stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Η Αθήνα των ονείρων μας (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 35, 36, 37  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Mon Sep 28, 2009 9:08 pm    Post subject: Reply with quote

Τυχαία έπεσα πάνω σε μία ενδιαφέρουσα σελίδα του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών που περιέχει μία λίστα με τα κτίρια της Αθήνας που έχουν χαρακτηριστεί ως νεότερα μνημεία. Εδώ το link
http://www.eie.gr/archaeologia/gr/arxeio.aspx

Περιέχει πολλά ενδιαφέροντα κτίρια και κάποια σύγχρονα (όπως ο Πύργος Αθηνών, το Hilton, η επέκταση του κτιρίου της ΤτΕ).

Χαζεύοντας το έπεσα πάνω σε ένα πραγματικό έγκλημα στην πόλη διαφορετικό από τα άλλα. Περιπτώσεις κατεδάφισης πανέμορφων μεγάρων (αναφέρομαι σε μέγαρα ή δημόσια κτίρια και όχι απλά νεοκλασσικά που η διατήρηση τους ή όχι σηκώνει μεγάλη κουβέντα) δυστυχώς υπάρχουν πολλές στην Αθήνα, αλλά περίπτωση κατεδάφισης του μισού κτιρίου και διατήρηση του υπόλοιπου δεν πρέπει να υπάρχει άλλη.

Το έγκλημα έγινε Βασ.Σοφίας και Ηρώδου Αττικού στην πολυκατοικία Πεσματζόγλου. Η πολυκατοικία Πεσματζόγλου ήταν τετραώροφο μέγαρο με πανέμορφο πυργοειδή τρούλο στην γωνία σε σχέδια του Τσίλλερ. Την δεκαετία του 1960 κατεδαφίστηκε το κτίριο, αλλά όχι ολόκληρο μόνο η πρόσοψη επί της Ηρώδου Αττικού και το κτίριο στη γωνία για να κατασκευαστεί η επίσης τετραώροφη πολυκατοικία που υπάρχει σήμερα (ευτυχώς σε σχέση με άλλες πολυκατοικίες στην Αθήνα αυτή βλέπεται). Το υπόλοιπο κτίριο (η πρόσοψη επί της Βασ.Σοφίας) παρέμεινε και σήμερα είναι το ανακαινισμένο κτίριο που υπάρχει στο σημείο (παρατηρείστε στις φωτογραφίες πόσο απότομα σταματάει το κτίριο - δεν το είχα προσέξει ποτέ και ας το έχω δει άπειρες φορές).
Πληροφορίες και φώτο πριν και μετά εδώ

Ακόμα ψάχνω την λογική σε αυτή την κίνηση??
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Mon Sep 28, 2009 9:33 pm    Post subject: Reply with quote

agr-engineer wrote:
... Κω η οποία απ'ότι διάβασα πρόσφατα έχει 12 χιλιόμετρα ποδηλατόδρομων


Έχω γυρίσει όλη τη Κω και απ' ότι θυμάμαι οι ποδηλατόδρομοι δεν εξυπηρετούσαν καθημερινές μετακινήσεις των κατοίκων αλλά περισσότερο μία καλοκαιρινή, χαλαρωτική, ενίοτε ρομαντική διαδρομή στο παραλιακό δρόμο ανατολικά της χώρας της Κως. Εν ολίγοις, η πλειονότητα αυτών των 12χλμ είναι δύο τεράστιες στενές διαδρομές στις δύο πλευρές του επαρχιακού δρόμου από τη "πόλη της Κως" προς το "Ψαλίδι'.

Είναι σωστή η μακροχρόνια πολιτική κατασκευής ποδηλατοδρόμων, αρκεί να γίνουν με καλό σχεδιασμό ώστε να λειτουργούν ως καθημερινοί δρόμοι μετακίνησης και όχι μόνο ως διαδρομές χαλάρωσης και ψυχαγωγίας, με σκοπό την καλή υγεία των πολιτών και ταυτόχρονα τη μείωση του κυκλοφοριακού προβλήματος. Στην Ολλανδία έχουν καταφέρει ακριβώς αυτό.
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Mon Sep 28, 2009 10:11 pm    Post subject: Reply with quote

Ενώ οι περισσότεροι όταν ακούν Ιαπωνία σκέφτονται το πολύβουο Τόκιο, το δικό μου μυαλό ανατρέχει στο Sapporo.
Είναι η 5η μεγαλύτερη πόλη της Ιαπωνίας (με πληθυσμό περίπου 2 εκατομμύρια κατοίκους) και είναι πρωτεύουσα της επαρχίας Hokkaidō.
Είναι ξακουστό χειμερινό θέρετρο της Ιαπωνίας, και έχει επισκεψιμότητα που ξεπερνά τους 14 εκατ. τουρίστες/έτος ενώ η οικονομία της βασίζεται στον τριτογενή τομέα (τουρισμός, πληροφορική κτλ.)
Ας μιλήσουν οι εικόνες:
Odori Park
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/0d/Hokkaido_Sapporo_Odori_Park.jpg
Το ίδιο σημείο το βράδυ-χειμώνα
http://farm1.static.flickr.com/85/262955218_617691e393_o.jpg
http://www.h3.dion.ne.jp/~xosada/photo4/1024_768_037.jpg
Στο σιδηροδρομικό φόρουμ ταιριάζει, αλλά δείτε Σ.Σταθμό
http://members.at.infoseek.co.jp/ji8nbq/images/sapporo13.jpg

Απ' τις δύο κάτωθι φωτογραφίες, ερωτεύτηκα το Sapporo:
http://img171.imageshack.us/img171/5602/sapporo0wm.jpg
http://img118.imageshack.us/img118/9454/4b6828d0ro3.jpg

Ο συνδυασμός χαλαρής δόμησης, πολλών πάρκων, μοντέρνων κτιρίων και κρύου κλίματος, καθιστούν το Saporro ιδανική πόλη από πλευράς ποιότητας ζωής.
Το στάδιο του Sapporo (μιας και είμαστε στο stadia Wink ), φάτε μάτια ψάρια:
http://en.wikipedia.org/wiki/Sapporo_Dome

Και το ερώτημα που τείθεται είναι:
Τόσο δύσκολο είναι να έχουμε και εμείς μια αντίστοιχη πόλη ?
Σε αρκετά μου μοιάζει με την Θεσσαλονίκη.
Φυσικά, εκεί που διαφέρουμε (μέρα με την νύχτα) είναι στο mentality...
Back to top
View user's profile Send private message
giorgos7
Junior Member
Junior Member


Joined: 23 Mar 2006
Posts: 141
Location: Kos, Greece

PostPosted: Mon Sep 28, 2009 11:23 pm    Post subject: Reply with quote

Sorry για το off-topic αλλα... πράγματι στην Κω το κύριο μέρος το ποδηλατόδρομων είναι στους παραλιακούς δρόμους έξω από την πόλη, όμως τα τελευταία 2-3 χρόνια έχουν φτιάξει αρκετούς (και φτιάχνουν ακόμα περισσότερους) σε κεντρικούς δρόμους μέσα στη πόλη.

Εδω και μερικές φωτογραφίες που βρήκα
http://static.panoramio.com/photos/original/17909462.jpg
http://www.flickr.com/photos/pavlo1963/3826868171/sizes/o/
http://www.flickr.com/photos/pavlo1963/3826872185/sizes/o/
http://www.flickr.com/photos/28143475@N00/3819574377/sizes/l/
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Mon Sep 28, 2009 11:48 pm    Post subject: Reply with quote

Oπως ανεφερα και στα γηπεδα ποδοσφαιρου, η αισθητικη ειναι προσωπικη υποθεση. Η γιαπωνεζικη κλιμακα μου φαινεται εξωγηινη. Εξαιρετικο φυσικο περιβαλλον και μια πολη κατασκευασμενη για cyborg, εντελως εφιαλτικη. Φιλε Nozomi γνωριζω την αγαπη των γιαπωνεζων για τη φυση, τα λουλουδια ,τους ολανθιστους κηπους τους, αλλα αυτες οι πολεις τους ειναι τοσο συγχρονες και αστραφτερα ντηζα'ι'νατες που καταντουν απανθρωπες(για μενα παντα). Προτιμω τις ευρωπα'ι'κες κλιμακες, ακομη και αμερικανικες (Σαν Φρανσισκο), παρα τις γιαπωνεζικες.
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2296
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Tue Sep 29, 2009 10:32 am    Post subject: Reply with quote

Παιδιά, μία παράκληση: όταν σε κάποιο topic γράφεται κάτι ενδιαφέρον, στο οποίο θέλετε να απαντήσετε ξεφεύγοντας (εν γνώσει σας) από το θέμα, προσπαθήστε να το κάνετε χρησιμοποιώντας τη λειτουργία quote γράφοντας όμως σε σχετικό topic (όποιος δεν ξέρει πώς, ας με ρωτήσει με pm).

Π.χ. εδώ, τα παραπάνω 4 posts δεν έχουν καμία σχέση με την Αθήνα των ονείρων μας. Έχουν όμως να κάνουν με έργα σε άλλες πόλεις της Ελλάδας (για τα οποία υπάρχει ξεχωριστό thread) και με οράματα ανάπτυξης για τη Θεσσαλονίκη (για τα οποία επίσης υπάρχει άλλο thread).

Σας παρακαλώ, βοηθήστε μας στη διαχείριση του forum.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Tue Sep 29, 2009 2:40 pm    Post subject: Reply with quote

Μεταφέρθηκε στο topic "Γενικά σχόλια για το forum (που δεν κολλάνε αλλού)" - Losada
Back to top
View user's profile Send private message
GAGAROS
Junior Member
Junior Member


Joined: 02 Aug 2007
Posts: 80
Location: ATHENS

PostPosted: Tue Sep 29, 2009 3:07 pm    Post subject: Reply with quote

Λοιπόν να μία εκκρεμότητα που τελείωσε επιτέλους.. Η νέα ταινιοθήκη της Ελλάδος !!
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&artid=4538594&ct=4
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Tue Sep 29, 2009 4:23 pm    Post subject: Reply with quote

Μεταφέρθηκε στο topic "Γενικά σχόλια για το forum (που δεν κολλάνε αλλού)" - Losada
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Sat Oct 10, 2009 7:36 pm    Post subject: Reply with quote

Ενα μεγαλο γεγονος για την Αθηνα θα συμβει την ερχομενη εβδομαδα ,οπου μετα απο πολλα χρονια θα ανοιξει το Εθνικο μας Θεατρο. Εξαιρετικο το αρθρο της "Ελευθεροτυπιας" για τις πολυχρονες εργασιες και τα "tips" της αποκαταστασης. Ολα αυτα που περιγραφονται πρεπει να τα δουμε σε οπτικο υλικο. Να δουμε πως θα γινει.
http://www.enet.gr/?i=news.el.texnes&id=90545
Back to top
View user's profile Send private message
Alius
Full Member
Full Member


Joined: 07 Jun 2008
Posts: 269
Location: Athens

PostPosted: Mon Oct 12, 2009 12:04 pm    Post subject: Reply with quote

Για να δούμε...

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1062777&lngDtrID=244
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artid=289355&dt=20/09/2009

Μέχρι τώρα βλέπω κάποιες καλές κινήσεις και προθέσεις (συμπεριλαμβανομένης και της Ολυμπίας). Ελπίζω να μην είναι απλά για εντυπωσιασμό...
Back to top
View user's profile Send private message
Alkis
Senior Member
Senior Member


Joined: 20 Sep 2005
Posts: 448
Location: Τώρα πισω Αθήνα

PostPosted: Mon Oct 12, 2009 7:55 pm    Post subject: Reply with quote

Μακάρι, γιατί η προηγούμενη κυβέρνηση, κάτι λόγο ανικανότητας, κάτι λόγο της προτίμησης έργων για την περιφέρεια παρά για την Αθήνα, έχει αφήσει την Αθήνα, από το κέντρο έως τις Ολυμπιακές εγκαταστάσεις και την παραλία σε οικτρή κατάσταση...

Πάντως από ότι φαίνεται ΔΕΝ θα αναλάβει ο ίδιος ο Ασεμπίλιο το ρυθμιστικό ή την "σχεδίαση" της Αθήνας - σύμφωνα με το in.gr:

<<Ο Καταλανός αρχιτέκτονας ανέφερε ότι βρίσκεται εδώ μόνο για να συμβουλέψει τον πρωθυπουργό και τους υπουργούς, να ανταλλάξει ιδέες και να ακούσει>>

Δηλαδή φοβάμαι ότι θα γίνει ότι και με τον Καλατράβα στη Θεσσαλονίκη - θα πει δυο τρεία σωστά πράγματα, δύο τριεις κοινοτυπίες (πόσο μπορεί να καταλάβει την κατάσταση σε 1-2 μέρες) και θα φύγει και μετά να δούμε τι θα γίνει χωρίς αυτόν να δημιουργεί ρεαλιστικά σχέδια, να πιέζει κτλ. Ελπίζω να του προτίνει ο Γιωργάκης μια μόνιμη επιτελική θέση όπως είχε και στην Βαρκελώνη.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Dimiskour
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004
Posts: 1189
Location: Αθήνα

PostPosted: Mon Oct 12, 2009 9:42 pm    Post subject: Reply with quote

Να δούμε πώς θα δέσουν οι προτάσεις του Ασεμπίλιο με τη μελέτη των Ολυμπιακών Ακινήτων για τον Φαληρικό Όρμο. Αρχικά είχε δημοσιευθεί τον Ιούνιο η μελέτη αναβάθμισης η οποία είναι αυτή από το site του δήμου Μοσχάτου:

http://www.dimosmoschatou.gr/images/stories/politism/teuxos_parko.pdf

Σήμερα, όλως τυχαίως, βρήκα ένα δελτίο τύπου των Ολυμπιακών Ακινήτων ( http://www.olympicproperties.gr/contents_gr.asp?id=363 ) με πολύ πρόσφατη ημερομήνια 2/10 που λέει ότι οριστικοποιήθηκε το Master Plan και δίνει το κάτωθι link:

http://www.olympicproperties.gr/mediaupload/pdf_files/2009-09-25_TEFXOS_A3-YpovoliBfash_Rev2.pdf

Τώρα εγώ δεν έτυχε να το δω ή το όλο θέμα πέρασε στα ψιλά από τα ΜΜΕ; Διότι μου κάνει εντύπωση ότι δεν δόθηκε δημοσιότητα σε κάτι τόσο σημαντικό και που μάλιστα φαίνεται να πρόκειται για ένα Master Plan αρκετά καλοδουλεμένο, απ'όσο τουλάχιστον διάβασα στα γρήγορα. Το έχει δει άραγε ο Γιωργάκης ή όχι;
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Mon Oct 12, 2009 11:35 pm    Post subject: Reply with quote

Ούτε εγώ σχημάτισα την εντύπωση πως η ανάθεση του ρυθμιστικού της παραλιακής θα πάει στον Ασεμπίγιο.
Και πάλι καλά για τον ίδιο δηλαδή, διότι θα πέφτανε πάνω του τα σαϊνια του ΕΜΠ και θα μας άρχιζαν πάλι τις ομιχλώδεις, ψευτοκουλτουριάρικες αναλύσεις, οπότε θα τα μάζευε και θα την κοπάναγε ο άνθρωπος.

Από την άλλη, δεν θεωρώ ότι απλώς θα δώσει τα φώτα του και θα φύγει. Ξέρει το Φαληρικό Δέλτα καλύτερα από τη Βαρκελώνη. Δουλεύει χρόνια πάνω σε αυτό, ενώ είναι άτυπος σύμβουλος του Παπανδρέου εδώ και πολύ καιρό.
Ενδεικτικά αναφέρω ότι για τους Ολυμπιακούς είχε εκπονήσει ολόκληρο σχέδιο, το οποίο είτε αγνοήθηκε λόγω έλλειψης χρόνου και ρευστού, είτε υλοποιήθηκε αποσπασματικά και με τροποποιήσεις (και εν συνεχεία με εγκατάλειψη).
Η Εσπλανάδα είναι δική του ιδέα.

Θεωρώ ότι το άνοιγμα της παραλιακής είναι πλέον δρόμος χωρίς επιστροφή. Και ευελπιστώ ότι και με το άνοιγμα της Λυρικής και της Εθνικής Βιβλιοθήκης, θα δούμε εκεί κάτω μια εκδοχή της Αθήνας που ούτε καν φανταζόμασταν.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Tue Oct 13, 2009 1:49 am    Post subject: Reply with quote

Μετά από μία μικρή εξαφάνιση από το forum λόγω εξεταστικής επιστρέφω. Για το θέμα του παραλιακού μετώπου θα επανέλθω στο μέλλον.

Αφορμή για αυτό μου ο post στάθηκε η δημοσιοποίηση της μελέτης του ΕΜΠ για εκτεταμένες πεζοδρομήσεις στο κέντρο της Αθήνας (Πανεπιστημίου , Αμαλίας στο Σύνταγμα, Βασ. Κωνταστίνου - Βασ. Αλεξάνδρου στο ύψος του Ριζάρειου πάρκου έως Χίλτον κτλ.) και μονοδρομήσεις αξόνων (με την ανάλογη διαπλάτυνση των πεζοδρομίων) όπως η Βασ.Σοφίας από Ευαγγελισμό και κάτω, η αρχή της Μιχαλακοπούλου. Και όλα αυτά χωρίς να κατασκευαστεί κανένα ιδιαίτερα τεχνικό εκτός από μία μικρή υπόγεια διάβαση αυτοκινήτων που θα τα οδηγεί από την οδό Ριζάρη την Μιχαλακοπούλου στο ύψος του Χίλτον.
Δείτε τον χάρτη της πρότασης σε αυτό το γράφημα από την Καθημερινή.



Με αφορμή αυτό σκέφτηκα μήπως ήρθε η ώρα να ανοίξει και η κουβέντα για μονοδρόμηση της Βασ. Σοφίας (Κηφισίας) έως την Αλεξάνδρας και της Μιχαλακοπούλου (Μεσογείων) έως τον κόμβο Αμπελοκήπων, όπως έγινε πριν από κάποια χρόνια και με τις Πανεπιστημίου, Ακαδημίας.
Η προταση μου είναι η παρακάτω.
---Η Βασ.Σοφίας (Κηφισίας) γίνεται μόνο κάθοδος από Λ. Αλεξάνδρας και προς το κέντρο με 3 λωρίδες + 1 λεωφορειολωρίδα (ή 2+1 για αποθάρρυνση της χρήσης των αυτοκινήτων). Ο χώρος που απελευθερώνεται είναι ότι πρέπει για διαπλάτυνση πεζοδρομίων, φύτευση δέντρων και κατασκευή κανονικού ποδηλατόδρομου διπλή κατεύθυνσης (θα επανέλθω αργότερα σε αυτόν).
---Η Μιχαλακοπούλου γίνεται δρόμος εξόδου από το κέντρο με 2 λωρίδες κυκλοφορίας και 1 λεωφορειολωρίδα. Ο χώρος επαρκεί άνετα, αρκεί να γίνεται καλύτερος έλεγχος στα παρκαρισμένα αυτοκίνητα. Ακόμα και σήμερα με το χάος που επικρατεί έχουμε 2 + 2 λωρίδες και νησίδα στην μέση. Η νησίδα φεύγει και μεγαλώνουν τα πεζοδρόμια.

Και φτάνουμε τώρα στον κόμβο των Αμπελοκήπων που θα πρέπει να ανταποκριθεί σε όλες τις κινήσεις. Η πρόταση μου είναι η παρακάτω για την οποία απαιτείται ένα και μόνο τεχνικό. Την κατασκευή υπόγειας διάβασης αυτοκινήτων περίπου 600 μέτρων 2 λωρίδων κυκλοφορίας στην κάθοδο της Μεσογείων ξεκινώντας πριν την οδό Φωκίδος και να καταλήγει στην Βασ.Σοφίας.

Σε χάρτη όλο το σχέδιο φαίνεται παρακάτω και θα αναλυθεί παρακάτω.


---Το τεχνικό υπόγειο τμήμα 2 λωρίδων περίπου 600 μέτρων που θα εξυπηρετεί την κάθοδο της Μεσογείων και θα οδηγεί τα αυτοκίνητα απευθείας στην Βασ.Σοφίας ανεξάρτητα από όλο τον κόμβο.

--- Η Μιχαλακοπούλου από την Φειδιππίδου και πάνω συνεχίζει μονοδρομημένη όπως σήμερα με μείωση των λωρίδων κυκλοφορίας σε 2+1 και απελευθεύρωση του υπόλοιπου χώρου, κατάργηση της αριστερής "αναστροφής" προς κέντρο στην συνάντηση με την Μεσογείων, και δεξιά στροφή προς Γουδή όχι στην συνέχεια της Φειδιππίδου (Θηβών) αλλά στο επόμενο στενό (Φωκίδος) που σήμερα είναι κάθοδος και αλλάξει κατεύθυνση!!!

---Όλη η Φειδιππίδου έχει κατεύθυνση από Μιχαλακοπούλου προς Αλεξάνδρας. Από Μιχαλακοπούλου έως Μεσογείων έχει 2 ή 3 λωρίδες (απελευθερώνοντας χώρο) ενώ από Μεσογείων έως Αλεξάνδρας παραμένει στην σημερινή κατάσταση με τις πολλές λωρίδες καθώς στο τέρμα της οι οδηγοί θα στρίβουν δεξία προς Κηφισίας, αριστερά προς κέντρο και ευθεία προς Αλεξάνδρας με την διαφορά όμως ότι δεν θα έρχονται αυτοκίνητα από το κέντρο στην Κηφισίας και δεν θα μπλοκάρει ούτε θα καθυστερεί τόσο το φανάρι. Επίσης η συνέχεια της Φειδιππίδου (Θηβών) προς Γουδή (Παίδων) αλλάξει κατεύθυνση και από άνοδος γίνεται κάθοδος προς την Αλεξάνδρας.

---Η αρχή της Μεσογείων από Βασ.Σοφίας έως Φειδιππίδου παραμένει άνοδος όπως και τώρα και δέχεται ακριβώς με τον ίδιο τρόπο όπως σήμερα την κίνηση από Αλεξάνδρας (2 λωρίδες) και την κάθοδο της Κηφισίας (1 λωρίδα). Πλέον δεν υπάρχει άνοδος Κηφισίας (Βασ.Σοφίας) οπότε η κυκλοφορία είναι περιορισμένη σε αυτό το τμήμα και η κυκλοφορία μπορεί να περιοριστεί σταδιακά άνετα σε 2 λωρίδες αφήνοντας αρκετό ελέυθερο χώρο. Αυτό συμβαίνει γιατί δεν θα περνάει από το σημείο η σημερινή ροή Κέντρο (Βασ.Σοφίας) - Μεσογείων και Κέντρο (Βασ.Σοφίας) - Αλεξάνδρας.

--Τέλος το πιο δύσκολο κομμάτι είναι η Μεσογείων από Φειδιππίδου έως το σημείο συνάντησης με την Μιχαλακοπούλου. Σήμερα η κατάσταση είναι σε όλο αυτό το μήκος 2 λωρ. + διάζωμα + 2λωρ. + διάζωμα + 2λωρ.
Η 2 πιο δεξιά λωρίδες (όπως βλέπουμε το χάρτη) από κάθοδος σήμερα γίνονται άνοδος σε όλο το μήκος και συναντιούνται με την Μιχαλακοπούλου (άξονας εξόδου).Επίσης δεξιά στροφή στην Φωκίδος θα προσφέρει πρόσβαση προς το Γουδή. Η κάθοδος της Μεσογείων από Μιχαλακοπούλου έως πριν την οδό Φωκίδος από 2 + διαζ. + 2 γίνεται 3 λωρίδες (για να χωρέσει η βύθιση του τεχνικού) με τις 2 αριστερές λωρίδες σταδιακά να βυθίζονται και την δεξιά (στη φορά του δρόμου) να παραμένει ως έξοδος των οχημάτων. Τα οχήματα που δεν θα μπαίνουν στην υπόγεια διάβαση είτε θα στρίβουν αριστερά στην οδό Φωκίδος για Γουδή είτε δεξιά στην Φειδιππίδου προς Αλεξάνδρας.Ευθεία δεν θα μπορούν να πάνε. Στο τμήμα από την οδό Φωκίδος έως την Φειδιππίδου θα υπάρχει χώρος και για μία μεγάλη νησίδα πρασίνου.

---Το πρόβλημα στο σημείο που συναντιούνται οι ανάποδες πλέον Θηβών (συνέχεια Φειδιππίδου) και Φωκίδος στην γωνία του Παίδων λύνεται με την τοποθέτηση φαναριού.

---Επανέρχομαι στον ποδηλατόδρομο διπλής κατεύθυνσης που τον είχα αφήσει στην Βασ.Σοφίας. Με την πρόταση αυτή υπάρχει πλέον ο χώρος για την συνέχιση του ποδηλατόδρομου μέσω των οδών Μεσογείων - Φειδιππίδου - Μιχαλακοπούλου και μέσω της οδού Ζαγόρα για 2 τετράγωνα (νοητή συνέχεια της Μιχαλακοπούλου - 1η παράλληλη Μεσογείων - νομίζω ήδη πεζοδρομημένη στο μεγαλύτερο τμήμα της) να σκάει στο πάρκο της Χωροφυλακής.

Περιμένω σχόλια και επισημάνσεις

Η παραπάνω λύση θα μπορούσε να λειτουργήσει και χωρίς την κατασκευή του υπόγειου τεχνικού με την κάθοδο της Μεσογείων να διοχετεύεται όπως και σήμερα δεξιά στην Φειδιππίδου όπου θα συναντιέται με τις 2 ή 3 λωρίδες που θα έρχονται από την Φειδιππίδου και στο τέλος αυτής θα ακολουθεί μία από τις 3 κατευθύνσεις όπως και σήμερα. Απλώς σε τέτοια περίπτωση το κυκλοφοριακό στο σημείο θα είναι μεγάλο καθώς θα πρέπει σε 6 λωρίδες (όσες είναι σήμερα) να περνάει όλη η κίνηση από Μεσογείων προς κέντρο - Αλεξάνδρας - Κηφισίας όπως σήμερα + την κίνηση από το κέντρο προς Αλεξάνδρας και Κηφισίας άνοδος με την απαίτηση αλλαγής λωρίδας σε ελάχιστα μέτρα
Back to top
View user's profile Send private message
gianno!
Visitor
Visitor


Joined: 24 Sep 2009
Posts: 4

PostPosted: Wed Oct 14, 2009 7:15 pm    Post subject: Reply with quote

Ένα μικρό σχόλιο για τους ποδηλατόδρομους θέλω να κάνω. Θεωρώ ότι η Αθήνα δεν κάνει για ποδήλατο λόγω του αναγλυφού της. Οι ποδηλατόδρομοι θεωρώ ότι θα έπρεπε να είναι σε πάρκα μόνο για ψυχαγωγεία και όχι για μεταφορά από περιοχή σε περιοχή. Οι ανηφόρες και οι κατηφόρες είναι έχθρός του ποδηλάτου.

Π.χ. στην Βασιλής Σοφίας η κατάβαση θα είναι ωραία, αλλά την ανάβαση την σκέφτεστε?

Το από πάνω σχέδιο με βρίσκει σύμφωνο απόλυτα αρκεί να μην κωλύεται η κυκλοφορία στους γύρω δρόμους, φτιαχτεί η Γραμμή 4 μετρό και μπουν και παράλληλα διόδια από Αλεξάνρας και κάτω. Τηρώντας αυτές τις προυποθέσεις, η μονοδρόμηση με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Wed Oct 14, 2009 7:45 pm    Post subject: Reply with quote

δεν ειναι τυχαιο που η Καρδιτσα ειναι ποδηλατουπολη και η ολλανδια που ειναι τελειως φλατ..
Back to top
View user's profile Send private message
mfotinakis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Jun 2004
Posts: 733
Location: Brno,Chania

PostPosted: Wed Oct 14, 2009 10:03 pm    Post subject: Reply with quote

Το θέμα του κατά πόσο μπορούν κάποιες πόλεις να γίνουν ποδηλατούπολεις στην Ελλάδα είναι κάπως περίπλοκο.. Υπάρχουν σε πολλές περιπτώσεις πόλεις με μεγάλες ανηφόρες και αντικειμενικές δυσκολίες αλλά επίσης υπάρχει και το πρόβλημα του καλοκαιριού όπου το να προσπαθείς να ανέβεις μια ανηφορική διαδρομή είναι αρκετά επίπονο. Γενικά μπορεί να λειτουργήσει ο θεσμός του ποδηλάτου για μικρές μετακινήσεις και σε συνδυασμό με τα ΜΜΜ.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
assotos yios
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 30 Mar 2004
Posts: 955
Location: not aswtosgios blogspot :-)

PostPosted: Wed Oct 14, 2009 11:58 pm    Post subject: Reply with quote

gianno! wrote:
Ένα μικρό σχόλιο για τους ποδηλατόδρομους θέλω να κάνω. Θεωρώ ότι η Αθήνα δεν κάνει για ποδήλατο λόγω του αναγλυφού της. Οι ποδηλατόδρομοι θεωρώ ότι θα έπρεπε να είναι σε πάρκα μόνο για ψυχαγωγεία και όχι για μεταφορά από περιοχή σε περιοχή. Οι ανηφόρες και οι κατηφόρες είναι έχθρός του ποδηλάτου.

Π.χ. στην Βασιλής Σοφίας η κατάβαση θα είναι ωραία, αλλά την ανάβαση την σκέφτεστε?


Επιτελους,να το πουμε κι αυτο...Οι πολεις που ευνοουν λογω γεωγραφιας το ποδηλατο το χρησιμοποιουσαν και χωρις ποδηλατοδρομους.Επισης δεν ειναι ακριβως το πιο υγιεινο πραγμα να κανεις ποδηλατο στη Λ.Αλεξανδρας!

Y.Γ.Επειδη αναφερθηκε πριν μερικες μερες η αποπερατωση της "Ταινιοθηκης της Ελλαδος" ΕΔΩ ενα σχολιο με το οποιο μαλλον θα συμφωνησετε... Razz
Back to top
View user's profile Send private message
Dimiskour
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004
Posts: 1189
Location: Αθήνα

PostPosted: Thu Oct 15, 2009 10:24 am    Post subject: Reply with quote

Τραγικό! Χώρια που ο υπέροχος αυτός λευκός τοίχος αποτελεί πρόκληση για τους κάθε λογής καλλιτεχνικά ανήσυχους γκραφιτάδες που πολύ σύντομα θα τον τιμήσουν με τις εμπνεύσεις τους. Rolling Eyes Προβλέπω να παραγγέλνουν ένα μεγάλο στοκ λευκής μπογιάς για συχνότατο σβήσιμο.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
kz01
Visitor
Visitor


Joined: 12 Feb 2009
Posts: 3

PostPosted: Thu Oct 15, 2009 4:27 pm    Post subject: Reply with quote

Θα συμφωνίσω οτι το ανάγλυφο του κέντρου της Αθήνας δεν είναι ιδανικό για ποδήλατο, αυτό όμως δεν σημάινει οτι είναι και απαγορευτικό (όπως π.χ. στην Καβάλα που όλη η πόλη είναι σε μια πλαγιά.)

Ο καίρος είναι επίσης δικαιολογία, όταν στην Κοπενχάγη κάνουν ποδήλατο ακόμα και με -30.

Μαζί με το περπάτημα είναι υγειινό, καθαρό για το περιβάλλον και πολιτισμένο. Οι Έλληνες πρέπει σιγά σιγα να το βάλουν στη ζωή τους αν θέλουν να σταματίσουν κάποτε να ζούν μέσα στο καυσαέριο και τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα.

Αν ο δήμος Αθηναίων προοθούσε την ενοικίαση ποδηλάτων σε σταθμούς μετρό και parking, δημιουργόντας φυσικά και τις κατάλληλες πρυποθέσεις για ποδήλατο στο κέντρο (ποδηλατόδρομους και πεζοδρομίσεις) θα άλλαζε πολύ την εικόνα της πόλης.
Back to top
View user's profile Send private message
assotos yios
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 30 Mar 2004
Posts: 955
Location: not aswtosgios blogspot :-)

PostPosted: Thu Oct 15, 2009 5:31 pm    Post subject: Reply with quote

Oι δικες μου επιφυλαξεις οφειλονται στην αντιληψη μου οτι γυρω μας καλλιεργουνται 2 τασεις γυρω απο το θεμα.Η πρωτη ειναι "το ποδηλατο ως ιδεολογικο συμβολο",η δευτερη " το ποδηλατο ως μοδα ".Θα μας οδηγησουν και οι δυο σε αχρηστους ποδηλατοδρομους στο κεντρο και copy paste παρισινα συστηματα.Ο δημος Αθηναιων καλο ειναι να αγνοησει εντελως την υποθεση ποδηλατο,εχει πολυ σοβαροτερα προβληματα να αντιμετωπισει. Αντιθετα οι δημοι των προαστιων θα ηταν χρησιμο να δημιουργησουν συνθηκες που θα ευνουσαν τη τοπικη χρηση ποδηλατου και σε συνδυασμο με το μετρο/τραμ.Επιτελους ας προσαρμοσουμε τα πραγματα στις δικες μας ιδιαιτεροτητες.
Back to top
View user's profile Send private message
gmmour
Junior Member
Junior Member


Joined: 10 Jul 2004
Posts: 103

PostPosted: Fri Oct 16, 2009 1:04 am    Post subject: Reply with quote

Εγώ που μένω 20 λεπτά από το Σύνταγμα με τα πόδια δηλαδή δεν έχω δικαίωμα να κατέβω κέντρο με το ποδήλατο; Εδώ υπάρχουν σκέψεις να κλείσει τελείως το κέντρο για τα αυτοκίνητα, και συμφωνώ απόλυτα!

Π.χ. αν κλείσει και η Αθηνάς, θα ήταν έξυπνο ο δήμος Αθηναίων να βάλει ενοικιαζόμενα ποδήλατα στους σταθμούς μετρό του κέντρου!
Back to top
View user's profile Send private message
vag3721
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 2392
Location: Naousa/Athens

PostPosted: Fri Oct 16, 2009 11:43 pm    Post subject: Reply with quote

Γνωρίζει κανείς τι πρόκειτε να ανοίξει δίπλα στο ΙΚΕΑ στον Κιφησό?
Κατασκευάζεται εδω και καιρό,και μοιάζει με εμπορικό κέντρο.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Sat Oct 17, 2009 1:44 am    Post subject: Reply with quote

κάποι διάβασα ότι θα ανοιξει LEROY MERLIN
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 35, 36, 37  Next
Page 19 of 37

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr