stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 91, 92, 93 ... 152, 153, 154  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Sat Mar 10, 2007 1:00 am    Post subject: Reply with quote

Την κάτσαμε την βάρκα αν είναι να περιμένουμε μέχρι το τέλος του 2008. Sad

Ο νομάρχης μας μαζί με τους άλλους της περιοχής συσπειρώθηκαν και έκαναν πρόταση σε Σουφλιά για την παρα'ι'όνια οδό.

http://www.epirotikosagon.gr/service.asp?ArticleId=1005

Λέτε να δούμε καμιά αναβάθμιση σε αυτοκινητόδρομο το Ηγουμενίτσα - Αμφιλοχία; Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Sat Mar 10, 2007 4:48 pm    Post subject: Reply with quote

Στην Εγνατία μεταξύ Κλειδιού και Αλεξάνδρειας (πηγαίνοντας για Βέροια λίγο πριν την γέφυρα της σιδηροδρομικής γραμμής), αριστερά και δέξια γίνονται χωματουργικές εργασίες, έχουν τοποθετήσει ταμπέλες 'ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΡΓΟΤΑΞΙΟ', ξέρει κανείς για τι πρόκειται; Μήπως ξεκινάει κάποιο ΣΕΑ;
Back to top
View user's profile Send private message
radja
New Member
New Member


Joined: 21 Nov 2006
Posts: 29

PostPosted: Sat Mar 10, 2007 6:28 pm    Post subject: Reply with quote

Τη Δευτέρα για κυρωση στη Βουλή η Ιονία Οδός..
Αντε να δουμε και καμμια μπουλντόζα Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 297
Location: Αθήνα

PostPosted: Mon Mar 12, 2007 12:28 pm    Post subject: Reply with quote

chr.04 wrote:
Στην Εγνατία μεταξύ Κλειδιού και Αλεξάνδρειας (πηγαίνοντας για Βέροια λίγο πριν την γέφυρα της σιδηροδρομικής γραμμής), αριστερά και δέξια γίνονται χωματουργικές εργασίες, έχουν τοποθετήσει ταμπέλες 'ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΡΓΟΤΑΞΙΟ', ξέρει κανείς για τι πρόκειται; Μήπως ξεκινάει κάποιο ΣΕΑ;


Mήπως είναι διόδια; Crying or Very sad Είναι όμως κοντά στα Μάλγαρα - υπερβολικό φαίνεται. Παρμπιπτόντως είχα ακούσει για 11 - 13 μετωπικούς σταθμούς διοδίων στην Εγνατία. Πολλοί δεν είναι; Μήπως θα έπρεπε να παίρνεις χαρτάκι στην είσοδο και να πληρώνεις στην έξοδο ανάλογα με το μήκος της διαδρομής, όπως στην Ιταλία; Άσε που ενδιάμεσα θα μπαινοβγαίνουν αγροτικά κλπ. χωρίς έλεγχο κάνοντας μικρές ενδονομαρχιακές διαδρομές. Αυτό είναι ανεπιθύμητο για μια διεθνή αρτηρία.
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Mon Mar 12, 2007 12:51 pm    Post subject: Reply with quote

mike wrote:
Mήπως είναι διόδια; Crying or Very sad


Τι στο καλό, αν ήταν διόδια δεν θα ήταν πιο λογικό να είχαν διαμορφώσει το σημείο ανάλογα από την αρχή, κατά την κατασκευή του δρόμου;
Τέλος πάντων επειδή τα έχουμε δει όλα στην Ελλαδάρα μας, ο χρόνος θα δείξει.
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Mon Mar 12, 2007 12:54 pm    Post subject: Reply with quote

Τα έργα τα είδα κι εγώ ρώτησα εργολάβο και απ'ότι κατάλαβα Rolling Eyes που μου'πε φτιάχνουν δρόμο...αλλά μην το πάρετε τοις μετρητοίς.

Προς κύρωση η σύμβαση για την Ιόνια οδό (12/03/2007)
http://tvradio.ert.gr/radio/localcat.asp?id=2190
yes!!! Very Happy Very Happy Very Happy Cool Cool

Λίγες πληροφορίες για τον άξονα Κυπαρισσία-Πύλος-Ριζόμυλος από πρακτικά της Βουλής.
ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΣ (Υφυπουργός Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων): Και βέβαια, ορθώς επισημαίνεται ότι πρέπει να δούμε λίγο και τη νοτιότερη δυτική Πελοπόννησο. Εκεί, λοιπόν, η περιφέρεια έχει αναλάβει τον άξονα Κυπαρισσία-Πύλος–Καλαμάτα και όπως θα ξέρετε ήδη, και με τη δική μας συνεργασία το κομμάτι Κυπαρισσία–Φιλιατρά έχει κατασκευαστεί κατά το μεγαλύτερο μέρος, κατά δέκα χιλιόμετρα, και τα υπόλοιπα δύο σύντομα ολοκληρώνονται. Όσον αφορά το κομμάτι Φιλιατρά – Γαργαλιάνοι, άλλα δέκα χιλιόμετρα περίπου, πρακτικώς ολοκληρώνονται οι μελέτες, για να ενταχθεί στο επόμενο Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης. Ήδη ξεκίνησε η κατασκευή, μια πίστωση περίπου 13 εκατομμυρίων ευρώ του κομματιού Γαργαλιάνοι–Ρωμανός και το κομμάτι Ρωμανός – Πύλος, επίσης, βρίσκεται στη φάση των μελετών, για να ενταχθεί και αυτό στο επόμενο Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης. Πάμε τώρα στη δέσμευση του Υπουργού για το κομμάτι Πύλος - Ριζόμυλος. Πράγματι, στο μέτρο 3.6 των μελετών του Γ΄ Κ.Π.Σ. εντάχθηκε αυτή η μελέτη με προϋπολογισμό 1.200.000 ευρώ και είμαστε στη φάση που ολοκληρώνεται ο φάκελος προκήρυξης. Θα γίνει σωστά η μελέτη για να μπορέσει να ολοκληρωθεί έγκαιρα, με σκοπό φυσικά την ένταξη του έργου επίσης στο επόμενο Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης.
Και τέλος, κάτι επίσης πολύ σημαντικό, είχε δεσμευθεί ο Υπουργός –δεν το αναφέρετε εσείς, αλλά ίσως δεν έγινε κατανοητό- να βοηθήσει λίγο και στη μελέτη της παραλιακής όδευσης συνολικού μήκους εβδομήντα πέντε χιλιομέτρων Πύλος – Μεθώνη – Κορώνη - Ριζόμυλος. Και αυτή, λοιπόν, η μελέτη εντάχθηκε στις μελέτες του Γ΄ Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης και ολοκληρώνουμε φάκελο για να προκηρύξουμε μια πρώτη φάση.
(ΠΕΤΡΟΣ ΚΑΤΣΙΛΙΕΡΗΣ) :
Σε λιγότερο από δυο χρόνια, στις αρχές Ιανουαρίου του 2009, θα ξεκινήσουν τη λειτουργία τους ενταγμένα στην Π.Ο.Τ.Α. Μεσσηνίας δυο ξενοδοχεία πέντε αστέρων δυναμικότητας 2.750 κλινών, δυο γήπεδα γκολφ, ένα συνεδριακό κέντρο, ένα κέντρο θαλασσοθεραπείας στις περιοχές Ρωμανού και Πύλου Μεσσηνίας.
Το οδικό δίκτυο Μεσσηνίας με προτεραιότητα τον περιμετρικό δακτύλιο Κυπαρισσία – Φιλιατρά – Γαργαλιάνους – Πύλο – Μεθώνη – Κορώνη – Πεταλίδι – Καλαμάτα - Μάνη αποτελεί το σπουδαιότερο, το πιο σημαντικό αναπτυξιακό εργαλείο για το νομό. Ειδικότερα, το τμήμα Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη, μετά τις εξελίξεις στην Π.Ο.Τ.Α., αναδεικνύεται σε πρωταρχικό έργο υποδομής, αφού συνδέει το αεροδρόμιο Καλαμάτας με τις περιοχές Πύλου και Ρωμανού και μέσω αυτού θα διακινούνται εκατοντάδες χιλιάδες τουρίστες, τουρίστες υψηλού εισοδήματος. Μιλάμε για ένα εκατομμύριο διανυκτερεύσεις το χρόνο στις εγκαταστάσεις των ξενοδοχείων δυναμικότητας 2.750 κλινών. Αρκεί να κάνουμε έναν πολλαπλασιασμό: 2.750 επί 365 μέρες το χρόνο.
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Mon Mar 12, 2007 5:42 pm    Post subject: Reply with quote

Oι δεκατρείς σταθμοί διοδίων που πρόκειται να κατασκευαστούν στην Εγνατία οδό θα είναι κοντά σε Α/Κ και συγκεκριμένα στα εξής σημεία.

1. Σελλών (Τύρια).
2. Παμβώτιδας.
3. Παναγιάς.
4. Βενέτικου.
5. Πολύμηλου.
6. Μαλγάρων.
7. Ευκαρπίας.
8. Βα'ι'οχωρίου.
9. Ελευθερούπολης.
10. Χρυσούπολης - Βανιάνου. (Ανάμεσα).
11. Βαφέικα - Ιάσμου. (Ανάμεσα).
12. Αν. Κομοτηνής.
13. Αρδανίου.

Αν προσέξετε τα σημεία αυτά είναι περίπου στα όρια (σύνορα) των νομών.

Πάντως η δική μου γνώμη το να έχεις 13 μπαριέρες κατά μήκος του αυτοκινητόδρομου δεν είναι ότι καλύτερο. (ξεκίνα σταμάτα συνεχώς).
Θα προτιμούσα το σύστημα της χρέωσης ανά χιλιόμετρο, παίρνοντας ticket στην είσοδο και πληρώνοντας το αντίτιμο ανάλογα στην έξοδο. (βλέπε Ιταλία, Γαλία. Σερβία, Κροατία...).
Και αν θέλουν μπορούν να αφήσουν ελεύθερο το κομάτι απ' τα Μάλγαρα έως την Ευκαρπία για να την χρησιμοποιούν οι Θεσσαλονικείς ως εξωτερική περιφερειακή κατά τις ώρες αιχμής.
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Mon Mar 12, 2007 5:56 pm    Post subject: Reply with quote

Το Βαιοχώρι πού είναι???
Back to top
View user's profile Send private message
vag3721
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 2392
Location: Naousa/Athens

PostPosted: Mon Mar 12, 2007 6:32 pm    Post subject: Reply with quote

Στην αρχή της Λίμνης Βόλβης
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Mon Mar 12, 2007 6:39 pm    Post subject: Reply with quote

corsakias wrote:
Το Βαιοχώρι πού είναι???


Αμέσως μετά την Νυμφόπετρα (ερχώμενος απ'τη Θεσ/νίκη).
Back to top
View user's profile Send private message
JIMMARAS
Junior Member
Junior Member


Joined: 11 Sep 2006
Posts: 153
Location: kavala

PostPosted: Mon Mar 12, 2007 7:29 pm    Post subject: Reply with quote

Τα διόδια μεταξύ Χρυσούπολης Βανιάνου θα γίνουν λίγο πριν την γέφυρα του Νέστου(η κατασκευή περιλαμβάνεται στο τεύχος δημοπράτησης της).
Ελπίζω μόνο το αντίτιμο των διοδίων να αντικατοπτρίζει το κόστος συντήρησης και να μην είναι ανταποδοτικά.Η Εγνατία γίνεται με χρήματα του Έλληνα φορολογούμενου και της Ε.Ε. και οχι με δανεισμό ή ιδιωτικές επενδύσεις.
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Mon Mar 12, 2007 7:51 pm    Post subject: Reply with quote

Πραγματικά είναι πολύ άστοχη η τοποθέτηση 13 (!!!) σταθμών διοδίων σε 680 χιλιόμετρα! Συμφωνώ κι εγώ με τους υπόλοιπους: Χαρτάκι στην είσοδο και πληρώνεις στην έξοδο. Αυτό φυσικά απαιτεί σταθμούς διοδίων σε όλους τους Α/Κ. Επίσης πολύ σωστά είπε κι ο corfu για το σημείο όπου ο δρόμος είναι και περιφερειακός της Θεσσαλονίκης ότι πρέπει να είναι ελεύθερος για τις αστικές διαδρομές. Πχ στην Τουρκία (όπου κι εκεί ισχύει το σύστημα χαρτάκι στην είσοδο, πληρωμή στην έξοδο) υπάρχουν δύο μετωπικοί σταθμοί στην ανατοκική και στην δυτική είσοδο της Κωνσταντινούπολης επάνω στον αυτοκινητόδρομο Ανδριανούπολη-Άγκυρα. Ανάμεσα στους δύο μετρωπικούς σταθμούς μέσα στην Πόλη δηλαδή όλοι οι Α/Κ είναι χωρίς διόδια ώστε οι αστικές μετακινήσεις να είναι δωρέαν. (εκτός φυσικά από το πέρασμα της γέφυρας του Βοσπόρου όπου υπάρχουν διόδια από δυτικά προς ανατολικά)
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Mon Mar 12, 2007 8:06 pm    Post subject: Reply with quote

Τα διόδια των Μαλγάρων είναι τα υπάρχοντα?
Πάντως για διαδρομή 200Km, Καβάλα Κατερίνη, θα πρέπει να πληρώνω 3 φορές διόδια.Confused και αυτό αν δεν βάλουν στην Ευκαρπία, ειδάλλως 4 φορές!!!... Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Mon Mar 12, 2007 8:07 pm    Post subject: Reply with quote

Γνωρίζοντας περισσότερο την Κεντρική Μακεδονία, μου φαίνεται υπερβολικό να υπάρχουν διόδια στα Μάλγαρα, Ευκαρπία και Βαϊοχώρι. Ούτε 30 χιλιόμετρα δεν απέχει το ένα από το άλλο!
Back to top
View user's profile Send private message
Mika
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 17 May 2005
Posts: 771
Location: London, UK

PostPosted: Mon Mar 12, 2007 8:45 pm    Post subject: Reply with quote

Μηπως δεν προκειται ολοι αυτοι οι σταθμοι διοδιων να λειτουργουν και προς τις 2 κατευθυνσεις? Και στην Αθηνων-Λαμιας υπαρχουν 3 συνολικα σταθμοι αλλα πληρωνεις 2 φορες πηγαινοντας Λαμια και 1 φορα πηγαίνοντας Αθηνα
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Mon Mar 12, 2007 9:36 pm    Post subject: Reply with quote

ναι, άλλο 130km και άλλο 30-60km
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Mon Mar 12, 2007 10:10 pm    Post subject: Reply with quote

Tουλάχιστον φαντάζωμαι όταν φτάσει η στιγμή λειτουργείας, να εγκαταστήση η Εγνατία οδός ΑΕ ηλεκτρονικά διόδια, e-pass έτσι ώστε να βάλουμε μηχανάκι και να μη σταματάμε πουθενά.

Και φυσικά να είναι συμβατό και με τους άλλους αυτοκινητόδρομους έτσι ώστε να μην έχουμε 10 συσκευές για τον καθένα. Wink
Back to top
View user's profile Send private message
Gianluigi Buffon
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2004
Posts: 222
Location: Βέροια

PostPosted: Mon Mar 12, 2007 11:22 pm    Post subject: Reply with quote

δεν προβλεπονται να κατασκευαστουν Σεα στην εγνατια τουλαχιστον στο κομματι θεσ/νικη μεχρι ηγουμενιτσα
Back to top
View user's profile Send private message
radja
New Member
New Member


Joined: 21 Nov 2006
Posts: 29

PostPosted: Wed Mar 14, 2007 5:04 pm    Post subject: Reply with quote

Καλά την πάει ο Σαρακατσάνος τη δουλεια με τα μεγαλα εργα.....
Οι μπουλντόζες θα εμφανιστουν με την εναρξη της προεκλογικης περιοδου Wink
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed Mar 14, 2007 6:38 pm    Post subject: Reply with quote

Ο Σαρακατσάνος έχει να ασχοληθεί με την σωτηρία του περιβάλλοντος και βέβαια η Ελλάδα θα πρωτοστατήσει παγκοσμίως σε αυτή την κίνηση...

ΛΟΛ ΛΟΛ ΛΟΛ
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Thu Mar 15, 2007 2:19 am    Post subject: Reply with quote

Στο περιθώριο η «παρα-Ιόνια
http://www.epirotikosagon.gr/service.asp?ArticleId=1149
Πάντως, το υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ εκτιμά ότι οι μελέτες μπορούν να ολοκληρωθούν, χωρίς όμως σ’ αυτές να περιλαμβάνεται και το τμήμα από την Αμβρακία μέχρι το Άκτιο. Υπενθυμίζεται, δε, πως ήδη το αρμόδιο υπουργείο έχει εξαγγείλει ότι οι μελέτες για τα τμήματα από Ηγουμενίτσα μέχρι Πρέβεζα θα χρηματοδοτηθούν με το ποσό των 2.650.000 ευρώ. Αυτό, σύμφωνα με τους νομάρχες, συνεπάγεται ότι το συνολικό αίτημα παραπέμπεται στις ελληνικές καλένδες.

Κατ'αρχήν δεν είναι ξεκάθαρο τι είναι παραιόνια οδός. Υπό μελέτη βρίσκεται η αναβάθμιση του τμήματος Πρέβεζα-Ηγουμενίτσα. Το τμήμα Αμβρακία-Άκτιο είναι ξεχωριστό τμήμα και εδώ και 1-2 χρόνια ξέρουμε ότι μελετάται κι αυτό και ότι οι μελέτες θα ολοκληρωθούν μεσ'το 2007. Σε όλο το άρθρο δε είναι ξεκάθαρο πώς έρχονται οι νομάρχες στο συμπέρασμα ότι τα έργα θα παραπεμφθούν στις καλένδες. Δε φαντάζομαι εξάλλου να μελετώνται έργα τα οποία σ'ένα υπουργείο που απορροφάει τόσα χρήματα δε θα βρουν κάπως χρηματοδότηση. Επίσης δεν αναφέρεται πουθενά ποιο ακριβώς είναι το αίτημά τους, να κατασκευαστεί η παραιόνια με προδιαγραφές αυτοκ/μου?? Γιατί αν είναι έτσι (150 εκατ. ευρώ!) με το δίκιο του ο Σουφλιάς μην τρελαθούμε, μια αξιοπρεπής και ασφαλής εθνική οδός θα ήταν αρκετή.
Τμήματα που βρίσκονται υπό μελέτη στην παραιόνια οδό Ηγουμενίτσα-Πρέβεζα-Άκτιο-Αστακός-Αιτωλικό:
Ηγουμενίτσα-Πρέβεζα και Αστακός-Αιτωλικό δηλ σχεδόν η μισή διαδρομή. Ήδη βελτιωμένο στο παρελθόν το τμήμα Αστακός-Μύτικας και νομίζω μέχρι Πάλαιρος. Επίσης κάθετοι άξονες κλπ υπό μελέτη βρίσκονται Αμβρακία-Άκτιο, Άκτιο-Λευκάδα-Βόνιτσα και Πρέβεζα-Φιλιπιάδα.
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Thu Mar 15, 2007 3:03 am    Post subject: Reply with quote

Κατά τη γνώμη μου πάντα, παραιόνια θα πρέπει να είναι το κομάτι Ηγουμενίτσα - Πρέβεζα - Άκτιο - Αμβρακία. (Σύνδεση με Ιόνια οδό).

Είναι το πιο ομαλό και γρήγορο τμήμα για να πας νότια από Ηγουμενίτσα και Πρεβεζα.

Βεβαίως να γίνει και το Πρέβεζα - Φιλιπιάδα, αλλά αυτό θα εξυπερετεί την κίνηση από Πρέβεζα προς Ιωαννινα, Θεσσαλονίκη μέσω Εγνατίας.

Όσο για το Βόνιτσα - Πάλαιρος - Μύτικας - Αστακός - Αιτωλικό ναι μεν η χάραξη είναι κατά μήκος της ακτογραμμής του Ιονίου, αλλά η διαδρομή απ' εδώ είναι μακρύτερη κατά 11 χλμ.
Αυτή είναι και η διαδρομή που επιλέγω να κάνω όταν πάω Αθήνα, αλλά για τους εξής λόγους:

Πρώτον η διαδρομή είναι καταπληκτική με θέα τα νησιά Λευκάδα, Μεγανήσι, Καστός και Κάλαμος.
Δεύτερο δεν υπάρχουν μπλόκα της τροχαίας. (Σε σχέση με εκείνα του Αγρινίου).
Τρίτο δεν έχει καθόλου κίνηση. Ειδικά μετά τη Βόνιτσα ενδέχεται να μη συναντήσεις αυτοκίνητο μέχρι λίγο πριν μπεις στο Αιτωλικό.
Τέταρτο έχει απέραντες ευθείες.

Το τμήμα Αστακός - Μύτικας έχει όντως βελτιωθεί με διαπλατύνσεις, όχι όμως και το Μύτικας - Πάλαιρος. (Στενός και με πολλά ήμερα ζώα που διασταυρώνουν συνεχώς το δρόμο.
Back to top
View user's profile Send private message
nikolasarta
New Member
New Member


Joined: 13 Jul 2006
Posts: 34
Location: Athina / Arta

PostPosted: Thu Mar 15, 2007 8:51 am    Post subject: Reply with quote

Paidia as ginei h Ionia prwta kai meta blepoume gia Paraionia..... Smile
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Thu Mar 15, 2007 11:20 am    Post subject: Reply with quote

«Δεν μπορούμε να ορίσουμε το αίσθημα ελευθερίας από τη δυνατότητα να τρέχεις με 200 χιλιόμετρα την ώρα», πρόσθεσε.

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=787146&lngDtrID=252

Mια Γερμανία μας είχε μείνει να ξεκαπνίζουμε το... τούρμπο πάει κι αυτή. Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
JIMMARAS
Junior Member
Junior Member


Joined: 11 Sep 2006
Posts: 153
Location: kavala

PostPosted: Thu Mar 15, 2007 1:08 pm    Post subject: Reply with quote

To minenv.gr έχει πολύ πράμα για διάβασμα για την ΙΟΝΙΑ σχέδια νόμου εισηγητικές κ.λ.π.
Οσο για το περιβάλλον να κάνουμε το σταυρό μας που το ΠΕΧΩΔΕ έχει το ΠΕ γιατί ακόμα σε καρόδρομους θα κυκλοφορούσαμε...
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 91, 92, 93 ... 152, 153, 154  Next
Page 92 of 154

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr