισμένες.
Back to top
View user's profile Send private message
mfotinakis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Jun 2004
Posts: 733
Location: Brno,Chania

PostPosted: Thu Oct 01, 2009 2:47 am    Post subject: Reply with quote

Αγαπητέ Nozomi παραθέτοντας το άρθρο δεν ήθελα να θίξω αυτό καθεαυτό το περιεχόμενο του, που είναι μια αρκετά καλή πρόταση, αλλά τον καταιγισμό από προτάσεις και ιδέες οι οποίες όμως ποτέ δεν καταλήγουν σε κάτι πιο ουσιαστικό. Αυτά που γράφει το άρθρο με βρίσκουν 100% σύμφωνο αλλά είναι εκτός πραγματικότητας και το βασικότερο είναι ότι κανείς δεν ενδιαφέρεται να ασχοληθεί σοβαρά με το θέμα όταν δεν ασχολούνται με άλλα υποδεέστερα (π.χ όλο το καλοκαίρι κανείς μα κανείς δε σκέφτηκε να κλαδέψει τα δέντρα κατά μήκος του ΒΟΑΚ με αποτέλεσμα η οδήγηση να είναι σε πολλά σημεία επικίνδυνη και με περιορισμένη ορατότητα). Πως να μην πάρω λοιπόν στην πλάκα άρθρα που μιλούν για σιδηρόδρομους και αναβάθμιση των ΚΤΕΛ (εδώ γελάνε) όταν δεν υπάρχει η θέληση για έργα άμεσης ανάγκης;
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Thu Oct 01, 2009 11:56 pm    Post subject: Reply with quote

Γίναμε 45 χρονών !
Επέτειος του ανοίγματος της ΠΡΩΤΗΣ γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων στον κόσμο, του Tokkaido Shinkansen !
Όσο και αν έψαξα, δεν μπόρεσα να βρω κάποιον εορτασμό.
Στα 40 χρόνια (το 2004), είχαμε τα τρελά τα γλέντια... Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
PredyGr
New Member
New Member


Joined: 23 Jun 2005
Posts: 60

PostPosted: Mon Oct 05, 2009 6:06 pm    Post subject: Reply with quote

Nozomi wrote:
Εσύ δεν είσαι αυτός που απορούσες για τους λόγους που απέτυχαν τα τεστ του Ε5 που είχαν σαν σκοπό ταχύτητες της τάξης των 360-405 kmph ?
Νομίζεις ότι δεν ήξεραν τα έξοδα αυξημένα έξοδα συντήρησης (που επικαλέστηκαν κάποιοι σαν λόγο) και το έμαθαν απ' τις δοκιμές αυτές ?
Έχουν βγάλει technical review εξηγώντας τι έχουν κάνει.
Nozomi wrote:
Το ανυπέρβλητο λοιπόν εμπόδιο που έθεσε τέλος σε αυξήσεις ταχύτητας (άνω των 320) των "κλασσικών" Σινκανσέν είναι οι αυστηρές εκπομπές θορύβου στην πυκνοκατοικημένη Ιαπωνία.
Ο θόρυβος σε αυτές τις ταχύτητες είναι αεροδυναμικός, οποτε και ανεξάρτητος με το αν έχει ρόδες ή είναι maglev. Εδώ το maglev έχει ένα μικρό πλεονέκτημα. Η JREast δεν εγκατέλειψε τα σχέδια της για 360km/h, απλά τα ανέβαλλε. Μακροπρόθεσμα σε βάθος 20ετίας δεν αποκλείει και τα 400km/h.
Nozomi wrote:
Καλά, κάτσε να το δούμε on track !
Αν θυμάμαι καλά, διάβασα ότι αυτήν την περίοδο θα αρχίσει η κατασκευή του πρωτοτυπου.
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Mon Oct 05, 2009 7:47 pm    Post subject: Reply with quote

PredyGr wrote:
Ο θόρυβος σε αυτές τις ταχύτητες είναι αεροδυναμικός, οποτε και ανεξάρτητος με το αν έχει ρόδες ή είναι maglev. Εδώ το maglev έχει ένα μικρό πλεονέκτημα.

Αυτό, πέρα από προσωπική σου άποψη, τεκμηριώνεται από κάπου ?
Τον θόρυβο απ' την επαφή (τριβή) των τροχών επί των σιδηροτροχιών και την επαφή του παντογράφου στην γραμμή επαφής που τον βάζεις ?
Γνωρίζεις ότι π.χ το γερμανικό Transrapid Maglev εκπέμπει στα 300 kmph τον θόρυβο που εκπέμπουν τα συμβατικά τραίνα (π.χ commuter) στα 80 ?
Αυτό νομίζεις ότι έχει να κάνει μόνο με την αεροδυναμική ?
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Wed Oct 07, 2009 8:29 pm    Post subject: Reply with quote

Ο τίτλος θα μπορούσε να είναι "πόσο κολλημένοι είστε με τους Ιαπωνικούς Σιδηροδρόμους", αλλά όπως θα διαπιστώσετε, αν στην θέση των JR βάλετε το δίκτυο που σας αρέσει, μπορεί να γίνει "πόσο τραινο-κολλημένοι είστε" γενικώς...Very Happy
Απολαύστε λοιπόν αυτό το ιδιότυπο κουίζ του Dave Fossett, και αντιμετωπίστε το με χιούμορ !

Είσαι Τραινο-φρικιό με τους JR αν:

* Επιλέγεις τους JR αντί του Μετρό, ακόμα και αν το ταξίδι σου μ' αυτούς είναι μακρύτερο...
* Χρησιμοποιείς την 24ώρη μέτρηση της ώρας ακόμα και την ημέρα.
* Αγοράζεις κάθε μήνα τα Δρομολόγια όλων των Ιαπωνικών Σιδηροδρόμων όχι για να ελέγξεις τα συγκεκριμένα δρομολόγια που σ' ενδιαφέρουν, αλλά έτσι, για να τα έχεις.
* Όταν σχεδιάζεις ταξίδι, επιλέγεις πρωτίστως το τραίνο με το οποίο επιθυμείς να ταξιδέψεις και κατόπιν τον προορισμό.
* Ο ήχος κλήσης του κινητού σου έχει τον ήχο αναχώρησης Ιαπωνικού Σταθμού.
* Ακόμα και η κοπέλα/γυναίκα σου μπορεί να αναγνωρίσει τον ήχο των ασύγχρονων τριφασικών κινητήρων μιας EMU.
* Όταν αγοράζεις μια ηλεκτρική συσκευή, διαλέγεις πάντα αυτή που έχει inverter.
* Όταν περιμένεις ένα τραίνο, δεν σε ενοχλεί να χάσεις διάφορα τραίνα (που θα σε εξυπηρετούσαν) προκειμένου να απολαύσεις την διέλευση του αγαπημένου σου.
* Βρίσκεις τα ενημερωτικά φυλλάδια των Ιαπωνικών Σιδηροδρόμων περισσότερο ενδιαφέροντα απ' τα κουτσομπολίστικα περιοδικά των περιπτέρων στους Σταθμούς.
* Όταν βλέπεις τα γράμματα NHK, σου έρχονται συνειρμικά τα αρχικά "Nozomi-Hikari-Kodama" και όχι η Εθνική Τηλεόραση της Ιαπωνίας.
* Όταν βλέπεις στην τηλεόραση ένα δυστύχημα με τραίνο, ενδιαφέρεσαι (πρωταρχικά) ν' ακούσεις τον κωδικό του τραίνου.
* Ενοχλείσαι όταν κάποιοι αναφέρονται στους Ιαπωνικούς Σιδηροδρόμους ως Εθνικοί Ιαπωνικοί Σιδηροδρόμοι (το σχήμα που υπήρχε έως το '87).
* Αισθάνεσαι την ανάγκη να τους διορθώσεις (τους ανωτέρω).
* Όταν στέκεσαι σε μια πλατφόρμα Σταθμού, περιμένεις πάντα να απολαύσεις τις διελεύσεις των εξπρές και εμπορικών τραίνων.
* Όταν τα τραίνα συνδεόνται (ή αποσυνδέονται) σε πολλαπλή έλξη, κατεβαίνεις για να το παρατηρήσεις.
* Όταν βλέπεις τριψήφιο νούμερο, αυτομάτως σου έρχεται στο μυαλό η συγκεκριμένη EMU στην οποία αυτό παραπέμπει.
* Λες "3-V-F" αντί για "V-V-V-F" (τύπος ηλεκτροκινητήρα τραίνου).
* Όταν βλέπεις στα σχολικά βιβλία της Φυσικής τα γράμματα "E1", "E2", "G", "V", αυθόρμητα αναρωτιέσαι σε ποιά Shinkansen αναφέρονται.
* Αναφέρεσαι πάντα στην πόλη Fukuoka ως "Hakata" (το Shinkansen service που την εξυπηρετεί).
* Οι αριθμοί PIN των πιστωτικών και καρτών ανάληψης μετρητών σου, απαρτίζονται απ' τα νούμερα των αγαπημένων σου τραίνων.
* Όταν οδηγείς, χαίρεσαι πάντα να σταματάς στις ισόπεδες διαβάσεις.
* Όταν περνάς τον δρόμο κοιτάς αριστερά και δεξιά (ως μηχανοδηγός), ώστε να βεβαιωθείς ότι δεν έρχονται αυτοκίνητα.
* Το σύστημα πλοήγησης του αυτοκινήτου σου έχει προγραμματιστεί ώστε να έχει στην μνήμη του τα αγαπημένα σου σημεία τραινο-παρατήρησης.
* Όταν παίζεις Desha de Go, δεν ντρέπεσαι να αναφωνείς τις ενδείξεις του ATP όπως κάνουν οι Ιάπωνες μηχανοδηγοί.
* Ενοχλείσαι ιδιαίτερα όταν ακούς κάποιους ανθρώπους να ονομάζουν το TGV ως το "γαλλικό Shinkansen".
* Όταν περνά απ' τον Σταθμό ένα ειδικά βαμμένο τραίνο και ακούς τους άλλους να αναρωτιούνται "Ποιό είναι αυτό το τραίνο?", εσύ θέλεις να τους πεις την Σειρά, το Μηχανοστάσιο, ακόμα και την διαμόρφωση του εσωτερικού του.
* Όταν επιβαίνεις σε κάποια EMU ή DMU, επιλέγεις να κάθεσαι πάντα στο κινητήριο όχημα της σύνθεσης ώστε να ακούς (και να απολαμβάνεις) τον ήχο του κινητήρα.
* Έχεις απομνημονεύσει όλες τις αυτόματες αναγγελίες του τοπικού Σταθμού.
* Όταν πηγαίνεις επαγγελματικό ταξίδι, θέλεις να έχεις πάντα μαζί σου μια compact φωτογραφική μηχανή "δια παν ενδεχόμενο".
* Βαφτίζεις τα παιδιά σου με ονομάτα τραίνων (Tsubasha, Hokuto, Hikari, Nozomi, Komachi κτλ.)


Last edited by Nozomi on Thu Oct 08, 2009 10:59 am; edited 7 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Wed Oct 07, 2009 9:50 pm    Post subject: Reply with quote

Tsubasha, μαζεψε τους μαρκαδορους σου!
Hikari, Komachi ελατε να φατε!
Back to top
View user's profile Send private message
PredyGr
New Member
New Member


Joined: 23 Jun 2005
Posts: 60

PostPosted: Tue Oct 13, 2009 3:12 pm    Post subject: Reply with quote

Nozomi wrote:
Αυτό, πέρα από προσωπική σου άποψη, τεκμηριώνεται από κάπου ?
Δυστυχώς δεν μπορώ να έχω άποψη, δεν έχω κάνει ποτε δικες μου μετρήσεις.
Nozomi wrote:
Τον θόρυβο απ' την επαφή (τριβή) των τροχών επί των σιδηροτροχιών και την επαφή του παντογράφου στην γραμμή επαφής που τον βάζεις ?
Ο αεροδυναμικός θόρυβος ξεπερνάει αυτόν της κύλισης στα 250-270km/h, σε γενικές γραμμές. Οι παντογράφοι έχουν την πολύ κακια συνήθεια να προκαλούν αεροδυναμικό θόρυβο. Κάποια στιγμή θα καταργηθούν που θα πάει. Laughing
Nozomi wrote:
Γνωρίζεις ότι π.χ το γερμανικό Transrapid Maglev εκπέμπει στα 300 kmph τον θόρυβο που εκπέμπουν τα συμβατικά τραίνα (π.χ commuter) στα 80 ?
Γνωρίζω ότι στα 300km/h και σε απόσταση 25m έχει τιμές 80dB(A), όταν για την ίδια απόσταση (25m) στην Ιαπωνία το όριο είναι τα 75dB. http://www.env.go.jp/press/press.php?serial=300
Back to top
View user's profile Send private message
Orlando
Junior Member
Junior Member


Joined: 10 Feb 2006
Posts: 100
Location: Volos

PostPosted: Thu Oct 15, 2009 12:08 am    Post subject: Reply with quote

Κατι μου θυμιζουν αυτες οι κοντρες....
PEFKΙ???? Λες???
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Thu Oct 15, 2009 4:11 am    Post subject: Reply with quote

Ο PredyGr δεν είναι ο PEFKI φίλε Orlando.
Την άποψή του λέει και συζητάμε (με πολιτισμένο ύφος πάντα).

Για δείτε άλλη μια "ήττα" απ' τα Τζαπόνια Very Happy:
Η Central Japan ανακοίνωσε τον εκτιμώμενο χρόνο ταξιδιού ανάμεσα σε Τόκιο και Οσάκα (το μακρινό...2045!) σε 67 λεπτά !
Η απόσταση (με την direct χάραξη) είναι 438 χιλιόμετρα.
http://mdn.mainichi.jp/mdnnews/news/20091014p2a00m0na003000c.html

Φυσικά και δεν ισχυρίζομαι ότι χρειαζόμαστε Maglev, αλλά εμείς (σε αντιδιαστολή) ακόμα παιδεύομαστε να ηλεκτροκινήσουμε τον βασικό μας άξονα, και ονειρεύομαστε τα φτηνοDesiro στο Κιάτο...
Να θυμηθούμε ότι στο όχι τόσο μακρινό παρελθόν αρνήθηκαμε την παραχώρηση του Αθήνα-Θεσσαλονίκη στους Ιάπωνες (προφανώς τα καταφέρνουμε καλύτερα μόνοι μας!).
Back to top
View user's profile Send private message
Tanash
Full Member
Full Member


Joined: 19 Dec 2005
Posts: 219
Location: Λάρισα

PostPosted: Thu Oct 15, 2009 9:55 am    Post subject: Reply with quote

Τι είχαν ακριβώς είχαν προτείνει οι Ιάπωνες; Πρώτη φορά ακούω ότι είχαν ενδιαφερθεί για τον οσε.
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Thu Oct 15, 2009 12:56 pm    Post subject: Reply with quote

Η πρώτη κρούση ήταν τέλη δεκαετίας του '70 (επί Καραμανλή του Α'), όταν είχαν ζητήσει την παραχώρηση ολόκληρου του δικτύου (ΣΕΚ και ΣΠΑΠ).
Ουσιαστικά ήταν μια σύμβαση παραχώρησης για καμμιά 30 χρόνια, μέσω της οποίας οι Ιάπωνες θα επένδυαν σε υποδομή, εκαταστάσεις, εκπαίδευση προσωπικού, επεκτάσεις του δικτύου (κατά το δοκούν) κτλ.
Δεύτερη φορά επανήλθαν επί Μητσοτάκη (αρχές δεκαετίας '90), με πρόταση για την δημιουργία σιδηροδρομικού δικτύου στην Κρήτη σε συνδυασμό με real estate (ανέγερση ξενοδοχειακών μονάδων κτλ.)
Το γιατί δεν καρποφόρησε καμμία απ' τις παραπάνω προσπάθειες μπορείς να το φανταστείς... Wink Όπως και το που θα βρισκόμασταν τώρα !
Back to top
View user's profile Send private message
Tanash
Full Member
Full Member


Joined: 19 Dec 2005
Posts: 219
Location: Λάρισα

PostPosted: Thu Oct 15, 2009 1:56 pm    Post subject: Reply with quote

Καλά, είναι τελείως κουλό να αρνηθείς τέτοια πρόταση! Άσε που με σύμβαση παραχώσησης, τέτοια περίοδο θα ξαναγυρνούσαν στο ελληνικό κράτος.. Τι να πω..Το μόνο ίσως θέμα που θα υπήρχε να ήταν με την Ευρωπαϊκή ένωση, γιατί απ' ότι ξέρω δεν επιδοτεί τα ιδιωτικά δίκτυα. Άραγε να ξαναέδειχναν κανά ενδιαφέρον οι Ιάπωνες, και αν έδειχναν, θα υπήρχε καμιά ελπίδα να δωθούν..;
Και άντε για τους ΣΕΚ και ΣΠΑΠ πάει στο καλό, για Κρήτη τι πρόβλημα είχαν να μας το φτίαξουν από το μηδέν;;; Αδιανόητα πράγματα...
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Thu Oct 15, 2009 2:32 pm    Post subject: Reply with quote

Tanash wrote:
Άραγε να ξαναέδειχναν κανά ενδιαφέρον οι Ιάπωνες, και αν έδειχναν, θα υπήρχε καμιά ελπίδα να δωθούν..;

Κάτσε να πάρω την γυάλινη μπάλα... Very Happy
Κοίτα, μια τέτοια πρόταση γίνεται σε συγκεκριμένες συνθήκες. Π.χ τέλη δεκαετίας του '80 που έγινε η δεύτερη πρόταση (για την Κρήτη), οι Ιαπωνικοί Εθνικοί Σιδηρόδρομοι (JNR) παρέπαιαν και ίσως ήθελαν να επεκταθούν overseas (υποθέση κάνω).
Εν έτει 2009 αμφιβάλλω αν μπορεί να δοθεί η εκμετάλλευση του ΠΑΘΕ σε ιαπωνική εταιρεία γιατί ανακατασκευάζεται με ευρωπαϊκά χρήματα (λογικά θα αντιβαίνει την ευρωπαϊκή νομοθεσία).
Πάντως ακόμα και να μπορούσε να γίνει κάτι τέτοιο, πιστεύεις ότι θα μπορούσαν να περάσουν (έστω και ολίγη) οι Ιάπωνες στον Έλληνα εργαζόμενο την Ιαπωνική ηθική περί την εργασία ? Και δεν μιλάω φυσικά να αυτοκτονήσει (...) Σταθμάρχης γιατί αργεί κάποιο τραίνο (έχει συμβεί και αυτό εκεί), αλλά το να μετρώνται οι καθυστερήσεις σε δευτερόλεπτα και όχι σε λεπτά όπως ισχύει στην Ευρώπη.
Να σας θυμίσω ότι πλείστες φορές καθυστερούν IC και ICE του ΟΣΕ, και ουδείς δεν έχει την στοιχειώδη ευαισθησία να επιστρέψει το συμπλήρωμα...

Όσον αφορά την Κρήτη, κατά την γνώμη μου ήταν πράγματι έγκλημα.
Ακόμα και σήμερα, αυτοί που υποστηρίζουμε την ιδέα του Σιδηροδρόμου στην Κρήτη, το βλέπουμε σαν turnkey project (με το κλειδί στο χέρι) και όχι σε στυλ ΟΣΕ, ήτοι ΕΡΓΟΣΕ, "σπαστές εργολαβίες" (πρώτα υποδομή, μετά Σηματοδότηση-Ηλεκτροκίνηση) κτλ. Έτσι δεν θα τελείωνε ούτε το 2050 !
Πολλά τα μπικικίνια (ευρώ), αλλά αν είναι να γίνει, ας γίνει σωστά... Wink
Back to top
View user's profile Send private message
kz01
Visitor
Visitor


Joined: 12 Feb 2009
Posts: 3

PostPosted: Thu Oct 15, 2009 3:58 pm    Post subject: Reply with quote

Θα ήθελα να χαιρετήσω όλους όσους γράφουν στο φόρουμ, μιας και είναι το πρώτο μου post.

Θα ήθελα να ξεκινίσω λέγοντας οτι κατα την αποψή μου μεγάλο μέρος των προβλημάτων των σιδηροδρόμων της Ελλάδας (επιχειρισιακός τομέας κυρίως) θα ληθεί με το άνοιγμα της αγόρας και την ιδιωτικοποιηση του κλάδου.

Όσον αφορά την κατασκευή γραμμών όμως, πιστεύω οτι το βάρος πρέπει να δοθεί στην καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη (σε έργα με μεγάλη αποδοτικότητα και γρήγορη απόσβεση).
Με λίγα λόγια το μεγάλο στοίχημα της ΕΡΓΟΣΕ είναι η δημιουργία ολοκληρομένου δυκτίου προαστιακού σιδηρόδρομου, για όλα τα μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας, διευκολύνοντας την καθημερινή μετακίνηση των πολιτών.
Επίσης, η καλη εξυπηρέτηση των προορισμών σαββατοκύριακου, είναι σίγουρα μια καλή επένδυση. Π.χ. για την Αθήνα το Ναύπλιο, το Λουτράκι, η Χαλκίδα κτλ, πρέπει να εξυπηρετούντε σε τακτά χρονικά διαστήματα (max 30 λεπτά) και με καλή διάρκεια ταξιδιού (max 1μιση ώρα). Αυτό σημαίνει διπλό διάδρομο 160km/h σε όλη τη διαδρομή.
Η ανακαίνηση της μετρικής γραμμής μέχρι το Ναύπλιο (απο τη στιγμή που η γραμμή είναι κανονικη μέχρι την Κόρινθο) πιστεύω ήταν μεγάλο λάθος, όπως και η μη δημιουργία διπλού διαδρόμου απο Οινόη μέχρι Χαλκίδα.
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Thu Oct 15, 2009 6:20 pm    Post subject: Reply with quote

Nα χαιρετησω κι εγω και να καλωσορισω τα νεα μελη kz01 και gianno!(οχι οτι κι εγω ειμαι κανενας παλιος, γκαβακας ειμαι και μαλιστα φλυαρος) και να πω οτι η ΕΡΓΟΣΕ δεν προκειται να κερδισει κανενα στοιχημα με τους ανθρωπους και τα μυαλα που εχουν εκει μεσα. Για την προαστιακη γραμμη της Χαλκιδας νομιζω οτι η δημιουργια διπλης γραμμης Οινοη-Χαλκιδα ειναι περιττη γιατι η αποσταση ειναι μικρη και δεν νομιζω να δημιουργει προβληματα. Περισσοτερα προβληματα ισως εχει η διπλη γραμμη μεχρι την Αθηνα γιατι εκει μεσα πρεπει να κυκλοφορησουν οι υπερταχειες και τα προαστιακα. Την καινουργια μετρικη την βρισκω μια χαρα. Απλα θα ζητουσα απο τον Nozomi να ριξει καμμια φωτο απο τραινα διπλου ευρους.(Βγενοπουλε θεε παρε τον ΟΣΕ)
Back to top
View user's profile Send private message
mfotinakis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Jun 2004
Posts: 733
Location: Brno,Chania

PostPosted: Thu Oct 15, 2009 9:09 pm    Post subject: Reply with quote

pindos10 wrote:
(Βγενοπουλε θεε παρε τον ΟΣΕ)


Καλά αν τρίβαμε μία φορά τα χέρια μας όταν ανακοίνωσε την επιθυμία για απόκτηση της Ολυμπιακής ( και τα περιθώρια κέρδους που θα είχε από αυτή την κίνηση) με τον ΟΣΕ θα πρέπει να τα τρίβουμε 100.. Μακάρι να βρεθεί κάποιος Βγενόπουλος να μας βγάλει και από αυτό το πρόβλημα.. Μήπως θα έπρεπε σα χώρα να προσελκύσουμε κι άλλους Βγενόπουλους να επενδύσουν; Π.χ διάβασα για το Costa Navarino ένα τεράστιο project ξενοδοχείων και golf που θα απασχολεί στην τελική του φάση κοντά 2000 άτομα.. Το συγκεκριμένο project έκανε 10 χρόνια για να συγκεντρώσει όλες τις άδειες και τις υπογραφές για να μπορέσει να ξεκινήσει!!! Φανταστείτε πως θα κάνουν όταν τα ακούνε αυτά ξένοι επενδυτές για την Ελλάδα...Ούτε με κιάλια..
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 38, 39, 40  Next
Page 15 of 40

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr