View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Mon Sep 28, 2009 9:08 pm Post subject: |
|
|
Τυχαία έπεσα πάνω σε μία ενδιαφέρουσα σελίδα του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών που περιέχει μία λίστα με τα κτίρια της Αθήνας που έχουν χαρακτηριστεί ως νεότερα μνημεία. Εδώ το link
http://www.eie.gr/archaeologia/gr/arxeio.aspx
Περιέχει πολλά ενδιαφέροντα κτίρια και κάποια σύγχρονα (όπως ο Πύργος Αθηνών, το Hilton, η επέκταση του κτιρίου της ΤτΕ).
Χαζεύοντας το έπεσα πάνω σε ένα πραγματικό έγκλημα στην πόλη διαφορετικό από τα άλλα. Περιπτώσεις κατεδάφισης πανέμορφων μεγάρων (αναφέρομαι σε μέγαρα ή δημόσια κτίρια και όχι απλά νεοκλασσικά που η διατήρηση τους ή όχι σηκώνει μεγάλη κουβέντα) δυστυχώς υπάρχουν πολλές στην Αθήνα, αλλά περίπτωση κατεδάφισης του μισού κτιρίου και διατήρηση του υπόλοιπου δεν πρέπει να υπάρχει άλλη.
Το έγκλημα έγινε Βασ.Σοφίας και Ηρώδου Αττικού στην πολυκατοικία Πεσματζόγλου. Η πολυκατοικία Πεσματζόγλου ήταν τετραώροφο μέγαρο με πανέμορφο πυργοειδή τρούλο στην γωνία σε σχέδια του Τσίλλερ. Την δεκαετία του 1960 κατεδαφίστηκε το κτίριο, αλλά όχι ολόκληρο μόνο η πρόσοψη επί της Ηρώδου Αττικού και το κτίριο στη γωνία για να κατασκευαστεί η επίσης τετραώροφη πολυκατοικία που υπάρχει σήμερα (ευτυχώς σε σχέση με άλλες πολυκατοικίες στην Αθήνα αυτή βλέπεται). Το υπόλοιπο κτίριο (η πρόσοψη επί της Βασ.Σοφίας) παρέμεινε και σήμερα είναι το ανακαινισμένο κτίριο που υπάρχει στο σημείο (παρατηρείστε στις φωτογραφίες πόσο απότομα σταματάει το κτίριο - δεν το είχα προσέξει ποτέ και ας το έχω δει άπειρες φορές).
Πληροφορίες και φώτο πριν και μετά εδώ
Ακόμα ψάχνω την λογική σε αυτή την κίνηση?? |
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Mon Sep 28, 2009 9:33 pm Post subject: |
|
|
agr-engineer wrote: | ... Κω η οποία απ'ότι διάβασα πρόσφατα έχει 12 χιλιόμετρα ποδηλατόδρομων |
Έχω γυρίσει όλη τη Κω και απ' ότι θυμάμαι οι ποδηλατόδρομοι δεν εξυπηρετούσαν καθημερινές μετακινήσεις των κατοίκων αλλά περισσότερο μία καλοκαιρινή, χαλαρωτική, ενίοτε ρομαντική διαδρομή στο παραλιακό δρόμο ανατολικά της χώρας της Κως. Εν ολίγοις, η πλειονότητα αυτών των 12χλμ είναι δύο τεράστιες στενές διαδρομές στις δύο πλευρές του επαρχιακού δρόμου από τη "πόλη της Κως" προς το "Ψαλίδι'.
Είναι σωστή η μακροχρόνια πολιτική κατασκευής ποδηλατοδρόμων, αρκεί να γίνουν με καλό σχεδιασμό ώστε να λειτουργούν ως καθημερινοί δρόμοι μετακίνησης και όχι μόνο ως διαδρομές χαλάρωσης και ψυχαγωγίας, με σκοπό την καλή υγεία των πολιτών και ταυτόχρονα τη μείωση του κυκλοφοριακού προβλήματος. Στην Ολλανδία έχουν καταφέρει ακριβώς αυτό. |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Mon Sep 28, 2009 10:11 pm Post subject: |
|
|
Ενώ οι περισσότεροι όταν ακούν Ιαπωνία σκέφτονται το πολύβουο Τόκιο, το δικό μου μυαλό ανατρέχει στο Sapporo.
Είναι η 5η μεγαλύτερη πόλη της Ιαπωνίας (με πληθυσμό περίπου 2 εκατομμύρια κατοίκους) και είναι πρωτεύουσα της επαρχίας Hokkaidō.
Είναι ξακουστό χειμερινό θέρετρο της Ιαπωνίας, και έχει επισκεψιμότητα που ξεπερνά τους 14 εκατ. τουρίστες/έτος ενώ η οικονομία της βασίζεται στον τριτογενή τομέα (τουρισμός, πληροφορική κτλ.)
Ας μιλήσουν οι εικόνες:
Odori Park
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/0d/Hokkaido_Sapporo_Odori_Park.jpg
Το ίδιο σημείο το βράδυ-χειμώνα
http://farm1.static.flickr.com/85/262955218_617691e393_o.jpg
http://www.h3.dion.ne.jp/~xosada/photo4/1024_768_037.jpg
Στο σιδηροδρομικό φόρουμ ταιριάζει, αλλά δείτε Σ.Σταθμό
http://members.at.infoseek.co.jp/ji8nbq/images/sapporo13.jpg
Απ' τις δύο κάτωθι φωτογραφίες, ερωτεύτηκα το Sapporo:
http://img171.imageshack.us/img171/5602/sapporo0wm.jpg
http://img118.imageshack.us/img118/9454/4b6828d0ro3.jpg
Ο συνδυασμός χαλαρής δόμησης, πολλών πάρκων, μοντέρνων κτιρίων και κρύου κλίματος, καθιστούν το Saporro ιδανική πόλη από πλευράς ποιότητας ζωής.
Το στάδιο του Sapporo (μιας και είμαστε στο stadia ), φάτε μάτια ψάρια:
http://en.wikipedia.org/wiki/Sapporo_Dome
Και το ερώτημα που τείθεται είναι:
Τόσο δύσκολο είναι να έχουμε και εμείς μια αντίστοιχη πόλη ?
Σε αρκετά μου μοιάζει με την Θεσσαλονίκη.
Φυσικά, εκεί που διαφέρουμε (μέρα με την νύχτα) είναι στο mentality... |
|
Back to top |
|
|
giorgos7 Junior Member
Joined: 23 Mar 2006 Posts: 141 Location: Kos, Greece
|
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Mon Sep 28, 2009 11:48 pm Post subject: |
|
|
Oπως ανεφερα και στα γηπεδα ποδοσφαιρου, η αισθητικη ειναι προσωπικη υποθεση. Η γιαπωνεζικη κλιμακα μου φαινεται εξωγηινη. Εξαιρετικο φυσικο περιβαλλον και μια πολη κατασκευασμενη για cyborg, εντελως εφιαλτικη. Φιλε Nozomi γνωριζω την αγαπη των γιαπωνεζων για τη φυση, τα λουλουδια ,τους ολανθιστους κηπους τους, αλλα αυτες οι πολεις τους ειναι τοσο συγχρονες και αστραφτερα ντηζα'ι'νατες που καταντουν απανθρωπες(για μενα παντα). Προτιμω τις ευρωπα'ι'κες κλιμακες, ακομη και αμερικανικες (Σαν Φρανσισκο), παρα τις γιαπωνεζικες. |
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2296 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Tue Sep 29, 2009 10:32 am Post subject: |
|
|
Παιδιά, μία παράκληση: όταν σε κάποιο topic γράφεται κάτι ενδιαφέρον, στο οποίο θέλετε να απαντήσετε ξεφεύγοντας (εν γνώσει σας) από το θέμα, προσπαθήστε να το κάνετε χρησιμοποιώντας τη λειτουργία quote γράφοντας όμως σε σχετικό topic (όποιος δεν ξέρει πώς, ας με ρωτήσει με pm).
Π.χ. εδώ, τα παραπάνω 4 posts δεν έχουν καμία σχέση με την Αθήνα των ονείρων μας. Έχουν όμως να κάνουν με έργα σε άλλες πόλεις της Ελλάδας (για τα οποία υπάρχει ξεχωριστό thread) και με οράματα ανάπτυξης για τη Θεσσαλονίκη (για τα οποία επίσης υπάρχει άλλο thread).
Σας παρακαλώ, βοηθήστε μας στη διαχείριση του forum. |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Tue Sep 29, 2009 2:40 pm Post subject: |
|
|
Μεταφέρθηκε στο topic "Γενικά σχόλια για το forum (που δεν κολλάνε αλλού)" - Losada |
|
Back to top |
|
|
GAGAROS Junior Member
Joined: 02 Aug 2007 Posts: 80 Location: ATHENS
|
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Tue Sep 29, 2009 4:23 pm Post subject: |
|
|
Μεταφέρθηκε στο topic "Γενικά σχόλια για το forum (που δεν κολλάνε αλλού)" - Losada |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sat Oct 10, 2009 7:36 pm Post subject: |
|
|
Ενα μεγαλο γεγονος για την Αθηνα θα συμβει την ερχομενη εβδομαδα ,οπου μετα απο πολλα χρονια θα ανοιξει το Εθνικο μας Θεατρο. Εξαιρετικο το αρθρο της "Ελευθεροτυπιας" για τις πολυχρονες εργασιες και τα "tips" της αποκαταστασης. Ολα αυτα που περιγραφονται πρεπει να τα δουμε σε οπτικο υλικο. Να δουμε πως θα γινει.
http://www.enet.gr/?i=news.el.texnes&id=90545 |
|
Back to top |
|
|
Alius Full Member
Joined: 07 Jun 2008 Posts: 269 Location: Athens
|
|
Back to top |
|
|
Alkis Senior Member
Joined: 20 Sep 2005 Posts: 448 Location: Τώρα πισω Αθήνα
|
Posted: Mon Oct 12, 2009 7:55 pm Post subject: |
|
|
Μακάρι, γιατί η προηγούμενη κυβέρνηση, κάτι λόγο ανικανότητας, κάτι λόγο της προτίμησης έργων για την περιφέρεια παρά για την Αθήνα, έχει αφήσει την Αθήνα, από το κέντρο έως τις Ολυμπιακές εγκαταστάσεις και την παραλία σε οικτρή κατάσταση...
Πάντως από ότι φαίνεται ΔΕΝ θα αναλάβει ο ίδιος ο Ασεμπίλιο το ρυθμιστικό ή την "σχεδίαση" της Αθήνας - σύμφωνα με το in.gr:
<<Ο Καταλανός αρχιτέκτονας ανέφερε ότι βρίσκεται εδώ μόνο για να συμβουλέψει τον πρωθυπουργό και τους υπουργούς, να ανταλλάξει ιδέες και να ακούσει>>
Δηλαδή φοβάμαι ότι θα γίνει ότι και με τον Καλατράβα στη Θεσσαλονίκη - θα πει δυο τρεία σωστά πράγματα, δύο τριεις κοινοτυπίες (πόσο μπορεί να καταλάβει την κατάσταση σε 1-2 μέρες) και θα φύγει και μετά να δούμε τι θα γίνει χωρίς αυτόν να δημιουργεί ρεαλιστικά σχέδια, να πιέζει κτλ. Ελπίζω να του προτίνει ο Γιωργάκης μια μόνιμη επιτελική θέση όπως είχε και στην Βαρκελώνη. |
|
Back to top |
|
|
Dimiskour Stadium Expert
Joined: 02 Jun 2004 Posts: 1189 Location: Αθήνα
|
|
Back to top |
|
|
Ypsilon Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Mon Oct 12, 2009 11:35 pm Post subject: |
|
|
Ούτε εγώ σχημάτισα την εντύπωση πως η ανάθεση του ρυθμιστικού της παραλιακής θα πάει στον Ασεμπίγιο.
Και πάλι καλά για τον ίδιο δηλαδή, διότι θα πέφτανε πάνω του τα σαϊνια του ΕΜΠ και θα μας άρχιζαν πάλι τις ομιχλώδεις, ψευτοκουλτουριάρικες αναλύσεις, οπότε θα τα μάζευε και θα την κοπάναγε ο άνθρωπος.
Από την άλλη, δεν θεωρώ ότι απλώς θα δώσει τα φώτα του και θα φύγει. Ξέρει το Φαληρικό Δέλτα καλύτερα από τη Βαρκελώνη. Δουλεύει χρόνια πάνω σε αυτό, ενώ είναι άτυπος σύμβουλος του Παπανδρέου εδώ και πολύ καιρό.
Ενδεικτικά αναφέρω ότι για τους Ολυμπιακούς είχε εκπονήσει ολόκληρο σχέδιο, το οποίο είτε αγνοήθηκε λόγω έλλειψης χρόνου και ρευστού, είτε υλοποιήθηκε αποσπασματικά και με τροποποιήσεις (και εν συνεχεία με εγκατάλειψη).
Η Εσπλανάδα είναι δική του ιδέα.
Θεωρώ ότι το άνοιγμα της παραλιακής είναι πλέον δρόμος χωρίς επιστροφή. Και ευελπιστώ ότι και με το άνοιγμα της Λυρικής και της Εθνικής Βιβλιοθήκης, θα δούμε εκεί κάτω μια εκδοχή της Αθήνας που ούτε καν φανταζόμασταν. |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Tue Oct 13, 2009 1:49 am Post subject: |
|
|
Μετά από μία μικρή εξαφάνιση από το forum λόγω εξεταστικής επιστρέφω. Για το θέμα του παραλιακού μετώπου θα επανέλθω στο μέλλον.
Αφορμή για αυτό μου ο post στάθηκε η δημοσιοποίηση της μελέτης του ΕΜΠ για εκτεταμένες πεζοδρομήσεις στο κέντρο της Αθήνας (Πανεπιστημίου , Αμαλίας στο Σύνταγμα, Βασ. Κωνταστίνου - Βασ. Αλεξάνδρου στο ύψος του Ριζάρειου πάρκου έως Χίλτον κτλ.) και μονοδρομήσεις αξόνων (με την ανάλογη διαπλάτυνση των πεζοδρομίων) όπως η Βασ.Σοφίας από Ευαγγελισμό και κάτω, η αρχή της Μιχαλακοπούλου. Και όλα αυτά χωρίς να κατασκευαστεί κανένα ιδιαίτερα τεχνικό εκτός από μία μικρή υπόγεια διάβαση αυτοκινήτων που θα τα οδηγεί από την οδό Ριζάρη την Μιχαλακοπούλου στο ύψος του Χίλτον.
Δείτε τον χάρτη της πρότασης σε αυτό το γράφημα από την Καθημερινή.
Με αφορμή αυτό σκέφτηκα μήπως ήρθε η ώρα να ανοίξει και η κουβέντα για μονοδρόμηση της Βασ. Σοφίας (Κηφισίας) έως την Αλεξάνδρας και της Μιχαλακοπούλου (Μεσογείων) έως τον κόμβο Αμπελοκήπων, όπως έγινε πριν από κάποια χρόνια και με τις Πανεπιστημίου, Ακαδημίας.
Η προταση μου είναι η παρακάτω.
---Η Βασ.Σοφίας (Κηφισίας) γίνεται μόνο κάθοδος από Λ. Αλεξάνδρας και προς το κέντρο με 3 λωρίδες + 1 λεωφορειολωρίδα (ή 2+1 για αποθάρρυνση της χρήσης των αυτοκινήτων). Ο χώρος που απελευθερώνεται είναι ότι πρέπει για διαπλάτυνση πεζοδρομίων, φύτευση δέντρων και κατασκευή κανονικού ποδηλατόδρομου διπλή κατεύθυνσης (θα επανέλθω αργότερα σε αυτόν).
---Η Μιχαλακοπούλου γίνεται δρόμος εξόδου από το κέντρο με 2 λωρίδες κυκλοφορίας και 1 λεωφορειολωρίδα. Ο χώρος επαρκεί άνετα, αρκεί να γίνεται καλύτερος έλεγχος στα παρκαρισμένα αυτοκίνητα. Ακόμα και σήμερα με το χάος που επικρατεί έχουμε 2 + 2 λωρίδες και νησίδα στην μέση. Η νησίδα φεύγει και μεγαλώνουν τα πεζοδρόμια.
Και φτάνουμε τώρα στον κόμβο των Αμπελοκήπων που θα πρέπει να ανταποκριθεί σε όλες τις κινήσεις. Η πρόταση μου είναι η παρακάτω για την οποία απαιτείται ένα και μόνο τεχνικό. Την κατασκευή υπόγειας διάβασης αυτοκινήτων περίπου 600 μέτρων 2 λωρίδων κυκλοφορίας στην κάθοδο της Μεσογείων ξεκινώντας πριν την οδό Φωκίδος και να καταλήγει στην Βασ.Σοφίας.
Σε χάρτη όλο το σχέδιο φαίνεται παρακάτω και θα αναλυθεί παρακάτω.
---Το τεχνικό υπόγειο τμήμα 2 λωρίδων περίπου 600 μέτρων που θα εξυπηρετεί την κάθοδο της Μεσογείων και θα οδηγεί τα αυτοκίνητα απευθείας στην Βασ.Σοφίας ανεξάρτητα από όλο τον κόμβο.
--- Η Μιχαλακοπούλου από την Φειδιππίδου και πάνω συνεχίζει μονοδρομημένη όπως σήμερα με μείωση των λωρίδων κυκλοφορίας σε 2+1 και απελευθεύρωση του υπόλοιπου χώρου, κατάργηση της αριστερής "αναστροφής" προς κέντρο στην συνάντηση με την Μεσογείων, και δεξιά στροφή προς Γουδή όχι στην συνέχεια της Φειδιππίδου (Θηβών) αλλά στο επόμενο στενό (Φωκίδος) που σήμερα είναι κάθοδος και αλλάξει κατεύθυνση!!!
---Όλη η Φειδιππίδου έχει κατεύθυνση από Μιχαλακοπούλου προς Αλεξάνδρας. Από Μιχαλακοπούλου έως Μεσογείων έχει 2 ή 3 λωρίδες (απελευθερώνοντας χώρο) ενώ από Μεσογείων έως Αλεξάνδρας παραμένει στην σημερινή κατάσταση με τις πολλές λωρίδες καθώς στο τέρμα της οι οδηγοί θα στρίβουν δεξία προς Κηφισίας, αριστερά προς κέντρο και ευθεία προς Αλεξάνδρας με την διαφορά όμως ότι δεν θα έρχονται αυτοκίνητα από το κέντρο στην Κηφισίας και δεν θα μπλοκάρει ούτε θα καθυστερεί τόσο το φανάρι. Επίσης η συνέχεια της Φειδιππίδου (Θηβών) προς Γουδή (Παίδων) αλλάξει κατεύθυνση και από άνοδος γίνεται κάθοδος προς την Αλεξάνδρας.
---Η αρχή της Μεσογείων από Βασ.Σοφίας έως Φειδιππίδου παραμένει άνοδος όπως και τώρα και δέχεται ακριβώς με τον ίδιο τρόπο όπως σήμερα την κίνηση από Αλεξάνδρας (2 λωρίδες) και την κάθοδο της Κηφισίας (1 λωρίδα). Πλέον δεν υπάρχει άνοδος Κηφισίας (Βασ.Σοφίας) οπότε η κυκλοφορία είναι περιορισμένη σε αυτό το τμήμα και η κυκλοφορία μπορεί να περιοριστεί σταδιακά άνετα σε 2 λωρίδες αφήνοντας αρκετό ελέυθερο χώρο. Αυτό συμβαίνει γιατί δεν θα περνάει από το σημείο η σημερινή ροή Κέντρο (Βασ.Σοφίας) - Μεσογείων και Κέντρο (Βασ.Σοφίας) - Αλεξάνδρας.
--Τέλος το πιο δύσκολο κομμάτι είναι η Μεσογείων από Φειδιππίδου έως το σημείο συνάντησης με την Μιχαλακοπούλου. Σήμερα η κατάσταση είναι σε όλο αυτό το μήκος 2 λωρ. + διάζωμα + 2λωρ. + διάζωμα + 2λωρ.
Η 2 πιο δεξιά λωρίδες (όπως βλέπουμε το χάρτη) από κάθοδος σήμερα γίνονται άνοδος σε όλο το μήκος και συναντιούνται με την Μιχαλακοπούλου (άξονας εξόδου).Επίσης δεξιά στροφή στην Φωκίδος θα προσφέρει πρόσβαση προς το Γουδή. Η κάθοδος της Μεσογείων από Μιχαλακοπούλου έως πριν την οδό Φωκίδος από 2 + διαζ. + 2 γίνεται 3 λωρίδες (για να χωρέσει η βύθιση του τεχνικού) με τις 2 αριστερές λωρίδες σταδιακά να βυθίζονται και την δεξιά (στη φορά του δρόμου) να παραμένει ως έξοδος των οχημάτων. Τα οχήματα που δεν θα μπαίνουν στην υπόγεια διάβαση είτε θα στρίβουν αριστερά στην οδό Φωκίδος για Γουδή είτε δεξιά στην Φειδιππίδου προς Αλεξάνδρας.Ευθεία δεν θα μπορούν να πάνε. Στο τμήμα από την οδό Φωκίδος έως την Φειδιππίδου θα υπάρχει χώρος και για μία μεγάλη νησίδα πρασίνου.
---Το πρόβλημα στο σημείο που συναντιούνται οι ανάποδες πλέον Θηβών (συνέχεια Φειδιππίδου) και Φωκίδος στην γωνία του Παίδων λύνεται με την τοποθέτηση φαναριού.
---Επανέρχομαι στον ποδηλατόδρομο διπλής κατεύθυνσης που τον είχα αφήσει στην Βασ.Σοφίας. Με την πρόταση αυτή υπάρχει πλέον ο χώρος για την συνέχιση του ποδηλατόδρομου μέσω των οδών Μεσογείων - Φειδιππίδου - Μιχαλακοπούλου και μέσω της οδού Ζαγόρα για 2 τετράγωνα (νοητή συνέχεια της Μιχαλακοπούλου - 1η παράλληλη Μεσογείων - νομίζω ήδη πεζοδρομημένη στο μεγαλύτερο τμήμα της) να σκάει στο πάρκο της Χωροφυλακής.
Περιμένω σχόλια και επισημάνσεις
Η παραπάνω λύση θα μπορούσε να λειτουργήσει και χωρίς την κατασκευή του υπόγειου τεχνικού με την κάθοδο της Μεσογείων να διοχετεύεται όπως και σήμερα δεξιά στην Φειδιππίδου όπου θα συναντιέται με τις 2 ή 3 λωρίδες που θα έρχονται από την Φειδιππίδου και στο τέλος αυτής θα ακολουθεί μία από τις 3 κατευθύνσεις όπως και σήμερα. Απλώς σε τέτοια περίπτωση το κυκλοφοριακό στο σημείο θα είναι μεγάλο καθώς θα πρέπει σε 6 λωρίδες (όσες είναι σήμερα) να περνάει όλη η κίνηση από Μεσογείων προς κέντρο - Αλεξάνδρας - Κηφισίας όπως σήμερα + την κίνηση από το κέντρο προς Αλεξάνδρας και Κηφισίας άνοδος με την απαίτηση αλλαγής λωρίδας σε ελάχιστα μέτρα |
|
Back to top |
|
|
gianno! Visitor
Joined: 24 Sep 2009 Posts: 4
|
Posted: Wed Oct 14, 2009 7:15 pm Post subject: |
|
|
Ένα μικρό σχόλιο για τους ποδηλατόδρομους θέλω να κάνω. Θεωρώ ότι η Αθήνα δεν κάνει για ποδήλατο λόγω του αναγλυφού της. Οι ποδηλατόδρομοι θεωρώ ότι θα έπρεπε να είναι σε πάρκα μόνο για ψυχαγωγεία και όχι για μεταφορά από περιοχή σε περιοχή. Οι ανηφόρες και οι κατηφόρες είναι έχθρός του ποδηλάτου.
Π.χ. στην Βασιλής Σοφίας η κατάβαση θα είναι ωραία, αλλά την ανάβαση την σκέφτεστε?
Το από πάνω σχέδιο με βρίσκει σύμφωνο απόλυτα αρκεί να μην κωλύεται η κυκλοφορία στους γύρω δρόμους, φτιαχτεί η Γραμμή 4 μετρό και μπουν και παράλληλα διόδια από Αλεξάνρας και κάτω. Τηρώντας αυτές τις προυποθέσεις, η μονοδρόμηση με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο. |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Wed Oct 14, 2009 7:45 pm Post subject: |
|
|
δεν ειναι τυχαιο που η Καρδιτσα ειναι ποδηλατουπολη και η ολλανδια που ειναι τελειως φλατ.. |
|
Back to top |
|
|
mfotinakis Stadium Expert
Joined: 06 Jun 2004 Posts: 733 Location: Brno,Chania
|
Posted: Wed Oct 14, 2009 10:03 pm Post subject: |
|
|
Το θέμα του κατά πόσο μπορούν κάποιες πόλεις να γίνουν ποδηλατούπολεις στην Ελλάδα είναι κάπως περίπλοκο.. Υπάρχουν σε πολλές περιπτώσεις πόλεις με μεγάλες ανηφόρες και αντικειμενικές δυσκολίες αλλά επίσης υπάρχει και το πρόβλημα του καλοκαιριού όπου το να προσπαθείς να ανέβεις μια ανηφορική διαδρομή είναι αρκετά επίπονο. Γενικά μπορεί να λειτουργήσει ο θεσμός του ποδηλάτου για μικρές μετακινήσεις και σε συνδυασμό με τα ΜΜΜ. |
|
Back to top |
|
|
assotos yios Stadium Expert
Joined: 30 Mar 2004 Posts: 955 Location: not aswtosgios blogspot :-)
|
Posted: Wed Oct 14, 2009 11:58 pm Post subject: |
|
|
gianno! wrote: | Ένα μικρό σχόλιο για τους ποδηλατόδρομους θέλω να κάνω. Θεωρώ ότι η Αθήνα δεν κάνει για ποδήλατο λόγω του αναγλυφού της. Οι ποδηλατόδρομοι θεωρώ ότι θα έπρεπε να είναι σε πάρκα μόνο για ψυχαγωγεία και όχι για μεταφορά από περιοχή σε περιοχή. Οι ανηφόρες και οι κατηφόρες είναι έχθρός του ποδηλάτου.
Π.χ. στην Βασιλής Σοφίας η κατάβαση θα είναι ωραία, αλλά την ανάβαση την σκέφτεστε?
|
Επιτελους,να το πουμε κι αυτο...Οι πολεις που ευνοουν λογω γεωγραφιας το ποδηλατο το χρησιμοποιουσαν και χωρις ποδηλατοδρομους.Επισης δεν ειναι ακριβως το πιο υγιεινο πραγμα να κανεις ποδηλατο στη Λ.Αλεξανδρας!
Y.Γ.Επειδη αναφερθηκε πριν μερικες μερες η αποπερατωση της "Ταινιοθηκης της Ελλαδος" ΕΔΩ ενα σχολιο με το οποιο μαλλον θα συμφωνησετε... |
|
Back to top |
|
|
Dimiskour Stadium Expert
Joined: 02 Jun 2004 Posts: 1189 Location: Αθήνα
|
Posted: Thu Oct 15, 2009 10:24 am Post subject: |
|
|
Τραγικό! Χώρια που ο υπέροχος αυτός λευκός τοίχος αποτελεί πρόκληση για τους κάθε λογής καλλιτεχνικά ανήσυχους γκραφιτάδες που πολύ σύντομα θα τον τιμήσουν με τις εμπνεύσεις τους. Προβλέπω να παραγγέλνουν ένα μεγάλο στοκ λευκής μπογιάς για συχνότατο σβήσιμο. |
|
Back to top |
|
|
kz01 Visitor
Joined: 12 Feb 2009 Posts: 3
|
Posted: Thu Oct 15, 2009 4:27 pm Post subject: |
|
|
Θα συμφωνίσω οτι το ανάγλυφο του κέντρου της Αθήνας δεν είναι ιδανικό για ποδήλατο, αυτό όμως δεν σημάινει οτι είναι και απαγορευτικό (όπως π.χ. στην Καβάλα που όλη η πόλη είναι σε μια πλαγιά.)
Ο καίρος είναι επίσης δικαιολογία, όταν στην Κοπενχάγη κάνουν ποδήλατο ακόμα και με -30.
Μαζί με το περπάτημα είναι υγειινό, καθαρό για το περιβάλλον και πολιτισμένο. Οι Έλληνες πρέπει σιγά σιγα να το βάλουν στη ζωή τους αν θέλουν να σταματίσουν κάποτε να ζούν μέσα στο καυσαέριο και τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα.
Αν ο δήμος Αθηναίων προοθούσε την ενοικίαση ποδηλάτων σε σταθμούς μετρό και parking, δημιουργόντας φυσικά και τις κατάλληλες πρυποθέσεις για ποδήλατο στο κέντρο (ποδηλατόδρομους και πεζοδρομίσεις) θα άλλαζε πολύ την εικόνα της πόλης. |
|
Back to top |
|
|
assotos yios Stadium Expert
Joined: 30 Mar 2004 Posts: 955 Location: not aswtosgios blogspot :-)
|
Posted: Thu Oct 15, 2009 5:31 pm Post subject: |
|
|
Oι δικες μου επιφυλαξεις οφειλονται στην αντιληψη μου οτι γυρω μας καλλιεργουνται 2 τασεις γυρω απο το θεμα.Η πρωτη ειναι "το ποδηλατο ως ιδεολογικο συμβολο",η δευτερη " το ποδηλατο ως μοδα ".Θα μας οδηγησουν και οι δυο σε αχρηστους ποδηλατοδρομους στο κεντρο και copy paste παρισινα συστηματα.Ο δημος Αθηναιων καλο ειναι να αγνοησει εντελως την υποθεση ποδηλατο,εχει πολυ σοβαροτερα προβληματα να αντιμετωπισει. Αντιθετα οι δημοι των προαστιων θα ηταν χρησιμο να δημιουργησουν συνθηκες που θα ευνουσαν τη τοπικη χρηση ποδηλατου και σε συνδυασμο με το μετρο/τραμ.Επιτελους ας προσαρμοσουμε τα πραγματα στις δικες μας ιδιαιτεροτητες. |
|
Back to top |
|
|
gmmour Junior Member
Joined: 10 Jul 2004 Posts: 103
|
Posted: Fri Oct 16, 2009 1:04 am Post subject: |
|
|
Εγώ που μένω 20 λεπτά από το Σύνταγμα με τα πόδια δηλαδή δεν έχω δικαίωμα να κατέβω κέντρο με το ποδήλατο; Εδώ υπάρχουν σκέψεις να κλείσει τελείως το κέντρο για τα αυτοκίνητα, και συμφωνώ απόλυτα!
Π.χ. αν κλείσει και η Αθηνάς, θα ήταν έξυπνο ο δήμος Αθηναίων να βάλει ενοικιαζόμενα ποδήλατα στους σταθμούς μετρό του κέντρου! |
|
Back to top |
|
|
vag3721 Stadium Expert
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Fri Oct 16, 2009 11:43 pm Post subject: |
|
|
Γνωρίζει κανείς τι πρόκειτε να ανοίξει δίπλα στο ΙΚΕΑ στον Κιφησό?
Κατασκευάζεται εδω και καιρό,και μοιάζει με εμπορικό κέντρο. |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Sat Oct 17, 2009 1:44 am Post subject: |
|
|
κάποι διάβασα ότι θα ανοιξει LEROY MERLIN |
|
Back to top |
|
|
|