View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
xristos_skg Junior Member
Joined: 21 Sep 2005 Posts: 70 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Sep 14, 2007 2:59 pm Post subject: |
|
|
Τι εννοείς "παλιές γραμμές"? Είναι η γραμμή Αθηνών-Θεσσαλονίκης που ειδικά στο σημείο αυτό πρόκειται για νέα γραμμή που ολοκληρώθηκε την τελευταία δεκαετία.
Δεν υπάρχει κάποιο σχέδιο (ούτε και νόημα) να έχει ο προαστιακός δικιά του γραμμή στις περιοχές που υπάρχει ήδη σιδηρόδρομος (π.χ. στο Αθήνα-Χαλκίδα, Αθήνα-Θήβα ή Θεσ/νίκη-Αλεξάνδρεια-Βέροια, Θεσ/νίκη-Κιλκίς κτλ.). Το θέμα είναι να γίνει απλώς αναβάθμιση των γραμμών όπου χρειάζεται, ηλεκτροκίνηση, σηματοδότηση και διαμόρφωση των σταθμών.
Last edited by xristos_skg on Fri Sep 14, 2007 3:03 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
skylinearth Full Member
Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Sep 17, 2007 12:59 pm Post subject: |
|
|
Μα αυτό ακριβώς είπα φίλε μου, δεν κατασκευάστηκαν καινούργιες γραμμές για τον προαστιακό, ούτε χρειαζόταν φυσικά, άρα δεν διατέθηκαν και σπουδαία κονδύλια. Το δύσκολο εγχείρημα θα είναι η επέκτασή του σε άλλους νομούς όπως η Χαλκιδική, κλπ. |
|
Back to top |
|
|
xristos_skg Junior Member
Joined: 21 Sep 2005 Posts: 70 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Sep 17, 2007 1:51 pm Post subject: |
|
|
Ok sorry. Το εξέλαβα απλώς κάπως απαξιωτικά το "παλιές γραμμές".
Πάντως γενικότερα, και στην Αθήνα, γραμμή που κατασκευάσταηκε αποκλειστικά για τον Προαστιακό είναι μόνο η ΣΚΑ-Αεροδρόμιο. Οι γραμμή προς Κιάτο και η γραμμή προς Οινοή (διακλ. προς Χαλκίδα), είναι αντίστοιχα η γραμμή του ΟΣΕ προς Πάτρα και προς Θεσσαλονίκη αντίστοιχα. |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Sep 17, 2007 5:42 pm Post subject: |
|
|
Πόσο πιθανόν/λογικό θα ήταν μαζί με την κατασκευή της Ανατολικής Εξωτερικής περιφερειακής να προβλεφθεί χώρος και για προαστιακό (όπως στην Αττικό οδό |
|
Back to top |
|
|
werto New Member
Joined: 04 Jun 2005 Posts: 66
|
Posted: Tue Sep 18, 2007 3:38 am Post subject: |
|
|
Πολύ λογικό, λίγο πιθανό....ξέρεις πως λειτουργούν τα πράγματα στην Ελλάδα. Πάντως πολύ σωστή ιδέα! |
|
Back to top |
|
|
damianos Full Member
Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Sep 18, 2007 8:03 am Post subject: |
|
|
Συμφωνώ οτι είναι πολύ καλή ιδέα και προτείνω να συζητήσουμε τρόπους ώστε να τεθεί υπ' όψιν των αρμοδίων!!! |
|
Back to top |
|
|
skylinearth Full Member
Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sun Oct 07, 2007 2:03 pm Post subject: |
|
|
Η οδός 26ης Oκτωβρίου –ο δρόμος που περνά έξω από το Δικαστικό Μέγαρο και τον OΤΕ και φτάνει μέχρι το Βαρδάρι– πρόκειται να μονοδρομηθεί, με την κυκλοφορία να διεξάγεται με μέτωπο από τα Δικαστήρια προς το Βαρδάρι.
Η οδός Δωδεκανήσου πρόκειται επίσης να μονοδρομηθεί, με μέτωπο από το Βαρδάρι προς την Τσιμισκή
Στην Αγίας Σοφίας
Εκεί όπου προβλέπεται να δημιουργηθούν τα μεγαλύτερα προβλήματα είναι η οδός Αγίας Σοφίας, καθώς το επόμενο δεκαήμερο το ρεύμα της ανόδου του δρόμου από τη συμβολή του με την οδό Κεραμοπούλου και μέχρι την Εγνατία πρόκειται να κλείσει, καθώς το σημείο θα καταληφθεί, προκειμένου να δημιουργηθεί εργοτάξιο. Στο πλαίσιο αυτό, πρόκειται να γκρεμιστεί η ενδιάμεση διαχωριστική νησίδα-πάρκο, ενώ θα καταληφθεί και μέρος του πεζοδρομίου. Η κυκλοφορία θα διεξάγεται από την πλευρά που σήμερα αποτελεί την κάθοδο του δρόμου, όπου θα γίνει αμφιδρόμηση και θα απαγορευτεί η στάση και η στάθμευση. Και αυτή η κυκλοφοριακή ρύθμιση εκτιμάται ότι θα διαρκέσει περίπου τέσσερα χρόνια.
http://www.agelioforos.gr/archive/article.asp?date=10/7/2007&page=22 |
|
Back to top |
|
|
road352 New Member
Joined: 08 May 2006 Posts: 50 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sun Oct 07, 2007 6:46 pm Post subject: |
|
|
chr.04 wrote: | Και είχα την απορία γιατί τα απογεύματα δεν κάνουν τίποτα στα εργοτάξια του ΜΕΤΡΟ. |
Πράγματι τα απογεύματα δεν δουλευαν. Αλλα αυτή την εβδομάδα φαίνεται κάτι να άλλαξε. Τους έβλεπα μέχρι τα μεσάνυχτα να είναι στο εργοτάξιο της βενιζέλου με προβολείς. Ελπίζω να προχωρήσουν έτσι και στη συνέχεια.
Μια ερώτηση που πιθανόν οι φίλοι απο την Αθήνα να γνωρίζουν περισσότερα.
Η κατασκευή των σταθμών του μετρό έχουν τον ίδιο χρόνο κατασκευής?
Το ρωτώ γιατί αυτή την στιγμή απο το στήσιμο των εργοταξίων φαίνεται να έχουμε 5 ανοιχτά μέτωπα (σταθμούς). Αυτό σημαίνει ότι θα τελειώσουν πρώτα με αυτούς τους σταθμούς και στην συνέχεια θα πάμε στους επόμενους?
Εκτός και αν είναι μπορεί η εταιρεία (ΑΕΓΕΚ) να αναπτυχθεί σε 13 μέτωπα. |
|
Back to top |
|
|
Ypsilon Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Sun Oct 07, 2007 7:03 pm Post subject: |
|
|
Θεωρητικά, επειδή το μετρό της Θεσσαλονίκης δεν είναι ακόμα δίκτυο (δεν έχει δηλαδή διασταυρούμενες γραμμές, άρα σταθμούς μετεπιβίβασης που απαιτούν μεγάλα βάθη), όλο το έργο μπορεί και πρέπει να παραδοθεί πακέτο.
Πρακτικά όμως, όλο αυτό θα εξαρτηθεί και από αστάθμητους παράγοντες, κυρίως αρχαιότητες ή υπόγεια πηγάδια. Πχ στην Αθήνα, η χάραξη για το σταθμό "Ακρόπολη" άλλαξε όταν βρέθηκε στην Βασ. Αμαλίας ρωμαϊκό λουτρό σε πολύ καλή κατάσταση, για να μη μιλήσω για το πολύπαθο χιλιόμετρο Σύνταγμα - Μοναστηράκι που λόγω των υπόγειων υδάτων-σπηλαιώσεων βγήκε έξω από κάθε χρονοδιάγραμμα μέχρι να παραδοθεί.
Ελπίζω η Θεσσαλονίκη να μην δοκιμάσει τέτοια ταλαιπωρία, μιας και ρωτάς όμως, ούτε στην Αθήνα παραδόθηκε πακέτο όλο το δίκτυο της πρώτης φάσης.
Αν θυμάμαι καλά, η μια γραμμή ήταν από σταθμό Λαρίσης μέχρι Σύνταγμα (4 σταθμοί όλοι κι όλοι), και η δεύτερη από Σύνταγμα μέχρι Εθνική ¶μυνα.
Οι υπόλοιποι σταθμοί παραδίδονταν σταδιακά στους επόμενους μήνες, αλλά εννοείται πως τα εργοτάξια ήταν όλα εκεί από την αρχή του έργου. |
|
Back to top |
|
|
tonibest24 Junior Member
Joined: 13 Oct 2005 Posts: 130 Location: London
|
Posted: Sun Oct 07, 2007 7:35 pm Post subject: |
|
|
Ειχε παραδοθει το τμημα Πενταγωνο-Συνταγμα της μπλε γραμμης
και το τμημα Σεπολια-Συνταγμα της κοκκινης σε πρωτη φαση (νομιζω Δεκεμβρη 1999) και περιπου το Νοεμβρη του 2000 το τμημα Συνταγμα-Δαφνη της κοκκινης γραμμης.
Γενικα ολες οι γραμμες στην Αθηνα δοθηκαν πακετο με τους σταθμους εκτοσ απο την επεκταση τηε Μπλε γραμμης προς Σταυρο οπου ακομα δεν εχουν παραδοθει οι σταθμοι Νομισματοκοπειο Χολαργος και Αγια Παρασκευη.
Πιστευω οτι οι Σταθμοι στη Θεσσαλονικη θα δοθουν πακετο γιατι α) ετσι επιτασει η κοινη λογικη β) η Αττικο Μετρο που επιβλεπει το εργο ειναι σοβαρη εταιρεια και οχι καφενειο τυπου ΕΡΓΟΣΕ γ) Η ΑΕΓΕΚ εχει τη δυνατοτητα να τελειωσει το εργο ολοκληρωμενο (καθως εχει δειξει και στο παρεθλον) παρα τα οικονομικα της προβληματα.
Το μονο που πιθανον να καθυστερηση ειναι ο σταθμος Πατρικιου λογω εμπλοκης με την επεκταση της Καλαμαριας. |
|
Back to top |
|
|
skylinearth Full Member
Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Oct 11, 2007 11:06 am Post subject: |
|
|
Με ορίζοντα 15αετίας γίνονται μελέτες για την επέκταση του δικτύου του μετρό σε Εύοσμο και Τούμπα! πολύ καλή ενέργεια κατά την άποψή μου, καθώς ο Εύοσμος παρουσιάζει εκρηκτική οικοδόμηση και πληθυσμιακή αύξηση, ενώ πρός τα ανατολικά θα υπάρχει η δυνατότητα επέκτασης σε επίσης αναπτυσσόμενες περιοχές (Πυλαία, Θέρμη, Τριάδι, κλπ).
Την επέκταση του μετρό της Θεσσαλονίκης εκτός από την Καλαμαριά και τη Σταυρούπολη και στις περιοχές της Κάτω και της Ανω Τούμπας, του αεροδρομίου «Μακεδονία» και των δυτικών συνοικιών (Αμπελόκηποι, Εύοσμος) προκρίνουν οι τοπικοί φορείς, αίτημα που εξετάζεται με ορίζοντα 15ετίας κι από την κατασκευάστρια εταιρία «Αττικό Μετρό ΑΕ». Χτες αντιπροσωπεία του Συμβουλίου Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης, αποτελούμενη από τον πρόεδρο του ΣΑΣΘ Γιάννη Τόσκα, τον αντινομάρχη Γιάννη Παλαιστή και τον αντιδήμαρχο Θεσσαλονίκης Θεόδωρο Αθανάσαρο, επισκέφτηκε τα γραφεία της εταιρίας και συναντήθηκε με το διευθυντή της «Μετρό Θεσσαλονίκης ΑΕ», Νίκο Σιδέρη.
http://www.agelioforos.gr/archive/article.asp?date=10/5/2007&page=20[/b] |
|
Back to top |
|
|
damianos Full Member
Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Oct 11, 2007 11:41 am Post subject: |
|
|
Αυτοί που θέλουν ενημέρωση σχετικά με τα θέματα του metro της Θεσσαλονίκης, μπορούν να χρησιμοποιούν και το παρακάτω link:
http://metrothessalonikis.blogspot.com/ |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Oct 15, 2007 7:32 pm Post subject: |
|
|
Αν και υπάρχουν σοβαροί προβληματισμοί, κάτι αρχίζει να κινείται στο μέτωπο της υποθαλάσσιας αρτηρίας.
Αρχίζουν σιγά σιγά να κάνουν τα γραφεία τους σε κτήριο μέσα στο λιμάνι, και ζητάνε ενημερώσεις σχετικά με τα υπόλοιπα δίκτυα.
Για να δούμε... |
|
Back to top |
|
|
damianos Full Member
Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Oct 16, 2007 8:02 am Post subject: |
|
|
chr.04 wrote: | Αν και υπάρχουν σοβαροί προβληματισμοί, κάτι αρχίζει να κινείται στο μέτωπο της υποθαλάσσιας αρτηρίας | Οι προβληματισμοί αφορούν κυρίως στην οριστική μελέτη του έργου που δεν είναι έτοιμη ακόμα. Αυτό έχει πολλές συνέπειες, πέρα απο τις ενστάσεις για τον κακό σχεδιασμό του έργου. Για παράδειγμα δε μπορεί να προχωρήσει η κατασκευή του υπόγειου Parking στην αρχή της οδού Γ. Παπανδρέου (πρ. Ανθέων) καθώς και η κυκλοφοριακή μελέτη στην περιοχή του μεγάρου μουσικής. Προχθές ακόμα άκουσα το Δήμαρχο Θεσσαλονίκης να δηλώνει οτι περιμένει τις εξελίξεις στο θέμα της υποθαλάσσιας, ώστε να προχωρήσει ο Δήμος στη δημοπράτηση και του τελευταίου τμήματος της ανακατασκευής της νέας παραλίας. |
|
Back to top |
|
|
tonibest24 Junior Member
Joined: 13 Oct 2005 Posts: 130 Location: London
|
Posted: Tue Oct 16, 2007 12:06 pm Post subject: |
|
|
Αρα ο κακος σχεδιασμος αφορα τον Δημο Θεσσαλονικης και οχι την Υποθαλλασια. |
|
Back to top |
|
|
damianos Full Member
Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Oct 16, 2007 6:53 pm Post subject: |
|
|
Μάλλον δεν κατάλαβες. Η κατασκευή της υποθαλάσσιας αρτηρίας, θα δεσμεύσει ένα κομμάτι γης που σήμερα είναι πάρκο της παραλιακής ζώνης. Αφού δεν είναι έτοιμη η οριστική μελέτη της, αν ο Δήμος ανακατασκευάσει το ήδη υπάρχον πάρκο, υπάρχει το ενδεχόμενο να καταστραφεί για τις ανάγκες του έργου. 'Αρα? |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Oct 16, 2007 7:32 pm Post subject: |
|
|
Εγώ πάλι άκουσα ότι δεν ξέρουν που να κάνουν την είσοδο και την έξοδο του πάρκινγκ στην Ανθέων και γι αυτό δεν το κατασκευάζουν. Θέλω να πιστεύω ότι δεν το κάνουν γιατί δεν ξέρουν που θα γίνει η κυκλοφορία στην περιοχή (όπως είπε ο Σουφλιάς ας γίνει και μετά βλέπουμε να λύσουμε τα προβλήματα). Εχώ ακούσει όμως και άλλη άποψη, ότι δεν το φτιάχνουν για να το δώσουν στην ΘΕΡΜΑΪΚΗ ΟΔΟ ως προίκα με την υποθαλάσσια.
--------------------------
Μα έτσι κι αλλιώς τα παρκάκια του VASIPAP που φτιάχνει τώρα θα καταστραφούν γιατί πρέπει να πάρουν 3 μέτρα νομίζω, από την πλευρά των πάρκων για να διαπλατυνθεί ο δρόμος και να υπάρχει αμφίδρομη κίνηση για να μπαινοβγαίνουν στην υποθαλάσσια. |
|
Back to top |
|
|
damianos Full Member
Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Oct 16, 2007 7:42 pm Post subject: |
|
|
Ανέφερα παραπάνω για την κυκλοφοριακή μελέτη στην περιοχή του μεγάρου μουσικής. Αυτή φυσικά συνδέεται άμεσα με την πρόσβαση στο parking της οδού Ανθέων. Όσο για την προίκα που αναφέρεις, δεν έχω ακούσει κάτι σχετικό και φυσικά δεν το αποκλείω παρ' όλο που η σύμβαση με τον ανάδοχο του έργου έχει υπογραφεί πριν 2 χρόνια. Όσο για τη λωρίδα 3 μέτρων που θα καταλάβει η υποθαλάσσια, αυτή έχει συγκεκριμένο μικρό μήκος και σχεδόν καθορισμένη θέση. Το μήκος όμως της νέας παραλίας η οποία ανακατασκευάζεται απο το ύψος του μεγάρου μουσικής μέχρι το Λευκό Πύργο, υπερβαίνει τα 3,5 χιλιόμετρα!! |
|
Back to top |
|
|
tonibest24 Junior Member
Joined: 13 Oct 2005 Posts: 130 Location: London
|
Posted: Tue Oct 16, 2007 9:48 pm Post subject: |
|
|
Αν δεις πιο παλια μου ποστ το αναλυω το θεμα πληρως.
http://www.stadia.gr/forum/viewtopic.php?p=92267&highlight=#92267
Ο Δημος εκανε τα σχεδια του για τα παρκακια μετα την μελετη της Υποθαλλασιας. Δηλαδη οταν σχεδιαζανε τα παρκακια παιρνανε ρισκο οτι θα πρεπει να τα ξηλωσουνε.
Αυτο για την μελετη κυκλοφοριας στο μεγαρο μουσικης δεν το καταλαβα. Αν ξερεις καποιες λεπτομερειες θα εκτιμουσα τις πληροφοριες σου.
Επισης να πω οτι γενικοτερα υπαρχει ενα μπαχαλο γυρω απο το μεγαρο το οποιο ειναι απαραδεκτο και η ολη ιστορια ειναι μια καλη ευκαιρια για γενικοτερη αναπλαση της περιοχης. |
|
Back to top |
|
|
damianos Full Member
Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Oct 17, 2007 8:20 am Post subject: |
|
|
Πρέπει να τονίσω πως όταν μιλάμε για ανάπλαση της νέας παραλίας της Θεσσαλονίκης, αναφερόμαστε στο πλάτος μεταξύ του κρηπιδώματος της θάλασσας και του κρασπεδόρειθρου της παραλιακής οδού που είναι περισσότερο από 50 μέτρα. Αν τελικά η κατασκευή της υποθαλάσσιας απαιτήσει την δέσμευση ενός τμήματος του σημερινού πεζοδρομίου σε κάποιο τμήμα του μεταξύ "Μακεδονία Palace" και ιστιοπλοϊκού ομίλου, αυτό πρακτικά δεν επηρεάζει την κατασκευή των πάρκων γιατί η επιφάνεια η οποία θα αφαιρεθεί είναι μηδαμινή. Η οριστική μελέτη της υποθαλάσσιας τώρα ολοκληρώνεται - μιας και το έργο είναι "μελέτη-κατασκευή"- και κανείς δεν ξέρει τα στοιχεία της.
Δυστυχώς δεν ξέρω περισσότερα πράγματα σχετικά με την κυκλοφοριακή μελέτη της περιοχής του μεγάρου μουσικής, συμφωνώ όμως οτι είναι μια καλή ευκαιρία για την ανάπλαση της ευρύτερης περιοχής με την ευκαιρία μάλιστα και της "αξιοποίησης" που έχει ήδη ξεκινήσει στο συγκρότημα Αλλατίνη. |
|
Back to top |
|
|
tonibest24 Junior Member
Joined: 13 Oct 2005 Posts: 130 Location: London
|
Posted: Sat Oct 20, 2007 2:44 pm Post subject: |
|
|
Εγω πιστευω θα κοψουνε περισσοτερο απο τα παρκακια γιατι πρεπει να γινουν οι λωριδες της Μεγ. Αλεξανδρου απο 4-5 τουλαχιστον εξι.
Παντως το θεμα δεν τοσο αυτο αλλα που θα παει η κινηση μετα και το κυριοτερο πως θα μπανεις στην Υποθαλλασια. Και απορω δηλαδη τι περιμενουν για να ανακοινωσουν τις τελικες λυσεις. Ολη αυτη η ιστορια αποδεικνυει και τα προβληματα του συστηματος της μελεοκατασκευης γενικοτερα.
Ενα αλλο θεμα σχετικο ειναι ειναι τι θα γινει γυρω απο το Μεγαρο Μουσικης που ειναι η κατασταση τραγικη. Για παραδειγμα εκεινο το λυομενο σχολειο θα το μαζεψουν καμια φορα... |
|
Back to top |
|
|
damianos Full Member
Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sat Oct 20, 2007 7:38 pm Post subject: |
|
|
Τώρα έθεσες σωστά το πρόβλημα. Συμφωνώ μαζί σου και δεν έχω να προσθέσω τίποτε. |
|
Back to top |
|
|
Ο.Υ.Σ.Τ. Full Member
Joined: 02 Aug 2004 Posts: 374 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Sat Oct 20, 2007 7:44 pm Post subject: |
|
|
Ενα αλλο που θα μπορουσαν να κανουν ειναι τις 2 αριστερες λωριδες να γινουν επιταχυνσης επιβραδυνσης για τους καθετους δρομους και οι υπολοιπες να γινουν γρομος ταχειας κυκλοφορειας χωρις φαναρια και φυσικα να κατασκευαστουν και οι ανισοπεδες διαβασεις πεζων. Παντως κακα τα ψεματα η υποθαλασσια θα βοηθησει σιγουρα τον ΒΑΣΙΠΑΠ (δημοτικα τελη) αλλα και θα ομορφινει περισσοτερο την παλια παραλια. Αν βαζαμε και ενα τραμ |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sun Oct 21, 2007 9:02 am Post subject: |
|
|
Από τα λεγόμενα σχεδόν όλων βγαίνει το συμπέρασμα ότι θα ξοδέψουμε ένα καρό λεφτά, για ένα έργο που κανείς δεν ξέρει ακόμα πως θα ενσωματωθεί στην πόλη. |
|
Back to top |
|
|
|