View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Ο.Υ.Σ.Τ. Full Member
Joined: 02 Aug 2004 Posts: 374 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Wed Apr 02, 2008 7:07 pm Post subject: |
|
|
Βασικα ειναι ξενοδοχειο Ειναι το παλιο Αμερικανικο προξενειο το οποιο ειχε αγορασεο ο Μητυληναιος για να το κανει γραφεια για τις εταιριες του, μετα ειδε οτι δεν τον συνεφερε το πουλησε για να γινουν διαμερισματα αλλα ουτε και παλι τους βγηκε και τελικα το αγορασε ο Δαϊος και το εκανε ξενοδοχειο..
http://www.daioshotels.com/ |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Apr 02, 2008 8:30 pm Post subject: |
|
|
mfotinakis wrote: |
P.S 50 εκ ευρώ δεν είναι πάρα πολλά για το νέο δημαρχείο; |
Τα 22 εκ ευρώ που καταχράστηκαν από τα ταμεία του δήμου Θεσσαλονίκης, από κάπου πρέπει να βγούν. |
|
Back to top |
|
|
jackoharas Junior Member
Joined: 24 Jan 2006 Posts: 166 Location: Λεμπέτ
|
Posted: Thu Apr 03, 2008 3:10 am Post subject: |
|
|
Θα αστειεύεσαι βέβαια... |
|
Back to top |
|
|
mfotinakis Stadium Expert
Joined: 06 Jun 2004 Posts: 733 Location: Brno,Chania
|
Posted: Thu Apr 03, 2008 3:19 am Post subject: |
|
|
Από αυτές που έχω δει είναι η πιο όμορφη κατά την άποψη μου. Έχεις κάτι καλύτερο στο μυαλό σου; |
|
Back to top |
|
|
Lucretius Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1762 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Thu Apr 03, 2008 9:36 am Post subject: |
|
|
Μάλλον θα συμφωνήσω με τον mfotinakis. Αν και δεν θυμάμαι όλες τις οικοδομές του παραλιακού μετώπου, αυτή σίγουρα έχει κάποιο αρχιτεκτονικό ενδιαφέρον. Έτυχε να μπώ και μέσα και το εσωτερικό είναι εξαιρετικά διαμορφωμένο. Αν η ένσταση του jackoharas αφορά τις οικοδομές της πλατείας Αριστοτέλους, δεν μου φαίνεται οτι έχουν κάποιο ενδιαφέρον. |
|
Back to top |
|
|
vag1 Junior Member
Joined: 29 Feb 2008 Posts: 115
|
Posted: Thu Apr 03, 2008 11:31 am Post subject: |
|
|
Θα πω κάτι γενικό για την εντύπωση που δίνουν οι Ελληνικές πόλεις (εκτος από τρεις τέσσερις περιπτώσεις) σε κάποιον που τις επισκέπτεται.
Η εντύπωση λοιπόν που του μένει είναι ότι πρόκειται για τσιμεντουπόλεις (σιγά το νέο θα μου πείτε) και γενικά οι πόλεις μας είναι δυστυχώς πολύ άσχημες...χωρίς πεζοδρόμια, χωρίς δρόμους (παντού στενοί και μονόδρομοι) αν και είναι σχετικά νέες πόλεις...σαράντα, πενήντα ετών το πολύ....
Θα μου πείτε ότι η αντιπαροχη....κ.λ.π.
Τι να πεις, ακόμα και νέες περιοχές που χτίζονται τώρα, χωρίς ένα παρκάκι,χωρίς ένα πεζοδρόμιο της προκοπης...φαίνεται δεν μάθαμε από τα λάθη....και δεν φταίνε μονο οι εργολάβοι...αυτοί στο κάτω κάτω την δουλειά τους κάνουν..δεν είναι αυτοί που σχεδιάζουν τις πόλεις. |
|
Back to top |
|
|
mfotinakis Stadium Expert
Joined: 06 Jun 2004 Posts: 733 Location: Brno,Chania
|
Posted: Thu Apr 03, 2008 11:34 am Post subject: |
|
|
Μα αυτό φίλε μου είναι και το τραγικότερο όλων.. Περνάς από γειτονιές που φτιάχνονται τώρα και πάλι τα ίδια λάθη..
Πρέπει να πέσει πολύ γκρέμισμα για να δούμε άσπρη μέρα |
|
Back to top |
|
|
Conqui Junior Member
Joined: 05 Feb 2004 Posts: 144 Location: Βορράς
|
Posted: Thu Apr 03, 2008 11:54 am Post subject: |
|
|
δε θα συμφωνήσω ότι το μπουτίκ-ξενοδοχείο είναι η μόνη όμορφη πολυκατοικία στο παραλιακό μέτωπο....μου αρέσουν οι παλιές(μέγαρο Τόττη, παλιό Γκέτε(σπάνιο δείγμα αρ ντεκό στην πόλη) και κάποιες άλλες), ενώ και με τις πιο πρόσφατες το πρόβλημα δεν είναι τόσο η αρχική αισθητική τους όσο το γέρασμα τους στο χρόνο και η μη συντήρησή τους.....
για τα νέα οικοδομικά τετράγωνα που χτίζονται εκτός κέντρου, είναι σίγουρα εκ πρώτης όψεως πιο ευχάριστα και με κάπως περισσότερο ζωτικό χρόνο......μόνο μένει να δούμε πώς θα καταντήσουν σε ορισμένα χρόνια.... |
|
Back to top |
|
|
Lucretius Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1762 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Thu Apr 03, 2008 1:30 pm Post subject: |
|
|
Μια διευκρίνηση. Μιλούσα για τις οικοδομές που βρίσκονται επί της παλιάς παραλίας, από το λιμάνι μέχρι τον λευκό πύργο. |
|
Back to top |
|
|
aggelos New Member
Joined: 12 Jan 2007 Posts: 15
|
Posted: Fri Apr 04, 2008 12:28 am Post subject: |
|
|
Θα έλεγα πως η παραλία (η παλιά ασφαλώς) έχει μερικά απο τα καλύτερα νεοκλασσικά και αρτ ντεκό της πόλης. Θα έλεγα μάλιστα πως όλες οι πολυκατοικίες της παλιάς παραλίες είναι αξιοπρεπέστατες και δύσκολα βρίσκεις άσχημο κτίριο. Όσο για το κτίριο του Μητυληναίου είναι πάρα πολύ ενδιαφέρον αλλά χάνεται στην παράταξη (αν και γωνιακή). Ενώ αν ήταν πανταχώθεν ελεύθερη.... |
|
Back to top |
|
|
mfotinakis Stadium Expert
Joined: 06 Jun 2004 Posts: 733 Location: Brno,Chania
|
Posted: Fri Apr 04, 2008 12:43 am Post subject: |
|
|
Τι να πω.. Ξανακοίταξα όλο το παραλιακό μέτωπο με το bird view μήπως και έχασα κάτι όταν ήμουν εκεί και δε νομίζω ότι σε αυτό το σημείο της πόλης βρίσκονται τα καλύτερα νεοκλασικά. Να έλεγες ότι βρίσκονται στην Όλγας να συμφωνούσαμε |
|
Back to top |
|
|
vag1 Junior Member
Joined: 29 Feb 2008 Posts: 115
|
Posted: Fri Apr 11, 2008 5:56 pm Post subject: |
|
|
To post μπορεί να ενταχθεί στο topic των σιδηροδρόμων οπότε το μεταφέρω εκεί - Losada |
|
Back to top |
|
|
damianos Full Member
Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Apr 18, 2008 9:43 pm Post subject: |
|
|
Σήμερα το απόγευμα που κατέβηκα στο κέντρο της πόλης, είδα κάτι διαφορετικό στα εργοτάξια του μετρό. ΑΚΙΝΗΣΙΑ. Μέχρι τώρα δούλευαν τουλάχιστον σε διπλή βάρδια. Μήπως η σημερινή εικόνα έχει σχεση με το πρόβλημα της ΑΕΓΕΚ? |
|
Back to top |
|
|
sdakos Junior Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 155 Location: thessaloniki - athens
|
Posted: Sat Apr 19, 2008 10:04 am Post subject: |
|
|
Όχι όχι, κάθε πρωί τα εργοτάξια δουλεύουν στο φουλ. Εξαρτάται σε ποιό κατεβηκες. Στου Συντριβανίου και στης Βενιζέλου νομίζω ότι έχουν τελειώσει με τους διαφραγματικούς τοίχους, ενώ στης Στης Αγίας Σοφίας ακόμα προσπαθούν να μεταφέρουν έναν αγωγό.Έτσι δεν προκύπτει λόγος για να δουλεύουν απόγευμα. Τα μόνα έργοτάξια που μπορεί να το κάνουν αυτό είναι του Σταθμού και της Πλατεία Δημοκρατίας. Πάντως πιστεύω ότι η καθυστέρηση μέχρι τώρα είναι δεδομένη καθώς ενώ οι μετροποντικες έπρεπε να έχουν πιάσει δουλεία το αργότερο από το Σεπτέμβρη του 2007 ακόμα δεν γίνεται τίποτα και μας ενημερώνουν για αυτό το Σεπτέμβρη.. |
|
Back to top |
|
|
mech.eng Visitor
Joined: 14 Dec 2007 Posts: 5 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sun Apr 20, 2008 2:59 am Post subject: |
|
|
Στο εργοτάξιο του ΝΣΣ συνεχίζονται οι εργασίες εκσκαφής στο όρυγμα του TBMshaft όπου θα μπουν και θα συναρμολογηθούν οι μετροπόντικες (TBM). Ταυτόχρονα, τοποθετείται και η τελευταία από τις τρείς σειρές αντηρίδων που χρησιμοποιούνται για την προσωρινή αντιστήριξη των διαφραγματικών τοίχων μέχρι να γίνει η κατασκευή, αργότερα, των πλακών (ορόφων) του σταθμού. Η εκσκαφή έχει φτάσει σε βάθος 14-15 μ περίπου και αναμένεται να κατέβει άλλα 3-4μ ώστε να φτάσει στο τελικό επίπεδο όπου θα συναρμολογηθούν οι μετροπόντικες.
Στο εργοτάξιο της Πλ.Δημοκρατίας συνεχίζεται η εκσκαφή των διαφραγματικών τοίχων, τόσο του ίδιου του σταθμού, όσο και της διακλάδωσης η οποία θα χρησιμοποιηθεί αργότερα για την ένωση με τη μελλοντική γραμμή για Σταυρούπολη.
Στη Βενιζέλου όντως έχει τελειώσει η κατασκευή των διαφραγματικών τοίχων και αυτή τη στιγμή γίνονται εργασίες πασσαλόπηξης στα σημεία όπου θα γίνουν, αργότερα, οι είσοδοι – σκάλες του σταθμού, στο βόρειο και νότιο πεζοδρόμιο της Εγνατίας. Μετά την ολοκλήρωση των εργασιών πασσαλόπηξης, θα ακολουθήσει η εκσκαφή της επιφάνειας που περικλείεται από τους διαφραγματικούς τοίχους (εκεί που θα είναι ο σταθμός ουσιαστικά, δηλαδή το οδόστρωμα της Εγνατίας). Φυσικά και σ αυτή την περίπτωση οι εκσκαφή θα γίνει σε δύο φάσεις ώστε να μην κλείσει εντελώς η Εγνατία. Ωστόσο, επειδή κατά την εκσκαφή αναμένεται να αποκαλυφθούν αρχαιολογικά ευρήματα και το σκάμμα θα παραδοθεί στους αρχαιολόγους, ο ολοκλήρωση της εκσκαφής αναμένεται να καθυστερήσει.
Στην Πλ. Αγίας Σοφίας, ξεκίνησαν οι εργασίες για την μετατόπιση βορειότερα (στο βόρειο πεζοδρόμιο της Εγνατίας) του κεντρικού αποχετευτικού αγωγού της πόλης (πυρίκαυστου) αφού η σημερινή του θέση εμποδίζει την κατασκευή του σταθμού. Τον επόμενο μήνα αναμένεται να γίνει νέα φάση κατάληψης εργοταξιακού χώρου στο μέσον της Εγνατίας και συνεπώς θα υπάρξουν νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις.
Στο εργοτάξιο της Πλ. Συντριβανίου, έχει ολοκληρωθεί το 60% περίπου των διαφραγματικών τοίχων. Ωστόσο, εδώ και ένα μήνα περίπου έχουν σταματήσει οι εργασίες κατασκευής τους στη νότια πλευρά του σταθμού, λόγω της εύρεσης τάφων της ρωμαικής περιόδου στο συγκεκριμένο σημείο. Έτσι, μέχρι να ολοκληρωθούν οι αρχαιολογικές εργασίες και να δοθεί το ΟΚ από το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο για την αποξήλωσή τους δεν αναμένονται να συνεχιστούν οι εργασίες κατασκευής του σταθμού.
Στο εργοτάξιο του CROSSOVER (μπροστά από τη βιβλιοθήκη του ΑΠΘ) ξεκίνησε η κατασκευή των διαφραγματικών τοίχων.
Στο εργοτάξιο του πανεπιστημίου (μπροστά στη φοιτητική λέσχη) γίνονται εργασίες μετατόπισης δικτύων οργανισμών κοινής ωφέλειας (ΟΚΩ) (ΔΕΗ,φυσικό αέριο ΟΤΕ κλπ).
Τέλος, έγινε κατάληψη και περίφραξη του εργοταξιακού χώρου όπου αναμένεται να κατασκευαστεί ο σταθμός στον Ευκλείδη.
Και μερικές φωτογραφίες απο το TBMshaft. Είναι λίγο παλαιότερες και δεν φαίνεται η δεύτερη σειρά αντηρίδων η οποία έχει ήδη τοποθετηθεί, ενώ σήμερα το βάθος είναι 3 μ πιο κάτω.
Η τελευταία μέσα από το σκάμμα.
|
|
Back to top |
|
|
Lucretius Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1762 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Sun Apr 20, 2008 1:22 pm Post subject: |
|
|
Ενδιαφέρουσες πληροφορίες, μπράβο Mech.eng. Να ρωτησω κάτι άλλο; Υπάρχει πληροφόρηση για την αρχιτεκτονική διαμόρφωση των σταθμών; Είχα την ελπίδα οτι θα δούμε κάτι ενδιαφέρον αλλά πλέον είμαι μάλλον απαισιόδοξος. |
|
Back to top |
|
|
damianos Full Member
Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Apr 22, 2008 7:48 am Post subject: |
|
|
Πράγματι πολύ ενδιαφέρουσες οι πληροφορίες και σ΄ευχαριστώ κι εγώ με τη σειρά μου. Θα σε παρακαλούσα αν γνωρίζεις να μας πληροφορήσεις σχετικά με τη διακλάδωση μελλοντικά των γραμμών προς Σταυρούπολη, Καλαμαριά κλπ. Οι γραμμές στους σταθμούς θα βρίσκονται σε διαφορετικά επίπεδα? |
|
Back to top |
|
|
mech.eng Visitor
Joined: 14 Dec 2007 Posts: 5 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Apr 22, 2008 11:51 pm Post subject: |
|
|
Δυστυχώς δεν γνωρίζω κάτι συγκεκριμένο σε ότι αφορά την αρχιτεκτονική των σταθμών, Ωστόσο αν έχω κάτι σχετικό θα σας ενημερώσω.Σχετικά με τις διακλαδώσεις, η γραμμή από Σταυρούπολη θα διασταυρώνεται ανισόπεδα (θα περνά από κάτω) με την κύρια γραμμή και αμέσως μετά θα στρίβει και θα ανέρχεται για να φτάσει στο επίπεδο της τελευταίας με την οποία και θα ενώνεται. Παρακάτω φαίνεται ένα πρόχειρο σκαρίφημα που έφτιαξα και δείχνει την όλη λογική. Φυσικά οι σχετικές αποστάσεις και οι καμπυλότητες είναι κατά προσέγγιση. Σε ότι αφορά τη διακλάδωση για Καλαμαριά στο σταθμό Πατρικίου, δεν είμαι σίγουρος για τον τρόπο σύνδεσης. Έχω την εντύπωση ότι οι γραμμές θα διασταυρώνονται ισόπεδα (Crossover) αλλά θα πρέπει να το επιβεβαιώσω πρώτα.
|
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Wed Apr 23, 2008 12:57 am Post subject: |
|
|
Το Μετρό της Θεσσαλονίκης κατασκευάζεται απ' την Αττικό Μετρό, η οποία πήρε το know how απ' την γαλλική σχολή η οποία αποθαρρύνει τις διασταυρώσεις στο ίδιο επίπεδο ... |
|
Back to top |
|
|
damianos Full Member
Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Apr 24, 2008 11:27 pm Post subject: |
|
|
Παρ' όλα αυτά, στο μετρό του Παρισιού δεν επιβεβαιώνεται αυτή η άποψη! |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Fri Apr 25, 2008 12:48 am Post subject: |
|
|
@damianos
Δεν είναι δική μου η άποψη και δεν έγραψα ότι απαγορεύονται αλλά ότι αποθαρρύνονται σε αντίθεση π.χ με την Γερμανική και άλλες.
Π.χ στην αρχική μελέτη (για το Μετρό της Αθήνας) προβλέποταν διακλάδωση για Σταθμό Λαρίσης και όχι όπως τώρα που η γραμμή κάνει κάποιους είδους "κοιλιά" και περνάει από εκεί.
Ο Γάλλος σύμβουλος όμως το απέκλεισε.
Ίσως και καλύτερα έτσι γιατί όπου λειτουργεί δημιουργεί κάποια προβλήματα στην κυκλοφορία παρά το ότι γίνεται σε κράτη σοβαρότερα απ' την Ελλάδα ... |
|
Back to top |
|
|
damianos Full Member
Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Apr 25, 2008 8:43 am Post subject: |
|
|
Δε χρειάζεται να απολογείσαι φίλε Nozomi, δεν υπάρχει καμμιά αιχμή για σένα, άλλωστε πρέπει να σου πω οτι σε διαβάζω με ιδιαίτερη προσοχή εκτιμώντας τις γνώσεις αλλά και την κριτική σου ικανότητα. Καλό Πάσχα σε όλους μας. |
|
Back to top |
|
|
aristidis Stadium Expert
Joined: 04 Feb 2004 Posts: 1448 Location: Πουθενιστάν
|
Posted: Fri Apr 25, 2008 8:04 pm Post subject: |
|
|
Δηλαδη θα ειναι σε ενα "επιπεδο" οι δυο σταθμοι, οχι οπως στο Μετρο της Αθηνας... Γκρμφ, δεν μ' αρεσει αυτο, κριμα...
Και επισης ακομα φτιαχνουν δηλαδη τα τοιχη για να μπουν οι μετροποντικες; Ενω καποτε λεγανε οτι Σεπτεμβριο 2007, αντε Φεβρουαριο 2008 θα αρχιζαν οι μετροποντικες την εκσκαφη...
Ποτε περιπου τελικα αναμενεται να ολοκληρωθει η εκσκαφη του ΤΒΜShaft; Απ' οτι διαβασα λεμε για 3-4 μετρα ακομα; Δηλαδη ποσος καιρος; Και η συναρμολογηση; |
|
Back to top |
|
|
jackoharas Junior Member
Joined: 24 Jan 2006 Posts: 166 Location: Λεμπέτ
|
Posted: Fri Apr 25, 2008 8:26 pm Post subject: |
|
|
aristidis wrote: | Δηλαδη θα ειναι σε ενα "επιπεδο" οι δυο σταθμοι, οχι οπως στο Μετρο της Αθηνας... Γκρμφ, δεν μ' αρεσει αυτο, κριμα.. |
δεν αφορά τους σταθμούς αλλά τον σιδηρόδρομο
-------------------------------------------------------------------------------------
Εχθές ο γενικός γραμματέας της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, καθηγητής Γιώργος Τσιότρας, υπέγραψε τη σύμβαση για την εκπόνηση της μελέτης του λεγόμενου οδικού άξονα βορειοδυτικής Θεσσαλονίκης. Ο νέος δρόμος θα έχει μήκος 7,5 χιλιόμετρα και θα χαραχθεί παράλληλα και μεταξύ της εσωτερικής και εξωτερικής περιφερειακής. Θα συνδέει την οδό Λαγκαδά (από το ύψος του κόμβου Ωραιοκάστρου) με την περιοχή των ΕΛΠΕ (παλαιά εθνική οδός Θεσσαλονίκης-Κιλκίς)
http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=16475 |
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Tue Apr 29, 2008 4:13 pm Post subject: |
|
|
Εγώ καταλαβαίνω ότι ο σταθμός Δημοκρατίας θα είναι ένας και απλώς άλλοι συρμοί θα πηγαίνουν προς Σταυρούπολη, άλλοι προς ΝΣΣ. Η διακλάδωση είναι μετά τις αποβάθρες. Θέμα δυο σταθμών με αποβάθρες σε διαφορετικά επίπεδα δεν υπάρχει. Δεν είναι διασταύρωση δυο διαφορετικών γραμμών όπως στην Ομόνοια ή στο Σύνταγμα στην Αθήνα, αλλά διακλάδωση της ίδιας γραμμής (πολλές τέτοιες διακλαδώσεις σε γραμμές υπάρχουν στο μετρό του Λονδίνου).
Τώρα το άλλο με την "κοιλιά" που κάνει το μετρό της Αθήνας στο Σταθμό Λαρίσης δεν το καταλαβαίνω. Από την προμελέτη των αρχών του 80 δεν υπήρχε διακλάδωση προς τον Σταθμό Λαρίσης αλλά διέλευση κοντά από αυτόν. Στην περιοχή υπήρχε πάντα η διακλάδωση μονής υπηρεσιακής γραμμής προς τον ΗΣΑΠ, η οποία από προμελέτη σε οριστική απλώς άλλαξε διάταξη, όπως συνέβη και με την υπηρεσιακή σύνδεση μεταξύ των δυο γραμμών στο Σύνταγμα. Λογικά ανάλογη σύνδεση θα υπάρξει κάπου και με τη γραμμή 4. Αν βέβαια πάμε πολύ παλιά στη μελέτη Wilbur Smith γύρω στο 1973-1974 όπου γινόταν προκαταρτική διερεύνηση του δικτύου μετρό είχε διερευνηθεί μια ακόμα γραμμή από Σταθμό Λαρίσης - Βικτώρια - Λ. Αλεξάνδρας που εγκαταλήφθηκε επειδή δεν θα προσέλκυε αρκετή κίνηση. Μιλάμε όμως για πολύ παλιά όταν έπαιζε ακόμη αν η γραμμή 3 θα ακολουθούσε την Κηφισίας ή τη Μεσογείων.
Συγγνώμη για το λίγο off topic δεν συνεχίζω |
|
Back to top |
|
|
|