View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
dimetro Full Member
Joined: 26 Jul 2004 Posts: 214 Location: Aeghio-Xanthi
|
Posted: Sat Dec 20, 2008 3:16 pm Post subject: |
|
|
Νεοι προορισμοι απο την Aegean.Βαρκελωνη,Βερολινο,Βιεννη,Βρυξελλες,Βενετια.Λογικα δεν νομιζω να προστεθουν και αλλες πτησεις εξωτερικου.Ηδη εχουν καλυψει τους σημαντικοτερους προορισμους και επιπλεον περιμενουν αλλα 10 αεροπλανα Α320/321, τα οποια χρειαζονται για να καλυψουν αυτες τις αναγκες. Παντως η εταιρια κανει πολυ καλη προωθηση των νεων πτησεων εξωτερικου στις επαρχειακες πολεις που εξυπηρετουνται απο δρομολογια της.Για το Λονδινο υπηρχε ενα διοροφο λεωφορειο που ενημερωνε σε διαφορες πολεις για της πτησεις
http://www.aegeanair.com/news.aspx?newsItem=154 |
|
Back to top |
|
|
Ypsilon Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Sat Dec 20, 2008 3:51 pm Post subject: |
|
|
Πάρα πολύ καλά νέα! Το θέμα είναι, μιλάμε για απευθείας ή για code-share πτήσεις; Αν είναι απευθείας, χαράς ευαγγέλια για την Aegean, αλλά και για τους Έλληνες που έπρεπε να κάνουν αλχημείες για να βρουν καλές πτήσεις σε βολικές ώρες για δημοφιλείς προορισμούς, κι αυτές μέσω τρίτων χωρών, με ό,τι αυτό συνεπάγεται! |
|
Back to top |
|
|
mfotinakis Stadium Expert
Joined: 06 Jun 2004 Posts: 733 Location: Brno,Chania
|
Posted: Sat Dec 20, 2008 4:21 pm Post subject: |
|
|
Για Βαρκελόνη πάντως είναι code shared μέσω Μονάχου..Αλλά και πάλι είναι πολύ καλά νέα..Όσες περισσότερες επιλογές τόσο καλύτερο. |
|
Back to top |
|
|
Ypsilon Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Sun Dec 21, 2008 10:10 pm Post subject: |
|
|
H έξοδος - αναστροφή του αεροδρομίου για όσους φεύγουν από αυτό με κατεύθυνση την Αθήνα (η γνωστή με τις φωτεινές σημάνσεις και τα "μάτια της γάτας"), είναι κλειστή. Δεν πρόλαβα να δω, αν γίνεται διαπλάτυνση και επαναχάραξη, ή αν καταργείται εντελώς. Μου φάνηκε ότι ισχύει το δεύτερο.
Έτσι, όσοι φεύγουν για Αθήνα προχωράνε ευθεία για 1000-1200 μέτρα προς το εσωτερικό της τεχνικής βάσης, και κάνουν αναστροφή σε άλλο σημείο στο οποίο βρίσκεται τελειωμένο το εκθεσιακό - συνεδριακό κέντρο, το οποίο μου φάνηκε αρχιτεκτονικά ήπιο αλλά καθόλου άσχημο.
Ίσως να θέλουν να κάνουν τον κόσμο να περνάει από εκεί, ειδικά αν υπάρχουν έτοιμες και άλλες εμπορικές εγκαταστάσεις, τις οποίες όμως δεν είδα λόγω νύχτας.
Ξέρουμε κάτι περισσότερο; Πότε θα ανοίξει ας πούμε, ή αν υπάρχει καμμιά φωτο;; |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Mon Dec 22, 2008 1:29 am Post subject: |
|
|
Το εκθεσιακό κέντρο Metropolitan ανοίγει στις 8 Ιανουαρίου με τις τουριστικές εκθέσεις ''Τέχνημα & Παρουσίες.''
Το γνωρίζω πολύ καλά γιατί ο ίδιος είμαι εκθέτης. |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Mon Dec 22, 2008 3:40 am Post subject: |
|
|
mfotinakis wrote: | Για Βαρκελόνη πάντως είναι code shared μέσω Μονάχου..Αλλά και πάλι είναι πολύ καλά νέα..Όσες περισσότερες επιλογές τόσο καλύτερο. |
code shared μέσω Μονάχου είναι τώρα με ανταπόκριση με πτήση της Lufthansa, όπως είναι και για άλλους προορισμούς στην Ευρώπη εξαιτίας αυτής της συνεργασίας. Αλλά από τα θερινά δρομολόγια του 2009 και μετά θα έχει απευθείας πτήση Αθήνα- Βαρκελώνη όπως και για τους υπόλοιπους προορισμούς(Βρυξέλλες, Βερολίνο, Βιέννη, Βενετία)
Καλύψανε όλους τους προορισμούς που ξεκινάνε με Β |
|
Back to top |
|
|
gm2263 Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Mon Dec 22, 2008 9:03 am Post subject: |
|
|
@Υ
Επειδή έχω καιρό να περάσω από το Ελ. Βεν, τελειώνει όντως το συνεδριακό κέντρο του αεροδρομίου; Μου κάνει εντύπωση γιατί ήξερα ότι και εκεί είχε γίνει προσφυγή από κατοίκους των Μεσογείων και δεν ήξερα αν και εκεί είχαν βρει υδροβιότοπους, κορμοράνους ή γκαστρωμένες χελώνες.
Και συγνώμη για την ειρωνεία μου αλλά τα έχω πάρει με τη συνήθεια ορισμένων να σταματάνε τα πάντα.
Αν το συνεδριακό κέντρο του αεροδρομίου του Ελληνικού λειτουργεί αυτό θα είναι καλό. Για όλους εκτός από τους ξυνισμένους συνασπισμένους αρνητιστές βέβαια που μισούν τα πάντα. |
|
Back to top |
|
|
Κωνσταντινούπολις Junior Member
Joined: 05 Feb 2004 Posts: 108 Location: Αθήνα-Ελλάς-
|
Posted: Mon Dec 22, 2008 3:46 pm Post subject: |
|
|
Η υπό κατασκευή σελίδα του εκθεσιακού
http://www.metropolitanexpo.gr/index.html
Απλά αδιάφορο (για να μήν πω μετριότατο).
Αφήστε που κάπου είχα διαβάσει ότι σχεδιάστηκε με τέτιο τρόπο ώστε να ταιριάζει με την γύρω αρχιτεκτονική σύνθεση του γειτονικού Ελ. Βελ!! Τώρα τι να πεις
Τέλος πάντων περιμένω τις πραγματικές εικόνες και βλέπουμε. |
|
Back to top |
|
|
gm2263 Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Mon Dec 22, 2008 5:30 pm Post subject: |
|
|
Αν και μούχει κοπεί η όρεξη με όλα αυτά τα λυπηρά που γίνονται, μπορεί να πάω κατά αεροδρόμιο καμιά μέρα...
Βέβαια εντελώς αδιάφορο αρχιτεκτονικά τι να λέμε τώρα...
Α, και για να μη ξεχνιόμαστε:
Με εκείνη την επέκταση του κυρίου αεροσταθμού που κατοχυρώθηκε κατά πως γράφτηκε στο αρχιτεκτονικό γραφείο του Μπομπώτη τι γίνεται; |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Fri Dec 26, 2008 4:10 pm Post subject: |
|
|
Κωνσταντινούπολις wrote: | Η υπό κατασκευή σελίδα του εκθεσιακού
http://www.metropolitanexpo.gr/index.html
Απλά αδιάφορο (για να μήν πω μετριότατο).
Αφήστε που κάπου είχα διαβάσει ότι σχεδιάστηκε με τέτιο τρόπο ώστε να ταιριάζει με την γύρω αρχιτεκτονική σύνθεση του γειτονικού Ελ. Βελ!! Τώρα τι να πεις
. |
έλεος! αυτό θα πει ειρωνεία της τύχης....να σου γίνετε πρόβλημα ένα ολοκαίνουριο αεροδρόμιο!
δε ξέρω αν πρέπει να κλάψω η να γελάσω...
(βεβαια όταν φτιάχτηκε το αεροδρόμιο αλλα ακούγαμε και αλλα λεγόντουσαν....τώρα ξεφούσκωσε μάλλον η χαρά και παρουσιάζονται αλλιώς) |
|
Back to top |
|
|
dimetro Full Member
Joined: 26 Jul 2004 Posts: 214 Location: Aeghio-Xanthi
|
Posted: Tue Jan 20, 2009 4:42 pm Post subject: |
|
|
Νε αεροπορική εταιρεία!!
AthensAirways το ονομα (λιγη πρωτοτυπια χαθηκε?).Απο που ξεπηδησε?Ειχατε ακουσει τίποτα?
Βάση εχει το Ελ.Βενιζελος και ξεκιναει πτησεις εσωτερικου με πρωτο προορισμο την Αλεξανδρουπολη.
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=977682&lngDtrID=251
Μα καλα υπο τετοιες οικονομικες συνθηκες πως γινοναι τετοιες κινήσεις?πριν απο λίγο καιρο ειχαμε την Astra απο τη Θεσσαλονικη, για την οποία δεν έχω ξανακουσει τιποτα.Μονο ειχα δει ενα αεροσκαφος της σταθευμενο στο Βενιζελος...
Και η απορια μου:
Γιατι τοσες μικροτερες αεροπορικες (Athens,Astra,SkyExpress) και οχι μια μου να μπορει να σταθει στον ανταγωνισμο της Ολυμπιακης και της Aegean? |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Tue Jan 20, 2009 5:41 pm Post subject: |
|
|
dimetro wrote: |
Και η απορια μου:
Γιατι τοσες μικροτερες αεροπορικες (Athens,Astra,SkyExpress) και οχι μια μου να μπορει να σταθει στον ανταγωνισμο της Ολυμπιακης και της Aegean? |
"Λίγα τα λεφτά Άρη (dimetro)" !
Εν ολίγοις μικρή η αγορά για επιπλέον εταιρείες ...
Η Αθηναϊκές Αερογραμμές φέρνουν σε εταιρεία τσάρτερ. |
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2296 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Tue Jan 20, 2009 8:55 pm Post subject: |
|
|
Θα εκτελεί προγραμματισμένες πτήσεις όχι charter. |
|
Back to top |
|
|
Ο.Υ.Σ.Τ. Full Member
Joined: 02 Aug 2004 Posts: 374 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Wed Jan 21, 2009 12:31 am Post subject: |
|
|
http://server.protothema.net/~sunday/downloads/204soma.pdf
Στις σελιδες 42-43 εχει περισσοτερες πληροφοριες σχετικα με την καινουρια εταιρια και τον ιδρυτη της. Προσωπικη μου γνωμη ειναι οτι οσο παει ετσι η κατασταση με την Ολυμπιακη να παραπαιει, πολλες μικρες εταιριες, τοσο η Aegean θα μεγαλωνει. Ηδη εχει περιπου το μισο στις εγχωριες μεταφορες ολους τους σημαντικους Ευρωπαϊκους προορισμους και επενδυσεις σε εξελιξη |
|
Back to top |
|
|
pilotos Junior Member
Joined: 17 Feb 2007 Posts: 184 Location: Λάρισα
|
Posted: Wed Jan 21, 2009 3:12 pm Post subject: |
|
|
Νομίζω ότι θα μπορούσε να εξελιχθεί η συγκεκριμένη δεδομένου οτι ξεκινάει με νέα αερσοκάφη σύντομα θα μπορούσε να μεγαλώσει τον στόλο της και να αναδειχθεί σε ανταγωνιστή της Aegean, άλλωστε και η Aegean κάπως έτσι ξεκίνησε με ενα μικρό στόλο αεροσκαφών.
Επίσης αν θυμάμαι καλά η Athens Airways συμετέχει και στον διαγωνισμό για την απόκτηση τόσο της Ολυμπιακής όσο και της τεχνικής της βάσης, γεγονός που απο μόνο του δίχνει ότι υπάρχουν κεφάλαια διαθέσιμα, και θέληση για εξέλιξη της εταιρείας. |
|
Back to top |
|
|
PEFKI Junior Member
Joined: 28 Jan 2009 Posts: 74
|
Posted: Tue Feb 10, 2009 10:22 pm Post subject: |
|
|
Υπάρχει καμία είδηση για το νέο αεροδρίμιο Ηρακλείου ? Είχανε πεί για δημοπράτηση τέλη 2009 και έτοιμο 2013. Επίσης με τη Κέρκυρα τι συζητιέται ? Θα γίνει επέκταση του υπάρχοντος ή κατασκευή καινούργιου. Το παρών πάντως ειδικά οι κτιριακές εγκαταστάσεις είναι άθλιες και δυσφημούν ένα τόσο ωραίο νησί που προσελκύει jet-set και έχει την παλιά πόλη μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς. |
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2296 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Wed Feb 25, 2009 11:25 pm Post subject: |
|
|
Από μεταφορά:
Engineer wrote: | Πολύ ωραίο το νέο αεροδρόμιο. Αλλά επειδή από τις ανακοινώσεις του ΥΠΕΧΩΔΕ δεν γίνεται αντιληπτό, με την 133 ΣΜ τι θα γίνει? Θα εξακολυθήσει να επιχειρεί στον δικό της μικρό διάδρομο που υπάρχει σήμερα ή την ξεπουλήσαμε τελείως την Κύπρο και το νοτιοανατολικό Αιγαίο? |
|
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Fri Feb 27, 2009 2:07 am Post subject: |
|
|
Aπό Μεταφορά
plankton wrote: | το αεροδρομιο θα γινει με παραχωρηση οποτε το κρατος δεν δινει δεκαρα εκτος ισως για τις απαλλοτριωσεις. Παρολα αυτα ο αναδοχος δεν προκειται να βγαλει τα λεφτα του με την διαχειρηση μονο του αεροδρομιου. Ολη η υποθεση εχει να κανει με την εμπορικη περιοχη περιξ του αεροδρομιου που ειναι και αυτο που θα προσελκυσει τους μνηστηρες. Ειμαι σιγουρος οτι θα παιξουν και αλλες παροχες για να γινει πιο ελκυστικο οπως καζινα ξενοδοχεια κτλ κτλ. Γιατι μπορει το αεροδρομιο να ειναι δευτερο σε κινηση στην ελλαδα. πρωτο κατα τους καλοκαιρινους μηνες και πρωτο σε πτησεις τσαρτερ, αλλα απο νοεμβριο μεχρι μαρτη η κινηση ειναι αρκετα μειωμενη, κοινως βαρανε μυγες. Δεν αμφιβαλω οτι θα γινει (σιγουρα οχι μεχρι το 2014) και ειναι ευκαιρια για να συμπαρασυρει ενα σωρο αλλα πραγματα οπως οδικους αξονες και γιατι οχι τροχιοδρομο τυπου προαστιακου που θα συνδεει το αεροδρομιο με το ηρακλειο, αφου προκειται η περιοχη να μετατραπει σε εμπορικο κεντρο της κρητης μαλλον κερδη θα φερει σε οποιον το αναλαβει αρκει να το ζητησουν και οι τοπικες κοινωνιες. Δεν νομιζω οτι θα υπαρξει αλλη τοσο μεγαλη ευκαιρια στα επομενα 50 χρονια, δεν θα ειναι απλα ενας νεος αεροδιαδρομος, καινουργιοι γυαλιστεροι χωροι με googies και γρηγορη μικρογευματα, η ουσια ειναι στα εργα που θα το πλαισιωνουν. Αν θελουμε τραινο και το θελω οσο και εσεις, δεν θα μας ξαναδωθει αλλη ευκαιρια για να αποκτησουμε ενα εστω και σε μικρη κλιμακα. Ηδη εχει πεσει η ιδεα σε παλαιοτερη επισκεψη του κ. Σουφλια, απο καποιον τοπικο αρχοντα, δεν ξερω τι απεγινε μαλλον πρεπει να κανω μια μικρη ερευνα στο google. |
|
|
Back to top |
|
|
Dromeas Full Member
Joined: 25 Oct 2007 Posts: 367 Location: Λονδίνο
|
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Sat Mar 07, 2009 2:13 am Post subject: |
|
|
Πριν από λίγο ανακοινώθηκε από κρατικούς αξιωματούχους ότι η Ολυμπιακή ανήκει πλέον στην MIG συμφερόντων Βγενόπουλου.
http://www.skai.gr/
Ευτυχώς , αν δεν κάνω κάποιο μεγάλο λάθος σχετικά με το ιδιοκτησιακό της Made In Greece, ο εθνικός αερομεταφορέας θα παραμείνει σε ελληνικά χέρια. Μετά τον ΟΤΕ, αν πουλιόταν σε ξένους και η ολυμπιακή , ε τότε τι να πω, θα πήγαινα μετανάστης στην Ιαπωνία μέχρι να πάρω υπηκότητα. |
|
Back to top |
|
|
Ο.Υ.Σ.Τ. Full Member
Joined: 02 Aug 2004 Posts: 374 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Sat Mar 07, 2009 3:20 am Post subject: |
|
|
Σιγουρα θετικη εξελιξη! Και κατεληξε σε εναν πραγματικο επιχηρηματικο κολοσσο. Το μoνο που μενει να δουμε ειναι οι αλλαγες που θα κανει και το πως θα μπορεσει να κουμανταρει τους καθε λογης τυχαιους που βρηκαν (πολιτικη) πορτα και μπηκαν στην Ολυμπιακη.
offtopic: Αν η κυβερνηση με κατι τυχαιους νομους δεν εμποδιζε τον Βγαινοπουλο να παρει ποσοστο μεγαλυτερο του 20 % στον ΟΤΕ δεν νομιζω οτι τωρα θα κατεληγε σε ξενα χερια |
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Sat Mar 07, 2009 3:44 am Post subject: |
|
|
Αν κάποιοι από τους κοματόσκυλους επιθυμεί να συνεχίσει την συνηθισμένη δραστηριοποίηση του εντός της ολυμπιακής μάλλον θα συγκρουστεί με τη νέα διοίκηση. Γι'αυτό άλλωστε το σχέδιο προβλέπει τρεις διαφορετικές επιλογές για τους υφιστάμενους εργαζόμενους. Μένει να δούμε αν θα ισχύσουν στη πράξη.
1. Μετάταξη σε κάποια υπηρεσία του ευρύτερου δημ. τομέα.
2. Εθελούσια έξοδο . βλ. ΟΤΕ
3. Παραμονή στην νέα εταιρία.
==============
Ερώτηση για όσους ξέρουν ....
Η MIG σχετίζεται με την Aegean ; Αν ισχύει, να υποθέσουμε ότι συγχονεύονται οι δύο εταιρίες και το όνομα που υπερισχύει είναι της Ολυμπιακής ;
Μήπως ο ίδιος όμιλος είναι αυτός που κατέχει και τις μηνωϊκές γραμμές στη ναυτηλία ; |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Sat Mar 07, 2009 6:53 am Post subject: |
|
|
Η MIG (Marfin Investment Group) δεν είναι αυτό που ακριβώς θα λέγαμε ελληνική εταιρεία. Έλληνας είναι ο διαχειριστής (βλ.Βγενόπουλος) και τα στελέχη της στην χώρα μας αλλά τα κεφάλαια της εταιρείας προέρχονται από την Ανατολή (Κατάρ, Dubai δεν θυμάμαι ακριβώς).
Η MIG δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την Aegean. Η aegean κατέθεσε τελευταία στιγμή μία μεγάλη και ύποπτη κατά πολλούς προσφορά για την Ολυμπιακή, που προέβλεπε και συγχώνευση των 2 εταιρειών υπό το σήμα της Ολυμπιακής , η οποία απορρίφθηκε από τους συμβούλους του ελληνικού δημοσίου καθώς ήταν βέβαιο ότι μία τέτοια προσπάθεια θα κόλλαγε στις αρχές της Ε.Ε. περί ανταγωνισμού.
Επίσης η ΜΙG στον τομέα της ακτοπλοίας δεν είχε ποτέ κάποια σχέση με τις Μινωικές αλλά με το Attica Group (Blue Star - Superfast) το οποίο εξαγόρασε πριν 1-2 χρόνια. Επίσης κάτω από την ομπρέλα της MIG έχουν μπει πολύ γνωστές ελληνικές εταιρείες όπως η Vivartia (ΔΕΛΤΑ- Goody's -Flocafe- Chipita) o όμιλος ΥΓΕΙΑ , η singularLogic κτλ. Γενικά ακούγεται και γράφεται στις οικονοικές εφημερίδες ότι η πολιτική της εταιρείας είναι η αγορά επιχειρήσεων με προοπτικές, η ταχεία αύξηση της δυναμικής της εταιρείας και η μεταπώληση της σε αυτές τις αυξημένες τιμες σε άλλους επιχειρηματίες. Ήδη γράφεται παντού ότι η Vivartia είναι υπό μεταπώληση.
Προσωπικά πιστεύω ότι αυτό σκοπεύουν να κάνουν και με την Ολυμπιακή. Αγοράζουν ένα προβληματικό "μαγαζί γωνία" σε εξευτελιστική τιμή (170 εκατ. για πτητικό εργό + τεχνική βάση + επίγεια εξυπηρέτησημαζί με Swissport) με το κράτος να πληρώνει τα έως τώρα χρέη καθώς και για την απομακρυνση του πλεονάζοντος προσωπικού. Με τις κατάλληλες κινήσεις, την έχουν την εμπειρία, και με την δυνατότητα που τους δίνει ο ιδιωτικός χαρακτήρας της νέας Ολυμπιακής φτιάχνουν μία υγιή εταιρεία (οι προυποθέσεις υπάρχουν) που θα ισχυροποιήσει την παρουσία της και θα είναι και κερδοφόρα και στη συνέχεια σε λίγα χρόνια την πουλάνε σε άλλους επενδυτές σε πολλαπλάσια τιμή!!
Ο λόγος που αυτό δεν μπορεί να το κάνει το ελληνικό δημόσιο είναι προφανής, ενώ ο λόγος που άλλες εταιρείες δεν μπορούσαν να κάνουν την ίδια κίνηση κρύβεται πίσω από την ρευστότητα. Η MIG έχει ένα αρκετά σημαντικό αδιάθετο απόθεμα επενδυτικών κεφαλαίων από τη Ανατολή που της επιτρέπει σε αυτή τη δύσκολη οικονομικά περίοδο να διαθέσει άμεσα 170 εκατ. για την αγορά και άλλα τόσα για τις πρώτες επενδύσεις στην νέα εταιρεία.
edit: Εδώ η μετοχική σύνθεση της MIG από το site της. |
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Sat Mar 07, 2009 6:08 pm Post subject: |
|
|
Ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση.
Ωραία η διαφήμιση πέρι made in Greece της MIG , με έπεισε. |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Sat Mar 07, 2009 7:45 pm Post subject: |
|
|
Η MIG έχει ήδη ξεκινήσει τις κινήσεις για την στελέχωση της νέας Ολυμπιακής, πριν ακόμα ανακοινωθεί η τελική συμφωνία(χτες). Από την προηγούμενη εβδομάδα ανακοίνωσε δυο πολύ ηχηρές "μεταγραφές". Προσέλαβε τους κύριους Σιμιγδαλά και Δαλιάκα. Τα ονόμα μπορεί να μην μας λένε κάτι αλλά είναι σημαντικότατα στελέχη στον τομέα των αερομεταφορών στη χώρα μας.
Συγκεκριμένα ο κ.Σιμιγδαλάς ήταν ένας εκ των ιδρυτών της Aegean, διευθυντικό στέλεχος μέχρι πριν λίγο καιρό και υπήρξε ακόμα και Γενικός Διευθυντής σε αυτή ενώ ο κ.Δαλιάκας ήταν μέχρι πρότινος o Εμπορικός Διευθυντής στην Aegean. Τουλάχιστον οι επιδόσεις της Aegean τα τελευταία χρόνια αφήνουν ελπίδες για το μέλλον της Ολυμπιακής |
|
Back to top |
|
|
|