View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
P.A.O. Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Mon Nov 20, 2006 5:59 pm Post subject: |
|
|
Ο ιδιος μηχανοδηγος του συρμου δεν καταλαβε τιποτα η δεν ελεγχει ποτε ;
Τι ντροπη |
|
Back to top |
|
|
Mika Stadium Expert
Joined: 17 May 2005 Posts: 771 Location: London, UK
|
Posted: Mon Nov 20, 2006 7:36 pm Post subject: |
|
|
Δεν θα θελα να ειμαι μεσα στους επιβατες του πισω βαγονιου
Φανταζομαι περιμεναν μεσα στην ερημια χωρις καμια ενημερωση (και με το φοβο του ατυχηματος) |
|
Back to top |
|
|
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Mon Nov 20, 2006 8:02 pm Post subject: |
|
|
Mika, όπως τα λες είναι. "Δεν θα ήθελα να είμαι μέσα στους επιβάτες του πίσω βαγονιού".
Στην αρχή όταν άκουσα την είδηση γέλασα (μα καλά, ολόκληρο βαγόνι χάθηκε στη πορεία και δεν πήρε είδηση κανείς?)
Μετά όταν έμαθα περισσότερες πληροφορίες πάγωσα. Οι άνθρωποι, εκεί που ταξιδεύανε, ξαφνικά σβήνουν τα φώτα και σταματάνε μέσα στην ερημιά. Σκέφτηκαν στην αρχή ότι υπήρξε βλάβη (λογική σκέψη). Μετά από μερικά λεπτά ηρεμίας, κάποιος σκέφτηκε να πάει μπροστά (στο μηχανοδηγό) να ελέγξει τι είχε συμβεί. Πάει να ανοίξει την πόρτα -> αδύνατο. Ψάχνοντας αντιλήφθηκαν ότι ... δεν υπήρχε μπροστα - δεν υπήρχε άλλο βαγόνι και ότι αυτοί ήταν ακινητοποιημένοι στη μέση του πουθενά. Φαντάζεσαι σοκ ? Φυσικά δεν φοβήθηκαν ότι θα τους φάνε οι λύκοι αλλά ότι θα έρθει άλλη αμαξοστοιχία και θα πέσει πάνω τους, με τις όποιες φοβερές συνέπειες.
Ντροπή βρε παιδιά ... |
|
Back to top |
|
|
PAVEL_13 Stadium Expert
Joined: 13 Feb 2004 Posts: 1036 Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)
|
Posted: Tue Nov 21, 2006 12:37 am Post subject: |
|
|
Γουέστερν!!! Κανονικά όμως!!!! Αυτό που έλειπε ήταν ο Λούκι λουκ με την Ντόλλυ!!!!!!
Πάντως είμαστε σε καλό δρόμο! Είμαστε εκεί που ήταν η Αμερική 150 χρόνια πίσω!!!! Αρα σε 150 χρονάκια θα έχουμε γίνει Αμερική! Αντε βρε!!!! Στα τρισέγγονά μας!!!!!!
Οιμε... |
|
Back to top |
|
|
dimi Full Member
Joined: 08 May 2004 Posts: 319 Location: Leuven Belgium
|
Posted: Tue Nov 21, 2006 6:51 am Post subject: |
|
|
Στα σοβαρά τώρα, ένα από τα σημαντικότερα ερωτήματα είναι γιατί δεν άνοιξαν οι πόρτες. Υποτίθεται ότι εάν σπάσει κανείς το σύρμα και τραβήξει το μοχλό, η πόρτα πρέπει να ανοιξει, καθώς το σύστημα είναι μηχανικό και δουλεύει και χωρίς ηλεκτρική τροφοδότηση. Δέν έχουν τέτοιο σύστημα τα βαγόνια του προαστιακού ή μήπως κανείς δε τόλμησε (ή δεν ήξερε) να γυρίσει το μοχλό; Εάν ισχύει η δεύτερη περίπτωση, δεν ξέρω τί να πώ... |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Nov 21, 2006 10:45 am Post subject: |
|
|
Χθες άκουσα στην τηλεόραση κάποιον που είπε ότι είναι έτσι σχεδιασμένα ώστε να μην ανοίγουν εκτός αποβαθρών. Και έρχεται η χαζή ερώτηση, αν έπιανε φωτιά θα καίγονταν επειδή δεν άνοιγαν οι πόρτες;
Υπάρχει σοβαρό θέμα, και ακόμα δεν έχουν δοθεί εξηγήσεις (πόσο μάλλον που το γεγονός μαθεύτηκε μετά από μια βδομάδα). |
|
Back to top |
|
|
Dimiskour Stadium Expert
Joined: 02 Jun 2004 Posts: 1189 Location: Αθήνα
|
Posted: Tue Nov 21, 2006 1:03 pm Post subject: |
|
|
Σε περιπτωση φωτιας υπαρχουν τα ειδικα σφυρακια στους τοιχους τα οποια αν τα χρησιμοποιησεις σε μια απο τις γωνιες του παραθυρου υποτιθεται οτι σπανε ευκολα. Φανταζομαι οτι ο Προαστιακος εχει τετοια, ετσι δεν ειναι;
Το σιγουρο παντως ειναι οτι οταν κανεις ταξιδευει με τρενο καλο ειναι παντα να τσεκαρει που βρισκονται τα σφυρακια, οι πυροσβεστηρες και οι εξοδοι (πχ ποσα καθισματα μακρια σου ειναι ετσι ωστε σε περιπτωση που σβησουν τα φωτα ή υπαρχει καπνος να μπορεις να βρεις αυτο που χρειαζεσαι. Την ιδια συμβουλη δινουν και στα αεροπλανα). |
|
Back to top |
|
|
panos81c New Member
Joined: 14 Nov 2006 Posts: 36 Location: Αθήνα (Μαρούσι) - Λονδίνο (Enfield Town)
|
Posted: Tue Nov 21, 2006 4:33 pm Post subject: |
|
|
Να υπενθυμίσω μόνο ότι τα Stadler Railbuses που χρησιμοποιεί ο προαστιακός αποτελούνται από τρία τμήματα. Τα δύο είναι καμπίνες επιβατών με θάλαμο οδήγησης, ενώ το τρίτο έχει τον κινητήρα και έναν διάδρομο μέσω του οποίου επικοινωνούν οι καμπίνες των επιβατών. Αυτή είναι η σύνθεση κάθε unit. Περιττό να πούμε ότι σε κάθε θάλαμο υπάρχουν 4 τροχοί, οι οποίοι όμως βρίσκονται ακριβώς πίσω από τον θάλαμο οδήγησης (γι'αυτό και είναι και ψηλότερα το δάπεδο εκεί).
Εάν αποκολληθεί αυτό το "κομμάτι" τότε θα βρει στις γραμμές καθώς δεν θα μπορούν οι τροχοί - που βρίσκονται όλοι από την ίδια πλευρά - να το στηρίξουν.
Στο περιστατικό που αναφέρεται δεν μπορεί λοιπόν να αποκολλήθηκε κομμάτι ενός railbus. Απλά οι συρμοί της Κορίνθου αποτελούνται συνήθως από 2 railbus σε ζεύξη, και αποσυνδέθηκε το πίσω. |
|
Back to top |
|
|
mitsos Visitor
Joined: 20 Nov 2006 Posts: 1
|
Posted: Wed Nov 22, 2006 2:41 pm Post subject: |
|
|
Γεια σας.
Κατ'αρχήν καλώς σάς βρήκα
Σόστα, επρόκειτε για διπλό Rb, που έμεινε ο ένας συρμός πίσω (δηλαδή δεν κόπηκε ένα ραιλ-μπας σε μία από τις αρθρώσεις του).
Γιατί δεν άνοιξαν οι πόρτες; Είναι έτσι σχεδιασμένα ώστε να μην ανοίγουν εκτός αποβαθρών;
Όχι, οι πόρτες πρέπει να ανοιχουν για κάθε έκτακτη ανάγκη, λόγω ασφάλειας. Πιθανώς οι επιβάτες δεν ήξεραν πως ανοίχουν, θα πατούσανε μόνο το κουμπί ανοίγματος πορτών. Με το άνοιγμα της πορτας, αυτόματα σταματά το τραίνο, σύστημα αυτόματης πέδησης.
Σε κάπια τραίνα, μόνο εάν ένας οδηγός είναι στο τραίνο, για την ασφάλεια των επιβατών, είχε ένα κουμπί να αποτρεψει το άνοιγμα της πόρτας, π.χ. αν το βλέπει σκόπειμο, να το πάει το τραίνο μέχρι στο επόμενο σταθμο.
Τα σενάρια για τραγωδίες, θα πέφταν άλλα τρένα πάνω, είναι φαντασίες της εφημερίδας, γιατί το κέντρο ελέγχου διαπίστωσε εύκολα ότι το μπλοκ ήταν κατειλημένο. Σε αυτό το τμήμα έχουμε σύγχρονα συστειματα ασφάλειας.
Η απόζευξη συρμού μπορεί να γίνει, σύμφωνα με το εγχειρίδιο, σε ταχύτητες κάτω των 3χαω. Εάν είχε γίνει με κάποιο τρελό τρόπο εν κινήσει και οι δύο συρμοί θα έκαναν αυτόματη πέδηση, διότι θα έχανα και οι δύο αέρα.
Τι πιστεύω εγώ, οτι συνέβη.
Η σύνδεση των δύο τραίνων θα έχει ένα πρόβλημα, έτσι ο οδηγός θα σκεφτεικε, να αλλάξει την σερρά οχιμάτων. Να πάει το πρωτο πίσω απο το άλλο. Τα χώρισε τα τραίνα. Θα εκανε τους ελιγμους, οστε να βρεθει το δικο του ραιλ-μπας πίσω απο το άλλο. Τα σύνδεσε παλι και συνέχισε το ταξίδι του με το 2. όχημα τωρα πρώτο.
Κατά τη διάρκεια αυτού οι επιβάτες του 2. Όχημα ήταν μόνοι τους.
Η εφημερίδα θα έχει κάνει τα περίπου 10 λεπτά σε τρομακτικά 30-40 λεπτά, να πουλαει η ειδήσει.
Το γεγονός έλαβε χώρα μιας εβδομάδος πριν από τις ρεπορταζ της εφημερίδας ΤΑ ΝΕΑ. Ποια σκοπιμότητα κρύβειτε πίσω από το;
Κρίμα μόνο, που μας δίνεται η εντύπωση ότι ο ΟΣΕ δε μας λέει ακριβώς την αλήθεια. Και πού ήταν το Γραφείο Τύπου του ΟΣΕ η του Προαστιακό, να τα μαζεψουν λιγακι το πράγμα;
MITSOS
|
|
Back to top |
|
|
Nassos Full Member
Joined: 16 Dec 2005 Posts: 347
|
|
Back to top |
|
|
P.A.O. Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Fri Nov 24, 2006 1:29 pm Post subject: |
|
|
Ουτε λογος για την Ραφηνα |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Nov 28, 2006 10:07 am Post subject: |
|
|
Χθες στην ΕΡΤ3 είχε ρεπορτάζ σχετικά με τον σταθμό Κοζάνης και ότι μέχρι τέλος της χρονιάς θα ξαναλειτουργήσει η γραμμή με την Θεσσαλονίκη.
Είπαν όμως ότι ζήτησαν να γίνει σύνδεση Κοζάνης - Καλαμπάκας ώστε να έρθουν πιο κοντά στην Αθήνα. Γνωρίζετε τίποτα παραπάνω για το έργο; |
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Tue Nov 28, 2006 2:05 pm Post subject: |
|
|
Δύο φωτογραφίες από τον Σταθμό Αιγινίου που μου έστειλε ο petalo
|
|
Back to top |
|
|
panakosXX New Member
Joined: 10 Aug 2006 Posts: 64
|
Posted: Tue Nov 28, 2006 5:25 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Είπαν όμως ότι ζήτησαν να γίνει σύνδεση Κοζάνης - Καλαμπάκας ώστε να έρθουν πιο κοντά στην Αθήνα. Γνωρίζετε τίποτα παραπάνω για το έργο; |
Αυτό έχει σχέση με τον ΔΥΤΙΚΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ |
|
Back to top |
|
|
P.A.O. Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Tue Nov 28, 2006 6:01 pm Post subject: |
|
|
Συγγνωμη αλλα που βρισκεται ακριβως το Αιγινιο |
|
Back to top |
|
|
petalo Senior Member
Joined: 09 Feb 2004 Posts: 597 Location: θεσσαλονίκη
|
Posted: Tue Nov 28, 2006 6:07 pm Post subject: |
|
|
βρίσκεται στην Πιερία.Όπως βλέπετε είναι μία σύγχρονη και πολύ όμορφη κατασκευή αλλά δυστυχώς αυτός ο σταθμός δεν έχει κίνηση όπως ο "ανταγωνιστ'ης" του στους Ν.Πόρους. |
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Tue Nov 28, 2006 6:59 pm Post subject: |
|
|
chr.04 wrote: | Χθες στην ΕΡΤ3 είχε ρεπορτάζ σχετικά με τον σταθμό Κοζάνης και ότι μέχρι τέλος της χρονιάς θα ξαναλειτουργήσει η γραμμή με την Θεσσαλονίκη.
Είπαν όμως ότι ζήτησαν να γίνει σύνδεση Κοζάνης - Καλαμπάκας ώστε να έρθουν πιο κοντά στην Αθήνα. Γνωρίζετε τίποτα παραπάνω για το έργο; |
Κατ' αρχήν να σας ενημερώσω ότι κάποιοι επικαλούμενοι μάλιστα την ιδιότητά τους ως τμήμα ΤΕΕ Δυτ Μακεδονίας, πρώην πρόεδροι συλλόγων μηχανικών Κοζάνης και άλλα μεγαλειώδη με επιστολές τους προς τον Πρόεδρο της Δημοκρατίς, τον Πρωθυπουργό κλπ. επιθυμούν να εξοβελίσουν το σταθμό ΟΣΕ έξω από την πόλη (στην περιοχή Κοίλα) και από εκεί να συνεχίσει η γραμμή προς Καλαμπάκα και επομένως να καταργηθεί η γραμμή Μαυροδένδρι - Δρέπανο - Κοζάνη και ο υφιστάμενος ΣΣ. Κατηγορούν μάλιστα τον ΟΣΕ ότι θα σπαταλήσει για σήραγγες και cut and cover (εντός Κοζάνης) πολλά λεφτά αντί να ακολουθήσει πεδινή διαδρομή. Φυσικά ζητάνε το χώρο του ΟΣΕ για δρόμο, πράσινο κλπ. κοινωφελή έργα (που δεν φρόντισαν οι ίδιοι οι μηχανικοί και οι άρχοντες της πόλης να εξασφαλίσουν με σωστές επεκτάσεις του σχεδίου πόλεως παλαιότερα). Επίσης δηλώνουν ότι δεν θέλουν προαστιακό σιδηρόδρομο προς Πτολεμαϊδα - Φλώρινα γιατί πάνε πιο γρήγορα με το αυτοκίνητο....
Η αλήθεια είναι λίγο διαφορετική: Ο ΟΣΕ έχει απαλλοτριωμένη από το 1925 ζώνη που από το άκρο του υφιστάμενου ΣΣ κατευθύνεται προς Σιάτιστα-Καλαμπάκα (είχαν μάλιστα κατασκευαστεί τα χωματουργικά και τεχνικά έργα). Η ζώνη αυτή έχει καταπατηθεί και χρησιμοποιείται ως δρόμος (η περιοχή μπήκε στο σχέδιο χωρίς να προβλέψει δρόμους εκατέρωθεν της ζώνης ΟΣΕ). Ο ΟΣΕ από τη δεκαετία 1990 εκπόνησε προμελέτη νέας γραμμής προβλέποντας σήραγγα κάτω από αυτόν τον δρόμο. Οι σταθμοί πρέπει να βρίσκονται κοντά στα κέντρα των πόλεων. Επίσης η αξία της έκτασης του ΣΣ είναι τεράστια. Ποιός ξέρει τι συμφέροντα κρύβονται πίσω από την ιστορία...
Εν τω μεταξύ εκπονούνται οι μελέτες για τη γραμμή Καλαμπάκας - Κοζάνης και διακλάδωσης Σιάτιστα - Καστοριά. Τα πρώτα 10 χλμ μέχρι το Μουργκάνη είναι κοινά με τη γραμμή προς Γιάννινα - Ηγουμενίτσα. Στην Καλαμπάκα μελετάται παράκαμψη και νέος σταθμός νότια του κέντρου (ανάλογο πρόβλημα με την Κοζάνη αλλά η νέα θέση ΣΣ είναι δίπλα στο σχεδιο πόλης). Η προμελέτη του 199Χ αναθεωρείται γιατί είχε μικρή κλίση 1,4%και ταχύτητα 150km/h και προέκυπτε σήραγγα στα Χάσια 9 χλμ! Σημειωτέον ότι η γραμμή του 1925 είχε κλίση 1,8% και μικρές μόνο σήραγγες. Πάντως έχουμε ακόμα πολύ μέλλον θα σας κρατώ ενήμερους. |
|
Back to top |
|
|
savas Full Member
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 287
|
|
Back to top |
|
|
Alkis Senior Member
Joined: 20 Sep 2005 Posts: 448 Location: Τώρα πισω Αθήνα
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 6:35 pm Post subject: |
|
|
Ρε γαμώτο και εμείς ακόμα παλεύουμε να έχουμε μια γραμμή μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης... Και δεν έχουμε καν κεντρικό σταθμό στην Αθήνα. Ακόμα και ο νέος σταθμός που κατασκευάζεται ( στην Αθήνα είναι ουσιαστικά μια φτηνοκατασκευή χωρίς καμία αρχιτεκτονική φιλοδοξία... |
|
Back to top |
|
|
Nassos Full Member
Joined: 16 Dec 2005 Posts: 347
|
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Wed Dec 06, 2006 1:17 pm Post subject: |
|
|
Η εξωτερική όψη του Σιδηροδρομικού Σταθμού της Θεσσαλονίκης (τη φωτογραφία μου έστειλε ο petalo)
|
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Dec 06, 2006 1:45 pm Post subject: |
|
|
Άσχετο επειδή περνάω κάθε μέρα από τις γραμμές και πολλές φορές σταματάμε για να περάσουν τρένα μου κάνει εντύπωση ότι κάτι προπολεμικές μηχανές τις έχουν αλλάξει το σηματάκι και έβαλαν το καινούργιο. |
|
Back to top |
|
|
PAPAGIO New Member
Joined: 22 Feb 2006 Posts: 27
|
Posted: Mon Dec 11, 2006 2:19 pm Post subject: |
|
|
Γεια σας παιδια. Ξερετε τιποτα για τον προαστιακο που ειχαν πει οτι ξεκιναει τα βραδυνα (12/12) αν θα ξεκινησει αυριο; Αν ξεκινησει σημαινει οτι θα δουμε και τα electric desiro; |
|
Back to top |
|
|
el_greco Junior Member
Joined: 06 Sep 2006 Posts: 91 Location: Athens/Volos
|
Posted: Mon Dec 11, 2006 3:15 pm Post subject: |
|
|
Προσοχή, από χτες 10/12 ο ΟΣΕ άλλαξε τα δρομολόγιά του, οπότε όποιος ταξιδεύει αυτές τις μέρες να έχει το νου του γιατί έχουν αλλάξει οι ώρες... εγώ παραλίγο να την πατήσω, το 500 πήγε στις 09.21 από τις 09.54 που ήταν!
Πληροφορίες στην ιστοσελίδα του Οργανισμού |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Dec 12, 2006 4:10 pm Post subject: |
|
|
«Ξεχασμένη από τον ΟΣΕ η περιοχή της Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης»
http://www.evros.gr/index.php?ID=14119&obcatid=8&MODULE=bce/application/news&NewsType=hg
...«Η αναβάθμιση της σιδηροδρομικής σύνδεσης της περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης με το υπόλοιπο σιδηροδρομικό δίκτυο είναι ένα μείζον θέμα που αναδεικνύουμε εδώ και μία δεκαετία. Δεν μπορούμε να μιλάμε για ανάπτυξη όταν δεν έχουμε ένα πλήρες και λειτουργικό σιδηροδρομικό δίκτυο», ανέφερε ο κ. Πλέσιας.
Όπως σημείωσε, για τον ΟΣΕ, η περιοχή της Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης είναι πρακτικά ξεχασμένη, αφού, όπως εκτιμά ο ίδιος, στο πρόγραμμα του Οργανισμού περιλαμβάνονται μόνο μικροβελτιώσεις και ημίμετρα, όπως είναι η σιδηροδρομική σύνδεση του λιμανιού της Καβάλας με τους Τοξότες της Ξάνθης.
«Αυτό το χαρακτηρίζω ημίμετρο, γιατί το να ενωθεί η Καβάλα κατ’ αυτή την έννοια με τη Θεσσαλονίκη ή με το υπόλοιπο δίκτυο της Ελλάδας είναι πρακτικά δώρον άδωρον. Όταν, η απόσταση αυτή, με την οδική Εγνατία, είναι 160 χιλιόμετρα, με αυτή την περιπορεία, για να φτάσει κανείς στην Καβάλα θα πρέπει να διανύσει σιδηροδρομικά περίπου 380 χιλιόμετρα». ... |
|
Back to top |
|
|
|