View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2296 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Sun Jul 12, 2009 7:12 pm Post subject: |
|
|
Χρήσιμη, αν και αναμενόμενη, πληροφορία για όσους έχουν κάρτα frequent flyer ICARUS των ΟΑ: http://oainfo.olympicairlines.com/gr/ica_program_gr.htm
Κρίμα που το χάνουμε πάντως. Ήταν ίσως το FFP με τους πλέον ευνοϊκούς όρους (αναλογία miles to earn / spend, απεριόριστη διάρκεια μιλίων κλπ), με μόνο, αν και σημαντικό, μειονέκτημα την έλλειψη συνεργασιών. |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Wed Aug 05, 2009 9:57 am Post subject: |
|
|
http://www.capital.gr/Articles.asp?id=789224
Δημοσίευμα από τον capital.gr
Αντιγράφω ορισμένα αποσπάσματα.
Σε "αμυντική θέση" το αεροδρόμιο "Ελ. Βενιζέλος"
Quote: | Μείωση 6% στους επιβάτες, 18% στα εμπορεύματα
Μείωση της επιβατικής κίνησης κατά τουλάχιστον 500-600 χιλιάδες αναμένει εφέτος ο ΔΑΑ. Η μείωση της επιβατικής κίνησης, για δεύτερη συνεχή χρονιά, αποδίδεται στη μείωση της κίνησης εξωτερικού, η οποία στο πρώτο πεντάμηνο έφτασε σε «επίπεδα ρεκόρ» (9,3%).
.........
Όσον αφορά τις επενδύσεις που πραγματοποιεί το αεροδρόμιο, το μεγαλύτερο βάρος δίδεται στο έργο βελτίωσης του δορυφορικού αεροσταθμού, το οποίο αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός του 2009, αν και φαίνεται ότι «παγώνει» η κατασκευή της πεζογέφυρας μεταξύ του κεντρικού αεροσταθμού με το δορυφορικό.
|
Με αυτά τα νούμερα δε το βλέπω σύντομα το terminal 2, στην απέναντι πλευρά του parking. |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Wed Aug 05, 2009 2:59 pm Post subject: |
|
|
Εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω γιατί δεν έχουν φτιάξει ένα πολυόροφο πάρκινγκ τόσα χρόνια σε τμήμα του long term. |
|
Back to top |
|
|
rush Junior Member
Joined: 23 Jul 2009 Posts: 72
|
Posted: Wed Aug 05, 2009 4:19 pm Post subject: |
|
|
Οταν αρχισουν τα διπλοπαρκαρισματα στην Αττικη οδο, τοτε θα αρχισουν να σκεφτονται για την κατασκευη παρκινγκ. |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Wed Aug 05, 2009 5:40 pm Post subject: |
|
|
ούτε το κλειστό parking δεν θα φτιάξουν? λέγανε θα το σκεπάζανε μέχρι το 2009-10 λόγο κάποιας δικαστής διαμάχης(?).....
άσχετο αλλα ιδέα μου είναι η τα αγάλματα έξω από το αεροδρόμιο έχουν μετακινηθεί όπου νάναϊ...? εδώ και καιρό δε κοιτάνε πια όλα bros την ίδια κατεύθυνση...σαν να τα έσπρωξαν άσχετοι... |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Wed Aug 05, 2009 8:19 pm Post subject: |
|
|
Μπορεί να φανώ χαζός , αλλά που έχει αγάλματα στο Ελ Βενιζέλος.
Δεν τα έχω προσέξει ποτέ |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Wed Aug 05, 2009 8:39 pm Post subject: |
|
|
λογικό...γιατί είναι μινιατούρες !
πέρα από τι πλακα θα βρείς κάποια γλυπτά διπλα στης εισόδους όταν πας προς αφίξεις, και μερικά (η ελιές) κάτω. |
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Fri Aug 07, 2009 9:10 pm Post subject: |
|
|
prevezanos wrote: | που έχει αγάλματα στο Ελ Βενιζέλος. |
Πριν από περίπου 10 σελίδες, στο παρόν topic, είχα αναρτήσει κάποιες φωτογραφίες από το αεροδρόμιο . Νομίζω ότι δύο από τις τρεις τελευταίες απεικονίζουν το ζητούμενο ...
Μπορείς να μεταβείς εκεί που εννοώ πατώντας ΕΔΩ |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Sat Aug 08, 2009 10:33 am Post subject: |
|
|
Παιδιά ευχαριστώ. Πραγματικά έχω εντυπωσιαστεί, απο το γεγονός ότι πάω αεροδρόμιο περίπου 20 φορές το χρόνο και δεν τα έχω δει ποτέ.
Ίσως γιατί πάω πάντα καθυστερημένος...
Losada πριν 10 σελίδες δεν είχα ακόμη ανακαλύψει τα stadia... Thanx |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Wed Aug 12, 2009 11:02 am Post subject: |
|
|
http://www.capital.gr/Articles.asp?id=793385
Σε "κενό αέρος" η αεροπορική Hellenic Imperial Airways
δείτε τον σύνδεσμο στον Capital για μια αεροπορική εταιρία στην Ελλάδα η οποία είναι ελάχιστα γνωστή. Και αυτή ταλαιωρείται (δίκαια ή άδικα δε γνωρίζω) από την Ελληνική γραφειοκρατία και από το de facto μονοπώλιο της Ολυμπικαής στη Τεχνική Εξυπηρέτηση. Ευτυχώς η Ολυμπιακή είναι πλεον παρελθόν.
Εχω δει τα αεροπλάνα τους στο ΑΙΑ αλλά δε γνώριζα τίποτα γι αυτούς. |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Wed Aug 12, 2009 7:04 pm Post subject: |
|
|
Είχα ψάξει λίγο στο internet για αυτή την εταιρεία -φαντασμα από περιέργεια πριν κανά 4 μηνο όταν είδα αραγμένα στο ΑΙΑ τα τεράστια (αλλά και αρκετά παλία) Βoeing 747-200 με τα χρωματά της.
Αυτά που είχα βρει σε διάφορα "αεροπορικά" forum (π.χ. airliners.gr) δεν ήταν και ιδιαίτερα καλά για αυτή. Η όλη ιστορία μύριζε πολύ λαμογιά. Αυτός ο Ιορδανός επενδυτής είχε εμπλακεί στον παρελθόν με περίεργες αεροπορικές εταιρείες με έδρα την Κύπρο που μπήκαν στην μαύρη λίστα της Ε.Ε. Αν θυμάμαι καλά ακόμα και τα αεροπλάνα που είναι αραγμένα στο ΑΙΑ ήρθαν στην Ελλάδα στα όρια της νομιμότητας (από κάπου στην αφρική μέσω Κύπρου με κάτι περίεργες διαδικασίες). Η εταιρεία είναι μετονομασία της Air Universal που έφαγε πόρτα από την Υ.Π.Α. της Κύπρου. Σε εμάς η Υ.Π.Α. αρχικά έδωσε άδεια, μετά την πήρε πίσω για διάφορες παρατυπίες, κάποτε την ξαναεδωσε. Η τεχνική βάση της Ο.Α. δεν αναλάμβανε τη βαριά συντήρηση για παρατυπίες στα χαρτιά και κάποιες οφειλές από συμπληρωματικές εργασίες στο παρελθόν. Χαμός... (Απλώς να αναφέρω ότι η τεχνική βάση της Ο.Α. δεν χρησιμοποιείται αποκλειστικά από την Ολυμπιακή αλλά από πολλές εταιρείες).
Ακόμα και για ξεπλυμα μίλαγαν καθώς το κόστος στάθμευσης 4 τεράστιων boeing στο πανάκριβο ΑΙΑ είναι τεράστιο και πληροφο΄ριες έλεγαν ότι πληρώνοταν κανονικότατα...
Τον τελευταίο καιρό κάτι κινείται με την εταιρεία να κάνει πτήσεις charter αλλά και προγραμματισμένα δρομολόγια προς birmingham , jedah , casablanca... με αεροπλάνα 450 θέσεων |
|
Back to top |
|
|
agriniotis New Member
Joined: 11 Dec 2008 Posts: 53
|
|
Back to top |
|
|
Draminos Junior Member
Joined: 17 Jan 2008 Posts: 115 Location: Cologne - Asprovalta
|
Posted: Mon Aug 17, 2009 2:37 am Post subject: |
|
|
Ανακαίνισης στον Αερολιμένα τις πανέμορφης Αλεξανδρούπολης, στην Φωτογραφία φαίνουνται στην κεντρική είσοδος η εργασίες. Η Αλλαγές φαίνονται στην δεξιά πλευρά του κτιρίου που είναι κιόλας έναντι τις αριστερής ανακαινισμένη.
http://de.fotoalbum.eu/Draminos/a327193/00000001 |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Wed Aug 19, 2009 2:21 am Post subject: |
|
|
Μεγάλη μάχη προβλέπεται να γίνεται για τις 24 άγονες γραμμές της χώρας, ο διαγωνισμός για τις οποίες τρέχει αυτή την περίοδο από την ΥΠΑ. Μέχρι σήμερα την πίτα των επιδοτήσεων την απολάμβανε αποκλειστικά η Ολυμπιακή (όχι εξαιτίας μονοπωλίου αλλά επειδή δεν ενδιαφερόταν άλλη εταιρεία λόγω μειωμένου στόλου). Φέτος (και τα επόμενα 4 χρόνια) όμως πολύ έντονο ενδιαφέρον δείχνει και η Aegean ακόμα και η Athens Airways για κάποιες γραμμές. Ούτε η Olympic Air της ΜΙG όμως θα καταθέσει εύκολα τα όπλα καθώς μιλάμε για σίγουρα λεφτά στα ταμεία της εταιρείας.
Το συνολικό κόστος των επιδοτήσεων ανέρχεται στα 35 εκατ. ευρώ, με σημαντικό ποσοστό χρηματοδότησης από την Ε.Ε.
Πηγή: Ελευθεροτυπία
Επίσης τρέχουν και οι διαγωνσιμοί για την επίγεια εξυπηρέτηση σε όλα τα περιφερειακά αεροδρόμια (με ιδιαίτερο ενδιαφέρον στα χρυσοφόρα....) |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Sun Aug 23, 2009 1:04 am Post subject: |
|
|
και επείδή κάποια πράγματα δεν τα πολυκαταλαβαίνω, μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει το νόημα επιδότησης των δρομολογίων:
Αθήνα προς:
Μήλο Νάξο Πάρο
Τη στιγμή που έχουν πολύ συχνή σύνδεση ακτοπλοικά μέσα σε 5 ώρες
Για Σκιάθο, Σκύρο δεν έχω άποψη, αν και μου φαίνονται και αυτά μια από τα ίδια... |
|
Back to top |
|
|
balantis7 Junior Member
Joined: 06 Jul 2007 Posts: 76 Location: Sparti - Chania
|
Posted: Sat Aug 29, 2009 10:57 am Post subject: |
|
|
Αναβαθμίζονται τα Αεροδρόμια – Σπάρτης ,Κομοτηνής , Μάλεμε και Μαριτσά Ρόδου
Την κατασκευή "Αεροδρομίων Γενικής Αεροπορίας - Αεραθλητικών Κέντρων" σε περιοχές που διαθέτουν ήδη τις απαιτούμενες προϋποθέσεις, θα ανακοινώσει από την Κομοτηνή ο Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Ευριπίδης Στυλιανίδης, ο οποίος θα επισκεφθεί προς το σκοπό αυτό το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο της Θράκης, το...
Σάββατο, 29 Αυγούστου και ώρα 11.00.
Πρόκειται για μια σημαντική πρωτοβουλία του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών, με την οποία αναβαθμίζονται υφιστάμενες εγκαταστάσεις παλαιών αεροδρομίων (στην Κομοτηνή, στο Μάλεμε της Κρήτης, στη Σπάρτη, στα Μαριτσά Ρόδου) . Στους χώρους αυτούς θα κατασκευαστούν σύγχρονα Αεροδρόμια Γενικής Αεροπορίας-Αεραθλητικά Κέντρα, με στόχο την τουριστική και εμπορική τόνωση των περιοχών αυτών, καθώς επίσης και την ανάπτυξη των αεραθλητικών δραστηριοτήτων.
Όσον αφορά τα έργα που θα κατασκευαστούν σε έκταση 99.04 στρεμμάτων που παραχωρεί το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, στην περιοχή Μεσούνη-Κάμπος του Δήμου Αιγείρου Ν. Ροδόπης, περιοχή στην οποία δραστηριοποιείται σήμερα η Αερολέσχη Κομοτηνής, προβλέπεται:
-Η ανακατασκευή και επέκταση του ανενεργού στρατιωτικού διαδρόμου που παραχωρεί το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, μήκους 1.100 και πλάτους 30 μέτρων, με δάπεδο στάθμευσης αεροσκαφών,
-Η κατασκευή κτηρίου αεροσταθμού επιφανείας 380 τ.μ με τις απαραίτητες εγκαταστάσεις λειτουργίας και ασφαλείας (αίθουσα αναμονής επιβατών, γραφεία ΥΠΑ- ΕΛ.ΑΣ- Τελωνείου, εκθεσιακό χώρο, Σταθμό Πυροσβεστικής, υπόστεγο στέγασης αεροσκαφών κα) και
- Έργα λειτουργίας Αεραθλητικού Κέντρου, με στόχο την ανάπτυξη του αεραθλητισμού ( ανεμοπορία, αερομοντελισμό κα) αλλά και του τουρισμού στην ευρύτερη περιοχή.
Το συνολικό κόστος των έργων θα ανέλθει σε 6 εκατ. ευρώ, η δημοπράτηση τους μέχρι το τέλος του 2009 και η ολοκλήρωσή τους σε ορίζοντα διετίας.
Το Αεροδρόμιο-Αεραθλητικό Κέντρο Κομοτηνής, πρόκειται για την πρώτη από τις τέσσερις πρωτοβουλίες που θα προωθούνται προς υλοποίηση από το Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών.
http://troktiko.blogspot.com/2009/08/blog-post_727.html |
|
Back to top |
|
|
Greekbiz Junior Member
Joined: 16 Apr 2004 Posts: 149 Location: Turin, Italy
|
Posted: Sat Aug 29, 2009 2:33 pm Post subject: |
|
|
Πολλά λενε και λιγα κανουν φιλε Βαλάντη. Για την αναβαθμιση και την εκμετάλευση του αεροδρομίου Σπαρτης το είχα διαβασει προ κάτι μηνών σε τοπική εφημερίδα, αλλα δεν με ειχε πείσει ιδιαίτερα.
Quote: | Το συνολικό κόστος των έργων θα ανέλθει σε 6 εκατ. ευρώ, η δημοπράτηση τους μέχρι το τέλος του 2009 και η ολοκλήρωσή τους σε ορίζοντα διετίας. |
Αυτο φυσικά δεν ισχύει και για τα υπόλοιπα αεροδρομια, δηλαδη ξεκιναμε με αυτο στην Κομοτηνή το ολοκληρωνουμε σε 2/3 χρονια και μετά πιάνουμε ένα αλλο...Δηλαδή για να καταλάβω τα υπόλοιπα αεροδρόμια θα φτιαχτουν στη επομενη 10ετία;;; Και κάτι ακόμα, θυμάμαι απο το άρθρο που είχα διαβάσει για το αεροδρόμιο της Σπάρτης, ο νομάρχης είχε αναφέρει ότι δεν θα εχει χαρακτήρα εμπορικο όπως αναφέρει το άρθρο, και ότι μελλοντικά θα κατασκεύαζαν ενα δευτερο για να καλύψουν τις εμπορικές αναγκές, σε καλύτερο χωρο που έγινε μελετη απο την ΥΠΑ. Αν και μεταξύ μας δεν πρόκειται να γίνει ποτέ κάτι τέτοιο, το πολυ να φτιάξουν το δρόμο απο τον Ταυγετο για να εξυπηρετουν και την λακωνια απο το αεροδρομιο της Καλαματας. |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Sat Aug 29, 2009 4:38 pm Post subject: |
|
|
Άλλο ένα ρουσφετάκι του ΥΜΕ Στυλιανίδη στην εκλογική του περιφέρεια. Τα έργα αυτά θα γίνουν μόνο στην Κομοτηνή, τα υπόλοιπα αεροδρόμια τα έβαλαν στην ανακοίνωση για να μην υπάρχουν αντιδράσεις.
Πάντως αλήθεια τι το χρειάζεται η Κομοτηνή το πολιτικό αεροδρόμιο??? Σε απόσταση 30' - 45' με την Εγνατία υπάρχουν 2 αεροδρόμια της Καβάλας και της Αλεξανδρούπολης. |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Sat Aug 29, 2009 5:08 pm Post subject: |
|
|
ariskop με πρόλαβες...
Λακωνία αεροδρόμιο!!! τη στιγμή που σε δύο χρόνια θα ναι έτοιμος ο δρόμοσ και σε 2.5 ώρες θα σαι Αθήνα. Εκτός και αν σκοπεύουμε να βάλουμε απευθείας πτήσεις με εξωτερικό. Ευτυχώς αυτό δεν πρόκειται ποτέ να γίνει γιατί θα ταν πεταμένα λεφτά.
Γιατί αφού δαπανήσουμε λεφτά για να φτιάξουμε αεροδρόμια που δεν χρειάζονται μετά μπαίνουν οι πιέσεις από τους κομματάρχες να μπουν και πτήσεις μόνιμες. Και να οι επιδοτήσεις κλπ κλπ. Το ίδιο έλεγα πριν για Πάρο Νάξο (3 ποστ πιο πάνω)
Σε γενικές γραμμές για αποστάσεις μικρότερες των 1000 χλμ δεν θα έπρεπε να υπάρχει αεροπλάνο, εκτός και αν συντρέχουν ειδικοί λόγοι.
Και όπου υπάρχει αεροδρόμιο πρέπει να έχει υπερτοπικό χαρακτήρα αλλιώς θα έχει μια πτήση στις τρεις ημέρες. 2ο Αεροδρόμιο στη Ρόδο |
|
Back to top |
|
|
Greekbiz Junior Member
Joined: 16 Apr 2004 Posts: 149 Location: Turin, Italy
|
Posted: Sat Aug 29, 2009 6:03 pm Post subject: |
|
|
prevezanos όταν λες
Quote: | Σε γενικές γραμμές για αποστάσεις μικρότερες των 1000 χλμ δεν θα έπρεπε να υπάρχει αεροπλάνο, εκτός και αν συντρέχουν ειδικοί λόγοι. |
για τι τυπου αεροδρόμιο μιλας; Στο άκτιο το θεωρεις δηλαδή λάθος και περιτό; Δεν σας βοήθησε καθόλου; Των Ιωαννινων σε τι απόσταση βρίσκεται; Ποιες περιοχες εξυπηρετεί; Στην περιφέρεια πελοπόννησου υπαρχει μονο αυτο της Καλαμάτας ως πολιτικο, και κάτι πάει να γίνει και σε αυτό της Ανδραβίδας (σελίδα 11). Οπότε γιατί να μην υπάρχει αεροδρόμιο γενικής χρησης και στην Λακωνία; Δεν ζητήσαμε και Βενιζέλο, αλλά να εκμεταλευτούμε και να επιδιορθώσουμε το υπάρχων.
Κατα την γνωμη μου αυτο που γίνεται δεν είναι πεταμένα λεφτά και η εκμετάλευση και αναβάθμιση εγκαταλελημενων αερολιμένων είναι καλη πρωτοβουλία. |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Sat Aug 29, 2009 6:39 pm Post subject: |
|
|
Θα σου απαντούσα με μια ερώτηση.
Πως κρίνεις το αίτημα για αεροδρόμιο στον Κάμπο της Άρτας, κάτι που έχει ακουστεί ως αίτημα στην περιοχή. (Το έχει υποσχεθεί προεκλογικά και ο καραμανλής το 2004...) Το νέο αεροδρόμιο θα καλύπτει (λένε αυτοί που το ζητάνε) και τη ζήτηση που προκύπτει από τις συχνές ματαιώσεις πτήσεων λόγω καιρού στα Γιάννενα...
Επίσης στην Αιτωλοακαρνανία υπάρχει αντίστοιχο αίτημα για επαναλειτουργία ή μετατροπή του στρατιωτικού αεροδιαδρόμου σε πολιτικό (υπάρχει ήδη αεροδρόμιο στο Μεσολόγγι, δεν νομίζω να λειτουργεί και στρατιωτικές εγκαταστάσεις στα Καλύβια Αγρινίου...). Θεωρείς ότι εκμεταλεύεσαι υπάρχουσες εγκαταστάσεις με τον τρόπο αυτό, ή ότι πετάς χρήματα?
Edit http://www.epoxi.gr/News08/news81110.2.htm
http://www.epoxi.gr/News08/news81218.1.htm
Last edited by prevezanos on Sat Aug 29, 2009 10:10 pm; edited 3 times in total |
|
Back to top |
|
|
RASPUTIN New Member
Joined: 08 Jul 2009 Posts: 16 Location: POLITEIA-RHODES-
|
Posted: Sat Aug 29, 2009 9:28 pm Post subject: |
|
|
To αεροδρόμιο στη Λακωνία είναι παντελώς άχρηστο. Τι κίνηση μπορεί να έχε? Τα ίδια πάνω κάτω ισχύουν και για το Άκτιο το οποίο οφείλει την ύπαρξη του στο ΝΑΤΟ και την ΠΑ. Τώρα το σώζει η Λευκάδα με τα charter τους καλοκαιρινούς μήνες. Για αξιόλογη εσωτερική κίνηση ούτε λόγος. Τώρα με την κατασκευή της Ιονίας και του Αμβρακία-Ακτιου πρέπει να καταργηθεί το εσωτερικό δρομολόγιο ή να περιοριστεί ακόμα περισσότερο. Τα λεφτά της επιδότησης ας επενδυθούν σε άλλες υποδομές της περιοχής. Για το Αγρίνιο μόνο αστείο ακούγεται να αποκτήσει πολιτικό αεροδρόμιο.
Σχετικά με τις επιδοτήσεις στα νησιά Πάρος-Νάξος κλπ το χειμώνα δεν υπάρχει μόνιμη συγκοινωνία λόγω καιρού αλλά και οι προσεγγίσεις πλοίων αραιώνουν δραματικά. Μόνος τρόπος επικοινωνίας που μένει είναι το αεροπλάνο. Σε σχέση με το Ακτιο που επιδοτείται και αυτό τα αεροδρόμια των νησιών έχουν σημαντικά μεγαλύτερη κίνηση.
Το αεροδρόμιο στην Αρτα σαν τοποθεσία είναι καλύτερη γιατί δε το πιάνει ο καιρός όπως το Πύρρος και σαν τοποθεσία εξυπηρετεί καλύτερα τους νομούς της περιοχής. Σιγά μην αφήσουν οι γιαννιώτες όμως. Εδώ πάνε να καπελώσουν την Ηγουμενίτσα και το λιμάνι της.
Το θέμα με την αεροπορική σύνδεση είναι ότι τα συμφέροντα της ναυτιλίας δεν άφησαν να περπατήσει το σχέδιο με τα υδροπλανα τα οποία θα εξυπηρετούσαν καλύτερα και οικονομικότερα τα νησιά. |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sat Aug 29, 2009 9:43 pm Post subject: |
|
|
Νομιζω οτι εδω η συμβολη του Corfu θα ηταν ιδιαιτερα χρησιμη καθως εχει μεγαλη εμπειρια απο μικρα αεροδρομια που χρησιμοποιουνται ευρεως απο αερολεσχες.
Στην Πραμαντα Ιωαννινων(Τζουμερκα) μου ειχαν δειξει μικρο αεροδιαδρομο που χρησιμοποιειτο στην κατοχη. Δεν λεμε στον Στυλιανιδη να μας το φτιαξει? Κι αν αρνηθει να του πουμε οτι η περιοχη με αεροδρομιο, θα γινει το ελληνικο Κουρσεβελ και θα τσιμπησει καθως ειναι πολυ της χλιδης. |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Sat Aug 29, 2009 9:45 pm Post subject: |
|
|
Για να δώσω λίγο τροφή ακόμη στη συζήτηση δείτε το παρακάτω link
http://www.airliners.gr/el/airports/index.php
RASPUTIN wrote: | Σε σχέση με το Ακτιο που επιδοτείται και αυτό τα αεροδρόμια των νησιών έχουν σημαντικά μεγαλύτερη κίνηση |
Που βρήκες ότι το Άκτιο επιδοτείται? Στη γραμμή προς Αθήνα? Δε νομίζω. Οι γραμμές που επιδοτούνται είναι προς Σητεία και προς Ρόδο... Το Άκτιο - Αθήνα είναι μη άγονη, εκτός και αν κάνω λάθος, οπότε περιμένω διάψευση.
pindos10 wrote: | Στην Πραμαντα Ιωαννινων(Τζουμερκα) μου ειχαν δειξει μικρο αεροδιαδρομο που χρησιμοποιειτο στην κατοχη. Δεν λεμε στον Στυλιανιδη να μας το φτιαξει? |
To 1994 περίπου στη σύνοδο των υπουργών Γεωργίας (νομίζω) που είχε γίνει στα Γιάννενα, πέταξαν οι υπουργοί με ελικόπτερο και προσγειώθηκαν σε λιβαδική έκταση απέναντι από το Συρράκο. Νομίζω και ο χώρος εκείνος πρέπει να αξιοποιηθεί και να γίνει το ελικοδρόμιο του αεροδιαδρόμου που αναφέρει ο pindos. Και για Πύργο ελέγχου θα βάλουμε το καταφύγιο στη Στρογγούλα!!! |
|
Back to top |
|
|
balantis7 Junior Member
Joined: 06 Jul 2007 Posts: 76 Location: Sparti - Chania
|
Posted: Sun Aug 30, 2009 10:51 am Post subject: |
|
|
Αυτό που είχατε διαβάσει για το αεροδρόμιο της Σπάρτης παλαιότερα, αναφερόταν στην κατασκευή νέου αεροδρομίου για πολιτική χρήση. Το σχέδιο ναυάγησε γιατί ο χώρος που είχε διατεθεί για την κατασκευή ήταν ακατάλληλος καθώς περνούσε αεροδιάδρομος από πάνω και δεν έγινε δεκτό το αίτημα από την υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας παρόλες τις πιέσεις των τοπικών παραγόντων κυρίως της ΝΔ.
Το άρθρο που δημοσίευσα μιλάει για ανακατασκευή του υπάρχοντος αεροδρομίου. Ως τώρα το αεροδρόμιο χρησιμοποιείτε από την αερολέσχη και από ένα κλιμάκιο της πολεμικής αεροπορίας, για δύο πυροσβεστικά αεροπλάνα PZT που έρχονται τους καλοκαιρινούς μήνες. Δεν νομίζω πως είναι λάθος να γίνει μια αναπαλαίωση των παλιών αυτών αεροδρομίων. Ναι είναι κοντά με το αεροδρόμιο της Αθήνας, αλλά για να δουλευτεί σωστά ο τουρισμός πρέπει να έχεις ένα μικρό αεροδρόμιο κοντά ώστε να μπορεί να δεχτεί έστω μερικά τσαρτερ. Μετράει πολύ. Δεν μιλάω για τακτικές πτήσεις. Το βλέπω το θέμα με τα τσαρτερ εδώ στα Χανιά. Οι περισσότεροι τουρίστες φτάνουν κατευθείαν εδώ με τσαρτερ, χωρίς ενδιάμεση στάση στην Αθήνα.
Και τέλος να πω πως αυτό που κατασκευάζουν στην Λακωνία ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ. |
|
Back to top |
|
|
|