View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Sat Mar 10, 2007 1:00 am Post subject: |
|
|
Την κάτσαμε την βάρκα αν είναι να περιμένουμε μέχρι το τέλος του 2008.
Ο νομάρχης μας μαζί με τους άλλους της περιοχής συσπειρώθηκαν και έκαναν πρόταση σε Σουφλιά για την παρα'ι'όνια οδό.
http://www.epirotikosagon.gr/service.asp?ArticleId=1005
Λέτε να δούμε καμιά αναβάθμιση σε αυτοκινητόδρομο το Ηγουμενίτσα - Αμφιλοχία; |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sat Mar 10, 2007 4:48 pm Post subject: |
|
|
Στην Εγνατία μεταξύ Κλειδιού και Αλεξάνδρειας (πηγαίνοντας για Βέροια λίγο πριν την γέφυρα της σιδηροδρομικής γραμμής), αριστερά και δέξια γίνονται χωματουργικές εργασίες, έχουν τοποθετήσει ταμπέλες 'ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΡΓΟΤΑΞΙΟ', ξέρει κανείς για τι πρόκειται; Μήπως ξεκινάει κάποιο ΣΕΑ; |
|
Back to top |
|
|
radja New Member
Joined: 21 Nov 2006 Posts: 29
|
Posted: Sat Mar 10, 2007 6:28 pm Post subject: |
|
|
Τη Δευτέρα για κυρωση στη Βουλή η Ιονία Οδός..
Αντε να δουμε και καμμια μπουλντόζα |
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Mon Mar 12, 2007 12:28 pm Post subject: |
|
|
chr.04 wrote: | Στην Εγνατία μεταξύ Κλειδιού και Αλεξάνδρειας (πηγαίνοντας για Βέροια λίγο πριν την γέφυρα της σιδηροδρομικής γραμμής), αριστερά και δέξια γίνονται χωματουργικές εργασίες, έχουν τοποθετήσει ταμπέλες 'ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΡΓΟΤΑΞΙΟ', ξέρει κανείς για τι πρόκειται; Μήπως ξεκινάει κάποιο ΣΕΑ; |
Mήπως είναι διόδια; Είναι όμως κοντά στα Μάλγαρα - υπερβολικό φαίνεται. Παρμπιπτόντως είχα ακούσει για 11 - 13 μετωπικούς σταθμούς διοδίων στην Εγνατία. Πολλοί δεν είναι; Μήπως θα έπρεπε να παίρνεις χαρτάκι στην είσοδο και να πληρώνεις στην έξοδο ανάλογα με το μήκος της διαδρομής, όπως στην Ιταλία; Άσε που ενδιάμεσα θα μπαινοβγαίνουν αγροτικά κλπ. χωρίς έλεγχο κάνοντας μικρές ενδονομαρχιακές διαδρομές. Αυτό είναι ανεπιθύμητο για μια διεθνή αρτηρία. |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Mon Mar 12, 2007 12:51 pm Post subject: |
|
|
mike wrote: | Mήπως είναι διόδια; |
Τι στο καλό, αν ήταν διόδια δεν θα ήταν πιο λογικό να είχαν διαμορφώσει το σημείο ανάλογα από την αρχή, κατά την κατασκευή του δρόμου;
Τέλος πάντων επειδή τα έχουμε δει όλα στην Ελλαδάρα μας, ο χρόνος θα δείξει. |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Mon Mar 12, 2007 12:54 pm Post subject: |
|
|
Τα έργα τα είδα κι εγώ ρώτησα εργολάβο και απ'ότι κατάλαβα που μου'πε φτιάχνουν δρόμο...αλλά μην το πάρετε τοις μετρητοίς.
Προς κύρωση η σύμβαση για την Ιόνια οδό (12/03/2007)
http://tvradio.ert.gr/radio/localcat.asp?id=2190
yes!!!
Λίγες πληροφορίες για τον άξονα Κυπαρισσία-Πύλος-Ριζόμυλος από πρακτικά της Βουλής.
ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΣ (Υφυπουργός Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων): Και βέβαια, ορθώς επισημαίνεται ότι πρέπει να δούμε λίγο και τη νοτιότερη δυτική Πελοπόννησο. Εκεί, λοιπόν, η περιφέρεια έχει αναλάβει τον άξονα Κυπαρισσία-Πύλος–Καλαμάτα και όπως θα ξέρετε ήδη, και με τη δική μας συνεργασία το κομμάτι Κυπαρισσία–Φιλιατρά έχει κατασκευαστεί κατά το μεγαλύτερο μέρος, κατά δέκα χιλιόμετρα, και τα υπόλοιπα δύο σύντομα ολοκληρώνονται. Όσον αφορά το κομμάτι Φιλιατρά – Γαργαλιάνοι, άλλα δέκα χιλιόμετρα περίπου, πρακτικώς ολοκληρώνονται οι μελέτες, για να ενταχθεί στο επόμενο Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης. Ήδη ξεκίνησε η κατασκευή, μια πίστωση περίπου 13 εκατομμυρίων ευρώ του κομματιού Γαργαλιάνοι–Ρωμανός και το κομμάτι Ρωμανός – Πύλος, επίσης, βρίσκεται στη φάση των μελετών, για να ενταχθεί και αυτό στο επόμενο Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης. Πάμε τώρα στη δέσμευση του Υπουργού για το κομμάτι Πύλος - Ριζόμυλος. Πράγματι, στο μέτρο 3.6 των μελετών του Γ΄ Κ.Π.Σ. εντάχθηκε αυτή η μελέτη με προϋπολογισμό 1.200.000 ευρώ και είμαστε στη φάση που ολοκληρώνεται ο φάκελος προκήρυξης. Θα γίνει σωστά η μελέτη για να μπορέσει να ολοκληρωθεί έγκαιρα, με σκοπό φυσικά την ένταξη του έργου επίσης στο επόμενο Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης.
Και τέλος, κάτι επίσης πολύ σημαντικό, είχε δεσμευθεί ο Υπουργός –δεν το αναφέρετε εσείς, αλλά ίσως δεν έγινε κατανοητό- να βοηθήσει λίγο και στη μελέτη της παραλιακής όδευσης συνολικού μήκους εβδομήντα πέντε χιλιομέτρων Πύλος – Μεθώνη – Κορώνη - Ριζόμυλος. Και αυτή, λοιπόν, η μελέτη εντάχθηκε στις μελέτες του Γ΄ Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης και ολοκληρώνουμε φάκελο για να προκηρύξουμε μια πρώτη φάση.
(ΠΕΤΡΟΣ ΚΑΤΣΙΛΙΕΡΗΣ) :
Σε λιγότερο από δυο χρόνια, στις αρχές Ιανουαρίου του 2009, θα ξεκινήσουν τη λειτουργία τους ενταγμένα στην Π.Ο.Τ.Α. Μεσσηνίας δυο ξενοδοχεία πέντε αστέρων δυναμικότητας 2.750 κλινών, δυο γήπεδα γκολφ, ένα συνεδριακό κέντρο, ένα κέντρο θαλασσοθεραπείας στις περιοχές Ρωμανού και Πύλου Μεσσηνίας.
Το οδικό δίκτυο Μεσσηνίας με προτεραιότητα τον περιμετρικό δακτύλιο Κυπαρισσία – Φιλιατρά – Γαργαλιάνους – Πύλο – Μεθώνη – Κορώνη – Πεταλίδι – Καλαμάτα - Μάνη αποτελεί το σπουδαιότερο, το πιο σημαντικό αναπτυξιακό εργαλείο για το νομό. Ειδικότερα, το τμήμα Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη, μετά τις εξελίξεις στην Π.Ο.Τ.Α., αναδεικνύεται σε πρωταρχικό έργο υποδομής, αφού συνδέει το αεροδρόμιο Καλαμάτας με τις περιοχές Πύλου και Ρωμανού και μέσω αυτού θα διακινούνται εκατοντάδες χιλιάδες τουρίστες, τουρίστες υψηλού εισοδήματος. Μιλάμε για ένα εκατομμύριο διανυκτερεύσεις το χρόνο στις εγκαταστάσεις των ξενοδοχείων δυναμικότητας 2.750 κλινών. Αρκεί να κάνουμε έναν πολλαπλασιασμό: 2.750 επί 365 μέρες το χρόνο. |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Mon Mar 12, 2007 5:42 pm Post subject: |
|
|
Oι δεκατρείς σταθμοί διοδίων που πρόκειται να κατασκευαστούν στην Εγνατία οδό θα είναι κοντά σε Α/Κ και συγκεκριμένα στα εξής σημεία.
1. Σελλών (Τύρια).
2. Παμβώτιδας.
3. Παναγιάς.
4. Βενέτικου.
5. Πολύμηλου.
6. Μαλγάρων.
7. Ευκαρπίας.
8. Βα'ι'οχωρίου.
9. Ελευθερούπολης.
10. Χρυσούπολης - Βανιάνου. (Ανάμεσα).
11. Βαφέικα - Ιάσμου. (Ανάμεσα).
12. Αν. Κομοτηνής.
13. Αρδανίου.
Αν προσέξετε τα σημεία αυτά είναι περίπου στα όρια (σύνορα) των νομών.
Πάντως η δική μου γνώμη το να έχεις 13 μπαριέρες κατά μήκος του αυτοκινητόδρομου δεν είναι ότι καλύτερο. (ξεκίνα σταμάτα συνεχώς).
Θα προτιμούσα το σύστημα της χρέωσης ανά χιλιόμετρο, παίρνοντας ticket στην είσοδο και πληρώνοντας το αντίτιμο ανάλογα στην έξοδο. (βλέπε Ιταλία, Γαλία. Σερβία, Κροατία...).
Και αν θέλουν μπορούν να αφήσουν ελεύθερο το κομάτι απ' τα Μάλγαρα έως την Ευκαρπία για να την χρησιμοποιούν οι Θεσσαλονικείς ως εξωτερική περιφερειακή κατά τις ώρες αιχμής. |
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Mon Mar 12, 2007 5:56 pm Post subject: |
|
|
Το Βαιοχώρι πού είναι??? |
|
Back to top |
|
|
vag3721 Stadium Expert
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Mon Mar 12, 2007 6:32 pm Post subject: |
|
|
Στην αρχή της Λίμνης Βόλβης |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Mon Mar 12, 2007 6:39 pm Post subject: |
|
|
corsakias wrote: | Το Βαιοχώρι πού είναι??? |
Αμέσως μετά την Νυμφόπετρα (ερχώμενος απ'τη Θεσ/νίκη). |
|
Back to top |
|
|
JIMMARAS Junior Member
Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
Posted: Mon Mar 12, 2007 7:29 pm Post subject: |
|
|
Τα διόδια μεταξύ Χρυσούπολης Βανιάνου θα γίνουν λίγο πριν την γέφυρα του Νέστου(η κατασκευή περιλαμβάνεται στο τεύχος δημοπράτησης της).
Ελπίζω μόνο το αντίτιμο των διοδίων να αντικατοπτρίζει το κόστος συντήρησης και να μην είναι ανταποδοτικά.Η Εγνατία γίνεται με χρήματα του Έλληνα φορολογούμενου και της Ε.Ε. και οχι με δανεισμό ή ιδιωτικές επενδύσεις. |
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Mar 12, 2007 7:51 pm Post subject: |
|
|
Πραγματικά είναι πολύ άστοχη η τοποθέτηση 13 (!!!) σταθμών διοδίων σε 680 χιλιόμετρα! Συμφωνώ κι εγώ με τους υπόλοιπους: Χαρτάκι στην είσοδο και πληρώνεις στην έξοδο. Αυτό φυσικά απαιτεί σταθμούς διοδίων σε όλους τους Α/Κ. Επίσης πολύ σωστά είπε κι ο corfu για το σημείο όπου ο δρόμος είναι και περιφερειακός της Θεσσαλονίκης ότι πρέπει να είναι ελεύθερος για τις αστικές διαδρομές. Πχ στην Τουρκία (όπου κι εκεί ισχύει το σύστημα χαρτάκι στην είσοδο, πληρωμή στην έξοδο) υπάρχουν δύο μετωπικοί σταθμοί στην ανατοκική και στην δυτική είσοδο της Κωνσταντινούπολης επάνω στον αυτοκινητόδρομο Ανδριανούπολη-Άγκυρα. Ανάμεσα στους δύο μετρωπικούς σταθμούς μέσα στην Πόλη δηλαδή όλοι οι Α/Κ είναι χωρίς διόδια ώστε οι αστικές μετακινήσεις να είναι δωρέαν. (εκτός φυσικά από το πέρασμα της γέφυρας του Βοσπόρου όπου υπάρχουν διόδια από δυτικά προς ανατολικά) |
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Mon Mar 12, 2007 8:06 pm Post subject: |
|
|
Τα διόδια των Μαλγάρων είναι τα υπάρχοντα?
Πάντως για διαδρομή 200Km, Καβάλα Κατερίνη, θα πρέπει να πληρώνω 3 φορές διόδια. και αυτό αν δεν βάλουν στην Ευκαρπία, ειδάλλως 4 φορές!!!... |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Mar 12, 2007 8:07 pm Post subject: |
|
|
Γνωρίζοντας περισσότερο την Κεντρική Μακεδονία, μου φαίνεται υπερβολικό να υπάρχουν διόδια στα Μάλγαρα, Ευκαρπία και Βαϊοχώρι. Ούτε 30 χιλιόμετρα δεν απέχει το ένα από το άλλο! |
|
Back to top |
|
|
Mika Stadium Expert
Joined: 17 May 2005 Posts: 771 Location: London, UK
|
Posted: Mon Mar 12, 2007 8:45 pm Post subject: |
|
|
Μηπως δεν προκειται ολοι αυτοι οι σταθμοι διοδιων να λειτουργουν και προς τις 2 κατευθυνσεις? Και στην Αθηνων-Λαμιας υπαρχουν 3 συνολικα σταθμοι αλλα πληρωνεις 2 φορες πηγαινοντας Λαμια και 1 φορα πηγαίνοντας Αθηνα |
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Mon Mar 12, 2007 9:36 pm Post subject: |
|
|
ναι, άλλο 130km και άλλο 30-60km |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Mon Mar 12, 2007 10:10 pm Post subject: |
|
|
Tουλάχιστον φαντάζωμαι όταν φτάσει η στιγμή λειτουργείας, να εγκαταστήση η Εγνατία οδός ΑΕ ηλεκτρονικά διόδια, e-pass έτσι ώστε να βάλουμε μηχανάκι και να μη σταματάμε πουθενά.
Και φυσικά να είναι συμβατό και με τους άλλους αυτοκινητόδρομους έτσι ώστε να μην έχουμε 10 συσκευές για τον καθένα. |
|
Back to top |
|
|
Gianluigi Buffon Full Member
Joined: 21 Jun 2004 Posts: 222 Location: Βέροια
|
Posted: Mon Mar 12, 2007 11:22 pm Post subject: |
|
|
δεν προβλεπονται να κατασκευαστουν Σεα στην εγνατια τουλαχιστον στο κομματι θεσ/νικη μεχρι ηγουμενιτσα |
|
Back to top |
|
|
radja New Member
Joined: 21 Nov 2006 Posts: 29
|
Posted: Wed Mar 14, 2007 5:04 pm Post subject: |
|
|
Καλά την πάει ο Σαρακατσάνος τη δουλεια με τα μεγαλα εργα.....
Οι μπουλντόζες θα εμφανιστουν με την εναρξη της προεκλογικης περιοδου |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Mar 14, 2007 6:38 pm Post subject: |
|
|
Ο Σαρακατσάνος έχει να ασχοληθεί με την σωτηρία του περιβάλλοντος και βέβαια η Ελλάδα θα πρωτοστατήσει παγκοσμίως σε αυτή την κίνηση...
ΛΟΛ ΛΟΛ ΛΟΛ |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Thu Mar 15, 2007 2:19 am Post subject: |
|
|
Στο περιθώριο η «παρα-Ιόνια
http://www.epirotikosagon.gr/service.asp?ArticleId=1149
Πάντως, το υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ εκτιμά ότι οι μελέτες μπορούν να ολοκληρωθούν, χωρίς όμως σ’ αυτές να περιλαμβάνεται και το τμήμα από την Αμβρακία μέχρι το Άκτιο. Υπενθυμίζεται, δε, πως ήδη το αρμόδιο υπουργείο έχει εξαγγείλει ότι οι μελέτες για τα τμήματα από Ηγουμενίτσα μέχρι Πρέβεζα θα χρηματοδοτηθούν με το ποσό των 2.650.000 ευρώ. Αυτό, σύμφωνα με τους νομάρχες, συνεπάγεται ότι το συνολικό αίτημα παραπέμπεται στις ελληνικές καλένδες.
Κατ'αρχήν δεν είναι ξεκάθαρο τι είναι παραιόνια οδός. Υπό μελέτη βρίσκεται η αναβάθμιση του τμήματος Πρέβεζα-Ηγουμενίτσα. Το τμήμα Αμβρακία-Άκτιο είναι ξεχωριστό τμήμα και εδώ και 1-2 χρόνια ξέρουμε ότι μελετάται κι αυτό και ότι οι μελέτες θα ολοκληρωθούν μεσ'το 2007. Σε όλο το άρθρο δε είναι ξεκάθαρο πώς έρχονται οι νομάρχες στο συμπέρασμα ότι τα έργα θα παραπεμφθούν στις καλένδες. Δε φαντάζομαι εξάλλου να μελετώνται έργα τα οποία σ'ένα υπουργείο που απορροφάει τόσα χρήματα δε θα βρουν κάπως χρηματοδότηση. Επίσης δεν αναφέρεται πουθενά ποιο ακριβώς είναι το αίτημά τους, να κατασκευαστεί η παραιόνια με προδιαγραφές αυτοκ/μου?? Γιατί αν είναι έτσι (150 εκατ. ευρώ!) με το δίκιο του ο Σουφλιάς μην τρελαθούμε, μια αξιοπρεπής και ασφαλής εθνική οδός θα ήταν αρκετή.
Τμήματα που βρίσκονται υπό μελέτη στην παραιόνια οδό Ηγουμενίτσα-Πρέβεζα-Άκτιο-Αστακός-Αιτωλικό:
Ηγουμενίτσα-Πρέβεζα και Αστακός-Αιτωλικό δηλ σχεδόν η μισή διαδρομή. Ήδη βελτιωμένο στο παρελθόν το τμήμα Αστακός-Μύτικας και νομίζω μέχρι Πάλαιρος. Επίσης κάθετοι άξονες κλπ υπό μελέτη βρίσκονται Αμβρακία-Άκτιο, Άκτιο-Λευκάδα-Βόνιτσα και Πρέβεζα-Φιλιπιάδα. |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Thu Mar 15, 2007 3:03 am Post subject: |
|
|
Κατά τη γνώμη μου πάντα, παραιόνια θα πρέπει να είναι το κομάτι Ηγουμενίτσα - Πρέβεζα - Άκτιο - Αμβρακία. (Σύνδεση με Ιόνια οδό).
Είναι το πιο ομαλό και γρήγορο τμήμα για να πας νότια από Ηγουμενίτσα και Πρεβεζα.
Βεβαίως να γίνει και το Πρέβεζα - Φιλιπιάδα, αλλά αυτό θα εξυπερετεί την κίνηση από Πρέβεζα προς Ιωαννινα, Θεσσαλονίκη μέσω Εγνατίας.
Όσο για το Βόνιτσα - Πάλαιρος - Μύτικας - Αστακός - Αιτωλικό ναι μεν η χάραξη είναι κατά μήκος της ακτογραμμής του Ιονίου, αλλά η διαδρομή απ' εδώ είναι μακρύτερη κατά 11 χλμ.
Αυτή είναι και η διαδρομή που επιλέγω να κάνω όταν πάω Αθήνα, αλλά για τους εξής λόγους:
Πρώτον η διαδρομή είναι καταπληκτική με θέα τα νησιά Λευκάδα, Μεγανήσι, Καστός και Κάλαμος.
Δεύτερο δεν υπάρχουν μπλόκα της τροχαίας. (Σε σχέση με εκείνα του Αγρινίου).
Τρίτο δεν έχει καθόλου κίνηση. Ειδικά μετά τη Βόνιτσα ενδέχεται να μη συναντήσεις αυτοκίνητο μέχρι λίγο πριν μπεις στο Αιτωλικό.
Τέταρτο έχει απέραντες ευθείες.
Το τμήμα Αστακός - Μύτικας έχει όντως βελτιωθεί με διαπλατύνσεις, όχι όμως και το Μύτικας - Πάλαιρος. (Στενός και με πολλά ήμερα ζώα που διασταυρώνουν συνεχώς το δρόμο. |
|
Back to top |
|
|
nikolasarta New Member
Joined: 13 Jul 2006 Posts: 34 Location: Athina / Arta
|
Posted: Thu Mar 15, 2007 8:51 am Post subject: |
|
|
Paidia as ginei h Ionia prwta kai meta blepoume gia Paraionia..... |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
|
Back to top |
|
|
JIMMARAS Junior Member
Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
Posted: Thu Mar 15, 2007 1:08 pm Post subject: |
|
|
To minenv.gr έχει πολύ πράμα για διάβασμα για την ΙΟΝΙΑ σχέδια νόμου εισηγητικές κ.λ.π.
Οσο για το περιβάλλον να κάνουμε το σταυρό μας που το ΠΕΧΩΔΕ έχει το ΠΕ γιατί ακόμα σε καρόδρομους θα κυκλοφορούσαμε... |
|
Back to top |
|
|
|