View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Fri Feb 09, 2007 1:45 pm Post subject: |
|
|
φρεάτια φωτισμού δεν είναι!!Ούτε για στύλους φωτισμού ούτε φρεάτια διελεύσεως. Οι αποστάσεις είναι πολύ μικρές και οι κατασκευή τους μοιάζει περισσότερο για φρεάτια αποχετεύσεις.
Για φύτευση δενδρυλλίων κτλ, πάλι δεν το βλέπω λογικό. |
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Fri Feb 09, 2007 2:06 pm Post subject: |
|
|
Για δενδρύλλια ίσως δεν έχει νόημα. Πάντως στην τρίτη φωτογραφία ένα μέρος του στηθαίου είναι φυτεμένο με γκαζόν. Νομίζω όμως ότι είναι πολύ ψηλά για φρεάτια αποχέτευσης. |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Fri Feb 09, 2007 2:28 pm Post subject: |
|
|
Είναι φρεάτια αποχέτευσης ομβρίων.
Γι αυτό και είναι κολλημένα στην μια πλευρά του jersey (προς τα κει εχει κλίση το οδόστρωμα στη μια λωρίδα.Από την άλλη τα νερά φεύγουν προς τα έξω.)
Κάνω συχνά το κομμάτι Πεδινή-Δροσοχώρι με το ποδήλατο και τα έχω παρατηρήσει. |
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Fri Feb 09, 2007 3:04 pm Post subject: |
|
|
OK tasosGR. Ευχαριστώ για τη διευκρίνιση. |
|
Back to top |
|
|
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Fri Feb 09, 2007 10:51 pm Post subject: |
|
|
Αναφερόμενος [ο κ.Σουφλιάς] στα έργα με συμβάσεις παραχώρησης ανακοίνωσε ότι εντός του Φεβρουαρίου θα δοθούν τα τεύχη δημοπράτησης για τα μεγάλα οδικά έργα στην Αττική και εξέφρασε την ελπίδα ότι μέχρι το τέλος του 2007 θα έχει υπογραφεί η σύμβαση με τον ανάδοχο.
Πηγή: http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=777871&lngDtrID=244
Το παραπάνω σχετικά με την ομιλία του Σουφλιά στο ΤΕΕ κατά την εκδήλωση κοπής πίτας. Δεν πολυκατάλαβα τι ειπώθηκε ακριβώς για τις επεκτάσεις προς Λαύριο/Ραφήνα, αλλά σίγουρα προχωράει η επέκταση της περιφερειακής Υμηττού προς Ελληνικό και η σύνδεση των δύο αεροδρομίων της Αττικής (Ελληνικό - Ελ.Βενιζέλος).
edit: Και η Ναυτεμπορική έχει ένα αντίστοιχο άρθρο, όμως χωρίς ιδιαίτερες πληροφορίες:
http://www.naftemporiki.gr/news/static/07/02/09/1299913.htm |
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
|
Back to top |
|
|
P.A.O. Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Mon Feb 12, 2007 12:08 pm Post subject: |
|
|
Πολυ ωραιες οι φωτογραφιες σου !
Μπραβο |
|
Back to top |
|
|
gm2263 Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Mon Feb 12, 2007 2:54 pm Post subject: |
|
|
Sorry που θα σας αλλάξω λίγο το κλίμα.
Διαβάστε κάτω ένα άρθρο του αρχιτέκτονα Αριστομένη Δημητρακόπουλου με τίτλο "Αστική Εκτροπεία" και αναφερόμενο στην Αττική Οδό και τον απρόσωπο/ αντιοικολογικό κλπ κλπ χαρακτήρα της.
http://www.greekarchitects.gr/index.php?maincat=19&newid=876
Φυσικά, ο αρχιτέκτονας δεν προτείνει τίποτα, καμμία εναλλακτική.
Μπορεί να κάνω κι' εδώ λάθος αλλά χρειαζόμαστε ένα τόσο αφοριστικό λόγο; Αν υπάρχει ΄'ενας δρόμος που αξίζει στην πόλη μας αυτός είναι η Αττική οδός. Γιατι τόσος αρνητισμός και εμπάθεια;
Ξέρω' γω, ίσως και να κάνω λάθος... Α, και για να σας προειδοποιήσω, η γλωσσα είναι σύνθετη κατα πως το συνηθίζουν οι "διανοούμενοι".
Περαστικά μας... |
|
Back to top |
|
|
worldofjustice Stadium Expert
Joined: 03 Sep 2004 Posts: 983 Location: Zurich
|
Posted: Mon Feb 12, 2007 3:38 pm Post subject: |
|
|
"... Η σχιζοειδής αστική ταυτότητα, ως περιβαλλοντική εκδοχή του Frankenstein, απαρτίζεται από ένα μάλλον αινιγματικά υψηλό βαθμό αυτοεκτίμησης –που ως άλλος εμφυτευμένος εγκέφαλος ταυτίζεται με αλλότριες αλλά πλήρως οικειοποιημένες μνήμες - και από άγαρμπα συντεθιμένα, ετερόκλητα μέλη, βεβιασμένες οικοδομικές επεμβάσεις, αυθαίρετες πρακτικές ενός ανομολόγητου εγχειρήματος με μόνη ηδονή την ασίγαστη απόκρυφη επαναληπτικότητα των καταληστευτικών μεθοδεύσεων.
..."
Υπάρχει κάποιος που να κατάφερε να τελειώσει το άρθρο και να κατάλαβε τον ποιητή? |
|
Back to top |
|
|
Lucretius Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1762 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Mon Feb 12, 2007 3:59 pm Post subject: |
|
|
ok, Η γλώσσα είναι λίγο pretencious αλλά δεν νομίζω οτι λέει κάτι που δεν έχουμε διαπιστώσει ήδη. |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Mon Feb 12, 2007 11:07 pm Post subject: |
|
|
Ας αλλάξω πάλι το κλίμα...μπράβο ρε Corsakia πολύ καλές οι φωτό σου επιτέλους κι αυτή η γέφυρα Στρυμώνα που δεν υπάρχει στο χάρτη, ο δεύτερος κλάδος θα είναι η ήδη υπάρχουσα γέφυρα?? Στη Βόλβη ακόμα δεν έχουν μπει τα στηθαία...θα μας πιάσει καμιά στηθάγχη |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Mon Feb 12, 2007 11:52 pm Post subject: |
|
|
Τώρα που είπες για στηθαία σήμερα επισκεύτηκα ξανά το Μέστη Μάκρη.
Τελείωσε η τοποθέτηση των στηθαίων Μεταλικού τύπου εως τον κόμβο Συκοράχης. Η κυκλοφορία γίνεται αμφίδρομα απ'τον κλάδο προς Αλεξ/πολη. Στον άλλο κλάδο είναι έτοιμη η ασφαλτοστρωση και υπολοίπεται η διαγράμιση. Οσο για τη Λ.Ε.Α. που είπε κάποιος φίλος εδώ μέσα είναι κανονική όπως και σε όλη την υπολοιπη Εγνατία.
Απλά αν παρατηρήση κάποιος θα δει οτί το πλάτος των λορίδων στον παλιό χωρίς νησίδα δρόμο είναι πιο φαρδιές.
Ε λοιπόν λίγο οικονομία απ'τις λορίδες, λίγο απ'την νησίδα ο δρόμος είρθε στσ ίσια του. |
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Tue Feb 13, 2007 12:01 am Post subject: |
|
|
Στη Βόλβη σε κάποια τμήματα έχουν μπει τα στηθαία και σε κάποια ακόμη γίνετε αποψίλωση των εδαφών. Δεν έχει την ίδια πρόοδο το έργο. Μάλιστα παρατήρησα ότι το έργο εκτελείτε και από τις δύο πλευρές του, νομίζω.
Οσο για την γέφυρα του Στρυμόνα, πράγματα δείχνει η υπάρχουσα γέφυρα να είναι το ένα ρεύμα, είναι σχετικά καινούργια, νομίζω κατασκευάστηκε στις αρχές της δεκαετίας του '90. Αλήθεια ποια είναι η τεχνική που κατασκευάζεται αυτή η γέφυρα? Η νεά γέφυρα δείχνει το δρόμο για την κατεδάφιση του υπάρχοντος κόμβου-άνω γέφυρας, μιας και καταλήγει στη πρόσβαση της γέφυρας του κόμβου.
η άνω γέφυρα. Στο βάθος η γέφυρα του Στρυμόνα.
http://i179.photobucket.com/albums/w299/corsakias/IMG_0333.jpg
και μια εναέρια φωτογραφία πριν παραδοθεί το κομμάτι της παράκαμψης Ασπροβάλτας.
http://i179.photobucket.com/albums/w299/corsakias/strymwnas.jpg |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Tue Feb 13, 2007 1:15 am Post subject: |
|
|
Η νέα γέφυρα είναι προκατασκευασμένοι δοκοί και απ'ότι φαίνεται ο ένας κλάδος για κάποια χλμ θα είναι η παλαιά ΕΟ μιάς και φτιάχνουν 3 κόμβους στην περιοχή δηλ Στρυμόνα, Τούζλας και Γαληψού, μάλλον μέχρι τον κόμβο Τούζλας θα ακολουθεί την ΕΟ και μετά νέα χάραξη. Το τμήμα Μέστη-Μάκρη διαπλατύνθηκε όλο κι όλο 2,5μ. απ'τα 19,5 στα 22μ. Κρίμα για τα μεταλλικά στηθαία αλλά ούτως ή άλλως σε μεγάλο μήκος η εγνατία διαθέτει μεταλλικά στηθαία ή μονό jersey. Δηλ όπου να'ναι να περιμένουμε νέο τμήμα προς παράδοση?? |
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Tue Feb 13, 2007 1:20 am Post subject: |
|
|
αν εννοείς για νέο τμήμα αυτό στη περιοχή του Στρυμόνα... το βλέπω να παραδίδεται μαζί με τη μεσόγεια. |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Tue Feb 13, 2007 1:53 am Post subject: |
|
|
Όχι εννοώ το Μέστη-Μάκρη |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Tue Feb 13, 2007 1:58 am Post subject: |
|
|
Ναι Βetthoven έτσι πιστεύω αλλά μη νομίζεις είναι λίγα τα χιλιόμετρα.
Θα μου πεις σακούλι το σακούλι... έχεις δίκιο.
Πάντως και ο επαρχιακός δρόμος που φτιάχνεται κατά το ήμισι είναι ολοκαίνουργειος. (νέα χάραξη)
Γι'αυτό τώρα έκλεισαν το δρόμο απ'την έξοδο Δικέλων-Μεσήμβριας για να φτιάξουν τη σύνδεση του με το υπάρχον. |
|
Back to top |
|
|
Lucretius Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1762 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Tue Feb 13, 2007 4:31 am Post subject: |
|
|
Σχετικά με την καινούρια γεφυρα στον Στρυμώνα, ίσως να έχει να κάνει με την πρόσβαση της παλιάς εθνικής οδού, καθώς από τότε που συνδέθηκε η Εγνατία με την γέφυρα όπιος θέλει να πάει από παλιά εθνική προς Καβάλα θα πρέπει να κάνει μια παράκαμψη 4 χιλιομέτρων. Ενδεικτικά από το Google Earth
|
|
Back to top |
|
|
JIMMARAS Junior Member
Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
Posted: Tue Feb 13, 2007 9:45 am Post subject: |
|
|
Η καινούργια Εγνατία δεν ταυτίζεται με την παλιά(παραλιακή )σε κανένα σημείο μετά το στρυμώνα .Απο την παλαιά ΕΟ αμφίπολης Καβάλας φαίνονται τα νέα τεχνικά της Εγνατίας πάνω απο την επαρχιακή και οχι ανάμεσα στους δύο υπάρχοντες δρόμους. Αμφιβάλω επίσης αν θα γίνει και άλλος κόμβος για Τούζλα εκτός απο της παραλιακής(σε κάποιους χάρτες δεν απεικονίζεται).
Αν γίνει αυτο θα υπάρχει πρώτα σύνδεση με την ΕΟ2 Αμφίπολη -Καβάλα. |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Wed Feb 14, 2007 6:40 pm Post subject: |
|
|
δημοπράτηση του οδικού άξονα Σαγιάδα - Κονίσπολη - Άγιοι Σαράντα στο α΄ 6μηνο του 2007
http://tvradio.ert.gr/radio/local_details.asp?id=2181&newsid=291573
σημαντικό έργο γύρω στα 40 χλμ το κόβω πάνω στο χάρτη αν ξεκινάει όμως απ'τη Σαγιάδα φτιάχνουμε καλά καλά δρόμο στην Αλβανία γιατί το μεγαλύτερο μήκος είναι εντός της Αλβανίας αλλά δεν πειράζει μια και οι δρόμοι στην Αλβανία δεν είναι σε καλή κατάσταση και αν θέλουμε να ονειρευόμαστε οδικές συνδέσεις με Αλβανία και με το καλό αν ποτέ με την Τεργέστη μέσω του αδριατικού άξονα που υφίσταται μόνο σαν ιδέα πρέπει να βάλουμε και το χεράκι στην τσέπη. Άντε με το καλό να γίνει και ένας καλός δρόμος Ηγουμενίτσα-Σαγιάδα που είναι καμιά 20αρια χλμ και να μιλάμε μετά για έναν ακόμα κάθετο άξονα της εγνατίας Ηγουμενίτσα-Σαγιάδα και απ'την άλλη πλευρά Ηγουμενίτσα-Πρέβεζα καθώς μελετάται τώρα η βελτίωσή του και κατ'επέκταση Πρέβεζα-Αστακός που είναι σχεδόν έτοιμος καινούριος δρόμος και μετά Αστακός-ιόνια οδός προς Αντίρριο που βρίσκεται κι αυτός υπό μελέτη. Έτοιμη είναι ακόμα σήραγγα 600μ στον Αγ. Ηλία κοντά στο Αιτωλικό απ'τον Ευκλείδη για την παραπάνω σύνδεση.
Ακόμα όσον αφορά την Αλβανία υπό κατασκευή ήταν (τώρα θα πρέπει να είναι έτοιμο) μέσα στην Αλβανία πάλι απ'τον Ευκλείδη το τμήμα Κακαβιά-Αργυρόκαστρο μήκους 30 χλμ ως αυτοκ/μος παρακαλώ καλά μη φανταστείτε καμιά εγνατία, είχε εκεί μία φωτό και η νησίδα να φανταστείτε είναι η χαμηλή από μπετόν αυτή που χρησιμοποιούν σε αστικές οδούς μέσα σε πόλεις και από τεχνικά φτώχεια, εξάλλου ο προυπολογισμός του έργου δεν ήταν ψηλός, αλλά απ'το τίποτα είναι μια χαρά, φανταστείτε έναν τέτοιο δρόμο να φτάνει μέχρι το Δυρράχιο και τα Τύρρανα και άντε σε καμιά 30αριά χρόνια μέχρι Shkoder βόρεια στα σύνορα με τη Σερβία... ο σημερινός δρόμος Κακαβιά-σύνορα Σερβίας που έχει τα χάλια του τα μαύρα δεν είναι ούτε 400 χλμ. δηλ μια ιόνια οδός και λιγότερο. Από κει η Σερβία πρέπει να κατασκευάσει τη συνέχεια μέχρι το Dubrovnik τμήμα λιγότερο από 200 χλμ και μετά η Κροατία κατασκευάζει ή είναι ακόμα υπό μελέτη το τμήμα Dubrovnik-Split όλο παραλία γύρω στα 200χλμ κι αυτό, και μετά είναι όλο έτοιμος αυτοκ/μος μεσ'την Κροατία μέχρι την Τεργέστη. Δεν είναι και τόσο αδύνατον μόνο μέσ'την Αλβανία είναι λίγο δύσκολα τα πράγματα.
ΥΓ. είπα να κάνω εδώ αυτό το ποστ ως οδική σύνδεση της Ελλάδας με σύνορα και κάθετος άξονας της εγνατίας και καλά. |
|
Back to top |
|
|
radja New Member
Joined: 21 Nov 2006 Posts: 29
|
Posted: Wed Feb 14, 2007 9:34 pm Post subject: |
|
|
Επιτελους...Δημοπρατηθηκε και η παρακαμψη Καραβομυλου-Στυλιδας
για τις 20 Μαρτιου.. Η τελευταια εργολαβια..
ΥΓ. Το Σαββατοκυριακο θα περασω απο τον Μαλιακο..
Υποσχομαι να γυρισω με φωτογραφιες.. |
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Wed Feb 14, 2007 10:20 pm Post subject: |
|
|
Να σχολιάσω το εξής.
Αν πράγματι η υπάρχουσα νέα γέφυρα χρησιμοποιηθεί από την Εγνατία οδό για το ένα ρεύμα κυκλοφορίας, η τοπική κυκλοφορία αυτοκινήτων θα γίνετε απο την παλιά γέφυρα? Τόσο δύσκολο ήταν να φτιάξουν δύο γέφυρες? Το πλάτος του ποταμού δεν έιναι τεράστιο. Εδω έχουν γεφυρώσει βουνά...
http://i179.photobucket.com/albums/w299/corsakias/strymwnaspalia.jpg |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Thu Feb 15, 2007 12:08 am Post subject: |
|
|
υπογράφηκε η σύμβαση κατασκευής του οδικού έργου ”Απομαρμά –Άγιοι Δέκα (Καστέλλι)” του ΒΟΑΚ μήκους 7,9 χλμ. και προϋπολογισμού 49 εκατ. ευρώ
http://www.euro2day.gr/articles/122779/
τι λέτε ρε παιδιά κάνουν αυτοκ/μο στα νότια της Κρήτης?? Και πού καταλήγει δηλ αυτός ο δρόμος? άντε Φαιστό αλλά δε φτιάχνουν πρώτα τον ΒΟΑΚ?? το τμήμα αυτό δεν είναι στον ΒΟΑΚ ο συγγραφέας έχει γράψει άλλ' αντ' άλλων. Δηλ κι ο υπόλοιπος δρόμος προς το Ηράκλειο θα γίνει αυτοκ/μος?? καλά το 3 λωρίδες ανά κατεύθυνση το προσπερνάμε 2+ΛΕΑ θα εννοεί. |
|
Back to top |
|
|
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Thu Feb 15, 2007 12:32 am Post subject: |
|
|
Τι κακό κι αυτό με τους δημοσιογράφους ... Δεν ξέρουν τι γράφουν! |
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Thu Feb 15, 2007 1:00 am Post subject: |
|
|
και σε μόνο 30 μερες!!!! |
|
Back to top |
|
|
|