stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 98, 99, 100 ... 152, 153, 154  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Mon Apr 30, 2007 4:34 pm    Post subject: Reply with quote

Πολύ καλή δουλειά φίλε Beethoven. Shocked Razz

Στο σημείο ακριβώς μετά τη γέφυρα Βενέτικου που έχεις την κόκκινη παύλα (χ.θ. 24+540) είναι η άνω διάβαση που πόσταρα τις φώτο.

Το σχόλιό μου είναι πως γενικά απ' το Βενέτικο έως και τον Α/Κ Παναγιάς το ίχνος της εγνατίας δεν παρουσιάζει καμπύλες που σημαίνει ότι στο κομάτι αυτό θα επιτυγχάνονται μεγάλες ταχύτητες.
Αντίθετα από Α/Κ Παναγιάς έως την είσοδο της σήραγγας Μετσόβου ο δρόμος πάει γύρω γύρω, μου θυμίζει λίγο περειφεριακό Καβάλας.
Δεν ξέρω γιατί σχεδιάστηκε έτσι ή αν αναγκάστηκαν να ακολουθήσουν την παλαιώτερη εργολαβία της μονής χάραξης.
Βέβαια αν συγκρίνουμε τα μήκη των ίδιων σηραγγών (αριστερό με δεξί) θα δούμε ότι δεν είναι ίδια και ίσως στο ΄τμήμα αυτό ο ένας κλάδος σε σχέση με τον άλλον δε θα είναι παράλληλοι αλλά θα έχουν διαφορετική χάραξη και ίσως και υψομετρική διαφορά.
Μεγάλη φαίνεται και η γέφυρα μεταξύ σηρ.Συρτού και σηρ.Αγ.Τριάδος.
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Mon Apr 30, 2007 5:01 pm    Post subject: Reply with quote

Μπορεί να μην είναι και τόσο μεγάλη όσο φαίνεται Razz Embarassed είναι η Γ2 που τελευταία κάπου το είδα έχει μήκος από 450-550μ δεν θυμάμαι ακριβώς πρέπει να το πόσταρα και τελευταία αλλά θα το ψάξω.Πράγματι στο μεγαλύτερο μήκος και στο δυσκολότερο μάλιστα η χάραξη του τμήματος παρουσιάζει πολύ ομαλές καμπύλες μετά την Παναγιά δε είναι μία ευθεία σε απαράδεκτη αντίθεση με το προηγούμενο τμήμα που θυμίζει όντως Καβάλα. Εντωμεταξύ εκεί στην Καβάλα η μεσόγεια χάραξη θα μπορούσε να συνέχιζε παραπέρα και να έμπαινε στο μικρό λεκανοπέδιο της Καβάλας ακριβώς στο ύψος της Καβάλας χωρίς σήραγγα Συμβόλου κλπ επιτυγχάνοντας μια ατελείωτη ευθεία ως συνέχεια της μεσόγειας χάραξης και παρακάμπτοντας την απαράδεκτη παράκαμψη Καβάλας με τις ατελείωτες στροφές μειώνοντας και την απόσταση αρκετά χλμ δεν θυμάμαι ακριβώς αλλά θα το ποστάρω μια μέρα τι εννοώ.
Back to top
View user's profile Send private message
JIMMARAS
Junior Member
Junior Member


Joined: 11 Sep 2006
Posts: 153
Location: kavala

PostPosted: Wed May 02, 2007 2:17 pm    Post subject: Reply with quote

Πολύ ωραίοι οι χάρτες σου BEETHOVEN ...Η χάραξη μετά τον ΑΚ Παναγίας προς Μέτσοβο είναι τόσο προβληματική απλά για να χρησιμοποιηθεί το μονό τούνελ του μετσόβου που δεν είχε προσβάσεις.
Όσο για την χάραξη απο Πιερία κοιλάδα προς Καβάλα μέσω πεδιάδας Φιλίππων μάλλον δεν έγινε γιατί έπρεπε να περάσει μέσα απο την Ελευθερούπολη (όσοι έχουν πάει καταλαβαίνουν τι εννοώ)
Μάλλον το προσεχές διάστημα μόνο με την Εγνατία θα ασχολούμαστε γιατί αν λάβουμε την φρασεολογία του ΠΕΧΩΔΕ μάλλον το καλοκαίρι θα υπάρχει ξεραίλα.
Ήθελα να ξερα γιατί το μαλλιακός κλειδί εμπλέκεται τόσο πολύ και δεν προχωράει. Πάντως αν δεις τους αναδόχους μόνο η ΑΤΤΙΚΑΤ φαίνεται να ναι έξω απο το παιχνίδι, η οποία παίρνοντας τρεις εργολαβίες στην Εγνατία και μία στον Μαλλιακό έχει επενδύσει πολλά στα οδικά και μετα το 2009 θα βρίσκεται εκτός απο όλα τα αυτοχρηματοδοτούμενα.
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Wed May 02, 2007 3:48 pm    Post subject: Reply with quote

Eτοιμάζουν κι άλλο κάθετο άξονα στην Εγνατία. Shocked Rolling Eyes Very Happy

«εκτός απ’ τον κεντρικό κάθετο άξονα που φτιάχνουν τα Υπουργεία, οι δυο Νομαρχίες περιμένουν την κοινή απόφαση για τη συνυπογραφή της διόδου απ’ το Σλάτογκραντ προς τις Θέρμες, τον Α. Κωνσταντίνο, που αν υπογραφεί εγκαίρως αυτή η απόφαση, εκτιμούμε ότι μέσα στο 2008 ο δρόμος αυτός θα είναι περαιωμένος. Πρόκειται για έναν δρόμο που βγάζει 30 χιλιόμετρα ανατολικότερα απ’ το Ρούντοζεμ και είναι ένας δρόμος που θα χρησιμοποιηθεί ως τουριστική έξοδος και θα λειτουργεί παράλληλα. Η εταιρία ΕΓΝΑΤΙΑ έχει αναλάβει και έχει δεσμευτεί ότι μέσα στο 2007 θα είναι έτοιμη προς δημοπράτηση.

Όλο εκπλήξεις είναι τα παληκάρια εκεί πάνω. Jimmara δεν πήρες τίποτα χαμπάρι? Wink

http://www.empros.xan.gr/index.php?pg=2&id=366823
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Wed May 02, 2007 9:35 pm    Post subject: Reply with quote

JIMMARAS wrote:
Η χάραξη μετά τον ΑΚ Παναγίας προς Μέτσοβο είναι τόσο προβληματική απλά για να χρησιμοποιηθεί το μονό τούνελ του μετσόβου που δεν είχε προσβάσεις.


Να ρωτήσω ρε παιδιά για ποιο λόγο η σήραγγα Μετσόβου έχει μονό κλάδο και γιατί έχει τόσο εμφανή διάφορα η χάραξη της Εγνατίας σε σχέση με άλλα εξίσου δύσκολα τμήματα;
Δηλαδή στο σημείο εκείνο δεν θα είναι αυτοκινητόδρομος ή θα κατασκευαστεί και δεύτερος κλάδος.
Καμιά φωτογραφία από αυτή τη σήραγγα υπάρχει;
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Thu May 03, 2007 3:56 am    Post subject: Reply with quote

Είναι μονού κλάδου γιατί έχει κατασκευαστεί εδώ και κάτι χρόνια και όταν σχεδιάστηκε οι προδιαγραφές της εγνατίας ήταν για όδο ταχείας κυκλοφορίας και όχι για αυτοκινητόδρομο (διορθώστε με αν κάνω λάθος). Ο δεύτερος κλάδος ήδη κατασκευάζεται και λογικά θα είναι έτοιμος όταν δωθεί στην κυκλοφορία το συγκεκριμένο κομμάτι του δρόμου. Όταν παραδοθεί θα είναι κανονικός αυτπκινητόδρομος με 2 λωρίδες + ΛΕΑ και 2 λωρίδες ανα κλάδο της σήραγγας. Για περισσότερες πληροφορίες και φωτογραφικό υλικό θα σε καλύψουν οι γκουρού της εγνατίας Bethooven και Corfu Wink
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu May 03, 2007 10:13 am    Post subject: Reply with quote

Ο κόμβος των αντιδράσεων

Με κινητοποιήσεις απαντούν οι κάτοικοι της Μάκρης, των Δικέλλων και της Μεσημβρίας στην άρνηση της Εγνατίας Οδού Α.Ε. να ανοίξει και πάλι τον κόμβο που βρίσκεται στην περιοχή. Η απόρριψη του αιτήματος των κατοίκων ήλθε από τα πλέον υπεύθυνα χείλη, δηλαδή από τον πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας Απόστολο Γούλα, ο οποίος συμμετείχε σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στη Νομαρχία Έβρου, υπό την προεδρία του Νομάρχη, παρουσία βουλευτών και κατοίκων των εν λόγω οικισμών.
Οι κάτοικοι εξέφρασαν τους φόβους τους για την πρόκληση σοβαρών ατυχημάτων στην περιοχή και ζήτησαν, πολλές φορές σε έντονο ύφος, να ανοίξει και πάλι ο κόμβος. Ο κ. Γούλας ωστόσο τόνισε ότι η Εγνατία Οδός μελετά εδώ και 4 μήνες τη δυνατότητα δημιουργίας ενός ασφαλούς κόμβου στην υπάρχουσα υποδομή.
«Αυτό που προέκυψε από τη μελέτη αυτή είναι ότι αυτός ο κόμβος δεν είναι δυνατόν να γίνει για λόγους ασφάλειας», ανέφερε, σημειώνοντας ότι η κατασκευή της Εθνικής Οδού, μέρος της οποίας χρησιμοποιείται ήδη τώρα προς μία κατεύθυνση, είναι αρκετή για να ικανοποιήσει, χωρίς κανένα πρόβλημα την κυκλοφορία προς τα Δίκελλα.

http://gnomi-evros.gr/show.cfm?id=15755&obcatid=8
----------------------------------------------
Άσχετο, αλλά υπάρχει κόμβος στην Εγνατία που δεν μπορείς να μπεις και να βγεις σε όλες τις κατευθύνσεις;
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Thu May 03, 2007 1:31 pm    Post subject: Reply with quote

Κομβος όχι ακριβώς, αλλά υπάρχει έξοδος προς τη Καρβάλη, μετά τον Α/Κ ανατολικό της Καβάλας στο ρεύμα προς Αλεξανδρούπολη.
Ο οποιός έγινε μετά απο παρέμβαση τοπικού βουλευτή, όταν βρισκόταν σε υπουργική θέση!!
Back to top
View user's profile Send private message
fkxan
New Member
New Member


Joined: 04 Feb 2007
Posts: 45
Location: Ξάνθη

PostPosted: Thu May 03, 2007 2:00 pm    Post subject: Reply with quote

chr.04 o κόμβος των Δικέλλων λειτουργεί εδώ και πολλά χρόνια. Το τμήμα Μέστη-Μάκρη ήταν το πρώτο που είχε κατασκευαστεί (περίπου πριν 10 έτη) με 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση διαχωριζόμενες με διπλή διαχωριστική γραμμή. Πριν την παράδοση του τμήματος αυτού απαιτούνταν περίπου 1 και 1/2 ώρα από την Κομοτηνή στην Αλεξανδρούπολη. Η Π.Ε.Ο. ήταν απερίγραπτη! Στενά γεφύρια (1 όχημα χωρούσε!), στροφές, μεγάλες κλίσεις (ειδικά εκείνη η κατάβαση προς τη Μάκρη είναι αξέχαστη)... Σήμερα, το τμήμα αυτό Μέστης-Μάκρης είναι υπό αναβάθμιση.
Όσον αφορά τον επίμαχο Α/Κ Δικέλλων, εάν δεις όμως τον χάρτη της Εγνατίας στο http://www.egnatia.gr/flash/images/progressmap/PS_FEBRUARY_2007_GR.jpg θα διαπιστώσεις ότι δεν περιλαμβάνεται επίσημος Α/Κ στο ύψος των Δικέλλων. Ενημερωτικά τα Δίκελλα από τη Μάκρη απέχουν 7 χιλιόμετρα, όμως η οδός που συνδέει τα 2 αυτά χωριά είναι σε άσχημη κατάσταση (στενή οδός, γεμάτη στροφές).
Προσωπικά, συμφωνώ με τις διαμαρτυρίες των κατοίκων, μια που ο υφιστάμενος Α/Κ στο ύψος των Δικέλλων εξυπηρετεί την τοπική κυκλοφορία, ενώ θα πρέπει να ληφθεί υπόψη και η αυξημένη κίνηση στην περιοχή τους θερινούς μήνες.
Η Εγνατία Οδός θα πρέπει να μελετήσει και τρόπο βελτίωσης του κόμβου της Μάκρης, και ιδίως στη συμβολή με την ΕΟ Αλεξανδρούπολης-Μάκρης.


Last edited by fkxan on Thu May 03, 2007 2:09 pm; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
fkxan
New Member
New Member


Joined: 04 Feb 2007
Posts: 45
Location: Ξάνθη

PostPosted: Thu May 03, 2007 2:07 pm    Post subject: Reply with quote

corfu όσον αφορά τον "δεύτερο" κάθετο άξονα στην περιοχή της Ξάνθης δεν έχω ακούσει κάτι. Μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση που κάποιοι από το νομό θέλουν να κάνουν και 2η δίοδο προς τη Βουλγαρία...Έλεος!
Το μόνο που ξέρω είναι ότι σε συνεργασία με την Εγνατία Οδό θα γίνει περιφερειακή οδός στην πόλη της Ξάνθης.
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 296
Location: Αθήνα

PostPosted: Thu May 03, 2007 3:11 pm    Post subject: Reply with quote

corsakias wrote:
Κομβος όχι ακριβώς, αλλά υπάρχει έξοδος προς τη Καρβάλη, μετά τον Α/Κ ανατολικό της Καβάλας στο ρεύμα προς Αλεξανδρούπολη.
Ο οποιός έγινε μετά απο παρέμβαση τοπικού βουλευτή, όταν βρισκόταν σε υπουργική θέση!!


Και συμπληρώνω εγώ: ...για να προμηθεύεται εύκολα αυτός και όποιος εποχούμενος θελήσει τους διάσημους κουραμπιέδες Καρβάλης. Shocked Laughing
Παιδιά δεν είναι πλάκα, έχω ακούσει ότι υπήρξε παρέμβαση από τον Ιακωβίδη τον κουραμπιετζή Shocked και κατασκευάστηκε από συμπληρωματική εργολαβία με μελέτη εργολάβου, ενώ δεν προβλεπόταν αρχικά!. Μετά την Καρβάλη, στην Πέρνη, υπάρχει και μια ξεκάρφωτη ράμπα εισόδου στην Εγνατία για όποιον βγήκε νωρίτερα για κουραμπιέδες (η οποία ράμπα της Πέρνης προβλεπόταν για κάποιους λόγους άσχετους με τους κουραμπιέδες Καρβάλης από την αρχική μελέτη)
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Thu May 03, 2007 3:17 pm    Post subject: Reply with quote

fkxan ξέχασα ότι είσαι από Ξάνθη. Θα μας ενημερώνεις σχετικά μ' αυτό.
Αν πρόσεξες ο νομάρχης σας αναφέρει αυτή τη δεύτερη οδό ως τουριστική.
Απ' ότι κατάλαβα δεν είσαι και πολύ ενθουσιασμένος. Δε θεωρείς τουρίστες τους Βούλγαρους. Το ίδιο και οι Δραμινοί. Καθυστερούσαν τόσα χρόνια το άνοιγμα του τελωνείου της Εξωχής. Μη νομίζεις όμως τα πράγματα αλάζουν με τα χρόνια.

Ο κόμβος των Δικέλων από Μάκρη είναι 3 χλμ. και όχι 7.
Εγώ δε συμφωνώ με τους κατοίκους των Δικέλων. Η εγνατία οδός χαράκτηκε με κόμβους στη Μάκρη και στη Μέστη. Με την ίδια λογική να ξεσηκωθούν όλα τα χωριά απ' όπου περνά η εγνατία και να διεκδηκήσουν Α/Κ.
Εκτός απ' αυτό όμως απ' ότι είδα το χειμώνα που καθώμουν στην Αλε/πολη, κατασκευάζεται ένας ολοκαίνουργειος παράλληλος προς την εγνατία δρόμος όπου κάλιστα μπορεί να εξυπηρετεί τους κατοίκους των Δικέλων είτε προς Κομοτηνή, είτε προς Αλεξ/πολη.
Αυτή τη στιγμή η κυκλοφορία εκτραίπεται απ' τον Α/Κ Μάκρης και μέσω της παλιάς εθνικής (βόρεια της εγνατίας) ξαναβγαίνει στον κόμβο Δικέλων και συνεχίζει προς Κομοτηνή.
Ο καινούργειος δρόμος βρίσκεται νότια της εγνατίας οδού. Όταν τελειώσει και δωθεί στην κυκλοφορία δε θα 'ναι πρόβλημα η μετάβαση στα Δίκελα ούτε από την Αλεξ/πολη, ούτε και απ' την Κμοτηνή.

Α... και να μην ξεχάσω, ΑΠΑΙΧΤΑ τα καζάντιπί απ' το ζαχαροπλαστείο Βυζάντιο στην Ξάνθη. Σταματάω πάντα και παίρνω καμιά ντουζίνα. Παραμιλάνε όλοι οι φίλοι εδώ στην Κέρκυρα. Wink
Καλό είναι να ανταλάσουμε και καμιά ταξιδιωτική (γαστρονομική) πληροφορία εδώ μέσα. Very Happy Very Happy Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Thu May 03, 2007 4:59 pm    Post subject: Reply with quote

mike wrote:
corsakias wrote:
Κομβος όχι ακριβώς, αλλά υπάρχει έξοδος προς τη Καρβάλη, μετά τον Α/Κ ανατολικό της Καβάλας στο ρεύμα προς Αλεξανδρούπολη.
Ο οποιός έγινε μετά απο παρέμβαση τοπικού βουλευτή, όταν βρισκόταν σε υπουργική θέση!!


Και συμπληρώνω εγώ: ...για να προμηθεύεται εύκολα αυτός και όποιος εποχούμενος θελήσει τους διάσημους κουραμπιέδες Καρβάλης. Shocked Laughing
Παιδιά δεν είναι πλάκα, έχω ακούσει ότι υπήρξε παρέμβαση από τον Ιακωβίδη τον κουραμπιετζή Shocked και κατασκευάστηκε από συμπληρωματική εργολαβία με μελέτη εργολάβου, ενώ δεν προβλεπόταν αρχικά!. Μετά την Καρβάλη, στην Πέρνη, υπάρχει και μια ξεκάρφωτη ράμπα εισόδου στην Εγνατία για όποιον βγήκε νωρίτερα για κουραμπιέδες (η οποία ράμπα της Πέρνης προβλεπόταν για κάποιους λόγους άσχετους με τους κουραμπιέδες Καρβάλης από την αρχική μελέτη)


Αλήθεια για ποιο λόγο φτιάχτηκε αυτή η "ράμπα" στη Πέρνη?
Back to top
View user's profile Send private message
fkxan
New Member
New Member


Joined: 04 Feb 2007
Posts: 45
Location: Ξάνθη

PostPosted: Thu May 03, 2007 6:04 pm    Post subject: Reply with quote

Παιδιά καλησπέρα,
Όσον αφορά την Πέρνη, γιατί ο χάρτης της Εγνατίας τον αναφέρει ο Ι/Κ; ο κόμβος στην Πέρνη μήπως κατασκευάστηκε για να διευκολύνει την πρόσβαση στο αεροδρόμιο Μέγας Αλέξανδρος;

Corfu έχεις δίκιο δεν είμαι και πολύ ενθουσιασμένος με την ιδέα δημιουργίας 2 διόδων προς τη Βουλγαρία. Πάντως είναι γεγονός ότι ο δρόμος που πρότεινε ο νομάρχης μέσω Θερμών μικραίνει την απόσταση της Ξάνθης από τη γειτονική χώρα.
Όσον αφορά τον κόμβο στα Δίκελλα, συμφωνώ με αυτό που λες ότι η Εγνατία χαράχτηκε με κόμβους στη Μάκρη και στη Μέστη, αλλά από την άλλη πλευρά ο Α/Κ στο σημείο αυτό λειτουργεί πάνω από μια δεκαετία. Πράγματι, το κομμάτι της παλιάς εθνικής οδού (το οποίο ανακατασκευάστηκε) που σήμερα χρησιμοποιείται προσωρινά ως παρακαμπτήριος της Εγνατίας στο τμήμα Δίκελλα-Μάκρη μπορεί να εξυπηρετήσει τους κατοίκους.
Δεν γνωρίζω εάν έχεις χρησιμοποιήσει την επαρχιακή οδό Μάκρη-Δίκελλα (απόσταση 7Km), αλλά λόγω του εδάφους και της οικιστικής ανάπτυξης πέριξ της Μάκρης, η οδός όπως έχω ήδη αναφέρει είναι σε μαύρα χάλια. Το καλοκαίρι η περιοχή σφύζει (όλος ο Βόρειος Έβρος πηγαίνει για μπάνια στην ευρύτερη περιοχή της Αλεξανδρούπολης).

Τέλος, όσον αφορά τα γαστρονομικά, το Βυζάντιο κάνει τα καλύτερα καζάντιπι στην Ξάνθη!!! Very Happy Corfu πρέπει οπωσδήποτε να δοκιμάσεις καριόκες και σαραγλί από τον Παπαρασκευά Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Alkis
Senior Member
Senior Member


Joined: 20 Sep 2005
Posts: 448
Location: Τώρα πισω Αθήνα

PostPosted: Thu May 03, 2007 7:01 pm    Post subject: Reply with quote

Fxcan, από περιέργεια, ακόμα δεν κατάλαβα ποιο το πρόβλημα με τον δεύτερο δρόμο; Είναι επειδή νομίζεις ότι δεν χρειάζεται και είναι σπατάλη χρημάτων; Η επειδή οι Βουλγάροι είναι κακοί τουρίστες; Η επειδή η προτεινόμενη χάραξη είναι προβληματική;
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
JIMMARAS
Junior Member
Junior Member


Joined: 11 Sep 2006
Posts: 153
Location: kavala

PostPosted: Thu May 03, 2007 7:25 pm    Post subject: Reply with quote

Οι κουραμπιέδες είναι του Ιωσηφίδη όχι του Ιακωβίδη ..ο χρυσανθίδης προνόησε και έκανε σταθμό στην κάριανη(γειά σου πατρίδα).
Ο κόμβος στην Πέρνη είναι για το αεροδρόμιο και είναι τόσο φαρδύς γιατί σε εκείνο το σημείο θα μανουβράρουν τα αεροσκάφη, η ευθεία που ακολουθεί είναι εφεδρικός διάδρομος προσαπογειώσεων....τσεκαρισμένο.
Σήμερα είδα μηχάνημα ασφαλτόστρωσης για το χρυσούπολη Νέστος.
Όσο για το άξονα της Ξάνθης ας γίνει... αρκεί να μην τον λένε άξονα ένας επαρχιακός δρόμος θα είναι όπως και στην κομοτηνή οπου δεν υπάρχουν χαρακτηριστικά αυτοκινητοδρόμου στην δημοπράτηση..Πάντως τρεις συνοριακές διαβάσεις σε εκατό χιλιόμετρα είναι πολλές αλλά δεν μας χαλάει κιόλας.
Άσχετο... corfu κερνάμε και τσίπουρο παραγωγής μας...
Back to top
View user's profile Send private message
fkxan
New Member
New Member


Joined: 04 Feb 2007
Posts: 45
Location: Ξάνθη

PostPosted: Thu May 03, 2007 8:13 pm    Post subject: Reply with quote

Alkis θεωρώ ότι είναι σπατάλη χρημάτων η δημιουργία και δεύτερης συνοριακής διόδου με τη Βουλγαρία. Όπως λέει και ο JIMMARAS τρεις συνοριακές δίοδοι σε 100 χλμ. είναι αρκετές. Τα χρήματα από την κατασεκυή της 2ης συνοριακής διόδου μπορούν να δοθούν σε άλλα έργα στο νομό, όπως για παράδειγμα στη βελτίωση της οδού Ξάνθης-Σταυρούπολης ή Ξάνθης-Εχίνου.
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Thu May 03, 2007 8:57 pm    Post subject: Reply with quote

JIMMARAS wrote:
Οι κουραμπιέδες είναι του Ιωσηφίδη όχι του Ιακωβίδη ..ο χρυσανθίδης προνόησε και έκανε σταθμό στην κάριανη(γειά σου πατρίδα).

Μέχρι να γίνει η μεσόγεια, γιατι μετά βγαίνει και αυτός off

JIMMARAS wrote:

Ο κόμβος στην Πέρνη είναι για το αεροδρόμιο και είναι τόσο φαρδύς γιατί σε εκείνο το σημείο θα μανουβράρουν τα αεροσκάφη, η ευθεία που ακολουθεί είναι εφεδρικός διάδρομος προσαπογειώσεων....τσεκαρισμένο.
Σήμερα είδα μηχάνημα ασφαλτόστρωσης για το χρυσούπολη Νέστος.
Όσο για το άξονα της Ξάνθης ας γίνει... αρκεί να μην τον λένε άξονα ένας επαρχιακός δρόμος θα είναι όπως και στην κομοτηνή οπου δεν υπάρχουν χαρακτηριστικά αυτοκινητοδρόμου στην δημοπράτηση..Πάντως τρεις συνοριακές διαβάσεις σε εκατό χιλιόμετρα είναι πολλές αλλά δεν μας χαλάει κιόλας.
Άσχετο... corfu κερνάμε και τσίπουρο παραγωγής μας...

Τα αεροσκάφη στην Εγνατία οδό που κολλάνε?
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2296
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Fri May 04, 2007 12:30 am    Post subject: Reply with quote

@ corsakias: Θυμόμουν ότι το θέμα "αυτοκινητόδρομοι - διάδρομοι προσγείωσης" το είχαμε συζητήσει εδώ μέσα πριν πολύ καιρό. Με λίγο ψάξιμο το βρήκα, ρίξε μια ματιά: http://www.stadia.gr/forum/viewtopic.php?p=68714#68714
Wink
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 296
Location: Αθήνα

PostPosted: Fri May 04, 2007 5:17 pm    Post subject: Reply with quote

corsakias wrote:
Αλήθεια για ποιο λόγο φτιάχτηκε αυτή η "ράμπα" στη Πέρνη?


Ας μην επεκταθούμε στο θέμα άλλο. Φτιάχτηκε για κάποιους λόγους και κάποιοι είπαν αφού έγινε που έγινε δεν το κάνουμε ράμπα εισόδου (κι ας έχει κόμβο κανονικό πλήρη σε 1,5 - 2 χλμ.)
Back to top
View user's profile Send private message
fkxan
New Member
New Member


Joined: 04 Feb 2007
Posts: 45
Location: Ξάνθη

PostPosted: Sun May 06, 2007 1:18 pm    Post subject: Reply with quote

Διαγραφή λόγω παραβίασης του Κανονισμού. Θυμίζω ότι η παράθεση link προς άλλες σελίδες στο Internet "πρέπει υποχρεωτικά να συνοδεύεται από κάποια ερώτηση ή κάποια γνώμη (το forum δεν είναι πίνακας ανακοινώσεων!)".

Το ξέρω ότι παλαιότερα δεν ίσχυε κάτι τέτοιο, θα σας παρακαλέσω όμως να προσαρμοστείτε σε αυτή την αλλαγή του Κανονισμού.

Admin
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Mon May 07, 2007 3:49 pm    Post subject: Reply with quote

Eυχάριστα νέα για το τμήμα Α/Κ Χρυσούπολης - Κρήνη (Νέστος).

Ύστερα από τηλεφώνημά μου στα τοπικά γραφεία της εγνατίας στο Διαλεκτό, ο υπεύθυνος μηχανικός για την εκεί εργολαβία μου είπε τα εξής:

Μεθ' αύριο ξεκινάνε τα ασφαλτικά και θα διαρκέσουν 120 ημέρες. Στις ημέρες αυτές συμπεριλαμβάνεται και η σήμανση του δρόμου.
Μετά το τέλος της ασφαλτόστρωσης θα χρειαστούν 4 ημέρες για την διαγράμμιση του δρόμου.
Την επόμενη Δευτέρα με Τρίτη τελειώνει και η σκυροδέτηση της γέφυρας Λιθοχωρίου. Ο σιδηροπλισμός έχει ήδη τελειώσει. Οι αρχαιολόγοι συνεχίζουν να εργάζωνται στον παράπλευρο δρόμο αλλά έχουν αποκαταστήσει την κύρια χάραξη της εγνατίας. Συνεπώς δεν υπάρχει πρόβλημα απ' αυτούς.
Σε ερώτησή μου πότε θα δωθεί στην κυκλοφορία δε μου έδωσε σαφή απάντηση. Επέμεινε σ' αυτές τις 120 ημέρες. Φαντάζωμαι για ευνόητους λόγους. Να μην εκτεθεί ίσως. Exclamation Exclamation
Θέλω να πιστεύω λοιπόν ότι τον Σεπτέμβρη με τα εγκαίνεια της ΔΕΘ θα έχουμε και την παράδοση του τμήματος.

Μου μίλησε και για την απ' εκεί πλευρά του Νέστου. Εδώ μου είπε ότι μέχρι το τέλος του 2007 το τμήμα απ' την σήραγγα Νέστου έως και τον Α/Κ Δυτ. Ξάνθης (Βανιάνου) θα είναι έτοιμος. Όχι όμως και παραδωμένος λόγω της γέφυρας Νέστου όπου θα συνεχίζωνται τα έργα.
Back to top
View user's profile Send private message
pilotos
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Feb 2007
Posts: 184
Location: Λάρισα

PostPosted: Mon May 07, 2007 10:30 pm    Post subject: Reply with quote

Έχει κανείς ιδέα τί γίνεται με το οδικό δίκτυο στην κρήτη, ψάχνωντας το μόνο που κατάφερα να βρώ ήταν ένα έργο καλούμενο ως "οδικός άξονας βορείου κρήτης", και κανένα συγκεκριμένο στοιχείο για αυτό, όποιος γνωρίζει κάτι ας με βοηθήσει Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2296
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Tue May 08, 2007 12:23 am    Post subject: Reply with quote

Googl-αρε "BOAK" (Βόρειος Οδικός Αξονας Κρήτης) και θα βρεις αρκετό υλικό Wink
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Tue May 08, 2007 12:18 pm    Post subject: Reply with quote

O "Πρόεδρος μας'' κ. Beethoven μου έστειλε ένα mail, λέγωντας μου ότι ''δεν είναι και τίποτα σπουδαίο''. Εγώ το βλέπω και το ξαναβλέπω και δε το χορταίνω. Με την άδεια του (πιστεύω να μην έχει κάποιο πρόβλημα), θέλω να το μοιραστώ μαζί σας.
Είναι η σηνέντευξη του κ. Γούλα στο Κηπουρειό στις 14/4/07. (Που πας ρε μπαγάσα Beethoven και τα ξετρυπώνεις). Λέει για αρχές Καλοκαιριού το Αν. Γρεβενών - Βενέτικος, λέει για Κρανιά - Καλιθέα και τι δε λέει. Very Happy Very Happy Very Happy

http://www.youtube.com/watch?v=UKE901VpmSY
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 98, 99, 100 ... 152, 153, 154  Next
Page 99 of 154

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr