stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Έργα στη Θεσ/νίκη (Μετρό, Τραμ, Υποθαλάσσια αρτηρία κλπ)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 50, 51, 52 ... 89, 90, 91  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
road352
New Member
New Member


Joined: 09 May 2006
Posts: 50
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Jan 05, 2007 1:08 am    Post subject: Reply with quote

Κάποιος που δεν γνωρίζει τον κυκλοφοριακό φόρτο των δρόμων της Θεσσαλονίκης σίγουρα δεν μπορεί να καταλάβει τι θα επιφέρει η κατασκευή της υποθαλάσσιας. Δεν θέλω να δώσω παράδειγμα με δρόμο της Αττικής γιατί θα ειναι ατυχές καθώς δεν γνωρίζω πολλά απο την Πρωτεύουσα.

Απλά θα το δείτε και μόνοι σας, σε 4-5-6 χρόνια όταν με το καλό τελειώσει, θα πέσει το "γέλιο της αρκούδας" στην Ανθέων και τους γύρω δρόμους. Από την άλλη όμως φαίνεται να δουλεύει καλά για την κίνηση από Ανατολικά προς Δυτικά. Το θέμα είναι οτι δεν πρέπει να είμαστε απαξιωτικοί και θα συμφωνήσω εν μέρει με τον gm στο ρητορικό του ερώτημα:
"Θέλετε να έχει έρθει το 2010 και να μην έχει πέσει ούτε μια φτιαριά;"

Ας ελπίσουμε οτι μετά την πρώτη φτυαριά θα πέσουν και οι επόμενες. Και απο το ύψος της Πέτρου Συνδικα να ξανά αρχίζει η υπογειοποίηση να βγάζει τουλάχιστον στη σχολή δικαστών στο Φοίνικα(μετά το γήπεδο της Μίκρας).

Να ρωτήσω και εγώ κάτι? Ο Δήμαρχος έχει κλείσει το πλακόστρωτο της παραλιακής απο το Ποσειδώνιο μέχρι την Μπότσαρη. Για τα γνωστά θεματικά πάρκα. Δηλαδή αν γίνουν τα πάρκα μέσα στην τετραετία, θα έρθει η υποθαλάσσια και θα τα ξηλώσει????? Μου θυμίζει λίγο απο την "καταπληκτική συνεννόηση" των ΕΥΑΘ - ΔΕΗ - ΟΤΕ τωρα και ΔΕΠΑ.

Ευτυχώς προχωράει η εξωτερική περιφερειακή που πιστεύω οτι θα φέρει ΜΕΓΑΛΗ αλλαγή - ανακούφιση στο κυκλοφοριακό της Θεσσαλονίκης. Αλήθεια που είδατε οτι θα είναι 3+ΛΕΑ? Στο site της Εγνατίας μόνο την χάραξη εχουν δώσει.
http://www.egnatia.gr/flash/images/progressmap/PS_DECEMBER_2006_GR.jpg
Back to top
View user's profile Send private message
skylinearth
Full Member
Full Member


Joined: 30 Dec 2005
Posts: 238
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Jan 05, 2007 1:28 am    Post subject: Reply with quote

Εγώ πάντως θα συμφωνήσω με το post του gm.

road352 wrote:
Ευτυχώς προχωράει η εξωτερική περιφερειακή που πιστεύω οτι θα φέρει ΜΕΓΑΛΗ αλλαγή - ανακούφιση στο κυκλοφοριακό της Θεσσαλονίκης. Αλήθεια που είδατε οτι θα είναι 3+ΛΕΑ? Στο site της Εγνατίας μόνο την χάραξη εχουν δώσει.
http://www.egnatia.gr/flash/images/progressmap/PS_DECEMBER_2006_GR.jpg


Έτσι λέει η μελέτη. Υπάρχει και αυτός ο χάρτης άμα ενδιαφέρεσαι:

http://img340.imageshack.us/img340/859/s58kgkbscm8.jpg
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
dimi
Full Member
Full Member


Joined: 08 May 2004
Posts: 319
Location: Leuven Belgium

PostPosted: Fri Jan 05, 2007 8:23 am    Post subject: Reply with quote

Και εγώ θα συμφωνήσω με το post του gm. Βέβαια έχουν κάποιο δίκαιο αυτοί που ανησυχούν για το τί θα γίνει στην Ανθέων. Το πρόβλημα ωστόσο για μένα δεν είναι η διατομή (πλάτος) της Ανθέων, αλλά τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα. Και αυτό είναι ένα πρόβλημα που γίνεται ολοένα και χειρότερο. Θυμάμαι πριν απο μερικά χρόνια ότι δεν υπήρχαν καθόλου παρκαρισμένα αυτοκίνητα στο δεξί άκρο της Μ. Αλεξάνδρου πρίν από το Μακεδονία Παλλάς.

Διαπιστώνω με ..φρίκη ότι σήμερα πλέον έχει γίνει καθημερινή πρακτική το πρκάρισμα πάνω στη Μ. Αλεξάνδρου (που θεωρείται και ταχείας κυκλοφορείας). Το πρόβλημα λοιπόν έχει να κάνει με τις θέσεις πάρκινγκ στην περιοχή της Ανθέων και όχι με το μποτιλιάρισμα στην Ανθέων λόγο περιορισμένου πλάτους της. Άλλωστε και η Βασ. Όλγας / Βασ. Γεωργίου που έχει την αντίθετη ροή δεν είναι πολύ φαρδύτερη.
Back to top
View user's profile Send private message
kostya
Full Member
Full Member


Joined: 10 Jun 2004
Posts: 238
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Jan 05, 2007 8:55 am    Post subject: Reply with quote

Η δημοτική αστυνομία δεν είναι υπεύθυνη για τα διπλοπαρκαρισμένα αυτοκίνητα κλπ? Απ'ότι έχω δει κάνουν καλά την δουλειά τους στην Παυλου Μελά π.χ (που όποτε περνάω πάντα υπάρχει αυτοκίνητο της δημοτικής αστυνομίας Shocked ) αντίθετα στην Μεγ. Αλεξάνδρου απ'ότι φαίνεται δεν πολυ-ενδιαφέρονται. Πραγματικά όταν αδειάζουν οι δρόμοι(15αυγουστο κλπ) η πόλη φαίνεται πολύ διαφορετική. Πιστεύω πως μερικά πάρκινγκ σε συγκεκριμένα σημεία και περισσότερος έλεγχος(τροχαία? - δημοτική αστυνομία?) αρκούν.

Η υποθαλάσσια σαν έργο δεν με ενθουσιάζει ούτε εμένα, ίσως επειδή συνέχεια διαβάζουμε για τα αρνητικά της. Πάντως εδώ που φτάσαμε δεν βλέπω να υπάρχει λύση. Αφού δεν φροντίσαμε έγκαιρα να προτείνουμε εναλλακτικές λύσεις δεν υπάρχει νόημα να γκρινιάζουμε τώρα. Και όπως είπαν τα παιδιά πιο πάνω, δεν θέλω να φτάσει το 2010 και να μην δουμε ούτε ένα έργο στην πόλη μας. Φυσικά καμία μελέτη δεν είναι τέλεια αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε και τίποτα.
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Jan 05, 2007 9:53 am    Post subject: Reply with quote

Καταδαφιστέα κτήρια για την υποθαλάσσια:
Είναι δυο κτήρια δίπλα στον χώρο του λιμανιού (στο στενάκι του Ερυθρού Σταυρού)
--------------
Η δημοτική αστυνομία δουλεύει για τον Παπαγεωργόπουλο. Πριν τις εκλογές μπορούσες να παρκάρεις όπου ήθελες. Είχα παρκάρει 12 το μεσημέρι στην Τσιμισκή επι τουλάχιστον 30 λεπτά και αστυνομικός δεν εμφανίστηκε. Πάντως χθες ανακοινώθηκε ότι από τις 15 Ιανουαρίου θα τους αμολύσουν στους δρόμους και όποιον ΄πάρει ο χάρος).
--------------
Θα συμφωνήσω με τους προλαλίσαντες ότι η υποθαλάσσια θα φέρει περισσότερα προβλήματα. Το μόνο που θα καταφέρει είναι να μετακομίσει το μποτιλιάρισμα από το Βαρδάρη στην Ανθέων.
Βέβαια ο αγαπημένος Σουφλιάς είπε ότι αφήστε να γίνει το έργο και μετά θα δούμε πως θα λύσουμε τα προβλήματα που θα προκύψουν.
Άσχετο αλλά στην Ανθέων έχει αρχίσει η κατασκευή του υπόγειου πάρκινγκ που προβλέπεται χρόνια τώρα.
--------------
Τα παρκάκια στην παραλία. Ίσως να θυμάστε ότι τα είχαν ανακαινίσει ξανά λίγο πριν και κατά την διάρκεια της Πολιτιστικής Πρωτεύουσας (97), οπότε πάλι πεταμένα χρήματα δίνουν. Τα παρκάκια βέβαια δεν έχουν καμιά σχέση με την υποθάλασσια. Μόνο στο ύψος του Μακεδονία Παλάς δεν θα γίνει το πάρκο μέχρι να τελειώσει η υποθαλάσσια.
--------------
Η ΔΕΠΑ είναι η δημόσια επιχείρηση αερίου και φέρνει το άεριο στην Ελλάδα από την Αλγερία και την Ρωσία. Οι κατά τόπους ΕΠΑ (Εταιρεία Παροχής Αερίου) είναι υπεύθυνες για την κατασκευή των δικτύων και την παροχή αερίου.
Back to top
View user's profile Send private message
gorgo
New Member
New Member


Joined: 02 Jul 2005
Posts: 25
Location: kerkyra

PostPosted: Fri Jan 05, 2007 11:20 am    Post subject: Reply with quote

παιδια πραγματικα η κατασταση στους δρομους της θεσ/νικης ειναι τραγικη.
εγω ειμαι απο κερκυρα αλλα ανεβαινω πολυ συχνα.

ο σοβαροτερος λογος που δεν ερχομαι πανω για μονιμη εγκατασταση ειναι το κυκλοφοριακο.δεν παλευεται με τιποτα η κατασταση.

και αυτος ο περιφερειακος τι καρμανιολα ειναι.ιδιως εκει που ειναι η συραγγα πριν την εξοδο για τουμπα.πολυ επικινδυνο σημειο.
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Jan 05, 2007 12:07 pm    Post subject: Reply with quote

Η υποθαλάσσια για να έχει πραγματικό αντίκτυπο στο κυκλοφοριακό της Θεσσαλονίκης πρέπει να κατασκευαστεί η συνέχειά της μέχρι του σημείου να ξανασυναντήσει δρόμο ταχείας κυκλοφορίας. Είναι έγκλημα να χυθεί η κίνηση μιας οδού ταχείας κυκλοφορίας μέσα στον αστικό ιστό. Από δυτικά οκ η υποθαλάσσια θα συνδέεται κατ' ευθείαν με τον ΠΑΘΕ. Από ανατολικά όμως;

Η μόνη λύση είναι από εκεί που θα τελειώνει ο δρόμος ταχείας κυκλοφορίας να υπάρξει σύνδεση με τον πιο κοντινό δρόμο ταχείας κυκλοφορίας. Δηλαδή να βρεθεί τρόπος σύνδεσης από το Ποσειδώνιο μέχρι την ΕΟ Θεσσαλονίκης-Μουδανιών. Γίνεται;; Οκ σήμερα όλα γίνονται, αλλά το βλέπω κομματάκι δύσκολο στην επόμενη 30ετία να βρεθεί τρόπος να γίνει μέσα από μια τόσο πολύ πυκνοκατοικημένη περιοχή όπως η Καλαμαριά δρόμος ταχείας κυκλοφορίας. Αν βρουν τέτοια λύση, καλοδεχούμενη και η υποθαλάσσια. Αλλιώς ΔΕΝ είναι λύση δυστυχώς. Και περισσότερα προβλήματα θα φέρει.
Back to top
View user's profile Send private message
tonibest24
Junior Member
Junior Member


Joined: 13 Oct 2005
Posts: 130
Location: London

PostPosted: Fri Jan 05, 2007 2:58 pm    Post subject: Reply with quote

Γιατι να παει μεχρι την Εθνικη Οδο. Αν συνδεθει στον κομβο του Φοινικα Αι Γιαννη με την εσωτερικη περιφερειακη ειναι νομιζω ενταξει
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Jan 05, 2007 3:17 pm    Post subject: Reply with quote

Αν γίνει ανισόπεδος κόμβος στον Φοίνικα βέβαια.

Πολλά πρέπει να γίνουν και ας ελπίσουμε ότι όσοι έχουν την δύναμη να τα κάνουν θα τα κάνουν.
Back to top
View user's profile Send private message
Lucretius
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1762
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Fri Jan 05, 2007 3:56 pm    Post subject: Reply with quote

Έχω την εντύπωση οτι η δημιουργία της υποθαλάσσιας όπως προβλέπεται από τα τωρινά σχέδια δημιουργεί ένα αξε['εραστο τετελεσμένο, και αυτό ακριβώς είναι που προβληματίζει τους θεσσαλονικείς (γιατί δεν αντιδρούν μόνο 20 άτομα). Έγω δέν μπορώ να καταλάβω γιατί ο σχεδιασμός δεν προβλέπει μεγαλύτερο μήκος κάτω από την θάλασσα (ίσως μέχρι την καλαμαριά όπως πρότεινε μια μελέτη του ΑΠΘ), ώστε να αποδοθεί και η Μ. Αλεξάνδρου στο κοινό, και να αποφευχθεί το μποτιλιάρισμα στα ανατολικά και την Ανθέων, (η οποία σήμερα ήταν ιδιαίτερα δύσκολη κατα τις 12 και χωρίς τον επιπλέον φόρτο από τα δυτικά, φανταστείτε τί έχει να γίνει σε δέκα χρόνια!)

Και τέλος συγνώμη για τα ορθογραφικά (σε αυό και σε άλλα Post) αλλά πήρα καινούριο φορητό και δεν μπορώ να συνηθίσω ευκολα την μικρότερη "διαδρομή" τψν πλήκτρων
Back to top
View user's profile Send private message
tonibest24
Junior Member
Junior Member


Joined: 13 Oct 2005
Posts: 130
Location: London

PostPosted: Fri Jan 05, 2007 5:05 pm    Post subject: Reply with quote

Τι να την κανει το κοινο την Μεγ.Αλεξανδρου εδω τα παρκακια της παραλιας ειναι μονιμως αδεια. Κατα τα αλλα ο ΒαςΠαπ μας εχει ταραξει στις αναπλασεις
Back to top
View user's profile Send private message
xristos_skg
Junior Member
Junior Member


Joined: 21 Sep 2005
Posts: 70
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Jan 05, 2007 5:24 pm    Post subject: Reply with quote

Καλά το να πεζοδρομηθεί η Μεγ. Αλεξάνδρου είναι προχωρημένη προτάση... αλλά σίγουρα το να γίνει δρόμος διπλής κατεύθυνσης θα είναι καταστροφή. Ένας δρόμος υπάρχει με ανεκτό επίπεδο εξυπηρέτησης σήμερα στην πόλη (Μεγ. Αλεξάνδρου) και θα καταστραφεί κι αυτός!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
skylinearth
Full Member
Full Member


Joined: 30 Dec 2005
Posts: 238
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Jan 05, 2007 5:25 pm    Post subject: Reply with quote

tonibest24 wrote:
Τι να την κανει το κοινο την Μεγ.Αλεξανδρου εδω τα παρκακια της παραλιας ειναι μονιμως αδεια. Κατα τα αλλα ο ΒαςΠαπ μας εχει ταραξει στις αναπλασεις


Τον χειμώνα είναι άδεια. Το καλοκαίρι και γενικά τις ζεστές ημέρες του έτους σφύζουν απο κόσμο. Τώρα άμα έχει 7 μποφώρ Βοριά και χιονίζει η βρέχει δεν έιναι και ότι ευχάριστο για πολλούς να κάθονται εκεί.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Lucretius
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1762
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Fri Jan 05, 2007 5:46 pm    Post subject: Reply with quote

ίσως ένας από τους λόγους που (φαινονται να) είναι άδεια να είναι και οι 6 λωρίδες κυκλοφορίας που τα χωρίζουνα από την πόλη...
Back to top
View user's profile Send private message
tonibest24
Junior Member
Junior Member


Joined: 13 Oct 2005
Posts: 130
Location: London

PostPosted: Fri Jan 05, 2007 5:52 pm    Post subject: Reply with quote

Ok ειμαι λιγο υπερβολικος αλλα κακα τα ψεματα ο βλαχοελληνας αμα δεν υπαρχει τραπεζοκαθισμα να κατσει να πιει το φραπεδομοκαεσπρεσοτσινο του και να του τα παρει ο μαγαζατορας δεν καταλαβαινει απο Δημοσιο χωρο. Για να γινει η Μεγ Αλεξανδρου ηπιας κυκλοφοριας πρεπει να αντικατασταθει απο υπογεια λεωφορο ταχειας κυκλοφοριας οποιος εχει παει Βαρκελωνει καταλαβαινει τι εννοω (Barceloneta). Ή να κυρυχθει η Θεσσαλονικη aytomobile free πραγμα μη ρεαλιστικο.

Οποτε Υπομονη να γινει η πρωτη φαση του εργου της Υποθαλλασιας και μετα βλεπουμε τι επεμβασεις θα χρειαστουν Ο ΓΣ νομιζω εχει δικιο σε αυτο.

Αλλωστε και στην Αθηνα οταν τελειωσε Η Δυτ. Περιφερειακη Υμητου στην αποληξη της ειχε μποτιλιαρισμα.
Και κατι τελευταιο το οτι το εργο εχει σχεδιαστει αρκετα χρονια πριν δεν ειναι απαραιτητως κατι κακο σε ολα τα οργανωμενα κρατη οι σχεδιασμοι γινονται σε οριζοντα δεκαετιων. Ακομα και τα Σπατα ειχαν σχεδιαστει απο το 70. Και οταν ωριμασουν οι συνθηκες τοτε τα εργα κατασκευαζονται.
Back to top
View user's profile Send private message
gm2263
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1840
Location: Athens, Hellas

PostPosted: Fri Jan 05, 2007 6:56 pm    Post subject: Reply with quote

Άσε φίλτατε Tony, στην Αθήνα... παραωρίμασε το πράγμα... παραλίγο να σαπίσει το φρούτο στο δέντρο μιλάμε... άσε... Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
Nameless
Senior Member
Senior Member


Joined: 21 Jan 2005
Posts: 412

PostPosted: Fri Jan 05, 2007 11:06 pm    Post subject: Reply with quote

Στην Αθήνα ήταν ψιλοαπαράδεκτο το γεγονός ότι άφησαν έτσι μισοτελειωμένη την Περιφ.Λεωφ.Υμηττού. Το μποτιλιάρισμα που έφερε στους γύρω δήμους (Ηλιούπολη,Αργυρούπολη,κλπ) ήταν φοβερό. Τα πράγματα εξομαλύνθηκαν μεν, αλλά η επέκταση προς Ελληνικό/Γλυφάδα είναι - κατά την ταπεινή μου γνώμη - απαραίτητη.
Για τη Θεσ/νίκη, αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι αν υπάρχει μελέτη για τη συνέχεια της υποθαλάσσιας. Μπορώ να το καταλάβω να θέλουν να κάνουν το δρόμο σε δυο δόσεις για διάφορους οικονομικούς λόγους. Αλλά να βγουν να παρουσιάσουν στο πολίτη τη συνέχεια του έργου. Να έχουν έτοιμη μια ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ μελέτη. Δεν είμαι συγκοινωνιολόγος αλλά καταλαβαίνω ότι θα δώσουμε τόσα εκατομμύρια ευρώ για να μεταφέρουμε το μποτιλιάρισμα μερικά χιλιόμετρα μακαρύτερα. Διακρίνω μια κάποια αντιστοιχία με το concept της ημιτελούς περιφερειακής Υμηττού που υπάρχει στην Αθήνα, αλλά τουλάχιστον εδώ μας έχουν τάξει (από την αρχή) ότι θα την επεκτείνουν όσο πρέπει. Εκεί σε εσάς τι γίνεται??? Embarassed

edit: Α και .. πράγματι κι η δική μου εντύπωση είναι ότι αν δεν υπάρχει μπουζουκομάγαζο, καφετέρια, ταβέρνα, αναψυκτήριο, μπαράκι, κλαμπάκι ή κάτι αντίστοιχο, ο Έλληνας δεν θα κουνηθεί να επισκεπτεί το χώρο, όσο πράσινο ή θάλασσα κι αν έχει. Αυτό βέβαια δεν είναι απόλυτα αλήθεια καθώς όταν επισκέπτομαι τους λίγους ελεύθερους χώρους της Αθήνας, βλέπω κόσμο - όμως όχι τόσο πολύ όσο πχ στα πάρκα του Λονδίνου. Βέβαια, άλλος αριθμός κατοίκων, άλλη προσφορά υποδομών, άλλη νοοτροπία κατοίκων εκεί .... απλά υπάρχει κι εδώ μια μειοψηφία (?) που αντιστέκεται. Razz
Back to top
View user's profile Send private message
Lucretius
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1762
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Fri Jan 05, 2007 11:21 pm    Post subject: Reply with quote

Δέν υπάρχει μελέτη για επέκταση της υποθαλάσσιας. Και δεν νομίω οτι είναι εφικτό να υπάρξει, δεδομένης της ιδιαιτερότητας του εργου. Όπως είπες θα είναι μια μετατόπιση του μποτιλιαρίσματος, με μόνο κέρδος την απελευθέρωση της παλιάς παραλίας (την οποία φυσικά θα καταλάβουν τα τραπεζοκαθίσματα, αλλά αυτό είναι άλλη υπόθεση).
Back to top
View user's profile Send private message
tonibest24
Junior Member
Junior Member


Joined: 13 Oct 2005
Posts: 130
Location: London

PostPosted: Fri Jan 05, 2007 11:32 pm    Post subject: Reply with quote

Να θυμισω ομως και το αλλο . Οταν παραδοθηκε το πρωτο κομματι της Αττικης οδου σε συνδυασμο με το ανοιγμα του νεου αεροδρομιου ολοι μα ολοι γκρινιαζανε για την Μεσογειων οτι θα πηξει, οτι δεν αντεχει το φορτο των νεων μετακινησεων και τα λοιπα. Μαλιστα ο Λαλιωτης ειχε βγαλει και χαρτες με διαδρομες γαι τα Σπατα με χρονους φαναρια και τα λοιπα. Συσσωμη η τοτε αντιπολιτευση και ολος ο τυπος ζητουσαν επειγοντα μετρα υπογειοποιηση της Μεσογειων και αλλα. Τελικα μετα απο μερικους μηνες η κατασταση ομαλοποιηθηκε πληρως και πλεον ολα αυτα κανεις δεν τα θυματε.

Πιο ειναι το διδαγμα οτι αν ενα εργο δεν ενταχθει πληρως στη ζωη της Πολης δεν μπορουμε να το απαξιωνουμε και να το λοιδωρουμε. Τι κανει λοιπον η τραγικη ηγεσια της Θεσσαλονικης αντι να συζηταει το αυριο με ηρεμια και να ζηταει το αυτονοητο (μελετες,περαιτερω σχεδιασμους, συμπληρωματικα εργα.

Ας τους παρουμε εναν εναν
Ο ΓΡΑΦΙΚΟΣ ψωμιαδης λεει να μην γινει καθολου το εργο (ποναει χερι κοψει κεφαλι)
Ο ΒασΠαπ κανει αναπλαση στα παρκα της παραλιας τα οποια θα ξηλωθουν παλι οταν διαπλατυνθει η Μεγ. Αλεξανδρου.
Και ο χειροτερος ολων ο γελοιος ο Βουγιας λεει οτι νομιζε οτι η Υποθαλασια θα φτανει στην Καλαμαρια καλα ρε Βουγια τοοοοσο δυσκολο ηταν να βρεις το pdf της παρουσιασης που εδειχνε οτι βγαινει στο Μακεδονια Παλλας. Εγω ας πουμε το εχω απο το 2003 εσυ που εχεις κανει και Υπουργος δεν ηξερες τιποτε και τα ανακαλυπτεις ολα μια μερα πριν πεσουν οι Υπογραφες....

Αν ειναι ετσι χιλιες φορες τις αποφασεις να τις παιρνει ο Σουφλιας αυτος τουλαχιστον εχει και μια συνεπεια σε αυτα που λεει...
Back to top
View user's profile Send private message
lefterisvry
New Member
New Member


Joined: 05 Jan 2007
Posts: 14

PostPosted: Sun Jan 07, 2007 1:06 pm    Post subject: και τραμ στη θεσσαλονίκη Reply with quote

δεν το έκανα επίτηδες...απλά καινούργιος στο site κάπου μπερδεύτηκα...τώρα ελπίζω να είναι σωστό...
λοιπόν έλεγα τις προάλλες ότι στη Θεσσαλονίκη επιβάλλεται λόγω αυξημένης ατμοσφαιρικής ρύπανσης και λόγω του ό,τι το Μετρό θα φάει χρόνια...να παρθούν άμεσα μέτρα για το κυκλοφοριακό...για ουσιαστική αναβάθμιση της ποιότητας ζωής...
Ο Μπουτάρης ήταν ο μόνος που μίλησε και για τραμ...Μπράβο του!... του άξιζε να εκλεγεί...είμαι βέβαιος ότι η Θεσσαλονίκη θα αποκτούσε την ποιότητα του κρασιού του...
οι άλλοι...γαλάζιοι και πράσινοι κωφεύουν...Μετρό σού λέει... σε μια δεκαετία και υποθαλάσσια για να ενθαρρύνουν το ΙΧ...μ'αυτά τα μυαλά πεθάναμε!
Αλλωστε, έστησαν εκεί κάτι μπουλντόζες για το θεαθήναι...να ξαναβγεί ο "φτερωτός"...σαν αθλητή τον εκτιμούσα...και μετά πάπαλα! Κοροϊδεύουν τον κόσμο...οι εργασίες για το Μετρό δεν έχουν ακόμη ξεκινήσει και ουδείς γνωρίζει πότε...
Τραμ αδέλφια! να σωθεί η πόλη...όπως γίνεται έξω όμως...με μέτρα γενναία για το κυκλοφοριακό...να φύγουν τα ΙΧ από το κέντρο να γίνουν πεζόδρομοι και ποδηλατόδρομοι...να αναστηθεί η αγορά...να νοιώσουμε άνθρωποι ξανά...με τη βαλίτσα εύκολα από τον Λευκό Πύργο στη Μίκρα...
το τραμ της Αθήνας πήγαν να το φάνε...με πολλά ζόρια έχει βελτιωθεί αισθητά...και έπεται συνέχεια... Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
thessa
Visitor
Visitor


Joined: 07 Jan 2007
Posts: 1

PostPosted: Sun Jan 07, 2007 8:39 pm    Post subject: Reply with quote

πρωτα, εχω μαγαλωσει στο εξχτερικο so συγνωμη για ορθογραφικα και γραμματικα λαθη.

συμφωνω, η εξωτερικη περιφερειακη ειναι πιο σπουδαιο εργο. θα ηταν τοσο καλυτερο εαν περναμε τα λεφτα που ειναι σχεδιασμενα για την συραγγα και να τα χρεισημοποιουσαμε για ενα ΠΛΗΡΕΣ μετρο που αρχιζει απο το κορδελιο στη δυση και παει μεχρι το τελος της αστικης περιοχης στην ανατολη. βορεια αρχηζει απο οραιοκαστρο. και βεβαια θα επρεπε να ηταν πανω απο μια γραμμη γελια. και επιπλεον να υπηρχε και ενα προαστιακο που ειχε εκτασεις απο σινδο εως τα ανατολικα προαστια μεχρι την επανομη νοτια, και βασιλικα προς ανατολη, με σχεδια για επεκτασεις εως το σταυρο/ασπροβαλτα/χαλκιδικη/κιλκις.

μπορει να φαινοντε για μακρινες αποστασεις αλλα ειμαι απο νεα υορκη και οι αποστασεις του μετρου και προαστιακου μας εδω ειναι πολυ μεγαλητερες. και οι δρομοι που μοιαζουν με την παραλιακη συραγγα ειναι παντα μποτιλιαρισμενες και το χαος αυτοκινητων στο κεντρο της πολης ειναι τεραστιο, που τωρα εδω μιλανε να χρεωνοντε τα αυτοκινητα για να μπενοθνε στην πολη.

η αληθεια ειναι οτι μεχρι ενα σημειο μπορεις να βαλεις και αλλα αυτοκινητα σε ενα σημειο αλλα μετα εαν συνεχισουμε ετσι θα πρεπει να εχουμε δυοροφους και τριοροφους δρομους. ειδη το δημοτικο παρκιγκ ειναι απο τα ψυλοτερα κτιρια στον δυμο. το κτιριο για το αυτοκινητο ειναι πιο ψυλο απο αυτα για τοθς ανθρωπους. δεν το βρισκετε λιγο παραλογο;

η πολη χρειαζετε να γινει πιο ανθροπινη και να εχει πεζοδρομια διχως αυτοκινητα επανω τους, δρομους που οι ηλικιωμενοι και οι ανπηροι μπορουν να χρησιμοποιουν, και ποδηλατοδρομους, μονο για αρχη.

μετα μηλαμε για την αρχιτεκτονικη κατασταση.
Back to top
View user's profile Send private message
tonibest24
Junior Member
Junior Member


Joined: 13 Oct 2005
Posts: 130
Location: London

PostPosted: Sun Jan 07, 2007 9:57 pm    Post subject: Reply with quote

Καλως ηρθες φιλε thessa.

Tα λεφτα για την υποθαλλασια δεν τα βαζει το Δημοσιο αλλα ο κατασκευαστης. Δεν τιθεται ζητημα μεταφορας πορων.
Back to top
View user's profile Send private message
lefterisvry
New Member
New Member


Joined: 05 Jan 2007
Posts: 14

PostPosted: Mon Jan 08, 2007 1:02 am    Post subject: για τον thessa Reply with quote

Cool καλό το Μετρό στη Νέα Υόρκη, αλλά όπως λέει ο φίλος δεν έλυσε εκεί κανένα κυκλοφοριακό γιατί το ΙΧ παραμένει ανενόχλητο...το ίδιο και στο Παρίσι...γι'αυτό μπήκε και τραμ...

στο Αμέρικα του Μπους με τα πετρέλαια υπάρχουν χοντρά συμφέροντα με τα ΙΧ που μποτιλιάρονται στα χάιγουέις...

όσο για πεζόδρομους και ποδηλατόδρομους...συμφωνούμε απόλυτα...

στο Ελλάντα του Βαρδή...επίσης δεν θέλουν να θίξουν το ΙΧ...πετρέλαιο είναι αυτό...φόρους από τις βενζίνες παίρνουν...και ο Ρωμιός δανείζεται και πλερώνει...ως πότε;

η πλάκα είναι ότι ο Σουφλιάς απαγορεύει τα πετρελαιοκίνητα νέας γενιάς με καταλύτες, φίλτρα μικροσωματιδίων και δε συμμαζεύεται που ρυπαίνουν πιο λίγο κι από τα βενζινοκίνητα μιας και καίνε κατά 30% λιγότερο καύσιμο και επιτρέπει στα παλαιά ταξί, λεωφορεία και στις νταλίκες να ξερνούν αιθάλη στα μούτρα μας!!! Κι άμα τού πεις για τραμ...αυτό δεν το γράφουν τα λεξικά...Κορυφαίος οικολόγος ο τύπος...με τέτοιους η χώρα θα πάει σίγουρα μπροστά! Περιμένετε μετρό παιδιά! ...σε καμιά εκατοστή τέρμινα...Mr. Green
Back to top
View user's profile Send private message
vag3721
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 2392
Location: Naousa/Athens

PostPosted: Mon Jan 08, 2007 1:30 pm    Post subject: Reply with quote

Για εμένα η υποθαλάσσια δεν είναι τίποτα παραπάνω απο μια βελτιωμένη Νίκης.
Μην περιμένετε να λύσει το κυκλοφοριακό απο μόνη της.Ίσως μαζί με το μετρό και την εξωτερική περιφεριακή να καταφέρουν να το φθάσουν σε πολύ καλό επίπεδο.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Alkis
Senior Member
Senior Member


Joined: 20 Sep 2005
Posts: 448
Location: Τώρα πισω Αθήνα

PostPosted: Mon Jan 08, 2007 8:57 pm    Post subject: Reply with quote

Παιδιά, απλά και μόνο εάν μπορέσει και πεζοδρομηθεί η παραλιακή, θα αξίζει η υποθαλάσσια, πέρα από οτιδήποτε κυκλοφοριακά πλεονεκτήματα μπορεί να έχει. Στην Αθήνα, η πεζοδρόμηση της Δ. Αεροπαγείτου πραγματικά άλλαξε την ζωή στην πόλη όσο και αυτό να ακούγεται υπερβολικό: δείτε τις χιλιάδες κατοίκους (και τουρίστες) που πάνε βόλτα εκεί χειμώνα - καλοκαίρι.

Και επειδη κάποιος γκρίνιαξε γι αυτό προηγουμένως, καλά θα κάνουν να βάλουν καφετέριες και τραπεζάκια εκεί - εάν δεν έχει καφετέριες σε τέτοια όμορφα μέρη και πλατείες, που στο καλό να έχει?? Και άλλωστε εσυ και εγώ θα καθόμαστε στις καφετέριες αυτές - συμπολίτες μας και τουρίστες. Τραπεζάκια βάζουν γιατί υπάρχει ζήτηση από τον κόσμο. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια οτι θα πρέπει να τους επιτρέψει ο δήμος να το παρακάνουν, αλλά ούτε υπερβολικές κραυγές για πλήρη περιορισμό / κατάργηση των.

Κατά την ταπεινή μου γνώμη, αντί να φωνάζουν για την κατάργηση της, καλύτερα οι Θεσσαλονικείς να:

1) Πάρουν υποσχέσεις και να ξεκινήσουν τις μελέτες (έστω και εάν μείνουν στο συρτάρι για 10 χρόνια) για την επέκταση της υποθαλάσσιας.

2) Να πιέσουν και να βεβαιωθούν ότι την ολοκλήρωση της θα ακολουθήσει η πεζοδρόμηση της παραλιακής. Από περιέργεια υπάρχει κάποια κυκλοφοριακή και αρχιτεκτονική μελέτη για την πεζοδρόμηση αυτή (και πως θα δένει με την υποθαλάσσια)? Αυτο πρέπει να κάνει η δημοτικες/νομαρχιακές αρχές παρά να φωνάζουν λαικιστικά για την κατάργηση της υποθαλάσσιας.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 50, 51, 52 ... 89, 90, 91  Next
Page 51 of 91

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr