View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Tue Jun 12, 2007 1:01 pm Post subject: |
|
|
Ανησυχία για τα τροχαία στην Κρήτη
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_31_10/06/2007_193333
Κατανοώ ότι η Κρήτη έχει μείνει πολύ πίσω σε σχέση με την υπόλοιπη Ελλάδα, ειδικά όσο αφορά την κατασκευή του ΒΟΑΚ...αλλά...για την θλιβερή πρωτιά στα τροχαία φταίνε σε πολύ μεγάλο βαθμό και οι κάτοικοι. Την τελευταία φορά που ήμουν εκεί για διακοπές ( πριν 2 χρόνια), οι καθημερινές μας εξορμήσεις σε παραλίες του νομού Χανίων συνοδέυονταν από προσευχές. Δε θα ξεχάσω ποτέ τον τρόμο μας όταν βυτιοφόρο με κάυσιμα προσπέρασε 3 αυτοκίνητα πάνω σε στροφή με καθόλου ορατότητα! |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Jun 12, 2007 2:37 pm Post subject: |
|
|
Πιστεύω πως άθλια οδηγική συμπεριφορά έχουν οι Λαρισαίοι και οι Τρικαλινοί. Επίσης από τότε που έδωσαν την Καστανιά οδηγούν επικίνδυνα οι Κοζανίτες (τόσα χρόνια στην απομόνωση...).
Αντίθετα εξαιρετικοί είναι οι Εβρίτες. |
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Tue Jun 12, 2007 2:44 pm Post subject: |
|
|
Παρακαλώ να μην ξεφύγουμε από το θέμα. |
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Tue Jun 12, 2007 9:31 pm Post subject: |
|
|
chr.04 wrote: | ...
Αντίθετα εξαιρετικοί είναι οι Εβρίτες. |
σορρυ για το offtopic, αλλά θέλω πολύ να απαντήσω για τους Εβρίτες...
Έχεις οδηγήσι πολυ΄στον Εβρο? διότι εγώ τους εχω απο τους χειρότερους οδηγους σε μέρη που έχω πάει. |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Wed Jun 13, 2007 10:33 am Post subject: |
|
|
Συγνώμη βρε παιδιά αλλά βρήκα αυτό και αγανάκτησα όταν η Βασσούλα είχε το πάνω χέρι το 2002.
Η Εγνατία Οδός θα περπατιέται από την Ηγουμενίτσα έως τους κήπους του Έβρου στο τέλος του 2004
http://www.egnatia.gr/flash/news_press3_gr.html
Βρε Σαρακατσάνος και πάλι Σαρακατσάνος |
|
Back to top |
|
|
Ypsilon Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Wed Jun 13, 2007 10:38 am Post subject: |
|
|
Ελπίζω να λες το ίδιο και σε λίγα χρόνια που υποτίθεται θα είναι έτοιμοι οι άξονες της Πελοποννήσου και η Ιονία, και κατά τα ειωθότα δεν θα έχουν φτάσει ούτε στη μέση. |
|
Back to top |
|
|
JIMMARAS Junior Member
Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
Posted: Wed Jun 13, 2007 12:52 pm Post subject: |
|
|
Με όλο το σεβασμό πιστεύω ότι η σύγκριση δεν είναι δόκιμη:
1.Τα έργα δημοπρατήθηκαν και παραχωρήθηκαν εξ ολοκληρου και όχι κομματούδια κομματούδια.
2.Υπάρχουν ενδιάμεσες δεσμευτικές απο την σύμβαση (και με νόμο) προθεσμίες
3.Οι κατασκευαστές είναι μες τα δάνεια(κατά μικρό ποσοστό είναι ίδια κεφάλαια) τα οποία αν δεν φτιάξουν τους άξονες να παίρνουν τα διόδια πως θα τα ξεχρεώσουν.
4.Τα έργα είναι σε φάση έναρξης κατασκευής.'Ολοι ξέρουν ότι περισσότερο διαρκεί η διαδικασία μελετών δημοπράτησης ενστάσεων προσωρινών αναδόχων κ.λ.π. παρά η κατασκευή.
[/quote] |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Wed Jun 13, 2007 2:06 pm Post subject: |
|
|
Ξέρω κι έναν αγωγό ομβρίων υδάτων στο ύψος του Περιστερίου που αντικαθιστά μια χαρά την κυκλοφορία στο τμήμα αυτό της εγνατίας που δεν έχει δημοπρατηθεί ακόμα για να περπατιέται όλος ο δρόμος απ'την Ηγουμενίτσα μέχρι τον Έβρο. Ρε Βασσούλα μου δεν πας καλύτερα να μαζέψεις βύσσινα εκεί παρέα με το συμπαθέστατο Κωστάκη (το Λαλιώτη) να γλυκαθείτε και λίγο γιατί πεθάνατε στη δουλειά τόσα χρόνια, άντε γλυκιά μου καλό θα σας κάνει. |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Wed Jun 13, 2007 3:56 pm Post subject: |
|
|
Για να κλείσω το θέμα που εγώ άνοιξα. Κατ'αρχήν δεν είμαι κοματόσκυλο που γαβγίζει για να κάνει φασαρία.
Εγώ τα βάζω με τη Βάσω για τη σιγουριά της ότι τα έργα θα τελείωναν το 2004. Αφού βρε κοπέλα μου το ήξερες (και μη μου πείτε πως όχι ή πως την γέλασαν οι εταιρείες), γιατί μας παραμύθιαζες με αυτόν τον τρόπο?
Αυτή είναι η πίκρα μου και σας μιλώ σαν Έλληνας που αγαπά την χώρα του και ειδικά στις υποδομές θέλω να την δω, αυτήν την έρμη χώρα να βαδίζει με γοργά βήματα προς την πρόοδο.
Καταλάβατε τώρα το ύφος μου? |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Jun 13, 2007 4:32 pm Post subject: |
|
|
Εγώ πάντως θυμάμαι ότι το 1999-2000 που ήμουν φαντάρος και πήγα 2-3 φορές με λεωφορείο στην Ορεστιάδα (μετά ανακάλυψα το τρένο), όλα τα μηχανήματα είχαν εξαφανιστεί από την Εγνατία και τα έργα είχαν χορταριάσει. Άκουσα δε ότι τα κατέβασαν όλα στην Αθήνα για τα Ολυμπιακά έργα. |
|
Back to top |
|
|
Ypsilon Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Wed Jun 13, 2007 7:04 pm Post subject: |
|
|
JIMMARAS wrote: | Με όλο το σεβασμό πιστεύω ότι η σύγκριση δεν είναι δόκιμη:
1.Τα έργα δημοπρατήθηκαν και παραχωρήθηκαν εξ ολοκληρου και όχι κομματούδια κομματούδια.
2.Υπάρχουν ενδιάμεσες δεσμευτικές απο την σύμβαση (και με νόμο) προθεσμίες
3.Οι κατασκευαστές είναι μες τα δάνεια(κατά μικρό ποσοστό είναι ίδια κεφάλαια) τα οποία αν δεν φτιάξουν τους άξονες να παίρνουν τα διόδια πως θα τα ξεχρεώσουν.
4.Τα έργα είναι σε φάση έναρξης κατασκευής.'Ολοι ξέρουν ότι περισσότερο διαρκεί η διαδικασία μελετών δημοπράτησης ενστάσεων προσωρινών αναδόχων κ.λ.π. παρά η κατασκευή.
|
Well, αν αναφέρεσαι στο δικό μου σχόλιο, θα συμφωνήσω μαζί σου, αλλά μόνον επί της αρχής.
Διότι δεν υπάρχει δύναμη στον κόσμο που να με πείσει πως σε μόλις έξι χρόνια από σήμερα θα πηγαίνω από Αθήνα στην Πάτρα μέσα από 45 σήραγγες κι εξήντα γεφυρούλες. Δηλαδή μην τρελλαθούμε εδώ μέσα!
Κατά την ίδια λογική λοιπόν, και κατ' απόλυτη αντιστοιχία, ο "εύκολος" αφορισμός "δεν ήξερες, δεν ρώταγες Βασούλα μου", ισχύει απολύτως και για τον Σαρακατσάνο.
Μη μασάτε. Οι πολιτικοί θα είναι πάντα πολιτικοί και θα λένε πάντα τα δικά τους, και πάντα στο τέλος θα μένουν αδικαίωτοι και εκτεθειμένοι, και πάντα θα συνεχίζει το έργο τους μια άλλη κυβέρνηση επιχειρώντας μάλιστα να το καρπωθεί κιόλας. Είναι πολύ απλό.
Το θέμα είναι να μην πέφτουμε κι εμείς στην παγίδα, αλλά να περιμένουμε να κριθούν οι πάντες σε βάθος χρόνου. (και μόνον)
Μακάρι ο Σαρακατσάνος να μας προκύψει ένας νέος Τρικούπης, να τον μνημονεύουν και τα εγγόνια μας. Μακάρι, σοβαρά μιλάω. Οι ανάγκες της χώρας μας έχουν πολύ μεγαλύτερη σημασία από το γλείψιμο των "δικών μας" πολιτικών, ή την απαξίωση των απέναντι.
Προς το παρόν τελειώνει έργα άλλων και μας δίνει καταληκτικές ημερομηνίες παράδοσης έργων. Πολλές ημερομηνίες. Πάρα πολλές ημερομηνίες. Μα πάρα πάρα πολλές ημερομηνίες!
Και για να σας προλάβω, ναι, το έκαναν και οι άλλοι. Συμφωνώ. Διαπιστώνετε λοιπόν και οι ίδιοι πως η σύγκριση, τουλάχιστον ως προς τα μεγάλα δημόσια έργα, κάτω από αυτούς τους όρους, δεν μπορεί παρά να καταλήγει σε φαυλότητα.
Αυτά τα ολίγα και καλοπροαίρετα, κι αν ο Admin κρίνει πως το σχόλιο κομματίζει (δεν ήταν αυτή η πρόθεσή μου) τον παρακαλώ να το διαγράψει και να με τιμωρήσει παραδειγματικώς! (ε όχι και πολύ παραδειγματικώς!) |
|
Back to top |
|
|
Giorgos Kollias New Member
Joined: 05 Jun 2007 Posts: 14
|
Posted: Wed Jun 13, 2007 9:22 pm Post subject: |
|
|
chr.04 wrote: | Εγώ πάντως θυμάμαι ότι το 1999-2000 που ήμουν φαντάρος και πήγα 2-3 φορές με λεωφορείο στην Ορεστιάδα (μετά ανακάλυψα το τρένο), όλα τα μηχανήματα είχαν εξαφανιστεί από την Εγνατία και τα έργα είχαν χορταριάσει. Άκουσα δε ότι τα κατέβασαν όλα στην Αθήνα για τα Ολυμπιακά έργα. |
Το καλοκαίρι του 2001 μπήκα από Καστανιές και κατηφόρισα προς Αλεξανδρούπολη. Σχεδόν όλος ο δρόμος ήταν υπό επανακατασκευή (χονδρικά, από 8 να γίνει 14 μέτρα). Κάθετος άξονας της Εγνατίας γαρ...
Την εποχή εκείνη στη Θράκη, το μόνο τμήμα Εγνατίας που είχε δοθεί ήδη για χρήση, ήταν από Μέστη μέχρι Κομοτινή. Στο επόμενο ταξίδι που έκανα Θράκη (Πάσχα του 2002) η κατάσταση είχε αλλάξει άρδην: από δυτική είσοδο Ξάνθης μέχρι Μέστη, η Εγνατία ήταν σε χρήση. Κι από Μάκρη μέχρι τελωνείο Κήπων επίσης.
Συνεπώς, δε νομίζω ότι μέσα σε εννιά μήνες (Καλοκαίρι 2001-Πάσχα 2002) φτιάχτηκαν ξαφνικά όλα αυτά τα έργα.
Η Εγνατία είναι μία πολύ πονεμένη ιστορία
Εξαγγέλθηκε για πρώτη φορά από τη χούντα (και υποτίθεται ότι το 1968 ξεκίνησαν οι διαδικασίες για την "κατασκευή" της). Ανατέθηκε στον οίκο McDonald, ο οποίος όμως έφαγε αρκετά λεφτά ως αμοιβή και τελικά δεν έκανε τίποτα από τις προβλεπόμενες διαδικασίες! (Είχε αναλάβει την υποχρέωση να βρει κεφάλαια από το εξωτερικό και καλά...)
Τελοσπάντων, τα χρόνια περνούσαν και το μόνο που έγινε τα επόμενα ΤΡΙΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ήταν δύο τμήματα (με διατομή που ούτε για αστείο δε μπορούσε να θεωρηθεί αυτοκινητόδρομος): 1) κόμβος Κλειδίου - κόμβος Νησελίου - κόμβος Κουλούρας - Κόμβος νότια Βέροιας (35χμ / 14μ πλάτος) και 2) κόμβος Αμφίπολης - Λουτρά Ελευθερών - Νέα Πέραμος (45 χμ / 14μ).
Δε θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι το 1997 ξεκινήσαμε από το μηδέν!
Για δέκα χρόνια δουλειά, δεν είναι κι άσκημα εδώ που φτάσαμε. Πάλι καλά να λέμε.
Τι να πει κανείς π.χ. και για την ΠΑΘΕ... Από το 1984/85 ξεκίνησαν τα έργα κι ακόμα δεν έχουν τελειώσει.
Μετά από όλα αυτά, μου λένε για Ιόνια οδό, δυτικούς άξονες και άξονα στην κεντρική Ελλάδα και δυσκολεύομαι να τους πιστέψω. Εγώ φταίω που είμαι τόσο καχύποπτος πείτε μου να ξέρω... |
|
Back to top |
|
|
ioannis31 Stadium Expert
Joined: 18 Feb 2004 Posts: 762 Location: Suburbia
|
Posted: Wed Jun 13, 2007 10:10 pm Post subject: |
|
|
Πάντως, όλες οι συμβάσεις παραχώρησης προβλέπουν για την παραχωρησιούχο εταιρεία πέρα από τα ίδια κεφάλαια, πέρα από τα δάνεια και την προείσπραξη αυξημένων διοδίων από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης.
Γνώμη μου είναι ότι πέραν από τεχνικά προβλήματα ή/και nimby αντιδράσεις, τα έργα αυτά θα παραδοθούν εντός χρόνου ού μη και νωρίτερα. |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Jun 13, 2007 10:10 pm Post subject: |
|
|
Εγώ πάλι θυμάμαι ότι τον Αύγουστο του 1999 το λεωφορείο περνούσε μέσα από την Καβάλα, το Πόρτο Λάγος κτλ.
Το καλοκαίρι του 2001 που πήρα αυτοκίνητο, θυμάμαι πήγα από τον παλιό δρόμο μέχρι την Καβάλα, εκεί μπήκα στο περιφερειακό πάνω από την πόλη, μετά βγήκα στον παλιό δρόμο και κάπου μετά την Κομοτηνή μπήκα πάλι στην Εγνατία. Η Εγνατία έξω από την Αλεξανδρούπολη πρέπει να δώθηκε το 2003.
Μετά κάθε χρόνο μέχρι το 2004 που πήγαινα στον Άρδα, έμπαινα και σε κάποιο καινούργιο κομμάτι.
Ο δρόμος Αλεξανδρούπολη - Ορμένιο, για τον βόρειο Έβρο. Το 1999 η Μηχανική είχε ήδη κατασκευάσει την γέφυρα του Άρδα, αλλά τι έκπληξη δεν υπήρχαν προσβάσεις. (Με άλλα λόγια έπρεπε να πας μέσα από τον Άρδα). Το 2000 τον Μάιο που απολύθηκα ξεκίνησαν κάτι χωματουργικά στον δρόμο μέχρι την Ορεστιάδα. Η παράκαμψη της Ορεστιάδας παραδόθηκε αν θυμάμαι καλά το 2004, αλλά και πάλι υπήρχαν κενά στον δρόμο (περιοχή Βάλτου). Για τον Νότιο Έβρο δεν έγινε και καμιά εργασία, ο δρόμος ήδη ήταν μεγάλος.
Μακάρι τα όσα εξαγγέλει ο Σουφλιάς να είναι αλήθεια και ως το 2008 να έχει παραδοθεί ολόκληρη η Εγνατία (όταν λέμε ολόκληρη εννοούμε ολόκληρη όμως, και με την Μεσόγεια χάραξη και με την γέφυρα του Νέστου). |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Wed Jun 13, 2007 11:28 pm Post subject: |
|
|
Απ'ό,τι διάβασα σε pdf της βουλής σχετικά με τις δύο τελευταίες υπογραφείσες συμβάσεις οι καθυστερήσεις στις παραδώσεις των έργων απ'τις προβλεπόμενες προθεσμίες θα κοστίζουν στην κοινοπραξία ΗΜΕΡΗΣΙΩΣ ποσά από 10.000 ευρώ έως 45.000 ευρώ ανάλογα με τις προθεσμίες, αυτά περιλαμβάνονται στην προκήρυξη (τεύχη δημοπράτησης?) δηλ τα γνωρίζουν οι ανάδοχοι, οπότε δε νομίζω να θέλουν να καθυστερήσουν ούτε ημέρα να παραδώσουν έργο την προβλεπόμενη ημερομηνία, τουναντίον μπορεί να σκοτωθούν στη δουλειά και να τα παραδίδουν νωρίτερα κάτι το οποίο είναι πολύ ευχάριστο. Για μπόνους σε περίπτωση πρώιμης παράδοσης δεν διάβασα αν και θα ήταν καλή ιδέα, αλλά τα πρόστιμα είναι ήδη τσουχτερά ώστε να μη ρισκάρουν καθυστερήσεις. Το τμήμα Κόρινθος-Πάτρα-Πύργος θα πρέπει να ολοκληρωθεί μέσα σε 42 μήνες είναι πραγματικά απίστευτο αλλά όχι ότι δεν μπορούν. Ypsilon 45 σήραγγες από Κόρινθο μέχρι Πάτρα?? Ξέρεις κάτι που δεν ξέρουμε? πού το διάβασες?? Πολλές ακούγονται. Η μεγαλύτερη σήραγγα θα βρίσκεται στην Παναγοπούλα που σύμφωνα με μέχρι τώρα πληροφορίες θα είναι γύρω στα 6 χλμ. Δεν θα είναι μόνο η μεγαλύτερη οδική σήραγγα της Ελλάδας αλλά και όλων των Βαλκανίων και θα έπεται η σήραγγα σε τμήμα αυτοκ/μου στην...Αλβανία στο τμήμα Durres-Kukes-Morine μετά το Kukes μήκους 5.600μ περίπου. η οποία ακόμα δεν έχει ξεκινήσει ελπίζω σύντομα. Εκεί στα Τέμπη τι μήκη θα έχουν οι σήραγγες?? η μεγαλύτερη πλησιάζει τα 6 χλμ από πληροφορίες που διάβασα πριν 5 χρόνια. |
|
Back to top |
|
|
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 12:27 am Post subject: |
|
|
εχω την εντυπωση οτι η μια σηραγγα των τεμπων θα εχει μηκος 5800 μετρα
και ενα καλο νεο..
http://www.euromoney.gr/news.asp?id=10154
η ΑΕΓΕΚ υπεγραψε καταστατικο συνεργασιας με την νομαρχια λαρισας οπου να ναι υπογραφεται και η συμβαση παραχωρησης |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 11:29 am Post subject: |
|
|
Μεταφορά από άλλο φόρουμ (bloka .com).
Παράδοση μέσα στον Ιούλιο το τμήμα Μικροκάστρου - Σιάτιστας του καθέτου άξονα Σιάτιστας – Κρυσταλοπηγής όπως τόνισε μιλώντας σήμερα στο Δίκτυο της ΕΡΑ ο Πρόεδρος της εταιρείας ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε. Καθηγητής Απόστολος Γούλας.
Aυτό δεν το είχα στο προγραμμά μου. |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri Jun 15, 2007 3:29 pm Post subject: |
|
|
Περιβάλλον και εγνατία χεράκι-χεράκι
http://www.epirotikosagon.gr/service.asp?ArticleId=1504
Το πρόγραμμα του πρωθυπουργού δεν ανακοινώθηκε ακόμη, αλλά θεωρείται βέβαιο ότι το Σαββατοκύριακο 30 Ιουνίου και 1 Ιουλίου θα βρίσκεται στα Γιάννενα. Την πρώτη μέρα στα σχέδια της κυβέρνησης είναι να δώσει στην κυκλοφορία το τμήμα της Εγνατίας Οδού από την Πεδινή μέχρι και την Μπαλντούμα. Για τον λόγο, άλλωστε, στα Γιάννενα θα βρίσκεται αυτές τις μέρες και ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς...
Ωστόσο, ακόμη δεν είναι βέβαιο αν στο συγκεκριμένο τμήμα της Εγνατίας Οδού έχουν ολοκληρωθεί πλήρως οι εργασίες. Το πρόβλημα αφορά κυρίως στην σήραγγα του Δρίσκου...Ο «Η.Α.» έχει ήδη αναφέρει ότι η σήραγγα του Δρίσκου ενδέχεται να δοθεί στην κυκλοφορία μέχρι το φθινόπωρο, με τους τεχνικούς της Εγνατίας όμως να είναι επιφυλακτικοί σε ό,τι αφορά την ολοκλήρωση των δύο κλάδων κυκλοφορίας.
Ντροπή τόσα χρόνια για μια σήραγγα 4,5 χλμ. Ντροπή. |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Fri Jun 15, 2007 8:24 pm Post subject: |
|
|
Θα μας πέσουν τα μαλιά αν είναι αλήθεια φίλε Beethoven.
Οι πληροφορίες λένε ότι είναι λίγο δύσκολο σε 15 μέρες να είναι έτοιμος έστω και ο ένας κλάδος.
Θα είναι πάντως η πιο ευχάριστη έκπληξη. |
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Sun Jun 17, 2007 6:12 pm Post subject: |
|
|
Το τμήμα της εγνατίας από τη σήραγγα συμβόλου μέχρι το κόμβο Αγίου Ανδρέα "δουλεύεται". Ξεχωρίζει όλη η χάραξη της οδού και έχουν φτιαχτεί ήδη αρκετές διόδους ρεμάτων για τα υπό μπάζωμα ρέματα.
Παρατήρηση ότι εκεί που καταλήγει το υπό κατασκευή τμήμα είναι 1-2 km ανατολικά πριν τον υπάρχοντα κόμβο Αγ. Ανδρέα. Άρα υποθέτω ότι θα φτιαχτεί νέος κόμβος. Η χάραξη περνάει πίσω (αν όχι ακριβώς) απο υπάρχον στρατιωτικό φυλάκιο στη περιοχή (για όσους γνωρίζουν. |
|
Back to top |
|
|
alter100 Junior Member
Joined: 03 May 2007 Posts: 157
|
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Sun Jun 17, 2007 11:37 pm Post subject: |
|
|
Τελικά παραμύθια μας έλεγε ο Ηπειρωτικός Αγώνας.
Ήρθε η διάψευση σχεδόν αμέσως κι απ' τον ΤassoGR που πήγε το Σάββατο κι έβγαλε φωτο αλλα κι απο ρεπορτάζ του ΙTV.
Τάσο όποτε μπορείς ανέβασε τις φωτο να δούμε. Απ' ότι μου είπε, ούτε για Σεπτέμβρη δεν το βλέπει να είναι έτοιμο
Δείτε εδώ και θα καταλάβετε.
17/06/2007 Δεν εγκαινιάζεται το Πεδινή-Μπαλτούμα στην επίσκεψη του πρωθυπουργού
http://www.enp.gr/binteo/videodirectlink-300.html
Είπα κι εγώ γίνονται θαύματα σ' αυτήν τη χώρα? |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Mon Jun 18, 2007 12:34 am Post subject: |
|
|
Corsakia μήπως πέρασες κι απ'την υπόλοιπη μεσόγεια έχεις κανα άλλο νεότερο?? Πολύ ευχάριστο που αυτό το τμήμα (που καλά καλά δεν ξέρουμε επίσημα ότι έχει ξεμπλοκάρει) είναι σε τόσο καλό στάδιο, έτσι για να ελπίζουμε και για την υπόλοιπη μεσόγεια χάραξη που είναι δεκαπλάσια σε μήκος.
Ε βέβαια σιγά που θα ήταν έτοιμη η Μπαλτούμα τον Ιούλιο. Δώστε τη εκεί το χειμώνα να είμαστε σίγουροι. |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Mon Jun 18, 2007 12:07 pm Post subject: |
|
|
Ακριβώς έτσι είναι!Από το συγκεκριμένο τμήμα περνάω κάθε βδομάδα!
Είναι γνωστό ότι αυτοί που κάνουν τους δημοσιογράφους στις τοπικές εφημερίδες είναι άσχετοι που δημοσιεύουν τα δελτία τύπου.Τώρα ούτε κι αυτό κάνουν σωστά...
Αν λοιπόν είναι έτοιμο το τμήμα αυτό τέλος του φθινοπώρου(βλ.τέλος του έτους) να είμαστε και ευχαριστημένοι!Πήγα το Σάββατο απόγευμα και είδα οτι έλειπαν ακόμη τμήματα του δρόμου βάθους 30 μέτρων!(έρχονται και οι φωτο!).
Μάλλον εννοούσαν ότι ο Καραμανλής θα επιθεωρήσει την πρόοδο των εργασιών... |
|
Back to top |
|
|
Mozart Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Jun 18, 2007 12:53 pm Post subject: |
|
|
Να ‘μαι και εγώ.
Θέλω καταρχάς να συγχαρώ τα παιδιά που δείχνουν ΤΟΣΟ ενδιαφέρον και ζήλο για τα οδικά έργα και μας ενημερώνουν για οποιαδήποτε είδηση σχετικά με τα οδικά έργα, και όσους γυρίζουν τα εργοτάξια για να μας δείξουν τόσο χρήσιμες φωτογραφίες (Καλά corfu, τι να πω. Είσαι Θεός. Συνέχισε έτσι!!). Να λοιπόν και η δική μου συνδρομή.
Η ποιότητα των φωτογραφιών δεν είναι και πολύ καλή, γιατί σε αρκετές ήμουν κόντρα στον ήλιο, οι περισσότερες ήταν εν κινήσει και είναι θαύμα πως μόνο σε λίγες σημάδεψα λάθος, και επίσης σε κάποιες θα δείτε κάτι σημάδια στο τζάμι! Ε, βρήκε ώρα να μου τελειώσει το νερό για τους υαλοκαθαριστήρες (νόμος του Μέρφι, σου λέει)!!!
Μεγάλη Βόλβη – Α/Κ Ρεντίνας
Ερχόμενοι από Θεσσαλονίκη πάνω στην Εγνατία, πριν το χωριό Μεγάλη Βόλβη, υπάρχει μια προσωρινή έξοδος, προς τον παλιό δρόμο, από όπου φαίνεται στην ευθεία ότι είναι ο δρόμος έτοιμος (με άσφαλτο), αλλά δε μπόρεσα να βγάλω φωτογραφία γιατί ήμουν ανάμεσα σε φορτηγά.
Οι παρακάτω φωτογραφίες είναι αμέσως μετά το χωριό.
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/01_Megali_Volvi.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/02_Megali_Volvi.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/03_Megali_Volvi.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/04_Megali_Volvi.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/05_Megali_Volvi.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/06_Megali_Volvi.jpg
Μέχρι την παρακάτω φωτογραφία ο δρόμος είναι έτοιμος (ή έστω σχεδόν έτοιμος).
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/07_Megali_Volvi.jpg
Από εκεί αρχίζει ένα τμήμα 1-1,5 χιλιομέτρου, που αν και πρόκειται για πλαγιά βουνού, είναι πολύ εύκολο, αλλά είναι το τελευταίο τμήμα που “πιάσανε” να κάνουν. Αν θυμάστε σας το είχα αναφέρει παλαιότερα ότι δεν το είχαν ακουμπήσει καθόλου αυτό το κομμάτι, ενδεικτικό της ευκολίας του. Κάνανε πρώτα 6-7 τεχνικά, συν ένα τοιχίο γιατί η κλίση του βουνού είναι σχετικά μεγάλη και μετά απλά μετακίνησαν χώμα από το βουνό. Τα παρακάτω έργα άρχισαν μόλις τον περασμένο Φεβρουάριο (μιλάω για το 2007!!).
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/08_Teleutaio_tmima.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/09_Teleutaio_tmima.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/10_Teleutaio_tmima.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/11_Teleutaio_tmima.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/12_Teleutaio_tmima.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/13_Teleutaio_tmima.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/14_Teleutaio_tmima.jpg
Αυτή είναι μια μεγάλη ευθεία που υπάρχει αμέσως μετά η οποία είναι έτοιμη, με την άσφαλτο και το Jersey της…
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/15_Megali_eutheia.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/16_Megali_eutheia.jpg
…εκτός από ένα σημείο, όπου θυμήθηκαν (αφού προηγουμένως είχε γίνει ο δρόμος) ότι υπάρχει ανάγκη για ένα ακόμα τεχνικό (ή κάτω διάβαση)!!!
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/17_Megali_eutheia.jpg
Αυτό είναι το πιο ενδιαφέρον κομμάτι του τμήματος. Είναι το σημείο όπου ο υπάρχων δρόμος είναι από τη μια μεριά βουνό και από την άλλη τη λίμνη, αμφότερα σε απόσταση 2-3 μέτρων περίπου!!
Άσχετο. Όποιος έχει τυχόν δει μια ταινία προ 10ετίας “Αυτό που θέλουν οι γυναίκες” (ή κάπως έτσι), με τον Ζουγανέλη και τον Μπακιρτζή (τον τραγουδιστή των “Χειμερινών κολυμβητών” με τη χαρακτηριστική φωνή (“Συχνάζεις στο μικρό καφέ”, “Από το πάρκο στη Μυροβόλο”), ε, είναι το σημείο όπου είχαν μείνει με το αυτοκίνητο στο δρόμο και σταμάτησαν ένα άλλο που οδηγούσε μια γυναίκα που ερωτεύτηκε ο Ζουγανέλης! (Ξέρω ότι συγκινηθήκατε με την πληροφορία, αλλά τέλος πάντων. Η ταινία πάντως ήταν αηδία, μη τυχόν την πάρει κανείς να τη δει)!
Γενικά είναι και το πιο δύσκολο τμήμα και το δουλεύουνε όλο το διάστημα που είναι εκεί η εργολαβία (από αρχές 2004). Αρχικά φαίνεται όλο το τμήμα και μετά μικρά κομμάτια του. Ενδιαφέρον έχει και μια κατασκευή από πέτρα, στο σημείο όπου το βουνό έχει απίστευτα μεγάλη κλίση.
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/18_Steno_tmima.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/19_Steno_tmima.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/20_Steno_tmima.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/21_Steno_tmima.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/22_Steno_tmima.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/23_Steno_tmima.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/24_Steno_tmima.jpg
Ο δρόμος σε αυτό το σημείο όπως βλέπεται είναι σε αρκετά μεγάλο ύψος και προφανώς θα έχει τέλεια θέα της λίμνης, η οποία από τον σημερινό δρόμο, φαίνεται κάπως έτσι (την αδικεί κατάφορα η φωτογραφία).
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/25_Thea_limnis_volvis.jpg
Αυτός είναι ο δρόμος μετά το χωριό Μικρή Βόλβη, ο οποίος είναι εντελώς έτοιμος (όπως θα δείτε παρακάτω).
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/26_Mikri_volvi.jpg
Ο Α/Κ Ρεντίνας όπου μπαίνουμε πάλι στην Εγνατία.
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/27_AK_rentinas.jpg
Ο ίδιος κόμβος όπου φαίνεται και η σήμανση (για τους φίλους που έχουν πώρωση με αυτό).
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/28_AK_rentinas_Simansi.jpg
Και στο σημείο που πλέον μπαίνεις στην Εγνατία, κοιτώντας προς τα πίσω (προς Θεσσαλονίκη). Βλέπεται ότι είναι εντελώς έτοιμο, εκτός τις διαγραμμίσεις. Μέχρι και οι πινακίδες έχουν μπει.
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/29_AK_rentinas_asfaltostrwsi_pros_T.jpg
Α/Κ Ρεντίνας – Στρυμόνας
Θέλω να κάνω μια εισαγωγή εδώ. Γενικότερα, τα τελευταία χρόνια παρακολουθώντας από κοντά τα έργα της Εγνατίας, πραγματικά χάζευα κάθε μα κάθε φορά που περνούσα από τον παλιό δρόμο, πόσο προχώρησαν οι γέφυρες, τα χωματουργικά, βάθρο προς βάθρο, χιλιόμετρο το χιλιόμετρο. Δε πέρασα πχ μια φορά από Παληό, Ηρακλείτσα, Παράκαμψη Ασπροβάλτας, πάνω από τις λίμνες, από Δερβένι, ή όποτε περνούσα από σημεία του ΠΑΘΕ, και να μη γυρίσω να δω “πως πάνε τα έργα βρε παιδί”; Ούτε μία φορά (όπως και όλοι που ασχολούνται με αυτό το τόπικ φαντάζομαι) δε μου ‘φυγε αυτό το ενδιαφέρον, και πιστέψτε με πέρασα άπειρες φορές κυρίως από το τμήμα Θεσσαλονίκη-Καβάλα. Αυτό στο οποίο θέλω να καταλήξω (και σας πρήζω τόση ώρα), πολλές φορές αφού έχω περάσει από ένα καινούριο τμήμα μια-δυο φορές, ψιλοξενερώνω θυμούμενος με πόση λαχτάρα έβλεπα τα έργα και τώρα “δεν έχει άλλο”!!! Είμαι πολύ άρρωστος γιατρέ μου; Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι και άλλοι το έχουν νιώσει αυτό. Ευτυχώς έχω ακόμα τη μεσόγεια!!! Προδότη Σουφλιά, γιατί δεν την άφησες για το Δ ΚΠΣ όπως ξέραμε τόσα χρόνια και τώρα θα μας τελειώσουν τα έργα σε δυο χρόνια (θα σας εξηγήσω παρακάτω); Ε, γιατί;
Λοιπόν όλα αυτά τα έγραψα γιατί παρακάτω θα δείτε φωτογραφίες έτοιμου δρόμου (έτσι για αλλαγή) από τον Α/Κ Ρεντίνας μέχρι τον Α/Κ Ασπροβάλτας (που παραδόθηκε Σεπτέμβριο 2006) και στη συνέχεια την παράκαμψη Ασπροβάλτας (Ιούλιος 2005).
Μετά τον Α/Κ Ρεντίνας λοιπόν:
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/30_Tmima_Rentinas_Asprovaltas.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/31_Tmima_Rentinas_Asprovaltas.jpg
Εδώ είναι το σημείο που στην αρχή είχε ένα πρόβλημα το πρανές (πήγαινε να πέσει το άτιμο το βουνό μέσα στο δρόμο) και κάνανε ένα αρκετά μακρύ τοιχίο.
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/32_Tmima_Rentinas_Asprovaltas.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/33_Tmima_Rentinas_Asprovaltas.jpg
Σήραγγα Βρασνών (περίπου 200 μέτρα)
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/34_Tmima_Rentinas_Asprovaltas_sirag.jpg
Εδώ μετά τη σήραγγα, μια άσχετη γέφυρα (προφανώς για πιθανή μελλοντική χρήση)
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/35_Tmima_Rentinas_Asprovaltas.jpg
Ο Α/Κ Ασπροβάλτας
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/36_AK_Asprovaltas.jpg
Εδώ στο βάθος διακρίνεται πως χαράζει ο δρόμος το βουνό πάνω από Ασπροβάλτα και μέχρι τον Στρυμόνα.
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/37_Tmima_Asprovaltas_Strimona.jpg
Αυτός είναι ο βράχος που ήθελαν να κάνουν την …προτομή του Μέγα Αλέξανδρου για τουριστικούς λόγους (θα θυμάστε τα απίστευτα σχόλια του Λουκρήτιου!!).
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/38_Meg.jpg
Και απέναντι η θέα προς Ασπροβάλτα και Στρυμονικό κόλπο.
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/39_Asprovalta.jpg
Οι σήραγγες στη περιοχή. Στη πρώτη διακρίνεται ο μεγάλος Σταυρός πάνω στο βουνό (προφίλ) και στη δεύτερη ο συνδυασμός σήραγγας με cut and cover, στο ίδιο σημείο! Αρχικά δε προβλεπόταν αυτό, και υπήρχε μια κατολίσθηση (διακρίνεται καθαρά) η οποία οδήγησε στη ματαίωση της παράδοσης όλου του τμήματος για σχεδόν ένα χρόνο.
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/40_Tmima_Asprovaltas_Strimona.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/41_Tmima_Asprovaltas_Strimona.jpg
Εδώ είναι ένα κομμάτι απόλαυση να οδηγείς (κατηφόρα-ανηφόρα στο καπάκι, με στροφές). Πραγματικά είναι απόλαυση, αν και χάλια σχεδιασμός, δε κάνω πλάκα.
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/42_Tmima_Asprovaltas_Strimona.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/43_Tmima_Asprovaltas_Strimona.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/44_Tmima_Asprovaltas_Strimona.jpg
Μια σήραγγα παρακάτω και κάποιες άνω διαβάσεις, αμέσως μετά.
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/45_Tmima_Asprovaltas_Strimona.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/46_Tmima_Asprovaltas_Strimona.jpg
Μια κατασκευή από πέτρα σε ένα από τα ΠΟΛΛΑ πρανή της περιοχής.
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/47_Tmima_Asprovaltas_Strimona.jpg
Και κατηφορίζοντας πλέον προς Στρυμόνα όπου ο δρόμος στενεύει και ενώνονται οι δύο κατευθύνσεις.
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/48_Tmima_Asprovaltas_Strimona.jpg |
|
Back to top |
|
|
|