stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 82, 83, 84 ... 152, 153, 154  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
limito
Full Member
Full Member


Joined: 14 Apr 2005
Posts: 373
Location: Larisa

PostPosted: Sun Jan 21, 2007 5:12 pm    Post subject: Reply with quote

Beethoven όντως το μεγαλύτερο μέρος του δρόμου Λάρισα-Τρίκαλα είναι αυτ/μος 2+ΛΕΑ και πολύ καλός κιόλας!Γενικά το πλάνο των αυτοκινητόδρομων που έχει σχεδιάσει η Περιφέρεια Θεσσαλίας είναι να συνδεθεί η θεσσαλική πρωτεύουσα με όλες τις γειτονικές πόλεις με αυτοκινητόδρομους 2+ΛΕΑ:
Λάρισα-Βόλος(Πέρα από την ΠΑΘΕ θα ανακατασκευαστεί και η παλαιά εθνική οδός που μειώνει περίπου την απόσταση κατά 20χλμ αν δεν απατόμαι...)
Λάρισα-Τρίκαλα και κατά επέκταση με τα Ιωάννινα αφού ολοκληρωθεί με το καλό και η Εγνατία.
Λάρισα-Κοζάνη (το ανακοίνωσε ο Σουφλιάς πριν λίγες μέρες)
Λάρισα-Καρδίτσα
Βέβαια δεν έχω να σου δώσω κάποιο link αλλά αν βρω κάτι θα το postάρω...
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
vag3721
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 2392
Location: Naousa/Athens

PostPosted: Sun Jan 21, 2007 8:11 pm    Post subject: Reply with quote

To Λάρισα-Τρίκαλα σε ποιά κομμάτια είναι 2+ΛΕΑ?

Beethoven η διατομή 17μ. ,είναι 2λωρίδες ανα κατεύθυνση χωρίς ΛΕΑ?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Tanash
Full Member
Full Member


Joined: 19 Dec 2005
Posts: 219
Location: Λάρισα

PostPosted: Sun Jan 21, 2007 9:33 pm    Post subject: Reply with quote

Λάρισα τρίκαλα τον έκανα πρόσφατα. δεν έχει λέα ούτε διαχωριστικό διάζωμα στο μεγαλύτερο μήκος..πραγματικά κρίμα για το διάζωμα,γιατί έχει χώρο να το βάλουν... Πάντως στο μεγαλύτερο μέρος είναι ήδη διπλός ο δρόμος, αλλά δεν θα έλεγα ότι έχει και πολύ καλή χάραξη και καλή γεωμετρία.. Α, και έχει λίγους ανισόπεδους κόμβους κι αυτοί κακοσχεδιαζμένοι, οι περισσότεροι είναι ισόπεδοι.. Βέβαια αυτός ο δρόμος είναι φυσικά πολύ καλύτερος από πολλές εθνικές οδούς και μακάρι να κάνουν και τα υπόλοιπα τμήματα που ανέφερε ο limito, έστω και μ' αυτή την ποιότητα
Back to top
View user's profile Send private message
JIMMARAS
Junior Member
Junior Member


Joined: 11 Sep 2006
Posts: 153
Location: kavala

PostPosted: Sun Jan 21, 2007 10:03 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν νομίζω κάθε φαρδύς δρόμος να λέγεται αυτοκινητόδρομος. Οι δρόμοι της Θεσσαλίας πέρα απο ΠΑΘΕ είναι ταχείας κυκλοφορίας.Δεν νοείται αυτοκινητόδρομος με ισόπεδες διαβάσεις φανάρια και χωρίς στηθαίο και ΛΕΑ.
Στο τμήμα μεγάλη -μικρή Βόλβη δούλευαν και σήμερα, τα χωματουργικά έχουν προχωρήσει πολύ, ενω υπάρχουν και μηχανήματα ασφαλτόστρωσης στην μεγάλη ευθεία. Laughing Απο Αγ.Ανδρέα -Πέραμο (λειτουργική -ΙΝΤΡΑΚΑΤ)γίνεται πλήρης ανακατασκευή -νέο υπόστρωμα.
Βάζω στοίχημα ότι απο στρυμώνα -τούζλα η εγνατία θα γίνει με διαπλάτυνση της λειτουργικής.Τα τεχνικά της μεσόγειας χάραξης προχωράν καλά αλλά τα χωματουργικά αργούν.
Η δημοπράτηση έξοδος συμβόλου Αγ.Ανδρέας έχει κολλήσει λόγω ενστασεων της ΑΒΑΞ (πρέπει να το έχασε για λιγότερο απο μονάδα).
Και έχουμε και το θράσος να πιστεύουμε ότι θα τελειώσει η Εγνατία του χρόνου. Twisted Evil Twisted Evil
Τι γίνεται με τις συμπληρωματικές συμβάσεις δουλευόμαστε?
Back to top
View user's profile Send private message
tonibest24
Junior Member
Junior Member


Joined: 13 Oct 2005
Posts: 130
Location: London

PostPosted: Sun Jan 21, 2007 10:44 pm    Post subject: Reply with quote

Αυτο με τα 17μ γραφτηκε και για το Λαρισσα-Κοζανη-Νικη. Προφανως δεν μιλαμε για αυτοκινητοδρομο αλλα για μια αναβαθμισμενη ταχεια οδο. Τι σημαινει ομως αυτο Question Ξερει καποιος τι προδιαγραφες εχει ενας τετοιος δρομος Question
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Tue Jan 23, 2007 1:51 pm    Post subject: Reply with quote

17μ μάλλον σημαίνει 4 επί 3,75μ λωρίδες αυτοκ/μου σύνολο 15μ και 2 μέτρα μάλλον ερείσματα εκατέρωθεν του οδοστρώματος γιατί μου φαίνεται τελευταία σε αρκετές νέες οδούς που έχω δει ακόμα και επαρχιακές τα ερείσματα είναι της μόδας εκτός και αφήσουν ένα μέτρο ανά κατεύθυνση μία υποτυπώδη ΛΕΑ. Δηλ κάτι σαν το τμήμα Μέστη-Μάκρη χωρίς τη διαπλάτυνση για αυτοκ/μο αν και αυτό είχε πλάτος 19,5μ. αλλά και πάλι δύο κανονικές λωρίδες αυτοκ/μου ανά κατεύθυνση είναι πολύ άνετος δρόμος. Ο Σουφλιάς είπε τελευταία ότι γίνεται σχέδιο και αλλάζουν οι προδιαγραφές των οδών. Αν δε, περιλαμβάνουν και ανισόπεδους κόμβους τότε καλό είναι να κόψουν κανα κονδύλι παραπάνω και να το κάνουν κανονικό αυτοκ/μο. Wink Αν ξέρει κανείς μια διαφορά από αυτοκ/μο μπορεί να είναι ότι η πιο απλή οδός "κάθεται " περισσότερο στο ανάγλυφο της χάραξης ενώ ο αυτοκ/μος ξεφεύγει και περιλαμβάνει περισσότερα τεχνικά οπότε και κοστίζει παραπάνω, χώρια απ'τα υλικά άλλης ποιότητας κλπ??
Back to top
View user's profile Send private message
tonibest24
Junior Member
Junior Member


Joined: 13 Oct 2005
Posts: 130
Location: London

PostPosted: Tue Jan 23, 2007 9:38 pm    Post subject: Reply with quote

2+2 Λωριδες ειναι πολυ καλα ιδιως εαν κατασκευαστουν με σωστες χαραξεις.

Νομιζω οτι γενικα εχουμε λιγο στο φτυσιμο οτι δεν ειναι αυτοκινητοδρομος. Και μαλλον εχουμε δικιο γιαιτι ειχαμε συνηθισει σε πολυ κακες κατασκευες.

Αν ομως οτι αν γινει σωστη δουλια η εθνικη οδος (17μ) θα καλυψει αναγκες με μικρο κοστος. Αλλωστε ο Λαρισσα-Κοζανη- Νικη πηγαινει παραλληλα με τον Ε-65 αυτοκινητοδρομο
Back to top
View user's profile Send private message
werto
New Member
New Member


Joined: 04 Jun 2005
Posts: 66

PostPosted: Tue Jan 23, 2007 11:04 pm    Post subject: Reply with quote

Όταν λένε ταχεία οδός συνήθως εννοείται ένας δρόμος χωρίς στηθαίο, με μία φαρδιά λωρίδα ανά κατεύθυνση και ΛΕΑ (που στην Ελλάδα χρησιμοποιείται συνήθως ως λωρίδα για να κυκλοφορούν τα φορτηγά!!!). Παρόμοιοι δρόμοι είναι η εθνική οδός Θεσ/νίκης-Μουδανιών στο ύψος των Μουδανιών και Κορίνθου-Πατρών (αν και ο τελευταίος είναι πολύ παλιός και κακοκατασκευασμένος). Δε νομίζω ότι πρόκειται να φτιαχτούν 2 λωρίδες....αν σκευτείτε ότι η Εγνατια από τη Βέροια μέχρι τον Πολύμυλο έχει 2 λωρίδες χωρίς ΛΕΑ και θεωρείται αυτοκινητόδρομος ποιος ο λόγος να μη βάφτιζαν έτσι και τον συγκεκριμένο δρόμο;
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed Jan 24, 2007 12:10 am    Post subject: Reply with quote

Η Εγνατία από Βέροια μέχρι Πολύμυλο έχει ΛΕΑ εκτός από τις σήραγγες.
Back to top
View user's profile Send private message
gm2263
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1840
Location: Athens, Hellas

PostPosted: Wed Jan 24, 2007 10:19 am    Post subject: Reply with quote

Να πω και ένα ανέκδοτο;

Τι... γίνεται με τους εναπομείναντες ανισόπεδους κόμβους της Κηφισίας στη Φιλοθέη και το Ψυχικό, όπως και εκείνο στο... Χίλτον;

Όχι, το άλλο με τον Τοτό δεν το ξέρω... Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
Nameless
Senior Member
Senior Member


Joined: 21 Jan 2005
Posts: 412

PostPosted: Wed Jan 24, 2007 12:20 pm    Post subject: Reply with quote

Θυμάσαι κάτι ανισόπεδους που ήταν να γίνουν στην Ποσειδώνος με Αμφιθέας, Καλαμακίου και Αγ.Κοσμά? Θυμάσαι που δεν έγιναν ποτέ (από NIMBYs - όχι έλλειψη χρημάτων, αλλά αυτό είναι μια παρένθεση)? Ε την ίδια μοίρα προβλέπω για Κηφισίας ...
Όμως τι νόημα θα είχαν αλήθεια 2-3 ξεκάρφωτοι ανισόπεδοι κόμβοι? Για να μεταφέρουν το μποτιλιάρισμα μερικά μέτρα/χιλιόμετρα παρακάτω? Θα μπορούσαν να δημιουργήσουν μια ελεύθερη λεωφόρο "Συγγρού-Αρδητού-Β.Κωνσταντίνου-Κηφισίας" που να συνδέει πρακτικά την παραλία με την ΑΟ, αλλά και πάλι, αν είναι να βρουν τα λεφτά καλύτερα να φτιάξουν τη γραμμή 4 του μετρό ... better value for money!
Back to top
View user's profile Send private message
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Wed Jan 24, 2007 5:34 pm    Post subject: Reply with quote

Nameless wrote:
Θυμάσαι κάτι ανισόπεδους που ήταν να γίνουν στην Ποσειδώνος με Αμφιθέας, Καλαμακίου και Αγ.Κοσμά? Θυμάσαι που δεν έγιναν ποτέ (από NIMBYs - όχι έλλειψη χρημάτων, αλλά αυτό είναι μια παρένθεση)? Ε την ίδια μοίρα προβλέπω για Κηφισίας ...
Όμως τι νόημα θα είχαν αλήθεια 2-3 ξεκάρφωτοι ανισόπεδοι κόμβοι? Για να μεταφέρουν το μποτιλιάρισμα μερικά μέτρα/χιλιόμετρα παρακάτω? Θα μπορούσαν να δημιουργήσουν μια ελεύθερη λεωφόρο "Συγγρού-Αρδητού-Β.Κωνσταντίνου-Κηφισίας" που να συνδέει πρακτικά την παραλία με την ΑΟ, αλλά και πάλι, αν είναι να βρουν τα λεφτά καλύτερα να φτιάξουν τη γραμμή 4 του μετρό ... better value for money!


συμφωνω! Wink το 2010 το λεκανοπεδιο θα ειναι μποτιλιαρισμενο,συμφωνα με τα λεγομενα των συγκοινωνιολογων..αρα πρεπει να αποθαρρυνθει η χρηση του αυτοκινητου..ας φτιαξουν τα αστικα εργα αττικης και τις επεκτασεις του μετρο,μαζι με την γραμμη 4 Razz
Υ.Γ την περασμενη δευτερα,22 δεκεμβριου ειχε ανακοινωθει πως θα υπογραφει η συμβαση παραχωρησης του ΚΟΡΙΝΘΟΣ-ΚΑΛΑΜΑΤΑ/ΛΕΥΚΤΡΟ-ΣΠΑΡΤΗ..τι εγινε????γιατι καθυστερει παλι??? Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
Tzinos
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 02 Apr 2004
Posts: 993
Location: London

PostPosted: Wed Jan 24, 2007 5:49 pm    Post subject: Reply with quote

Arrow GM

Quote:
Να πω και ένα ανέκδοτο;


Aμ το αλλο με τους ανισοπεδους στο Σχιστο (χωρις ΝΙΜΒΥς) και την Περφεριακη Αιγαλεω το ξερετε??? Mad Cool Very Happy

Σε λιγο τα γυφτακια θα παιζουν κρυφτο (αν δεν το εχουν κανει ηδη) στης χορταριασμενες συραγγες διπλα απο την λιμνη Κουμουνδουρου!!!
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Wed Jan 24, 2007 10:40 pm    Post subject: Reply with quote

Ακόμα αυτές οι σήραγγες?? Shocked Και καλά εκεί θα καταλήγει αν ποτέ η δυτική περιφερειακή Αιγάλεω?
limito wrote:

Λάρισα-Βόλος(Πέρα από την ΠΑΘΕ θα ανακατασκευαστεί και η παλαιά εθνική οδός που μειώνει περίπου την απόσταση κατά 20χλμ αν δεν απατόμαι...)

Μάλλον απατάσαι Crying or Very sad γιατί η απόσταση φαίνεται να 'ναι η ίδια και αν πρόκειται να ανακατασκευαστεί σε σύχρονη οδό δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να υπάρχουν δυο παράλληλες οδοί προδιαγραφών αυτοκ/μου?? Μήπως εννοείς το δρόμο Λάρισσα-Λαμία ο οποίος πλέον κι αυτός δεν θα εξυπηρετεί κάτι ιδιαίτερο παράλληλα στην ΠΑΘΕ και τον Ε65.

ερτ. Μέσα στην εβδομάδα η σύμβαση για τον αυτοκινητόδρομο Κόρινθο-Τρίπολη-Καλαμάτα-Σπάρτη. Στελέχη του ΥΠΕΧΩΔΕ εκτιμούν ότι η σύμβαση θα υπογραφεί εντός των επομένων ημερών και στη συνέχεια θα κατατεθεί στη Βουλή για επικύρωση. Τα έργα θα ξεκινήσουν μέχρι τον ερχόμενο Σεπτέμβριο και σε πρώτη φάση προβλέπεται να γίνουν παρεμβάσεις βελτίωσης στο τμήμα από Κόρινθο μέχρι Τρίπολη και η διάνοιξη του δεύτερου κλάδου της σήραγγας του Αρτεμισίου. Παράλληλα θα προχωρήσουν και τα έργα στο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου από Τρίπολη για Καλαμάτα.

Επειδή κι ιόνια θα αργήσει μέχρι να ξεκινήσουν τα έργα να φανταστώ ότι χρειάζεται ένα διάστημα 4-5 μηνών μέχρι να εγκατασταθούν τα εργοτάξια και να αρχίσουν να λειτουργούν??
-----------------
ερτ. Την Παρασκευή θα υπογραφεί και η σύμβαση, μεταξύ της Περιφέρειας Πελοποννήσου και του αναδόχου, για τα έργα κατασκευής του νέου δρόμου Ρωμανού - Γαργαλιάνων. Για την υπογραφή της σύμβασης αναμένεται να έρθει στην Καλαμάτα η γενική γραμματέας Πελοποννήσου Αγγέλα Αβούρη. Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 18 εκατομμύρια ευρώ και χρηματοδοτείται από το ΓΆ ΚΠΣ.

Πρόκειται για ένα τμήμα γύρω στα 10 χλμ. που παρακάμπτει το απαίσιο και απαράδεκτο τμήμα στους Γαργαλιάνους και Χώρα μήκους περί τα 22 χλμ! τμήμα της ΕΟ ο Θεός να βάλει το χέρι του Κυπαρισσίας-Πύλου. 18 εκατ. ακριβό έργο οπότε θα γίνει πολύ καλών προδιαγραφών.
Back to top
View user's profile Send private message
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Thu Jan 25, 2007 12:43 am    Post subject: Reply with quote

beethoven,ο δρομος που θα κατασκευαστει ειναι το τμημα ΠΑΘΕ στο υψος του κομβου του βελεστινου με τον βολο..θα συνδεει τον βολο με τον ΠΑΘΕ Razz δεν εχει καμια σχεση με την παλαια εθνικη οδο λαμιας-λαρισσας Shocked
αντε,μακαρι να υπογραφουν συντομα ολες οι συμβασεις και να φτιαχτουν οι δρομοι..πολυ τους αργησαμε Twisted Evil ομως,καλλιο αργα παρα ποτε Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
el_greco
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Sep 2006
Posts: 91
Location: Athens/Volos

PostPosted: Thu Jan 25, 2007 1:03 am    Post subject: Reply with quote

gouperman, τι ανακατασκευή θέλει ο δρόμος από τον Κόμβο Βελεστίνου της ΠΑΘΕ μέχρι τα όρια του ΠΣ Βόλου; (Α/Κ Οδού Λαρίσης στον υπό κατασκευή Περιφερειακό δρόμο του Βόλου) Είναι η Εθνική Οδός 6, με στηθαίο σε όλο της το μήκος, μάλιστα πρόσφατα (την τελευταία δεκαετία) ανακατασκευασθείσα και εκσυγχρονισθείσα. Νομίζω μάλιστα ότι ανήκει σε παράπλευρη εργολαβία του Ε-65, στα πλαίσια της σύνδεσης των λιμανιών Βόλου και Ηγουμενίτσας, μετά και την περάτωση της Εγνατίας. Αυτό που όντως θα γίνει είναι ο Κόμβος Βελεστίνου με την ΕΟ 6, επειδή τώρα είναι απαράδεκτος και πολύ επικίνδυνος ο τρόπος με τον οποίο εισέρχεται κανείς στο Βελεστίνο, είτε προερχόμενος από το Βόλο, είτε από τον ΠΑΘΕ.

Ένας δρόμος που σίγουρα θέλει κατασκευή είναι αυτός που ενώνει το ΠΣ Βόλου (Α/Κ Αλυκών του Περιφερειακού, στη Λ. Αθηνών, στη Δ' Φάση του έργου, ζήσε Μάη μου) με τον ΠΑΘΕ στον Α/Κ Μικροθηβών, δηλαδή ή Νότια Είσοδος της πόλης, μέσω Ν. Αγχιάλου. Η σημερινή του κατάσταση είναι ενός επικίνδυνου και κακοφωτισμένου δρόμου δύο λωρίδων κυκλοφορίας χωρίς στηθαίο.

Η ΠΕΟ Βόλου-Λάρισας, δεν είναι σημαντικά μικρότερη σε μήκος από τον ΠΑΘΕ... δεν βλέπω το λόγο να αναβαθμιστεί σε αυτοκινητόδρομο, πέραν ίσως από έναν εκσυγχρονισμό του υπάρχοντος δρόμου...
Back to top
View user's profile Send private message
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Thu Jan 25, 2007 11:25 am    Post subject: Reply with quote

Arrow el greco
το ξερω οτι ο δρομος Α/Κ ΠΑΘΕ -ΠΕΡΙΦ/ΚΗ ΟΔΟΣ ΒΟΛΟΥ εχει στηθαιο,αλλα δεν σημαινει οτι τηρει τις προδιαγραφες ασφαλειας..παρουσιαζει πολλες κακοτεχνιες..θα ανακατασκευαστει ο ταπητας,θα γινουν ανισοπεδοι κομβοι,οπως στην περιπτωση του βελεστινου.. Rolling Eyes επισης ΔΕΝ προβλεπεται συνδεση του με τον Ε-65 Evil or Very Mad ο αρχικος σχεδιασμος ακυρωθηκε..ετσι ο Ε-65 θα συνδεει μονο την λαμια με την εγνατια,αφου ο κλαδος μακρυχωρι καρδιτσας- Α/Κ ΠΑΘΕ ακυρωθηκε..απο οτι ξερω η επισημη δικαιολογια ειναι οτι δεν θα ηταν βιωσιμη η παραχωρηση..δεν νομιζω να κατασκευαστει στο αμεσο μελλον με δημοσιους πορους..οσο για τον δρομο βολος-ν.αγχιαλος δεν βλεπω το λογο να ανακατασκευαστει,αφου ο βολος θα εχει μια ταχεια και πολυ καλη συνδεση με τον ΠΑΘΕ στο υψος του βελεστινου..τα χιλιομετρα ειναι ιδια περιπου..το ιδιο ισχυει και για την ΠΕΟ λαρισας-βολου..ειναι σχεδον παραλληλη με τον ΠΑΘΕ..εντελως αχρηστο εργο..
Back to top
View user's profile Send private message
radja
New Member
New Member


Joined: 21 Nov 2006
Posts: 29

PostPosted: Thu Jan 25, 2007 11:00 pm    Post subject: Reply with quote

Συμφωνα με νεοτερες δηλωσεις του Σουφλια η υπογραφη της συμβασης για
το Κορινθος-Τριπολη-Καλαματα θα γινει μεχρι τα τελη Ιανουαριου
Back to top
View user's profile Send private message
Nassos
Full Member
Full Member


Joined: 16 Dec 2005
Posts: 347

PostPosted: Fri Jan 26, 2007 6:46 pm    Post subject: Reply with quote

Ανάδειξη του προσωρινού αναδόχου για τον Ε-65 από το ΥΠΕΧΩΔΕ

Στην τελική ευθεία για την κατασκευή του εισέρχεται το έργο του Οδικού Αξονα Κεντρικής Ελλάδας (Ε-65) με την ανάδειξη του προσωρινού αναδόχου (ο όμιλος Hellenic Autopistas) από το ΥΠΕΧΩΔΕ.

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=773434&lngDtrID=251

Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Sat Jan 27, 2007 9:08 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.knowhow.gr/ecportal.asp?id=36264&nt=105
η ανάδειξη του αναδόχου του Ε65 είναι, η ανάδειξη στο Κόρινθος-Τσακώνα θα γίνει μέσα στο Φεβρουάριο και αυτό το " τρεις κλάδοι κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση" πώς γίνεται αυτό γιατί το έχω ξαναδιαβάσει Shocked Question


Last edited by Beethoven on Sun Jan 28, 2007 1:46 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Sat Jan 27, 2007 10:25 pm    Post subject: Reply with quote

ο Ε-65 θα ειναι 2+2ΛΕΑ ανα κατευθυνση..λαθος το εχουν γραψει...το κορινθος-πατρα θα ειναι 3+3 χωρις ΛΕΑ ( λαθος Evil or Very Mad )ανα κατευθυνση,και το πατρα-τσακωνα 2+ΛΕΑ ανα κατευθυνση.... Razz ειδωμεν...
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Sun Jan 28, 2007 6:40 pm    Post subject: Reply with quote

Να ρωτήσω ρε παιδιά επειδή είμαι νέος στο forum θα ήθελα να μάθω αν υπάρχει πουθενά ένας χάρτης που να δείχνει το οδικό δίκτυο μετά το πέρας όλων των έργων πχ ΠΑΘΕ, ΕΓΝΑΤΙΑ, Ε-65 κλπ.
Back to top
View user's profile Send private message
tonibest24
Junior Member
Junior Member


Joined: 13 Oct 2005
Posts: 130
Location: London

PostPosted: Sun Jan 28, 2007 7:34 pm    Post subject: Reply with quote

Η επισημη ανακοινωση του ΥΠΕΧΩΔΕ κανει λογω για 3+3
Δεν καταλαβαινω τι γινεται
Κανονικα οι προδιαγραφες απαιτουν ΛΕΑ

Αντιγραφω απο το δελτιο τυπου

Βασικά Στοιχεία του Έργου

Ο Αυτοκινητόδρομος Ε65 περιλαμβάνει:

 Τρείς κλάδους κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση με μεσαία νησίδα (new jersey)
 23 Ανισόπεδους Κόμβους (Α/Κ)
 6 Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινήτων (ΣΕΑ)
 6 Κέντρα Εκμετάλλευσης και Συντήρησης (ΚΕΣ)
 Σήραγγες διπλού κλάδου μήκους 10 χλμ.
 Cut and cover μήκους 620 μέτρων
 Απλές γέφυρες 2,5 χλμ.
 Κοιλαδογέφυρες 6,3 χλμ.
 Πλήρη αποκατάσταση του τοπικού δικτύου με ανισόπεδες διαβάσεις και παράπλευρο οδικό δίκτυο.
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Sun Jan 28, 2007 11:14 pm    Post subject: Reply with quote

Πάντως 1,6 δισ ευρώ άκριβο έργο και σιγά τα τεχνικά δε διαφέρει και πολύ απ'την ιόνια οδό και σε μήκος και σε τεχνικά αν υπολογίσουμε ότι με τη σύμβαση της ιονίας θα κατασκευαστούν πάλι κάποια χιλιόμετρα στο ύψος της Υλίκης, τώρα η διαφορά 500 εκατ. ευρώ παραπάνω ο Ε65 μήπως προβλέπονται όντως 3 λωρίδες ανά κατεύθυνση?? Αλλά για ποιο λόγο δεν καταλαβαίνω.
Ή μήπως κάνω λάθος?? 1,1 δισ δεν κοστίζει η ιονία??
Back to top
View user's profile Send private message
tonibest24
Junior Member
Junior Member


Joined: 13 Oct 2005
Posts: 130
Location: London

PostPosted: Mon Jan 29, 2007 12:48 am    Post subject: Reply with quote

Arrow Beethoven
Εκανα τους υπολογισμους για τα καθαρα χλμ κατασκευης

Arrow ΙΟΝΙΑ 123,5 χλμ κοστος 1.4 δις
Arrow Ε-65 175 χλμ κοστος 1.6 δις

Νομιζω οτι ειναι λογικα τα ποσα They make sense
και ειναι και στα πλαισια των χοντρικων υπολογισμων απο παλαιοτερα εργα οπου 10 εκατομμυρια /χλμ περιπου (βλεπε εγνατια)


Last edited by tonibest24 on Mon Jan 29, 2007 4:43 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 82, 83, 84 ... 152, 153, 154  Next
Page 83 of 154

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr