View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Sun Sep 27, 2009 6:36 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Εγω βλέπω τον εγκέφαλο του αντρα σαν ένα core2duo στα 2ghz πχ με τα ανάλογα χαρακτηριστικά ενώ τις γυναίκας ως ένα pentium 4 στα 3,2 ή ενα coreduo ή υπερχρονισμενο celeron. |
διαφωνω..στο θεμα της γλωσσας πχ ο ανδρικος εγκεφαλος μειονεκτει..
δεν υπαρχει ισχυροτερος και κατωτερος εγκεφαλος.απλα ειναι για αλλη δουλεια..
για το πω περι επεξεργαστων.
ο γυναικειος ειναι σαν ενας cpu με 5 ή και περισσοτερους πυρηνες,στα 1.5 ghz πχ ,ενω ο ανδρικος ενας cpu με εναν πυρηνα στα 75 ghz
ποιος ειναι καλυτερος και δυνατοτερος?ο γυναικειςο αποδιδει σε πολλες δουλειες μικροτερης ισχυος,ενω ο ανδρικος συγκεντρωνεταιο σε μια ή λιγοτερες αλλα με μεγαλυτερη ενταση.....
η γυναικα ειναι αμβλεια γωνια με πολλες μικροτερες σε ενταση δουλειες,ενω ο ανδρικος οξεια με μια ή δυο πολλαπλασιας εντασης..
και αναλογη ειναι και η οραση των δυο φυλων...
οποτε και οι δυο εγκεφαλοι χρειαζονται ,και με τη συνεργασια τους θα εχουμε το βελτιστο αποτελεσμα..
στην πολιτικη και τις επιχειρησεις θα ηθελα πολυ πχ να δω 50/50 ανδρες γυναικες... |
|
Back to top |
|
|
gmmour Junior Member
Joined: 10 Jul 2004 Posts: 103
|
Posted: Sun Sep 27, 2009 8:39 pm Post subject: |
|
|
Μου αρέσει που μπήκαμε σε βαθειά επιστημονικά μονοπάτια, χρησιμοποιώντας δεδομένα από εμπεριστατωμένες επιστημονικές έρευνες και λογική βγαλμένη κατευθείαν από τα πιο προηγμένα εργαστήρια της Intel, της AMD και της Formula 1!
Agg3los wrote: | ...
εισαι αρσενικος ή θηλυκος gmmour?συγνωμη αλλα δεν το γραφει η υπογραφη σου..
|
LOL |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Sun Sep 27, 2009 9:04 pm Post subject: |
|
|
δεν απαντησες...
εδω σε ολοκληρη αθλητρια κανανε ελεγχο φυλου..εσυ αρνησαι?
και βρεθηκε ερμαφροδιτη! |
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2297 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Sun Sep 27, 2009 9:24 pm Post subject: |
|
|
ΗΜΑΡΤΟΝ
Πίσω στο θέμα μας. |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Mon Sep 28, 2009 3:45 am Post subject: |
|
|
PredyGr wrote: | Nozomi wrote: | Ο "κλασσικός" σιδηρόδρομος έχει φτάσει στα όριά του σε αυτό τον τομέα. | Είναι λάθος να βάζεις όρια στην τεχνολογία και την ερευνα, πολλές φορες στο παρελθόν έφτασε ο "κλασσικός" σιδηρόδρομος στα όρια του. |
Εσύ δεν είσαι αυτός που απορούσες για τους λόγους που απέτυχαν τα τεστ του Ε5 που είχαν σαν σκοπό ταχύτητες της τάξης των 360-405 kmph ?
Νομίζεις ότι δεν ήξεραν τα έξοδα αυξημένα έξοδα συντήρησης (που επικαλέστηκαν κάποιοι σαν λόγο) και το έμαθαν απ' τις δοκιμές αυτές ?
Το ανυπέρβλητο λοιπόν εμπόδιο που έθεσε τέλος σε αυξήσεις ταχύτητας (άνω των 320) των "κλασσικών" Σινκανσέν είναι οι αυστηρές εκπομπές θορύβου στην πυκνοκατοικημένη Ιαπωνία.
Για να κατανοήσετε την διαφορά του περιβάλλοντος, δείτε (στο youtube για όποιον δεν έχει πάει) το περιβάλλον που περιβάλλει τις γραμμές Σινκανσέν και αντιπαραθέστε το με τις ερημιές της Καταλονίας...
PredyGr wrote: |
Nozomi wrote: | Άιντε, γιατί το να κομπάζεις με ξένη τεχνολογία (Velaro-Siemens) ξεπερνά κάθε όριο !
Κατά τα άλλα, είναι αξιοσέβαστη η πρόοδος που έχουν σημειώσει. |
Έχουν δικη τους και μάλιστα πολύ καλή, ετοιμάζουν ωραία πράγματα(AVRIL). |
Καλά, κάτσε να το δούμε on track !
Το γεγονός που έχουμε, είναι τα εγκαίνια μιας γραμμής υψηλών ταχυτήτων με συρμούς υψηλής ταχύτητας made in Germany και τους Ισπανούς να δηλώνουν ότι θα ξεπεράσουν τους ...Ιάπωνες που εργάζονται ήδη στην διάδοχη κατάσταση (Maglev).
Περαστικά τους. |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Wed Sep 30, 2009 11:30 pm Post subject: |
|
|
Από μεταφορά (όπως θα έγραφε και ο Losada7:D ):
Συγγνώμη φίλε, αλλά θα διαφωνήσω.
Οι Οικολόγοι (τους οποίους εγώ δεν συμπαθώ για τις θέσεις τους στα εθνικά, αλλά τεσπά), δεν είναι κόμμα εξουσίας που υπόσχονται Σιδηρόδρομο στην Κρήτη για να το ξαναθυμηθούν μετά από 3-4 χρόνια που θα ξαναέλθουν εκλογές.
Διατυπώνουν ένα αίτημα για πράσινη και βιώσιμη ανάπτυξη που δεν μπορεί να υπάρξει μέσα απ' την κατασκευή μεγάλων αυτοκινητοδρόμων.
Όπως βλέπεις, παρά τους χλευασμούς που αντιμετώπισαμε από κάποιους όσοι υποστηρίζαμε το αίτημα για τον Κρητικό Σιδηρόδρομο, αυτό αποκτά βάση και ερείσματα σε πολ.κόμματα.
Φυσικά θα πρέπει να κυλίσει πολύ νερό στ' αυλάκι για να γίνει κάτι (μπορεί και μια γενιά), αλλά προσωπικά πιστεύω ότι κάποτε ΣΙΓΟΥΡΑ θα γίνει... |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Thu Oct 01, 2009 12:04 am Post subject: |
|
|
Θα συμφωνήσω και εγώ με τη σειρά μου με τον Nozomi. Είναι επιτέλους καιρός να ξεκινήσει μία κουβέντα γύρω από το θέμα (τα παραδείγματα άλλων μεσογειακών νησιών είναι ενδεικτικά). Άλλωστε είναι και ένα από τα συμπεράσματα- αιτήματα που είχε καταλήξει το Παγκρήτιο Συνέδριο.
Δεν λέω ότι πρέπει αύριο να ξεκινήσουν τα έργα αλλά τουλάχιστον θα πρέπει να γίνει μία ολοκληρωμένη μελέτη σκοπιμότητας για το έργο ώστε να καταλήξουν οι κατάλληλοι επιστήμονες αν αξίζει να γίνει το έργο ή όχι. |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Thu Oct 01, 2009 12:42 am Post subject: |
|
|
Οι "κατάλληλοι επιστήμονες" φίλε ariskop, ποιοί είναι ?
Ουσιαστικά μηχανικοί σιδηροδρόμων δεν υπάρχουν στην Ελλάδα (και δεν μπορεί ένα μεταπτυχιακό να σε ονομάσει τέτοιον!) και απ' την άλλη έχουμε δει περιπτώσεις ακαδημαϊκών που διδάσκουν Σιδηροδρομική να μας λένε ότι π.χ η γέφυρα του Ρίο "δεν αξίζει να γίνει", το Τραμ στο Πέραμα πρέπει να ξηλωθεί κτλ.
Δυστυχώς, στην Ελλάδα, η σιδ. ιντελιγκέντσια λαμβάνει το μέρος των κάθε λογής συμφερόντων και πάντως όχι του Σιδηροδρόμου.
Κατά την γνώμη μου, το έργο πρέπει να γίνει λαμβάνοντας υπόψιν ότι ανάλογου μεγέθους νησιά στην Μεσόγειο (και στον κόσμο) έχουν, και η μελέτη πρέπει να υπολογίσει κόστος-χάραξη κτλ. |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Thu Oct 01, 2009 1:09 am Post subject: |
|
|
Συγκεκριμένα δεν γνωρίζω αλλά δεν χρειάζεται να περιοριστούμε ούτε σε ειδικότητες ούτε μόνο στην Ελλάδα. Επειδή μιλάμε για κάτι εντελώς καινούργιο δεν θα πρέπει να επαναληφθούν λάθη του παρελθόντος όπως σε άλλες περιπτώσεις. Σίγουρα πέρα από τις τεχνικές μελέτες θα πρέπει να γίνουν και σοβαρές μελέτες ότι πράγματι το έργο χρειάζεται να γίνει και ότι εξυπηρετεί την βιώσιμη ανάπτυξη της Κρήτης ώστε να πειστεί η τοπική κοινωνία και μην μπορεί το ίδιο το έργο να μπλοκαριστεί από όσους το αντιμάχονται.
Προσωπικά έχω πειστεί για τις προοπτικές ανάπτυξης του Κρητικού σιδηροδρόμου. Ειδικά έχω πειστεί για ότι αφορά την επιβατική γραμμή στην βόρεια ακτογραμμή της Κρήτης αλλά και προς το νέο αεροδρόμιο καθώς και για τα αστικά δίκτυα ΜΣΤ στις μεγάλες πόλεις (έχοντας στο μυαλό μου και τις περιπτώσεις Μαγιόρκας , Κορσικής και Σαρδηνίας). Για τις εμπορευματικές δυνατότητες του εγχειρήματος δεν είμαι τόσο σίγουρος. Τουλάχιστον σε πρώτη φάση τις βλέπω περιορισμένες. |
|
Back to top |
|
|
mfotinakis Stadium Expert
Joined: 06 Jun 2004 Posts: 733 Location: Brno,Chania
|
Posted: Thu Oct 01, 2009 1:47 am Post subject: |
|
|
Αγαπητέ Nozomi παραθέτοντας το άρθρο δεν ήθελα να θίξω αυτό καθεαυτό το περιεχόμενο του, που είναι μια αρκετά καλή πρόταση, αλλά τον καταιγισμό από προτάσεις και ιδέες οι οποίες όμως ποτέ δεν καταλήγουν σε κάτι πιο ουσιαστικό. Αυτά που γράφει το άρθρο με βρίσκουν 100% σύμφωνο αλλά είναι εκτός πραγματικότητας και το βασικότερο είναι ότι κανείς δεν ενδιαφέρεται να ασχοληθεί σοβαρά με το θέμα όταν δεν ασχολούνται με άλλα υποδεέστερα (π.χ όλο το καλοκαίρι κανείς μα κανείς δε σκέφτηκε να κλαδέψει τα δέντρα κατά μήκος του ΒΟΑΚ με αποτέλεσμα η οδήγηση να είναι σε πολλά σημεία επικίνδυνη και με περιορισμένη ορατότητα). Πως να μην πάρω λοιπόν στην πλάκα άρθρα που μιλούν για σιδηρόδρομους και αναβάθμιση των ΚΤΕΛ (εδώ γελάνε) όταν δεν υπάρχει η θέληση για έργα άμεσης ανάγκης; |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Thu Oct 01, 2009 10:56 pm Post subject: |
|
|
Γίναμε 45 χρονών !
Επέτειος του ανοίγματος της ΠΡΩΤΗΣ γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων στον κόσμο, του Tokkaido Shinkansen !
Όσο και αν έψαξα, δεν μπόρεσα να βρω κάποιον εορτασμό.
Στα 40 χρόνια (το 2004), είχαμε τα τρελά τα γλέντια... |
|
Back to top |
|
|
PredyGr New Member
Joined: 23 Jun 2005 Posts: 60
|
Posted: Mon Oct 05, 2009 5:06 pm Post subject: |
|
|
Nozomi wrote: | Εσύ δεν είσαι αυτός που απορούσες για τους λόγους που απέτυχαν τα τεστ του Ε5 που είχαν σαν σκοπό ταχύτητες της τάξης των 360-405 kmph ?
Νομίζεις ότι δεν ήξεραν τα έξοδα αυξημένα έξοδα συντήρησης (που επικαλέστηκαν κάποιοι σαν λόγο) και το έμαθαν απ' τις δοκιμές αυτές ? | Έχουν βγάλει technical review εξηγώντας τι έχουν κάνει.
Nozomi wrote: | Το ανυπέρβλητο λοιπόν εμπόδιο που έθεσε τέλος σε αυξήσεις ταχύτητας (άνω των 320) των "κλασσικών" Σινκανσέν είναι οι αυστηρές εκπομπές θορύβου στην πυκνοκατοικημένη Ιαπωνία. | Ο θόρυβος σε αυτές τις ταχύτητες είναι αεροδυναμικός, οποτε και ανεξάρτητος με το αν έχει ρόδες ή είναι maglev. Εδώ το maglev έχει ένα μικρό πλεονέκτημα. Η JREast δεν εγκατέλειψε τα σχέδια της για 360km/h, απλά τα ανέβαλλε. Μακροπρόθεσμα σε βάθος 20ετίας δεν αποκλείει και τα 400km/h.
Nozomi wrote: | Καλά, κάτσε να το δούμε on track ! | Αν θυμάμαι καλά, διάβασα ότι αυτήν την περίοδο θα αρχίσει η κατασκευή του πρωτοτυπου. |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Mon Oct 05, 2009 6:47 pm Post subject: |
|
|
PredyGr wrote: | Ο θόρυβος σε αυτές τις ταχύτητες είναι αεροδυναμικός, οποτε και ανεξάρτητος με το αν έχει ρόδες ή είναι maglev. Εδώ το maglev έχει ένα μικρό πλεονέκτημα. |
Αυτό, πέρα από προσωπική σου άποψη, τεκμηριώνεται από κάπου ?
Τον θόρυβο απ' την επαφή (τριβή) των τροχών επί των σιδηροτροχιών και την επαφή του παντογράφου στην γραμμή επαφής που τον βάζεις ?
Γνωρίζεις ότι π.χ το γερμανικό Transrapid Maglev εκπέμπει στα 300 kmph τον θόρυβο που εκπέμπουν τα συμβατικά τραίνα (π.χ commuter) στα 80 ?
Αυτό νομίζεις ότι έχει να κάνει μόνο με την αεροδυναμική ? |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Wed Oct 07, 2009 7:29 pm Post subject: |
|
|
Ο τίτλος θα μπορούσε να είναι "πόσο κολλημένοι είστε με τους Ιαπωνικούς Σιδηροδρόμους", αλλά όπως θα διαπιστώσετε, αν στην θέση των JR βάλετε το δίκτυο που σας αρέσει, μπορεί να γίνει "πόσο τραινο-κολλημένοι είστε" γενικώς...
Απολαύστε λοιπόν αυτό το ιδιότυπο κουίζ του Dave Fossett, και αντιμετωπίστε το με χιούμορ !
Είσαι Τραινο-φρικιό με τους JR αν:
* Επιλέγεις τους JR αντί του Μετρό, ακόμα και αν το ταξίδι σου μ' αυτούς είναι μακρύτερο...
* Χρησιμοποιείς την 24ώρη μέτρηση της ώρας ακόμα και την ημέρα.
* Αγοράζεις κάθε μήνα τα Δρομολόγια όλων των Ιαπωνικών Σιδηροδρόμων όχι για να ελέγξεις τα συγκεκριμένα δρομολόγια που σ' ενδιαφέρουν, αλλά έτσι, για να τα έχεις.
* Όταν σχεδιάζεις ταξίδι, επιλέγεις πρωτίστως το τραίνο με το οποίο επιθυμείς να ταξιδέψεις και κατόπιν τον προορισμό.
* Ο ήχος κλήσης του κινητού σου έχει τον ήχο αναχώρησης Ιαπωνικού Σταθμού.
* Ακόμα και η κοπέλα/γυναίκα σου μπορεί να αναγνωρίσει τον ήχο των ασύγχρονων τριφασικών κινητήρων μιας EMU.
* Όταν αγοράζεις μια ηλεκτρική συσκευή, διαλέγεις πάντα αυτή που έχει inverter.
* Όταν περιμένεις ένα τραίνο, δεν σε ενοχλεί να χάσεις διάφορα τραίνα (που θα σε εξυπηρετούσαν) προκειμένου να απολαύσεις την διέλευση του αγαπημένου σου.
* Βρίσκεις τα ενημερωτικά φυλλάδια των Ιαπωνικών Σιδηροδρόμων περισσότερο ενδιαφέροντα απ' τα κουτσομπολίστικα περιοδικά των περιπτέρων στους Σταθμούς.
* Όταν βλέπεις τα γράμματα NHK, σου έρχονται συνειρμικά τα αρχικά "Nozomi-Hikari-Kodama" και όχι η Εθνική Τηλεόραση της Ιαπωνίας.
* Όταν βλέπεις στην τηλεόραση ένα δυστύχημα με τραίνο, ενδιαφέρεσαι (πρωταρχικά) ν' ακούσεις τον κωδικό του τραίνου.
* Ενοχλείσαι όταν κάποιοι αναφέρονται στους Ιαπωνικούς Σιδηροδρόμους ως Εθνικοί Ιαπωνικοί Σιδηροδρόμοι (το σχήμα που υπήρχε έως το '87).
* Αισθάνεσαι την ανάγκη να τους διορθώσεις (τους ανωτέρω).
* Όταν στέκεσαι σε μια πλατφόρμα Σταθμού, περιμένεις πάντα να απολαύσεις τις διελεύσεις των εξπρές και εμπορικών τραίνων.
* Όταν τα τραίνα συνδεόνται (ή αποσυνδέονται) σε πολλαπλή έλξη, κατεβαίνεις για να το παρατηρήσεις.
* Όταν βλέπεις τριψήφιο νούμερο, αυτομάτως σου έρχεται στο μυαλό η συγκεκριμένη EMU στην οποία αυτό παραπέμπει.
* Λες "3-V-F" αντί για "V-V-V-F" (τύπος ηλεκτροκινητήρα τραίνου).
* Όταν βλέπεις στα σχολικά βιβλία της Φυσικής τα γράμματα "E1", "E2", "G", "V", αυθόρμητα αναρωτιέσαι σε ποιά Shinkansen αναφέρονται.
* Αναφέρεσαι πάντα στην πόλη Fukuoka ως "Hakata" (το Shinkansen service που την εξυπηρετεί).
* Οι αριθμοί PIN των πιστωτικών και καρτών ανάληψης μετρητών σου, απαρτίζονται απ' τα νούμερα των αγαπημένων σου τραίνων.
* Όταν οδηγείς, χαίρεσαι πάντα να σταματάς στις ισόπεδες διαβάσεις.
* Όταν περνάς τον δρόμο κοιτάς αριστερά και δεξιά (ως μηχανοδηγός), ώστε να βεβαιωθείς ότι δεν έρχονται αυτοκίνητα.
* Το σύστημα πλοήγησης του αυτοκινήτου σου έχει προγραμματιστεί ώστε να έχει στην μνήμη του τα αγαπημένα σου σημεία τραινο-παρατήρησης.
* Όταν παίζεις Desha de Go, δεν ντρέπεσαι να αναφωνείς τις ενδείξεις του ATP όπως κάνουν οι Ιάπωνες μηχανοδηγοί.
* Ενοχλείσαι ιδιαίτερα όταν ακούς κάποιους ανθρώπους να ονομάζουν το TGV ως το "γαλλικό Shinkansen".
* Όταν περνά απ' τον Σταθμό ένα ειδικά βαμμένο τραίνο και ακούς τους άλλους να αναρωτιούνται "Ποιό είναι αυτό το τραίνο?", εσύ θέλεις να τους πεις την Σειρά, το Μηχανοστάσιο, ακόμα και την διαμόρφωση του εσωτερικού του.
* Όταν επιβαίνεις σε κάποια EMU ή DMU, επιλέγεις να κάθεσαι πάντα στο κινητήριο όχημα της σύνθεσης ώστε να ακούς (και να απολαμβάνεις) τον ήχο του κινητήρα.
* Έχεις απομνημονεύσει όλες τις αυτόματες αναγγελίες του τοπικού Σταθμού.
* Όταν πηγαίνεις επαγγελματικό ταξίδι, θέλεις να έχεις πάντα μαζί σου μια compact φωτογραφική μηχανή "δια παν ενδεχόμενο".
* Βαφτίζεις τα παιδιά σου με ονομάτα τραίνων (Tsubasha, Hokuto, Hikari, Nozomi, Komachi κτλ.)
Last edited by Nozomi on Thu Oct 08, 2009 9:59 am; edited 7 times in total |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Wed Oct 07, 2009 8:50 pm Post subject: |
|
|
Tsubasha, μαζεψε τους μαρκαδορους σου!
Hikari, Komachi ελατε να φατε! |
|
Back to top |
|
|
PredyGr New Member
Joined: 23 Jun 2005 Posts: 60
|
Posted: Tue Oct 13, 2009 2:12 pm Post subject: |
|
|
Nozomi wrote: | Αυτό, πέρα από προσωπική σου άποψη, τεκμηριώνεται από κάπου ? | Δυστυχώς δεν μπορώ να έχω άποψη, δεν έχω κάνει ποτε δικες μου μετρήσεις.
Nozomi wrote: | Τον θόρυβο απ' την επαφή (τριβή) των τροχών επί των σιδηροτροχιών και την επαφή του παντογράφου στην γραμμή επαφής που τον βάζεις ? | Ο αεροδυναμικός θόρυβος ξεπερνάει αυτόν της κύλισης στα 250-270km/h, σε γενικές γραμμές. Οι παντογράφοι έχουν την πολύ κακια συνήθεια να προκαλούν αεροδυναμικό θόρυβο. Κάποια στιγμή θα καταργηθούν που θα πάει.
Nozomi wrote: | Γνωρίζεις ότι π.χ το γερμανικό Transrapid Maglev εκπέμπει στα 300 kmph τον θόρυβο που εκπέμπουν τα συμβατικά τραίνα (π.χ commuter) στα 80 ? | Γνωρίζω ότι στα 300km/h και σε απόσταση 25m έχει τιμές 80dB(A), όταν για την ίδια απόσταση (25m) στην Ιαπωνία το όριο είναι τα 75dB. http://www.env.go.jp/press/press.php?serial=300 |
|
Back to top |
|
|
Orlando Junior Member
Joined: 10 Feb 2006 Posts: 100 Location: Volos
|
Posted: Wed Oct 14, 2009 11:08 pm Post subject: |
|
|
Κατι μου θυμιζουν αυτες οι κοντρες....
PEFKΙ???? Λες??? |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Thu Oct 15, 2009 3:11 am Post subject: |
|
|
Ο PredyGr δεν είναι ο PEFKI φίλε Orlando.
Την άποψή του λέει και συζητάμε (με πολιτισμένο ύφος πάντα).
Για δείτε άλλη μια "ήττα" απ' τα Τζαπόνια :
Η Central Japan ανακοίνωσε τον εκτιμώμενο χρόνο ταξιδιού ανάμεσα σε Τόκιο και Οσάκα (το μακρινό...2045!) σε 67 λεπτά !
Η απόσταση (με την direct χάραξη) είναι 438 χιλιόμετρα.
http://mdn.mainichi.jp/mdnnews/news/20091014p2a00m0na003000c.html
Φυσικά και δεν ισχυρίζομαι ότι χρειαζόμαστε Maglev, αλλά εμείς (σε αντιδιαστολή) ακόμα παιδεύομαστε να ηλεκτροκινήσουμε τον βασικό μας άξονα, και ονειρεύομαστε τα φτηνοDesiro στο Κιάτο...
Να θυμηθούμε ότι στο όχι τόσο μακρινό παρελθόν αρνήθηκαμε την παραχώρηση του Αθήνα-Θεσσαλονίκη στους Ιάπωνες (προφανώς τα καταφέρνουμε καλύτερα μόνοι μας!). |
|
Back to top |
|
|
Tanash Full Member
Joined: 19 Dec 2005 Posts: 219 Location: Λάρισα
|
Posted: Thu Oct 15, 2009 8:55 am Post subject: |
|
|
Τι είχαν ακριβώς είχαν προτείνει οι Ιάπωνες; Πρώτη φορά ακούω ότι είχαν ενδιαφερθεί για τον οσε. |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Thu Oct 15, 2009 11:56 am Post subject: |
|
|
Η πρώτη κρούση ήταν τέλη δεκαετίας του '70 (επί Καραμανλή του Α'), όταν είχαν ζητήσει την παραχώρηση ολόκληρου του δικτύου (ΣΕΚ και ΣΠΑΠ).
Ουσιαστικά ήταν μια σύμβαση παραχώρησης για καμμιά 30 χρόνια, μέσω της οποίας οι Ιάπωνες θα επένδυαν σε υποδομή, εκαταστάσεις, εκπαίδευση προσωπικού, επεκτάσεις του δικτύου (κατά το δοκούν) κτλ.
Δεύτερη φορά επανήλθαν επί Μητσοτάκη (αρχές δεκαετίας '90), με πρόταση για την δημιουργία σιδηροδρομικού δικτύου στην Κρήτη σε συνδυασμό με real estate (ανέγερση ξενοδοχειακών μονάδων κτλ.)
Το γιατί δεν καρποφόρησε καμμία απ' τις παραπάνω προσπάθειες μπορείς να το φανταστείς... Όπως και το που θα βρισκόμασταν τώρα ! |
|
Back to top |
|
|
Tanash Full Member
Joined: 19 Dec 2005 Posts: 219 Location: Λάρισα
|
Posted: Thu Oct 15, 2009 12:56 pm Post subject: |
|
|
Καλά, είναι τελείως κουλό να αρνηθείς τέτοια πρόταση! Άσε που με σύμβαση παραχώσησης, τέτοια περίοδο θα ξαναγυρνούσαν στο ελληνικό κράτος.. Τι να πω..Το μόνο ίσως θέμα που θα υπήρχε να ήταν με την Ευρωπαϊκή ένωση, γιατί απ' ότι ξέρω δεν επιδοτεί τα ιδιωτικά δίκτυα. Άραγε να ξαναέδειχναν κανά ενδιαφέρον οι Ιάπωνες, και αν έδειχναν, θα υπήρχε καμιά ελπίδα να δωθούν..;
Και άντε για τους ΣΕΚ και ΣΠΑΠ πάει στο καλό, για Κρήτη τι πρόβλημα είχαν να μας το φτίαξουν από το μηδέν;;; Αδιανόητα πράγματα... |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Thu Oct 15, 2009 1:32 pm Post subject: |
|
|
Tanash wrote: | Άραγε να ξαναέδειχναν κανά ενδιαφέρον οι Ιάπωνες, και αν έδειχναν, θα υπήρχε καμιά ελπίδα να δωθούν..; |
Κάτσε να πάρω την γυάλινη μπάλα...
Κοίτα, μια τέτοια πρόταση γίνεται σε συγκεκριμένες συνθήκες. Π.χ τέλη δεκαετίας του '80 που έγινε η δεύτερη πρόταση (για την Κρήτη), οι Ιαπωνικοί Εθνικοί Σιδηρόδρομοι (JNR) παρέπαιαν και ίσως ήθελαν να επεκταθούν overseas (υποθέση κάνω).
Εν έτει 2009 αμφιβάλλω αν μπορεί να δοθεί η εκμετάλλευση του ΠΑΘΕ σε ιαπωνική εταιρεία γιατί ανακατασκευάζεται με ευρωπαϊκά χρήματα (λογικά θα αντιβαίνει την ευρωπαϊκή νομοθεσία).
Πάντως ακόμα και να μπορούσε να γίνει κάτι τέτοιο, πιστεύεις ότι θα μπορούσαν να περάσουν (έστω και ολίγη) οι Ιάπωνες στον Έλληνα εργαζόμενο την Ιαπωνική ηθική περί την εργασία ? Και δεν μιλάω φυσικά να αυτοκτονήσει (...) Σταθμάρχης γιατί αργεί κάποιο τραίνο (έχει συμβεί και αυτό εκεί), αλλά το να μετρώνται οι καθυστερήσεις σε δευτερόλεπτα και όχι σε λεπτά όπως ισχύει στην Ευρώπη.
Να σας θυμίσω ότι πλείστες φορές καθυστερούν IC και ICE του ΟΣΕ, και ουδείς δεν έχει την στοιχειώδη ευαισθησία να επιστρέψει το συμπλήρωμα...
Όσον αφορά την Κρήτη, κατά την γνώμη μου ήταν πράγματι έγκλημα.
Ακόμα και σήμερα, αυτοί που υποστηρίζουμε την ιδέα του Σιδηροδρόμου στην Κρήτη, το βλέπουμε σαν turnkey project (με το κλειδί στο χέρι) και όχι σε στυλ ΟΣΕ, ήτοι ΕΡΓΟΣΕ, "σπαστές εργολαβίες" (πρώτα υποδομή, μετά Σηματοδότηση-Ηλεκτροκίνηση) κτλ. Έτσι δεν θα τελείωνε ούτε το 2050 !
Πολλά τα μπικικίνια (ευρώ), αλλά αν είναι να γίνει, ας γίνει σωστά... |
|
Back to top |
|
|
kz01 Visitor
Joined: 12 Feb 2009 Posts: 3
|
Posted: Thu Oct 15, 2009 2:58 pm Post subject: |
|
|
Θα ήθελα να χαιρετήσω όλους όσους γράφουν στο φόρουμ, μιας και είναι το πρώτο μου post.
Θα ήθελα να ξεκινίσω λέγοντας οτι κατα την αποψή μου μεγάλο μέρος των προβλημάτων των σιδηροδρόμων της Ελλάδας (επιχειρισιακός τομέας κυρίως) θα ληθεί με το άνοιγμα της αγόρας και την ιδιωτικοποιηση του κλάδου.
Όσον αφορά την κατασκευή γραμμών όμως, πιστεύω οτι το βάρος πρέπει να δοθεί στην καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη (σε έργα με μεγάλη αποδοτικότητα και γρήγορη απόσβεση).
Με λίγα λόγια το μεγάλο στοίχημα της ΕΡΓΟΣΕ είναι η δημιουργία ολοκληρομένου δυκτίου προαστιακού σιδηρόδρομου, για όλα τα μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας, διευκολύνοντας την καθημερινή μετακίνηση των πολιτών.
Επίσης, η καλη εξυπηρέτηση των προορισμών σαββατοκύριακου, είναι σίγουρα μια καλή επένδυση. Π.χ. για την Αθήνα το Ναύπλιο, το Λουτράκι, η Χαλκίδα κτλ, πρέπει να εξυπηρετούντε σε τακτά χρονικά διαστήματα (max 30 λεπτά) και με καλή διάρκεια ταξιδιού (max 1μιση ώρα). Αυτό σημαίνει διπλό διάδρομο 160km/h σε όλη τη διαδρομή.
Η ανακαίνηση της μετρικής γραμμής μέχρι το Ναύπλιο (απο τη στιγμή που η γραμμή είναι κανονικη μέχρι την Κόρινθο) πιστεύω ήταν μεγάλο λάθος, όπως και η μη δημιουργία διπλού διαδρόμου απο Οινόη μέχρι Χαλκίδα. |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Thu Oct 15, 2009 5:20 pm Post subject: |
|
|
Nα χαιρετησω κι εγω και να καλωσορισω τα νεα μελη kz01 και gianno!(οχι οτι κι εγω ειμαι κανενας παλιος, γκαβακας ειμαι και μαλιστα φλυαρος) και να πω οτι η ΕΡΓΟΣΕ δεν προκειται να κερδισει κανενα στοιχημα με τους ανθρωπους και τα μυαλα που εχουν εκει μεσα. Για την προαστιακη γραμμη της Χαλκιδας νομιζω οτι η δημιουργια διπλης γραμμης Οινοη-Χαλκιδα ειναι περιττη γιατι η αποσταση ειναι μικρη και δεν νομιζω να δημιουργει προβληματα. Περισσοτερα προβληματα ισως εχει η διπλη γραμμη μεχρι την Αθηνα γιατι εκει μεσα πρεπει να κυκλοφορησουν οι υπερταχειες και τα προαστιακα. Την καινουργια μετρικη την βρισκω μια χαρα. Απλα θα ζητουσα απο τον Nozomi να ριξει καμμια φωτο απο τραινα διπλου ευρους.(Βγενοπουλε θεε παρε τον ΟΣΕ) |
|
Back to top |
|
|
mfotinakis Stadium Expert
Joined: 06 Jun 2004 Posts: 733 Location: Brno,Chania
|
Posted: Thu Oct 15, 2009 8:09 pm Post subject: |
|
|
pindos10 wrote: | (Βγενοπουλε θεε παρε τον ΟΣΕ) |
Καλά αν τρίβαμε μία φορά τα χέρια μας όταν ανακοίνωσε την επιθυμία για απόκτηση της Ολυμπιακής ( και τα περιθώρια κέρδους που θα είχε από αυτή την κίνηση) με τον ΟΣΕ θα πρέπει να τα τρίβουμε 100.. Μακάρι να βρεθεί κάποιος Βγενόπουλος να μας βγάλει και από αυτό το πρόβλημα.. Μήπως θα έπρεπε σα χώρα να προσελκύσουμε κι άλλους Βγενόπουλους να επενδύσουν; Π.χ διάβασα για το Costa Navarino ένα τεράστιο project ξενοδοχείων και golf που θα απασχολεί στην τελική του φάση κοντά 2000 άτομα.. Το συγκεκριμένο project έκανε 10 χρόνια για να συγκεντρώσει όλες τις άδειες και τις υπογραφές για να μπορέσει να ξεκινήσει!!! Φανταστείτε πως θα κάνουν όταν τα ακούνε αυτά ξένοι επενδυτές για την Ελλάδα...Ούτε με κιάλια.. |
|
Back to top |
|
|
|