stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 86, 87, 88 ... 152, 153, 154  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Thu Feb 15, 2007 1:06 am    Post subject: Reply with quote

καλα οι δημοσιογραφοι δεν ξερουν καν τι ειναι οι συμβασεις παραχωρησης... Laughing ωραια,σιγα-σιγα τελειωνει και ο μαλιακος..αντε να μην υπαρξει καμια προσφυγη να αναδειχθει ο αναδοχος να αρχισουν τα εργα Wink
στον στρυμονα θα φτιαξουν κι αλλη γεφυρα..σιγα μην χρησιμοποιησουν την παλια Rolling Eyes ..αλλιως θα στειλω σε mp3 στους υπευθυνους της εγνατιας το εχω προβλημα μεγαλο δε μου φτανεις θελω "κι αλλο" της κοκκινου Laughing

Υ.Γ radja μην ξεχασεις τις photos Razz
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Thu Feb 15, 2007 4:26 am    Post subject: Reply with quote

Σπουδαία νέα.
Παραδόθηκε το κομάτι της Εγνατίας Μέστη-Α/Κ Συκοράχης 5 χιλιομέτρων.
Για να μην υπάρχει παρεξήγηση για κάποιους που δεν ξέρουν το παραπάνω τμήμα ανήκει στο γνωστό τμήμα Μέστη-Μάκρη μήκους 15 χιλιομέτρων.
Το παραπάνω τμήμα χωρίζεται ως εξής.
Μέστη- Α/Κ Συκοράχης 5 Κm.
Α/Κ Συκοράχης- Α/Κ Δικέλων Μεσημβρίας 7 Κm.
Α/Κ Δικέλων Μεσημβρίας- Α/Κ Μάκρης 3 Κm.
Θέλει βέβαια ακόμα τις μικροεπεμβάσεις του όπως σήμανση, περίφραξη και κατά τη γνώμη μου στον κλάδο προς Κομοτηνή στα δεξιά χρειάζεται και μεταλική προστατευώμενη μπάρα διότι υπάρχει γκρεμός.
Μετά τον Α/Κ Συκοράχης ο παλιός δρόμος είναι ήδη χωρισμένος για 2 Κm με φυσική νησίδα σε δύο χωριστά επίπεδα σε δύο κλάδους και από εκεί και μέχρι τον Α/Κ Μάκρης συνεχίζει σε 2+2 λωρίδες χωρίς ΛΕΑ και νησίδα.
Αυτή τη στιγμή τα συνεργεία δουλεύουν για τη διάνοιξη του παράλληλου επαρχιακού δρόμου καθώς και στη διαπλάτυνση (χωματουργικά) στο υποτμήμα Α/Κ Δίκελα- Α/Κ Μάκρης.
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Thu Feb 15, 2007 10:59 am    Post subject: Reply with quote

το ένα χάλι και μισό επαρχιακό δρόμο που είχαν φτιάξει για να χρησιμοποιηθεί ως παράκαμψη, τί απέγινε?
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Thu Feb 15, 2007 3:10 pm    Post subject: Reply with quote

Καλά μιλάμε αυτοί οι Μεσοχωρίτη μια διαπλάτυνση έχουν να κάνουν και ένα παράλληλο δρόμο και τα 'χουν μπλέξει τόσο καιρό τώρα κοντεύει να τελειώσει το Παναγιά-Γρεβενά κι αυτοί ακόμα, εντάξει είναι και 6η τάξη αλλά τι κάνουν τόσο καιρό?? Corfu τι εννοείς φυσική νησίδα?? γκαζόν και φοίνικες?? Laughing Laughing Razz Και δύο επίπεδα οι κλάδοι είναι διαχωρισμένοι??

τέλη 2010 έτοιμος ο Μαλλιακός
http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=4310380
http://www.knowhow.gr/ecportal.asp?id=36617&nt=105
3 σήραγγες συνολ. μήκους 3,4 χλμ., 4 κοιλαδογέφυρες 1,8 χλμ. και 3 ανισόπεδοι κόμβοι. Τα έργα υπολογίζεται να ξεκινήσουν τον Ιούλιο.

ότι να'ναι. Confused η πραγματική αλήθεια για το τμήμα Απομαρμά-Αγ. Δέκα στο ΒΟΑΚ που βέβαια εξακολουθεί να μην είναι στο ΒΟΑΚ.
http://www.knowhow.gr/ecportal.asp?id=36622&nt=105
πιο έγκυρη πηγή.
Η πλήρης κατασκευή οδικού τμήματος μήκους 7,9 χλμ. με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, διατομής 12,5 μ.


Last edited by Beethoven on Thu Feb 15, 2007 3:35 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Thu Feb 15, 2007 3:33 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Μετά τον Α/Κ Συκοράχης ο παλιός δρόμος είναι ήδη χωρισμένος για 2 Κm με φυσική νησίδα σε δύο χωριστά


Τα δύο ρεύματα είναι φτιαγμένα σε διαφορετικό επίπεδο.
Είναι σε πλαγιά βουνού και έχουν υψομετρική διαφορά 3-4 μέτρα.
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Feb 15, 2007 5:50 pm    Post subject: Reply with quote

Στην κυκλοφορία τον Αύγουστο 2008 το τμήμα Μάνδρα- Ψαθάδες

...το νέο κομμάτι του κάθετου άξονα, όταν κινούμαστε από Αλεξανδρούπολη προς Ορεστιάδα, θα περνάει δεξιά του οικισμού των Λαβάρων κοντά στον ποταμό Έβρο. Δεξιά του οδικού άξονα θα βρίσκεται η νέα σιδηροδρομική γραμμή. «Θα περνάει ο δρόμος προς τη μεριά του ποταμού Έβρου. Η δε σιδηροδρομική γραμμή θα είναι πιο κοντά στο ποτάμι και ακριβώς δίπλα της θα περνάει ο κάθετος άξονας»...

http://www.evros.gr/index.php?ID=14858&obcatid=8&MODULE=bce/application/news&NewsType=hg
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Thu Feb 15, 2007 10:27 pm    Post subject: Reply with quote

O corsakias σας κάλυψε με την απάντηση του περί δύο επιπέδων.
Ο επαρχιακός που είχε χρησιμοποιηθεί ως παρακαμπτήριος στο ύψος της Μέστης παραμένει κλειστός.
Μία επισύμανση.
'Οταν θα ολοκληρωθεί το κομάτι Μέστη-Μάκρη οι δύο κόμβοι Συκοράχης, Δικέλων δε θα υπάρχουν.
Αυτό φαίνεται κι από την αρίθμηση των κόμβων σήμερα.
Ο Α/Κ Μέστης είναι ο 39 (αν θυμάμαι καλά) και ο Α/Κ Μάκρης ο 40.
Δε θυμάμαι καλά τα νούμερα, αλλά θυμάμαι πολύ καλά οτι ήταν συνεχώμενα.
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Feb 16, 2007 9:46 am    Post subject: Reply with quote

Χθες πέρασα γαι μια ακόμη φορά το τμήμα Μέστη-Μάκρη. Πράγματι δόθηκε κανονικά στην κυκλοφορία το κομμάτι από Μέστη μέχρι Συκορράχη (5 χιλιόμετρα)

Παρατηρήσεις:

-Ο δρόμος είναι λίγο πιο στενός από κανονική Εγνατία.
-Χτυπάει πολύ στον οδηγό η διαφορά από το πολύ καλό κομμάτι Κομοτηνή-Μέστη αφού και πιο στενός είναι ο δρόμος και έχει αρκετές στροφές, κάπως υπερβολικές για Εγνατία. Είχα την εντύπωση ότι όταν μιλούσανε για διαπλάτυνση του Μέστη-Μάκρη, θα γινόταν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ διαπλάτυνση και όχι διαπλάτυνση ελάχιστων μέτρων με τη μπάρα στη μέση και τις 2+ΛΕΑ να χωράνε τσίμα τσίμα.
-Το τμήμα χρειάζεται επειγόντως ΦΩΤΙΣΜΟ και άμεση μελέτη για νέα χάραξη με κοιλαδογέφυρες και σήραγγες. Εδώ έχουν φτιάξει θαύματα σε Ήπειρο και Καστανιά, στα λοφάκια της Μέστης θα κολλήσουμε;;
Back to top
View user's profile Send private message
JIMMARAS
Junior Member
Junior Member


Joined: 11 Sep 2006
Posts: 153
Location: kavala

PostPosted: Fri Feb 16, 2007 11:10 am    Post subject: Reply with quote

Άλλη γέφυρα στο στρυμώνα δεν θα γίνει γιατι η επαρχιακη θα έρχεται απο την παλιά γέφυρα και στον νέο κόμβο στρυμώνα διαχωρίζεται η παραλιακή με την νέα εγνατία.Όλο το βάρος θα δώσουν τώρα στο κομμάτι έως Α/Κ Ορφανίου γιατί αν το παραδώσουν έως την επόμενη ¨Ανοιξη θα πάρουν bonus όπως πήραν για το Α/Κ Ασπροβάλτας Α/Κ Ρεντίνας (εσωτερική πληροφόρηση)
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Fri Feb 16, 2007 2:33 pm    Post subject: Reply with quote

τον αυτοκινητόδρομο Ασπροβάλτας- Ρεντίνας τον παραδώσανε, αλλά ούτε έγινε ο ηλεκτροφωτισμός όπου προβλέπεται (εχουν μοιράσει τους στύλους), ούτε ολοκληρώθηκε η περίφραξη, ούτε το παράπλευρο οδικό δίκτυο (είναι χωματο ακόμη και γίνονται έργα), ούτε έχει ολοκληρωθεί η διαμορφωση στο εσσωτερικό της νησίδας και τα πρανή του δρόμου (γίνοντια εργασίες).
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Fri Feb 16, 2007 3:32 pm    Post subject: Reply with quote

JIMMARAS wrote:
Όλο το βάρος θα δώσουν τώρα στο κομμάτι έως Α/Κ Ορφανίου γιατί αν το παραδώσουν έως την επόμενη ¨Ανοιξη θα πάρουν bonus όπως πήραν για το Α/Κ Ασπροβάλτας Α/Κ Ρεντίνας (εσωτερική πληροφόρηση)

Ποια άνοιξη του 2008?? Εδώ σε κανα εξάμηνο επιπλέον θα πρέπει να το παραδώσουν όλο μέχρι τον Αγ. Ανδρέα Confused
Arrow supera αυτό είναι το κακό με τις βελτιώσεις παλαιών τμημάτων και αυτό ελπίζουμε να μη γίνει με τη βελτίωση του δρόμου Κορίνθου-Πατρών. Το τμήμα Μέστη-Μάκρη έχει πλάτος 22μ είναι αρκετά στενό σε αντίθεση με το προηγούμενο που είναι 24,5μ, βέβαια στην εγνατία υπάρχουν και κάποια τμήματα 21,5μ οπότε φαντάσου αλλά νομίζω η διαφορά έχει να κάνει κυρίως με τη νησίδα που αλλού είναι πιο πλατειά και αλλού με το μονό jersey πιο στενή. Κρίμα πάντως γιατί στην εγνατία που είναι καινούριος δρόμος μετράμε ήδη 4 τμήματα που δεν είναι σε καλή κατάσταση:
Κλειδί-Κ1 που είναι το πλέον παλιό τμήμα
Δερβένι-Λαγκαδάς που το συζητήσαμε πιο πάνω ( κι εκεί έγινε διαπλάτυνση παλαιάς οδού??)
Παράκαμψη Καβάλας που παρά τις αξιόλογες προσπάθειες με έξι κοιλαδογέφυρες και δεν ξέρω πόσες σήραγγες σε νέα χάραξη παραμένει ένας δρόμος πατάτα με ατελείωτες στροφές και πλάτος 22μ.
και Μέστη-Μάκρη.
Η παράκαμψη Κομοτηνής σε τι κατάσταση είναι?? Έγινε κι εκεί βελτίωση?
Back to top
View user's profile Send private message
JIMMARAS
Junior Member
Junior Member


Joined: 11 Sep 2006
Posts: 153
Location: kavala

PostPosted: Fri Feb 16, 2007 8:15 pm    Post subject: Reply with quote

Ο corsakias έχει δίκιο δεν έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες στο Α/Κ ΑΣΠΡΟΒΑΛΤΑΣ ΡΕΝΤΙΝΑ αλλά το bonus το πήρε η εταιρεία. Exclamation Μήπως όμως και κομμάτια που ολοκληρώθηκαν πριν απο 3-4 χρόνια έχουν την αντιολισθηρη Question Question (ΛΑΓΚΑΔΑΣ-ΝΥΜΦΟΠΕΤΡΑ,ΚΑΒΑΛΑ-ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗ) ακόμα και το Στρυμώνας-Ασπροβάλτα έχει κάτι καθιζήσεις παναγία βόηθα.
Αλήθεια ποιός είναι υπεύθυνος για την αντιολισθηρη που μπαίνει 2-3 χρόνια μετά Question
Το κομμάτι Στυμώνας-Αγ.Ανδρέας δεν τελειώνει του χρόνου αν και η ΑΒΑΞ είναι σοβαρή εταιρεία πρώτον έχει κολλήσει το έξοδος συμβόλου Αγ.Ανδρέας (η ΑΒΑΞ το χασε για λιγότερο απο μία μονάδα) και δεύτερον οι αγρότες έχοντας τους συμβουλάτορες τους δικηγορους το τραβούν στα άκρα.Κατάγομαι απο κείνα τα μέρη και είδα με τα μάτια μου τους δικηγόρους στα καφενεία να ψήνουν τους αγρότες να μην συμφωνήσουν για το ποσό της απαλλοτρίωσης παρότι όλοι παρακαλούσαν να περνά ο δρόμος απο τα κτήματα τους και σημειοτέον παίρνουν τρελλά φράγκα. Ευτυχώς έγινε προχθές το δικαστήριο.Είδομεν......
Back to top
View user's profile Send private message
fkxan
New Member
New Member


Joined: 04 Feb 2007
Posts: 45
Location: Ξάνθη

PostPosted: Fri Feb 16, 2007 10:31 pm    Post subject: Reply with quote

Καλησπέρα σε όλους,
Έχω μία απορία και ελπίζω να μου τη λύσετε. Το Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. κατά την ανακήρυξη του προσωρινού αναδόχου στην Βορειοδυτική Οδό Πελοποννήσου αναφέρει ότι το τμήμα Κόρινθος-Πάτρα θα έχει 3 λωρίδες ανά κατεύθυνση. Θα είναι 2 λωρίδες+ΛΕΑ ανά κατεύθυνση ή 3+ΛΕΑ;
Ευχαριστώ
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Feb 16, 2007 10:56 pm    Post subject: Reply with quote

Η παράκαμψη Κομοτηνής Beethoven είναι μια χαρά, άλλωστε εκεί ο δρόμος είναι μια ευθεία, δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα. Για την παράκαμψη Καβάλας θα συμφωνήσω μαζί σου, είναι το πρώτο τμήμα της Εγνατίας που μελλοντικά θα χρειαστεί νέα χάραξη παρά τις κοιλαδογέφυρες και τις σήραγγες. Αν σχεδιαζόταν τώρα η χάραξη (και όχι το 90 που σχεδιάστηκε) τα πράγματα θα ήταν τελείως διαφορετικα.
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Fri Feb 16, 2007 11:00 pm    Post subject: Reply with quote

Κανονικά πρέπει να τελειώσει τέλη 2008. Δηλ σε πόσο μήκος υπάρχει το πρόβλημα και πού βρίσκονται τώρα οι εργασίες?? Το Σύμβολο-Αγ. Ανδρέας είναι μικρό και εύκολο δεν νομίζω να υπάρξει πρόβλημα αλλά καλά θα ήταν να το αναλάβει η ΑΒΑΞ μια και ανέλαβε και όλο το προηγούμενο τμήμα. Και δηλ ποιος βγήκε μειοδότης σ'αυτό?
Arrow fkxan. ο δρόμος από Κόρινθο έως Πάτρα θα διαθέτει 3 λωρίδες ανά κατεύθυνση χωρίς ΛΕΑ και Πάτρα-Τσακώνα κανονικά 2+ΛΕΑ ανά κατεύθυνση.


Last edited by Beethoven on Fri Feb 16, 2007 11:24 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Fri Feb 16, 2007 11:22 pm    Post subject: Reply with quote

Η παράκαμψη της καβάλας είναι πολύ ευχάριστη διαδρομή κατ'εμε. Μπορεί να έχει πολλές στροφές αλλά η περιοχή είναι αρκετά δύσβατη. Οι ταχύτητες μπορούν να κρατηθούν αρκετά υψηλά με εξαίρεση λίγα σημεία.
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Sat Feb 17, 2007 3:34 pm    Post subject: Reply with quote

Στοπ στην υπογραφή της σύμβασης για τον E65 βάζει απόφαση του ΣτΕ μετά την προσφυγή της Κοινοπραξίας Ελληνικές Διαδρομές. Σύμφωνα με την απόφαση του ΣτΕ απαγορεύεται η υπογραφή της σύμβασης μέχρι την εκδίκαση των ασφαλιστικών μέτρων που κατέθεσε η κοινοπραξία, η εκδίκαση της υπόθεσης έχει προγραμματιστεί για τις 26 Μαρτίου 2007, ενώ η απόφαση δεν αναμένεται πριν τα τέλη Απριλίου.
http://www.kalimera.gr/_NEA/cat_news/preview_news_KALIMERA.asp?CATEGORY_id=64&NEWS_DATA_ID=142861
Την κοινωνία σας μέσα... Evil or Very Mad Evil or Very Mad Κάτι να της καρφωθεί της άλλης εταιρείας και να κάνει μια προσφυγή για την πλάκα της καθυστερεί το έργο 3 μήνες.
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Wed Feb 21, 2007 12:11 pm    Post subject: Reply with quote

Το site της εγνατίας έχει ημερομηνία ανανέωσης 21/2/07 χωρίς στην πραγματικότητα να έχουν αλάξει κάτι.
Ξέρει κανείς τίποτα?
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Wed Feb 21, 2007 1:44 pm    Post subject: Reply with quote

Corfu το ίδιο έγινε και στις 13-2-2007 Cool κάτι ενημερώσανε στα νέα αλλά τι Question
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Thu Feb 22, 2007 4:21 pm    Post subject: Reply with quote

ert. Ενστάσεις κατέθεσαν και οι δύο εταιρείες που συμμετείχαν στον διαγωνισμό για το έργο του βορειοδυτικού άξονα της Πελοποννήσου, με αποτέλεσμα το έργο να βρίσκεται μπροστά στον κίνδυνο εμπλοκής.
Ε ΦΥΣΙΚΑ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ!!! Αυτό θα ξέφευγε!!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Το έργο δεν βρίσκεται μπροστά στον κίνδυνο να μπλοκαριστεί, είναι μπλοκαρισμένο προκαταβολικά και με το νόμο Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad έτσι πρέπει να γίνει Evil or Very Mad Evil or Very Mad . Ρε παιδιά συγγνώμη αυτή δεν είναι κατάσταση και καλά καινούριος νόμος πιο αποτελεσματικός αλλά πούντο όλα τα έργα είναι δεδομένο ότι πρέπει να μπλοκάρουν για ένα διάστημα κανείς δεν ξέρει πόσο μην τρελαθούμε τελείως ότι ο νόμος έχει και κανα θεαματικό αποτέλεσμα, όσο χρόνος κερδίζεται απ'την ταχύτητα που προωθούνται τα έργα φεύγει και με το παραπάνω στις εμπλοκές με τις ενστάσεις, τι θα γινότανε δηλ και μ'αυτό το έργο θα το περιμένουμε κανα χρόνο. Ενδεικτικό είναι ότι απ'τα 6 αυτά έργα τα 5 έχουν κολλήσει όσο δεν πάει άλλο και μόνο στο Τρίπολη-Καλαμάτα δε σημειώθηκαν ενστάσεις. Δηλ δεν υπάρχει τρόπος να μετριαστούν αυτές οι αλλεπάλληλες ενστάσεις? Δε φτάνει δηλ που απ'τη δημοπράτηση του έργου κάνει ένας χρόνος μέχρι να αρχίσουν τα έργα με τις υπογραφές τις επικυρώσεις και τις ακυρώσεις έχουμε και τις ατελείωτες ενστάσεις.
Όταν λέει και η δύο εταιρείες κατέθεσαν ενστάσεις η Απιόν Κλέος τι? κατέθεσε ένσταση στον εαυτό της?? Confused Confused Shocked
Δηλ για να καταλάβω τώρα αυτή η Hellenic Autopistas ΤΙ ένσταση έκανε??? Δεν της φτάνουν δηλ 300 χλμ δρόμου θέλει μήπως να πάρει και την εγνατία??
Μ'αρέσει που ο Σουφλιάς σχολίασε τα τελευταία έργα πριν το 2004 ότι είχαν μπλοκάρει και δεν προχωρούσαν, άστο ρε Σουφλιά εδώ μιλάμε και τα έξι έργα αυτά έχουν καταπνιγεί στις ενστάσεις γιατί ακόμα και το Τρίπολη-Καλαμάτα πρέπει να το πήρε η μπάλα για να κάνει να υπογραφεί 8 μήνες δεν έχει σταυρώσει έργο ακόμα, και η υποθαλλάσια που μόλις κυρώθηκε πάλι μπλόκαρε από προσφυγές. Αυτό δηλ τώρα λέγεται διαφάνεια του διαγωνισμού??
Back to top
View user's profile Send private message
radja
New Member
New Member


Joined: 21 Nov 2006
Posts: 29

PostPosted: Thu Feb 22, 2007 4:42 pm    Post subject: Reply with quote

Μη μασας Βeethoven..
O δρομος θα γινει με συμπραξη των δυο κοινοπραξιων οπως και με το
Μαλιακος-Κλειδι Wink
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Thu Feb 22, 2007 5:36 pm    Post subject: Reply with quote

Χαχα!! Wink έγινε που έγινε ήδη μια σύμπραξη να συμπράξουν όλες οι εταιρείες που συμμετείχαν στο διαγωνισμό για να φτιάξουν το έργο. Γιατί άλλωστε να μη συγχωνευτούν όλες οι κοινοπραξίες γύρω στις 6-7 στο σύνολο για να φτιάξουν όλες μαζί και τα έξι έργα να τελειώνουμε??
Back to top
View user's profile Send private message
JIMMARAS
Junior Member
Junior Member


Joined: 11 Sep 2006
Posts: 153
Location: kavala

PostPosted: Thu Feb 22, 2007 9:03 pm    Post subject: Reply with quote

Εκτός κι αν τα πήρε στο κρανίο η HELLINIC AUTOPISTAS με την προσφυγή της ΠΑΝΤΕΧΝΙΚΗΣ(μαγαζάκι του ΑΚΤΩΡΑ) στον άξονα Ε-65 και εκβιάζει έτσι με τον άξονα ΠΑΤΡΑ-ΤΣΑΚΩΝΑ.Πως να το κάνουμε η HELLENIC AUTOPISTAS έκανε πάσο για αυτό τον άξονα με την προυπόθεση να πάρει και την ΙΟΝΙΑ και τον Ε-65.
Η ουσία είναι μία, η τετραετία λήγει και κανένας δρόμος ανάπτυξης δεν θα έχει ξεκινήσει,και καλά, αυτές οι εταιρείες που υπέγραψαν δάνεια θα τα πληρώνουν μέχρι να τους ξεκαυλώσει απο το ΣτΕ.
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Fri Feb 23, 2007 3:11 am    Post subject: Reply with quote

Χθες έκανα ξανά μια βόλτα μέχρι Σβίλενγραντ (Βουλγαρία)και επέστρεψα στην Αλεξ/πόλη μέσω Τουρκίας.
Παραδόθηκε τελικά το κομάτι στην κυκλοφορία Δίκαια-Ορμένιο που ήταν κλειστό.
Να πω πως με την ταυτότητα πια στο χέρι έφτασα στο τελώνειο Ορμενίου όπου ο δικός μας αστυνόμικος μου εκανε σήμα να περάσω χωρίς να ελέξει τίποτα (α ρε ενωμένη ευρώπη) και χωρίς να σταματήσω συνέχισα για το Βουλγάρικο τελωνείο περίπου ένα χιλιόμετρο παρακάτω.
Πριν φτάσω στο γκισέ με την αστυνομία υπάρχει ένα άλλο στο οποίο πληρώνεις το αυτοκόλητο (vignete) για τα διόδια. Του είπα του τύπου ότι πάω Σβίλενκραντ και δεν πρόκειται να πάρω κανένα αυτοκινητόδρομο κι ετσι χωρίς να πληρώσω συνέχισα για έλεγχο απ΄την αστυνομία.
Υποτιθέμενος κι αυτός διότι βλέποντας ο Βούλγαρος τις ελληνικές ταυτότητες μου έκανε σημα να περάσω.
'Ετσι σε τέσσερα λεπτά περασά στη Βουλγαρία.
Το εθνικό τους δίκτυο μου φάνηκε πολύ καλό (ασφαλτόστρωση, διαγράμμιση, σύμανση), όχι όμως και οι δρόμοι μέσα στις πόλεις και τα χωριά. Να πω πως τελικά και στο απλό οδικό δίκτυο υπήρχαν πινακίδες με την ένδειξη vignete που σημαίνει τελικά ότι και στους απλους δρόμους πρέπει να έχεις το αυτοκόλητο.
Στην επιστρωφή για να μην κάνω το ίδιο δρομολόγιο επέλεξα να μπω στην Τουρκία και κάνοντας τη διαδρομή Αδριανούπολη, Uzunkopru, Ipsala, επέστρεψα μέσω Κήπων στην Αλεξ/πολη.
Για όποιον δε το ξέρει η ελληνική ταυτότητα είναι valid και για την Τουρκία. Μόνο που εδώ μας πήρε λίγο περισσότερο χρόνο διότι τα γκαρντάσια πρέπει να καταγράψουν το αυτοκίνητο στους υπολογιστές τους, κι έτσι βγάλε άδεια, πράσινη κάρτα ταυτότητες ξανά.
'Ολα καλά και ξανά στο δρόμο με πορεία νότια πια.
Λοιπόν εδώ οι δρόμοι είναι έτσι κι έτσι. Μπαλώματα πολλά αλλά σε καμιά περίπτωση επικίνδυνα. Χάρηκα τη διαδρομή και αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι αυτοί οι απέραντοι λόφοι, πεδιάδες που έχουν. Ο δρόμος μια απέραντη ευθεία που ανεβοκατεβαίνει τους λόφους.

Με την ευκαιρεία να ρωτήσω.
Ο πρωθυπουργός κατά την γιορτή των εγκαινίων της έναρξης κατασκευής του αγωγού φυσικού αερίου πάνω στη γέφυρα των Κήπων με τον Ερντογκάν είχε μιλήσει για την κατασκευή νέας γέφυρας στον 'Εβρο.
Ξέρει κανείς σας αν θα γίνει στο ίδιο σημείο δίπλα στην παλιά ή μήπως σε κανένα καινούργειο σημείο?

Sorry αν σας κούρασα αλλά νομίζω πως οι πληροφορίες άξιζαν τον κόπο.
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Feb 23, 2007 7:29 am    Post subject: Reply with quote

Στούς Κήπους θα την κατασκευάσουν (πολιτικής επιτρέπουσας βεβαίως...)
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 86, 87, 88 ... 152, 153, 154  Next
Page 87 of 154

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr