stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Πάτρα Πολιτιστική Πρωτεύουσα 2006 & Έργα Υποδομής
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 47, 48, 49  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
worldofjustice
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004
Posts: 983
Location: Zurich

PostPosted: Wed Apr 18, 2007 11:39 am    Post subject: Reply with quote

fkxan
Φίλε worldofjustice, συγνώμη για την παρανόηση, εννούσα τα χρήματα που προορίζονται για την κατασκευή του τραμ να δοθούν για τη αναβάθμιση του στόλου των λεωφορείων.

Κανένα πρόβλημα, αλλά έχουν δεσμευτεί χρήματα για το ΤΡΑΜ Question Question Question
Αυτό κι αν είναι είδηση!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
sin1891pge
Junior Member
Junior Member


Joined: 12 Jun 2005
Posts: 82
Location: Σκεπαστή

PostPosted: Sat Apr 21, 2007 9:21 am    Post subject: Reply with quote

Πήγα στη μίνι Περιμετρική
Τα έργα έχουν σταματήσει εκεί που φαίνεται στις εναέριες φωτογραφίες
Συνάντησαν αρχαία στην επιφάνεια, ενώ σκάβουν δέκα μέτρα βαθύτερα
Βάζουν στο πλάϊ κολώνες για στήριξη αλλά υποχώρησε ο εξωτερικός τοίχος της αυλής του Σχολείου. Εκατό μέτρα πιό κάτω είναι γνωστός αρχαιολόγικός χώρος που περνάει μέσα από τον δρόμο. Διακόσια μέτρα παρακάτω σταματάει ο δρόμος πριν φτάσει στο μεγάλο Υδραγωγείο.
Άλλα διακόσια μέτρα πιό πάνω κατασκευάστηκε γέφυρα για να επιτρέπει την συγκοινωνία Αρόης - Ασυρμάτου, πάνω από τον παλιό δρόμο. Ο παλιός δρόμος στην μία άκρη του στηριζόταν πάνω στο Τουρκικό Υδραγωγείο που σώζεται σε άριστη κατάσταση 2 με 3 μέτρα πάνω από την επιφάνεια του δρόμου της Περιμετρικής που το τέμνει στο ύψος της Πρεβεδούρου Αρ. 160. 100 μέτρα πιό πάνω έχει κοπεί το βουνό και κατασκευάζεται το τούνελ.
Ο δρόμος που πήγαινε από την πίστα στο Ραντάρ έχει κοπεί. Τα πρανή έχουν κλίση κοντά στις 90 μοίρες και νομίζω ότι μετά θα θάψουν το τούνελ.
Τα εδάφη εκεί δεν έχουν πέτρες καθόλου και είναι πολύ εύκολο το σκάψιμο. Το τούνελ βγάζει στην άλλη άκρη στο Ζαβλάνι και λίγο πιό κάτω ενώνεται με τον ήδη έτοιμο δρόμο.
Στην διάνοιξη της Κανακάρη στο σχεδιάγραμμα που είδα πιό πριν, το τρίτο τμήμα πρέπει να είναι λάθος. Η οδός που είναι συνέχεια της Κανακάρη (η Ρόδου) είναι ένα δρομάκι με πλάτος ένός αυτοκινήτου. Μάλλον θα περάσει δύο δρόμους πιό πάνω κόβοντας λόφο και όχι σπίτια
Back to top
View user's profile Send private message
worldofjustice
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004
Posts: 983
Location: Zurich

PostPosted: Sat Apr 21, 2007 12:47 pm    Post subject: Reply with quote

Πολύ καλές οι πληροφορίες σου sin1891pge, δεν έφερνες και καμιά φωτογραφία ?

Για το τρίτο τμήμα της κανακάρη, πιθανότατα έχεις δίκιο, αλλά δεν γνωρίζω λεπτομέρειες. Αυτό που λες βέβαια φαίνεται αρκετά λογικό.

--------------------------------------

και:

Υπόγεια Γκαράζ (από Πελοπόννησος)


Επαναφέρει η Δημοτική Αρχή την προοπτική δημιουργίας υπόγειου χώρου στάθμευσης 450 θέσεων στα Ψηλαλώνια , όπως και άλλων δύο πάρκινγκ , μέσω της Σύμπραξης Δημόσιου Ιδιωτικού Τομέα . Προβλέπεται η χρησιμοποίηση μέρους του υπόγειου χώρου που αντιστοιχεί στην πλατεία ( κατ� εκτίμηση 9 . 000 τετραγωνικά μέτρα )

Υπόγειος χώρος στάθμευσης 450 θέσεων στο Δασύλλιο . Από τη συνολική έκταση του Δασυλλίου διερευνάται η δυνατότητα δημιουργίας υπόγειου σταθμού έκτασης 4 στρεμμάτων .


Πολυώροφος σταθμός αυτοκινήτων στη θέση Μιαούλη και Βλάχου .

Το προτεινόμενο δημοτικό οικόπεδο είναι εκτάσεως 950 τετραγωνικών μέτρων και περικλείεται από τις οδούς Βλάχου , Μιαούλη και Αθανασίου Διάκου . Πρόκειται για το πάρκινγκ που ήταν μισθωμένο σε ιδιώτη μέχρι πρότινος ( έγινε έξωση ) και για το οποίο προτείνεται η δημιουργία ενός πολυώροφου σταθμού οχημάτων .


Ενδεικτικά το κόστος υλοποίησης και των τριών πάρκινγκ αγγίζει τα 20 εκ. ευρώ, ενώ εκτιμάται ότι, εάν όλα πάνε καλά και δεν προκύψουν καθυστερήσεις, σε περίπου τρία χρόνια θα είναι έτοιμα να λειτουργήσουν.


και από σημερινή
http://www.simerini.gr/?category=1&newsid35=6738&section=32
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Psilalonitis-1982
Senior Member
Senior Member


Joined: 14 Dec 2005
Posts: 616
Location: Πατρα

PostPosted: Mon Apr 23, 2007 2:23 pm    Post subject: Reply with quote

sin1891pge wrote:
Πήγα στη μίνι Περιμετρική
Τα έργα έχουν σταματήσει εκεί που φαίνεται στις εναέριες φωτογραφίες
Συνάντησαν αρχαία στην επιφάνεια, ενώ σκάβουν δέκα μέτρα βαθύτερα
Βάζουν στο πλάϊ κολώνες για στήριξη αλλά υποχώρησε ο εξωτερικός τοίχος της αυλής του Σχολείου.


Ιδου το σημειο που περιγραφει ο sin
σε φωτο που τραβηξα προσφατα:

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
fkxan
New Member
New Member


Joined: 04 Feb 2007
Posts: 45
Location: Ξάνθη

PostPosted: Wed Apr 25, 2007 5:51 pm    Post subject: Reply with quote

Καλησπέρα,
worldofjustice οι δηλώσεις του Λιάπη είναι οι εξής για το τραμ της Πάτρας:
Quote:

Αναφερόμενος στη δημιουργία τραμ στην Πάτρα ο κ. Λιάπης δήλωσε ότι έχει δοθεί η εντολή για χρηματοδότηση της μελέτης με ένα εκατομμύριο ευρώ, ενώ πρότεινε προς τους φορείς να υλοποιηθεί το έργο μέσω σύμπραξης δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, αφού όπως είπε «δεν έχουμε τη δυνατότητα να το εντάξουμε στο Δ’ ΚΠΣ, γιατί προηγούνται άλλα έργα υποδομών για το σιδηρόδρομο». Μάλιστα, σημείωσε ότι το υπουργείο δύναται να χρηματοδοτήσει τη μελέτη κατασκευής του έργου μέσω ΣΔΙΤ


Πάντως δεν γνώριζα ότι η Πάτρα είχε τραμ από το 1902 έως το 1917 και μάλιστα ηλεκτροκίνητο.
Back to top
View user's profile Send private message
Psilalonitis-1982
Senior Member
Senior Member


Joined: 14 Dec 2005
Posts: 616
Location: Πατρα

PostPosted: Thu Apr 26, 2007 12:55 am    Post subject: Reply with quote

fkxan wrote:


Πάντως δεν γνώριζα ότι η Πάτρα είχε τραμ από το 1902 έως το 1917 και μάλιστα ηλεκτροκίνητο.


Hταν το πρωτο ηλεκτροκινητο στην Ελλαδα (1902).
Λεπτομερειες και φωτο εχω καταχωρησει εδω:
http://www.stadia.gr/forum/viewtopic.php?t=52&postdays=0&postorder=asc&start=800
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Psilalonitis-1982
Senior Member
Senior Member


Joined: 14 Dec 2005
Posts: 616
Location: Πατρα

PostPosted: Thu Apr 26, 2007 10:24 am    Post subject: Reply with quote

Ενδιαφερον το σχετικο αρθρο στη Βικιπεδια:
Quote:
Οι Τροχιόδρομοι Πατρών (τραμ) ήταν σύστημα αστικής συγκοινωνίας σταθερής τροχιάς που λειτούργησε στην Πάτρα από το 1902 έως το 1917. Το τροχιοδομικό δίκτυο της Πάτρας ήταν εξ αρχής ηλεκτροκίνητο, το πρώτο στην Ελλάδα (τα υπόλοιπα ως τότε ήταν ιππήλατα ή ατμήλατα), και γι' αυτό τον σκοπό είχε κατασκευαστεί εργοστάσιο παραγωγής ρεύματος στην συνοικία Ιτιές, έξω απο την πόλη. Είχε δύο διαδρομές: η πρώτη, της κάτω πόλης, ξεκινούσε απο την συνοικία του Αγίου Διονυσίου, ακολουθούσε κατα μήκος την οδό Αγίου Ανδρέου και τερμάτιζε στις Ιτιές. Το μήκος της ήταν 5,3 χιλιόμετρα. Η δεύτερη διαδρομή, της άνω πόλης, ξεκινούσε και αυτή από την συνοικία του Αγίου Διονυσίου ακολουθούσε την οδό Αγίου Ανδρέου και έστριβε στην οδό Δ. Γούναρη, ακολούθως στην οδό Αγίου Γεωργίου και Γερμανού και τερμάτιζε στην πλατεία Ταμπαχάνων. Το μήκος της ήταν 1,7 χιλιόμετρα. Υπήρχαν δύο είδη αμαξών: αυτοκινούμενες και ρυμουλκούμενες. Το πλάτος τους ήταν 2 m και το μήκος τους 6 m. Η τροφοδοσία συνεχούς ρεύματος γινόταν με εναέριο χάλκινο καλώδιο, το οποίο βρισκόταν σε ύψος 6 μέτρων πάνω από τις σιδηροτροχιές. Τα εγκαίνια του δικτύου έγιναν στις 7 Απριλίου 1902 στο εργοστασιο ρέυματος της εταιρείας με την παρουσία όλων των τοπικών αρχόντων και των ξένων προξένων. Από την έναρξη της λειτουργίας του τραμ σημειώθηκαν πολλά ατυχήματα. Πάρα πολλά από αυτά ήταν θανατηφόρα, καθώς πολλοί πολίτες πηδούσαν στις άμαξες ενώ αυτές κινούνταν. Πολλά ατυχήματα γίνονταν και με κάρα τα οποία έμπαιναν στην πορεία του τραμ. Η εκμετάλλευση του τροχιοδρόμου διακόπηκε το 1917 για άγνωστους λόγους. Εικάζεται ότι οφείλεται στην αδυναμία του δικτύου ηλεκτροδότησης της περιοχής να καλύψει τις αυξημένες ανάγκες σε ηλεκτρικό ρεύμα.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Thu Apr 26, 2007 2:18 pm    Post subject: Reply with quote

Από ΕΠΟΑΛΑΑ για παραγλαύκειες
• Η κατασκευή δύο οδικών αρτηριών, μήκους 3,76 χλμ. εκάστη, που αναπτύσσονται εκατέρωθεν της κοίτης του ποταμού Γλαύκου, μονής κατεύθυνσης και διατομής δύο κύριων λωρίδων κυκλοφορίας, η κάθε μία, από τη ΧΘ 0+540 (τέλος της ανισόπεδης σύνδεσης παραγλαύκιων οδών με το νέο λιμένα) έως τη ΧΘ 4+300 (Κόμβος οδού Πατρών – Αχάϊα Κλάους).
• Η κατασκευή των υπολειπομένων εργασιών του Κόμβου Κ5 στην περιοχή της συμβολής του με τον ποταμό Γλαύκο.
• Η κατασκευή Ανισόπεδου Κόμβου στην περιοχή του Νέου Λιμένα Πατρών.
• Η κατασκευή Ισόπεδου Κόμβου στη διασταύρωση της οδού Πάτρα – Αχάϊα Κλάους με τον ποταμό Γλαύκο.
• Η κατασκευή δύο Ισόπεδων Κόμβων στη θέση διασταύρωσης των παραγλαύκιων αρτηριών με την Ε.Ο. 111 (Εθνική Οδός Πάτρας –Τρίπολης) αφενός και την οδό Ευβοίας – Λεύκας αφετέρου.
• Έργα διευθέτησης της κοίτης και της εκβολής του ποταμού Γλαύκου σε μήκος περίπου 4 χλμ. αναγκαίων για την υποδομή υλοποίησης των αρτηριών.
• Εργασίες αποχέτευσης – αποστράγγισης, Η/Μ, σήμανσης – ασφάλισης, φωτεινής σηματοδότησης, πρασίνου και άρδευσης πρασίνου.

Εντυπωσιακό, ΑΚ στο λιμάνι, αν και δεν θα είναι κλειστός δρόμος αφού θα έχει και ισόπεδους κόμβους τουλάχιστον θα είναι μια αξιοπρεπής οδός συν την κάλυψη Διακονιάρη η Πάτρα θα αλλάξει εικόνα. Αλλά αυτή η μίνι περιμετρική καρκινοβατεί.
Back to top
View user's profile Send private message
worldofjustice
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004
Posts: 983
Location: Zurich

PostPosted: Thu Apr 26, 2007 5:36 pm    Post subject: Reply with quote

Κάπου 100 δημόσια έργα έχουν αναβληθεί τις τελευταίες εβδομάδες , επειδή απέχουν από τις δημοπρασίες οι Εργολήπτες Δημοσίων Έργων της Πάτρας .

Η αποχή μας είναι ένας τρόπος να ασκήσουμε πίεση για την επαναλειτουργία των λατομείων (του Αράξου). Παράλληλα όμως είναι και φυσικό επακόλουθο , αφού όλα τα εργοτάξια υπολειτουργούν » εξηγεί ο Χρήστος Πατούχας πρόεδρος του Συλλόγου Εργοληπτών Πάτρας .
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Psilalonitis-1982
Senior Member
Senior Member


Joined: 14 Dec 2005
Posts: 616
Location: Πατρα

PostPosted: Sat Apr 28, 2007 2:23 pm    Post subject: Reply with quote


Φωτο απο το πρωτο ελληνικο ηλεκτροκινητο τραμ.
Πατρα, Ανω πολη, αρχες του 20ου αιωνα.
Το βαγονι της γραμμης Αγιος Διονυσιος - Ταμπαχανα
διασχιζει την οδο Γερμανου στο υψος της ιστορικης πλατειας Αγιου Γεωργιου
(οπου ο Παλαιων Πατρων ορκισε τους επαναστατες στις 24 Μαρτιου 1821).
Διακρινονται πολλα απο τα νεοκλασσικα που διασωζονται ακομα
ενω στο βαθος αχνοφεγγει ο Παναχαϊκος.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
sin1891pge
Junior Member
Junior Member


Joined: 12 Jun 2005
Posts: 82
Location: Σκεπαστή

PostPosted: Mon Apr 30, 2007 8:42 pm    Post subject: Reply with quote

Είχα σημειώσει κάπου τα έργα της Μικρής Περιμετρικής

3.200 μ. με δύο λωρίδες κυκλοφορίας, πλάτος 11 μέτρα με νησίδα
Τρεις εργολαβίες
1. 1-960 μ. Κόμβος Κουρτέση (Απρ 2004)
2. 960-1.700 μ. σήραγγα πίστα κρος ασυρμάτου 740 μ. (Ιουν 2004)
3. 1.700 - 3.200 μ. έως Πλατεία Γιαννιά (=Μαρούδα)
Υπογειοποίηση περιμετρικής αντίκρυ πολυκατοικιών Χελά στα Κρητικά
Back to top
View user's profile Send private message
worldofjustice
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004
Posts: 983
Location: Zurich

PostPosted: Sat May 05, 2007 2:17 am    Post subject: Reply with quote

Ικανοποίησε το Υπουργείο Δημόσιας Τάξης το αίτημα του Δήμου Πατρέων για ανταλλαγή οικοπέδων που ανήκουν στους δύο φορείς , ώστε να ανεγερθεί το νέο Αστυνομικό Μέγαρο στην μικρή Περιμετρική και το Πάρκο Παιδείας Τέχνης και Πολιτισμού δίπλα στο νέο Αρχαιολογικό Μουσείο . Με ευχαρίστηση δέχθηκε ο Ανδρέας Φούρας τα νέα . Απομένουν όμως ενέργειες σε σχέση με τα Υπουργεία Δημόσιας Τάξης και Πολιτισμού .

Το Υπουργείο Δημόσιας Τάξης έκρινε ότι το ακίνητο συνολικής επιφάνειας 5 . 500 τ . μ ., που βρίσκεται στη μικρή Περιμετρική , « κρίνεται κατάλληλο από πλευράς θέσης και επιφάνειας » για να στεγαστούν υπηρεσίες της ΕΛ . ΑΣ .

ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Psilalonitis-1982
Senior Member
Senior Member


Joined: 14 Dec 2005
Posts: 616
Location: Πατρα

PostPosted: Sat May 05, 2007 6:52 am    Post subject: Reply with quote

Ιδιαιτερα ικανοποιητικη εξελιξη.
Η ενταξη του Παρκου σ εναν ενιαιο χωρο με το νεο Αρχαιολογικο Μουσειο
θα δημιουργησει ενα μεγαλο συνολο πολιτισμου και αναψυχης
και συγχρονως ενα απο τα σημαντικοτερα σημεια αναφορας στη πολη.
Αρκει να προχωρησουν συντομα οι μελετες του εργου και η εκτελεση
κι εδω η δημαρχια Φουρα θα δωσει εξετασεις.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Thu May 10, 2007 2:50 pm    Post subject: Reply with quote

Σχέδια για προαστιακό στην Πάτρα και 2 νέους κόμβους στη μεγάλη περιμετρική Exclamation Exclamation Exclamation

http://www.mypatra.gr/PATRAZINO/TEXT/?ID=2013

Γνωρίζει κανείς κάτι Question
Back to top
View user's profile Send private message
Pelops
Junior Member
Junior Member


Joined: 05 Jul 2005
Posts: 199

PostPosted: Thu May 10, 2007 4:58 pm    Post subject: Reply with quote

Φίλε AUGale θέμα προαστιακού με την παρούσα κατάσταση του δικτύου είναι λίγο αστείο να τίθεται.
Είχε ξαναγίνει τέτοια προσπάθεια πριν λίγα χρόνια και απέτυχε εντελώς.
ΟΤΑΝ (μετά το 2011) ολοκληρωθεί η νέα διπλή ΚΑΙ με ηλεκτροκίνηση γραμμή τότε θα μπορούσε όντως να υπάρχει ελπίδα για ένα ανταγωνιστικό προς τα λεωφορεία μέσο μεταφοράς. (προς το παρόν το ΚΤΕΛ έχει το απόλυτο μονοπώλειο).
Όταν λοιπόν είναι έτοιμη η νέα γραμμή ένας προαστιακός που θα πιάνει από διακοφτό μέχρι Πάτρα είναι κάτι απόλυτα εφικτό (με δεδομένο ότι οι χρόνοι διαδρομών θα έχουν μειωθεί κατά πολυ + το ότι θα υπάχουν συχνά δρομολόγια και με σύγχρονους συρμούς)


Για τα βραχνέικα μου φαίνεται περίεργο μιας και δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη (και χρηματοδότηση) για επέκταση της νέας γραμμής μετά την πόλη των πατρών.
Back to top
View user's profile Send private message
worldofjustice
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004
Posts: 983
Location: Zurich

PostPosted: Thu May 10, 2007 9:58 pm    Post subject: Reply with quote

Θεωρώ πως οποιοδήποτε σταθερό μέσο δεν συνδέει Πανεπιστήμιο και ΤΕΙ είναι καταδικασμένο σε μαρασμό. Οι μετακινήσεις στην πόλη δεν δικαιολογούν ανάπτυξη τέτοιου μέσου μεταφοράς χωρίς να περιλαμβάνονται αυτοί οι δύο κόμβοι.

Αν προαστιακό εννοούν να δρομολογήσουν ειδικά γρήγορα τρένα στις προβλεπόμενες γραμμές, ίσως κάτι να γίνεται, αλλά θα πρέπει να αυξηθούν τουλάχιστον οι σταθμοί.

Η καλύτερη ιδέα είναι η χρησιμοποίηση της υπογειοποιημένης γραμμής του ΟΣΕ όπως προβλέπεται ως μίνι ΜΕΤΡΟ. Δηλαδή το κόστος κατασκευής του υπόγειου σιδηρόδρομου θα έχει αναληφθεί από άλλον φορέα τυπικά και η γραμμή θα καλύπτει μόνο τα ετήσια έξοδα της χωρίς αποσβέσεις.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
vag3721
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 2392
Location: Naousa/Athens

PostPosted: Thu Jun 07, 2007 9:59 pm    Post subject: Reply with quote

Προ ενός μηνός βρέθηκα στην Πάτρα για πρώτη φορά στην ζωή μου.
Μου άφησε πολύ κακή εντύπωση σαν πόλη.Και απο άποψη ομορφιάς,αλλά και υποδομών.
Δεν είδα καμία ωραία συνοικία,ωραίους δρόμους,κάποιο σημείο για περίπατο,κάποιο πάρκο ή κάποια ωραία πλατεία,ούτε πολλά άλλα πράγματα που υπάρχουν σε πολλές πόλεις.Ούτε καν η θάλασσα που θα μπορούσε να δώσει λίγη ομορφιά,το λιμάνι την καταστέφει εντελώς.
Είδα εγκατελειμένα κτήρια και εργοστάσια,οι πολυκατοικίες του κέντρου μου θύμησαν Πατήσια,ενώ οι καλές γειτονιές(Αγυιά όπου έμεινα) μου θύμησαν Περιστέρι.Ούτε και η ζωή(νυχτερινή και μη) μου είπε κάτι.Δεν ξέρω αν είναι ετσι όπως τα λέω,διότι αυτά είναι και κάπως υποκειμενικά,αλλά αυτά μου έμειναν.
Όσο για τις υποδομές(οι οποίες είναι θέμα αντικειμενικό),έχω να πώ ότι η πόλη είναι πολύ πίσω.Απο δρόμους εντό πόλης,απο λεοφωρεία,απο ρυμοτομία,ο Σιδηρόδρομος κλπ.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
worldofjustice
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004
Posts: 983
Location: Zurich

PostPosted: Thu Jun 07, 2007 11:55 pm    Post subject: Reply with quote

Δυστυχώς.

Υπάρχουν όμως όμορφα μέρη, αλλά σαν σύνολο η πόλη δεν αφήνει καλή πρώτη εντύπωση (και δεύτερη και τρίτη...).
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Psilalonitis-1982
Senior Member
Senior Member


Joined: 14 Dec 2005
Posts: 616
Location: Πατρα

PostPosted: Fri Jun 08, 2007 1:19 am    Post subject: Reply with quote

Μου πλακωσες τη καρδια, φιλε vag - δεν ειναι μονο αυτα η Πατρα.
Ουτε ειναι ακριβες οτι δεν εχει καλη ρυμοτομια και ωραιες πλατειες.
Οι ομορφιες της ειναι λιγωτερο φανερες απο τα αρνητικα
οπως συμβαινει σε καθε πολη που δεινοπαθει απο τη δικτατορια του αυτοκινητου
και τη μη επιλυση χρονιων προβληματων απο τις ανευρες δημοτικες αρχες.
Για το θαλασσιο μετωπο και τη προσδοκομενη βελτιωση του εχω μιλησει σχετικα.
Οσο για τις πολυκατοικιες συμβαινει οτι σ ολες τις πολεις.
Μολις τα τελευταια χρονια αρχισαν να αποκτουν μερικως καποια αισθητικη.
Κλεισμενα εργοστασια ηταν φυσικο να δεις σε μια πρωην βιομηχανικη πολη.
Οπως και παλια κτιρια σ ενα αστικο συγκροτημα εκατονταδων χιλιαδων κατοικων.
Δεν γνωριζω καλα το Περιστερι, αλλα δεν νομιζω να εχει σχεση με την Αγυια
(εστω και λογω θαλασσας).
Μιλωντας για λιγο πρασινο, ξεχνας οτι βρισκομαστει στην Ελλαδα.

Δεν ειδα ν αναφερθεις σε καποια απο τα ενδιαφεροντα σημεια
καθως και στην ιδιαιτερη αστικη αρχιτεκτονικη του κεντρου
και των παμπολων (αλλα σκορπιων) νεοκλασσικων κτιριων.

Θα σου συνιστουσα κι αλλες επισκεψεις.
Και βολτα στο κεντρο ενα πρωινο αργιας.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Fri Jun 08, 2007 2:47 am    Post subject: Reply with quote

Μαλλον βιαστική επίσκεψη έκανες φίλε μου. Εγώ για να συμπαθήσω τη Πάτρα (γιατί κακά τα ψέματα τη συμπαθώ) έκανα 2 χρόνια....

Η Πάτρα σφύζει από μέρη που πρέπει να τα ξέρεις για να τα νιώσεις. Είναι λίγο εσωστρεφής.

Το λιμάνι είναι ένα πάρα πολύ καλό στοιχείο που δίνει χαρακτήρα στη πόλη. Το ότι μπορώ το βράδυ να πάω και να αράξω με τη παρέα στο μώλο στη προβλήτα είναι μια απίστευτη εμπειρία.

Το λιμάνι όμως θα φύγει. Ήδη το νέο είναι υπό κατασκευή. Αρκετοί δρόμοι της Πάτρας αλλά και η πανεπιστημιούπολη στο Ρίο είναι υπο κατασκευή. ( κάποια στιγμή θα πάω βολτούλα ποδηλατική στην μίνι περιμετρική-απλά έχω εξατασική και είναι βαρειά βαρειά η π***** της κατάληψης...)

Αυτό που νομίζω ότι χρειάζεται το παραλιακό μέτωπο της Πάτρας είναι μια κάπως τολμηρή κίνηση (μιλάω από συνθετική πλευρά) ανάπτυξης μιας ιδέας στο λιμάνι που να μην θυμίζει καρακιτσαριό του κερατά όπως πολύ φοβάμαι ότι θα γίνει. Υπάρχουν στη σχολή μου πολλές ενδιαφέρουσες μελέτες για το λιμάνι που γίνονται κάθε χρόνο από τους φοιτητές του τμήματος που αφορούν τον αστικό σχεδιασμό του παραλιακού μετώπου μερικές ιδεες αρκετά εφαρμόσιμες.

Για παράδειγμα εγώ προσωπικά ασχολουμαι με τη δημιουργία ενός κινηματογραφικού Multiplex στα standards των village για παράδειγμα στην προβλήτα του λιμανιού ακριβώς μπροστά από τους Μύλους Αγίου Γεωργίου στην προέκταση της Νόρμαν. Επίσης αρκετοί άλλοι φοιτητές δουλευουν ανάλογο θέμα. Αν γίνει ένας διαγωνισμός και μεταξύ αυτών προταθούν και οι δικές μας εργασίες πιστεύω θα ήταν ένα βήμα μπρος για την ανάπτυξη του μετώπου.
Ειδικα΄εαν σχεδιάζονται από φοιτητές που έχουν ζήσει τη Πάτρα από τα μέσα της και γνωρίζουν και βλέπουν τον χαρακτήρα της και τη δυναμική της.


Αλλά ασχολείται κανείς με αυτά τα πράματα?
Ο εργολάβος να ναι καλά που θα κάνει όλη τη παραλία σα τον κήπο της αυλής του.


Αυτά και σόρρυ για το μέγεθος του ποστ....

Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Psilalonitis-1982
Senior Member
Senior Member


Joined: 14 Dec 2005
Posts: 616
Location: Πατρα

PostPosted: Fri Jun 08, 2007 10:14 am    Post subject: Reply with quote

Φιλε PAVEL_13, πιο μεγαλη σημασια απο το μεγεθος ενος ποστ
εχει το περιεχομενο του.
Και τα δικα σου διαβαζονται παντα με ενδιαφερον
γιατι εχουν κατι να πουν.

Σωστα τα λες.
Η Πατρα ειναι σαν καποιες γοητευτικες αλλα εσωστρεφεις γυναικες.
Πρεπει να "κανεις σχεση" μαζι της για να τη γνωρισεις καλα...
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
worldofjustice
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004
Posts: 983
Location: Zurich

PostPosted: Fri Jun 08, 2007 2:34 pm    Post subject: Reply with quote

Μπράβο Pavel, και Psilaloniti, ακριβώς αυτός είναι ο κατάλληλος χαρακτηρισμός. Η Πάτρα είναι εσωστρεφής, θέλει το χρόνο της. Από την άλλη δεν μπορώ να παραβλέψω ότι ισχύει απόλυτα η πρώτη ματιά που δίνει όπως λέει ο vag, γιατί κι εγώ έτσι αισθάνθηκα όταν την πρωτοείδα και έκανα καιρό να την συνηθίσω. Το ίδιο άκουγα και από πάρα πολλά άτομα που καταριόντουσαν τη μοίρα τους με την πόλη που έμπλεξαν (φοιτητές). Μετά τα πράγματα βέβαια βελτιώθηκαν.

Να σημειώσω δύο πραγματάκια. Το λιμάνι δεν πρόκειται να φύγει. Οι θέσεις του καινούργιου λιμένα - όπως έχει σχεδιαστεί - δεν επαρκούν για την εξυπηρέτηση της κίνησης, αναγκαστικά ένα μεγάλο μέρος θα παραμείνει στον παλιό χώρο. Τουλάχιστον έτσι είχαν τα πράγματα πριν φύγω και δεν έχω ακούσει κάποια αλλαγή.

Μια καταπληκτική αρχιτεκτονική πρόταση για το Λιμάνι από τους φοιτητές αρχιτεκτονικής της Πάτρας είχε γίνει σε έκθεση που είχε διοργανωθεί για την Πολιτιστική Πρωτεύουσα


http://i77.photobucket.com/albums/j64/ilymperopo/patras_water_10-1.jpg

http://i77.photobucket.com/albums/j64/ilymperopo/patras_water_9.jpg
http://i77.photobucket.com/albums/j64/ilymperopo/patras_water_8.jpg
http://i77.photobucket.com/albums/j64/ilymperopo/patras_water_7.jpg
http://i77.photobucket.com/albums/j64/ilymperopo/patras_water_6.jpg
http://i77.photobucket.com/albums/j64/ilymperopo/patras_water_5.jpg
http://i77.photobucket.com/albums/j64/ilymperopo/patras_water_4.jpg
http://i77.photobucket.com/albums/j64/ilymperopo/patras_water_3.jpg
http://i77.photobucket.com/albums/j64/ilymperopo/patras_water_2.jpg


http://i77.photobucket.com/albums/j64/ilymperopo/patras_water_1-1.jpg


Last edited by worldofjustice on Fri Jun 08, 2007 5:41 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Fri Jun 08, 2007 2:54 pm    Post subject: Reply with quote

Ερώτηση προς τους υπόλοιπους φίλους από Πάτρα:

Ο λόγος που έκλεισε ο κόμβος της Εγλυκάδας στη μεγάλη περιμετρική είναι για τα έργα σύνδεσής του με την παραλιακή μέσω της κάλυψης του χειμάρου Διακονιάρη ή κάνω λάθος? Έχει πάει κανείς κατά κει να μας πει πως πάνε τα έργα?
Back to top
View user's profile Send private message
Psilalonitis-1982
Senior Member
Senior Member


Joined: 14 Dec 2005
Posts: 616
Location: Πατρα

PostPosted: Fri Jun 08, 2007 5:28 pm    Post subject: Reply with quote

worldofjustice wrote:
Το λιμάνι δεν πρόκειται να φύγει. Οι θέσεις του καινούργιου λιμένα - όπως έχει σχεδιαστεί - δεν επαρκούν για την εξυπηρέτηση της κίνησης, αναγκαστικά ένα μεγάλο μέρος θα παραμείνει στον παλιό χώρο. Τουλάχιστον έτσι είχαν τα πράγματα πριν φύγω και δεν έχω ακούσει κάποια αλλαγή.


Εχεις δικιο.
Ομως και ενα μερος του παλιου λιμανιου να απελευθερωθει
(γινεται λογος για το τμημα Αγιου Νικολαου - Τριων Ναυαρχων)
το κερδος θαναι παλι σημαντικο.
Βεβαια επειδη εχουμε να κανουμε με μια καθαρα εμπορικη επιχειρηση οπως ο ΟΛΠΑ
καλο ειναι ο Δημος να κραταει μονιμως ψηλα τη σημαια της διεκδικησης.

ΥΓ. Πολυ ενδιαφερουσες οι φωτο που καταχωρεις.
Μηπως θαπρεπε να τις ξαναποσταρεις με μικροτερη αναλυση (ή να δωσεις το λινκ)
γιατι ξεχειλωνει η σελιδα;
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
johnmit
Full Member
Full Member


Joined: 08 Dec 2006
Posts: 210
Location: CRETE,HERAKLION

PostPosted: Sat Jun 09, 2007 3:18 pm    Post subject: Reply with quote

Χρειαζεστε οπως και δηποτε εναν ικανοτατο,δραστηριο και με πυγμη δημαρχο με σωστες,παγειες και επιμενων αποψεις,με αξιους συνεργατες να τον πλαισιωνουν,να εμπνεουν σεβασμο στους πολιτες ακομη κι αν πρεπει οι τελευταιοι να εγκαταλειψουν το σπιτι τους για χαρη της καλης ρυμοτοποιησης και ομορφιας της πολης.

Αυτο εχει καταφερει ο δημαρχος Ηρακλειου Γιαννης Κουράκης! εκλεγηκε με 73 τα εκατο(μεγαλυτερο ποσοστο πανελληνιως) για δευτερη τετραετια.
τον θαυμαζω για το μεγαλο εργο που επιτελει στην πολη. σχεδον καθε 2 μερες ή καθε βδομαδα εκφραζονται σχεδια προς αμεση υλοποιηση για εργα ζωτικοτατης σημασιας για το Ηρακλειο ή ανακοινωνονται οι αναδοχοι των εργων. Η πολη εχει μετατραπει σε ενα απεραντο εργοταξιο που μπορει να κουραζει ολους μας,αλλα εν τελει σιγουρα και παντα μας ικανοποιει.

Εναν τετοιο δημαρχο χρειαζεστε και μπραβο στους φοιτητες που καταβαλλουν προσπαθειες για τον καλοπισμο και τη λειτουργικοτητα της πολης. Exclamation
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 47, 48, 49  Next
Page 18 of 49

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr