stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Αεροδρόμια & Αερομεταφορές
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 47, 48, 49  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
vag3721
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 2392
Location: Naousa/Athens

PostPosted: Thu Mar 29, 2007 6:42 pm    Post subject: Reply with quote

Θέλω την βοήθειά σας για το parking μακράς διάρκειας του Ελ.Βενιζέλος.
Ταξιδεύω Μεγάλη Πέμπτη και θέλω να ξέρω αν θα υπάρχει διαθέσιμη θέση,για μην πάμε με αυτοκίνητο και δεν έχουμε που να το αφήσουμε.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Thu Mar 29, 2007 7:10 pm    Post subject: Reply with quote

Θα σε αγχώσω λίγο. Το πάρκινγκ μακράς διαρκείας του Βενιζέλου είναι πλέον γεμάτο σχεδόν πάντοτε, ακόμα και σε ημερομηνίες που δεν έχουν σχέση με διακοπές ή τριήμερα.
Στο λέω επειδή ανεβοκατεβαίνω συνεχώς από Δανία, και δυσκολεύομαι ακόμα και στις 2 το πρωί μιας καθημερινής μέρας στο καταχείμωνο.
Αλλά αν προτιμήσεις το πίσω μέρος του πάρκινγκ και δεν μπεις στον κόπο να ψάξεις θέση όσο πιο κοντά γίνεται στην πεζογέφυρα, όπως κάνουν όλοι δηλαδή, τότε θα βρεις, δεν υπάρχει περίπτωση.
Να θυμάσαι μόνο τον αριθμό και το τμήμα της θέσης στάθμευσης, κι αν είσαι μακριά από τις κυλιόμενες και βαριέσαι να κουβαλάς, περίμενε να περάσει το (δωρεάν) λεωφορειάκι.
Κράτα και τους αριθμούς της Central Parking Systems για να τους ρωτήσεις πριν ξεκινήσεις: 210-3530100 και 3534260
Αυτοί ξέρουν ανά πάσα στιγμή τι γίνεται, γιατί έχουν σύστημα που καταγράφει τις κενές θέσεις.

Στη μεγάλη ανάγκη, άφησέ το σε ένα από τα μικρής διαρκείας που έχουν πάντα θέσεις. Το έχω κάνει δυο φορές και δεν μου είπε κανείς τίποτα. Έτσι κι αλλιώς δεν έρχεσαι σε επαφή με ανθρώπους, στο μηχάνημα πληρώνεις και φεύγεις.

Τη λύση του executive valet δεν στη συνιστώ, είναι βολική αλλά ακριβή.

Με την ευκαιρία, όλα αυτά τα χρόνια, το πάρκιγκ πρέπει να έχει βγάλει σε έσοδα το κόστος κατασκευής του αεροδρομίου.
Απορώ γιατί κωλυσιεργεί η διαιτησία για τη δημιουργία του πολυόροφου. Twisted Evil
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
vag3721
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 2392
Location: Naousa/Athens

PostPosted: Sat Mar 31, 2007 9:55 pm    Post subject: Reply with quote

χάρτης parking

Ypsilon wrote:
Θα σε αγχώσω λίγο. Το πάρκινγκ μακράς διαρκείας του Βενιζέλου είναι πλέον γεμάτο σχεδόν πάντοτε, ακόμα και σε ημερομηνίες που δεν έχουν σχέση με διακοπές ή τριήμερα.
Αλλά αν προτιμήσεις το πίσω μέρος του πάρκινγκ και δεν μπεις στον κόπο να ψάξεις θέση όσο πιο κοντά γίνεται στην πεζογέφυρα, όπως κάνουν όλοι δηλαδή, τότε θα βρεις, δεν υπάρχει περίπτωση.

Απο ότι βλέπω,το parking μακράς διάρκειας είναι ένα(το P3).
Λές ότι είναι γεμάτο το μπροστά μέρος?
Στο πίσω μέρος του parking θα βρώ σίγουρα την Μεγάλη Πέμπτη?
Ας είναι και πιο μακρινή θέση δεν με νοιάζει,αρκεί να υπάρχει.


Ypsilon wrote:
Στη μεγάλη ανάγκη, άφησέ το σε ένα από τα μικρής διαρκείας που έχουν πάντα θέσεις. Το έχω κάνει δυο φορές και δεν μου είπε κανείς τίποτα. Έτσι κι αλλιώς δεν έρχεσαι σε επαφή με ανθρώπους, στο μηχάνημα πληρώνεις και φεύγεις.

8 μέρες θα λείπω,δεν συμφέρει.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Sun Apr 01, 2007 1:31 am    Post subject: Reply with quote

Τι να σου πω, μη σε πάρω στο λαιμό μου και με βλαστημάς μεγαλοβδομαδιάτικα. Rolling Eyes
Χτες πάντως που ήμουν στο αεροδρόμιο, το Ρ3 ήταν πήχτρα.
Στο πίσω μέρος του όμως (το ορθογώνιο στο πρώτο πλάνο του χάρτη) είχε αρκετές θέσεις. Και θα είχε ακόμα περισσότερες αν στις μισές δεν είχε κάνει κατάληψη η άγρια φυλή του ταρίφα. Μάλλον δεν τους φτάνουν οι θέσεις που προβλέπει γι' αυτούς ο ΔΑΑ, και άρχισαν να τρώνε και θέσεις ταξιδιωτών....
Για Μ. Πέμπτη όμως, δεν μπορώ να ξέρω. Αν ισχύει αυτό που λένε, ότι Μ. Πέμπτη και Μ. Παρασκευή θα έχει πολύ άσχημο καιρό, ίσως υπάρχει ακόμα μεγαλύτερη κίνηση στο αεροδρόμιο με έκτακτες πτήσεις για όσους θα ταξίδευαν με το πλοίο.

Οπότε δυο είναι οι λύσεις. Παίρνεις τηλέφωνο πριν ξεκινήσεις, ή πας στο αεροδρόμιο νωρίς ξέροντας ότι θα διαθέσεις τουλάχιστον ένα μισάωρο ψάχνοντας πάνω κάτω το πάρκινγκ.
Σε ένα αεροδρόμιο υπάρχουν και οι αφίξεις. Και η λογική λέει ότι για όσους έρχονται για να παρκάρουν, υπάρχουν άλλοι τόσοι που φεύγουν.
Εντάξει, σε μέρες γιορτών αυτή η αναλογία δεν ισχύει, αλλά με λίγη υπομονή σίγουρα θα πετύχεις κάποιους που θα φεύγουν ώστε να πάρεις τη θέση τους.

Για 8 μέρες, πράγματι δεν συμφέρει το πάρκινγκ μικρής διάρκειας. Έρχεται 24 ευρώ η μέρα, κι αυτό γίνεται επίτηδες ως αντικίνητρο για να μην το χρησιμοποιούν αντί για το μεγάλο.
Στο μεγάλο όμως, με τις μειωμένες τιμές οι 8 μέρες έρχονται στα 55 ευρώ τελική τιμή. Μια χαρά!
Άντε, καλή τύχη! Cool
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Wed Apr 25, 2007 7:37 pm    Post subject: Reply with quote

Νομίζω ότι ταιριάζει εδώ, μιας και μιλάμε για τις συνολικές υποδομές του αεροδρομίου.
Το μεγαλύτερο εκθεσιακό κέντρο στα Βαλκάνια θα είναι έτοιμο στις αρχές του 2009 σε έκταση 140 στρεμμάτων του ΔΑΑ.
Θα περιλαμβάνει 50.000 τμ στεγασμένων χώρων, 2.400 θέσεις στάθμευσης και πλήθος υποστηρικτικών υποδομών.
Η σύμβαση υπογράφεται εντός των ημερών και στην κοινοπραξία συμμετέχουν οι J&P Άβαξ, Damco και η εταιρεία "Ρότα" (οργάνωση εκθέσεων).

Κι άλλες λεπτομέρειες, soon! Wink
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2297
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Wed Apr 25, 2007 9:19 pm    Post subject: Reply with quote

Μιας και μου κέντρισε την περιέργεια, έκανα ένα γρήγορο ψάξιμο. Λοιπόν, προφανέστατα πρόκειται για το οικόπεδο Νο 5.



Είναι στη βόρεια πλευρά του αεροδρομίου, στο ύψος της τεχνικής βάσης της Ολυμπιακής. Για όσους θέλουν να το οπτικοποιήσουν, είναι στην πάνω πλευρά της ακόλουθης εικόνας Arrow http://nl.airliners.net/photos/photos/7/5/8/1026857.jpg

Δείτε και μία (προτεινόμενη; ) μακέτα:
http://www.aia.gr/EN/business/b2b/real_estate/images/site-5.jpg

Αναμένουμε τις υποσχεθείσες λεπτομέρειες soon Exclamation
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Wed Apr 25, 2007 11:12 pm    Post subject: Reply with quote

πολυ καλα νεα Razz να ρωτησω κατι???η επεκταση του τερμιναλ που προβλεπεται να γινει?διπλα στο υπαρχον( δεν περιλαμβανεται στα σχεδια για την μελλοντικη αναπτυξη του ΔΑΑ? Idea )
Back to top
View user's profile Send private message
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Thu Apr 26, 2007 1:04 am    Post subject: Reply with quote

Arrow Admin
Προς το παρόν πάρε δυο links της είδησης -σχεδόν τα ίδια λένε-, και σύντομα έχεις λαμβάνειν κι άλλες λεπτομέρειες από inside information. Wink

http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=206&page_id=5187
http://www.capital.gr/news.asp?Details=276249

Arrow gouperman
Άλλο το σχέδιο της επέκτασης του αεροδρομίου, και άλλο της επιχειρηματικής ανάπτυξης. Το δεύτερο δουλεύει ρολόι, όσο για το πρώτο, χρειάζεται ακόμα χρόνος και πολιτικοί που θα θέσουν το θέμα επί τάπητος -έ-γκαι-ρα!
Το αεροδρόμιο μπορεί να είναι σχεδιασμένο για κίνηση στα 15 εκατομμύρια ετησίως, αλλά με κάποιες βελτιώσεις μπορεί να εκπληρώσει τους στόχους του μέχρι τα 20 εκατομμύρια.
Βεβαίως, τότε θα χάσει όλα τα βραβεία που στο μεταξύ έχει μαζέψει σωρηδόν, διότι απλούστατα θα πέσει το επίπεδο εξυπηρέτησης και η ικανοποίηση των επιβατών. Κι αυτό παρασύρει και την ασφάλεια και πάει λέγοντας. Και μπορεί όλο αυτό να καίει τη διοίκηση του ΔΑΑ, αλλά δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι θα κάψει και τους αρμόδιους υπουργούς, νυν και μελλοντικούς, ανεξαρτήτως κυβέρνησης.

Προφανώς, το πρόκριμα για ένα τόσο μεγάλο έργο δεν μπορεί να είναι τα...βραβεία, αλλά στο μέτρο που απηχούν συγκεκριμένες συνιστώσες της δράσης ενός αεροδρομίου ως επιχείρησης, αλλά και έγκυρους δείκτες για τη μελλοντική του ανάπτυξη και του κύρους του διεθνώς, τότε η επέκταση θα έπρεπε ήδη να έχει δρομολογηθεί.
Εδώ οι αριθμοί μιλάνε μόνοι τους: Τον Ιανουάριο (επαναλαμβάνω: τον Ιανουάριο) το αεροδρόμιο πλησίασε το ένα εκατομμύριο επιβάτες Shocked, τον δε Φλεβάρη άγγιξε τις 900.000 (μέση αύξηση διμήνου σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό, 9,3%). Shocked

Αν λοιπόν το Γενάρη πιάνει το εκατομμύριο, τότε τον Ιούλιο - Σεπτέμβριο θα πρέπει να βγάλουν γκισέδες και στην άσφαλτο, αφού έτσι κι αλλιώς μέχρι εκεί θα φτάνει ο κόσμος (είναι και στενός ο χώρος που προβλέφθηκε για check-in, άστα να πάνε...)

Το αεροδρόμιο είναι congested (πώς το λέτε εσείς εδώ, γιατί δεν θυμάμαι πώς το λέμε εμείς εκεί) Razz όλα τα πρωινά, όλα τα Π-Σ-Κ, και όλη μέρα στις γιορτές-αργίες και τη θερινή περίοδο, χωρίς αυτό να .σημαίνει πως τις υπόλοιπες ώρες και περιόδους βαράει μύγες. Το αντίθετο.

Άρα, αυτή η κατάσταση είναι επιεικώς οριακή. Δεν είμαι υπέρ της δυναμικής επέκτασης, τύπου "φτιάχτε άλλα 150.000 τετραγωνικά κι αφήστε τα να χάσκουν άδεια", αλλά μια λογική επέκταση που θα εξασφάλιζε τάξη, λειτουργικότητα και ασφάλεια για τα επόμενα 15-20 χρόνια, είναι απολύτως εφικτή. Διότι απλά είναι απαραίτητη.

Να επαναλάβω πως η διοίκηση αναμένει κάθετη αύξηση στην κίνηση για φέτος (ο τουρισμός πάει σφαίρα), κι από κει και πέρα αναμένουμε και τις κινήσεις του ΔΑΑ για να γίνει το αεροδρόμιο ακόμα πιο ελκυστικό (περισσότεροι προορισμοί, υποδομές-επιτέλους- για τα Α-380, περαιτέρω μείωση των τελών κλπ).
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
gm2263
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1840
Location: Athens, Hellas

PostPosted: Thu Apr 26, 2007 5:57 am    Post subject: Reply with quote

Για οτιδήποτε λέμε βέβαια, θα πρεπει να ληφθούν υπόψη και οι στρατηγικές επιπτώσεις από τις επεκτάσεις των άλλων αεροδρομίων (αν και για οποιοδήποτε λόγο αυτές γίνονται, επαναλαμβάνω, αν), μήπως και αυτές κόψουν κάποια κίνηση.

Σε κάθε περίπτωση ομως, φαίνεται ότι καλό θα ήταν να αρχίσει να υπάρχει κάποια όχι σκέψη αλλά προοπτική επέκτασης με ορίζοντα το 2010-2012. Με ένα αεροσταθμό λίιιιιιιγο πιό καινοτόμο σε σχεδίαση από τον υπάρχοντα, με πρόβλεψη για το Α-380 ή για αναλόγου μεγέθους αεροσκάφη (αν και δεν έχω υπόψη μου ο εξής ένας ανταγωνιστής να έχει προτείνει τίποτα) κοκ.

Αλλά γιατι η επέκταση επαφίεται στους "τάπητες"; Μήπως γιατι είναι συνχρηματοδοτούμενη;

Και εδώ έρχεται και η φάση με το Σουφλιά και τους λοιπούς: Θα συμφωνούσα ότι ο "Σαρακατσάνος" καλά έκανε και έδωσε το βάρος σε έργα της περιφέρειας διότι είναι απαράδεκτο να έχεις στην Αθήνα Αττική οδό και στην υπόλοιπη ΠΑΘΕ, οδικά τμήματα των οπίων η σχεδίαση dates back στη δεκαετία του 60. Από την άλλη όμως, φοβούμαι, να το πω στα ίσια, μια ενδεχόμενη βουκολική εμπάθεια όταν θα του ζητηθεί να λάβει θέση και να στηρίξει μια ενεδεχόμενη επέκταση του αεροδρομίου... Το φοβάμαι, γιατι γενικά (και ανεξάρτητα πεποιθήσεων) δεν βλέπω πολύ "νεύρο" από αυτή την κυβέρνηση (όπως οι άλλοι μη χαίρεστε, δεν είδαμε δα και ανάλογο νέυρο και από τους προηγούμενους τη δεκ. του 80!!! Evil or Very Mad ).

Αξιέπαινος ο Θεσσαλός για τα έργα της περιφέρειας αλλά εδώ όπως μου τα λέτε δεν ξέρω τι μπορεί να αποφασίσει...

Και έρχονται και εκλογές όπου όπως λέει και ο ποιητής, είναι "σαν το βοριά που τα πάντα παγώνει"... Mr. Green
Back to top
View user's profile Send private message
Aquis Granum
Senior Member
Senior Member


Joined: 27 Feb 2004
Posts: 541
Location: Aachen/Germany

PostPosted: Thu Apr 26, 2007 11:04 am    Post subject: Reply with quote

Και βου βου βου... τα υδροπλάνα, που λέει και ο ποιητής Laughing

Απο το in.gr:
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=797559&lngDtrID=244

Και απο ΤΑ ΝΕΑ:
http://www.tanea.gr//Article.aspx?d=20070426&nid=4582286

Αλλά 36 νέα μου παραφαίνεται υπερβολικό...

Quote:
«Έχουμε παραγγείλει 36 επιπλέον αεροσκάφη από την καναδέζικη εταιρεία Viking, τα οποία αναμένουμε το 2008», λέει στα «ΝΕΑ» ο γενικός διευθυντής της ΑirSea Lines, κ. Τάσος Γκόβας
Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Thu Apr 26, 2007 12:57 pm    Post subject: Reply with quote

Arrow Γρηγόρη, σχετικά με την επέκταση του αεροδρομίου, παραθέτω αποσπάσματα από δυο άρθρα.
Το πρώτο από το traveldailynews:
"Για το 2009 τελικά μεταφέρεται η επόμενη φάση επέκτασης του αεροδρομίου «Ελευθέριος Βενιζέλος», όπως χαρακτηριστικά επισήμανε στην εκπομπή Business & Travel, ο αναπληρωτής γενικός διευθυντής της Διεθνής Αερολιμήν Αθηνών Ιωάννης Παράσχης. Ειδικότερα ο κ. Παράσχης σημείωσε ότι προς το παρόν ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών εξυπηρετεί περίπου 15 εκατ. πελάτες με δυνατότητες για 16 εκατ., ενώ τόνισε ότι εξαιτίας του ενεργού marketing των διοικητικών αρχών του αεροδρομίου αναμένεται η έλευση και άλλων διεθνών αεροπορικών εταιριών στο «Ελευθέριος Βενιζέλος»".

Το δεύτερο, από τον "Κόσμο του Επενδυτή":
-Πότε είναι η επόμενη φάση επέκτασης του «Ελευθέριος Βενιζέλος»;
-Από την άποψη του σχεδιασμού, είμαστε έτοιμοι. Σκοπεύουμε να προχωρήσουμε σε επιπλέον επεκτάσεις ώστε να μπορούμε να εξυπηρετούμε ακόμη 5 εκατ. επιβάτες. Τώρα, η χρονική στιγμή ακριβώς που θα γίνει αυτό εξαρτάται από την εξάπλωση της αγοράς. Η συμφωνία που υπάρχει αυτή τη στιγμή είναι αυτές οι επεκτάσεις να είναι έτοιμες μέχρι το 2008, όμως μπορεί και να καθυστερήσουν λίγο λόγω των διαφορετικών καταστάσεων.

(Alfred Van Der Meer, πρώην διευθύνων σύμβουλος του ΔΑΑ).

Και οι δυο συνεντεύξεις είναι του 2003.
Συνεπώς, το μόνο σίγουρο είναι πως η επέκταση όχι μόνο προβλέπεται, αλλά επίκειται κι άσε τον Σαρακατσάνο να σκούζει. Κατά πάσα πιθανότητα μιλάμε για το σχέδιο Τ2 που προβλέπει έναν ακόμα δορυφόρο δίπλα στον υπάρχοντα.
Αρκεί να τον φτιάξουν έτσι που να παρακάμπτεται το κυρίως κτήριο του αεροδρομίου. Αν είναι προσπελάσιμο μέσω του κεντρικού terminal και χρειάζεσαι μισή ώρα "ταξίδι" με σκάλες και κυλιόμενους ιμάντες για να φτάσεις, τότε δεν κάνουμε τίποτα.
Ούτε σε χρόνο κερδίζεις, ούτε (το βασικότερο) την αποσυμφόρηση του κυρίως αεροδρομίου.
Αυτός είναι και ο λόγος που ο υπάρχων δορυφόρος (τόσο μεγάλος -δεν του φαίνεται- που θα μπορούσε να είναι αεροδρόμιο από μόνος του), υπολειτουργεί! Shocked
Παλιά τον χρησιμοποιούσαν μόνον οι Swissair, Sabena και Virgin Atlantic, ενώ τώρα η Swiss και μερικές πτήσεις charter. Και στο μεταξύ, το κεντρικό κτήριο δεινοπαθεί.

Γι' αυτό και πιστεύω ότι αν και το σχέδιο Τ2 είναι λίγο (τα 5 εκατομμύρια επιπλέον επιβάτες είναι στόχος που πολύ γρήγορα θα επιτευχθεί), εντούτοις, σε συνδυασμό με το τωρινό satellite και την εκλογίκευση της κοινής χρήσης τους, θα εξυπηρετήσουν ικανοποιητικά το αεροδρόμιο για αρκετά χρόνια ακόμα.


Last edited by Ypsilon on Thu Apr 26, 2007 1:01 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Thu Apr 26, 2007 1:01 pm    Post subject: Reply with quote

Όχι μόνο αυτές Γιάννη. Σίγουρα τον χρησιμοποιεί η Emirates, αν και νομίζω ότι η χρησιμοποίησή του γίνεται κατά περίπτωση και ανάλογα με την ένταση της κίνησης σε ημερήσια βάση. Εξάλλου ο χαρακτήρας του είναι για την αποσυμφόρηση του κεντρικού terminal.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Thu Apr 26, 2007 1:09 pm    Post subject: Reply with quote

Μακάρι να τον χρησιμοποιήσουν και περισσότερες. Όσο για το χαρακτήρα του δορυφόρου, έτσι όπως είναι σχεδιασμένος, προφανώς δεν μπορεί να σταθεί αυτόνομα αλλά να έχει κυρίως υποστηρικτική χρήση.
Με την προσθήκη όμως ενός ακόμα satellite, ίσως θα έπρεπε όλο αυτό να επανασχεδιαστεί.

Διαφορετικά.......Τ6 απευθείας, αδέρφια! Razz (Δεύτερο terminal, 4 κλειστά γκαράζ, 8 satellites, τρίτος αεροδιάδρομος, υπόγεια σύνδεση τρένου μεταξύ των satellites, και Σουφλιάς με εγκεφαλικό). Laughing Laughing
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
sdakos
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 155
Location: thessaloniki - athens

PostPosted: Thu Apr 26, 2007 1:13 pm    Post subject: Reply with quote

Το Ελ. Βενιζέλος δεν έχει την ικανότητα να εξυπηρετεί Α380? Πρέπει να γίνουν μετατροπές? Αλήθεια τι γίνεται με αυτό το αεροσκάφος , ξεκίνησε εμπορικές πτήσεις ή ειναι ακόμα στις δοκιμές?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
vag3721
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 2392
Location: Naousa/Athens

PostPosted: Thu Apr 26, 2007 3:01 pm    Post subject: Reply with quote

Aquis Granum wrote:
Και βου βου βου... τα υδροπλάνα, που λέει και ο ποιητής Laughing

Απο το in.gr:
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=797559&lngDtrID=244

Και απο ΤΑ ΝΕΑ:
http://www.tanea.gr//Article.aspx?d=20070426&nid=4582286


Με τι ταχύτητες κινούνται τα υδροπλάνα?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Thu Apr 26, 2007 3:08 pm    Post subject: Reply with quote

Arrow sdakos
Για να μην επαναλαμβάνουμε τα ίδια πράγματα, σε παραπέμπω στις σελίδες 13-17 αυτού του topic. Ανάμεσα στα υπόλοιπα posts θα βρεις πληροφορίες για το ερώτημά σου.
Χονδρικά, ο ΔΑΑ δεν έχει πρόβλημα με τους διαδρόμους και τους τροχοδρόμους (taxiways). Χρειάζονται μόνο κάποιες μικρές μετατροπές που όμως έχουν προβλεφθεί από τη φάση κατασκευής (για λόγους ανεξάρτητους του συγκεκριμένου τύπου αεροσκάφους).
Χρειάζονται όμως προσθήκες στην κτιριακή εγκατάσταση, αλλιώς η εξυπηρέτηση ενός τέτοιου αεροσκάφους δεν θα είναι καθόλου λειτουργική. Αν είχα χρόνο, θα έψαχνα την ιστοσελίδα του αεροδρομίου της Φρανκφούρτης που θυμάμαι ότι είχε πλήρεις λεπτομέρειες αλλά και renderings με τις μετατροπές-προσθήκες που έχουν εκπονήσει προ πολλού.
Οι δοκιμές έχουν ολοκληρωθεί, απλά το πρόγραμμα με τις παραδόσεις έχει πάει πίσω από την Airbus. Τα πρώτα αεροπλάνα θα παραδοθούν του χρόνου.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Sun Apr 29, 2007 6:52 am    Post subject: Reply with quote

απο 15 μαιοτ ξεκινανε παλι τα υδροπλανα. πλεον παρω απο τους υπαρχοντες προορισμους θα συνδεεται και η πατρα με αττικη και η αττικη με ιο σε πρωτη φαση
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
gm2263
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1840
Location: Athens, Hellas

PostPosted: Sun Apr 29, 2007 10:47 am    Post subject: Reply with quote

Arrow Ypsilon

Όντως το θέμα της προσπελασιμότητας του (των ) δορυφόρου έχει σημασια εφόσον σε περίπτωση που τεθεί και αυτό επί τάπητος Twisted Evil (μαμάαα) θα πρέπει να αλλάξουν πολλά πράγματα διότι αν δεν κάνω λάθος, πρώτα κάνεις check-in στον κύριο, κάνεις έλεγχο διαβατηρίων στον κύριο και μετά πας εκεί απλά να περιμένεις το αεροσκάφος στην πύλη του, ή μήπως κάνω λάθος; Αν είναι να γίνει άμεσα προσπελάσιμο, τότε απαραίτητα θα πρέπει να υπάρχει check-in και έλεγχος διαβατηρίων και εκεί... Χώρια οι οδικές συνδέσεις που τις βλέπω σχεδόν ανέφικτες εφόσον ο δορυφόρος είναι στη μέση της πίστας.

Υποθέτω φυσικά ότι και εκεί υπάρχουν φαγάδικα, duty-free κλπ, παρά όμως το γεγονός ότι προφανώς είναι σε μικρότερο αριθμό από τον κεντρικό Α/Σ. Κάπου δηλαδή, στα satellites μπορεί να είναι μεν πιό ήσυχα, υπάρχει ίσως και μια αίσθηση αποκοπής και απόμόνωσης από τον "έξω κόσμο..."

Αλήθεια, τα satellites πχ του Σάρλ ντε Γκώλ στη Γαλλία έχουν τις ίδιες λειτουργίες με τα δικά μας; Πως έχουν λύσει παρόμοια προβλήματα; Βέβαια, για τα περι ών ο λόγος, αυτά είναι διαταγμένα ακτινωτά γύρω από ένα κύριο αεροσταθμό (μιλάμε για σχέδιο της δεκ. του 70 που ακόμα στέκεται βρε παιδί μου Shocked -σαν σχέδιο εννοώ, σαν λειτουργικότητα δεν ξέρω). Παίζει αυτό κάποιο ρόλο (που σίγουρα παίζει λόγω των ισων αποστάσεων)

Και τέλος: Χονδρικά, η κίνηση του παλαιού αεροδρομίου Ελληνικού έπαιζε ανάμεσα στα 10 με 11 εκατομμύρια από το 1990 έχρι το 2000 (για το 1990, έχω ένα βιβλίο). Από το 2001 με τη μετεστέγαση, φτάσαμε να αγγίζουμε τα 16 που λέει ο λόγος. Μήπως αυτό λέει κάτι όχι μόνο για το ότι η ποιότητα ανταμείβεται όσον αφορά τις αεροπορικές υπηρεσίες (σε συνδιασμό και με άλλους παράγοντες) αλλά και για το ότι ΑΝ το ίδιο πράγμα επαναληφθεί και στην κατασκευή υψηλών ποιοτικών κτιρίων γραφείων στην Αθήνα και σε επίκαιρα σημεία, τότε μπορεί να δούμε και αυξητικά φαινόμενα εγκατάστασης κεντρικών γραφείων Νοτιοανατολικής Ευρώπης ξένων εταιριών;

Τις απαντήσεις σας όσοι ενδιαφέρεστε, στην "Αθήνα των ονείρων μας" για να μείνουμε εντός θέματος.
Back to top
View user's profile Send private message
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Sun Apr 29, 2007 11:51 pm    Post subject: Reply with quote

Πράγματι, το "πρόβλημα" με τους δορυφόρους έγκειται στο ότι από τη φύση τους είναι προορισμένοι να λειτουργούν επικουρικά ως προς τον κυρίως αεροσταθμό. Διαφορετικά, θα ήταν κι αυτοί terminals.
Η αυτονομία τους περιορίζεται μόνο στο ότι έχουν δικά τους καταστήματα, εστιατόρια, τράπεζες κλπ, γενικώς όσα μπορεί να χρειαστεί ένας επιβάτης φτάνοντας στην πύλη εξόδου. (σσ: κι εμείς έχουμε στο δικό μας, εν σμικρύνσει.)

Μέχρι εδώ καλά. Το πρόβλημα με εμάς είναι χωροταξικό. Διότι για να πας στο δορυφόρο, πρέπει να βρεθείς στριμωγμένος ανάμεσα στα καφενεία και τα υπόλοιπα μαγαζιά, τα οποία με τη σειρά τους είναι επίσης στριμωγμένα ανάμεσα σε γκισέ και πύλες εξόδου.
Δεν υπάρχει ζωτικός χώρος για τους αμιγώς ταξιδιώτες, μπερδεύεσαι και καθυστερείς στο χάος της εμπορικής ζώνης.

Στο Σαρλ Ντε Γκωλ που ανέφερες (προφανώς μιλάμε για το terminal 1) υπάρχουν 7 δορυφόροι που σχεδόν εφάπτονται στο στρογγυλό, κυρίως σώμα του αεροδρομίου. Με αποτέλεσμα να κάνεις check in, μετά να παίρνεις τη σωστή κυλιόμενη σκάλα (φοβερή εναέρια διαδρομή) και αμέσως να βρίσκεσαι εκεί που θέλεις.



Εμείς κάπου τη χάσαμε την μπάλα της ευκολίας με τον δικό μας δορυφόρο. Ο οποίος, παρεμπιπτόντως είναι αρκετά απομακρυσμένος, αν και αυτό έγινε για να μπορούν να σταθμεύουν αεροπλάνα γύρω γύρω.
Αλλά σε κάθε περίπτωση, αν και πολύ μεγάλος, δεν είναι αυτό που λέμε "η λύση" για να αποσυμφορηθεί το κυρίως κτήριο.
Και δεν φταίει γι' αυτό ο δορυφόρος, φταίει ο τρόπος που αναγκάζεσαι να ακολουθήσεις για να προωθηθείς σε αυτόν.

Και κάπου εκεί έκανα κι εγώ λάθος, γιατί όταν διάβασα ότι θα γίνει και δεύτερος, πίστεψα πως θα φτιαχτεί σε σημείο που να έχει αυτονομία πρόσβασης κι από έξω.
Μετά πρόσεξα ότι προβλέπεται να γίνει δίπλα στον υπάρχοντα, οπότε είμαι περίεργος να δω πώς θα αξιοποιηθεί δεδομένης και της ακόμα μακρύτερης διαδρομής που θα πρέπει να κάνεις για να φτάσεις σε αυτόν. Αν παραμείνουν και γι' αυτόν οι ίδιες πύλες εισόδου και ο ίδιος κυλιόμενος ιμάντας, σκούρα τα βλέπω τα πράγματα.... Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Aquis Granum
Senior Member
Senior Member


Joined: 27 Feb 2004
Posts: 541
Location: Aachen/Germany

PostPosted: Tue May 15, 2007 3:31 pm    Post subject: Reply with quote

Επτέλους νεα σελίδα για τον ΑΙΑ!
www.aia.gr

Τεράστεια καλυτέρευση! Razz
Back to top
View user's profile Send private message
pilotos
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Feb 2007
Posts: 184
Location: Λάρισα

PostPosted: Tue May 15, 2007 3:52 pm    Post subject: Reply with quote

Βελτίωση εννοείς Wink

Έχει αλλάξει και ο διευθύνων σύμβουλος τηε εταιρείας αν δεν απατώμαι.
Back to top
View user's profile Send private message
Eosforum
New Member
New Member


Joined: 03 Aug 2004
Posts: 13
Location: London

PostPosted: Thu May 24, 2007 11:53 pm    Post subject: Τρελλή κίνηση στο αεροδρόμιο της Αθήνας Reply with quote

Μου έστειλαν email με φωτογραφία από το Ε. Βενιζέλος με τα παρκαρισμένα αεροπλάνα που ήρθαν φορτωμένα με οπαδούς για τον τελικό του Champions League.

http://www.planepictures.net/netshow.php?id=628470

Aυτά ήταν μόνο όσα πρόλαβαν να παρκάρουν στον Ε. Βενιζέλο. Πολλά, αφού άφησαν τους επιβάτες, πήγαν σε άλλο ελληνικό αεροδρόμιο της χώρας για στάθμευση και γύρισαν να πάρουν τους επιβάτες τους για την αναχώρηση. Μόνο από την Ελευσίνα (!!!) ξημερώματα Πέμπτης, υπήρχαν 25 αναχωρήσεις (ξανά!!!).
Back to top
View user's profile Send private message
xristos_skg
Junior Member
Junior Member


Joined: 21 Sep 2005
Posts: 70
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri May 25, 2007 1:03 pm    Post subject: Re: Τρελλή κίνηση στο αεροδρόμιο της Αθήνας Reply with quote

Eosforum wrote:
Aυτά ήταν μόνο όσα πρόλαβαν να παρκάρουν στον Ε. Βενιζέλο..


Αυτά που φαίνονται στην φωτογραφία είναι όσα στάθμευσαν στο δυτικό τομέα του αεροδρομίου, στο τροχόδρομο Bravo, που σε normal συνθήκες δεν χρησιμοποείται γαι στάθμευση αεροσκαφών. Φυσικά γέμισαν και όλα τα δάπεδα στάθμευσης στον ανατολικό τομέα του αεροδρομίου, καθώς και τα δάπεδα μπροστά στα υπόστεγα της ΟΑ.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
NiMos
Full Member
Full Member


Joined: 14 Feb 2004
Posts: 211
Location: Paros GR / Newcastle UK

PostPosted: Fri Jun 01, 2007 12:07 am    Post subject: Reply with quote

Απο απλη περιεργεια...
Εχει κανεις νεα για το τι γινεται με το 'νεο' αεροδρομιο της Σητειας?
Ο νεος αεροδιαδρομος (2100μ) και το...προσωρινο κτιριο (1000τμ) ειχαν εγκαινιαστει το 2003...
http://www.hcaa-eleng.gr/sitia.htm
Θυμαμαι που ολοι τονιζαν τοτε ποσο θα ανακουφιζε το ηδη κορεσμενο αεροδρομιου Ηρακλειου, και οτι οι ολες οι charter για νομο Λασιθιου θα προσγειονονταν Σητεια...
4 χρονια μετα, και αμα κρινω απο την παντελη ελλειψη πτησεων charter και μονο 3-4 πτησεις την εβδομαδα (Ολυμπιακη), μαλλον καπου εχουν κολλησει η δουλεια...

ΥΓ. Αλλη μια low-cost εταιρια, η Ισπανικη Vueling (www.vueling.com) ξεκινα απευθειας πτησεις απο Μαδριτη και Βαρκελωνη για Αθηνα τελη Ιουνιου (τιμες απο 60 euros one-way)
Καλα νεα, και σιγα σιγα συμπληρωνεται ο low-cost ευρωπαικος χαρτης (εκτος απο Easyjet, εχουμε AirOne k AlpiEagles για Ιταλια, SkyEurope για κεντρικη και ανατολικη Ευρωπη, AirBerlin, Germanwings, LTU για Γερμανια...μενει να δουμε αν μπουν περισσοτερες για Γαλλια κ Βρετανια κ βορεια Ευρωπη...) Smile
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Fri Jun 01, 2007 2:05 pm    Post subject: Reply with quote

Το αεροδρόμιο της Σητείας λειτουργει κανονικά. Απ' ότι μαθαίνω είναι ο παράδεισος της γενικής αεροπορίας με πολύ ευγενικό και φιλόξενο προσωπικό σε σχέση πάντα με τους απαράδεκτους στο Ηράκλειο.
Δηστυχώς τα τσάρτερ ακόμα δεν πάνε γιατί δεν υπάρχουν διαδικασίες ενόργανης προσσέγγισης για το αεροδρόμιο(IFR).
Και κάτι ακόμα για να μιλάμε σωστά.
Λέγεται διάδρομος προσγείωσης και όχι αεροδιάδρομος.
Οι αεροδιαδρομοι (airways) είναι αυτοί που διασχίζουν τη χώρα μας από πάνω (σε ύψος) από ενα ραδιοβοήθημα σε ένα άλλο.
π.χ. Κέρκυρα(KRK) - Θεσσαλονίκη(TSL) G12.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 47, 48, 49  Next
Page 28 of 49

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr