View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
filmakias Visitor
Joined: 04 May 2006 Posts: 8 Location: Λαγυνά-Θεσσαλονίκη
|
Posted: Wed Apr 18, 2007 2:19 am Post subject: Να σας πω. |
|
|
Η αλήθεια είναι ότι ο κυκλικός κόμβος είναι καλύτερος απο μία διασταύρωση με φανάρια.
Μία άλλη αλήθεια είναι ότι οι Έλληνες δεν γνωρίζουν τι θα πεί ασφαλής οδήγηση και σεβασμός στον άλλο.
Στο Κ.Τ.Ε.Λ. δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα άλλο. Και πάλι καλά που έκαναν αυτό. Όταν σχεδιάστηκε η Δυτική Είσοδος δεν υπήρχαν Κ.Τ.Ε.Λ. εκεί. Είχαν έρθει σε συμφωνία με τον κ. Μωυσίδη ο οποίος έχτισε ένα κτίριο μετά το ΦΙΞ, βγαίνοντας απο την πόλη προς Αθήνα, αριστερά, γι' αυτόν τον λόγο. Ξαφνικά και για λόγους τους οποίους δεν γνωρίζω αποφάσισαν να χτίσουν δικό τους σταθμό. Απο εκεί και πέρα η ευθύνη είναι της πολεοδομίας. Πως τους αφήνεις να χτίσουν ένα τέρας εκεί; Με δεδομένη την κίνηση μόνο απο τα λεωφορεία. Βάλε και τους επιβάτες, τα ταξί, τους συγγενείς και φίλους...
Τέλος πάντων. Το θέμα του στοπ τώρα.
Στην πολιτισμένη Ευρώπη προτεραιότητα έχει αυτός που βρίσκεται στον κύκλο. Εδώ έχει ή μάλλον είχε αυτός που έμπαινε. Τώρα που άλλαξε γέμισαν όλοι οι κύκλοι με στοπ.
Αλλά όταν οδηγάμε πρέπει να έχουμε τα μάτια μας ανοιχτά, και να μην θεωρούμε τίποτα δεδομένο. Επειδή κάτι είναι το ίδιο επί 30 χρόνια δεν σημαίνει ότι θα είναι και αύριο. Έρχονται λοιπόν φουριόζοι όλοι και είτε δεν βλέπουν το στοπ είτε το αγνοούν.
Αυτά τα ολίγα για το Κ.Τ.Ε.Λ.
Για τον Α/Κ Αγίου Παύλου τώρα όπως και του Καυτατζογλείου τι να πώ.
Οι άνθρωποι είναι γελοίοι.
Βηήκε ο (πρώην) πρόεδρος της Εγνατίας Οδού και είπε ότι επειδή δεν υπάρχουν τα απαραίτητα κονδύλια έγιναν «προσωρινά» οι κόμβοι έτσι.
Και ερωτώ.
Οι κόμβοι κατασκευάστηκαν που κατασκευάστηκαν, τα μηχανήματα ήταν εκεί, πόσα περισσότερα λεφτά ήθελε και δεν τα είχαν;
Είναι δυνατόν να κάνουν καινούρια γέφυρα και να πηγαίνεις με 30-40 (η πινακίδα γράφει 40 αλλά προσοχή).
Δεν ντρέπονται καθόλου;
Και πόσο προσωρινές είναι; 20 χρόνια; 30 χρόνια; 40 χρόνια;
Αλλά τι να λέμε. Ξέρετε γιατί δεν ανοίγουν την έξοδο για Καλοχώρι;
Από την λεγόμενη εξωτερική περιφερειακή και την Π.Α.Θ.Ε.
Στο σχέδιο ήταν να γίνει δρόμος με δύο λωρίδες ανα κατεύθυνση αλλά... σωστά μαντέψατε, δεν έχουν λεφτά. Τα καημένα!!!
Στο θέμα των πινακίδων τώρα.
Επειδή διαβάζω ξένα φόρουμ και βλέπω τις κριτικές.
Κατ' αρχήν οι πινακίδες είναι πολύ κοντά στις εξόδους.
Τα λατινικά τους είναι για κλάματα, Βέροια (Veroia).
Έχουν τεράστιο κόμπλεξ με τους γειτονικούς λαούς.
Αμφιβάλλω αν ποτέ δούμε εδώ (Θεσσαλονίκη) πινακίδα που να γράφει Τουρκία ή Π.Γ.Δ.Μ. ολογράφως. Κάτι BG, TR βάζουν.
Κυκλοφορούν στους δρόμους τόσοι πολλοί ξένοι οι οποίοι δεν είναι υποχρεωμένοι να μυρίζουν τα δάχτυλα τους για να βρούν τον προορισμό τους.
Εξάλλου αυτό δείχνει και το επίπεδο πολιτισμού ενός λαού.
Θα σας γράψω ένα παράδειγμα. Πάω συχνά στο Πράκτικερ και στην Ι.Κ.Ε.Α.
Εκεί γίνεται λαϊκό προσκήνυμα απο Σκοπιανούς και Βούλγαρους.
Αυτοί οι άνθρωποι αφήνουν λεφτά και μάλιστα πολλά.
Τους βλέπεις να σταματάνε στην Εγνατία Οδό (Τιτάν) και να ψάχνουν το δρόμο. Δεν πρέπει να βάλουν πινακίδα;
Πέρα του ότι γίνονται επικίνδυνοι έτσι θα το δουν και με διαφορετικό μάτι αν γίνει κάτι τέτοιο.
Θα μου πείτε ιδιωτικές επιχειρήσεις είναι το κράτος θα τις βάλει;
Οι Γερμανοί είναι χαζοί που έχουν στην Α3 OPEL ή VDO.
Δυστυχώς βράζαμε και θα βράζουμε στο ζουμί μας...
Υ.Γ. 1
Η Εγνατία Οδός είναι απο τις χειρότερες πανευρωπαϊκά!!!
Υ.Γ. 2
Η εξωτερική περιφερειακή οδός θεσσαλονίκης είναι ακόμα στα χαρτιά.
Αυτό το κομμάτι που ονομάζουνε έτσι είναι απλά ένα κομμάτι της Εγνατίας Οδού που περνάει έξω απο την πόλη.
Το ίδιο ισχύει και για την περιβόητη πλέον Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας.
Έλεος κομμάτι της Π.Α.Θ.Ε. είναι... |
|
Back to top |
|
|
JIMMARAS Junior Member
Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
Posted: Thu Apr 19, 2007 10:07 am Post subject: |
|
|
CORFU και πάλι συγχαρητήρια…
Μερικά σχόλια ..Τα μηχανήματα που εργάζονται στον ΑΚ Δυτ.Ξάνθης –Βανιάνο είναι της ΙΟΝΙΟΣ αν και το έργο το έχει η ΑΤΤΙΚΑΤ.. βλέποντας πως δουλεύει στη γέφυρα ΝΕΣΤΟΥ το εκλαμβάνω ως καλό .Στην γέφυρα οι ρυθμοί είναι φανταστικοί βέβαια σ’αυτό βοηθάει και το ότι το ποτάμι δεν έχει νερό (το κρατάνε για το καλοκαίρι στο φράγμα του Θησαυρού –η ροή πρέπει να είναι 8 m3 /sec και μόνο για περιβαλλοντικούς λόγους). Το τμήμα Χρυσούπολη Κρήνη πρέπει σε τρεις μήνες το πολύ να δωθεί .Στο τμήμα Μικρή-Μεγάλη Βόλβη ο ΑΒΑΞ προχωράει πολύ καλά. Ήδη έχει αρχίσει σε πολλά σημεία η ασφαλτόστρωση αλλά το τμήμα που θα παραδώσει είναι μέχρι την μέση της μεγάλης ευθείας, από κει και πέρα είναι η ΒΙΟΤΕΡ που είναι πιο πίσω αν και δουλεύει. Μάλλον για Οκτώβριο το κόβω…..Όσο για τη Ηπειρο τι να πω ο Θεός να τους φωτίσει μην τυχόν δώσουν το Δρίσκο με ένα ρεύμα και κλάψουν μανούλες. |
|
Back to top |
|
|
xristos_skg Junior Member
Joined: 21 Sep 2005 Posts: 70 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Apr 19, 2007 3:58 pm Post subject: Re: Να σας πω. |
|
|
filmakias wrote: | όπως και του Καυτατζογλείου τι να πώ.
Οι άνθρωποι είναι γελοίοι.
Βηήκε ο (πρώην) πρόεδρος της Εγνατίας Οδού και είπε ότι επειδή δεν υπάρχουν τα απαραίτητα κονδύλια έγιναν «προσωρινά» οι κόμβοι έτσι.
Και ερωτώ. |
Μάλλον εδώ έγινε παρεξήγηση. Οι κόμβοι Καυτατζογλείου και Τούμπας δεν είναι προσωρινοί. Μια χαρά είναι κι έτσι θα μείνουν. Υπάρχει βέβαια το πρόβλημα με την κοινή χρήση τους (κοινές είσοδοι-έξοδοι από/προς περιφερειακή), αλλά αυτό συμβαίνει γιατί η απόσταση μεταξύ τους είναι πολύ μικρή.
Προσωρινή μορφή έχουν οι κόμβοι Νεάπολης και Επταπυργίου, στους οποίους λόγω έλλειψης κονδυλίων χρησιμοποιήθηκαν οι υφιστάμενες γέφυρες, έτσι ώστε σε 1η φάση να καταργηθούν οι φωτεινοί σηματοδότες επί της περιφερειακής. Για το πότε θα κατασκευαστούν στην πλήρη τους μορφή, δεν γνωρίζω τίποτα.
Όσο για τον κόμβο του Αγ. Παύλου όπως ανέφερα σε προηγούμενο post, αυτός προέκυψε -υποτίθεται προσωρινά- πριν 4-5 χρόνια, και τελικά παρέμεινε. Δεν νομίζω να προβλέπεται ποτέ να γίνει κάτι καλύτερο εκεί. Το ορθότερο για μένα θα ήταν να κλείσει. |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Apr 19, 2007 4:11 pm Post subject: |
|
|
Προφανώς έχεις δει πολλούς δρόμους που η λωρίδα επιβράνδυσης (για όσους πάνε προς Τούμπα) είναι και λωρίδα επιτάχυνσης (για όσους βγαίνουν από Τριανδρία). Παγκόσμια Ελληνική πρωτοτυπία! |
|
Back to top |
|
|
xristos_skg Junior Member
Joined: 21 Sep 2005 Posts: 70 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Apr 19, 2007 4:39 pm Post subject: |
|
|
chr.04 wrote: | Προφανώς έχεις δει πολλούς δρόμους που η λωρίδα επιβράνδυσης (για όσους πάνε προς Τούμπα) είναι και λωρίδα επιτάχυνσης (για όσους βγαίνουν από Τριανδρία). Παγκόσμια Ελληνική πρωτοτυπία! |
To ανέφερα αυτό παραπάνω.
xristos_skg wrote: | Υπάρχει βέβαια το πρόβλημα με την κοινή χρήση τους (κοινές είσοδοι-έξοδοι από/προς περιφερειακή), αλλά αυτό συμβαίνει γιατί η απόσταση μεταξύ τους είναι πολύ μικρή. |
Το πρόβλημα υπάρχει, αλλά δεν έχει να κάνει γιατί κατασκευάστηκαν προσωρινά ή κάτι τέτοιο. Συμβαίνει γιατί οι 2 κόμβοι βρίσκονται πολύ κοντά μεταξύ τους. (συν τοις άλλοις βρίσκονται και μέσα σ' ένα δάσος... δεν μπορεί να καταστραφεί ολοσχερώς για να αποκτήσουν την τέλεια μορφή - αν υπάρχει τέτοια) |
|
Back to top |
|
|
vag3721 Stadium Expert
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Fri Apr 20, 2007 12:30 am Post subject: |
|
|
chr.04 wrote: | Προφανώς έχεις δει πολλούς δρόμους που η λωρίδα επιβράνδυσης (για όσους πάνε προς Τούμπα) είναι και λωρίδα επιτάχυνσης (για όσους βγαίνουν από Τριανδρία). Παγκόσμια Ελληνική πρωτοτυπία! |
Αυτό υπάρχει και στον Κηφισό όπου αυτοί που βγαίνουν απο Καβάλας προς Πειραια,πέφτουν πάνω σε αυτούς που μπαίνουν απο Κηφισό προς Ιερά Οδό.
Νομίζω ότι το έχω δεί και κάπου αλλου στον Κηφισσό αλλά δεν θυμάμαι που. |
|
Back to top |
|
|
aikinn Stadium Expert
Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Fri Apr 20, 2007 1:59 am Post subject: |
|
|
Το ίδιο ακριβώς γίνεται λίγο πιο πριν. Στην έξοδο από Εθνική προς Κόρινθο, όπου έρχονται και τα αυτοκίνητα που μπαίνουν από Λένορμαν. Επειδή την χρησιμοποιώ πολύ αυτή την έξοδο, υπάρχει κίνδυνος για ατύχημα, όντως, αλλά από την άλλη, εφόσον οι 3 αυτοί δρόμοι είναι τόσο κοντά μεταξύ τους, επόμενη λύση θα ήταν όπου υπάρχει είσοδος να μην έχει έξοδος, και το ανάποδο. |
|
Back to top |
|
|
AUGalos Full Member
Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Fri Apr 20, 2007 2:40 am Post subject: |
|
|
Λοιπόν το βρήκα τι θα κάνουμε
Θα νοικιάσουμε ένα μικρό αεροπλάνο και θα στείλουμε τους Bethooven, Corfu και TassosGR με τις φωτογραφικές ανα χείρας για ένα μικρό ταξιδάκι από την Ηγουμενίτσα μέχρι τη Ξάνθη Μετά θα στείλουμε τις φωτογραφίες μαζί με ένα απειλητικό γράμμα στο Σουφλιά και θα του πούμε "Τα ξέρουμε όλα Βγες και πες δημοσίως πότε θα παραδοθούν τα υπολοιπόμενα τμήματα της εγνατίας αλλιώς θα δώσουμε τις φωτογραφίες στη δημοσιότητα" Λέτε να πιάσει? Μόνο έτσι θα είμαστε σίγουροι για το ποιός λέει αλήθεια τελικά...
BTW Corfu πάνω που λέμε δεν υπάρχει περίπτωση να δούμε κάτι καλύτερο από αυτά που μας έχεις ήδη postarei έρχεσαι και μας διαψεύδεις ο ίδιος Respect |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Fri Apr 20, 2007 10:25 am Post subject: |
|
|
Που το ήξερες ότι ο CORFU έχει αεροπλάνο???!!!!!!
Και μάλιστα μου πρότεινε να το κάνουμε?
Οχι μέχρι την Ξάνθη αλλά μέχρι τα Γρεβενά είναι εύκολο......
ΠΡΟΣΟΧΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΑΠΡΙΛΙΑ !!!!!!!!!!!!! |
|
Back to top |
|
|
Tzinos Stadium Expert
Joined: 02 Apr 2004 Posts: 993 Location: London
|
Posted: Fri Apr 20, 2007 10:41 am Post subject: |
|
|
XMMMMM.......
Ellinas kroisos me 5 grammata _ _ _ _ _
Corfu gnwrizeis kanenan !!!!!!! |
|
Back to top |
|
|
JIMMARAS Junior Member
Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
Posted: Fri Apr 20, 2007 12:36 pm Post subject: |
|
|
CORFU αν βγάλεις και αεροφωτογραφίες θα το σχίσω το πτυχίο μου ...
Παιδιά εδώ ο άνθρωπος αφιερώνει και μεις μοιζεριάζουμε για την Εγνατία πως είναι απο τις χειρότερες της Ευρώπης ....χαλαρώστε μια χαρά είναι αν κρίνεις απο τις εδαφικές συνθήκες. Δεν έχουμε ούτε την τεχνογνωσία των Ιταλών ούτε τα λοφάκια των Γερμανών ...
corfu όταν περάσεις απο Καβάλα έλα να σε κεράσουμε κανα κουραμπιέ.... |
|
Back to top |
|
|
Dimiskour Stadium Expert
Joined: 02 Jun 2004 Posts: 1189 Location: Αθήνα
|
Posted: Fri Apr 20, 2007 1:00 pm Post subject: |
|
|
Ωραιος Corfu!
Στη φωτογραφια αυτη ( http://www.kouletsini.com/Egnatia160407/egnatia5.jpg ) γιατι η ασφαλτος ειναι πιο σκουρα στο βαθος της φωτο και στο αντιθετο ρευμα; Ειναι επειδη αυτα τα κομματια ειναι πιο προσφατα κατασκευασμενα ή παιζει κατι αλλο;
Παντως κρινοντας απο αυτη τη φωτο η ποιοτητα του οδοστρωματος δεν με ενθουσιαζει. Μοιαζει λες και κατασκευαστηκε πολλα χρονια πριν. Τελικα με ολα αυτα τα χιλιομετρα που εχετε φαει στη μαπα στην Εγνατια ποια ειναι η αποψη σας; Eκαναν καλη δουλεια με την ασφαλτοστρωση ή οχι; Πώς συγκρινεται με αυτη της Αττικης οδου; |
|
Back to top |
|
|
AUGalos Full Member
Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Fri Apr 20, 2007 3:13 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Που το ήξερες ότι ο CORFU έχει αεροπλάνο???!!!!!!
Και μάλιστα μου πρότεινε να το κάνουμε?
Οχι μέχρι την Ξάνθη αλλά μέχρι τα Γρεβενά είναι εύκολο......
ΠΡΟΣΟΧΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΑΠΡΙΛΙΑ !!!!!!!!!!!!! |
Δεν θέλω να σας τρομάξω αλλά διαθέτω μαντικές και τηλεπαθητικές δυνάμεις
Άντε με το καλό το ταξιδάκι και προσοχή στις ψήλες βουνοκορφές της Πίνδου Κρίμα ρε γαμώτο που μένω στη Πάτρα αλλιώς θα ψηνόμουνα για συνεπιβάτης. Το καλύτερο είναι να πέσει και κάποιος με αλεξίπτωτο στο Μέτσοβο για να έχουμε κοντινά από τη γέφυρα μετσοβίτικου
Corfu μια που έχεις τόσα φράγκα δεν ρίχνεις και κανα ψιλό στην Εγνατία Α.Ε μπας και τελειώσει ο δρόμος νωρίτερα |
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Fri Apr 20, 2007 4:01 pm Post subject: |
|
|
chr.04 wrote: | Προφανώς έχεις δει πολλούς δρόμους που η λωρίδα επιβράνδυσης (για όσους πάνε προς Τούμπα) είναι και λωρίδα επιτάχυνσης (για όσους βγαίνουν από Τριανδρία). Παγκόσμια Ελληνική πρωτοτυπία! |
Νομίζω ότι υπερβάλλουμε λίγο... Το να είναι μια λωρίδα (ή λωρίδες) επιτάχυνσης ενός κλάδου εισόδου ταυτόχρονα λωρίδα(-δες) επιβράδυνσης μιας επόμενης εξόδου είναι μια πρακτική συνηθισμένη διεθνώς και ονομάζεται "πλέξη"(weaving βαρβαριστί). Η πιο συνηθισμένη εφαρμογή πλέξης είναι στους κόμβους τετράφυλλα τριφύλλια (π.χ. κόμβος Αγ. Αθανασίου στη συνάντηση των Ε86 και Ε75 που κατασκευάστηκε πριν 30+ χρόνια). Άλλά συμβαίνει και σε άλλης μορφής κόμβους, υπάρχουν παραδείγματα και στην Αττική Οδό. Όταν τα οχήματα που μπαίνουν και βγαίνουν είναι πολλά χρειάζονται περισσότερες λωρίδες και μπορούν να προκληθούν ατυχήματα στα κύρια ρεύματα κυκλοφορίας. Γι" αυτό οι Γερμανοί που τους αρέσουν ιδιαίτερα τα τετράφυλλα τριφύλλια κάνουν τις πλέξεις πάνω σε παράπλευρους χωρισμένους από τα κύρια ρεύματα. Κάτι τέτοιο νομίζω έχει γίνει στην περιφερειακή. Έχουν φτιάξει έναν συλλεκτήριο κλάδο μεταξύ των δυο γειτονικών κόμβων στον οποίο γίνεται η πλέξη εισερχομένων - εξερχομένων.. Ελπίζω να μην το είπα πολύ επιστημονικά και να έγινε κατανοητό .
Καλό Σαββατοκύριακο! |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Fri Apr 20, 2007 4:31 pm Post subject: |
|
|
Για κουλάρετε λιγάκι γιατί μου φαίνεται έχετε ξεφύγει.
Για το... κροίσος που ειπώθηκε καμία σχέση. Πάντως πολύ θα το ήθελα
Από παιδί έχω τρέλα με τα αεροπλάνα και τελικά αισίως κατάφερα να πάρω πτυχίο ιπταμένου πολιτικής αεροπορίας το 2000 ύστερα από πολλές στερήσεις.
Για να μη παρεξηγηθούμε δεν έχω δικό μου αεροπλάνο, απλά πετάω με αυτό της αερολέσχης Κέρκυρας. (Οι κροισοι έχουν τα δικά τους ιδιόκτητα).
Αυτόν τον καιρό κάνουμε συντήρηση στο Cessna της αερολέσχης, αλλά απ΄τον επόμενο μήνα θα είναι και πάλι στον αέρα έτοιμο για νέες συγκινήσεις . Οπώτε σαφώς και θα 'χουμε και καλύτερες φώτο.
Πάντως αναζητώ έναν καλό φωτογράφο γιατί το να πετάς και να τραβάς φωτογραφίες δεν είναι και ότι καλύτερο. Όσοι πιστοί... πετάξετε .
Dimiskour στη συγκεκριμένη φώτο όντως η άσφαλτος είναι πολύ παλιά, το κομάτι αυτό δεν είναι εγνατία, αλλά νέα εθνική οδός προς αναβάθμιση σε εγνατία οδό. Δεν έχει πέσει δηλαδή η καινούρια άσφαλτος.
Jimmara από την Καρβάλη που περνάω έχω μπουχτήσει σε κουραμπιέδες Χρυσανθίδη, προτιμώ κανα τσιπουράκι απ' το Ελαιοχώρι . |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri Apr 20, 2007 8:14 pm Post subject: |
|
|
Corfu νομίζω στο χρωστάω εγώ να πετάξω μαζί σου και θα το συνδυάζουμε να κάνω ελεύθερη πτώση με αλεξίπτωτο πάνω απ'το Μέτσοβο για να τραβήξω πραγματικές αεροφωτογραφίες απ'τη Μετσοβίτικου και εκείνη τη Γ2 ανάμεσα απ'τη σήραγγα Παναγιάς και Συρτού που την προσεγγίζεις μέχρι στιγμής πραγματικά μόνο με αλεξίπτωτο . Μου κάνει εντύπωση με τον ΑΚ Παναγιάς πώς θα τον σκαλίσουν πάνω στα βουνά, στο google earth φαίνεται η χάραξη του τμήματος έξοδος σήραγγας Μετσόβου και πέρα προφανώς κατασκευάζουν το τμήμα χρόνια τώρα, αλλά εκεί μετά από αλληλουχία τεχνικών (σήραγγες Μαλακασίου, Κωσταράκου και 2-3 γέφυρες μήκους έως και 300μ περ) ακολουθεί ο κόμβος Παναγιάς και αμέσως η σήραγγα Παναγιάς. Προσοχή στο google earth που δείχνει τη χάραξη να συναντά την εο στο ύψος της Παναγιάς το χωριό, η εγνατία διακόπτεται τα τελευταία 2,5-3 χλμ και μπαίνει στο βουνό με τη σήραγγα Παναγιάς και το υπόλοιπο είναι συνδετήρια οδός απλά δεν διακρίνεται καλά γιατί αφενός μεν λείπει ο ένας κλάδος στην εγνατία απ'την άλλη η εγνατία έχει μετά τη σήραγγα Μετσόβου τόσες στροφές όσο κι η συνδετήρια οδός και αυτό για μία ακόμα φορά δεν το καταλαβαίνω όπως και στην παράκ. Καβάλας που ξοδεύουν τόσα λεφτά, φτιάχνουν το ένα τεχνικό μετά το άλλο και το αποτέλεσμα είναι μέτριο. Η διαφορά φαίνεται με το επόμενο τμήμα απ'τη σήρ.Παναγιάς και πέρα όπου ο δρόμος για χλμ είναι μια ευθεία. Στο συγκεκριμένο σημείο υπολόγισα χοντρικά τώρα ότι με μία σήραγγα 1400 περ. μέτρων φεύγει η μία απ'τις 2 μεγάλες στοφές μέχρι την Παναγιά που αποτελούνται από άλλες μικρότερες στροφές σα δαντέλα είναι το σημείο και αντικαθιστώνται 3 σήραγγες και 1-2 γέφυρες που σε μήκος συνολικά είναι κάτι λιγότερο από 1400μ. μεν αλλά πολύ πιο άνετη χάραξη όχι βέβαια ότι είμαι ειδικός όμως τόσα θαύματα έχουν κάνει σε όλη την εγνατία κι εδώ φαίνεται η παλαιότητα του τμήματος. Λοιπόν μετά τη σήραγγα Παναγιάς είναι αμέσως η γέφυρα Γ2 μήκους 450μ και αμέσως μετά η σήραγγα Συρτού μήκους 1500μ. Μετά από μερικές εκατοντάδες μέτρα ανοιχτής οδοποιίας ακολουθεί πάλι μια γέφυρα μήκους κανα 300μ δεν έχω άλλες πληροφορίες και μετά άλλη μια σήραγγα και κατ'ευθείαν ο ΑΚ Αγ. Παρασκευής ή όπως αλλιώς λέγεται και μετά αμέσως μια μικρή σήραγγα. Έπειτα τα τεχνικά αραιώνουν κάπως για να πυκνώσουν πάλι μετά το 16ο χλμ από Παναγιά δηλ απ'την 3η εργολαβία. Αλλά όταν πάω πάνω θα προσπαθήσω να φτιάξω το χάρτη όλων των εργολαβιών της καφέ αρκούδας που έχω σε περιοδικό ή στην καλύτερη περίπτωση να τον βρω στην egnatia.gr γιατί κάπου εκεί μέσα βρίσκεται. |
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
|
Back to top |
|
|
iceman_13 New Member
Joined: 17 Apr 2007 Posts: 32 Location: Ιταλία
|
Posted: Sat Apr 21, 2007 6:09 pm Post subject: |
|
|
Eγω εκανα αρκετες φορες το κομματι της Εγνατιας απο Ηγουμενιτσα μεχρι Γιαννενα και η άσφαλτος φαινεται εντελως φτηνιαρικη.
Δεν είμαι και ειδικος βεβαια αλλα στην Ιταλια που σπουδαζω η ασφαλτος φαινεται καλυτερη και η προσφυση ειναι σαφως καλυτερη.
Μηπως καποιος μπορει να με βοηθησει βαζοντας εναν αναλυτικο χαρτη της Ιονιας για να δουμε πανω κατω απο ποια χωρια περναει,εξοδους κ.τ.λ
Ευχαριστω
Nα και ενα ενδιαφερων αρθρο για τους δρομους μας:
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_143719_20/04/2007_188162 |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Sun Apr 22, 2007 12:13 pm Post subject: |
|
|
Ψάχνοντας βρήκα αυτό:
http://www.domos-eng.gr/html/projects_static.php?project_id=11#
Μιλάω για το Cut and Cover T1.
αλλά δεν κατάλαβα που ακριβώς βρίσκεται?
Μάλλον μεταξύ Δροσοχωρίου και γέφυρας Κατούνας. Πάντως στην τελευταία περιήγηση με τον TassoGr δε βρήκα κάτι αντίστοιχο στο συγκεκριμένο τμήμα.
Tasso καμιά ιδέα...? |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sun Apr 22, 2007 2:58 pm Post subject: |
|
|
Μήπως επειδή δεν το 'χουν ξεκινήσει ακόμα?? Μέχρι στιγμής ένα υπόγειο τύπου cut and cover βρίσκεται μετά τη σήραγγα Δρίσκου, το γνωστό που έχεις φωτογραφήσει, αλλά από πληροφορίες σχετικά με όλες τις σήραγγες της εγνατίας που το είχα ποστάρει παλιότερα προβλέπονται 2 cut and cover τώρα μάλλον κοντά στην Κατούνα και όχι μεταξύ Πεδινής και Δροσοχωρίου όπως λέει το άρθρο γιατί είναι σχετικά παλιό. Πάντως αν όντως προβλέπεται έστω κι ένα υπόγειο και δεν έχει ξεκινήσει ακόμα καλό καλοκαίρι γιατί το τμήμα θα παραδωθεί το επόμενο καλοκαίρι. Ενδιαφέρον άρθρο, εκεί στον ΒΟΑΚ μεγάλες γέφυρες κάνουν αυτοκ/μο δεν είδαν ακόμα.
ΥΓ. Πέρασε κανείς τελευταία λέω τώρα από... Αλβανία?? υπάρχουν πληροφορίες για το τμήμα Κακαβιά-Αργυρόκαστρο-Τεπελένι που και καλά κατασκευάζεται ως αυτοκ/μος??
χάρτης της ιονίας.
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/8d7ac54d.jpg |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Mon Apr 23, 2007 11:06 am Post subject: |
|
|
Πόσο τελευταία εννοείς?
Πριν κανα χρόνο που πήγα ο δρόμος σταματούσε 5 χλμ πριν το Αργυρόκαστρο.Αλλά δεν κατασκευάζεται σαν αυτοκινητόδρομος.
Είναι 1+1 και τον έχουν φτιάξει μόνο στο εύκολο τμήμα στην κοιλάδα της Δερόπολης.Οι εργασίες έχουν σταματήσει εδώ και 4-5 χρόνια. |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Mon Apr 23, 2007 8:05 pm Post subject: |
|
|
«δυό γάιδαροι μαλώνανε σε ξένο αχυρώνα» θα μπορούσε να έχει εφαρμογή στην περίπτωση της Εγνατίας
Ένα άρθρο το οποίο δείχνει το ποιόν μας σαν έλληνες.
Αχ... πότε επιτέλους θα καταλάβουμε ότι ενωμένοι μπορούμε να κάνουμε θαύματα.
http://www.enp.gr/editorial/tinos-einai-e-egnatia.html |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Mon Apr 23, 2007 9:27 pm Post subject: |
|
|
Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι η δήλωση του υπουργείου ότι παραδίδει μέχρι στιγμής κάθε χρόνο γύρω στα 52 χλμ το χρόνο εγνατία και κάθετοι και ότι το ΠΑΣΟΚ έδινε λιγότερα κάπου στα 49 χλμ νομίζω. Τα υπολόγισα απ'την ιστοσελίδα της εγνατίας και αφενός μεν το ΠΑΣΟΚ έδινε όντως 49 περ χλμ απ'το 1997-2003 αλλά χωρίς τους κάθετους, με τους κάθετους βγαίνει 60 χλμ, αφού παρέδωσε σύνολο 76 χλμ στους κάθετους, 15 χλμ στην Καστοριά, 4 χλμ (και καλά) στον κόμβο Πετριτσίου και Προμαχώνα και 57 χλμ προς Ορμένιο, ενώ το σημερινό ΥΠΕΧΩΔΕ όσο και αν τα μέτρησα δεν ξέρω τι μου διαφεύγει αλλά παρέδωσε 105 χλμ στην εγνατία, 6χλμ στο Κωσταράζι και 9 χλμ στα Δίκαια σύνολο 120 χλμ δια 3 είναι 40χλμ το χρόνο, ποια είναι τα υπόλοιπα 40 χλμ μέχρι τα 160 χλμ για να δίνουν 52 χλμ το χρόνο? Μήπως κολλήσαν και κανα άλλο κάθετο? εκείνο το τμήμα Καλπάκι-Κακαβιά που ουδέποτε θεωρήθηκε κάθετος της εγνατίας υπό την ευθύνη της εταιρίας πότε δόθηκε? Πάντως παρ'όλα αυτά δε συγκρίνεται η εργατικότητα, η ταχύτητα και η συνέπεια της σημερινής ηγεσίας απ'την προηγούμενη. |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Apr 23, 2007 9:36 pm Post subject: |
|
|
Απλώς ένα σημείο που πρέπει πάντα να σκεφτόμαστε είναι οι Ολυμπιακοί Αγώνες και πόσο πίσω έμειναν (αναγκαστικά ; ) όλα τα έργα της χώρας για να κατασκευαστούν τα Ολυμπιακά έργα.
Και δεν θέλω να γίνω κακός αλλά η σημερινή ηγεσία έχει δρομολογήσει έργα που σχεδιάζονταν και ωριμάζαν (ή ρήμαζαν) δεκαετίες τώρα. Δεν θα τους πούμε και ευχαριστώ (και στους νυν και στους πρώην) επειδή κάνουν την δουλεία τους. |
|
Back to top |
|
|
filmakias Visitor
Joined: 04 May 2006 Posts: 8 Location: Λαγυνά-Θεσσαλονίκη
|
Posted: Mon Apr 23, 2007 10:58 pm Post subject: |
|
|
Τι εννοούμε όταν λέμε μιζεριάζουμε;
Βαρέθηκα να ακούω για «πιλοτικά έργα» και επιτροπές.
Τι πιλοτικό κάνουμε όταν οι «κουτόφραγκοι» έχουν λύσει όλα τα προβλήματα; Όταν έχουν τις λύσεις στο πιάτο;
Το κομμάτι Θεσσαλονίκη-Βέροια το κάνω συχνά. Δεν φτάνει που δεν έκαναν τα πάρκινγκ ακόμα έκλεισαν και αυτά που υπήρχαν. Δηλαδή πρέπει να σταματάς ΜΟΝΟ σε αυτά τα εννέα που ΘΑ κάνουν; Για να τα οικονομάνε οι shell, BP και οι παρατρεχάμενοι τους; Που είναι τα μικρά πάρκινγκ; Μην τρελαθούμε. Αυτά είναι ελληνικές πατέντες.
Σε γερμανικό φόρουμ αναρωτιούνται γιατί δεν επιτρέπονται οι νταλίκες στα νέα κομμάτια της Εγνατίας. Και άντε να τους εξηγήσεις αλλά και να καταλάβουν ότι είναι ελληνικές θεωρίες αυτά. Που ακούστηκε ότι για ένα χρόνο θα επιτρέπονται μόνο επιβατικά για να δούμε τις ατέλειες του δρόμου; Δηλαδή μετά ένα χρόνο θα έχει στρώσει η άσφαλτος; Ή είναι έτοιμος ο δρόμος ή δεν είναι. Και γιατί μόνο στην Εγνατία και όχι και στους άλλους δρόμους;
Ξέρετε τι κατάλαβα; Έλληνες σου λέει είναι, ιθαγενείς, ας τους πούμε ότι μας κατέβει. Εξάλλου και τα Μ.Μ.Ε. κάνουν καλά την δουλειά τους.
Έχουν κάνει την εγνατία λες και αλλού δεν υπάρχουν δρόμοι. Ή δεν έχουμε δεί άλλους στο εξωτερικό.
Τον κάθετο απο Λητή μέχρι Κιλκίς τον οποίο ανακατασκευάζουν τώρα (13 χιλ. 3-4 χρόνια!!!) τον κάνουν ΧΩΡΙΣ λωρίδα έκτακτης ανάγκης.
Αν είναι δυνατόν! Και αν τους ρωτήσεις θα σουν πούν ότι τα λεφτά δεν φτάνουν. Αυτός δηλαδή είναι σύγχρονος δρόμος; Αλήθεια τι εννοούμε όταν το αναφέρουμε; Που είναι τα τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης; Οι γερμανοί που τα έχουν είναι βλάκες; Ή είναι υποχρεωμένοι όλοι να έχουν κινητά.
Αλλά εδώ βγήκε ο πρόεδρος της εγνατίας σε ερώτηση δημοσιογράφου για τα πάρκινγκ και είπε ότι η Λ.Ε.Α. είναι ασφαλείς και οι οδηγοί μπορούν να την χρησιμοποιούν για να ξεκουράζονται και για φυσική τους ανάγκη!!!
680 χιλ. και 9 σταθμοί ανάπαυσης. Δηλαδή κάθε 76 χιλ. περίπου αν γίνουν εννέα απο κάθε πλευρά. Ελλάδα είναι εδώ μπορεί να κάνουν 4 απο την μία και 5 απο την άλλη. Αν πιάσει κόψιμο κάποιον ή αν μία μάνα θέλει να αλλάξει το μωρό της θα το κάνει ατην Λ.Ε.Α. σύμφωνα με τον πρόεδρο της εγνατίας. Μπρέβο μας. Υπέροχα... |
|
Back to top |
|
|
|