stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 420, 421, 422  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Thu Nov 13, 2008 5:32 pm    Post subject: Reply with quote

Αχ!! Ναι!! Γιούπι!! Τι ευτυχία είναι αυτή. Οι μελέτες του Αμβρακικού αυτοκ/μου (του δωσα και όνομα τέλος!) έχουν ήδη τελειώσει, όπως ξέραμε πάνω κάτω και μέσα σε δύο μήνες δημοπρατείται, μακάρι. Η λωρίδα ασφαλείας στο μέσον τί είναι?? Δεν θα έχει νησίδα κανονική? Αν δεν κάνουν θα ναι πολύ γύφτοι. Τι κλειστός αυτοκ/μος θα ναι.

SP73 δεν το είδες πουθενά τον Ιανουάριο αλλά υποννοήθηκε με έξυπνο τρόπο εκτός και ακριβολογούμε πολύ. Για να δούμε.

Quote:
Souflias said:
Προκειμένου να λυθεί αυτό το πρόβλημα έδωσα εντολή να κατασκευαστούν:

Πάρτους τα σώβρακα Σουφλιά!!
Back to top
View user's profile Send private message
iceman_13
New Member
New Member


Joined: 17 Apr 2007
Posts: 32
Location: Ιταλία

PostPosted: Thu Nov 13, 2008 5:52 pm    Post subject: Reply with quote

Επιτέλους, μπας και η Ήπειρός μας βγει απο την απομόνωση.
Είναι κρίμα που ο δρόμος Ηγουμενίτσα-Πρέβεζα-Άκτιο έχει αυτά τα χάλια,και μιλάμε για τουριστικές περιοχές που θα αναβαθμιστούν σημαντικα...
Ελπίζω μέχρι το 2020 να χουμε ευρωπαικού επιπέδου δρόμους...
Άντε και εις ανώτερα...

Η Εγνατία έτοιμη μέχρι τέλος Γενάρη απο Ηγουμενίτσα μέχρι Κήπους;
Shocked
Απίθανο...
Back to top
View user's profile Send private message
tolis7
New Member
New Member


Joined: 26 Nov 2007
Posts: 66

PostPosted: Thu Nov 13, 2008 6:10 pm    Post subject: Reply with quote

με τον Σουφλια τιποτα δεν ειναι απιθανο Cool
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Thu Nov 13, 2008 7:15 pm    Post subject: Reply with quote

Τα αλατουπόστεγα παραπλευρα κόμβων στην Εγνατία απο τι υλικό είναι φτιαγμένα? Μιάζουν για ξύλο, αλλα διστάζω να το πιστέψω λόγω του μεγέθους και του όγκου τους!
Back to top
View user's profile Send private message
Niorantes
New Member
New Member


Joined: 13 Oct 2008
Posts: 25

PostPosted: Thu Nov 13, 2008 9:18 pm    Post subject: Reply with quote

Αντε,να τη χαιρομαστε!Καλοταξιδη για ολους μας!Να πηγαινουμε ανατολικα σαν ανθρωποι εμεις εδω δυτικα.Ετοιμη η Παραμυθια,συνεχιζουμε..

---Τυρια:Προβλεψεις απαισιοδοξες (και το ηθελα πολυ αυτο το τμημα γμτ,συνεχης αυτοκινητοδρομος Ηγουμενιτσας-Μπαλντουμας ακουγεται ονειρο).Στην καλυτερη του χρονου το καλοκαιρι,με πολυ δουλεια.2010 λεω εγω..

---Γεφυρα Αραχθου και προσβασεις:Προβλεψεις απαισιοδοξες.Ισχυει οτι ακριβως και για το παραπανω τμημα,και ακομη χειροτερα.Αν δωθει εως του χρονου,Δεκεμβρη 2009,θα θεωρηθει μεγαλη εκπληξη.

---Αραχθος-Περιστερι (εκτος Τ9 και Τ11).Προβλεψεις αισιοδοξες.Με τους ρυθμους εργασιας αυτη τη στιγμη,δινονται ως το τελος του ετους.Αν οχι,ανοιξη 2009.Ακραια περιπτωση,καλοκαιρι 2009.Δυσκολο πολυ το βλεπω να φτασει ως τοτε.

---Τ9 και Τ11:Κανεις δεν ξερει! Laughing Οχι ιδιαιτερα αισιοδοξο.

---Μετσοβο-Παναγια:Αναμενεται ως το καλοκαιρι του 2009.Ελπιζω οχι αργοτερα.Κρυφη ελπιδα να δωθει νωριτερα,αν και δυσκολευομαι να το πιστεψω.

---Παναγια-Α/Κ Βενετικου:Ακριβως οπως το παραπανω τμημα.

Καπου εδω,στα τελειωματα της Εγνατιας,πρεπει να εχουμε στο μυαλο μας πως η τακτικη παραδωσεων τμηματων,αναγκαστικα αλλαζει.Και μιλαω για το κομματι Μετσοβο-Γρεβενα περισσοτερο.Τα σημεια τομης της Εγνατιας με τη Λειτουργικη εγνατια,ειναι λιγα πλεον.Δε γνωριζω τις προθεσεις τους αλλα νομιζω πως αν εξεραισουμε το Βενετικος-Κηπουρειο τα υπολοιπα τμηματα πρεπει να δωθουν ενιαια και οχι μεμονομενα τμηματα των 5χμ.Αγνωσται αι βουλαι των!
Back to top
View user's profile Send private message
Kerkyra_thessaloniki
Junior Member
Junior Member


Joined: 14 Jan 2008
Posts: 88

PostPosted: Thu Nov 13, 2008 9:22 pm    Post subject: Reply with quote

Βενέτικος-Κηπουρειό αν κρίνω απο τις εικόνες που βλέπουμε θα το έχουμε μέχρι τον Ιανουάριο!
Πάντως η απόσταση Ιωάννινα-Ηγουμενίτσα 25' όπως είναι πλέον(και χωρίς τα Τύρια) ούτε στα πιό τρελλά όνειρα δεν το φανταζόμασταν παλιά!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Squirrel
Junior Member
Junior Member


Joined: 19 Apr 2008
Posts: 197
Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά

PostPosted: Thu Nov 13, 2008 9:31 pm    Post subject: Reply with quote

ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Μάχη με το χρόνο
"....θεωρείται αδύνατο να κερδίσουν τη μάχη με το χρόνο μέχρι τα τέλη του έτους, καθώς ορισμένες εργολαβίες δεν τελειώνουν. Η κατάσταση συγκεκριμένα έχει ως εξής:
- Κόμβος Περιστερίου - κόμβος Αράχθου, μήκους 9 χιλιομέτρων. Εντείνονται οι προσπάθειες να δοθεί πριν από τα Χριστούγεννα.
- Κόμβος Αράχθου - σήραγγα Δρίσκου: Δεν τελειώνει η γέφυρα του Αράχθου, αλλά ο στόχος είναι να παραδοθεί τουλάχιστον ο ένας κλάδος εντός του τρέχοντος έτους.(...)
- Μέτσοβο - Βενέτικος εντός του 2008, με την προϋπόθεση όμως ότι θα “βοηθήσει” ο καιρός. Έτσι τα συνεργεία εντείνουν τις προσπάθειές τους για να ολοκληρώσουν μέχρι την εκπνοή του χρόνου (...)"

ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΚΑΘΕΤΟΥΣ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΔΥΤ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
"....Μέχρι τις 15 Δεκεμβρίου πρόκειται να παραδοθεί το κομμάτι κόμβος Μικροκάστρου - κόμβος Αλιάκμονα, μήκους 13 χιλιομέτρων, του κάθετου άξονα Σιάτιστα - Κρυσταλλοπηγή. Όμως δεν θα παραδοθεί εντός του έτους το τμήμα 12 χιλιομέτρων κόμβος Αλιάκμονα - Βογατσικό. Ο συγκεκριμένος άξονας σταματάει λίγο μετά την Καστοριά και δεν φτάνει μέχρι τα σύνορα, καθώς ακόμη μελετάται, χωρίς να έχει ληφθεί απόφαση αν θα καταλήξει στην Κρυσταλλοπηγή, όπου βρίσκεται το τελωνείο, ή στην Ιεροπηγή, όπου ενδεχομένως να μεταφερθεί το τελωνείο...."
Πηγή Εφηφ. Μακεδονία 13.11.2008: http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=28166

ΚΑΥΣΤΙΚΟΣ Ο ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΚΟΡΔΕΛΑΣ Με 'Φάλκον' για 9 χιλιόμετρα...!
"...Αιφνιδίασε τους πάντες ο Γιώργος Σουφλιάς με την απόφασή του να εγκαινιάσει τελικά το έτοιμο, εδώ και μέρες, τμήμα της Εγνατίας Οδού (...) Για έκτη φορά Η σημερινή «γιορτή κορδέλας» θα είναι η έκτη των τελευταίων ετών σε τμήμα της Εγνατίας που διατρέχει την Ήπειρο. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα νέο… ρεκόρ του αυτοκινητόδρομου, αφού εγκαίνια γίνονται κάθε 11 χιλιόμετρα με βάση τα τμήματα που έχουν εγκαινιαστεί επίσημα...."
Πηγή: http://www.epirotikosagon.gr/service.asp?ArticleId=3023
Back to top
View user's profile Send private message
AXILLEAS81
New Member
New Member


Joined: 10 Oct 2008
Posts: 55
Location: TRIKALA

PostPosted: Thu Nov 13, 2008 9:59 pm    Post subject: Reply with quote

πληροφορία που έμαθα πριν λίγο.Τελείωσε και η σύραγγα της Αγίας τρειαδας απο τον ένα κλάδο και το καλούπι μεταφέρεται στον άλλο κλάδο στη αρκούδα.Τώρα όσο αναφορα τησς ασφαλτοστρώσεις σεν ξεκίνησαν ακόμα γιατι περιμένουν το Finisher τα καλα νέα ειναι όμως οτι σε μήκος 6χλμ ειναι έτοιμος και ο δεξιός κλάδος για ασφαλτόστρωση.Μάλλον όταν έρθει το μηχάνημα θα στρώσουν και τους δυο κλάδους,βέβαια η Γ3 δεν προβλέπεται να τελειώσει πριν την άνοιξη.
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Fri Nov 14, 2008 12:17 am    Post subject: Reply with quote

τι ειναι τοι finisher?
Back to top
View user's profile Send private message
damianos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 222
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Nov 14, 2008 1:31 am    Post subject: Reply with quote

Είναι το μηχάνημα που κάνει τη διάστρωση του ασφαλτικού τάπητα. Παλιά γινόταν με το μηχάνημα που διαμορφώνει το αμμοχάλικο.
Back to top
View user's profile Send private message
SP73
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Oct 2008
Posts: 146
Location: Αθήνα

PostPosted: Fri Nov 14, 2008 3:35 am    Post subject: Reply with quote

Η εκτίμησή μου πάντως είναι ότι:
μπορεί να δώσουν κάποιους μήνες παραπάνω για την παράδοση (πχ Απρίλιος) ή
μπορεί να δώσουν σύντομα τα περισσότερα εκτός από τις τρύπες (Σ2, Άραχθο, Τ9, Τ11) ή
μπορούν να ισχυρίζονται ότι θα τα δώσουν όλα αλλά να τους προλάβουν οι εκλογές.
Επειδή εγώ εκλογές δε βλέπω σύντομα, νομίζω πως το δεύτερο είναι το πιθανότερο σενάριο.

Αν και, ό,τι και να πω εγώ, θα δείξει τελικά...
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Fri Nov 14, 2008 4:23 am    Post subject: Reply with quote

Γιατί άραγε η Αράχθου να τραβήξει άλλον ένα χρόνο? Δε φαίνεται τόσο πίσω, ο δεξιός κλάδος τελειώνει η προβολοδόμηση, δηλ ξεκινάει και στο τελευταίο βάθρο, αλλά όντας έτοιμος αυτός μπορεί ο αριστερός να κατασκευαστεί πολύ πιο γρήγορα, που λίγο πριν τη μέση. Τώρα με την Τ8 πριν τι θα παιχτεί...corfu θα κατασκευαστεί κι αυτή με μεταλλικές δοκούς όπως η Τ-10 στο Περιστέρι?

Η Σ2 εντάξει να το φανταστούμε μπορεί και να πέφτει ακόμα κανείς δεν ξέρει πότε και αν θα είναι έτοιμη. Το Μέτσοβο-Γρεβενά μέχρι τέλος του έτους κάπως αισιόδοξο ακούγεται..Νιοράντες ποιες είναι οι πηγές σου? Αχιλλέα δηλ τώρα κάνουν σκυροδέτηση και στην Αγ. Τριάδος?? Και γιατί η Γ3 δεν μπορεί να ναι έτοιμη το 2008? ο ένας κλάδος είναι έτοιμος και ο άλλος μένουν οι δοκοί, λέμε τώρα, τι βλέπουν τα κοινά μάτια στις φωτογραφίες. Από βδομάδα σε βδομάδα πάει η ασφαλτόστρωση αλλά τουλάχιστον προχωράει κι ο δεξιός κλάδος.

Στο Μέτσοβο-Παναγιά πάλι έχουν ήδη αρχίσει οι ασφαλτοστρώσεις και γενικά τα έργα κοντεύουν να τελειώσουν εκτός απ'τη Γ1 στη Μαλακασίου Α και τεχνικό μετά τη Μαλακασίου Α, γιατί να πήγαινε μέχρι το καλοκαίρι 2009? Βέβαια με την εμπειρία του Δρίσκου και της Παραμυθιάς αυτά τα έργα δε θα δωθούν ούτε το 2010.
Back to top
View user's profile Send private message
AXILLEAS81
New Member
New Member


Joined: 10 Oct 2008
Posts: 55
Location: TRIKALA

PostPosted: Fri Nov 14, 2008 10:10 am    Post subject: Reply with quote

παιδιά να βάλω μια άλλη παρμετρο στη κουβέντα μασ για την εγνατία που σχετίζεται άμεσα με τη Ε-65?Πολλά άτομα απο τις εργολαβίες από Μέτσοβο εως Βενέτικο κατάγονται απο την ευρύτερη περιοχή των Τρικάλων(και μιλάω για τους εργάτες).Μήπως καθυστερούν την Ε-65 λιγο για να τελειώσει η εγνατία αφου εαν ξεκινήσουν τα έργα της πρώτης θα φύγει πολλύς κόσμος αφου τα εργοτάξια θα είναι δίπλα στην Καλαμπάκα δηλαδή δίπλα στα σπίτια τους με αποτέλεσμα να μέινουν απο κόσμο τα εργοτάξια τησ εγνατίας λεω εγω τώρα QuestionΤοποθετούν τελική επένδυση στον δεξιό κλάδο στην Αγία Τριάδος μιλάμε βέβαια για ΄μια σύραγγα 250μ καταλαβαίνετε πως δεν θα τους πάρει 10μέρες να τελειώσουν.Όσο για την Γ3 το έχουμε πει εδώ και καιρο πως αυτο που τους ενδιέφερε πρωτίστως ήταν να δωθει μέχρι τέλος του 2008 ο ένας κλάδος με αποτέλεσμα ορισμένα έργα από τον άλλο να πάνε λίγο πίσω.Και Τώρα που το θυμήθηκα η Συρτού έχει αργίσει γιατί αναγκαστηκανε να κάνουν καινούργια χάραξη αφου στην προηγούμενη υπήρχαν πολλές κατολισθήσεις λόγω του εδάφους.Όποιος ταξιδέψει εκεί θα δει πως 100μ πιο μέσα υπήρχε η παλιά σύραγγα παρατημένη.
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Fri Nov 14, 2008 11:37 am    Post subject: Reply with quote

Κι εγώ δεν νομίζω η γέφυρα Αράχθου να πάει άλλον ένα χρόνο.
Όπως λέει κι ο Μπετώβεν με το που θα τελειώσει το πρώτο μεσόβαθρο Μ1 (ήδη τοποθετείται το φορείο σκαλωσιά για να ξεκινήσει η προβολοδόμηση. Χθες ο Τάσος μου είπε από δικές του πληροφορίες πως ο δεξιός κλάδος ολόκληρος ως προς τις σκυροδετήσεις και για να μπορούν να τον κυκλοφορούν εργοταξιακά οχήματα, τελειώνει προς το τέλος Γενάρη). Καταλαβαίνετε λοιπόν πως από 'κει και πέρα ο αριστερός κλάδος θα τελειώσει σε χρόνο DT. Τώρα η γέφυρα Τ8 πριν την Αράχθου όπως σωστά είπες Μπετώβεν είναι μεταλική ανωδομή, άρα γρήγορη κατασκευή.
Χθες που μίλησα με τον δικό μου στην γέφυρα Τ10 πριν τον κόμβο Περιστερίου, ήδη έχουν τοποθετηθεί οι δοκοί στο τέταρτο μεσόβαθρο και συνεχίζουν. Είναι βέβαια λίγο οριακά για τέλος του χρόνου, αλλά ο Ακτωρας έχει βάλει στοίχημα. Εδώ είμαστε και θα το δούμε.
Τώρα ως προς την Σ2 στη Αγ. Αναστασία απ' όλα τα δημοσιεύματα που διάβασα, στο παρακάτω (τοπικό ραδιόφωνο των Ιωαννίνων) βρήκα τον ρεπόρτερ πιο ενημερωμένο απ' όλους, και σε ερώτησή του μάλλον εκτός καμερών, πήρε απάντηση για τον Ιούνιο του 2009. Νομίζω πως είναι το καλύτερο άρθρο απ' όλα που κυκλοφόρησαν από χθες.
http://www.super-fm.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=532&Itemid=57

Τέλος για την Αρκούδα θα περιμένουμε λίγες μέρες και θα πάρουμε τις απαντήσεις που θέλουμε για το τι θα γίνει μέχρι το τέλος του έτους. Smile
Back to top
View user's profile Send private message
tolis7
New Member
New Member


Joined: 26 Nov 2007
Posts: 66

PostPosted: Fri Nov 14, 2008 2:41 pm    Post subject: Reply with quote

εργασιες στα τεμπη

http://www.aegeanmotorway.gr/pdf/ENHMERWTIKO.pdf
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Fri Nov 14, 2008 4:01 pm    Post subject: Reply with quote

damianos wrote:
Είναι το μηχάνημα που κάνει τη διάστρωση του ασφαλτικού τάπητα. Παλιά γινόταν με το μηχάνημα που διαμορφώνει το αμμοχάλικο.



αααα, ετσι λέγετε?
Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
Niorantes
New Member
New Member


Joined: 13 Oct 2008
Posts: 25

PostPosted: Fri Nov 14, 2008 4:48 pm    Post subject: Reply with quote

Beethoven θα μου επιτρεψεις,προς το παρον τουλαχιστον,να μην αποκαλυψω τις πηγες μου.
Και επειδη γενικα,ξερω πως δεν ειναι ιδιαιτερες αισιοδοξες οι πηγες μου,αναλογηστειτε ολοι ποσο καιρο "εδιναν" Δρισκο και Παραμυθια και θα δειτε πως η λογικη λεει πως δε μπορουμε να περιμενουμε κατι ιδιαιτερα συντομα.Για την ιστορια,χρειαστηκε ουτε λιγο ουτε πολυ,1,5(!!!) χρονος απο την πρωτη αναφορα μεχρι να τα δωσουν τα δυο αυτα τμηματα!
Οποτε,επιτρεψτε μου,να κραταω μικρο καλαθι.Οι αγκυλωσεις ειναι ακομη μεγαλες.
Και ενα απλο παραδειγμα,αλλα χαρακτηριστικο,για την γενικη οργανωση της εταιρειας.Στον καθρεφτη της,το site της,ο δρισκος...ακομη δεν εχει δωθει.Λεπτομερεια θα μου πειτε.Αλλα δειχνει καποια πραγματα..
Back to top
View user's profile Send private message
SP73
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Oct 2008
Posts: 146
Location: Αθήνα

PostPosted: Fri Nov 14, 2008 5:05 pm    Post subject: Reply with quote

To site παραδίδει τα τμήματα πιο αργά από ό,τι κατασκευάζονται:
- χθες έβγαλαν την ανακοίνωση
- σήμερα ανανέωσαν το γενικό χάρτη προόδου
- τη Δευτέρα θα βάλουν το χάρτη προόδου στην Ήπειρο
- και την άλλη Παρασκευή θα γράψουν και σωστά το κομμάτι της προόδου στην Ήπειρο...
[μάλλον διαβάζουν το forum - πάντως τους αδίκησα - τα διόρθωσαν σήμερα]


Last edited by SP73 on Fri Nov 14, 2008 9:17 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
kosimo
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Oct 2008
Posts: 75
Location: Lefkas-Thessaloniki

PostPosted: Fri Nov 14, 2008 7:55 pm    Post subject: Reply with quote

Επειδή κάποιοι και μεταξύ αυτών και εγώ δεν γνωρίζουν τις γέφυρες και τις σήρραγγες με τις ονομασίες τους (τ8,Σ2 κλπ) , θα ήθελα αν μπορεί κάποιος να ανεβάσει ένα χάρτη με προσδιορισμένες επάνω του τις ονομασίες αυτές , για να μπορούμε να βγάλουμε άκρη.
Επίσης θα πρέπει να μαζέψουμε χρήματα να δώσουμε στον corfu να πετάξει πάλι πάνω από τα έργα σε λίγο καιρό για να έχουμε την πιο αξιόπιστη ενημέρωση...
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Kerkyra_thessaloniki
Junior Member
Junior Member


Joined: 14 Jan 2008
Posts: 88

PostPosted: Fri Nov 14, 2008 8:28 pm    Post subject: Reply with quote

SP73 wrote:
To site παραδίδει τα τμήματα πιο αργά από ό,τι κατασκευάζονται:
- χθες έβγαλαν την ανακοίνωση
- σήμερα ανανέωσαν το γενικό χάρτη προόδου
- τη Δευτέρα θα βάλουν το χάρτη προόδου στην Ήπειρο
- και την άλλη Παρασκευή θα γράψουν και σωστά το κομμάτι της προόδου στην Ήπειρο...



Εδώ για ένα χρόνο έγραφαν ότι το κομμάτι Α/Κ Ιωαννίνων-Μπαλντούμα είναι 10 χλμ αντί γιά 20 που είναι το σωστό και ακόμα δεν το έχουν παραδώσει!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 572
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Fri Nov 14, 2008 8:29 pm    Post subject: Reply with quote

Στο χτεσινό άρθρο της Μακεδονίας που παρέθεσε ο Squirrel κάνει αναφορά και στην πρόοδο των κάθετων αξόνων.Λέει λοιπόν για τον άξονα Κοζάνη - Φλώρινα - Νίκη.
''Πολύ πιο δυσοίωνες είναι οι προβλέψεις για τον κάθετο άξονα Κοζάνη - Φλώρινα - Νίκη. Στο συγκεκριμένο κομμάτι οι εργασίες διακόπηκαν αρκετές φορές λόγω προβλημάτων με τα ορυχεία της ΔΕΗ και με τις διαβάσεις του ΟΣΕ, αλλά το χειρότερο είναι ότι δεν υπάρχει χρονοδιάγραμμα παράδοσης.''
Ξέρει κανεις τι συμβαίνει με το συγκεκριμένο έργο?Η με την παρατημένη εδω και 5 χρόνια είσοδο της Φλώρινας?Αυτοί θα νικήσουν σε καθυστέρηση και την παράκαμψη Ιωαννίνων!Αν έχει κάποιος ομοιοπαθης από κει νέα ας γράψει...
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Fri Nov 14, 2008 8:58 pm    Post subject: Reply with quote

Ο Κοζάνης-Φλώρινας δεν θεωρείται κάθετος της εγνατίας όπως οι άλλοι τέσσερις που κατασκευάζονται τώρα, δεν είναι υπό κατασκευή, έτοιμο είναι ως τετράιχνος αυτοκ/μος χωρίς ΛΕΑ και χαμηλών προδιαγραφών το Κοζάνη-Πτολεμαίδα, κάτι παίζεται με το τελευταίο τμήμα Φλώρινα-Νίκη στα σύνορα δηλ, το οποίο κάποια στιγμή πρέπει να δημοπρατήθηκε επί Σουφλιά αλλά αυτή τη στιγμή θεωρείται υπό μελέτη. Προβλέπεται κατασκευή του αυτοκ/μου Λάρισσα-Κοζάνη-Φλώρινα-Νίκη από μελέτες λίγο άγνωστο τι συμβαίνει.
Back to top
View user's profile Send private message
primus
Visitor
Visitor


Joined: 20 Jun 2007
Posts: 8
Location: Αθήνα, Τρίκαλα

PostPosted: Fri Nov 14, 2008 9:20 pm    Post subject: Wikimapia Reply with quote

Γειας σας παιδες

Είχα γραψει και παλαιότερα γαι το site www.wikimapia.org και ειδικά για τη δυνατότητα που έχει ο καθένας να εντοπίζει στο χάρτη κάποια σημεία που τον ενδιαφέρουν και κάτόπιν να τα μαρκάρει, ούτως ώστε αυτά να είναι ορατά από τον καθένα. Προσωπικά, διαβάζοντας για Τ1 και Σ2 καθώς και (παλαιότερα) Ραψομμάτη στην Πελοπόννησο, δεν ξέρω καν πού πέφτουν στο χάρτη. Θα μπορούσε κάποιος να μαρκάρει τα σημεία αυτά για να είναι πιο εύκολα ορατά σε οποιονδήποτε ενδιαφέρεται να τα δει και σ' ένα χάρτη;
Επίσης, ποιος ειδήμων θα μπορούσε να μου λύσει την ακόλουθη απορία; Άντε και δοθεί το τμήμα Άραχθος-Περιστέρι, αν δε δοθούν τα τούνελ, τότε, εφόσον δεν υπάρχει λειτουργική Εγνατία, πως θα λειτουργήσει;

Να 'στε καλά και ευελπιστώ το καλοκαίρι που 'ρχεται να αφήσουμε την Εγνατία και τις συζητήσεις γι' αυτήν να αποτελούν ένα όμορφο παρελθόν!
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Fri Nov 14, 2008 10:23 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Οι μελέτες του Αμβρακικού αυτοκ/μου (του δωσα και όνομα τέλος!) έχουν ήδη τελειώσει, όπως ξέραμε πάνω κάτω και μέσα σε δύο μήνες δημοπρατείται, μακάρι. Η λωρίδα ασφαλείας στο μέσον τί είναι?? Δεν θα έχει νησίδα κανονική? Αν δεν κάνουν θα ναι πολύ γύφτοι. Τι κλειστός αυτοκ/μος θα ναι.

Αν δεν είναι τυπογραφικό λάθος τότε ο λόγος βρίσκεται στην ιονία οδό. Στη σύμβαση παραχώρησης (για όλους τους οδικούς άξονες) υπάρχουν ένα σωρό οδικοί άξονες οι οποίοι δεν μπορούν να γίνουν αυτοκινητόδρομοι για λόγους ανταγωνισμού. Αν γίνουν τότε το δημόσιο θα πληρώνει ρήτρες στην κοινοπραξία. Σίγουρα ήταν ο δρόμος Ηγουμενίτσα - Πρέβεζα και σχεδόν σίγουρα και το Αμβρακία - Άκτιο. Οπότε και ας το λέει ο υπουργός αυτοκινητόδρομο για εντυπωσιασμό ίσως εννοεί αναβαθμισμένη εθνική όδο ή οδό ταχείας κυκλοφορίας που τυπικά δεν έχει χαρακτηριστικά κλειστού αυτοκινητοδρόμου.
Προσωπική μου άποψη είναι ότι μία βελτιωμένη εθνική οδό με 2 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση σε νέα χάραξη ( η υπάρχουσα είναι πολύ χάλια) είναι υπεραρκετή για το κυκλοφοριακό φόρτο του άξονα( ακόμα και για την καλοκαιρινή κίνηση για Λευκάδα). Δεν χρειάζεται να φτιάξουμε παντού πανάκριβους αυτοκινητόδρομους.
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Sat Nov 15, 2008 2:15 am    Post subject: Reply with quote

Αν δε θέλουν να υπάρχει ανταγωνισμός,ας δώσουν το τμήμα Αμβρακία-Άκτιο στην ίδια κοινοπραξία ( της Ιονίας Οδού ). 'Η τελοσπάντων,αν το έχουν να φτιάξουν οδό ταχείας κυκλοφορίας,να δεσμέυσουν τα παρακείμενα χωράφια και οικόπεδα ώστε να υπάρχει η δυνατότητα μελλοντικής μετατροπής αυτής σε κλειστό αυτοκινητόδρομο με όλα τα κομφόρ και τους ανάλογους ΣΕΑ.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 420, 421, 422  Next
Page 31 of 422

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr