stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Αεροδρόμια & Αερομεταφορές
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 40, 41, 42 ... 47, 48, 49  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2296
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Sun Jul 12, 2009 7:12 pm    Post subject: Reply with quote

Χρήσιμη, αν και αναμενόμενη, πληροφορία για όσους έχουν κάρτα frequent flyer ICARUS των ΟΑ: http://oainfo.olympicairlines.com/gr/ica_program_gr.htm
Κρίμα που το χάνουμε πάντως. Ήταν ίσως το FFP με τους πλέον ευνοϊκούς όρους (αναλογία miles to earn / spend, απεριόριστη διάρκεια μιλίων κλπ), με μόνο, αν και σημαντικό, μειονέκτημα την έλλειψη συνεργασιών.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Wed Aug 05, 2009 9:57 am    Post subject: Reply with quote

http://www.capital.gr/Articles.asp?id=789224
Δημοσίευμα από τον capital.gr
Αντιγράφω ορισμένα αποσπάσματα.

Σε "αμυντική θέση" το αεροδρόμιο "Ελ. Βενιζέλος"

Quote:
Μείωση 6% στους επιβάτες, 18% στα εμπορεύματα
Μείωση της επιβατικής κίνησης κατά τουλάχιστον 500-600 χιλιάδες αναμένει εφέτος ο ΔΑΑ. Η μείωση της επιβατικής κίνησης, για δεύτερη συνεχή χρονιά, αποδίδεται στη μείωση της κίνησης εξωτερικού, η οποία στο πρώτο πεντάμηνο έφτασε σε «επίπεδα ρεκόρ» (9,3%).
.........
Όσον αφορά τις επενδύσεις που πραγματοποιεί το αεροδρόμιο, το μεγαλύτερο βάρος δίδεται στο έργο βελτίωσης του δορυφορικού αεροσταθμού, το οποίο αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός του 2009, αν και φαίνεται ότι «παγώνει» η κατασκευή της πεζογέφυρας μεταξύ του κεντρικού αεροσταθμού με το δορυφορικό.


Με αυτά τα νούμερα δε το βλέπω σύντομα το terminal 2, στην απέναντι πλευρά του parking.
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Wed Aug 05, 2009 2:59 pm    Post subject: Reply with quote

Εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω γιατί δεν έχουν φτιάξει ένα πολυόροφο πάρκινγκ τόσα χρόνια σε τμήμα του long term.
Back to top
View user's profile Send private message
rush
Junior Member
Junior Member


Joined: 23 Jul 2009
Posts: 72

PostPosted: Wed Aug 05, 2009 4:19 pm    Post subject: Reply with quote

Οταν αρχισουν τα διπλοπαρκαρισματα στην Αττικη οδο, τοτε θα αρχισουν να σκεφτονται για την κατασκευη παρκινγκ.
Back to top
View user's profile Send private message
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Wed Aug 05, 2009 5:40 pm    Post subject: Reply with quote

ούτε το κλειστό parking δεν θα φτιάξουν? λέγανε θα το σκεπάζανε μέχρι το 2009-10 λόγο κάποιας δικαστής διαμάχης(?).....



άσχετο αλλα ιδέα μου είναι η τα αγάλματα έξω από το αεροδρόμιο έχουν μετακινηθεί όπου νάναϊ...? εδώ και καιρό δε κοιτάνε πια όλα bros την ίδια κατεύθυνση...σαν να τα έσπρωξαν άσχετοι... Confused Confused
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Wed Aug 05, 2009 8:19 pm    Post subject: Reply with quote

Μπορεί να φανώ χαζός , αλλά που έχει αγάλματα στο Ελ Βενιζέλος.
Δεν τα έχω προσέξει ποτέ Exclamation Exclamation Exclamation Confused
Back to top
View user's profile Send private message
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Wed Aug 05, 2009 8:39 pm    Post subject: Reply with quote

λογικό...γιατί είναι μινιατούρες Rolling Eyes !

πέρα από τι πλακα θα βρείς κάποια γλυπτά διπλα στης εισόδους όταν πας προς αφίξεις, και μερικά (η ελιές) κάτω.
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Fri Aug 07, 2009 9:10 pm    Post subject: Reply with quote

prevezanos wrote:
που έχει αγάλματα στο Ελ Βενιζέλος.


Πριν από περίπου 10 σελίδες, στο παρόν topic, είχα αναρτήσει κάποιες φωτογραφίες από το αεροδρόμιο Mr. Green . Νομίζω ότι δύο από τις τρεις τελευταίες απεικονίζουν το ζητούμενο ...

Μπορείς να μεταβείς εκεί που εννοώ πατώντας Arrow ΕΔΩ
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Sat Aug 08, 2009 10:33 am    Post subject: Reply with quote

Παιδιά ευχαριστώ. Πραγματικά έχω εντυπωσιαστεί, απο το γεγονός ότι πάω αεροδρόμιο περίπου 20 φορές το χρόνο και δεν τα έχω δει ποτέ.

Ίσως γιατί πάω πάντα καθυστερημένος... Very Happy

Losada πριν 10 σελίδες δεν είχα ακόμη ανακαλύψει τα stadia... Wink Thanx
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Wed Aug 12, 2009 11:02 am    Post subject: Reply with quote

http://www.capital.gr/Articles.asp?id=793385

Σε "κενό αέρος" η αεροπορική Hellenic Imperial Airways

δείτε τον σύνδεσμο στον Capital για μια αεροπορική εταιρία στην Ελλάδα η οποία είναι ελάχιστα γνωστή. Και αυτή ταλαιωρείται (δίκαια ή άδικα δε γνωρίζω) από την Ελληνική γραφειοκρατία και από το de facto μονοπώλιο της Ολυμπικαής στη Τεχνική Εξυπηρέτηση. Ευτυχώς η Ολυμπιακή είναι πλεον παρελθόν.
Εχω δει τα αεροπλάνα τους στο ΑΙΑ αλλά δε γνώριζα τίποτα γι αυτούς.
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Wed Aug 12, 2009 7:04 pm    Post subject: Reply with quote

Είχα ψάξει λίγο στο internet για αυτή την εταιρεία -φαντασμα από περιέργεια πριν κανά 4 μηνο όταν είδα αραγμένα στο ΑΙΑ τα τεράστια (αλλά και αρκετά παλία) Βoeing 747-200 με τα χρωματά της.

Αυτά που είχα βρει σε διάφορα "αεροπορικά" forum (π.χ. airliners.gr) δεν ήταν και ιδιαίτερα καλά για αυτή. Η όλη ιστορία μύριζε πολύ λαμογιά. Αυτός ο Ιορδανός επενδυτής είχε εμπλακεί στον παρελθόν με περίεργες αεροπορικές εταιρείες με έδρα την Κύπρο που μπήκαν στην μαύρη λίστα της Ε.Ε. Αν θυμάμαι καλά ακόμα και τα αεροπλάνα που είναι αραγμένα στο ΑΙΑ ήρθαν στην Ελλάδα στα όρια της νομιμότητας (από κάπου στην αφρική μέσω Κύπρου με κάτι περίεργες διαδικασίες). Η εταιρεία είναι μετονομασία της Air Universal που έφαγε πόρτα από την Υ.Π.Α. της Κύπρου. Σε εμάς η Υ.Π.Α. αρχικά έδωσε άδεια, μετά την πήρε πίσω για διάφορες παρατυπίες, κάποτε την ξαναεδωσε. Η τεχνική βάση της Ο.Α. δεν αναλάμβανε τη βαριά συντήρηση για παρατυπίες στα χαρτιά και κάποιες οφειλές από συμπληρωματικές εργασίες στο παρελθόν. Χαμός... (Απλώς να αναφέρω ότι η τεχνική βάση της Ο.Α. δεν χρησιμοποιείται αποκλειστικά από την Ολυμπιακή αλλά από πολλές εταιρείες).

Ακόμα και για ξεπλυμα μίλαγαν καθώς το κόστος στάθμευσης 4 τεράστιων boeing στο πανάκριβο ΑΙΑ είναι τεράστιο και πληροφο΄ριες έλεγαν ότι πληρώνοταν κανονικότατα...

Τον τελευταίο καιρό κάτι κινείται με την εταιρεία να κάνει πτήσεις charter αλλά και προγραμματισμένα δρομολόγια προς birmingham , jedah , casablanca... με αεροπλάνα 450 θέσεων Shocked
Back to top
View user's profile Send private message
agriniotis
New Member
New Member


Joined: 11 Dec 2008
Posts: 53

PostPosted: Fri Aug 14, 2009 2:44 pm    Post subject: Reply with quote

Ευχάριστα τα πράγματα για το νέο αεροδρόμιο Ηρακλείου.

Δείτε και τον σύνδεσμο:

http://www.express.gr/news/ellada/200716oz_20090814200716.php3
Back to top
View user's profile Send private message
Draminos
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Jan 2008
Posts: 115
Location: Cologne - Asprovalta

PostPosted: Mon Aug 17, 2009 2:37 am    Post subject: Reply with quote

Ανακαίνισης στον Αερολιμένα τις πανέμορφης Αλεξανδρούπολης, στην Φωτογραφία φαίνουνται στην κεντρική είσοδος η εργασίες. Η Αλλαγές φαίνονται στην δεξιά πλευρά του κτιρίου που είναι κιόλας έναντι τις αριστερής ανακαινισμένη.

http://de.fotoalbum.eu/Draminos/a327193/00000001
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Wed Aug 19, 2009 2:21 am    Post subject: Reply with quote

Μεγάλη μάχη προβλέπεται να γίνεται για τις 24 άγονες γραμμές της χώρας, ο διαγωνισμός για τις οποίες τρέχει αυτή την περίοδο από την ΥΠΑ. Μέχρι σήμερα την πίτα των επιδοτήσεων την απολάμβανε αποκλειστικά η Ολυμπιακή (όχι εξαιτίας μονοπωλίου αλλά επειδή δεν ενδιαφερόταν άλλη εταιρεία λόγω μειωμένου στόλου). Φέτος (και τα επόμενα 4 χρόνια) όμως πολύ έντονο ενδιαφέρον δείχνει και η Aegean ακόμα και η Athens Airways για κάποιες γραμμές. Ούτε η Olympic Air της ΜΙG όμως θα καταθέσει εύκολα τα όπλα καθώς μιλάμε για σίγουρα λεφτά στα ταμεία της εταιρείας.
Το συνολικό κόστος των επιδοτήσεων ανέρχεται στα 35 εκατ. ευρώ, με σημαντικό ποσοστό χρηματοδότησης από την Ε.Ε.

Πηγή: Ελευθεροτυπία

Επίσης τρέχουν και οι διαγωνσιμοί για την επίγεια εξυπηρέτηση σε όλα τα περιφερειακά αεροδρόμια (με ιδιαίτερο ενδιαφέρον στα χρυσοφόρα....)
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Sun Aug 23, 2009 1:04 am    Post subject: Reply with quote

και επείδή κάποια πράγματα δεν τα πολυκαταλαβαίνω, μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει το νόημα επιδότησης των δρομολογίων:
Αθήνα προς:
Μήλο Νάξο Πάρο

Τη στιγμή που έχουν πολύ συχνή σύνδεση ακτοπλοικά μέσα σε 5 ώρες

Για Σκιάθο, Σκύρο δεν έχω άποψη, αν και μου φαίνονται και αυτά μια από τα ίδια...
Back to top
View user's profile Send private message
balantis7
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Jul 2007
Posts: 76
Location: Sparti - Chania

PostPosted: Sat Aug 29, 2009 10:57 am    Post subject: Reply with quote

Αναβαθμίζονται τα Αεροδρόμια – Σπάρτης ,Κομοτηνής , Μάλεμε και Μαριτσά Ρόδου

Την κατασκευή "Αεροδρομίων Γενικής Αεροπορίας - Αεραθλητικών Κέντρων" σε περιοχές που διαθέτουν ήδη τις απαιτούμενες προϋποθέσεις, θα ανακοινώσει από την Κομοτηνή ο Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Ευριπίδης Στυλιανίδης, ο οποίος θα επισκεφθεί προς το σκοπό αυτό το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο της Θράκης, το...

Σάββατο, 29 Αυγούστου και ώρα 11.00.
Πρόκειται για μια σημαντική πρωτοβουλία του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών, με την οποία αναβαθμίζονται υφιστάμενες εγκαταστάσεις παλαιών αεροδρομίων (στην Κομοτηνή, στο Μάλεμε της Κρήτης, στη Σπάρτη, στα Μαριτσά Ρόδου) . Στους χώρους αυτούς θα κατασκευαστούν σύγχρονα Αεροδρόμια Γενικής Αεροπορίας-Αεραθλητικά Κέντρα, με στόχο την τουριστική και εμπορική τόνωση των περιοχών αυτών, καθώς επίσης και την ανάπτυξη των αεραθλητικών δραστηριοτήτων.
Όσον αφορά τα έργα που θα κατασκευαστούν σε έκταση 99.04 στρεμμάτων που παραχωρεί το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, στην περιοχή Μεσούνη-Κάμπος του Δήμου Αιγείρου Ν. Ροδόπης, περιοχή στην οποία δραστηριοποιείται σήμερα η Αερολέσχη Κομοτηνής, προβλέπεται:
-Η ανακατασκευή και επέκταση του ανενεργού στρατιωτικού διαδρόμου που παραχωρεί το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, μήκους 1.100 και πλάτους 30 μέτρων, με δάπεδο στάθμευσης αεροσκαφών,
-Η κατασκευή κτηρίου αεροσταθμού επιφανείας 380 τ.μ με τις απαραίτητες εγκαταστάσεις λειτουργίας και ασφαλείας (αίθουσα αναμονής επιβατών, γραφεία ΥΠΑ- ΕΛ.ΑΣ- Τελωνείου, εκθεσιακό χώρο, Σταθμό Πυροσβεστικής, υπόστεγο στέγασης αεροσκαφών κα) και
- Έργα λειτουργίας Αεραθλητικού Κέντρου, με στόχο την ανάπτυξη του αεραθλητισμού ( ανεμοπορία, αερομοντελισμό κα) αλλά και του τουρισμού στην ευρύτερη περιοχή.
Το συνολικό κόστος των έργων θα ανέλθει σε 6 εκατ. ευρώ, η δημοπράτηση τους μέχρι το τέλος του 2009 και η ολοκλήρωσή τους σε ορίζοντα διετίας.
Το Αεροδρόμιο-Αεραθλητικό Κέντρο Κομοτηνής, πρόκειται για την πρώτη από τις τέσσερις πρωτοβουλίες που θα προωθούνται προς υλοποίηση από το Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών.


http://troktiko.blogspot.com/2009/08/blog-post_727.html
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Greekbiz
Junior Member
Junior Member


Joined: 16 Apr 2004
Posts: 149
Location: Turin, Italy

PostPosted: Sat Aug 29, 2009 2:33 pm    Post subject: Reply with quote

Πολλά λενε και λιγα κανουν φιλε Βαλάντη. Για την αναβαθμιση και την εκμετάλευση του αεροδρομίου Σπαρτης το είχα διαβασει προ κάτι μηνών σε τοπική εφημερίδα, αλλα δεν με ειχε πείσει ιδιαίτερα.

Quote:
Το συνολικό κόστος των έργων θα ανέλθει σε 6 εκατ. ευρώ, η δημοπράτηση τους μέχρι το τέλος του 2009 και η ολοκλήρωσή τους σε ορίζοντα διετίας.


Αυτο φυσικά δεν ισχύει και για τα υπόλοιπα αεροδρομια, δηλαδη ξεκιναμε με αυτο στην Κομοτηνή το ολοκληρωνουμε σε 2/3 χρονια και μετά πιάνουμε ένα αλλο...Δηλαδή για να καταλάβω τα υπόλοιπα αεροδρόμια θα φτιαχτουν στη επομενη 10ετία;;; Και κάτι ακόμα, θυμάμαι απο το άρθρο που είχα διαβάσει για το αεροδρόμιο της Σπάρτης, ο νομάρχης είχε αναφέρει ότι δεν θα εχει χαρακτήρα εμπορικο όπως αναφέρει το άρθρο, και ότι μελλοντικά θα κατασκεύαζαν ενα δευτερο για να καλύψουν τις εμπορικές αναγκές, σε καλύτερο χωρο που έγινε μελετη απο την ΥΠΑ. Αν και μεταξύ μας δεν πρόκειται να γίνει ποτέ κάτι τέτοιο, το πολυ να φτιάξουν το δρόμο απο τον Ταυγετο για να εξυπηρετουν και την λακωνια απο το αεροδρομιο της Καλαματας.
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Sat Aug 29, 2009 4:38 pm    Post subject: Reply with quote

Άλλο ένα ρουσφετάκι του ΥΜΕ Στυλιανίδη στην εκλογική του περιφέρεια. Τα έργα αυτά θα γίνουν μόνο στην Κομοτηνή, τα υπόλοιπα αεροδρόμια τα έβαλαν στην ανακοίνωση για να μην υπάρχουν αντιδράσεις.

Πάντως αλήθεια τι το χρειάζεται η Κομοτηνή το πολιτικό αεροδρόμιο??? Σε απόσταση 30' - 45' με την Εγνατία υπάρχουν 2 αεροδρόμια της Καβάλας και της Αλεξανδρούπολης.
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Sat Aug 29, 2009 5:08 pm    Post subject: Reply with quote

ariskop με πρόλαβες...

Λακωνία αεροδρόμιο!!! τη στιγμή που σε δύο χρόνια θα ναι έτοιμος ο δρόμοσ και σε 2.5 ώρες θα σαι Αθήνα. Εκτός και αν σκοπεύουμε να βάλουμε απευθείας πτήσεις με εξωτερικό. Ευτυχώς αυτό δεν πρόκειται ποτέ να γίνει γιατί θα ταν πεταμένα λεφτά.

Γιατί αφού δαπανήσουμε λεφτά για να φτιάξουμε αεροδρόμια που δεν χρειάζονται μετά μπαίνουν οι πιέσεις από τους κομματάρχες να μπουν και πτήσεις μόνιμες. Και να οι επιδοτήσεις κλπ κλπ. Το ίδιο έλεγα πριν για Πάρο Νάξο (3 ποστ πιο πάνω)

Σε γενικές γραμμές για αποστάσεις μικρότερες των 1000 χλμ δεν θα έπρεπε να υπάρχει αεροπλάνο, εκτός και αν συντρέχουν ειδικοί λόγοι.

Και όπου υπάρχει αεροδρόμιο πρέπει να έχει υπερτοπικό χαρακτήρα αλλιώς θα έχει μια πτήση στις τρεις ημέρες. 2ο Αεροδρόμιο στη Ρόδο Rolling Eyes Exclamation
Back to top
View user's profile Send private message
Greekbiz
Junior Member
Junior Member


Joined: 16 Apr 2004
Posts: 149
Location: Turin, Italy

PostPosted: Sat Aug 29, 2009 6:03 pm    Post subject: Reply with quote

prevezanos όταν λες
Quote:
Σε γενικές γραμμές για αποστάσεις μικρότερες των 1000 χλμ δεν θα έπρεπε να υπάρχει αεροπλάνο, εκτός και αν συντρέχουν ειδικοί λόγοι.

για τι τυπου αεροδρόμιο μιλας; Στο άκτιο το θεωρεις δηλαδή λάθος και περιτό; Δεν σας βοήθησε καθόλου; Των Ιωαννινων σε τι απόσταση βρίσκεται; Ποιες περιοχες εξυπηρετεί; Στην περιφέρεια πελοπόννησου υπαρχει μονο αυτο της Καλαμάτας ως πολιτικο, και κάτι πάει να γίνει και σε αυτό της Ανδραβίδας (σελίδα 11). Οπότε γιατί να μην υπάρχει αεροδρόμιο γενικής χρησης και στην Λακωνία; Δεν ζητήσαμε και Βενιζέλο, αλλά να εκμεταλευτούμε και να επιδιορθώσουμε το υπάρχων.
Κατα την γνωμη μου αυτο που γίνεται δεν είναι πεταμένα λεφτά και η εκμετάλευση και αναβάθμιση εγκαταλελημενων αερολιμένων είναι καλη πρωτοβουλία.
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Sat Aug 29, 2009 6:39 pm    Post subject: Reply with quote

Θα σου απαντούσα με μια ερώτηση.

Πως κρίνεις το αίτημα για αεροδρόμιο στον Κάμπο της Άρτας, κάτι που έχει ακουστεί ως αίτημα στην περιοχή. (Το έχει υποσχεθεί προεκλογικά και ο καραμανλής το 2004...) Το νέο αεροδρόμιο θα καλύπτει (λένε αυτοί που το ζητάνε) και τη ζήτηση που προκύπτει από τις συχνές ματαιώσεις πτήσεων λόγω καιρού στα Γιάννενα...

Επίσης στην Αιτωλοακαρνανία υπάρχει αντίστοιχο αίτημα για επαναλειτουργία ή μετατροπή του στρατιωτικού αεροδιαδρόμου σε πολιτικό (υπάρχει ήδη αεροδρόμιο στο Μεσολόγγι, δεν νομίζω να λειτουργεί και στρατιωτικές εγκαταστάσεις στα Καλύβια Αγρινίου...). Θεωρείς ότι εκμεταλεύεσαι υπάρχουσες εγκαταστάσεις με τον τρόπο αυτό, ή ότι πετάς χρήματα?

Arrow Edit http://www.epoxi.gr/News08/news81110.2.htm
http://www.epoxi.gr/News08/news81218.1.htm


Last edited by prevezanos on Sat Aug 29, 2009 10:10 pm; edited 3 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
RASPUTIN
New Member
New Member


Joined: 08 Jul 2009
Posts: 16
Location: POLITEIA-RHODES-

PostPosted: Sat Aug 29, 2009 9:28 pm    Post subject: Reply with quote

To αεροδρόμιο στη Λακωνία είναι παντελώς άχρηστο. Τι κίνηση μπορεί να έχε? Τα ίδια πάνω κάτω ισχύουν και για το Άκτιο το οποίο οφείλει την ύπαρξη του στο ΝΑΤΟ και την ΠΑ. Τώρα το σώζει η Λευκάδα με τα charter τους καλοκαιρινούς μήνες. Για αξιόλογη εσωτερική κίνηση ούτε λόγος. Τώρα με την κατασκευή της Ιονίας και του Αμβρακία-Ακτιου πρέπει να καταργηθεί το εσωτερικό δρομολόγιο ή να περιοριστεί ακόμα περισσότερο. Τα λεφτά της επιδότησης ας επενδυθούν σε άλλες υποδομές της περιοχής. Για το Αγρίνιο μόνο αστείο ακούγεται να αποκτήσει πολιτικό αεροδρόμιο.

Σχετικά με τις επιδοτήσεις στα νησιά Πάρος-Νάξος κλπ το χειμώνα δεν υπάρχει μόνιμη συγκοινωνία λόγω καιρού αλλά και οι προσεγγίσεις πλοίων αραιώνουν δραματικά. Μόνος τρόπος επικοινωνίας που μένει είναι το αεροπλάνο. Σε σχέση με το Ακτιο που επιδοτείται και αυτό τα αεροδρόμια των νησιών έχουν σημαντικά μεγαλύτερη κίνηση.

Το αεροδρόμιο στην Αρτα σαν τοποθεσία είναι καλύτερη γιατί δε το πιάνει ο καιρός όπως το Πύρρος και σαν τοποθεσία εξυπηρετεί καλύτερα τους νομούς της περιοχής. Σιγά μην αφήσουν οι γιαννιώτες όμως. Εδώ πάνε να καπελώσουν την Ηγουμενίτσα και το λιμάνι της.

Το θέμα με την αεροπορική σύνδεση είναι ότι τα συμφέροντα της ναυτιλίας δεν άφησαν να περπατήσει το σχέδιο με τα υδροπλανα τα οποία θα εξυπηρετούσαν καλύτερα και οικονομικότερα τα νησιά.
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Sat Aug 29, 2009 9:43 pm    Post subject: Reply with quote

Νομιζω οτι εδω η συμβολη του Corfu θα ηταν ιδιαιτερα χρησιμη καθως εχει μεγαλη εμπειρια απο μικρα αεροδρομια που χρησιμοποιουνται ευρεως απο αερολεσχες.
Στην Πραμαντα Ιωαννινων(Τζουμερκα) μου ειχαν δειξει μικρο αεροδιαδρομο που χρησιμοποιειτο στην κατοχη. Δεν λεμε στον Στυλιανιδη να μας το φτιαξει? Κι αν αρνηθει να του πουμε οτι η περιοχη με αεροδρομιο, θα γινει το ελληνικο Κουρσεβελ και θα τσιμπησει καθως ειναι πολυ της χλιδης.
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Sat Aug 29, 2009 9:45 pm    Post subject: Reply with quote

Για να δώσω λίγο τροφή ακόμη στη συζήτηση δείτε το παρακάτω link

http://www.airliners.gr/el/airports/index.php

RASPUTIN wrote:
Σε σχέση με το Ακτιο που επιδοτείται και αυτό τα αεροδρόμια των νησιών έχουν σημαντικά μεγαλύτερη κίνηση

Που βρήκες ότι το Άκτιο επιδοτείται? Στη γραμμή προς Αθήνα? Δε νομίζω. Οι γραμμές που επιδοτούνται είναι προς Σητεία και προς Ρόδο... Το Άκτιο - Αθήνα είναι μη άγονη, εκτός και αν κάνω λάθος, οπότε περιμένω διάψευση.


pindos10 wrote:
Στην Πραμαντα Ιωαννινων(Τζουμερκα) μου ειχαν δειξει μικρο αεροδιαδρομο που χρησιμοποιειτο στην κατοχη. Δεν λεμε στον Στυλιανιδη να μας το φτιαξει?

Very Happy Very Happy To 1994 περίπου στη σύνοδο των υπουργών Γεωργίας (νομίζω) που είχε γίνει στα Γιάννενα, πέταξαν οι υπουργοί με ελικόπτερο και προσγειώθηκαν σε λιβαδική έκταση απέναντι από το Συρράκο. Νομίζω και ο χώρος εκείνος πρέπει να αξιοποιηθεί και να γίνει το ελικοδρόμιο του αεροδιαδρόμου που αναφέρει ο pindos. Και για Πύργο ελέγχου θα βάλουμε το καταφύγιο στη Στρογγούλα!!! Idea Rolling Eyes Rolling Eyes Razz
Back to top
View user's profile Send private message
balantis7
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Jul 2007
Posts: 76
Location: Sparti - Chania

PostPosted: Sun Aug 30, 2009 10:51 am    Post subject: Reply with quote

Αυτό που είχατε διαβάσει για το αεροδρόμιο της Σπάρτης παλαιότερα, αναφερόταν στην κατασκευή νέου αεροδρομίου για πολιτική χρήση. Το σχέδιο ναυάγησε γιατί ο χώρος που είχε διατεθεί για την κατασκευή ήταν ακατάλληλος καθώς περνούσε αεροδιάδρομος από πάνω και δεν έγινε δεκτό το αίτημα από την υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας παρόλες τις πιέσεις των τοπικών παραγόντων κυρίως της ΝΔ.
Το άρθρο που δημοσίευσα μιλάει για ανακατασκευή του υπάρχοντος αεροδρομίου. Ως τώρα το αεροδρόμιο χρησιμοποιείτε από την αερολέσχη και από ένα κλιμάκιο της πολεμικής αεροπορίας, για δύο πυροσβεστικά αεροπλάνα PZT που έρχονται τους καλοκαιρινούς μήνες. Δεν νομίζω πως είναι λάθος να γίνει μια αναπαλαίωση των παλιών αυτών αεροδρομίων. Ναι είναι κοντά με το αεροδρόμιο της Αθήνας, αλλά για να δουλευτεί σωστά ο τουρισμός πρέπει να έχεις ένα μικρό αεροδρόμιο κοντά ώστε να μπορεί να δεχτεί έστω μερικά τσαρτερ. Μετράει πολύ. Δεν μιλάω για τακτικές πτήσεις. Το βλέπω το θέμα με τα τσαρτερ εδώ στα Χανιά. Οι περισσότεροι τουρίστες φτάνουν κατευθείαν εδώ με τσαρτερ, χωρίς ενδιάμεση στάση στην Αθήνα.

Και τέλος να πω πως αυτό που κατασκευάζουν στην Λακωνία ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 40, 41, 42 ... 47, 48, 49  Next
Page 41 of 49

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr