View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
johnmit Full Member
Joined: 08 Dec 2006 Posts: 210 Location: CRETE,HERAKLION
|
Posted: Sun Dec 16, 2007 8:59 pm Post subject: |
|
|
Κατσετε ρε παιδια,εχετε παρεξηγησει ορισμενα θεματακια και μεσα απο τις φιλολογικες απαντησεις προβαινετε σε λαθος συμπερασματα. Ειδικα αυτα που ειπες Ypsilon,να μη περιχαρακωνομαι λες και βριζεται τον τοπο μου...εμα,χαλαρωσε-συζηταμε! Και ισα ισα φιλε μου χαιρομαι για τον "Βενιζελο" και τον καθε Βενιζελο της Ελλαδας. Το οτι δηλωνω πρωτα Κρης και μετα Ελλην ειναι πασιφανες απο τη σταση μου στις συζητησεις. Αυτο ομως ποτε ουτε για να αποδειξω κατι ουτε και σημαινει πως δε χαιρομαι για την υπολοιπη Ελλαδα!Τουναντιων!!
Εγω διαβασα τα λεγομενα του Αλαβανου και θεωρησα σωστο να σας τα μεταφερω μιας και αυτο κανω σε οτιδηποτε αφορα τη Κρητη. Αν αυτα σας φανηκαν καπως αυτος που φταιει(και αμφιβαλω)ειναι ο Αλαβανος.Κατι ειπωθηκε για συμφεροντα και ξερετε κατι...αυτα ειναι Ελληνικα πραγματα! |
|
Back to top |
|
|
Ypsilon Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Sun Dec 16, 2007 9:12 pm Post subject: |
|
|
Χεχε! Το ότι περιχαρακώνεσαι δεν το είπα σαν μομφή, απεναντίας θεωρώ πολύ εύλογο να πονάει κανείς για τον τόπο του και να τον υπερασπίζεται. Αρκεί αυτό να μην αλλοιώνει την κρίση του. Ούτε μαλώνει κανείς εδώ μέσα, κουβέντα κάνουμε.
Στο θέμα μας τώρα, το Ηράκλειο πρέπει να αξιώσει ένα μεγαλύτερο και καλύτερο αεροδρόμιο, και να δώσει ιδιαίτερη προσοχή στη σύμβαση παραχώρησης. Όσο μεγαλύτερη, τόσο καλύτερα, κατά τη γνώμη μου.
Μην την πατήσει σαν το "Βενιζέλο" που τα 50 χρόνια της αρχικής σύμβασης μειώθηκαν στα 30, και αναγκαστικά ξεκίνησε την καριέρα του σαν ένα από τα ακριβότερα αεροδρόμια της Ευρώπης, ως αποτέλεσμα της χρονικής συμπίεσης κατά μια εικοσαετία για την αποπληρωμή του χρέους. |
|
Back to top |
|
|
sonugr Junior Member
Joined: 19 Nov 2004 Posts: 76 Location: Docklands-London,Heraklion-Crete
|
Posted: Mon Dec 17, 2007 12:10 am Post subject: |
|
|
Nikolis_Efentis wrote: |
πόση κίνηση απο εξωτερικό για τουρισμό έχει το ηράκλειο το χειμώνα; πόσες ξένες επιχειρήσεις έχουν επεκταθεί στπν κρήτη και χρειάζονται τα στελέχη τους να πηγαινοέρχονται τακτικά στην κρήτη όλο το χρόνο χωρίς να περνάνε από αθήνα; |
Το αεροδρόμιο βάσει χρονοδιαγράμματος απαλλοτροιώσεων, ΣΤΕ, μίζας και δεν συμμαζεύεται θα αργήσει πολύ ακόμα.
Το ερώτημα όμως θα πρέπει να είναι αν θέλουμε να έχουμε αυξημένη κίνηση τον χειμώνα και όχι μόνο για τουρισμό.
Άλλωστε νομίζω ότι ο τουρίστας της μη θερινής περιόδου είναι πολύ πιο απαιτητικός από τα διάφορα 18χρονα chavia που πλακώνουν το καλοκαίρι και δεν νομίζώ να τους νοιάζει και πολύ που θα φάνε λίγο ήλιο παραπάνω κάνοντας check in απo το parking.
Για να προσελκύσουμε λοιπόν τον ποιοτικό τουρίστα και να τον κρατήσουμε είναι επιτακτική η ανάγκη νέου αεροδρομίου.
Αλλά δεν είναι μόνο ο τουρίστας. Όχι ότι η Κρητη είναι business district, αλλά μην παραβλέπουμε επενδύσεις τύπου cavo sidero (1 δις )και είμαι σίγουρος ότι θα δούμε θεαματική άνοδο στο real estate, που συνεπάγεται τακτικές πτήσεις καθ' όλην την διάρκεια του χρόνου. Από προσωπική εμπειρία πολλοί βρετανοί με ρωτάνε πως κινείται η αγορά του real estate στην Κρήτη.
Και βιτρίνα χωρίς υπερβολή είναι το αεροδρόμιο.
Και μπορεί να μην έχουμε μεγάλο κομμάτι της πίτας Nikolis_Efentis αλλά δεν γίνεται να μην διεκδικίσουμε μεγαλύτερο.
Για τον Αλαβάνο θα συμφωνήσω με τον επίτιμο... "Με τα μυαλά που έχει..." |
|
Back to top |
|
|
Nikolis_Efentis New Member
Joined: 27 Oct 2005 Posts: 61 Location: athens - toronto - paris
|
Posted: Mon Dec 17, 2007 2:53 am Post subject: |
|
|
θα συμφωνήσω μαζί σου ότι η κρήτη χρειάζεται μεγαλύτερο και καλύτερο αεροδρόμιο και ότι πρέπει να είναι έγκαιρα έτοιμο μαζί με τα άλλα αναπτυξιακά έργα (cavo sidero, λιμάνι στο τυμπάκι, real estate κλπ)!! σ'αυτό δε διαφωνώ ... το σχόλιό μου απαντούσε στην απορία "γιατί δεν έρχονται τακτικές πτήσεις στο ηράκλειο;" το αεροδρόμιο μόνο του δε θα τις φέρει ....ο συνδυασμός των παραπάνω πολύ πιθανόν |
|
Back to top |
|
|
johnmit Full Member
Joined: 08 Dec 2006 Posts: 210 Location: CRETE,HERAKLION
|
Posted: Fri Dec 21, 2007 4:40 pm Post subject: |
|
|
Σημαντικες εξελιξεις για το Καστελι. Τι ειπωθηκε στη Βουλη και η συνεντευξη του Περιφεριαρχη Κρητης Κ.Σεραφειμ Τσοκα.
http://www.2810.gr/site/news/article/43924
http://www.cretetv.gr/news/newsf.php?goid=30857
Παιδια περιτο να σας πω οτι η πεδιαδα του Καστελιου ειναι πανεμορφη.
Με το που θα προσγειωνεται το αεροπλανο,ηδη ο επιβατης θα εχει παρει μια γευση απο την ευωρια της Κρητης. Η φωτο της Ν.Κ. ειναι νομιζω απο το στρατιωτικο αεροδρομιο του Καστελιου οποτε φαινεται αυτο που σας λεω. |
|
Back to top |
|
|
johnmit Full Member
Joined: 08 Dec 2006 Posts: 210 Location: CRETE,HERAKLION
|
Posted: Sat Dec 22, 2007 8:22 pm Post subject: |
|
|
Συναντηση Αλαβανου-Σουφλια για Καστελι Πεδιαδος.
Μετα τις γιορτες οι εξελιξεις. Μαλλον το εργο θα γινει με συμβαση παραχωρησης στα προτυπα του Ελ.Βενιζελος.
http://www.patris.gr/articles/124095 |
|
Back to top |
|
|
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Thu Jan 03, 2008 3:43 am Post subject: |
|
|
Η easyjet ξεκινά από την άνοιξη πτήσεις προς Μύκονο, Ηράκλειο, Κέρκυρα και Ρόδο! Για περισσότερες πληροφορίες...στην ιστοσελίδα! Επίσης πτήσεις θα γίνονται και προς Μάλτα, Κύπρο και θέρετρα της Αιγύπτου. |
|
Back to top |
|
|
NiMos Full Member
Joined: 14 Feb 2004 Posts: 211 Location: Paros GR / Newcastle UK
|
|
Back to top |
|
|
sonugr Junior Member
Joined: 19 Nov 2004 Posts: 76 Location: Docklands-London,Heraklion-Crete
|
Posted: Sat Jan 05, 2008 4:42 am Post subject: |
|
|
Πολύ καλά νέα επιτέλους. Αν και από μια πρώτη ματιά οι τιμές είναι μάλλον τσουχτερές |
|
Back to top |
|
|
PAPAGIO New Member
Joined: 22 Feb 2006 Posts: 27
|
Posted: Tue Jan 08, 2008 8:29 pm Post subject: |
|
|
Θα ηθελα να μου πειτε αν γνωριζεται και οσοι γνωριζεται ποιες ειναι οι διαφορες στις παρακατω κατηγοριες οικονομικης θεσης
Συγκεκριμενα θα ηθελα να μαθω τις διαφορες μεταξυ των:
Economy Basic Light
Economy Basic
Economy Flex.
Ευχαριστω. |
|
Back to top |
|
|
Ο.Υ.Σ.Τ. Full Member
Joined: 02 Aug 2004 Posts: 374 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Tue Jan 08, 2008 9:50 pm Post subject: |
|
|
Η πρωτη κατηγορια που ανεφερες ειναι η πιο φθηνη αλλα δεν επιδεχεται διαφορες αλλαγες η ακυρωσεις. Η δευτερη ειναι (αν δεν κανω λαθος) η οικονομικη θεση που ξεραμε μεχρι τωρα, και η τριτη ειναι η οικονομικη κατηγορια που δεχεται ολες τις αλλαγες και τις τροποποιησεις οσον αφορα την πτηση αλλα ειναι και η πιο ακριβη σε σχεση με τις αλλες δυο κατηγοριες. Ελπιζω να τα ειπα σωστα. |
|
Back to top |
|
|
PAPAGIO New Member
Joined: 22 Feb 2006 Posts: 27
|
Posted: Wed Jan 09, 2008 6:17 pm Post subject: |
|
|
Σε ευχαριστω για την απαντηση σου. Οντως εμαθα οτι ειναι οπως τα λες και εσυ. Στην πρωτη δεν μπορεις να κανεις ακυρωσεις και τροποποιησεις. Στην αλλη ειναι η γνωστη οικονομικη θεση. Η τριτη ειναι το αντιθετο της πρωτης. |
|
Back to top |
|
|
PAVEL_13 Stadium Expert
Joined: 13 Feb 2004 Posts: 1036 Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)
|
Posted: Fri Jan 25, 2008 3:26 pm Post subject: |
|
|
Παιδιά υπάρχουν κάπου στατιστικές ατυχημάτων?
Θέλω να δώ αν τελικά οι low cost εταιρείες παρουσιάζουν μεγαλύτερη συχνότητα σε ατυχήματα είναι είναι απλά ένας μύθος.... |
|
Back to top |
|
|
worldofjustice Stadium Expert
Joined: 03 Sep 2004 Posts: 983 Location: Zurich
|
|
Back to top |
|
|
Dromeas Full Member
Joined: 25 Oct 2007 Posts: 367 Location: Λονδίνο
|
Posted: Wed Feb 06, 2008 7:28 pm Post subject: |
|
|
Η Aegean προσθέτει νέες πτήσεις από τον Μάιο: Από Αθήνα προς Λονδίνο, Τίρανα, Κεφαλλονιά και Λήμνο, από Θεσ/νίκη προς Κω και από Ρόδο και Ηράκλειο προς Λάρνακα. Νομίζω πως η πτήση προς Τίρανα είναι έξυπνη κίνηση με τόσους οικονομικούς μετανάστες που έχει η Ελλάδα από την Αλβανία, ενώ με την πτήση προς Λονδίνο ενισχύεται το προφίλ της εταιρείας. Άντε ρε παιδιά, βάλτε και καμιά πτήση για Μάντσεστερ μήπως και αυξηθεί ο ανταγωνισμός και ελεηθούμε και εμείς οι Βόρειοι...
Η ανακοίνωση της εταιρείας:
http://www.aegeanair.com/aegeangr/news/index.asp |
|
Back to top |
|
|
jackoharas Junior Member
Joined: 24 Jan 2006 Posts: 166 Location: Λεμπέτ
|
Posted: Fri Feb 29, 2008 1:54 pm Post subject: |
|
|
Πεστε μου πως είμαι βλάκας και ανίκανος που δεν μπορώ να βρω την ιστοσελίδα του αεροδρομίου της Θεσσαλονίκης και πως στ' αλήθεια υπάρχει μία ιστοσελίδα απ' όπου μπορεί κάποιος να μάθει τουλάχιστον τις αφήξεις/αναχωρήσεις και τις καθυστερήσεις... |
|
Back to top |
|
|
pilotos Junior Member
Joined: 17 Feb 2007 Posts: 184 Location: Λάρισα
|
Posted: Fri Feb 29, 2008 2:00 pm Post subject: |
|
|
Δυστηχώς δεν είσαι |
|
Back to top |
|
|
PinkFloyd Full Member
Joined: 21 Jun 2007 Posts: 328 Location: ΠΑΤΡΑ
|
Posted: Thu Apr 03, 2008 10:38 pm Post subject: |
|
|
Το αεροδρόμιο του Αράξου (περίπου 40 Km από την Πάτρα) αποκτά σταθερή σύνδεση με άλλες πόλεις. Αρχικά θα γίνονται πτήσεις της Κρητικών συμφερόντων αεροπορικής εταιρείας "Sky Express" από και προς το Ηράκλειο, ενώ μέσα στο καλοκαίρι, όταν η εταιρεία προμηθευτεί δύο ακόμα αεροπλάνα, θα υπάρξει γραμμή και προς τη Θεσσαλονίκη.
Η σύνδεση της Αχαΐας με την Κρήτη θα γίνεται όλο το χρόνο κάθε Τρίτη, Πέμπτη και Σάββατο, με ώρα αναχώρησης από το Ηράκλειο στις 11.00 και από τον Άραξο στις 13.00. Οι πτήσεις θα ξεκινήσουν με ελικοφόρα αεροσκάφη τύπου JS31 16 θέσεων, και στις αρχές καλοκαιριού θα αναβαθμιστούν με μεγαλύτερα 30 θέσεων.
Το εισιτήριο θα κοστίζει 91 ευρώ συν τους φόρους αεροδρομίων. Στην τιμή περιλαμβάνεται και η μεταφορά των επιβατών με λεωφορείο από το κέντρο της Πάτρας μέχρι τον Άραξο. Η πτήση θα διαρκεί περίπου μία ώρα (με τα καινούργια αεροπλάνα θα μειωθεί στα 45'). |
|
Back to top |
|
|
Psilalonitis-1982 Senior Member
Joined: 14 Dec 2005 Posts: 616 Location: Πατρα
|
Posted: Fri Apr 04, 2008 4:37 pm Post subject: |
|
|
Ειπωθηκε οτι τα λεωφορεια για το αεροδρομιο θα ξεκινουν απο τη πλατεια Τριων Συμμαχων.
Περισσοτερα για το φιλοδοξο εγχειρημα αεροπορικης συνδεσης της Πατρας
με Ηρακλειο, Θεσσαλονικη και βαλκανικες πρωτευουσες,
στο ρεπορταζ της Ημερας :
http://www.imeranews.gr/detail.php?id=45208 |
|
Back to top |
|
|
jackoharas Junior Member
Joined: 24 Jan 2006 Posts: 166 Location: Λεμπέτ
|
Posted: Fri Jun 27, 2008 12:45 am Post subject: Κόβουν τις πτήσεις από τη Θεσσαλονίκη |
|
|
Σε ακυρώσεις πτήσεων από τη Θεσσαλονίκη προς προορισμούς του εσωτερικού και του εξωτερικού προχωρούν οι Ολυμπιακές Αερογραμμές και κατά τη θερινή περίοδο, ελλείψει ικανού αριθμού αεροσκαφών, απαξιώνοντας το αεροδρόμιο “Μακεδονία”.
http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=19911 |
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2296 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Fri Jul 11, 2008 1:06 pm Post subject: |
|
|
Από μεταφορά
chr.04 wrote: | vag3721 wrote: | Η αίσθηση που έχω για τις μαζικές μεταφορές είναι ότι δεν μπορούν ποτέ να είναι κερδοφόρες στο σύνολό τους,με τις τιμές εισητηρίων που ισχύουν.
|
Λοιπόν, ως γνωστόν πήγα στο Βελιγράδι για την Eurovision. Έκοψα εισιτήριο αεροπορικό με Lufthansa περίπου τέλη Φεβρουαρίου 360Ε, με ανταπόκριση στο Μόναχο - πήγαινε έλα.
Στο Βελιγράδι όταν πήγα, μου την έδωσε λίγο η πόλη, είχα και ένα οικογενειακό πρόβλημα και αποφάσισα να φύγω. Η Lufthansa επειδή ήταν εντελώς οικονομικό το εισιτήριο ήθελε να βγάλω καινούργιο με κόστος (κρατηθείτε) 1200 Ευρώ (μόνο επιστροφή στην Ελλάδα).
Η αγαπημένη μας Ολυμπιακή, με έκδοση εισιτηρίου 1 μέρα πριν μου ζήτησε 150 Ευρώ.
Καταλαβαίνετε ότι η πολιτική των 2 εταιρειών στις τιμές, αντανακλάται και στην οικονομική τους κατάσταση. Όμως η Ολυμπιακή είναι δημόσια επιχείρηση με σκοπό την εξυπηρέτηση και όχι το κέρδος. |
Alkis wrote: | Μα τι λες chr.04
Εάν ταξίδευες συχνά θα καταλάβαινες ότι η Ολυμπιακή έχει παρόμοιες τιμές (μάλιστα λίγο πιο ακριβές συχνά) με τις άλλες εταιρίες. Σε ορισμένες περιπτώσεις κάποια εταιρία μπορεί να είναι πιο φθηνή για τον άλφα ή βήτα λόγο αλλά αυτό δεν είναι από την καλή τους την καρδία γιατί θέλουν να σε εξυπηρετήσουν.
Προφανέστατα, η κατάσταση της Ολυμπιακής ΔΕΝ οφείλεται σε χαμηλές τιμές εισητήριων, τουλάχιστον όχι για τις διεθνείς πτήσεις.
Τώρα η Ολυμπιακή όντως προσφέρει υπηρεσίες αλλά για μόνο για ορισμένες πτήσεις εσωτερικού, πολλές από τις οποίες είναι επιδοτούμενες αυτές τις μέρες.
Η Ολυμπιακή χάνει χρήματα λόγο κακοδιοίκησης, διαφθοράς, των συνδικαλιστών, των υπεράρυθμων υπαλλήλων, της δημοσιουπαλληλικής νοοτροπίας, κακό μάρκετινγκ κτλ. |
Nozomi wrote: | Η Ο.Α φαλήρισε από το εσωτερικό "κομμάτι" (το φαγοπότι των τζαμπατζήδων για την ακρίβεια), οι πτήσεις εξωτερικού ήταν κερδοφόρες.
Και αν ρωτήσεις 10 πελάτες της Ο.Α συνονόματε chr.04, οι 8 (τουλάχιστον) θα σου εκφράσουν παράπονα για το service της εταιρείας (όπως και εγώ αλλά δεν την έχω πάρει τόσες φορές ώστε να το παίξω ειδήμων). Επίσης η Ο.Α ΠΟΤΕ δεν υπήρξε φτηνή εταιρεία ανεξάρτητα πως σου βγήκε εσένα μια διαδρομή (παίζουν ρόλο και άλλοι παράγοντες).
Μήπως όμως είμαστε ΠΟΛΥΥΥ off topic ?
Μπορεί κάποιος να σβήσει τα ποστ αυτά για την Ο.Α ? |
|
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Mon Nov 03, 2008 2:00 pm Post subject: |
|
|
το αεροδρόμιο τον ιωαννίνων τι έγινε παιδιά? |
|
Back to top |
|
|
Squirrel Junior Member
Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
|
Back to top |
|
|
PinkFloyd Full Member
Joined: 21 Jun 2007 Posts: 328 Location: ΠΑΤΡΑ
|
Posted: Mon Nov 10, 2008 7:34 pm Post subject: |
|
|
Η Κρητική εταιρία Sky Express, που συνδέει αεροπορικά το Ηράκλειο με νησιά του Αιγαίου, Καλαμάτα, Πάτρα (Άραξος), Θεσσαλονίκη, Αλεξανδρούπολη και Τίρανα, πρόσθεσε ένα νέο δρομολόγιο:
Πάτρα - Θεσσαλονίκη, κάθε Δευτέρα και Παρασκευή. Η πτήση διαρκεί μια ώρα και το εισιτήριο στοιχίζει 113 Ευρώ (με τους φόρους).
Όλα τα δρομολόγια της εταιρίας:
http://www.skyexpress.gr/schedule_gr.asp |
|
Back to top |
|
|
Squirrel Junior Member
Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Tue Nov 18, 2008 10:42 pm Post subject: |
|
|
Σκεπτικισμό προκάλεσε στην Θεσσαλονίκη το ρεπορτάζ του ΣΚΑΪ για το αεροδρόμιο 'Μακεδονία'. Το έργο επέκτασης του αεροδιαδρόμου δεν καλύπτει τις προδιαγραφές ασφαλείας ενώ το κόστος συντήρησής είναι αστρονομικό...
ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟ 'ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ' Εκπομπή στους Νέους Φακέλους για την Siemens
"Επικίνδυνη μπορεί να αποδειχθεί για τις πτήσεις στο αεροδρόμιο Μακεδονία της Θεσσαλονίκης, η τεχνική λύση που προωθείται στο έργο της επέκτασης του αεροδρομίου, που βρίσκεται σε εξέλιξη τα τελευταία τρία χρόνια(...)Τα προβλεπόμενα έξοδα συντήρησης, τα οποία θα εισπράττει η Siemens μόλις ολοκληρωθεί το έργο, ανέρχονται σε ένα εκατομμύριο ευρω το χρόνο."
Πηγή τηλεοπτ. σταθμός Σκάι: http://www.skai.gr/master_story.php?id=100777 |
|
Back to top |
|
|
|