|
stadia.gr/forum Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
takista Visitor
Joined: 26 Oct 2006 Posts: 8 Location: Ιωάννινα
|
Posted: Tue Jan 20, 2009 2:14 am Post subject: |
|
|
Μεσημέρι Δευτέρας αμέσως μετά την σήραγγα του Δρίσκου με κατεύθυνση τα Ιωάννινα.
http://www.enp.gr/component/option,com_seyret/Itemid,84/task,videodirectlink/id,3564/
Δυστυχως με τα καινούργια εργα δεν αποκτούμε και .....αυτοδίκαια την οδική ασφάλεια.
Απ' οτι μου έλεγε ενας τροχονόμος το αυτοκίνητο πήγαινε με περισσότερα από 200 χιλ.
Να μας φυλάει μόνο ο Θεός άραγε...........; |
|
Back to top |
|
|
kostis Junior Member
Joined: 14 Nov 2008 Posts: 92
|
Posted: Tue Jan 20, 2009 9:33 am Post subject: |
|
|
τι να πει κανείς?
διαβάζω από την μία ότι άλλο ένα παλικάρι έχασε τη ζωή του την ώρα της σκληρής δουλειάς στην Εγνατία και από την άλλη ανεγκέφαλοι που νομίζουν ότι είναι σε φόρμουλα 1. Ας μπουν κάμερες να τελειώνουμε.
Αν δεν κάνω λάθος όλα τα τραγικά συμβάντα στην εργολαβία της ΑΤΤΙΚΑΤ έγιναν. Ίσως και Η ΕΓΝΑΤΙΑ πρέπει να τους τιμήσει κάπως σε κάποιο εμφανές σημείο του δρόμου.
Αχιλλέα πλέον το "δικό σου" κομμάτι είναι σε προτεραιότητα. Μήπως μπορείς να μας κάνεις μια πλήρη ενημέρωση για όλα τα σημεία όπως έκανες πριν κανένα δίμηνο?
Εγώ ότι πληροφορίες μάζεψα είναι οι εξής: παράδοση Τύριας τον Ιούνιο, επόμενος διαγωνισμός ΣΕΑ στο Ελευθεροχώρι σύντομα και επιβολή διοδίων τον Σεπτέμβριο-Οκτώβριο |
|
Back to top |
|
|
JIMMARAS Junior Member
Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
|
Back to top |
|
|
Draminos Junior Member
Joined: 17 Jan 2008 Posts: 115 Location: Cologne - Asprovalta
|
Posted: Tue Jan 20, 2009 3:36 pm Post subject: |
|
|
Για σου μεγάλε Jimarra, πολύ ωραία, χαίρομαι, το καλοκαίρι, αν έχω υγεία, να κάνω την διαδρομή.
Όταν αγοράσαμε το 1984 το παραθεριστικό στην ασπροβάλτα είχε μόλις κατασκευαστή η νέα παραλιακή οδός και ήταν αρκετή για τα τότε δεδομένα, με την πάροδο τον χρόνον αυξήθηκε πολύ η κυκλοφορία και ο δρόμος ήτανε φορτωμένος,
μετά από 25 χρονια μας παρουσιάζεις έναν δρόμο σύγχρονο και "ευβαδιστο".
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ, τώρα θα πηγαίνω ποιο ταχτικά και ποιο άνετα στον θείο μου στην καβαλα.
Ευχάριστο επίσης την Ευρωπαϊκή Ένωση τους Κυριους Μητσοτάκη, Σημίτη και Καραμανλή. |
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Tue Jan 20, 2009 4:36 pm Post subject: |
|
|
τη περπάτησα την μεσόγεια σήμερα!
παρατηρησεις:[list=]
το έργο δεν είναι 100% τελειωμενο.
παραπλευρο οδικό δίκτυο κατασκευάζεται τώρα με δεκαδες φορτηγα και λοιπά μηχανηματα.
περίφραξη επίσης δεν είναι ολοκληρωμένη. Εθεάθη σκύλος-μελλοντικο θύμα της ασφάλτου.
Η ασφαλτος σε μεγαλο τμήμα της οδού έχει περίεργη όψη. Σαν να φτιάχτηκε με ανώμαλες καιρικες συνθήκες ή φθορα?
Στο σημειο όπου είναι-ήταν σχεδον κοινό με την Π.Ε. η κατασκευη είναι για το Π.ε.ο. (Αυτα παθαινει κανεις όταν βιαζεται).
Ανετα αναπτύσονται μεγάλες ταχύτητες αλλά στα άκρα προς μεσόγεια και προς αγιο Ανδρέα υπάρχουν αποτομες υψομετρικες διαφορες μετα στροφων. Ανεκτά θα έλεγα αλλά η πρότερες μεγάλες ευθείες δεν προδιαθέτουν για κατι τέτοιο.[/list] |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 768
|
|
Back to top |
|
|
Squirrel Junior Member
Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Tue Jan 20, 2009 7:26 pm Post subject: |
|
|
Από την επίσκεψη (;) του βουλευτή Γ.Μαγκριώτη της αξιωμ. αντιπολίτευσης σε έργα σε Θεσσαλονίκη-Σέρρες, προκύπτουν κάποιες προσωπικές εκτιμήσεις, οι οποίες δεν μπορεί να είναι όλες αβάσιμες σχετικά με το κάθετο άξονα Λαχανάς-Προμαχώνας και προτείνεται επαναχάραξη του έργου στις κλειστές στροφές και στα σημεία των κακοτεχνιών (;) από την Άσσηρο μέχρι το Στρυμωνικό, φαινόμενα που δεν παρατηρούνται στο τμήμα από την Άσσηρο μέχρι των Λαχανά που κατασκευάστηκε από ξένη εταιρία. Οι τοπικοί παράγοντες θα προβούν σε ενέργειες που έχουν ως σκοπό την κατασκευή του κάθετου άξονα Προμαχώνας-Σέρρες-Δράμα-Καβάλα(Ε61) που έχει καταργηθεί από τον προγραμματισμό της Εγνατίας Οδού.
Όσον αφορά τις παραδόσεις των 100 χλμ. Εγνατίας τον χρόνο επί Πασόκ που επικαλείται ο Βουλευτής το αφήνω ασχολίαστο. Προβλέπει παράδοση του κάθετου άξονα Θεσσαλονίκη-Προμαχώνας το 2010 (αν λάβουμε υπόψη τις απαρραίτητες διορθώσεις στο τμήμα Λαχανάς-Στρυμωνικό).
Αποτελούν υποκειμενικές εκτιμήσεις αλλά δεν παύουν να αποτελούν τουλάχιστον μέρος της αλήθειας.
Περισσότερα 20.01.09 http://www.myserres.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=23713 |
|
Back to top |
|
|
vag3721 Stadium Expert
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Tue Jan 20, 2009 7:35 pm Post subject: |
|
|
Το Σέρρες-Δράμα-Καβάλα δεν είναι κάθετος,αλλά παράλληλος της Εγνατίας,πιστεύω πάντως ότι θα είναι πολύ χρήσιμος δρόμος.
Τώρα που τα ξανασκέφτομαι με λίγη φανατασία αυτός ο παράλληλος ,γίνεται 3 κάθετοι:Δράμα-Καβάλα , Δράμα-Δραβήσκος-Στρυμόνας και Σέρρες-Δραβήσκος-Στρυμόνας.
Και άλλη μια τέτοια περίπτωση υπάρχει,ενός καθετοπαράλληλου άξονα.
Θεσ/νίκη-Γιαννιτσά-Έδεσσα-Φλώρινα. |
|
Back to top |
|
|
chrisskg New Member
Joined: 22 Oct 2008 Posts: 40
|
Posted: Tue Jan 20, 2009 10:27 pm Post subject: |
|
|
"Χαίρομαι" αν μπορεί κάποιος να χρησιμοποιεί αυτή την έκφραση, για το ότι μας απασχολούν και τα εργατικά ατυχήματα στην Εγνατία. Αποδεικνύει την υπευθυνότητα και την ευαισθησία του φόρουμ αυτού συνολικά.
Από προχθές που μας μετέφερε τη θλιβερή είδηση ο Αχιλλέας προσπάθησα να βρω στοιχεία αλλά δεν υπάρχει τίποτα συγκεντρωτικό (για αυτό και δεν παραπέμπω στις σκόρπιες πηγές). Το πρόβλημα ξεκινά από το ότι η Επιθεώρηση Εργασίας δε δημοσιοποιεί τα ανάλογα στοιχεία. Φαίνεται πάντως από το 2005 να έγιναν 4-5 θανατηφόρα. Χωρίς να ξέρω τις στατιστικές για ανάλογα έργα, μικρός αριθμός μου φαίνεται, αλλά άντε πες το αυτό στους οικείους των νεκρών. Έκανα την ίδια σκέψη με τον kostis. Εμείς θα αφιερώνουμε πάντα, όταν διασχίζουμε την Πίνδο ιδιαίτερα, μια σκέψη μας σ' όσους με θυσίες βοήθησαν να αλλάξει το πρόσωπο του τόπου μας. Εύχομαι πράγματι και η Εγνατία να βρει τον τρόπο, επίσημα, να τιμήσει τους "αφανείς εργάτες" της.
Για τα τροχαία και ειδικά για το τελευταίο τόσο "ανόητο", τι να προσθέσει κανείς. Νομίζω ότι πρέπει να κάνουμε τη διάκριση μεταξύ του "αισθήματος ασφαλείας" που μας προσφέρουν οι αυτ/δρομοι και της τήρησης των πραγματικών κανόνων ασφάλειας. Ατυχήματα στους αυτ/δρομους φυσικά συμβαίνουν και θα συμβαίνουν. Η οδήγηση εκεί έχει τους δικούς της κανόνες, τα ατυχήματα κάποιες ιδιαίτερες πτυχές, και ελπίζω το κεφάλαιο αυτό να ανοίξει, τόσο στις σχολές οδηγών, όσο και όπου αλλού συζητείται η κυκλοφοριακή αγωγή. |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Tue Jan 20, 2009 11:27 pm Post subject: |
|
|
Έχω την εντύπωση πως για το τελευταίο τροχαίο ατύχημα μετά τη σήραγγα του Δρίσκου ευθύνεται αποκλειστικά η μεγάλη ταχύτητα. Άκουσα πως ο νεαρός πήγαινε περίπου με 200 χιλ./ώρα.
Με αυτήν την ταχύτητα μέσα στη σήραγγα Δρίσκου ο οδηγός είχε τον πλήρη έλεγχο του αυτοκινήτου, βγαίνοντας όμως απ' αυτήν υπάρχει η γέφυρα της Κατούνας στην οποία πρέπει να υπήρχαν πλευρικοί άνεμοι όπου και παρέσυραν το αυτοκίνητο εκτός πορείας. Ειδικά με τέτοια ταχύτητα η όποια διόρθωση στο τιμόνι για επαναφορά, είναι μοιραία.
Όπως φαίνεται και από το βίντεο που είδα το αυτοκίνητο έπεσε και προσέκρουσε στα δεξιά της εισόδου του cut & cover που βρίσκεται αμέσως μετά τη γέφυρα της Κατούνας και διαλύθηκε. Κόπηκε στα δύο.
Συμπέρασμα: Τα όρια ταχυτήτων μέσα στις σήραγγες, τα οποία είναι μειωμένα σε 80, 90, 100 ανάλογα και με το τί υπάρχει μετά την έξοδο, δεν είναι καθόλου τυχαία βαλμένα. Έχει να κάνει ακριβώς με αυτόν το λόγο.
Σε πιθανούς πλευρικούς ριπαίους ανέμους, το όχημα με υψηλή ταχύτητα είναι σχεδόν καταδικασμένο να εκτραπεί από την πορεία του.
Τα όλα πιο πάνω είναι προσωπική μου εκτίμηση και τα θέτω προς συζήτηση για να βγουν θετικά συμπεράσματα και μόνο. |
|
Back to top |
|
|
tolis7 New Member
Joined: 26 Nov 2007 Posts: 66
|
Posted: Wed Jan 21, 2009 2:14 am Post subject: |
|
|
tolis7 wrote: | ρε παιδια ενας βούλευτακος της πλακας του πασοκ που ελεγε οτι θα παραδοθουν τα τμηματα το 2010 που εχει κρυφτει σημερα? χαχαχα
καλα αμα ημουν στη θεση του θα δηλωνα παραιτηση εδω και τωρα!
ειπαμε να γινεται αντιπολιτευση αλλα οχι στηρα! |
Squirrel αυτα ειχα γραψει στις 13 Γεναρη.ξερεις ποιος ηταν ο βουλευτης?
Γ.Μαγκριώτης!!!καλα ακομα λεει μπουρδες?ουτε τα νηπια δεν τον πιστευουν πια! |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Wed Jan 21, 2009 2:33 am Post subject: |
|
|
Όσον αφορά αυτά που αναφέρει ο corfu.
Η άποψή μου (όπως και αρκετών σιδηροδρομόφιλων) είναι ότι ανεξάρτητα των δρόμων που θα κατασκευάσει το κράτος, ο ιδιώτης (ή και οι δύο μαζί), ο Έλλην θα συνεχίσει θα σκοτώνεται σαν το αρνί στην άσφαλτο, απλά λόγω ηλιθιότητας.
Απουσιάζει η οδική παιδεία για να συμπεριφερθεί διαφορετικά.
Αυτά π.χ που αναφέρει ο corfu (ριπαίοι άνεμοι) για τις σήραγγες, ούτε εγώ τα γνώριζα, ούτε πιστεύω να διδάσκονται πουθενά.
Στην Αθήνα κατεβαίνω περιστασιακά (στις διακοπές), και αυτά που έχω δει αρκούν για να σχηματίσω την εντύπωση, ότι το παραμυθάκι ότι σκοτωνόμαστε λόγω "κακών δρόμων" είναι πιά out of date.
Προφανώς δεν είναι ζήτημα κακού οδοστρώματος όταν μεταμεσονύχτια στην παραλιακή κάνουν κόντρες με κάτι καραφτιαγμένα Punto Gti και 106 Rallye ...
Κάποτε δεν είχαμε αυτοκίνητα και δρόμους.
Τώρα το ζήτημα είναι σαφώς παιδείας.
Ίσως πρέπει να το αντιμετωπίσουμε σαν εθνικό θέμα, να το εντάξουμε στα σχολεία, σε συνδυασμό με αυστηρότερες ποινές για όσους συλλαμβάνονται να επιδεικνύουν τέτοια εγκληματική συμπεριφορά στον δρόμο (όταν μάλιστα επαναλαμβάνεται ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΑΦΑΙΡΕΣΗ διπλώματος).
Υ.Γ
Ρίχνω μια (μακάβρια) ιδέα που εφαρμόζεται στις ΗΠΑ.
Όσοι συλλαμβάνονται για ανεύθυνη συμπεριφορά στον δρόμο, προκειμένου να μην φυλακισθούν, να ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΝΤΑΙ να επισκεφθούν κατά τόπους νεκροτομεία, στα οποία να βλέπουν τις συνέπειες ανεύθυνης συμπεριφοράς ...
Κάποιους θα τους συγκλονίσει. |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Wed Jan 21, 2009 4:58 am Post subject: |
|
|
Nozomi wrote: |
Στην Αθήνα κατεβαίνω περιστασιακά (στις διακοπές), και αυτά που έχω δει αρκούν για να σχηματίσω την εντύπωση, ότι το παραμυθάκι ότι σκοτωνόμαστε λόγω "κακών δρόμων" είναι πιά out of date.
Προφανώς δεν είναι ζήτημα κακού οδοστρώματος όταν μεταμεσονύχτια στην παραλιακή κάνουν κόντρες με κάτι καραφτιαγμένα Punto Gti και 106 Rallye ...
Κάποτε δεν είχαμε αυτοκίνητα και δρόμους.
Τώρα το ζήτημα είναι σαφώς παιδείας.
|
Εντάξει να το πούμε για εκατοστή φορά, μην τα ισοπεδώνουμε όλα έτσι, τότε ας φτιάξουμε παντού επαρχιακές οδούς που κοστίζουν πολύ λίγο και ας έχουμε απλά το μυαλό μας. Δεν είναι έτσι, όλα παίζουν ρόλο και οι δρόμοι και οι ταχύτητες και οι συμπεριφορές ΌΛΑ. Σε μεγαλύτερα ή μικρότερα ποσοστά.
Ο Μαγκριώτης φαίνεται είναι ο ενθουσιώδης συνεχιστής του άλλου πώς τον λένε μου διαφεύγει τελείως, πριν από δύο χρόνια που έλεγε συνέχεια μαλακίες, αν τον θυμηθεί κανείς ας το πει. Για τμήμα Λαχανάς-Ριζιανά-Στρυμονικό το τι προδιαγραφές ορίζεται να έχει δε φταίει η εταιρεία που το κατασκευάζει αλλά το ΥΠΕΧΩΔΕ. To τμήμα Λαχανάς-Ριζιανά προβλέπεται να κατασκευαστεί κανονικά με 2+ΛΕΑ όπως και ο υπόλοιπος άξονας. Το τμήμα Ριζιανά-Στρυμονικό που περιλαμβάνεται στην ίδια εργολαβία (την έχει αναλάβει η εταιρεία Κλέαρχος-Ρούτσης, τρέχα γύρευε) απλά θα βελτιωθεί δηλ καινούρια άσφαλτος και διαχωριστικό μεταλλικό στηθαίο κάτι που νομίζω έχει ήδη γίνει.
Μετά για το τμήμα αυτό και για το άλλο Κ.Χριστός-Κ.Άμπελα που κατασκεύασε παλιά το ΥΠΕΧΩΔΕ κι είναι στην ίδια κατάσταση με το Ριζιανά-Στρυμονικό προβλέπεται απ'το ΥΠΕΧΩΔΕ βελτίωση στο επόμενο διάστημα, τώρα έχουν ξεκινήσει οι μελέτες δεν ξέρω κάτι είχα ακούσει τελευταία αλλά δε θυμάμαι. Δηλ τι τρέλα τους έχει πιάσει.
Σχετικά με τις παραδόσεις της εγνατίας αντιγράφω κατευθείαν απ'την παλιά ιστοσελίδα της εγνατίας που τώρα αυτά μέσα δεν αναφέρονται τι και πότε οπότε μπορεί κανείς να κοροιδέψει, αλλά εδώ μέσα στο φόρουμ έχουν αναφερθεί αυτά και θα τα αναφέρω πάλι.
Από ενημέρωση του Ιανουαρίου του 2005. Δυστυχώς δεν ξέρω να το κάνω λινκ και το αντιγράφω όλο.
Από τον Φεβρουάριο του 2000 έως τον Δεκέμβριο του 2004 δόθηκαν στην κυκλοφορία συνολικά 393 χλμ.
Τον Φεβρουάριο του 2000 δόθηκαν σε κυκλοφορία τα πρώτα 51 χλμ. στη Θράκη και 3χλμ. στη Θεσσαλονίκη, τον Ιούλιο 24 χλμ. στην περιοχή Σιάτιστας και Κοζάνης, τον Αύγουστο 14 χλμ. του τμήματος Αγ. Ανδρέας - Αγ. Σύλλας στην Παράκαμψη Καβάλας και τον Οκτώβριο 4 χλμ. της Παράκαμψης Κομοτηνής.
Τον Μάρτιο του 2001 δόθηκαν στην κυκλοφορία 20 χλμ. στην περιοχή Πολυμύλου Κοζάνης και τον Απρίλιο 12 χλμ. της Παράκαμψης Καβάλας, 18χλμ. στην περιοχή Γρεβενών Σιάτιστας και 7χλμ. στην περιοχή Πυλαίας Αρδανίου. Τέλος τον Σεπτέμβριο του 2001 δόθηκαν 9χλμ. στην περιοχή Βέροιας - Κουλούρας.
Εντός του 2002 δόθηκαν στην κυκλοφορία τμήματα συνολικού μήκους 107χλμ. Δόθηκαν τα πρώτα 25χλμ. στην Ήπειρο, 15 χλμ στο τμήμα Προφήτης - Νυμφόπετρα και 67χλμ στη Θράκη.
Εντός του 2003 δόθηκαν στην κυκλοφορία, τμήματα συνολικού μήκους 79 χλμ. από την Παράκαμψη Καβάλας μέχρι την Χρυσούπολη και στα τμήματα Κουλούρα - Κλειδί (26χλμ.), Εξωτερική Περιφερειακή Θεσσαλονίκης Κ2 (Ιωνία) - Κ4 (7χλμ.) και Δερβένι - Ανάληψη (17χλμ.). Εντός του 2004 δόθηκαν στην κυκλοφορία, τμήματα συνολικού μήκους 45 χλμ. Συγκεκριμένα δόθηκαν 10 χλμ στην ΄Ηπειρο από την Ηγουμενίτσα έως το Νεοχώρι, 26 χλμ. στην Δυτική Μακεδονία, το τμήμα Πολύμυλος -Βέροια (διάβαση Καστανιάς) και 9 χλμ. στη Κεντρική Μακεδονία (Εξωτερική Περιφερειακή Θεσσαλονίκης).
Σύνοψη. έτος 2000. 96 χλμ, 2001. 66 χλμ, 2002. 107 χλμ, 2003. 79 χλμ, 2004. 45 χλμ
Και συνεχίζω (μια ώρα έκανα να τα θυμηθώ και να τα υπολογίσω)
2005. 33 χλμ Σήραγγα Δωδώνης 4 χλμ, Περιστέρι-Μέτσοβο 8χλμ, Ασπροβάλτα-Στρυμώνας 21χλμ
2006. 36 χλμ Αγ.Αναστασία-Δωδώνη 8(χλμ), τα πρώτα 21 στη Βόλβη και τα πρώτα 7 στο Μέστη-Μάκρη.
2007. 38 χλμ Γρεβενά-Βενέτικος 13, Κόμβος Πολυμύλου 5, τα υπόλοιπα 11 στη Βόλβη και Χρυσούπολη-Παράδεισος 9.
2008. 35 χλμ Παραμυθιά 9, Ιωάννινα-Μπαλτούμα 19 και τα τελευταία 7 στο Μέστη-Μάκρη.
και 2009. 110χλμ Σ2 3χλμ, γέφυρα Αράχθου 3, Άραχθος-Περιστέρι 10, Μέτσοβο-Παναγιά 15, Παναγιά-Βενέτικος 31, Μεσόγεια χάραξη 42 και Νέστος 7.
Δηλ μέχρι τον Απρίλιο 2004 είχαν ολοκληρωθεί 372 χλμ (συμπερ/μένων και των 24χλμ Κλειδί-Κ1 το παλιό τμήμα με την ΠΑΘΕ) και τα υπόλοιπα 298 χλμ επί Σουφλιά.
απ'το άρθρο
Quote: | Ο κ. πρωθυπουργός παραμονές των εκλογών του 2007, όπως και ο κ. Σουφλιάς δήλωναν, ότι θα τελειώσει πριν από το τέλος του 2008. Ο κ. Σουφλιάς ακόμη και το φθινόπωρο του 2008 δήλωνε, ότι θα ολοκληρώσει την Εγνατία στο τέλος του 2008.
Το 2008 τελείωσε και τώρα δηλώνει πως μερικά τμήματα της Εγνατίας θα δοθούν το καλοκαίρι του 2009. Είναι βέβαιο πως με τους σημερινούς ρυθμούς χρηματοδότησης ούτε το 2010 θα έχει τελειώσει ο βασικός άξονας της Εγνατίας.
|
Μαλακίες.
Quote: | Ειδικότερα, η Εγνατία Οδός ΑΕ και για τα έτη 1997-2003 παρέδιδε 50 χλμ. αυτοκινητοδρόμου στο σύνολο των επτά ετών (μέσος όρος). Εάν ωστόσο λάβουμε υπόψη μας τα έτη 2001, 2002, 2003, όταν πλέον το έργο βρισκόταν σε πλήρη ανάπτυξη υπερνικώντας τις αδράνειες εκκίνησης, οι παραδόσεις ξεπερνούσαν τα 100 χλμ. ανά έτος (μέσος όρος).
Οι αντίστοιχες παραδόσεις της Ν.Δ. δεν ξεπερνούν τα 37 χλμ, όταν αυτές θα έπρεπε να αγγίζουν τα 70 με 100 χλμ., Κατά συνέπεια οι ρυθμοί ολοκλήρωσης του έργου μειώθηκαν δραματικά. Όλες οι παραδόσεις των ετών 2004 και 2005 αφορούσαν σε έργα, τα οποία βρίσκονταν σε εξέλιξη, όταν ανέλαβε η νέα πολιτική ηγεσία. |
Το τι δόθηκε το κάθε έτος αναφέρεται πιο πάνω. Από πού ρε φίλε έπρεπε οι παραδόσεις απ'το 2004 να αγγίζουν τα 70 και 100 χλμ? δηλ μέσα σε 5 χρόνια θα πρεπε για σένα αντί για 300 χλμ να παραδώσουν άλλη μια εγνατία?
Και δηλ τι να δώσουν? Τα τμήματα που δεν είχατε αγγίξει? Απ'το 2007 βλέπετε πρόκειται (σχεδόν) μόνο για καινούρια τμήματα που ξεκίνησαν να κατασκευάζονται μετά το 2004. Αυτά βέβαια τα έχουμε ξαναπεί μη χρονοτριβούμε για να ασχολούμαστε με ότι να ναι.
Ποστάρω κι έναν χάρτη που είχα φτιάξει και ποστάρει στο παρελθόν, ίσα για να δείτε τι παραδόθηκε και πότε, είναι σωστός μόνο μέχρι και το έτος 2005. Δυστυχώς θα σας βγει σε μικρό μέγεθος και δεν θα μπορέσετε να διαβάσετε τα χρονοδιαγράμματα κάτω δεξιά, κάποια στιγμή θα κάνω έναν άλλον που θα ναι κι επίκαιρος.
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/PS_A3_JANUARY_05_BAL1.jpg
Τώρα ο Σουφλιάς μέσ' τα νούμερα χώνει και τους κάθετους άξονες και με το δίκιο του γιατί πρόκειται για πολλά χλμ αυτοκ/μου απ'τα οποία η προηγούμενη ηγεσία δεν πείραξε και πολλά. Δηλ 22 χλμ στον Σιάτιστα-Καστοριά, και κανά 4 στο Θεσ/νίκη-Προμαχώνας και 8 χλμ σε ετοιμότητα προς δημοπράτηση κοντά στον Προμαχώνα. Τα άλλα ήταν σε βαθιές μελέτες. Αλλά αν κάποιος γνωρίζει μερικά πράγματα δεν κοροιδεύεται απ'τα παιχνίδια με τα νούμερα. |
|
Back to top |
|
|
Draminos Junior Member
Joined: 17 Jan 2008 Posts: 115 Location: Cologne - Asprovalta
|
Posted: Wed Jan 21, 2009 6:22 am Post subject: |
|
|
Squirrel wrote: | Από την επίσκεψη ( του βουλευτή Γ.Μαγκριώτη της αξιωμ. αντιπολίτευσης σε έργα σε Θεσσαλονίκη-Σέρρες, προκύπτουν κάποιες προσωπικές εκτιμήσεις, οι οποίες δεν μπορεί να είναι όλες αβάσιμες σχετικά με το κάθετο άξονα Λαχανάς-Προμαχώνας και προτείνεται επαναχάραξη του έργου στις κλειστές στροφές και στα σημεία των κακοτεχνιών ( από την Άσσηρο μέχρι το Στρυμωνικό, φαινόμενα που δεν παρατηρούνται στο τμήμα από την Άσσηρο μέχρι των Λαχανά που κατασκευάστηκε από ξένη εταιρία. Οι τοπικοί παράγοντες θα προβούν σε ενέργειες που έχουν ως σκοπό την κατασκευή του κάθετου άξονα Προμαχώνας-Σέρρες-Δράμα-Καβάλα(Ε61) που έχει καταργηθεί από τον προγραμματισμό της Εγνατίας Οδού.
Όσον αφορά τις παραδόσεις των 100 χλμ. Εγνατίας τον χρόνο επί Πασόκ που επικαλείται ο Βουλευτής το αφήνω ασχολίαστο. Προβλέπει παράδοση του κάθετου άξονα Θεσσαλονίκη-Προμαχώνας το 2010 (αν λάβουμε υπόψη τις απαρραίτητες διορθώσεις στο τμήμα Λαχανάς-Στρυμωνικό).
Αποτελούν υποκειμενικές εκτιμήσεις αλλά δεν παύουν να αποτελούν τουλάχιστον μέρος της αλήθειας.
Περισσότερα 20.01.09 http://www.myserres.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=23713 |
πρώτα θέλω να ευχαριστήσω τον Squirrel για το link, που το ανακάλυψες Holmes?
Το κομμάτι του καθετου άξονα Θεσσαλονίκη-Προμαχώνας μεταξύ Λαχανα και "ριζανα" το παρουσίαζε η Εγνατία A.E. εδώ και χρονια στην ιστοσελίδα τις σαν έτοιμο, οποτε ήτανε αυτονόητο ότι δεν θα γίνουν εκεί κάποιες αλλαγές.
Ο Συντάκτης στο myserres.gr δεν πρέπει να έχει επισκέπτη ποτε την ιστοσελίδα τις εγνατία A.E. αλλιώς θα το ήξερε και δεν θα απορούσε.
Το μονο που άλλαξε σε αυτά τα λεγόμενα 14 km είναι η άσφαλτος, είναι καινούργια, μετά το στρυμονικό ο δρόμος πάλι φεύγει καρφί προς Λευκώνα, δεν καταλαβαίνω τι ζητάνε τώρα?
Να τους ανοίξουνε 10km Τούνελ? η διαδρομή με τον νέο δρόμο και τα 14 km που θεωρούνται έτοιμα μειώνεται κατά μεγάλο ποσοστό.
Περιμένω την στιγμή που θα παραπονεθεί κανεις ότι και με τους νέους δρόμους κάποια διαδρομή διαρκή ακόμα παραπάνω από ότι πιστεύει ότι θα έπρεπε και θα κάνει αίτηση να μεταφέρουν τεκτονικές πλάκες με όλες τις πόλις και τα χωρια ποιο κοντά στην θεσσαλονίκη για να μικραίνει η απόσταση.
παρόλα ταύτα, αυτά τα 14km οδηγούνται άνετα με 80km/h και αρκούν για μια τόσο μικρή απόσταση. Η Ελβετία έχει πολλά τέτοια σημεία που είναι δύσβατα και έχουν όριο 80km/h, επίσης η διαδρομή από Νέα Υόρκη προς Montreal στα Ορεινά σημεία έχει "ενσινεχομενα" χαμηλό Όριο και πολλά αλλα Σημεία, δεν νομίζω ότι πρέπει να τρυπήσουμε όλη την Ελλάδα η να χαράξουμε όλα τα βουνά για να κερδίσουμε 35 δεπτερόλεπτα.
Το άλλο που αναφέρει για τον δρόμο Σέρρες Drama, και βέβαιος απορρίφτηκε εφόσον κυκλοφορούν από Νέα Ζίχνη και μετά προς Drama κάπου 500 αυτοκίνητα ημερησίως σε αυτήν την διαδρομή.
Αλλα και εκεί υπάρχουν αλλαγές , τουλάχιστον προς όφελος τον σερραίων, κατασκευάστηκε ένα κομμάτι από Κρηνίδα για Μπάφρα που καταλήγει στον υπάρχουσα δρόμο κορμίστα Ελευθερούπολη, λείπουν κάπου 5-6 km μεταξύ Μεσσοράχη και Κρηνίδα έτσι η απόσταση για καβαλα μικραίνει αρκετά.
Επίσης αναφέρει στο άθρο ότι η εγνατία απορροφά is βάρος άλλον έργον κονδύλια τις ευρωπαϊκής ένωσις,
δεν αποφασίζει η Ελλάδα που και ποτε θα δόση κονδύλια η Ευρωπαϊκή ένωση, η ευρωπαϊκή ένωση αποφασίζει ποιο έργο δικαιούται κονδύλια και με ποιο ποσοστό. Στις Βρυξέλλες υπάρχει ένα κτίριο με 12 Ορόφους και 3500 προσωπικό το οποιο έλεγχοι καθαρά την υποδομή τις Ευρωπαϊκής ένωσις και αποφασίζει μέσο του κοινουβουλίου που θα πάνε
http://www.eib.org/projects/topics/tens/index.htm?lang=-en
Η αίτησις που έκανε η χωρα μας είναι πολύ περισσότερες από ότι αυτά που δικαιώθηκε να συγχρηματοδοτηθούν.
συγγνώμη για την ορθογραφία |
|
Back to top |
|
|
JIMMARAS Junior Member
Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
Posted: Wed Jan 21, 2009 9:14 am Post subject: |
|
|
corsakias wrote
Quote: | Η ασφαλτος σε μεγαλο τμήμα της οδού έχει περίεργη όψη. Σαν να φτιάχτηκε με ανώμαλες καιρικες συνθήκες ή φθορα? |
οι ανωμαλίες που παρατηρούνται και που είναι μόνο αισθητικές οφείλονται στο γεγονός ότι η άσφαλτος μπήκε πριν έξι μήνες (η ασφαλτόστρωση ξεκίνησε τον Απρίλιο) και προτού μπαζωθεί το jersey και χαλικωθούν και πατηθούν τα πρανή. Αυτά τα χώματα και χαλίκια έπρεπε να απομακρυνθούν εκ των υστέρων. |
|
Back to top |
|
|
kostis Junior Member
Joined: 14 Nov 2008 Posts: 92
|
Posted: Wed Jan 21, 2009 9:49 am Post subject: |
|
|
οι ασχετοι πολιτικάντηδες ένα ρόλο έχουν, να κοροιδεύουν τα πρόβατα ΣΥΓΚΡΙΝΟΝΤΑΣ ΑΝΟΜΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. Και θεωρούσα σοβαρό άνθρωπο τον Μαγκριώτη. Είναι δυνατόν να κάνεις συγκρίσεις με μέσους όρους παραδοσης το έτος? ΔΕν θα σταθώ ότι και αυτά λάθος τα είπε όπως επισημαίνει ο φίλος Engeener.
Αλλά συγκρίνεις την ταχύτητα κατασκευής στον κάμπο της ΚΟζάνης και του Λαγκαδά με τις γεφυροσήραγγες στην Ήπειρο και μάλιστα με χίλια προβλήματα κατολισθήσεων? Ή τον κάμπο της Ασσήρου με τα βουνά των Ριζιανών? Ούτε ξανθιές δεν σκέφτονται τόσο ρηχά.
Και αν οι φίλοι Σερραίοι θεωρούν κακοτεχνίες τις στροφές των Ριζιανών ας ζητήσουν μία σήραγγα 10 ΚΜ όπως επισήμανε και άλλος φίλος.
Μετά θα βγούν και οι φίλτατοι Καβαλιώτες να μιλήσουν για κακοτεχνία στην παράκαμψη Καβάλας οπότε φτιάχνουμε και μια χαραδρογέφυρα 10 ΚΜ.
Τώρα που το σκέφτομαι θέλω και εγώ μια υποθαλάσσια Θεσ/νικη-Αλεξανδρούπολη γιατί με κουράζει ο ήλιος το καλοκαίρι[/b] |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 768
|
Posted: Wed Jan 21, 2009 10:54 am Post subject: |
|
|
Ρε παιδιά ο Μαγκριώτης και κάθε Μαγκριώτης προσπαθεί να κάνει αντιπολίτευση και αντί να πιάσει ένα σοβαρό θέμα στο οποίο μπορεί κάλιστα να κατακρινει την κυβερνηση, ασχολείται με την ολοκλήρωση της Εγνατίας οδού που αν μη τι άλλο κοντεύει να γίνει πραγματικότητα οπότε αυτά που λέει πέφτουν στο κενό και εκθέτουν τον ίδιο. Και για να το εξειδικεύσουμε εάν ήθελε όντως να συνεχισει την κουβεντα για την Εγνατια ας πηγαινε με μηχανικους να κανει μια αυτοψια στη μεσογεια χαραξη. Θα ανακαλυπτεται σειρα προβληματων τα οποια θα μας απασχολησουν τα επομενα χρονια (Η ταχυτατη κατασκευη δεν ειναι παντα και η καλυτερη...). Ας ασχολιοταν με την Ολυμπια Οδο που ακομα κανει μελετες 2 χρονια μετα την κυρωση της συμβασης απο τη βουλη. Ας ασχολιοταν με τον Ε-65 και την Ιονια η ακομα καλυτερα με την υποθαλασσια στη Θεσσαλονικη και την επεκταση του διαδρομου 10-28 στη θαλασσα. Ας ψαξει να δει τι γινεται με τις καθυστερησεις στο μετρο στη Αθηνας. Κοινως το ΥΠΕΧΩΔΕ εχει κανει πολλες παπαριες αλλά τουλαχιστον την Εγνατια θα την ολοκληρωσει το πρώτο τετραμηνο του 2009. |
|
Back to top |
|
|
Kerkyra_thessaloniki Junior Member
Joined: 14 Jan 2008 Posts: 88
|
Posted: Wed Jan 21, 2009 11:28 am Post subject: |
|
|
Χθες έκανα Ηγουμενίτσα-Διόδια μαλγάρων 3:30 ώρες χωρίς να ανέβω πάνω απο 150 χλμ και με μέσο όρο 105 χλμ άνα ώρα, θέλω να πω μόνο ότι το κομμάτι στη σκάλα παραμυθιάς στο κατέβασμα, απο βράδυ που ακόμα δεν έχει φωτισμό δεν είναι για πάνω απο 80 χλμ, έχει εξαιρετικά επικύνδυνες κλίσεις σε μεγάλες ταχύτητες, οπότε προσοχή! |
|
Back to top |
|
|
kostis Junior Member
Joined: 14 Nov 2008 Posts: 92
|
|
Back to top |
|
|
spartakos New Member
Joined: 12 Aug 2004 Posts: 21
|
Posted: Wed Jan 21, 2009 1:01 pm Post subject: |
|
|
Καθόλου άσχημα για τον υπουργό που κατήργησε τον μαθηματικό τύπο για να κατασκευάζονται τα έργα φτηνά. (κάτι συμπληρωματικές εργολαβίες τύπου σκούπα τις παραβλέπουμε!!!!). Οι προηγούμενοι ειχανε κάνει τις φτηνές εργολαβίες (Παράκαμψη Καβάλας, Ασπροβάλτας, Βέροια -Πολύμυλος πολύ ευκολα τμήματα!!!).
Ο κύριος Σουφλιάς τα δύσκολα (Μεσόγεια χάραξη την οποία μάλιστα αναγκάστηκε να την μελετήσει απο την αρχή διότι οι τεμπέληδες που κυβερνούσαν ως το 2004 δεν του είχανε αφήσει καμία μελέτη , Χρυσούπολη -Βανιάνο κλπ κλπ και κάτι άλλα δύσκολα πραγματικά τμήματα στην Ήπειρο στα οποία οι πρώην και πάλι δεν είχανε κάνει τπτ.
Όλα τα δύσκολα σε αυτόν τα αφήσανε οι πονηροί. Ξεκίνησε και τα Τέμπη τα οποία οσονούπω ολοκληρώνονται (υπομονή το 2013 ειναι κοντά) και φυσικά ολοκλήρωσε το Ρίο Αντίριο το οποίο και πάλι οι τεμπέληδες δεν είχαν προλαβει να εγκαινιάσουνε.
Παραγωγικός και στα οράματα ο κ Σουφλιάς τι νέα περιφερειακή Θεσσαλονίκης, καινούρια χάραξη στην παράκαμψη Καβάλας λίγο να σταθεί να ξαποστάσει και εξαγγέλει και μερικούς μελλοντικούς αυτοκινητοδρόμους.
Και οι αφελείς να αναρωτιούνται αφού όλη η Εγνατία απο το 1996 (τότε με τους τεμπέληδες) ως σήμερα κόστισε 8 δις γιατί το χρέος της χώρας αυξήθηκε 80+ δις ΕΥΡΩ. Δεν βαριέσαι και αυτό θα το φορτώσουμε στους τεμπέληδες. |
|
Back to top |
|
|
damianos Full Member
Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Jan 21, 2009 1:24 pm Post subject: |
|
|
Αυτή η επιμονή σου στα όσα "δεν έπραξαν οι τεμπέληδες" εκτός απο την αυταπόδεικτη ειρωνεία, υποκρύπτουν και κομματική εμπάθεια. Εμείς εδώ στο forum όπως έχει πολλές φορές αναφερθεί, δεν είμαστε ούτε κομματικοί εγκάθετοι, ούτε - πολύ περισσότερο - ισοπεδώνουμε το έργο καμμιάς κυβέρνησης. |
|
Back to top |
|
|
kostis Junior Member
Joined: 14 Nov 2008 Posts: 92
|
Posted: Wed Jan 21, 2009 2:03 pm Post subject: |
|
|
spartakos μη πωρώνεσαι έτσι
ο Σουφλιάς έβαλε για σημαία του την εγνατία γιατί είδε ότι μπορεί να την παλέψει και ο Μαγκριώτης την πάτησε την μπανανόφλουδα και προσπαθεί να κατεβάσει την σημαία αντί να κοιτάξει όλα τα άλλα στραβά γύρω του
Όταν έχεις τελική παράδοση το 2004 και παραδίδεις τα μισά δεν δικαιούσαι να μιλάς. Ακόμα και για την μεσόγεια που ειρωνεύεσαι, το 2004 την είχανε για ένταξη στο Δ ΚΠΣ και κατάφεραν να την εντάξουν και να την τελειώσουν σε 3 χρόνια. Αν θέλεις να γρινιάξεις υπάρχουν πολλοί αυτοκινητόδρομοι ακόμα |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Jan 21, 2009 2:12 pm Post subject: |
|
|
Έρχομαι να συμφωνήσω με τους προλαλίσαντες ότι η ουσία είναι να γίνονται έργα ολοκληρωμένα και ασφαλή.
Γιατί και η Βάσω ανακάλυψε την 'λειτουργική Εγνατία' για να καλύψει τρύπες, και ο Σουφλιάς παραδίδει στην κυκλοφορία τμήματα χωρίς να υπάρχουν ολοκληρωμένα μέτρα ασφαλείας.
Επίσης έργα τέτοιου μεγέθους δεν είναι ουτε του ΠΑΣΟΚ ούτε της ΝΔ, γιατί πολύ απλά δεκάρα δεν έβγαλαν απο τις τσέπες τους για να τα φτιάξουν (πιο πίθανόν να έβαλαν) αλλά του Ελληνικού λαού. |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Wed Jan 21, 2009 2:25 pm Post subject: |
|
|
Παιδιά ΕΛΕΟΣ!!!!
Είναι κατάντια να υπερασπιζόμαστε εδω τα κόματα και τους πολιτικούς (ο καθένας την πλευρά του) και εάν κάποιος έδωσε 10 μέτρα δρόμου παραπάνω από τον άλλο. Ελπίζω να μη καταντήσουμε TV παράθυρο.
Τις ίδιες καραμέλες πιπιλούν όλοι ως αντιπολίτευση και τα ίδια λένε όταν γίνουν κυβέρνηση - μόνο από την ανάποδη.
Είναι γελοίο να υπερασπιζόμαστε τους γελοίους. |
|
Back to top |
|
|
tolis7 New Member
Joined: 26 Nov 2007 Posts: 66
|
Posted: Wed Jan 21, 2009 2:36 pm Post subject: |
|
|
vas8 wrote: | Παιδιά ΕΛΕΟΣ!!!!
Είναι κατάντια να υπερασπιζόμαστε εδω τα κόματα και τους πολιτικούς (ο καθένας την πλευρά του) και εάν κάποιος έδωσε 10 μέτρα δρόμου παραπάνω από τον άλλο. Ελπίζω να μη καταντήσουμε TV παράθυρο.
Τις ίδιες καραμέλες πιπιλούν όλοι ως αντιπολίτευση και τα ίδια λένε όταν γίνουν κυβέρνηση - μόνο από την ανάποδη.
Είναι γελοίο να υπερασπιζόμαστε τους γελοίους. |
+1 |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Web hosting by isol.gr
|