stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Σιδηρόδρομοι - Σιδηροδρομικοί Σταθμοί
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 49, 50, 51  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
megrem
Visitor
Visitor


Joined: 14 Dec 2006
Posts: 4

PostPosted: Fri Dec 15, 2006 12:16 pm    Post subject: Reply with quote

Παιδιά ωραία αυτά που διαβάζω για προαστιακούς, για την Αττική, έχει τεράστιο πρόβλημα άλλωστε...αλλά η Μαγνησία έχει αποκλειστεί σιδ/μικά. Από τη μία η κατάργηση της γραμμής Βόλου-Παλαιαοφάρσαλου που δεν αναβαθμίστηκε σε κανονικού πλάτους, όπως συνέβει με το υπόλοιπο τμήμα μέχρι Καλαμπάκα. Επίσης η γραμμή μέχρι Λάρισα μας αναγκάζει να μηγαίνουμε Αθήνα-Βόλο μέσω... Λάρισας, γεγονός που πολλοί θεωρούν απαράδεκτο και γι'αυτό τα ΚΤΕΛ Μαγνησίας κάνουν χρυσές δουλειές εδώ και πολλά χρόνια. Τα λεωφορεία έχουν πληρότητα 95% κατά μέσο όρο!!! Μία γραμμή τώρα για Παλαιοφάρσαλο και συντόμευση της διαδρομής Αθήνας-Βόλου κατά μισή ώρα με άμεση ανταπόκριση που θα αύξανε την κίνηση του τραίνου 100% και θα άφηνε το διπλάσιας τιμής λεωφορείο πολύ πίσω και σε χρόνο και σε εξυπηρέτηση.
Back to top
View user's profile Send private message
panther-21-
Junior Member
Junior Member


Joined: 04 Feb 2004
Posts: 119
Location: Athens,Kalamata

PostPosted: Tue Dec 19, 2006 7:45 am    Post subject: Reply with quote

Φερτε το TGV στην Ελλαδα ΤΩΡΑ. Σαν βλαχος που ηρθα απο το χωριο στην πολη, αλλα οπως ανεφερα και εδω --->http://www.stadia.gr/forum/viewtopic.php?p=91814#91814, η τουρνε μας ανοιξε λιγο τα μυαλα...
Παρισι - Λιλ σε 55 λεπτα, αποσταση που ειναι περιπου 300 χιλιομετρα. Εισιτηριο? 2θεση (καθολου ασχημη φυσικα) με 55 ευρω πηγαινε-ελα που μπορεις να βρεις και φτηνοτερα. Σαν πας Λαρισα δλδ σε 50 λεπτακια με αυτα τα φραγκα εδω...
Συνδεση απιστευτη και εντος Γαλλιας αλλα και με χωρες τριγυρω (Βελγιο, Γερμανια, Αγγλια Ολλανδια) και κυριως ΦΤΗΝΑ ακομα και για οικονομικα του Ελληνα.

Περιττο να αναφερω πως η υπαρξη σωστου, οργανωμενου και οχι ακριβου σιδηροδρομου καθιστα ουσιαστικα αχρειαστη την υπαρξη λεωφορειων (ΚΤΕΛ), που ειναι τσαμπα σχεδον και χρησιμοποιουνται απο τους οικονομικα ασθενεστερους. Εκει αρχισα να αναρωτιεμαι μηπως το ΚΤΕΛ ακι τα συμφεροντα πισω απο αυτο, εχουν κανει την αναπτυξη του ΟΣΕ στην Ελλαδα ...αρνητικη...
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
worldofjustice
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004
Posts: 983
Location: Zurich

PostPosted: Tue Dec 19, 2006 11:19 am    Post subject: Reply with quote

Και το γεγονός ότι η Γαλλία είναι μια απέραντη πεδιάδα ενώ εμείς είμαστε γεμάτοι βουνά πρέπει να βοηθά επίσης.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Tanash
Full Member
Full Member


Joined: 19 Dec 2005
Posts: 219
Location: Λάρισα

PostPosted: Tue Dec 19, 2006 4:29 pm    Post subject: Reply with quote

Το ότι έχουνε τρυπήσει όλες τις Άλπεις και έχουνε κάτι γέφυρες σε απίστευτα φαράγκια σου λεεί κάτι; Όλα είναι θέμα πολιτικής και χρημάτων.. Εδπροφανώς τα ΚΤΕΛ αλωνίζουν και σταματάνε και τις ελάχιστες καλές προσπάθειες του ΟΣΕ (βλέπε Έδεσσα... Rolling Eyes )
Back to top
View user's profile Send private message
SOUL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 28 Apr 2004
Posts: 722
Location: Birmingham-UK

PostPosted: Tue Dec 19, 2006 6:29 pm    Post subject: Reply with quote

Padws athina-thessalonikh den pernaei kai panw apo ta Imalaia....allo einai to provlhma oxi ta vouna.
Back to top
View user's profile Send private message
Giannis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004
Posts: 1682
Location: Ελβετία

PostPosted: Tue Dec 19, 2006 8:45 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.blick.ch/news/ausland/artikel51868


Τα TGV πάνε για νέο ρεκόρ τον ερχόμενο Απρίλη...540 χλμ/ώρα!! Τι δέος να βρίσκεσαι μέσα!!


Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
worldofjustice
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004
Posts: 983
Location: Zurich

PostPosted: Tue Dec 19, 2006 8:52 pm    Post subject: Reply with quote

Tanash wrote:
Το ότι έχουνε τρυπήσει όλες τις Άλπεις και έχουνε κάτι γέφυρες σε απίστευτα φαράγκια σου λεεί κάτι; Όλα είναι θέμα πολιτικής και χρημάτων.. Εδπροφανώς τα ΚΤΕΛ αλωνίζουν και σταματάνε και τις ελάχιστες καλές προσπάθειες του ΟΣΕ (βλέπε Έδεσσα... Rolling Eyes )


Ναι μου λέει ότι είναι άλλο να συνδέεις τις γαλλικές με τις γερμανικές, ιταλικές και κεντροευρωπαϊκές πόλεις (με ότι κίνηση φορτίου και ανθρώπων αυτό συνεπάγεται) και άλλο να ενώνεις την καλαμάτα με την τρίπολη και την καρδίτσα με την καλαμπάκα. Το να ενώσεις την Αθήνα με τη Θεσσαλονίκη φαίνεται το μοναδικό προσοδοφόρο έργο, για το λόγο αυτό είναι και η καλύτερη σιδηροδρομική σύνδεση της χώρας.


Last edited by worldofjustice on Tue Dec 19, 2006 9:00 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Tanash
Full Member
Full Member


Joined: 19 Dec 2005
Posts: 219
Location: Λάρισα

PostPosted: Tue Dec 19, 2006 8:58 pm    Post subject: Reply with quote

Καλά, σε αυτό έχεις απόλυτο δίκιο! Αλλά είμαι σίγουρος ότι μια γραμμή τύπου TGV μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης θα δικαιολογούνταν απόλυτα.. Γιατί και ο κρίσημος πληθυσμός υπάρχει και πολύ κίνηση θα μπούσε να καλύψει.. Όσο για τους Γάλλους, δεν συνδέουν μόνο τις μεγάλες πόλεις μεταξύ τους με TGV, αλλά για την Ελλάδα αυτά θα ήταν ουτοπία και πραγματική σπατάλη χρημάτων την στιγμή που το τρένο απλά δεν πάει σε όλες τις μεγάλες πόλεις ακόμα...
Back to top
View user's profile Send private message
petalo
Senior Member
Senior Member


Joined: 09 Feb 2004
Posts: 597
Location: θεσσαλονίκη

PostPosted: Thu Dec 21, 2006 10:17 pm    Post subject: Reply with quote

σε 8 μήνες από τώρα θα ολοκληρωθεί η διάβαση πεζών στον Σ.Σ Θεσ/νίκης μεταξύ των οδών Μαργαροπούλου στη Ξηροκρήνη, με τη Μοναστηρίου στην είσοδο του σταθμού.
Επίσης,θα τοποθετηθούν ανελκυστήρες και κυλιώμενες σκάλες.
Back to top
View user's profile Send private message
panakosXX
New Member
New Member


Joined: 10 Aug 2006
Posts: 64

PostPosted: Fri Dec 22, 2006 12:53 am    Post subject: Reply with quote

Giannis wrote:
http://www.blick.ch/news/ausland/artikel51868


Τα TGV πάνε για νέο ρεκόρ τον ερχόμενο Απρίλη...540 χλμ/ώρα!! Τι δέος να βρίσκεσαι μέσα!!




ΜΠΡΑΒΟ.
ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΟΥΤΕ ΤΑ 180 ΔΕ ΦΤΑΝΟΥΜΕ! Sad
------------------------------------------
ΑΑαα...Και μιάς που το'παμε με TGV DUPLEX θα το κάνουν???
Back to top
View user's profile Send private message
Dimiskour
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004
Posts: 1189
Location: Αθήνα

PostPosted: Fri Dec 22, 2006 3:11 pm    Post subject: Reply with quote

Η παρακατω φωτογραφια ειναι τραβηγμενη απο τον σταθμο του Paddington στο Λονδινο.



Καντε κλικ εδω

Το ποστ αυτο δεν τον κανω τοσο για να δειξω το σταθμο, ο οποιος, ουτως ή αλλως, δεν εχει να επιδειξει τιποτα ξεχωριστο περαν απο το μεγεθος του. Κυριως ηθελα να ανεβασω την παρακατω φωτο η οποια δειχνει εναν χωρο αφιερωμενο στους επιβατες που διαλεξαν το ποδηλατο για να μετακινουνται απο και προς τον σταθμο:



Καντε κλικ εδω

Και ας μην ξεχναμε οτι οι Λονδρεζοι δεν εχουν ιδιαιτερα μεγαλη ποδηλατικη κουλτουρα, αν και μετα τις επιθεσεις τις 7/7 η ζητηση για ποδηλατα εχει αυξηθει σημαντικα.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
petalo
Senior Member
Senior Member


Joined: 09 Feb 2004
Posts: 597
Location: θεσσαλονίκη

PostPosted: Wed Dec 27, 2006 3:37 pm    Post subject: Reply with quote

Σε αχρησία οι ηλεκτράμαξες του ΟΣΕ.
Σχετικό άρθρο του Αγγελιοφόρου
http://www.agelioforos.gr/archive/article.asp?date=12/27/2006&page=12
Back to top
View user's profile Send private message
panakosXX
New Member
New Member


Joined: 10 Aug 2006
Posts: 64

PostPosted: Wed Dec 27, 2006 7:13 pm    Post subject: Reply with quote

Re...
Ti marka 8a inai oi mixanes PUSH-PULL pou(ypotithete)8a parei o OSE kai ti ta DMU???????
XEREI kaneis>??????????????? Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
PredyGr
New Member
New Member


Joined: 23 Jun 2005
Posts: 60

PostPosted: Thu Dec 28, 2006 2:33 pm    Post subject: Reply with quote

Κανεις δεν ξέρει αφού δεν έγινε ο διαγωνισμός , ο ΟΣΕ απλός έδωσε τις προδιαγραφές για τους ενδιαφερομενους. Προσωπικά πιστεύω την P160DE και F140DΕ. Για τα DMU δεν έχω ακούσει τίποτα.
panakosXX wrote:

ΑΑαα...Και μιάς που το'παμε με TGV DUPLEX θα το κάνουν???

Τα power cars θα είναι από το TGV POS 4402 και τρία trailer από Dupplex με τα 2 ενδιάμεσα φορεία να έχουν αντικατασταθεί με κινητήρια φορεία από AGV.
Back to top
View user's profile Send private message
el_greco
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Sep 2006
Posts: 91
Location: Athens/Volos

PostPosted: Thu Dec 28, 2006 6:46 pm    Post subject: Reply with quote

Ελευθεροτυπία wrote:
*Στα τέλη του 2009 προβλέπεται να λειτουργήσει η νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή μήκους 14 χλμ. από το Λιανοκλάδι ώς τον Δομοκό. Είναι το πιο δύσκολο τμήμα της διαδρομής Αθήνα-Θεσσαλονίκη και θα ολοκληρώσει τον εκσυγχρονισμό της βασικότερης σιδηροδρομικής γραμμής της χώρας. Περιλαμβάνει την κατασκευή δίδυμων σηράγγων συνολικού μήκους 1.623 μέτρων, ενώ άλλα 378 μέτρα σήραγγας θα γίνουν με τη μέθοδο cut and cover. Ειδική διαμόρφωση προβλέπεται στις εισόδους και εξόδους των σηράγγων και σε μήκος 1.447 μέτρων. Χάρη στην ειδική κατασκευή των γραμμών, θα μειωθεί στο ελάχιστο η όχληση των επιβατών και σε θόρυβο και σε «αναταράξεις».

Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στα 63,14 εκατ. ευρώ και η κατασκευή ανατέθηκε στη «Μηχανική».
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 296
Location: Αθήνα

PostPosted: Thu Dec 28, 2006 7:32 pm    Post subject: Reply with quote

Aυτό που μπορεί να δοθεί σε κυκλοφορία το 2009 είναι σε μονή γραμμή το υποτμήμα μέχρι το χιλιόμετρο 9 περίπου (πριν τα Στύρφακα) της νέας γραμμής και αυτό γιατί μετά δεν υπάρχει δυνατότητα σύνδεσης της νέας με την παλιά γραμμή πριν το Οροπέδιο Ξυνιάδας. Μετά το χλμ. 9 υπάρχουν και οι σήραγγες και cut and cover που θα πιθανόν να αργήσουν σε σχέση με τα πρώτα εύκολα 9 χλμ.

Εν πάσει περιπτώσει θα υπάρξει κάποιο μικρό χρονικό όφελος (όχι πάνω από 2-3 λεπτά εκτιμώ) για τα δρομολόγια πριν ακόμα διανοιχθεί η μεγάλη σήραγγα των 6 χλμ μετά τα Στύρφακα που βρίσκεται σε στάδιο δημοπράτησης
Back to top
View user's profile Send private message
Nassos
Full Member
Full Member


Joined: 16 Dec 2005
Posts: 347

PostPosted: Wed Jan 03, 2007 6:31 pm    Post subject: Reply with quote

Σε λίγα χρόνια σιδηρόδρομος θα ενώνει την Πάτρα με τους Ευζώνους

http://www.naftemporiki.gr/news/static/07/01/03/1285422.htm

Cool
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
petalo
Senior Member
Senior Member


Joined: 09 Feb 2004
Posts: 597
Location: θεσσαλονίκη

PostPosted: Wed Jan 03, 2007 9:25 pm    Post subject: Reply with quote

εμπορική αμαξοστοιχία εκτροχιαστηκε στη Σίνδο Θεσ/νίκης χωρίς θύματα στις 18:30...
Back to top
View user's profile Send private message
limito
Full Member
Full Member


Joined: 14 Apr 2005
Posts: 373
Location: Larisa

PostPosted: Sat Jan 06, 2007 4:11 pm    Post subject: Reply with quote

Νέα έργα 400 εκατ. ευρώ προκηρύσσει ο ΟΣΕ τον Ιανουάριο

http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=4666&subid=2&PubID=274521&word=%CB%DC%F1%E9%F3%E1
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
panakosXX
New Member
New Member


Joined: 10 Aug 2006
Posts: 64

PostPosted: Mon Jan 08, 2007 10:11 pm    Post subject: Reply with quote

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Η "ΕΡΓΟΣΕ" ΑΛΛΑΞΕ LOGO.
Δεν μου αρέσει και πολύ Mad Exclamation
http://www.ergose.gr
Back to top
View user's profile Send private message
vag3721
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 2392
Location: Naousa/Athens

PostPosted: Fri Jan 12, 2007 1:41 pm    Post subject: Reply with quote

Ώρα 12 το μεσημέρι στο σταθμό Πλατύ.Το InterCityE 50 περνάει χωρίς να κάνει στάση.Εντωμεταξύ απέναντι έχει φτάσει το τρένο απο Έδεσσα και κρατάνε τον κόσμο για να μην περάσει απέναντι.
http://www.youtube.com/watch?v=A_ZV2Qyz0do
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Fri Jan 12, 2007 6:57 pm    Post subject: Reply with quote

oraia graffiti ehei to treno...
Back to top
View user's profile Send private message
petalo
Senior Member
Senior Member


Joined: 09 Feb 2004
Posts: 597
Location: θεσσαλονίκη

PostPosted: Tue Jan 16, 2007 2:08 pm    Post subject: Reply with quote

Πριν από λίγο στις μεσημεριανές ειδήσεις της ΕΤ3 άκουσα ότι επιβατική αμαξοστοιχεία από Αλεξ/πολη προς Αθήνα εκτροχιάστηκε κοντά στη Σίνδο ,χωρίς τραυματίες σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες!
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed Jan 17, 2007 4:40 pm    Post subject: Reply with quote

Στιγμές αγωνίας έζησαν οι περίπου εκατό επιβάτες αμαξοστοιχίας Ιντερσίτι του OΣΕ, όταν χτες το μεσημέρι δύο από τα συνολικά πέντε βαγόνια που την αποτελούσαν βρέθηκαν σε... λάθος γραμμή τη στιγμή που ο συρμός κινούνταν σε μικρή απόσταση από το σταθμό της Σίνδου στη Θεσσαλονίκη. Το συγκεκριμένο ατύχημα είναι το τέταρτο που σημειώνεται σε χρονικό διάστημα ενός χρόνου στην ίδια περιοχή και, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, αποδίδεται πιθανότατα σε λάθος χειρισμό των ηλεκτρικών κλειδιών, τα οποία αλλάζουν τις γραμμές


http://www.agelioforos.gr/archive/article.asp?date=1/17/2007&page=13

Σαν πολλά ατυχήματα δεν γίνονται τώρα τελευταία στην Σίνδο;
Back to top
View user's profile Send private message
Nassos
Full Member
Full Member


Joined: 16 Dec 2005
Posts: 347

PostPosted: Wed Jan 17, 2007 4:42 pm    Post subject: Reply with quote

Πιο κοντά κατά 70 λεπτά Κοζάνη και Θεσσαλονίκη

Quote:
Κατά μία ώρα και δέκα λεπτά θα συντομευτεί το δρομολόγιο της σιδηροδρομικής γραμμής Κοζάνης - Θεσσαλονίκης. Θα εκτελείται, δηλαδή, σε 2 ώρες και 40 λεπτά, από 3 ώρες και 53 λεπτά που ήταν μέχρι πρότινος. Η συγκεκριμένη γραμμή θα δοθεί ξανά στην κυκλοφορία την Παρασκευή, 19 Ιανουαρίου, ύστερα από την ανακαίνιση του σιδηροδρομικού δικτύου.
Παρών στη σχετική τελετή, την οποία διοργανώνει η νομαρχιακή αυτοδιοίκηση Κοζάνης, στις 10.15 το πρωί, θα είναι και ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών, Μιχάλης Λιάπης.


http://www.kerdos.gr/default.aspx?id=477474&nt=103

Άντε με το καλό! Smile
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 49, 50, 51  Next
Page 35 of 51

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr