View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
PAVEL_13 Stadium Expert
Joined: 13 Feb 2004 Posts: 1036 Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)
|
Posted: Tue Jan 09, 2007 2:31 am Post subject: |
|
|
Όντως..... με λίγο φωτοσοπ και αρκετή φαντασία, επανέφερα τα δέντρα!!!!
Μαζική αναδάσωση!!!
!!!!!!!!!! |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Tue Jan 09, 2007 3:44 am Post subject: |
|
|
Δε λέτε που έκαναν και κανα τεχνικό...που να δείτε στην ΕΟ Αγρινίου-Καρπενησίου ή άλλες "εθνικές οδούς" που τα ατελείωτα χιλιόμετρα σε στροφές και ανέβα κατέβα τα βουνά θα κόστιζαν παραπάνω από ένα δρόμο μισό σε χιλιόμετρα με τα απαραίτητα τεχνικά.
από kalimera.gr
Εντός του Ιανουαρίου αναμένεται να αναδειχτεί ο προσωρινός ανάδοχος για το οδικό άξονα Eλευσίνα- Kόρινθος-Πάτρα και Πάτρα - Πύργος- Tσακώνα με προϋπολογισμό περίπου 1,8 δισ. ευρώ, ενώ η σύμβαση του έργου αναμένεται υπογραφεί εκτός απροόπτου, στις αρχές του Μαϊου.
Μακάρι, αυτό που εύχομαι πάντως και που πιστεύω δεν θα φέρει προβλήματα είναι να μειοδοτήσει η Απιόν Κλέος με τις Hochtief και Vinci που αν δεν κάνω λάθος έχει συγχωνευτεί πριν κάτι μήνες με άλλη υποψήφια κοινοπραξία άρα είναι πιο ισχυρή και η Hellenic Autopistas να κάτσει στ'αυγά της να μη μιλήσει καθόλου και να τελειώνουμε, ούτως ή άλλως πολλά πήρε και ιονία και τον Ε65 δε φαντάζομαι να θέλει τίποτα άλλο. |
|
Back to top |
|
|
vag3721 Stadium Expert
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Tue Jan 09, 2007 12:31 pm Post subject: |
|
|
Lucretius wrote: | Δείτε και πόσα δέντρα κόπηκαν στα πρανή για να διατηρηθεί αυτή η χάραξη. Πρακτικά μπορεί να συμφέρει, οικολογικά όμως; |
Εκεί δεν υπάρχει ανάγκη απο δέντρα,αλλά απο υποδομές.
Τα δέντρα πλεονάζουν. |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
|
Back to top |
|
|
Pelops Junior Member
Joined: 05 Jul 2005 Posts: 199
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 2:24 am Post subject: |
|
|
Beethoven όντως η τελευταία φωτογραφία είναι κοντά στον Κ1 κόμβο της περιμετρικής αλλά το έργο που έχει αναλάβει η μηχανική περιλαμβάνει και τη βελτίωση των εισόδων της πόλης (και πιο συγκεκριμένα το άθλιο κομμάτι μεταξύ κόμβου Κ1 και φαναριών στα μποζαΐτικα).
Δε βλέπω το πρόβλημα λοιπόν εκτός του ότι καλό θα ήταν να δούμε και καμιά φωτογραφία από το κομμάτι στο γλαύκο.
Quote: | Ανακοίνωση από ΥΠΕΧΩΔΕ (Ιανουάριος 2006)
......
Το έργο «Σύνδεση Ευρείας Παράκαμψης Πάτρας (Ε.Π.Π.) με το νέο Λιμάνι Πάτρας και την Εθνική Οδό Πατρών-Πύργου με την κατασκευή Παραγλαύκιων Αρτηριών» έχει προϋπολογισμό 80 εκατ. ευρώ.
Στο αντικείμενο του έργου περιλαμβάνονται η πλήρης κατασκευή οδικής αρτηρίας στον ποταμό Γλαύκο, μήκους 3,78 χλμ., η εκτέλεση αποχετευτικών, αποστραγγιστικών και αρδευτικών παρεμβάσεων, οι εργασίες διευθέτησης του ποταμού Γλαύκου σε μήκος 4,04 χλμ. και η κατασκευή των υπολειπόμενων εργασιών στην Ευρεία Παράκαμψη Πάτρας (Ε.Π.Π.) και στους κόμβους Κ1 και Κ5 αυτής. Προσωρινός μειοδότης του έργου αναδείχθηκε η εργοληπτική εταιρεία ΜΗΧΑΝΙΚΗ Α.Ε με ποσοστό έκπτωσης 38,38% |
|
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri Jan 12, 2007 3:29 am Post subject: |
|
|
http://www.egnatia.gr/flash/news_gr.html
Προκυρήξεις μελετών:
Εξωτερική περιφερειακή Θεσσαλονίκης (the Junior!)
Τμήμα Αρδάνιο-Μάνδρα απ'τον Αρδάνιο-Ορμένιο
Τμήμα Κορομηλιά-Ιεροπηγή-Κρυσταλλοπηγή απ'τον Σιάτιστα-Κρυσταλλοπηγή
και
υπολοιπόμενες εργασίες από ΑΚ Αράχθου-ΑΚ Μετσόβου δηλ έλεος αυτό το τμήμα εκάτο εργολαβίες για να τελειώσει |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sun Jan 14, 2007 12:58 am Post subject: |
|
|
Μηχανική: Ολοκλήρωση τμήματος στο Πέταλο του Μαλιακού
http://www.knowhow.gr/ecportal.asp?id=36005&nt=105
Δηλαδή τι παραδώθηκε?? Μήπως το τμήμα Θερμοπύλες-Αγ.Μαρίνα εκτός νέας κοίτης Σπερχειού μόνο ο αριστερός κλάδος? Και έχει δηλ μεγάλη διαφορά απ'την προηγούμενη κατάσταση? Τουλάχιστον θα φτιάξουν το δεξιό κλάδο με την ησυχία τους. |
|
Back to top |
|
|
radja New Member
Joined: 21 Nov 2006 Posts: 29
|
Posted: Mon Jan 15, 2007 8:05 am Post subject: |
|
|
Απο την Μηχανική παραδόθηκε το ένα διάζωμα και θα χρησιμοποιείται
αμφιδρομα μέχρι να ανακατασκευαστεί και το ήδη υπάρχον. |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Jan 15, 2007 1:07 pm Post subject: |
|
|
Καθυστερούν οι απαλλοτριώσεις της Μεσογειακής Εγνατίας
(τωρά από που κι ως που την ονομάζουν μεσογειακή...τι να πω)
...Στις 6 Φεβρουαρίου τα Ελληνικά δικαστήρια θα καθορίσουν την τιμή μονάδος αποζημίωσης των κατόχων γης στην Πιερία κοιλάδα, οι οποίοι είναι υποχρεωμένοι να δεχθούν την αποζημίωση για την επίταξη της γης τους, αφού από εκείνο το σημείο θα περάσει η «Μεσογειακή Εγνατία» στο νομό Καβάλας και συγκεκριμένα το τμήμα Στρυμόνας – Άγιος Ανδρέας συνολικού προϋπολογισμού 210 εκ. ευρώ...
Από την τροπή που πήρε η υπόθεση γίνεται κατανοητό ότι ο μεγαλύτερος αριθμός των αγροτών, τα κτήματα των οποίων θα απαλλοτριωθούν αναγκαστικά για λόγους δημόσιας ωφέλειας, δεν συμφώνησαν με την τιμή απαλλοτρίωσης που όρισε η «Εγνατία Α.Ε.», γι’ αυτό και προσέφυγαν στα δικαστήρια. «Εμείς δεχθήκαμε να προχωρήσουμε στην πληρωμή των υπερκείμενων για την επίταξη, κάτι που δεν έγινε δεκτό από τους ιδιοκτήτες», δήλωσε ο πρόεδρος της «Εγνατία Α.Ε.».
http://www.evros.gr/index.php?ID=14411&obcatid=8&MODULE=bce/application/news&NewsType=hg |
|
Back to top |
|
|
xristos_skg Junior Member
Joined: 21 Sep 2005 Posts: 70 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Jan 15, 2007 1:36 pm Post subject: |
|
|
Ό,τι να 'ναι... Η μεσόγεια χάραξη στο νομό Καβάλας, έγινε από τους δημοσιογράφους "Μεσογειακή Εγνατία"... |
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Jan 15, 2007 6:08 pm Post subject: |
|
|
Χθες έκανα το Θεσσαλονίκη Ηγουμενίτσα:
Η κατάσταση λοιπόν 15/1 έχει ως εξής:
Από Θεσσαλονίκη μέχρι Γρεβενά αυτοκινητόδρομος κανονικά, ενώ το μικρό σημείο στον Πολύμυλο έχει προχωρήσει πολύ και νομίζω ότι σύντομα θα παραδοθεί.
Από Γρεβενά κλασσικά ανέβασμα από Κηπουρειό, Μηλιά μέχρι το Μέτσοβο. Οι πληροφορίες μου λένε ότι τα συνεργεία δουλεύουν καλά, ενώ βοηθάει ιδιαίτερα φέτος ο πολύ ήπιος χειμώνας. Σύμφωνα με την πηγή μου το καμμάτι μέχρι την Παναγιά θα παραδοθεί τέλη του 2008. Παναγιά-Μέτσο βο δεν ξέρω τι παίζει (Beethoveeeeeeeeeeennnnn???? ) Εκεί στο Μέτσοβο όπως ξέρετε φεύγεις από τον παλιό και μ' ένα εντυπωσιακό κατέβασμα μπαίνεις στο κομμάτι Μέτσοβο-Περιστέρι. Πολύ εντυπωσιακό και σε γλιτώνει εκείνες τις δολοφονικές στροφές στο Βοτονόσι.
Περιστέρι-Άραχθος: Τραβάτε με κι ας κλαίω. Τι γίνεται ρε γμτ εκεί πέρα; Οκ γίνονται έργα, αλλά έχω την εντύπωση ότι έχουμε πολυ δρόμο ακόμα. Και είναι μόνο 10 χιλιόμετρα!!!
Εκεί όμως που πραγματικά έχω μεγάλες απορίες είναι η σήραγγα Δρίσκου. Πόσα χρόνια τη φτιάχνουν; Αν τελείωσει αυτή η σήραγγα παρακάμπτεις όλο το Μιτσικέλι αλλά και την πόλη των Ιωαννίνων πηγαίνοντας για Γιάννενα.
Από Πεδινή και μετά, αρκετά ικανοποιητική η κατάσταση, αν εξαιρέσεις κυρίως την κατηφόρα της Παραμυθιάς, συγκρίνοντας όμως με το παλιό κομμάτι γλιτώνεις πάρα πολλά! Πάντως όταν τελειώσει εκείνο το καμμάτι πάνω από την Παραμυθιά που φτάνει μέχρι την γέφυρα της Κρυσταλλοπηγής θα είναι ένα από τα πιο εντυπωσιακά κομμάτια της Εγνατίας.
Beethoven και Γιαννιώτες δώστε καμιά λεπτομέρεια, πότε αναμένεται να έχουμε κι άλλες παραδόσεις στην Ήπειρο ( και ειδικά σήραγγα Δρίσκου;;; ) |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Tue Jan 16, 2007 12:45 pm Post subject: |
|
|
Λοιπόν για τη σήραγγα Δρίσκου έχουμε και λέμε:τώρα γίνεται η σήραγγα εξαερισμού και τα ηλεκτρομηχανολογικά.Αλλά το πρόβλημα ειναι οι δρόμοι πρόσβασης ,δηλ.το τμήμα απο Δροσοχώρι μέχρι την είσοδό της και από την έξοδό της μέχρι κάπου προσωρινά.
Η Εγνατια λέει οτι θα το παραδώσει το καλοκαιρι αλλά πριν μια βδομάδα που πέρασα μέσα από το εργοτάξιο μου φάνηκε αδύνατο.Τα χωματουργικά ειναι σε πολύ πρώιμο στάδιο.(Πρέπει επιτέλους να βγάλω και καμιά φωτογραφία).Βέβαια είναι μόνο 3 χλμ αλλά δεν το βλέπω...
Ουτε και το κομμάτι μέχρι το Δροσοχώρι που είναι έτοιμο υπάρχει λόγος να παραδοθεί αφού δεν οδηγει πουθενά και μόνο θα μπερδεύει αυτούς που έρχονται από Ηγουμενίτσα. |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Tue Jan 16, 2007 1:18 pm Post subject: |
|
|
Πάντως έχουν προθεσμία μέχρι το τέλος του 2008 γιατί με πολλά τμήματα επικρατεί λίγο το χάος όπως και με την παράκαμψη Γρεβενών η οποία θα πρέπει επιτέλους να δωθεί όπου να'ναι αφού τελείωσε και η γέφυρα Γρεβενιώτικου. Supera μη βιάζεσαι για το Άραχθος-Περιστέρι σιγά σιγά, δες εδώ τη νέα εργολαβία της εγνατίας! Μιλάμε έχουν αφήσει ολόκληρα τμήματα στον αέρα όπως οπλισμένο επίχωμα μεταξύ των σηραγγών Τ6 και Τ8 κα.
από τον Α/Κ Αράχθου έως το ανατολικό στόμιο της σήραγγας Τ8, μήκους 4,4χλμ. περίπου, καθώς και η εγκατάσταση Scada στο τμήμα από Α/Κ Αράχθου έως Α/Κ Μετσόβου. Προβλέπονται εργασίες ολοκλήρωσης του Α/Κ Αράχθου, διαμόρφωσης του ΧΣΑ (χώρου στάθμευσης αυτοκινήτων) Αράχθου, ολοκλήρωσης της γέφυρας Τ5 και της σήραγγας Τ6, κατασκευής του τμήματος μεταξύ των σηράγγων Τ6 και Τ8 με οπλισμένο επίχωμα και ημιγέφυρα (Τ7) δεξιού κλάδου μήκους 128μ. και ανοίγματος 32μ. και τέλος εργασίες ολοκλήρωσης της σήραγγας Τ8.
Με τη γέφυρα Αράχθου τι γίνεται?? αυτή πάλι δε δικαιολογείται καθυστερήσεις γιατί το χρονοδιάγραμμα είναι στο όριο.
Τι είναι το scada?? |
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Tue Jan 16, 2007 1:32 pm Post subject: |
|
|
Supervisory Control And Data Acquisition.
είναι ένα κεντρικό σύστημα επίβλεψης και ελέγχου μίας ή πολλών διεργασιών μέσω κεντρικού υπολογιστή φυσικά. |
|
Back to top |
|
|
radja New Member
Joined: 21 Nov 2006 Posts: 29
|
Posted: Tue Jan 16, 2007 5:14 pm Post subject: |
|
|
Υπογραφηκε σημερα μεταξυ ΑΕΓΕΚ και ΥΠΕΧΩΔΕ συμπληρωματικη
συμβαση για την παρακαμψη Καμενων Βουρλων με χρονοδιάγραμμα
31/10/2007.
Καλα Χριστουγεννα θα ειναι ετοιμη... |
|
Back to top |
|
|
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Tue Jan 16, 2007 9:09 pm Post subject: |
|
|
αρχισαν οι συμπληρωματικες συμβασεις
το ΥΠΕΧΩΔΕ δημοσιευσε τα εργα του ΄Δ ΚΠΣ στην αττικη ξεχωριζουν η επεκταση του ΜΕΤΡΟ στον πειραια,τα οδικα εργα αττικης,η επεκταση τηςς λεωφ.κυμης ως την εθνικη οδο,και ο νεος αυτοκινητοδρομος ελευσινα-θηβα-υλικα
ομως κατα τη γνωμη μου θα ηταν προτιμοτερο να χρηματοδοτηθει η νεα γραμμη του μετρο γαλατσι-αθηνα-μαρουσι μηκους 20 km,παρα τοσα οδικα εργα...α,επισης υπογειοποιειται η λεωφ.αλεξανδρας στο υψος του γηπεδου του ΠΑΟ
http://www.minenv.gr/download/2007-01-16.pinakas-ergon.4.P.P.xls |
|
Back to top |
|
|
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Tue Jan 16, 2007 10:41 pm Post subject: |
|
|
Fairly interesting stuff !
Αυτό το μυστήριο "Λ.Θηβών" στα έργα Αττικής τι ακριβώς είναι όμως? |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Thu Jan 18, 2007 2:07 am Post subject: |
|
|
Έργα 18 δισ. σε 7 χρόνια
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=4667&subid=2&pubid=276681
Το σχετικά δυστυχές είναι ότι δεν προβλέπονται μεγάλοι νέοι αυτοκ/μοι αλλά μικρότερα τμήματα πέρα απ'τον ΒΟΑΚ που θα αναβαθμιστεί σε μήκος περ. 150 χλμ.(από άλλη πηγή αυτό). Μετά έρχονται σε μικρότερο μήκος οι αυτοκ/μοι Ελευσίνα-Υλίκη, Ευζώνοι-Κλειδί, το τμήμα Ιωάννινα-Κακκαβιά πού είναι?? η λεωφ. Θηβών ποια είναι? παλαιότερα είχα ακούσει για κατασκευή σε αυτοκ/μο με 3+ΛΕΑ την είσοδο της Αθήνας Ελευσίνα-Αθήνα από λεωφ. Καβάλας, αυτό είναι?
Η επέκταση λεωφ. Κύμης δεν θα'πρεπε να περιλαμβάνεται στις επεκτάσεις της Αττικής οδού?
EPΓO BEΛTIΩΣHΣ THΣ E.O. ΛAPIΣAΣ - KOZANHΣ (από Λάρισα μέχρι Tριγωνικό: διατομή 17 μ.). Πολύ ευχάριστο. Από κει και πάνω να φανταστώ θα είναι αυτοκ/μος?
Τελικά πόσα έργα οδ. αξόνων θα κατασκευαστούν στην ευρύτερη περιοχή της Θεσ/νίκης? Το μετρό πάλι όχι μόνο κατασκευάζεται αλλά έχει και μεγάλη ρέντα με τη νέα επέκταση!
Γιατί μου φαίνεται ότι το έργο σύνδεσης Ακτίου με το Δυτικό άξονα λείπει συνέχεια απ'το σκηνικό???? Το έργο σύνδεση Πρέβεζας με ιόνια οδό πρόκειται προφανώς για άλλο έργο προς Άρτα εφόσον πρόκειται και για βελτίωση.
Επιτέλους αυτό είναι πρόγραμμα έργων για όλη την Ελλάδα και την περιφέρεια όχι όπως κατασκευή δημοτικής οδού Άνω Κουκουτσαίικα-Κάτω Φτερόλακκα και αν!!
από συνέδριο στην Πρέβεζα (έγινε περίπου Νοέμβριο 2005)
2) Για την βελτίωση του οδικού άξονα Πρέβεζα – ‘Άρτα, σε διατομή δύο (2) λωρίδων ανά κατεύθυνση, πλάτους 17,0 μ. και την σύνδεσή του με την Ιονία οδό (κοντά στην Φιλιππιάδα) έχει ενταχθεί στο ΕΠ-ΟΑΛΑΑ μια μελέτη, προϋπολογισμού 6.000.000 €, ώστε να είναι δυνατή η κατασκευή του έργου μέσα στην προγραμματική περίοδο 2007-2013.
3) Για την βελτίωση του οδικού άξονα Πρέβεζα – Ηγουμενίτσα, ώστε να αποκτήσει ενιαία διατομή και ενιαία ταχύτητα σε όλο το μήκος του, να αρθεί η επικινδυνότητά του σε συγκεκριμένα επικίνδυνα σημεία του (ισόπεδους κόμβους κ.α.) και να αντιμετωπιστούν κάποιες γεωλογικές αστοχίες σε συγκεκριμένα σημεία του έχει ενταχθεί στο ΕΠ-ΟΑΛΑΑ τεχνική μελέτη, προϋπολογισμού 2.000.000 €.
4) Για την αναβάθμιση του άξονα Άκτιο – Αμβρακία (δηλαδή για την αντικατάσταση του υφιστάμενου προβληματικού οδικού άξονα Βόνιτσα – Αμφιλοχία, με κάποιον άλλον με καλύτερα γεωμετρικά χαρακτηριστικά και με δύο(2) λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση), που αποτελεί την προς νότο σύνδεση της Πρέβεζας με την Ιονία Οδό και δι΄αυτής με την Πάτρα και την Αθήνα, υλοποιείται ήδη μια τεχνική μελέτη, που θα ολοκληρωθεί κατά το τέλος του επόμενου καλοκαιριού, έτσι ώστε το αντίστοιχο έργο να είναι ώριμο να ενταχθεί στα Προγράμματα της περιόδου 2007-2013.
Πολύ καλό!! Πολύ άνετες οδοί. Όντως η οδός από Αμφιλοχία μέχρι Άκτιο θέλει αντικατάσταση γιατί έχει τα χάλια της τα μαύρα. Στην από κει προς Άρτα στο τμήμα Άρτα-διασταύρωση με ΕΟ προς Γιάννενα έκαναν βελτίωση αλλά η διατομή δε μου φάνηκε 17 μέτρα και σαν οδός είναι αρκετά πρόχειρη. Άντε να υπάρχει πρόσβαση της προκοπής στο αεροδρόμιο Ακτίου και να το αναβαθμίσουν κι αυτό να αποκτήσει η ευρύτερη περιοχή γρήγορη πρόσβαση. Πόσα άτομα μου 'χουν πει δεν πάω Λευκάδα πώς θα φτάσω εκεί πιο γρήγορα??
«Βυθίζεται» η Αλεξάνδρας - Επεκτείνεται η Αττική Οδός
http://www.tanea.gr/print_article.php?e=A&f=18741&m=N17&aa=2
«Πρόκειται για τα γνωστά χιλιοειπωμένα έργα», τόνισε ο Ανδρέας Λοβέρδος, υπεύθυνος για θέματα ΥΠΕΧΩΔΕ στο ΠΑΣΟΚ. «Ο υπουργός δημοσιοποίησε εκ νέου πίνακες έργων που, κατά βάσιν, θα έπρεπε να έχουν ήδη ανατεθεί, από το 2004».
Βρε άντε χε...είτε!!!
Last edited by Beethoven on Thu Jan 18, 2007 3:02 am; edited 3 times in total |
|
Back to top |
|
|
vag3721 Stadium Expert
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Thu Jan 18, 2007 2:20 am Post subject: |
|
|
Η λεωφ. Θηβών είναι κάθετη στην Καβάλας.Ξεκινάει απο Πειραιά και ,παράλληλα με το Κηφισό, φτάνει στους Αγίους Αναργύρους.
Έχει 2 λωρίδες ανα κατεύθνυνση,(αλλά σε πολλά σημεία,η μια εκ των 2 έχει πάντα παρκαρισμένα αυτοκίνητα) και άπειρα φανάρια,α και πολλές λακούβες.
Εδώ διαβάζω για επέκταση της Θηβών?Προς τα πού? |
|
Back to top |
|
|
tonibest24 Junior Member
Joined: 13 Oct 2005 Posts: 130 Location: London
|
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sat Jan 20, 2007 9:20 pm Post subject: |
|
|
από ερτ.
Την Δευτέρα, κατά πάσα πιθανότητα, θα υπογραφεί στο ΥΠΕΧΩΔΕ η σύμβαση με την κοινοπραξία “Μωρέας”, για την παραχώρηση και την ολοκλήρωση της κατασκευής του αυτοκινητοδρόμου Κορίνθου – Τρίπολης – Καλαμάτας και του κλάδου από Λεύκτρο Μεγαλόπολης μέχρι Σπάρτη. Τα έργα θα ξεκινήσουν μέχρι τον ερχόμενο Σεπτέμβριο και σε πρώτη φάση προβλέπεται να γίνουν παρεμβάσεις βελτίωσης στο τμήμα από Κόρινθο μέχρι Τρίπολη και η διάνοιξη του δεύτερου κλάδου της σήραγγας του Αρτεμισίου. Παράλληλα θα προχωρήσουν και τα έργα στο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου από Τρίπολη για Καλαμάτα. |
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Sat Jan 20, 2007 9:42 pm Post subject: |
|
|
H παλιά εθνική οδός Καβάλας Θεσσαλονίκης λειτουργεί?
Πέρυσι είχαν πέσει κάποιες γέφυρες, αν θυμάστε. Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία? |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Sat Jan 20, 2007 11:02 pm Post subject: |
|
|
και ενα σημαντικο κατ εμε εργο που λειπει ειναι η εθνικη οδο απο ναυπακτο για λαμια μεσω αμφισας. δεν ειναι δυνατο να συνδεεται με τετοιο δρομο που υπαρχει τωρα η πατρα με λαρισα και θεσ/νικη |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sun Jan 21, 2007 11:04 am Post subject: |
|
|
@corsakias
Να λειτουργεί. Στην γέφυρα που έπεσε έχουν κάνει μια ψευτοπαράκαμψη, αλλά πλέον τα φορτηγά επιτρέπεται να πάνε από την Εγνατία. |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sun Jan 21, 2007 4:48 pm Post subject: |
|
|
Siakabetis
Εύχομαι να μας την κάνει την έκπληξη ο Σουφλιάς γι'αυτό που όλοι θα θέλαμε. Αφού προωθείται το σύστημα της συγχρηματοδότησης θα πρέπει λογικά να προωθηθούν περισσότερα έργα με αυτή τη μέθοδο και να κατασκευαστούν κι άλλοι νέοι αυτοκ/μοι όπως καλή ώρα ο Αντίρριο-Λαμία εφόσον το δημόσιο δεν θα επιβαρυνθεί ιδιαίτερα. Ας γίνει τουλάχιστον όπως και άλλοι νέοι άξονες με διατομή 17μ. αλλά και απαραίτητα τεχνικά και καλή γεωμετρία κάτι που βέβαια δεν απέχει και πολύ από αυτοκ/μο. Πολλούς έχω ακούσει κι έχουν την εντύπωση ότι για να πάμε εμείς από νότια δυτική Ελλάδα προς Θεσσ/νίκη πάμε από Αθήνα!! μιλάμε για 300 χιλιόμετρα παραπάνω!! Αυτό το τμήμα είναι το καίριο τμήμα αυτοκ/μου που λείπει απ'τον οδικό χάρτη της χώρας για να συνδεθούν οι μεγάλες πόλεις σωστά μεταξύ τους.
Τελευταία έμαθα ότι ο δρόμος Τρίκαλα-Λάρισσα είναι στο μισό του περ. μήκος αυτοκ/μος με 2+ΛΕΑ και νησίδα και όπου να'ναι ξεκινάει και το υπόλοιπο. Επίσης το ίδιο προβλέπεται και για το δρόμο Καρδίτσα-Λάρισσα!! Υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες? |
|
Back to top |
|
|
|