View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Beethoven Stadium Expert
Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Thu Nov 13, 2008 4:32 pm Post subject: |
|
|
Αχ!! Ναι!! Γιούπι!! Τι ευτυχία είναι αυτή. Οι μελέτες του Αμβρακικού αυτοκ/μου (του δωσα και όνομα τέλος!) έχουν ήδη τελειώσει, όπως ξέραμε πάνω κάτω και μέσα σε δύο μήνες δημοπρατείται, μακάρι. Η λωρίδα ασφαλείας στο μέσον τί είναι?? Δεν θα έχει νησίδα κανονική? Αν δεν κάνουν θα ναι πολύ γύφτοι. Τι κλειστός αυτοκ/μος θα ναι.
SP73 δεν το είδες πουθενά τον Ιανουάριο αλλά υποννοήθηκε με έξυπνο τρόπο εκτός και ακριβολογούμε πολύ. Για να δούμε.
Quote: | Souflias said:
Προκειμένου να λυθεί αυτό το πρόβλημα έδωσα εντολή να κατασκευαστούν: |
Πάρτους τα σώβρακα Σουφλιά!! |
|
Back to top |
|
|
iceman_13 New Member
Joined: 17 Apr 2007 Posts: 32 Location: Ιταλία
|
Posted: Thu Nov 13, 2008 4:52 pm Post subject: |
|
|
Επιτέλους, μπας και η Ήπειρός μας βγει απο την απομόνωση.
Είναι κρίμα που ο δρόμος Ηγουμενίτσα-Πρέβεζα-Άκτιο έχει αυτά τα χάλια,και μιλάμε για τουριστικές περιοχές που θα αναβαθμιστούν σημαντικα...
Ελπίζω μέχρι το 2020 να χουμε ευρωπαικού επιπέδου δρόμους...
Άντε και εις ανώτερα...
Η Εγνατία έτοιμη μέχρι τέλος Γενάρη απο Ηγουμενίτσα μέχρι Κήπους;
Απίθανο... |
|
Back to top |
|
|
tolis7 New Member
Joined: 26 Nov 2007 Posts: 66
|
Posted: Thu Nov 13, 2008 5:10 pm Post subject: |
|
|
με τον Σουφλια τιποτα δεν ειναι απιθανο |
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Thu Nov 13, 2008 6:15 pm Post subject: |
|
|
Τα αλατουπόστεγα παραπλευρα κόμβων στην Εγνατία απο τι υλικό είναι φτιαγμένα? Μιάζουν για ξύλο, αλλα διστάζω να το πιστέψω λόγω του μεγέθους και του όγκου τους! |
|
Back to top |
|
|
Niorantes New Member
Joined: 13 Oct 2008 Posts: 25
|
Posted: Thu Nov 13, 2008 8:18 pm Post subject: |
|
|
Αντε,να τη χαιρομαστε!Καλοταξιδη για ολους μας!Να πηγαινουμε ανατολικα σαν ανθρωποι εμεις εδω δυτικα.Ετοιμη η Παραμυθια,συνεχιζουμε..
---Τυρια:Προβλεψεις απαισιοδοξες (και το ηθελα πολυ αυτο το τμημα γμτ,συνεχης αυτοκινητοδρομος Ηγουμενιτσας-Μπαλντουμας ακουγεται ονειρο).Στην καλυτερη του χρονου το καλοκαιρι,με πολυ δουλεια.2010 λεω εγω..
---Γεφυρα Αραχθου και προσβασεις:Προβλεψεις απαισιοδοξες.Ισχυει οτι ακριβως και για το παραπανω τμημα,και ακομη χειροτερα.Αν δωθει εως του χρονου,Δεκεμβρη 2009,θα θεωρηθει μεγαλη εκπληξη.
---Αραχθος-Περιστερι (εκτος Τ9 και Τ11).Προβλεψεις αισιοδοξες.Με τους ρυθμους εργασιας αυτη τη στιγμη,δινονται ως το τελος του ετους.Αν οχι,ανοιξη 2009.Ακραια περιπτωση,καλοκαιρι 2009.Δυσκολο πολυ το βλεπω να φτασει ως τοτε.
---Τ9 και Τ11:Κανεις δεν ξερει! Οχι ιδιαιτερα αισιοδοξο.
---Μετσοβο-Παναγια:Αναμενεται ως το καλοκαιρι του 2009.Ελπιζω οχι αργοτερα.Κρυφη ελπιδα να δωθει νωριτερα,αν και δυσκολευομαι να το πιστεψω.
---Παναγια-Α/Κ Βενετικου:Ακριβως οπως το παραπανω τμημα.
Καπου εδω,στα τελειωματα της Εγνατιας,πρεπει να εχουμε στο μυαλο μας πως η τακτικη παραδωσεων τμηματων,αναγκαστικα αλλαζει.Και μιλαω για το κομματι Μετσοβο-Γρεβενα περισσοτερο.Τα σημεια τομης της Εγνατιας με τη Λειτουργικη εγνατια,ειναι λιγα πλεον.Δε γνωριζω τις προθεσεις τους αλλα νομιζω πως αν εξεραισουμε το Βενετικος-Κηπουρειο τα υπολοιπα τμηματα πρεπει να δωθουν ενιαια και οχι μεμονομενα τμηματα των 5χμ.Αγνωσται αι βουλαι των! |
|
Back to top |
|
|
Kerkyra_thessaloniki Junior Member
Joined: 14 Jan 2008 Posts: 88
|
Posted: Thu Nov 13, 2008 8:22 pm Post subject: |
|
|
Βενέτικος-Κηπουρειό αν κρίνω απο τις εικόνες που βλέπουμε θα το έχουμε μέχρι τον Ιανουάριο!
Πάντως η απόσταση Ιωάννινα-Ηγουμενίτσα 25' όπως είναι πλέον(και χωρίς τα Τύρια) ούτε στα πιό τρελλά όνειρα δεν το φανταζόμασταν παλιά! |
|
Back to top |
|
|
Squirrel Junior Member
Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Thu Nov 13, 2008 8:31 pm Post subject: |
|
|
ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Μάχη με το χρόνο
"....θεωρείται αδύνατο να κερδίσουν τη μάχη με το χρόνο μέχρι τα τέλη του έτους, καθώς ορισμένες εργολαβίες δεν τελειώνουν. Η κατάσταση συγκεκριμένα έχει ως εξής:
- Κόμβος Περιστερίου - κόμβος Αράχθου, μήκους 9 χιλιομέτρων. Εντείνονται οι προσπάθειες να δοθεί πριν από τα Χριστούγεννα.
- Κόμβος Αράχθου - σήραγγα Δρίσκου: Δεν τελειώνει η γέφυρα του Αράχθου, αλλά ο στόχος είναι να παραδοθεί τουλάχιστον ο ένας κλάδος εντός του τρέχοντος έτους.(...)
- Μέτσοβο - Βενέτικος εντός του 2008, με την προϋπόθεση όμως ότι θα “βοηθήσει” ο καιρός. Έτσι τα συνεργεία εντείνουν τις προσπάθειές τους για να ολοκληρώσουν μέχρι την εκπνοή του χρόνου (...)"
ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΚΑΘΕΤΟΥΣ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΔΥΤ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
"....Μέχρι τις 15 Δεκεμβρίου πρόκειται να παραδοθεί το κομμάτι κόμβος Μικροκάστρου - κόμβος Αλιάκμονα, μήκους 13 χιλιομέτρων, του κάθετου άξονα Σιάτιστα - Κρυσταλλοπηγή. Όμως δεν θα παραδοθεί εντός του έτους το τμήμα 12 χιλιομέτρων κόμβος Αλιάκμονα - Βογατσικό. Ο συγκεκριμένος άξονας σταματάει λίγο μετά την Καστοριά και δεν φτάνει μέχρι τα σύνορα, καθώς ακόμη μελετάται, χωρίς να έχει ληφθεί απόφαση αν θα καταλήξει στην Κρυσταλλοπηγή, όπου βρίσκεται το τελωνείο, ή στην Ιεροπηγή, όπου ενδεχομένως να μεταφερθεί το τελωνείο...."
Πηγή Εφηφ. Μακεδονία 13.11.2008: http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=28166
ΚΑΥΣΤΙΚΟΣ Ο ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΚΟΡΔΕΛΑΣ Με 'Φάλκον' για 9 χιλιόμετρα...!
"...Αιφνιδίασε τους πάντες ο Γιώργος Σουφλιάς με την απόφασή του να εγκαινιάσει τελικά το έτοιμο, εδώ και μέρες, τμήμα της Εγνατίας Οδού (...) Για έκτη φορά Η σημερινή «γιορτή κορδέλας» θα είναι η έκτη των τελευταίων ετών σε τμήμα της Εγνατίας που διατρέχει την Ήπειρο. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα νέο… ρεκόρ του αυτοκινητόδρομου, αφού εγκαίνια γίνονται κάθε 11 χιλιόμετρα με βάση τα τμήματα που έχουν εγκαινιαστεί επίσημα...."
Πηγή: http://www.epirotikosagon.gr/service.asp?ArticleId=3023 |
|
Back to top |
|
|
AXILLEAS81 New Member
Joined: 10 Oct 2008 Posts: 55 Location: TRIKALA
|
Posted: Thu Nov 13, 2008 8:59 pm Post subject: |
|
|
πληροφορία που έμαθα πριν λίγο.Τελείωσε και η σύραγγα της Αγίας τρειαδας απο τον ένα κλάδο και το καλούπι μεταφέρεται στον άλλο κλάδο στη αρκούδα.Τώρα όσο αναφορα τησς ασφαλτοστρώσεις σεν ξεκίνησαν ακόμα γιατι περιμένουν το Finisher τα καλα νέα ειναι όμως οτι σε μήκος 6χλμ ειναι έτοιμος και ο δεξιός κλάδος για ασφαλτόστρωση.Μάλλον όταν έρθει το μηχάνημα θα στρώσουν και τους δυο κλάδους,βέβαια η Γ3 δεν προβλέπεται να τελειώσει πριν την άνοιξη. |
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Thu Nov 13, 2008 11:17 pm Post subject: |
|
|
τι ειναι τοι finisher? |
|
Back to top |
|
|
damianos Full Member
Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Nov 14, 2008 12:31 am Post subject: |
|
|
Είναι το μηχάνημα που κάνει τη διάστρωση του ασφαλτικού τάπητα. Παλιά γινόταν με το μηχάνημα που διαμορφώνει το αμμοχάλικο. |
|
Back to top |
|
|
SP73 Junior Member
Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
Posted: Fri Nov 14, 2008 2:35 am Post subject: |
|
|
Η εκτίμησή μου πάντως είναι ότι:
μπορεί να δώσουν κάποιους μήνες παραπάνω για την παράδοση (πχ Απρίλιος) ή
μπορεί να δώσουν σύντομα τα περισσότερα εκτός από τις τρύπες (Σ2, Άραχθο, Τ9, Τ11) ή
μπορούν να ισχυρίζονται ότι θα τα δώσουν όλα αλλά να τους προλάβουν οι εκλογές.
Επειδή εγώ εκλογές δε βλέπω σύντομα, νομίζω πως το δεύτερο είναι το πιθανότερο σενάριο.
Αν και, ό,τι και να πω εγώ, θα δείξει τελικά... |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri Nov 14, 2008 3:23 am Post subject: |
|
|
Γιατί άραγε η Αράχθου να τραβήξει άλλον ένα χρόνο? Δε φαίνεται τόσο πίσω, ο δεξιός κλάδος τελειώνει η προβολοδόμηση, δηλ ξεκινάει και στο τελευταίο βάθρο, αλλά όντας έτοιμος αυτός μπορεί ο αριστερός να κατασκευαστεί πολύ πιο γρήγορα, που λίγο πριν τη μέση. Τώρα με την Τ8 πριν τι θα παιχτεί...corfu θα κατασκευαστεί κι αυτή με μεταλλικές δοκούς όπως η Τ-10 στο Περιστέρι?
Η Σ2 εντάξει να το φανταστούμε μπορεί και να πέφτει ακόμα κανείς δεν ξέρει πότε και αν θα είναι έτοιμη. Το Μέτσοβο-Γρεβενά μέχρι τέλος του έτους κάπως αισιόδοξο ακούγεται..Νιοράντες ποιες είναι οι πηγές σου? Αχιλλέα δηλ τώρα κάνουν σκυροδέτηση και στην Αγ. Τριάδος?? Και γιατί η Γ3 δεν μπορεί να ναι έτοιμη το 2008? ο ένας κλάδος είναι έτοιμος και ο άλλος μένουν οι δοκοί, λέμε τώρα, τι βλέπουν τα κοινά μάτια στις φωτογραφίες. Από βδομάδα σε βδομάδα πάει η ασφαλτόστρωση αλλά τουλάχιστον προχωράει κι ο δεξιός κλάδος.
Στο Μέτσοβο-Παναγιά πάλι έχουν ήδη αρχίσει οι ασφαλτοστρώσεις και γενικά τα έργα κοντεύουν να τελειώσουν εκτός απ'τη Γ1 στη Μαλακασίου Α και τεχνικό μετά τη Μαλακασίου Α, γιατί να πήγαινε μέχρι το καλοκαίρι 2009? Βέβαια με την εμπειρία του Δρίσκου και της Παραμυθιάς αυτά τα έργα δε θα δωθούν ούτε το 2010. |
|
Back to top |
|
|
AXILLEAS81 New Member
Joined: 10 Oct 2008 Posts: 55 Location: TRIKALA
|
Posted: Fri Nov 14, 2008 9:10 am Post subject: |
|
|
παιδιά να βάλω μια άλλη παρμετρο στη κουβέντα μασ για την εγνατία που σχετίζεται άμεσα με τη Ε-65?Πολλά άτομα απο τις εργολαβίες από Μέτσοβο εως Βενέτικο κατάγονται απο την ευρύτερη περιοχή των Τρικάλων(και μιλάω για τους εργάτες).Μήπως καθυστερούν την Ε-65 λιγο για να τελειώσει η εγνατία αφου εαν ξεκινήσουν τα έργα της πρώτης θα φύγει πολλύς κόσμος αφου τα εργοτάξια θα είναι δίπλα στην Καλαμπάκα δηλαδή δίπλα στα σπίτια τους με αποτέλεσμα να μέινουν απο κόσμο τα εργοτάξια τησ εγνατίας λεω εγω τώρα Τοποθετούν τελική επένδυση στον δεξιό κλάδο στην Αγία Τριάδος μιλάμε βέβαια για ΄μια σύραγγα 250μ καταλαβαίνετε πως δεν θα τους πάρει 10μέρες να τελειώσουν.Όσο για την Γ3 το έχουμε πει εδώ και καιρο πως αυτο που τους ενδιέφερε πρωτίστως ήταν να δωθει μέχρι τέλος του 2008 ο ένας κλάδος με αποτέλεσμα ορισμένα έργα από τον άλλο να πάνε λίγο πίσω.Και Τώρα που το θυμήθηκα η Συρτού έχει αργίσει γιατί αναγκαστηκανε να κάνουν καινούργια χάραξη αφου στην προηγούμενη υπήρχαν πολλές κατολισθήσεις λόγω του εδάφους.Όποιος ταξιδέψει εκεί θα δει πως 100μ πιο μέσα υπήρχε η παλιά σύραγγα παρατημένη. |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Fri Nov 14, 2008 10:37 am Post subject: |
|
|
Κι εγώ δεν νομίζω η γέφυρα Αράχθου να πάει άλλον ένα χρόνο.
Όπως λέει κι ο Μπετώβεν με το που θα τελειώσει το πρώτο μεσόβαθρο Μ1 (ήδη τοποθετείται το φορείο σκαλωσιά για να ξεκινήσει η προβολοδόμηση. Χθες ο Τάσος μου είπε από δικές του πληροφορίες πως ο δεξιός κλάδος ολόκληρος ως προς τις σκυροδετήσεις και για να μπορούν να τον κυκλοφορούν εργοταξιακά οχήματα, τελειώνει προς το τέλος Γενάρη). Καταλαβαίνετε λοιπόν πως από 'κει και πέρα ο αριστερός κλάδος θα τελειώσει σε χρόνο DT. Τώρα η γέφυρα Τ8 πριν την Αράχθου όπως σωστά είπες Μπετώβεν είναι μεταλική ανωδομή, άρα γρήγορη κατασκευή.
Χθες που μίλησα με τον δικό μου στην γέφυρα Τ10 πριν τον κόμβο Περιστερίου, ήδη έχουν τοποθετηθεί οι δοκοί στο τέταρτο μεσόβαθρο και συνεχίζουν. Είναι βέβαια λίγο οριακά για τέλος του χρόνου, αλλά ο Ακτωρας έχει βάλει στοίχημα. Εδώ είμαστε και θα το δούμε.
Τώρα ως προς την Σ2 στη Αγ. Αναστασία απ' όλα τα δημοσιεύματα που διάβασα, στο παρακάτω (τοπικό ραδιόφωνο των Ιωαννίνων) βρήκα τον ρεπόρτερ πιο ενημερωμένο απ' όλους, και σε ερώτησή του μάλλον εκτός καμερών, πήρε απάντηση για τον Ιούνιο του 2009. Νομίζω πως είναι το καλύτερο άρθρο απ' όλα που κυκλοφόρησαν από χθες.
http://www.super-fm.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=532&Itemid=57
Τέλος για την Αρκούδα θα περιμένουμε λίγες μέρες και θα πάρουμε τις απαντήσεις που θέλουμε για το τι θα γίνει μέχρι το τέλος του έτους. |
|
Back to top |
|
|
tolis7 New Member
Joined: 26 Nov 2007 Posts: 66
|
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Fri Nov 14, 2008 3:01 pm Post subject: |
|
|
damianos wrote: | Είναι το μηχάνημα που κάνει τη διάστρωση του ασφαλτικού τάπητα. Παλιά γινόταν με το μηχάνημα που διαμορφώνει το αμμοχάλικο. |
αααα, ετσι λέγετε?
|
|
Back to top |
|
|
Niorantes New Member
Joined: 13 Oct 2008 Posts: 25
|
Posted: Fri Nov 14, 2008 3:48 pm Post subject: |
|
|
Beethoven θα μου επιτρεψεις,προς το παρον τουλαχιστον,να μην αποκαλυψω τις πηγες μου.
Και επειδη γενικα,ξερω πως δεν ειναι ιδιαιτερες αισιοδοξες οι πηγες μου,αναλογηστειτε ολοι ποσο καιρο "εδιναν" Δρισκο και Παραμυθια και θα δειτε πως η λογικη λεει πως δε μπορουμε να περιμενουμε κατι ιδιαιτερα συντομα.Για την ιστορια,χρειαστηκε ουτε λιγο ουτε πολυ,1,5(!!!) χρονος απο την πρωτη αναφορα μεχρι να τα δωσουν τα δυο αυτα τμηματα!
Οποτε,επιτρεψτε μου,να κραταω μικρο καλαθι.Οι αγκυλωσεις ειναι ακομη μεγαλες.
Και ενα απλο παραδειγμα,αλλα χαρακτηριστικο,για την γενικη οργανωση της εταιρειας.Στον καθρεφτη της,το site της,ο δρισκος...ακομη δεν εχει δωθει.Λεπτομερεια θα μου πειτε.Αλλα δειχνει καποια πραγματα.. |
|
Back to top |
|
|
SP73 Junior Member
Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
Posted: Fri Nov 14, 2008 4:05 pm Post subject: |
|
|
To site παραδίδει τα τμήματα πιο αργά από ό,τι κατασκευάζονται:
- χθες έβγαλαν την ανακοίνωση
- σήμερα ανανέωσαν το γενικό χάρτη προόδου
- τη Δευτέρα θα βάλουν το χάρτη προόδου στην Ήπειρο
- και την άλλη Παρασκευή θα γράψουν και σωστά το κομμάτι της προόδου στην Ήπειρο...
[μάλλον διαβάζουν το forum - πάντως τους αδίκησα - τα διόρθωσαν σήμερα]
Last edited by SP73 on Fri Nov 14, 2008 8:17 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
kosimo Junior Member
Joined: 06 Oct 2008 Posts: 75 Location: Lefkas-Thessaloniki
|
Posted: Fri Nov 14, 2008 6:55 pm Post subject: |
|
|
Επειδή κάποιοι και μεταξύ αυτών και εγώ δεν γνωρίζουν τις γέφυρες και τις σήρραγγες με τις ονομασίες τους (τ8,Σ2 κλπ) , θα ήθελα αν μπορεί κάποιος να ανεβάσει ένα χάρτη με προσδιορισμένες επάνω του τις ονομασίες αυτές , για να μπορούμε να βγάλουμε άκρη.
Επίσης θα πρέπει να μαζέψουμε χρήματα να δώσουμε στον corfu να πετάξει πάλι πάνω από τα έργα σε λίγο καιρό για να έχουμε την πιο αξιόπιστη ενημέρωση... |
|
Back to top |
|
|
Kerkyra_thessaloniki Junior Member
Joined: 14 Jan 2008 Posts: 88
|
Posted: Fri Nov 14, 2008 7:28 pm Post subject: |
|
|
SP73 wrote: | To site παραδίδει τα τμήματα πιο αργά από ό,τι κατασκευάζονται:
- χθες έβγαλαν την ανακοίνωση
- σήμερα ανανέωσαν το γενικό χάρτη προόδου
- τη Δευτέρα θα βάλουν το χάρτη προόδου στην Ήπειρο
- και την άλλη Παρασκευή θα γράψουν και σωστά το κομμάτι της προόδου στην Ήπειρο... |
Εδώ για ένα χρόνο έγραφαν ότι το κομμάτι Α/Κ Ιωαννίνων-Μπαλντούμα είναι 10 χλμ αντί γιά 20 που είναι το σωστό και ακόμα δεν το έχουν παραδώσει! |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Fri Nov 14, 2008 7:29 pm Post subject: |
|
|
Στο χτεσινό άρθρο της Μακεδονίας που παρέθεσε ο Squirrel κάνει αναφορά και στην πρόοδο των κάθετων αξόνων.Λέει λοιπόν για τον άξονα Κοζάνη - Φλώρινα - Νίκη.
''Πολύ πιο δυσοίωνες είναι οι προβλέψεις για τον κάθετο άξονα Κοζάνη - Φλώρινα - Νίκη. Στο συγκεκριμένο κομμάτι οι εργασίες διακόπηκαν αρκετές φορές λόγω προβλημάτων με τα ορυχεία της ΔΕΗ και με τις διαβάσεις του ΟΣΕ, αλλά το χειρότερο είναι ότι δεν υπάρχει χρονοδιάγραμμα παράδοσης.''
Ξέρει κανεις τι συμβαίνει με το συγκεκριμένο έργο?Η με την παρατημένη εδω και 5 χρόνια είσοδο της Φλώρινας?Αυτοί θα νικήσουν σε καθυστέρηση και την παράκαμψη Ιωαννίνων!Αν έχει κάποιος ομοιοπαθης από κει νέα ας γράψει... |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri Nov 14, 2008 7:58 pm Post subject: |
|
|
Ο Κοζάνης-Φλώρινας δεν θεωρείται κάθετος της εγνατίας όπως οι άλλοι τέσσερις που κατασκευάζονται τώρα, δεν είναι υπό κατασκευή, έτοιμο είναι ως τετράιχνος αυτοκ/μος χωρίς ΛΕΑ και χαμηλών προδιαγραφών το Κοζάνη-Πτολεμαίδα, κάτι παίζεται με το τελευταίο τμήμα Φλώρινα-Νίκη στα σύνορα δηλ, το οποίο κάποια στιγμή πρέπει να δημοπρατήθηκε επί Σουφλιά αλλά αυτή τη στιγμή θεωρείται υπό μελέτη. Προβλέπεται κατασκευή του αυτοκ/μου Λάρισσα-Κοζάνη-Φλώρινα-Νίκη από μελέτες λίγο άγνωστο τι συμβαίνει. |
|
Back to top |
|
|
primus Visitor
Joined: 20 Jun 2007 Posts: 8 Location: Αθήνα, Τρίκαλα
|
Posted: Fri Nov 14, 2008 8:20 pm Post subject: Wikimapia |
|
|
Γειας σας παιδες
Είχα γραψει και παλαιότερα γαι το site www.wikimapia.org και ειδικά για τη δυνατότητα που έχει ο καθένας να εντοπίζει στο χάρτη κάποια σημεία που τον ενδιαφέρουν και κάτόπιν να τα μαρκάρει, ούτως ώστε αυτά να είναι ορατά από τον καθένα. Προσωπικά, διαβάζοντας για Τ1 και Σ2 καθώς και (παλαιότερα) Ραψομμάτη στην Πελοπόννησο, δεν ξέρω καν πού πέφτουν στο χάρτη. Θα μπορούσε κάποιος να μαρκάρει τα σημεία αυτά για να είναι πιο εύκολα ορατά σε οποιονδήποτε ενδιαφέρεται να τα δει και σ' ένα χάρτη;
Επίσης, ποιος ειδήμων θα μπορούσε να μου λύσει την ακόλουθη απορία; Άντε και δοθεί το τμήμα Άραχθος-Περιστέρι, αν δε δοθούν τα τούνελ, τότε, εφόσον δεν υπάρχει λειτουργική Εγνατία, πως θα λειτουργήσει;
Να 'στε καλά και ευελπιστώ το καλοκαίρι που 'ρχεται να αφήσουμε την Εγνατία και τις συζητήσεις γι' αυτήν να αποτελούν ένα όμορφο παρελθόν! |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Fri Nov 14, 2008 9:23 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Οι μελέτες του Αμβρακικού αυτοκ/μου (του δωσα και όνομα τέλος!) έχουν ήδη τελειώσει, όπως ξέραμε πάνω κάτω και μέσα σε δύο μήνες δημοπρατείται, μακάρι. Η λωρίδα ασφαλείας στο μέσον τί είναι?? Δεν θα έχει νησίδα κανονική? Αν δεν κάνουν θα ναι πολύ γύφτοι. Τι κλειστός αυτοκ/μος θα ναι. |
Αν δεν είναι τυπογραφικό λάθος τότε ο λόγος βρίσκεται στην ιονία οδό. Στη σύμβαση παραχώρησης (για όλους τους οδικούς άξονες) υπάρχουν ένα σωρό οδικοί άξονες οι οποίοι δεν μπορούν να γίνουν αυτοκινητόδρομοι για λόγους ανταγωνισμού. Αν γίνουν τότε το δημόσιο θα πληρώνει ρήτρες στην κοινοπραξία. Σίγουρα ήταν ο δρόμος Ηγουμενίτσα - Πρέβεζα και σχεδόν σίγουρα και το Αμβρακία - Άκτιο. Οπότε και ας το λέει ο υπουργός αυτοκινητόδρομο για εντυπωσιασμό ίσως εννοεί αναβαθμισμένη εθνική όδο ή οδό ταχείας κυκλοφορίας που τυπικά δεν έχει χαρακτηριστικά κλειστού αυτοκινητοδρόμου.
Προσωπική μου άποψη είναι ότι μία βελτιωμένη εθνική οδό με 2 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση σε νέα χάραξη ( η υπάρχουσα είναι πολύ χάλια) είναι υπεραρκετή για το κυκλοφοριακό φόρτο του άξονα( ακόμα και για την καλοκαιρινή κίνηση για Λευκάδα). Δεν χρειάζεται να φτιάξουμε παντού πανάκριβους αυτοκινητόδρομους. |
|
Back to top |
|
|
agr-engineer Full Member
Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Sat Nov 15, 2008 1:15 am Post subject: |
|
|
Αν δε θέλουν να υπάρχει ανταγωνισμός,ας δώσουν το τμήμα Αμβρακία-Άκτιο στην ίδια κοινοπραξία ( της Ιονίας Οδού ). 'Η τελοσπάντων,αν το έχουν να φτιάξουν οδό ταχείας κυκλοφορίας,να δεσμέυσουν τα παρακείμενα χωράφια και οικόπεδα ώστε να υπάρχει η δυνατότητα μελλοντικής μετατροπής αυτής σε κλειστό αυτοκινητόδρομο με όλα τα κομφόρ και τους ανάλογους ΣΕΑ. |
|
Back to top |
|
|
|