View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
futuro New Member
Joined: 07 Mar 2004 Posts: 40 Location: Chicago, Paris, Μεσσηνία
|
|
Back to top |
|
|
tonibest24 Junior Member
Joined: 13 Oct 2005 Posts: 130 Location: London
|
Posted: Sat Jun 16, 2007 1:20 pm Post subject: |
|
|
Tο 2001 ειχα παει σε δοκιμαστικα για την λειτουργια του Ελ.Βενιζελος ως εθελοντης. Τοτε στην παρουσιαση που μας ειχαν κανει ειχε αναφερθει οτι παρομοια προβλεψη για τετοιο τρενακι υπαρχει και για το Βενιζελο.
Επισης μιας και το θυμιθηκα η "ξεναγος" ειχε αναφερει οτι υπαρχει και σχεδιαστικη προβλεψη για αποκλειστικο σταθμο του μετρο κατω απο το κεντρικο τερμιναλ. |
|
Back to top |
|
|
worldofjustice Stadium Expert
Joined: 03 Sep 2004 Posts: 983 Location: Zurich
|
Posted: Sat Jun 16, 2007 1:48 pm Post subject: |
|
|
Ε υπερβολή είναι για το Βενιζέλος τέτοιο τρενάκι. Εκτός αν γίνει και δεύτερο τέρμιναλ όταν ξεπεράσουμε τα 30.000.000 επιβάτες. |
|
Back to top |
|
|
gmmour Junior Member
Joined: 10 Jul 2004 Posts: 103
|
Posted: Sat Jun 16, 2007 4:11 pm Post subject: |
|
|
tonibest24 wrote: | Tο 2001 ειχα παει σε δοκιμαστικα για την λειτουργια του Ελ.Βενιζελος ως εθελοντης. Τοτε στην παρουσιαση που μας ειχαν κανει ειχε αναφερθει οτι παρομοια προβλεψη για τετοιο τρενακι υπαρχει και για το Βενιζελο.
Επισης μιας και το θυμιθηκα η "ξεναγος" ειχε αναφερει οτι υπαρχει και σχεδιαστικη προβλεψη για αποκλειστικο σταθμο του μετρο κατω απο το κεντρικο τερμιναλ. |
Ο σταθμός αυτός ήταν με την παλιά χάραξη που προέβλεπε ότι το μετρό από το Σταυρό θα συνεχίζει και θα προσεγγίζει υπόγεια το αεροδρόμιο από τα βόρεια (από εκεί που είναι σήμερα η πυροσβεστική). Τελικά, μάλλον για οικονομικούς λόγους, το μετρό ακολούθησε την χάραξη του Προαστιακού και της Αττικής Οδού. |
|
Back to top |
|
|
tonibest24 Junior Member
Joined: 13 Oct 2005 Posts: 130 Location: London
|
Posted: Sat Jun 16, 2007 4:39 pm Post subject: |
|
|
Ναι ηταν με την χαραξη απο βορεια.
Τωρα βεβαια με το διρευματικο και κοινη χρηση της γραμμης της αττικης οδου το πιθανοτερο ειναι να μην πραγματοποιηθει χωριστη προσεγγιση απο το Μετρο. Στο βαθυ μελλον τιποτε δεν αποκλειεται αν πυκνωσουν τα δρομολογια. Στα περρισοτερα μεγαλα αεροδρομια υπαρχουν συνηθως συνδεσεισ και με τρενο και με μετρο. |
|
Back to top |
|
|
futuro New Member
Joined: 07 Mar 2004 Posts: 40 Location: Chicago, Paris, Μεσσηνία
|
Posted: Sat Jun 16, 2007 11:11 pm Post subject: |
|
|
worldofjustice wrote: | Ε υπερβολή είναι για το Βενιζέλος τέτοιο τρενάκι. Εκτός αν γίνει και δεύτερο τέρμιναλ όταν ξεπεράσουμε τα 30.000.000 επιβάτες. |
Και με δεύτερο τέρμιναλ δεν νομίζω θα χρειάζεται τέτοιο τρενάκι στο Βενιζέλος, γιατι φαντάζομαι τον νέο αεροσταθμό αμέσως απέναντι του πρώτου, με τον σταθμό μετρού/προαστιακού και τους χώρους στάθμευσεις ακριβώς ανάμεσά τους. Επομένως, αρκετά μικρότερες οι αποστάσεις του Βενιζέλος απο Charles de Gaulle, που χρειαζόταν πολύ το έργο αυτό...ήταν ταλαιπωρία τα λεωφορεία μεταξύ των πολλών τερμιναλ (1, 3, 2Α, 2Β, 2C, 2E, 2F...) και σταθμών RER. Όμως φανταστείτε το τρενάκι αυτό σε ένα μελλοντικό Βενιζέλος με 3-4 τερμιναλ!
Έχει κανένας καμμια ιδέα αν έχει αρχίσει επίσημη συζήτηση για δεύτερο αεροσταθμό του Βενιζέλος; Φαίνεται πως φέτος θα ξεπεράσει τους 16.000.000 επιβάτες. |
|
Back to top |
|
|
gm2263 Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Sat Jun 16, 2007 11:47 pm Post subject: |
|
|
Mα... δεν είπαμε ότι ο Σαρακατσάνος έβαλε την Αθήνα... τιμωρία επειδή ωφελήθηκε από τους Ολυμπιακούς Αγώνες; Πολύ φοβούμαι ότι δεν θα δούμε σύντομα άλλες επεκτάσεις στο Ελ. Βεν.... |
|
Back to top |
|
|
ATHENIAN Junior Member
Joined: 25 Feb 2007 Posts: 115 Location: ΑΘΗΝΑΙ
|
Posted: Sun Jun 17, 2007 12:16 pm Post subject: |
|
|
ti sxesh exei o blazosarakatsanow?edo exoume na kanoyme me iidiotiki etairia... |
|
Back to top |
|
|
Aquis Granum Senior Member
Joined: 27 Feb 2004 Posts: 541 Location: Aachen/Germany
|
Posted: Sun Jun 17, 2007 10:58 pm Post subject: |
|
|
Είναι «ιδιωτική» μια εταιρία, στην οποία το δημόσιο έχει την πλειοψηφία (και έτσι και τον έλεγχο) με 55%;
Φοβάμαι πως το ξεχνάμε πολλές φορές αυτό. |
|
Back to top |
|
|
Ypsilon Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Sun Jun 17, 2007 11:21 pm Post subject: |
|
|
futuro wrote: | Φαίνεται πως φέτος θα ξεπεράσει τους 16.000.000 επιβάτες. |
Φαίνεται? Αν σκεφτείς τι έγινε στην Αθήνα λίγες βδομάδες πριν με τους οπαδούς της Λίβερπουλ και της Μίλαν, και αν συνυπολογίσεις ότι το φθινόπωρο έχουμε εκλογές και τα κόμματα θα μετακινήσουν στρατιές ψηφοφόρων, κι αν βάλεις και την σταθερή αύξηση του τουρισμού συν την εντυπωσιακή πορεία από το Γενάρη του 2007, το αεροδρόμιο φέτος θα ξεπεράσει χαλαρά τα 17 εκατομμύρια.
Επέκταση τώρα! (Το χαβά μου εγώ!) |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Sun Jun 17, 2007 11:45 pm Post subject: |
|
|
me to skepasto parking ti ginete? den tha telione to 2009? |
|
Back to top |
|
|
AUGalos Full Member
Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Mon Jun 18, 2007 12:42 am Post subject: |
|
|
Κάτσε να αρχίσει πρώτα |
|
Back to top |
|
|
johnmit Full Member
Joined: 08 Dec 2006 Posts: 210 Location: CRETE,HERAKLION
|
Posted: Mon Jun 18, 2007 2:48 pm Post subject: |
|
|
Αυτα ειναι τα λογια του πρωθυπουργου,οσον αφορα τη δημιουργια νεου αεροδρομιου στο Ηρακλειο απο το προσυνεδριο του κομματος με θεμα τη νησιωτικη Ελλαδα στη Χερσονησο.Για πρωτη φορα δεσμευεται δημοσια ο ιδιος ο πρωθυπουργος και οχι ο υπουργος μεταφορων. Το...ανησυχητικο ειναι οτι δεν εκανε λογο για χρονοδιαγραμμα. Αυτα ειναι τα λογια του
«Είναι γνωστό ότι εξαντλήθηκαν τα όρια δυναμικότητας του σημερινού αεροδρομίου της πόλης και δεν υπάρχει δυνατότητα επέκτασής του. Είναι, άλλωστε, το αεροδρόμιο αυτό το δεύτερο μεγαλύτερο σε αριθμό επιβατών μετά το “Ελ. Βενιζέλος. (ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ Ύστερα από μια σειρά μελετών αποδείχτηκε ότι η καταλληλότερη τοποθεσία για την ανάπτυξη του νέου διεθνούς αεροδρομίου είναι η περιοχή στο Καστέλι, κοντά στο στρατιωτικό αεροδρόμιο.) ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΛΕΕΙ Σχεδιάζεται η κατασκευή διαδρόμου παράλληλου προς τον υφιστάμενο στρατιωτικό διάδρομο και η κατασκευή κτιρίου 70.000 τ.μ. με συνολικό κόστος 1,2 δισ. ευρώ. Η υλοποίηση του έργου θα γίνει όπως έγινε και με το αεροδρόμιο “Ελ. Βενιζέλος”, με σύμβαση παραχώρησης. Με τη συνεργασία, δηλαδή, του Δημοσίου με ιδιωτικούς φορείς. Όλο το έργο, οι απαλλοτριώσεις και οι δρόμοι πρόσβασης θα συγχρηματοδοτηθούν με υπαγωγή τους στο νέο Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης. Πρόκειται για έργο με ιδιαίτερη σημασία για την Κρήτη, για ολόκληρη τη χώρα. Με μεγάλη σημασία για το νησί, με υπερτοπικό χαραχτήρα και πολλαπλασιαστικά οφέλη για την ελληνική οικονομία».
Τελος ειπε πως η Κρήτη δικαιουται το εργο αυτο, αφου θα είναι ανταξιο της προσφορας της στην εθνικη οικονομια.
Ποια ειναι η γνωμη σας Αλλη μια κοροιδια για τους ψηφους?
Το εργο αυτο το περιμενουν χρονια ειδικα οι κατοικοι της Αλικαρνασου που το ηδη υπαρχον αεροδρομιο ειναι σε αποσταση 200μετρων και η ηχορρυπανση ειναι μεγαλη. |
|
Back to top |
|
|
OMF Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1961
|
Posted: Mon Jun 18, 2007 2:52 pm Post subject: |
|
|
H Αλικαρνασσός η χαβούζα της Κρήτης . Ότι δεν θέλουν (χωματερές , φυλακές , στρατώνες , αεροδρόμιο ) εκεί τα έχουν πετάξει .
Τελοσπάντων πράγματι το αεροδρόμιου του Ηρακλείου είναι κατώτερο των περιστάσεων και χρειάζεται ένα νέο όπως και άλλα νησιά φυσικά φυσικά .
btw φέτος λειτουργείο αερόπλανο στα δωδεκάνησσα και λειτούργησε μετά απο χρόνια το αεροδρόμιο της Καλύμνου που μάλιστα είναι σε εντυπωσιακό σημείο ( η κάλυμνος απο εκεί που δεν είχε τπτ απέκτεισε αεροδρόμιο και υδροπλάνα ) . |
|
Back to top |
|
|
ATHENIAN Junior Member
Joined: 25 Feb 2007 Posts: 115 Location: ΑΘΗΝΑΙ
|
Posted: Mon Jun 18, 2007 3:08 pm Post subject: |
|
|
Τα πραγματα ειναι απλα...το αεροδρομιο δεν χρειαζεται καμμια επεκταση μεχρι να χεπερασει τα 17000000 επιβατες..οταν το ξεπερασει χωρις επεκταση θα μπαινει μεσα οικονομικα...μην μιλαμε λεσ και μασ διοικουν κοτσαμπασιδες τησ τουρκοκρατιας,αν χρειαστει επεκταση ο σουφλιας απλα θα κανει κολοτουμπες στισ διαταγες τησ ηοψτιεφ..τους εχουν ολουσ στο χερι ..που ζειτε???? |
|
Back to top |
|
|
worldofjustice Stadium Expert
Joined: 03 Sep 2004 Posts: 983 Location: Zurich
|
Posted: Thu Jun 28, 2007 1:49 pm Post subject: |
|
|
Ξεφτίλα τεραστίων διαστάσεων:
Αναστολή πτήσεων της AirSea Lines ζητεί η Ο.Α.
Όπως υποστηρίζεται από την Ο.Α., δεν μπορεί να πετά άλλη εταιρεία σε διαδρομές που βρίσκονται υπό το καθεστώς των άγονων γραμμών, δηλαδή επιδοτούνται. Ωστόσο, οι νομικοί σύμβουλοι της AirSea Lines αντιτείνουν ότι, όπως αναφέρεται σε σχετική απόφαση αυτό αφορά για πτήσεις από συγκεκριμένο αερολιμένα, δηλαδή τον ΔΑΑ προς τα αεροδρόμια των συγκεκριμένων νησιών και όχι από/προς υδατοδρόμια.
http://www.naftemporiki.gr/news/static/07/06/28/1351051.htm
Δηλαδή μια άλλη εταιρία (Air Sea Lines) θεωρεί κερδοφόρες τις γραμμές που έχουν χαρακτηριστεί άγονες. Η προβληματική Ολυμπιακή, επιδοτείται για τις άγονες γραμμές - άρα πάει περίπατο το επιχείρημα περί κοινωνικής συνεισφοράς της εταιρίας - και αντιδρά γιατί δεν θέλει να χάσει το ζεστό χρήμα του κράτους. Η Ολυμπιακή δεν έχει χασούρα από τις άγονες γραμμές, το αντίθετο μάλιστα! |
|
Back to top |
|
|
kostya Full Member
Joined: 10 Jun 2004 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Jun 28, 2007 4:06 pm Post subject: |
|
|
Ξεφτίλα !
Να κλείσει η Ολυμπιακή αύριο κιόλας! Φτάνει πια η κοροιδία. |
|
Back to top |
|
|
Tzinos Stadium Expert
Joined: 02 Apr 2004 Posts: 993 Location: London
|
Posted: Fri Jun 29, 2007 9:56 am Post subject: |
|
|
Δεν καταλαβαίνω που βρίσκεται το περιεργο..Καθε εταιρεία που κινδυνευει θελει να προφυλαξει τα συμφεροντα της με το να θαψει τον ανταγωνιστη της. Το ιδιο επιχειρησε να κανει και η ΒΑ οταν ανοιξε η easyjet και παντου και παντα αυτο γινεται!!! This is capitalism! KΑΝΕΝΑΣ δεν προκειται να απεμπολησει τα οικονομικα του συμφεροντα για χαρη αλλης εταιρίας.
Η ξεφτιλα βρισκεται στο κρατος που τοσα χρονια δεν ειχε θεσμικο πλαισιο για υδροπλανα και επι χρονια η επενδυση αυτη κινδυνευε να χαθεί... |
|
Back to top |
|
|
PinkFloyd Full Member
Joined: 21 Jun 2007 Posts: 328 Location: ΠΑΤΡΑ
|
Posted: Fri Jun 29, 2007 10:30 am Post subject: |
|
|
Ο Υπουργός Μεταφορών ανακοίνωσε την κατασκευή πολιτικού αεροδρομίου στην Ανδραβίδα (νομός Ηλείας). Στην ουσία πρόκειται για αναβάθμιση του στρατιωτικού αεροδρομίου, ώστε να χρησιμοποιηθεί και σαν πολιτικό.
http://greece.flash.gr/soon/2007/6/28/33849id/
Σε μικρή απόσταση (νομίζω 20-25 Κm) υπάρχει και το αεροδρόμιο του Αράξου που λειτουργεί με το ίδιο καθεστώς, στρατιωτικό και πολιτικό, και υπάρχει ένας προβληματισμός αν είναι καλύτερα 2 "μικρά" ή ένα μεγάλο διεθνές αεροδρόμιο στην περιοχή:
http://www.gowest.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=9442&Itemid=358 |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Fri Jun 29, 2007 12:09 pm Post subject: |
|
|
Τελικά ελεύθερα τα υδροπλάνα για το Αιγαίο. Η Ολυμπιακή δεν κατάφεραι να τους βάλει τρικλοποδιά.
http://www.naftemporiki.gr/news/static/07/06/29/1351612.htm
Όσο για την Ανδραβίδα καιρός ήταν.
Είμαι πιλότος σε ελαφρα αερσκάφη και μέχρι πριν ενάμιση χρόνο δεν μπορούσαμε να προσγειωθούμε σε κανένα αεροδρόμιο της Πελοποννήσου διότι ήταν όλα χαρακτηρισμένα στρατιωτικά.
Βλέπε Άραξο, Ανδραβίδα, Καλαμάτα, Τρίπολη, Σπάρτη, Επιτάλειο.
Τόσα αεροδρόμια και όλα στρατιωτικά.
Ήρθε ο Σπηλιοτόπουλος υπουργός άμυνας και ελευθέρωσε τη γενική αεροπορία. Άνοιξε τα αεροδρόμια αυτά για το Σαββατοκύριακο κι έγινε η αρχή.
Τώρα ανοίγει και η Ανδραβίδα κι έχει ο Θεός. |
|
Back to top |
|
|
worldofjustice Stadium Expert
Joined: 03 Sep 2004 Posts: 983 Location: Zurich
|
Posted: Fri Jun 29, 2007 1:13 pm Post subject: |
|
|
Tzinos wrote: | Δεν καταλαβαίνω που βρίσκεται το περιεργο..Καθε εταιρεία που κινδυνευει θελει να προφυλαξει τα συμφεροντα της με το να θαψει τον ανταγωνιστη της. Το ιδιο επιχειρησε να κανει και η ΒΑ οταν ανοιξε η easyjet και παντου και παντα αυτο γινεται!!! This is capitalism! KΑΝΕΝΑΣ δεν προκειται να απεμπολησει τα οικονομικα του συμφεροντα για χαρη αλλης εταιρίας.
Η ξεφτιλα βρισκεται στο κρατος που τοσα χρονια δεν ειχε θεσμικο πλαισιο για υδροπλανα και επι χρονια η επενδυση αυτη κινδυνευε να χαθεί... |
Συμφωνώ, δεν υπάρχει περίεργο -(αλλά και capitalism στην Ελλάδα δεν έχουμε τελείως - μάλλον κρατισμό και ολιγαρχία!) . Υπάρχει όμως ξεφτίλα και για την Ολυμπιακή και για το κράτος (που την διαχειρίζεται και διαμορφώνει το νομικό πλαίσιο). Μας έχει ρημάξει το αίμα αυτή η Ολυμπιακή, θα είχαμε φτιάξει και μετρό στη Λάρισα με τα λεφτά που έχει σπαταλήσει από τον δημόσιο κορβανά. Για ποιό λόγο? Για να συνδέει τα νησιά? Αφού την επιδοτούμε και πάλι μέσα είναι. Επιπλέον αποδεικνύεται ότι οι άγονες γραμμές δεν είναι βάρος αλλά όφελος (είτε στρατηγικό για να κλαίγεται, είτε οικονομικό).
Ωραία τα νέα από τον corfu, μη τρελαθούμε και τελειώς σε αυτή τη χώρα! |
|
Back to top |
|
|
savas Full Member
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 287
|
Posted: Tue Jul 03, 2007 12:54 pm Post subject: |
|
|
Από Ημερησία
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=4666&subid=2&pubid=315560
# Αξιοποίηση της υπάρχουσας χωρητικότητας (21 εκατ. επιβάτες σύμφωνα με την τελευταία μελέτη της ΙΑΤΑ/Μάιος 2007): Μέχρι το 2009 θα υλοποιηθεί έργο πλήρους αξιοποίησης του Δορυφορικού Αεροσταθμού - όπου θα διοχετευθεί το 30% της κίνησης του αεροδρομίου - με νέες υποδομές, καθώς και επέκταση του Κύριου Αεροσταθμού, με τη δημιουργία νέων εμπορικών χώρων.
# Δημιουργία νέας χωρητικότητας (άνω των 21 εκατ.): Το νέο χωροταξικό σχέδιο του ΔΑΑ για επιβατική κίνηση άνω της υπάρχουσας χωρητικότητας των 21 εκατ., καταρτίσθηκε βάσει των νέων δεδομένων της αεροπορικής αγοράς και θα υποβληθεί προς έγκριση σύμφωνα με τη Σύμβαση Ανάπτυξης Αεροδρομίου.
Το ίδιο από Ελευθεροτυπία
http://www.enet.gr/online/online_text/c=114,id=1415812
...Με τα σημερινά δεδομένα, το αεροδρόμιο μπορεί να εξυπηρετεί ώς και 21 εκατ. επιβάτες ετησίως, ενώ φέτος αναμένεται να ξεπεράσει το φράγμα των 16 εκατ. επιβατών....
Παιδιά τι έγινε... Δε μιλουσαμε για 16.000.000; Πως έγιναν 21; |
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2297 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Wed Jul 04, 2007 12:06 am Post subject: |
|
|
Να πω την αλήθεια και εγώ για 16 εκ. θυμόμουν. Μπορεί και να κάνω λάθος όμως.
By the way, δείτε και αυτό:
http://62.103.163.50/UserFiles/File/161204_Presentation_Gr.pdf
Κάπου λέει μέσα για "υποβολή προς έγκριση του νέου χωροταξικού σχεδίου εντός των προσεχών μηνών". Τι θέλει να πει ο ποιητής; Τα παλαιότερα σχέδια με τις φάσεις επέκτασης (δορυφόροι και τελικά νέο terminal) τα ξεχνάμε; |
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Wed Jul 04, 2007 9:01 am Post subject: |
|
|
Αυτό είχα κι εγώ υπόψη μου. Μάλιστα ήξερα ότι το κεντρικό terminal μπορεί να εξυπηρετήσει 10 εκατομμύρια επιβάτες και το satellite άλλα 6. Θα το ψάξω λίγο πάντως. |
|
Back to top |
|
|
AUGalos Full Member
Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
|
Back to top |
|
|
|