stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Έργα στη Θεσ/νίκη (Μετρό, Τραμ, Υποθαλάσσια αρτηρία κλπ)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 64, 65, 66 ... 89, 90, 91  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
xristos_skg
Junior Member
Junior Member


Joined: 21 Sep 2005
Posts: 70
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Sep 14, 2007 2:59 pm    Post subject: Reply with quote

skylinearth wrote:
Ουσιαστικά πρόκειται για καινούργια βαγόνια πάνω στις παλιές γραμμές,http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=5994


Τι εννοείς "παλιές γραμμές"? Είναι η γραμμή Αθηνών-Θεσσαλονίκης που ειδικά στο σημείο αυτό πρόκειται για νέα γραμμή που ολοκληρώθηκε την τελευταία δεκαετία.
Δεν υπάρχει κάποιο σχέδιο (ούτε και νόημα) να έχει ο προαστιακός δικιά του γραμμή στις περιοχές που υπάρχει ήδη σιδηρόδρομος (π.χ. στο Αθήνα-Χαλκίδα, Αθήνα-Θήβα ή Θεσ/νίκη-Αλεξάνδρεια-Βέροια, Θεσ/νίκη-Κιλκίς κτλ.). Το θέμα είναι να γίνει απλώς αναβάθμιση των γραμμών όπου χρειάζεται, ηλεκτροκίνηση, σηματοδότηση και διαμόρφωση των σταθμών.


Last edited by xristos_skg on Fri Sep 14, 2007 3:03 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
skylinearth
Full Member
Full Member


Joined: 30 Dec 2005
Posts: 238
Location: Thessaloniki

PostPosted: Mon Sep 17, 2007 12:59 pm    Post subject: Reply with quote

Μα αυτό ακριβώς είπα φίλε μου, δεν κατασκευάστηκαν καινούργιες γραμμές για τον προαστιακό, ούτε χρειαζόταν φυσικά, άρα δεν διατέθηκαν και σπουδαία κονδύλια. Το δύσκολο εγχείρημα θα είναι η επέκτασή του σε άλλους νομούς όπως η Χαλκιδική, κλπ.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
xristos_skg
Junior Member
Junior Member


Joined: 21 Sep 2005
Posts: 70
Location: Thessaloniki

PostPosted: Mon Sep 17, 2007 1:51 pm    Post subject: Reply with quote

Ok sorry. Το εξέλαβα απλώς κάπως απαξιωτικά το "παλιές γραμμές".

Πάντως γενικότερα, και στην Αθήνα, γραμμή που κατασκευάσταηκε αποκλειστικά για τον Προαστιακό είναι μόνο η ΣΚΑ-Αεροδρόμιο. Οι γραμμή προς Κιάτο και η γραμμή προς Οινοή (διακλ. προς Χαλκίδα), είναι αντίστοιχα η γραμμή του ΟΣΕ προς Πάτρα και προς Θεσσαλονίκη αντίστοιχα.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Mon Sep 17, 2007 5:42 pm    Post subject: Reply with quote

Πόσο πιθανόν/λογικό θα ήταν μαζί με την κατασκευή της Ανατολικής Εξωτερικής περιφερειακής να προβλεφθεί χώρος και για προαστιακό (όπως στην Αττικό οδόWink
Back to top
View user's profile Send private message
werto
New Member
New Member


Joined: 04 Jun 2005
Posts: 66

PostPosted: Tue Sep 18, 2007 3:38 am    Post subject: Reply with quote

Πολύ λογικό, λίγο πιθανό....ξέρεις πως λειτουργούν τα πράγματα στην Ελλάδα. Πάντως πολύ σωστή ιδέα!
Back to top
View user's profile Send private message
damianos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 222
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Sep 18, 2007 8:03 am    Post subject: Reply with quote

Συμφωνώ οτι είναι πολύ καλή ιδέα και προτείνω να συζητήσουμε τρόπους ώστε να τεθεί υπ' όψιν των αρμοδίων!!!
Back to top
View user's profile Send private message
skylinearth
Full Member
Full Member


Joined: 30 Dec 2005
Posts: 238
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Oct 05, 2007 11:50 am    Post subject: Reply with quote

Το πρώτο από τα 2 ορύγματα που ετοιμάζονται να υποδεχτούν τους μετροπόντικες (απο μέλος του flickr):

http://farm2.static.flickr.com/1242/1469468378_503a52d08d.jpg?v=0

http://farm2.static.flickr.com/1160/1469469072_57c521649d.jpg?v=0

http://farm2.static.flickr.com/1103/1469469826_51904c53a6.jpg?v=0
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Sun Oct 07, 2007 2:03 pm    Post subject: Reply with quote

Η οδός 26ης Oκτωβρίου –ο δρόμος που περνά έξω από το Δικαστικό Μέγαρο και τον OΤΕ και φτάνει μέχρι το Βαρδάρι– πρόκειται να μονοδρομηθεί, με την κυκλοφορία να διεξάγεται με μέτωπο από τα Δικαστήρια προς το Βαρδάρι.

Η οδός Δωδεκανήσου πρόκειται επίσης να μονοδρομηθεί, με μέτωπο από το Βαρδάρι προς την Τσιμισκή

Στην Αγίας Σοφίας

Εκεί όπου προβλέπεται να δημιουργηθούν τα μεγαλύτερα προβλήματα είναι η οδός Αγίας Σοφίας, καθώς το επόμενο δεκαήμερο το ρεύμα της ανόδου του δρόμου από τη συμβολή του με την οδό Κεραμοπούλου και μέχρι την Εγνατία πρόκειται να κλείσει, καθώς το σημείο θα καταληφθεί, προκειμένου να δημιουργηθεί εργοτάξιο. Στο πλαίσιο αυτό, πρόκειται να γκρεμιστεί η ενδιάμεση διαχωριστική νησίδα-πάρκο, ενώ θα καταληφθεί και μέρος του πεζοδρομίου. Η κυκλοφορία θα διεξάγεται από την πλευρά που σήμερα αποτελεί την κάθοδο του δρόμου, όπου θα γίνει αμφιδρόμηση και θα απαγορευτεί η στάση και η στάθμευση. Και αυτή η κυκλοφοριακή ρύθμιση εκτιμάται ότι θα διαρκέσει περίπου τέσσερα χρόνια.


http://www.agelioforos.gr/archive/article.asp?date=10/7/2007&page=22
Back to top
View user's profile Send private message
road352
New Member
New Member


Joined: 08 May 2006
Posts: 50
Location: Thessaloniki

PostPosted: Sun Oct 07, 2007 6:46 pm    Post subject: Reply with quote

chr.04 wrote:
Και είχα την απορία γιατί τα απογεύματα δεν κάνουν τίποτα στα εργοτάξια του ΜΕΤΡΟ.



Πράγματι τα απογεύματα δεν δουλευαν. Αλλα αυτή την εβδομάδα φαίνεται κάτι να άλλαξε. Τους έβλεπα μέχρι τα μεσάνυχτα να είναι στο εργοτάξιο της βενιζέλου με προβολείς. Ελπίζω να προχωρήσουν έτσι και στη συνέχεια.

Μια ερώτηση που πιθανόν οι φίλοι απο την Αθήνα να γνωρίζουν περισσότερα.
Η κατασκευή των σταθμών του μετρό έχουν τον ίδιο χρόνο κατασκευής?

Το ρωτώ γιατί αυτή την στιγμή απο το στήσιμο των εργοταξίων φαίνεται να έχουμε 5 ανοιχτά μέτωπα (σταθμούς). Αυτό σημαίνει ότι θα τελειώσουν πρώτα με αυτούς τους σταθμούς και στην συνέχεια θα πάμε στους επόμενους?

Εκτός και αν είναι μπορεί η εταιρεία (ΑΕΓΕΚ) να αναπτυχθεί σε 13 μέτωπα.
Back to top
View user's profile Send private message
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Sun Oct 07, 2007 7:03 pm    Post subject: Reply with quote

Θεωρητικά, επειδή το μετρό της Θεσσαλονίκης δεν είναι ακόμα δίκτυο (δεν έχει δηλαδή διασταυρούμενες γραμμές, άρα σταθμούς μετεπιβίβασης που απαιτούν μεγάλα βάθη), όλο το έργο μπορεί και πρέπει να παραδοθεί πακέτο.
Πρακτικά όμως, όλο αυτό θα εξαρτηθεί και από αστάθμητους παράγοντες, κυρίως αρχαιότητες ή υπόγεια πηγάδια. Πχ στην Αθήνα, η χάραξη για το σταθμό "Ακρόπολη" άλλαξε όταν βρέθηκε στην Βασ. Αμαλίας ρωμαϊκό λουτρό σε πολύ καλή κατάσταση, για να μη μιλήσω για το πολύπαθο χιλιόμετρο Σύνταγμα - Μοναστηράκι που λόγω των υπόγειων υδάτων-σπηλαιώσεων βγήκε έξω από κάθε χρονοδιάγραμμα μέχρι να παραδοθεί.

Ελπίζω η Θεσσαλονίκη να μην δοκιμάσει τέτοια ταλαιπωρία, μιας και ρωτάς όμως, ούτε στην Αθήνα παραδόθηκε πακέτο όλο το δίκτυο της πρώτης φάσης.
Αν θυμάμαι καλά, η μια γραμμή ήταν από σταθμό Λαρίσης μέχρι Σύνταγμα (4 σταθμοί όλοι κι όλοι), και η δεύτερη από Σύνταγμα μέχρι Εθνική ¶μυνα.
Οι υπόλοιποι σταθμοί παραδίδονταν σταδιακά στους επόμενους μήνες, αλλά εννοείται πως τα εργοτάξια ήταν όλα εκεί από την αρχή του έργου.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
tonibest24
Junior Member
Junior Member


Joined: 13 Oct 2005
Posts: 130
Location: London

PostPosted: Sun Oct 07, 2007 7:35 pm    Post subject: Reply with quote

Ειχε παραδοθει το τμημα Πενταγωνο-Συνταγμα της μπλε γραμμης
και το τμημα Σεπολια-Συνταγμα της κοκκινης σε πρωτη φαση (νομιζω Δεκεμβρη 1999) και περιπου το Νοεμβρη του 2000 το τμημα Συνταγμα-Δαφνη της κοκκινης γραμμης.

Γενικα ολες οι γραμμες στην Αθηνα δοθηκαν πακετο με τους σταθμους εκτοσ απο την επεκταση τηε Μπλε γραμμης προς Σταυρο οπου ακομα δεν εχουν παραδοθει οι σταθμοι Νομισματοκοπειο Χολαργος και Αγια Παρασκευη.

Πιστευω οτι οι Σταθμοι στη Θεσσαλονικη θα δοθουν πακετο γιατι α) ετσι επιτασει η κοινη λογικη β) η Αττικο Μετρο που επιβλεπει το εργο ειναι σοβαρη εταιρεια και οχι καφενειο τυπου ΕΡΓΟΣΕ γ) Η ΑΕΓΕΚ εχει τη δυνατοτητα να τελειωσει το εργο ολοκληρωμενο (καθως εχει δειξει και στο παρεθλον) παρα τα οικονομικα της προβληματα.

Το μονο που πιθανον να καθυστερηση ειναι ο σταθμος Πατρικιου λογω εμπλοκης με την επεκταση της Καλαμαριας.
Back to top
View user's profile Send private message
skylinearth
Full Member
Full Member


Joined: 30 Dec 2005
Posts: 238
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Oct 11, 2007 11:06 am    Post subject: Reply with quote

Με ορίζοντα 15αετίας γίνονται μελέτες για την επέκταση του δικτύου του μετρό σε Εύοσμο και Τούμπα! πολύ καλή ενέργεια κατά την άποψή μου, καθώς ο Εύοσμος παρουσιάζει εκρηκτική οικοδόμηση και πληθυσμιακή αύξηση, ενώ πρός τα ανατολικά θα υπάρχει η δυνατότητα επέκτασης σε επίσης αναπτυσσόμενες περιοχές (Πυλαία, Θέρμη, Τριάδι, κλπ).


Την επέκταση του μετρό της Θεσσαλονίκης εκτός από την Καλαμαριά και τη Σταυρούπολη και στις περιοχές της Κάτω και της Ανω Τούμπας, του αεροδρομίου «Μακεδονία» και των δυτικών συνοικιών (Αμπελόκηποι, Εύοσμος) προκρίνουν οι τοπικοί φορείς, αίτημα που εξετάζεται με ορίζοντα 15ετίας κι από την κατασκευάστρια εταιρία «Αττικό Μετρό ΑΕ». Χτες αντιπροσωπεία του Συμβουλίου Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης, αποτελούμενη από τον πρόεδρο του ΣΑΣΘ Γιάννη Τόσκα, τον αντινομάρχη Γιάννη Παλαιστή και τον αντιδήμαρχο Θεσσαλονίκης Θεόδωρο Αθανάσαρο, επισκέφτηκε τα γραφεία της εταιρίας και συναντήθηκε με το διευθυντή της «Μετρό Θεσσαλονίκης ΑΕ», Νίκο Σιδέρη.


http://www.agelioforos.gr/archive/article.asp?date=10/5/2007&page=20[/b]
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
damianos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 222
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Oct 11, 2007 11:41 am    Post subject: Reply with quote

Αυτοί που θέλουν ενημέρωση σχετικά με τα θέματα του metro της Θεσσαλονίκης, μπορούν να χρησιμοποιούν και το παρακάτω link:
http://metrothessalonikis.blogspot.com/
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Mon Oct 15, 2007 7:32 pm    Post subject: Reply with quote

Αν και υπάρχουν σοβαροί προβληματισμοί, κάτι αρχίζει να κινείται στο μέτωπο της υποθαλάσσιας αρτηρίας.

Αρχίζουν σιγά σιγά να κάνουν τα γραφεία τους σε κτήριο μέσα στο λιμάνι, και ζητάνε ενημερώσεις σχετικά με τα υπόλοιπα δίκτυα.

Για να δούμε...
Back to top
View user's profile Send private message
damianos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 222
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Oct 16, 2007 8:02 am    Post subject: Reply with quote

chr.04 wrote:
Αν και υπάρχουν σοβαροί προβληματισμοί, κάτι αρχίζει να κινείται στο μέτωπο της υποθαλάσσιας αρτηρίας
Οι προβληματισμοί αφορούν κυρίως στην οριστική μελέτη του έργου που δεν είναι έτοιμη ακόμα. Αυτό έχει πολλές συνέπειες, πέρα απο τις ενστάσεις για τον κακό σχεδιασμό του έργου. Για παράδειγμα δε μπορεί να προχωρήσει η κατασκευή του υπόγειου Parking στην αρχή της οδού Γ. Παπανδρέου (πρ. Ανθέων) καθώς και η κυκλοφοριακή μελέτη στην περιοχή του μεγάρου μουσικής. Προχθές ακόμα άκουσα το Δήμαρχο Θεσσαλονίκης να δηλώνει οτι περιμένει τις εξελίξεις στο θέμα της υποθαλάσσιας, ώστε να προχωρήσει ο Δήμος στη δημοπράτηση και του τελευταίου τμήματος της ανακατασκευής της νέας παραλίας.
Back to top
View user's profile Send private message
tonibest24
Junior Member
Junior Member


Joined: 13 Oct 2005
Posts: 130
Location: London

PostPosted: Tue Oct 16, 2007 12:06 pm    Post subject: Reply with quote

Αρα ο κακος σχεδιασμος αφορα τον Δημο Θεσσαλονικης και οχι την Υποθαλλασια.
Back to top
View user's profile Send private message
damianos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 222
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Oct 16, 2007 6:53 pm    Post subject: Reply with quote

Μάλλον δεν κατάλαβες. Η κατασκευή της υποθαλάσσιας αρτηρίας, θα δεσμεύσει ένα κομμάτι γης που σήμερα είναι πάρκο της παραλιακής ζώνης. Αφού δεν είναι έτοιμη η οριστική μελέτη της, αν ο Δήμος ανακατασκευάσει το ήδη υπάρχον πάρκο, υπάρχει το ενδεχόμενο να καταστραφεί για τις ανάγκες του έργου. 'Αρα?
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Oct 16, 2007 7:32 pm    Post subject: Reply with quote

Εγώ πάλι άκουσα ότι δεν ξέρουν που να κάνουν την είσοδο και την έξοδο του πάρκινγκ στην Ανθέων και γι αυτό δεν το κατασκευάζουν. Θέλω να πιστεύω ότι δεν το κάνουν γιατί δεν ξέρουν που θα γίνει η κυκλοφορία στην περιοχή (όπως είπε ο Σουφλιάς ας γίνει και μετά βλέπουμε να λύσουμε τα προβλήματα). Εχώ ακούσει όμως και άλλη άποψη, ότι δεν το φτιάχνουν για να το δώσουν στην ΘΕΡΜΑΪΚΗ ΟΔΟ ως προίκα με την υποθαλάσσια.
--------------------------
Μα έτσι κι αλλιώς τα παρκάκια του VASIPAP που φτιάχνει τώρα θα καταστραφούν γιατί πρέπει να πάρουν 3 μέτρα νομίζω, από την πλευρά των πάρκων για να διαπλατυνθεί ο δρόμος και να υπάρχει αμφίδρομη κίνηση για να μπαινοβγαίνουν στην υποθαλάσσια.
Back to top
View user's profile Send private message
damianos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 222
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Oct 16, 2007 7:42 pm    Post subject: Reply with quote

Ανέφερα παραπάνω για την κυκλοφοριακή μελέτη στην περιοχή του μεγάρου μουσικής. Αυτή φυσικά συνδέεται άμεσα με την πρόσβαση στο parking της οδού Ανθέων. Όσο για την προίκα που αναφέρεις, δεν έχω ακούσει κάτι σχετικό και φυσικά δεν το αποκλείω παρ' όλο που η σύμβαση με τον ανάδοχο του έργου έχει υπογραφεί πριν 2 χρόνια. Όσο για τη λωρίδα 3 μέτρων που θα καταλάβει η υποθαλάσσια, αυτή έχει συγκεκριμένο μικρό μήκος και σχεδόν καθορισμένη θέση. Το μήκος όμως της νέας παραλίας η οποία ανακατασκευάζεται απο το ύψος του μεγάρου μουσικής μέχρι το Λευκό Πύργο, υπερβαίνει τα 3,5 χιλιόμετρα!!
Back to top
View user's profile Send private message
tonibest24
Junior Member
Junior Member


Joined: 13 Oct 2005
Posts: 130
Location: London

PostPosted: Tue Oct 16, 2007 9:48 pm    Post subject: Reply with quote

Αν δεις πιο παλια μου ποστ το αναλυω το θεμα πληρως.

http://www.stadia.gr/forum/viewtopic.php?p=92267&highlight=#92267

Ο Δημος εκανε τα σχεδια του για τα παρκακια μετα την μελετη της Υποθαλλασιας. Δηλαδη οταν σχεδιαζανε τα παρκακια παιρνανε ρισκο οτι θα πρεπει να τα ξηλωσουνε.

Αυτο για την μελετη κυκλοφοριας στο μεγαρο μουσικης δεν το καταλαβα. Αν ξερεις καποιες λεπτομερειες θα εκτιμουσα τις πληροφοριες σου.

Επισης να πω οτι γενικοτερα υπαρχει ενα μπαχαλο γυρω απο το μεγαρο το οποιο ειναι απαραδεκτο και η ολη ιστορια ειναι μια καλη ευκαιρια για γενικοτερη αναπλαση της περιοχης.
Back to top
View user's profile Send private message
damianos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 222
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed Oct 17, 2007 8:20 am    Post subject: Reply with quote

Πρέπει να τονίσω πως όταν μιλάμε για ανάπλαση της νέας παραλίας της Θεσσαλονίκης, αναφερόμαστε στο πλάτος μεταξύ του κρηπιδώματος της θάλασσας και του κρασπεδόρειθρου της παραλιακής οδού που είναι περισσότερο από 50 μέτρα. Αν τελικά η κατασκευή της υποθαλάσσιας απαιτήσει την δέσμευση ενός τμήματος του σημερινού πεζοδρομίου σε κάποιο τμήμα του μεταξύ "Μακεδονία Palace" και ιστιοπλοϊκού ομίλου, αυτό πρακτικά δεν επηρεάζει την κατασκευή των πάρκων γιατί η επιφάνεια η οποία θα αφαιρεθεί είναι μηδαμινή. Η οριστική μελέτη της υποθαλάσσιας τώρα ολοκληρώνεται - μιας και το έργο είναι "μελέτη-κατασκευή"- και κανείς δεν ξέρει τα στοιχεία της.
Δυστυχώς δεν ξέρω περισσότερα πράγματα σχετικά με την κυκλοφοριακή μελέτη της περιοχής του μεγάρου μουσικής, συμφωνώ όμως οτι είναι μια καλή ευκαιρία για την ανάπλαση της ευρύτερης περιοχής με την ευκαιρία μάλιστα και της "αξιοποίησης" που έχει ήδη ξεκινήσει στο συγκρότημα Αλλατίνη.
Back to top
View user's profile Send private message
tonibest24
Junior Member
Junior Member


Joined: 13 Oct 2005
Posts: 130
Location: London

PostPosted: Sat Oct 20, 2007 2:44 pm    Post subject: Reply with quote

Εγω πιστευω θα κοψουνε περισσοτερο απο τα παρκακια γιατι πρεπει να γινουν οι λωριδες της Μεγ. Αλεξανδρου απο 4-5 τουλαχιστον εξι.

Παντως το θεμα δεν τοσο αυτο αλλα που θα παει η κινηση μετα και το κυριοτερο πως θα μπανεις στην Υποθαλλασια. Και απορω δηλαδη τι περιμενουν για να ανακοινωσουν τις τελικες λυσεις. Ολη αυτη η ιστορια αποδεικνυει και τα προβληματα του συστηματος της μελεοκατασκευης γενικοτερα.

Ενα αλλο θεμα σχετικο ειναι ειναι τι θα γινει γυρω απο το Μεγαρο Μουσικης που ειναι η κατασταση τραγικη. Για παραδειγμα εκεινο το λυομενο σχολειο θα το μαζεψουν καμια φορα...
Back to top
View user's profile Send private message
damianos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 222
Location: Thessaloniki

PostPosted: Sat Oct 20, 2007 7:38 pm    Post subject: Reply with quote

Τώρα έθεσες σωστά το πρόβλημα. Συμφωνώ μαζί σου και δεν έχω να προσθέσω τίποτε.
Back to top
View user's profile Send private message
Ο.Υ.Σ.Τ.
Full Member
Full Member


Joined: 02 Aug 2004
Posts: 374
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Sat Oct 20, 2007 7:44 pm    Post subject: Reply with quote

Ενα αλλο που θα μπορουσαν να κανουν ειναι τις 2 αριστερες λωριδες να γινουν επιταχυνσης επιβραδυνσης για τους καθετους δρομους και οι υπολοιπες να γινουν γρομος ταχειας κυκλοφορειας χωρις φαναρια και φυσικα να κατασκευαστουν και οι ανισοπεδες διαβασεις πεζων. Παντως κακα τα ψεματα η υποθαλασσια θα βοηθησει σιγουρα τον ΒΑΣΙΠΑΠ (δημοτικα τελη) αλλα και θα ομορφινει περισσοτερο την παλια παραλια. Αν βαζαμε και ενα τραμ Rolling Eyes Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Sun Oct 21, 2007 9:02 am    Post subject: Reply with quote

Από τα λεγόμενα σχεδόν όλων βγαίνει το συμπέρασμα ότι θα ξοδέψουμε ένα καρό λεφτά, για ένα έργο που κανείς δεν ξέρει ακόμα πως θα ενσωματωθεί στην πόλη.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 64, 65, 66 ... 89, 90, 91  Next
Page 65 of 91

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr